ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
N 908-Ա
«ՍՕՍ-ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՅՈՒՂԵՐ» ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԲԱՐԵԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ԿՈՂՄԻՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ «ԸՆՏԱՆԻՔԻ ԱՄՐԱՊՆԴՄԱՆ ԵՎ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ ՍԱՀՄԱՆԱՄԵՐՁ ԳՅՈՒՂԵՐՈՒՄ» ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Բարեգործության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 1-ին կետը՝
1. Բարեգործական որակել «ՍՕՍ-մանկական գյուղեր» հայկական բարեգործական հիմնադրամի կողմից իրականացվող` 230,443,138 դրամ ընդհանուր արժողությամբ «Ընտանիքի ամրապնդման և երեխայի զարգացման համապարփակ մոտեցումներ Տավուշի մարզի սահմանամերձ գյուղերում» ծրագիրը՝ համաձայն հավելվածի:
2. «ՍՕՍ-մանկական գյուղեր» հայկական բարեգործական հիմնադրամին` մինչև յուրաքանչյուր եռամսյակին հաջորդող ամսվա 25-ը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի հունվարի 16-ի N 66-Ն որոշմամբ հաստատված բարեգործական ծրագրերը բարեգործական որակելու և գրանցելու կարգի 25-րդ կետով սահմանված կարգով ներկայացնել տեղեկություններ տվյալ եռամսյակի ընթացքում` նշված ծրագրի շրջանակներում կազմակերպության կողմից կատարված աշխատանքների, ինչպես նաև կազմակերպությանը մատակարարված ապրանքների ու մատուցված ծառայությունների, իսկ ծրագրի ավարտից հետո մեկամսյա ժամկետում` ամփոփ տեղեկություններ ծրագրի կատարման մասին:
Հայաստանի Հանրապետության |
Ս. ՊԱՊԻԿՅԱՆ |
Երևան |
10.11.2021 ՀԱՎԱՍՏՎԱԾ Է ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ |
Հավելված ՀՀ փոխվարչապետի N 908-Ա որոշման |
«ԸՆՏԱՆԻՔԻ ԱՄՐԱՊՆԴՄԱՆ ԵՎ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ ՍԱՀՄԱՆԱՄԵՐՁ ԳՅՈՒՂԵՐՈՒՄ» ԾՐԱԳԻՐ
1. |
Ծրագրի նպատակը |
Նպաստել Տավուշի մարզում աղքատության կրճատմանը, հզորացնել համայնքները` ընտանիքների և երեխաների կյանքի որակի բարելավման և զարգացման նպատակով: |
2. |
Ծրագրի բարեգործական որակման նպատակը |
Սահմանված կարգով օգտվել Հայաստանի Հանրապետության հարկերի, տուրքերի, պարտադիր վճարների օրենքներով նախատեսվող արտոնություններից: |
3. |
Բարեգործը |
Ծրագրի ֆինանսական աղբյուր է հանդիսանում Ավստրիական զարգացման գործակալությունը և ՍՕՍ Մանկական Գյուղեր Ավստրիան: |
4. |
Ծրագիրը կատարողը |
Ծրագիրն իրականացնում է «ՍՕՍ Մանկական Գյուղեր» հայկական բարեգործական հիմնադրամը (ՀՎՀՀ` 03517269, ՀՀ, ք. Երևան, Հր. Քոչարի 8 բն. 18-19 ): |
5. |
Ծրագրի իրականացման վայրը և բնագավառը |
Ծրագիրն իրականացվում է Տավուշի մարզի սահմանամերձ գյուղերում: Այն առնչվում է սոցիալական, իրավական, կրթական, առողջապահական և մշակութային բնագավառներին: |
6. |
Ծրագրի բյուջեն |
01.11.2021 – 30.09.2024 թվականների ընդհանուր բյուջեն կազմում է 230,443,138 ՀՀ դրամ: |
7. |
Բարեգործություն ստացողը |
Ծրագրում ընդգրկված են սոցիալական ռիսկի ենթակա 590 երեխաներ և 250 ընտանիքներ, որոնց կյանքի որակի բարելավման և զարգացման արդյունքում հզորացվելու են Բերդ, Նոյեմբերյան և Կողբ խոշորացված համայնքները: |
8. |
Ծրագրի իրականացման տևողությունը |
Ծրագիրը իրականացվելու է 01.11.2021 – 30.09.2024 թվականների ընթացքում: |
9. |
Միջոցառումների նկարագրությունը և ժամկետները, անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցների ծավալը |
1. Ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի (շահառուների հետ անմիջականորեն աշխատող անձնակազմի) աշխատավարձեր` 80,492,072 ՀՀ դրամ (2 հոգեբան, 4 սոց. աշխատող, զբաղունակության 1 մասնագետ, ծրագիրը համակարգող) (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում): 1.1 սոցիալական աշխատողներ` 39,186,063 ՀՀ դրամ (թվով 4 աշխատակից) 1.2 հոգեբաններ` 19,593,032 ՀՀ դրամ (թվով 2 աշխատակից) 1.3 զբաղունակության մասնագետ` 9,796,516 ՀՀ դրամ (թվով 1 աշխատակից) 1.4 ծրագրի գործունեությունը համակարգող, դեպքերի և շահառուների բազաների վարման պատասխանատու` 11,916,461 ՀՀ դրամ (թվով 1 աշխատակից): 2. Ծրագրի շահառուների համար դասընթացների, սեմինարների, մշակութային միջոցառումների, խորհրդատվության կազմակերպում` 36,122,458 ՀՀ դրամ` 2.1 սոցիալական և իրավական հարցերի վերաբերյալ վերապատրաստումներ խնամողների համար` 2,370,125 ՀՀ դրամ, 2.2 արտադպրոցական կրթության ապահովման ծախսեր (դասապատրաստում, սպորտ, արհեստ, արվեստ և այլ ծառայություններ)` 7,900,416 ՀՀ դրամ, 2.3 շահառու երեխաների համար սոցիալական և մշակութային միջոցառումների կազմակերպում (թատերական ներկայացումներ, հանդիսություններ, էքսկուրսիաներ)` 7,406,640 ՀՀ դրամ, 2.4 ձեռնարկատիրության վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպում` 2,633,472 ՀՀ դրամ, 2.5 խորհրդատվության իրականացում (խմբակային և անհատական) գրանցված բիզնեսի համար` 987,552 ՀՀ դրամ, 2.6 դրամաշնորհառուների համար մոնիթորինգի կազմակերպում, մենթորություն` 2,962,656 ՀՀ դրամ, 2.7 առաջին օգնության, հիմնական խնամքի և առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպում` 888,797 ՀՀ դրամ, 2.8 կարճաժամկետ մասնագիտական դասընթացների համար վճարներ (համակարգչային, ծրագրավորման դասընթացներ, մատնահարդարման, վարսահարդարման և այլ մասնագիտությունների ձեռքբերման ուղղությամբ, որոնք կազմակերպվելու են համապատասխան ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների կողմից )` 10,972,800 ՀՀ դրամ: 3. Տրանսպորտային ծախսեր մոնիտորինգի և այլ այցելությունների համար`493,776 ՀՀ դրամ: 4. Ծրագրի շահառուներին նյութական, հոգեբանական և իրավաբանական աջակցության տրամադրում ընդհանուր 46,360,080 ՀՀ դրամ արժեքով, այդ թվում՝ 4.1 ծրագրի շահառուներին, այդ թվում սննդի փաթեթների, հիգիենայի պարագաների, հագուստի և այլ անհրաժեշտ նյութական աջակցության տրամադրում`6,583,680 ՀՀ դրամ, 4.2 առաջնային առողջության պահպանման նպատակով անհրաժեշտ դեղահաբերի, վիտամինների, օժանդակ բժշկական սարքավորումների տրամադրում`6,528,816 ՀՀ դրամ, 4.3 կրթության ապահովման համար անհրաժեշտ պարագաների տրամադրում (գրենական պիտույքներ, դպրոցական արտահագուստ և այլն)` 12,179,808 ՀՀ դրամ, 4.4 շահառուների համար տնտեսական կայունացում ապահովող պարագաների տրամադրում (աշխատանքային գործիքներ, սարքավորումներ, էլեկտրական տեխնիկա)` 12,344,400 ՀՀ դրամ: 4.5 ծնողավարման աջակցություն` 3,291,840 ՀՀ դրամ, 4.6 սոցիալ-հոգեբանական աջակցություն` 2,468,880 ՀՀ դրամ, 4.7 իրավաբանական աջակցություն` 2,962,656 ՀՀ դրամ 5. Ենթադրամաշնորհներ (դրամաշնորհներ շահառուներին Start-up բիզնեսների համար)՝ 16,459,200 ՀՀ դրամ (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում)։ 6. Շահառուների համար կազմակերպվող դասընթացների ընթացքում ընդմիջումների ժամանակ հյուրասիրությունների կազմակերպում՝ 3,840,480 ՀՀ դրամ: 7. Տեսանյութերի նկարահանում, անհրաժեշտ բրոշյուրների, բաներների և այլ տեղեկատվական նյութերի, աշխատանքային տետրի, ձեռնարկների տպագրություն` 3,538,728 ՀՀ դրամ: 8. Զրույց-քննարկումների, ակցիաների և տոնական օրերի կազմակերպում շահառուների համար` 1,481,328 ՀՀ դրամ: 9. Վառելանյութ (վառելանյութը օգտագործվելու է ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի կողմից շահառուների կարիքների գնահատման նպատակով տնայցեր կատարելու համար)` 5,925,312 ՀՀ դրամ: Կազմակերպական ծախսերը 3 տարվա համար կազմում են` 35,729,705 ՀՀ դրամ: 1. Աշխատակազմի աշխատավարձ (վարչական անձնակազմի)` 5,951,647 ՀՀ դրամ (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում)։ 2. Ծրագրի աշխատակիցների վերապատրաստում` 1,464,869 ՀՀ դրամ 2.1 աշխատակազմի սուպերվիզիա` 329,184 ՀՀ դրամ (հոգեբանական աջակցություն աշխատակիցներին (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում): 2.2 կարճատև ուսուցում-վերապատրաստողների` (ճգնաժամային իրավիճակների վերաբերյալ դասընթացներ ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի համար)` 296,266 ՀՀ դրամ: 2.3 կարճատև ուսուցում` (գենդերային հավասարության վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար)` 658,368 ՀՀ դրամ: 2.4 գենդերային հավասարության, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման վերաբերյալ դասընթացների համար անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ` 98,755 ՀՀ դրամ: 2.5 ծրագրի աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստում` կյանքի հիմնական հմտություններ և զբաղունակություն թեմաներով (անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ, ընդմիջման սնունդ/հյուրասիրություն)` 82,296 ՀՀ դրամ 3. Գրասենյակի տեխնիկական բազայի ապահովում (տպիչ/սկաներ)` 384,048 ՀՀ դրամ: 4. Գրասենյակի համար գրենական պիտույքներ, տնտեսական պարագաներ` 2,370,125 ՀՀ դրամ: 5. Կոմունալ վճարներ, հաղորդակցություն, ինտերնետ` 1,580,083 ՀՀ դրամ: 6. Բանկային ծախսեր` 164,592 ՀՀ դրամ։ 7. Անձնակազմի բժշկական ապահովագրություն` 1,645,920 ՀՀ դրամ: 8. Տրանսպորտային միջոցների նորոգում, տեխնիկական սպասարկում, շահագործում և ապահովագրություն` 1,316,736 ՀՀ դրամ։ 9. Ծրագրի վերջնական գնահատում` 13,716,000 ՀՀ դրամ: 10. Դոնոր կազմակերպության ներկայացուցիչների` Հայաստան այցելության հետ կապված ծախսեր /թարգմանության ծախսեր/` 548,640 ՀՀ դրամ: 11.Միջոցառումների (կոնֆերանսներ) համար նախատեսված դահլիճ և սնունդ` 587,045 ՀՀ դրամ: 12. Ֆինանսական աուդիտ` 6,000,000 ՀՀ դրամ: |
10. |
Ձեռք բերվող (ներմուծվող) ապրանքների ու ծառայությունների համառոտ նկարագիրը, ծավալները և նախատեսվող գինը |
Ծրագրային ծախսեր (ԱԱՀ-ից ազատման ենթակա) 1. Ծրագրի շահառուների համար դասընթացների, սեմինարների, մշակութային միջոցառումների, խորհրդատվության կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 36,122,458 ՀՀ դրամ` 1.1 խնամողների համար սոցիալական և իրավական հարցերի վերաբերյալ վերապատրաստումների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 2,370,125 ՀՀ դրամ, 1.2 արտադպրոցական կրթության ապահովման ծառայությունների ձեռքբերում (դասապատրաստում, սպորտ, արհեստ, արվեստ)` 7,900,416 ՀՀ դրամ, 1.3 շահառու երեխաների համար սոցիալական և մշակութային միջոցառումների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում (թատերական ներկայացումներ, հանդիսություններ, էքսկուրսիաներ)` 7,406,640 ՀՀ դրամ, 1.4 ձեռնարկատիրության վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 2,633,472 ՀՀ դրամ, 1.5 գրանցված բիզնեսի համար խորհրդատվության (խմբակային և անհատական) իրականացման հետ կապված խառայությունների ձեռքբերում` 987,552 ՀՀ դրամ, 1.6 դրամաշնորհառուների համար մոնիթորինգի կազմակերպման և մենթորության կազմակերպման համար ծառայությունների ձեռքբերում`2,962,656 ՀՀ դրամ, 1.7 առաջին օգնության, հիմնական խնամքի և առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպման համար ծառայությունների ձեռքբերում` 888,797 ՀՀ դրամ, 1.8 կարճաժամկետ մասնագիտական (համակարգչային, ծրագրավորման, մատնահարդարման, վարսահարդարման և այլ մասնագիտությունների ձեռքբերման նպատակով) դասընթացների կազմակերպման համար ծառայությունների ձեռքբերում համապատասխան ծառայություններ մատուցող կազմակերպություններից` 10,972,800 ՀՀ դրամ: 2. Մոնիտորինգի, այցելությունների համար տրանսպորտային ծառայությունների ձեռքբերում` 493,776 ՀՀ դրամ 3. Ծրագրի շահառուներին նյութական, հոգեբանական և իրավաբանական աջակցության տրամադրման հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների ձեռքբերում ընդհանուր 46,360,080 ՀՀ դրամ արժեքով, այդ թվում՝ 3.1 ծրագրի շահառուների համար սննդի փաթեթների, հիգիենայի պարագաների, հագուստի և այլ անհրաժեշտ պարագաների ձեռքբերում` 6,583,680 ՀՀ դրամ, 3.2 առաջնային առողջության պահպանման նպատակով անհրաժեշտ դեղահաբերի, վիտամինների, օժանդակ բժշկական սարքավորումների, ինչպես նաև բժշկական այլ պարագաների ձեռքբերում`6,528,816 ՀՀ դրամ, 3.3 կրթության ապահովման համար անհրաժեշտ պարագաների ձեռքբերում (գրենական պիտույքներ, դպրոցական արտահագուստ և այլն)` 12,179,808 ՀՀ դրամ, 3.4 շահառուների համար տնտեսական կայունացում ապահովող պարագաների ձեռքբերում (աշխատանքային գործիքներ, սարքավորումներ, էլեկտրական տեխնիկա)` 12,344,400 ՀՀ դրամ: 3.5 ծնողավարման աջակցության տրամադրման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 3,291,840 ՀՀ դրամ, 3.6 շահառուներին սոցիալ-հոգեբանական աջակցություն տրամադրելու համար ծառայությունների ձեռքբերում` 2,468,880 ՀՀ դրամ, 3.7 իրավաբանական աջակցություն տրամադրելու համար ծառայությունների ձեռքբերում` 2,962,656 ՀՀ դրամ 4. Շահառուների համար կազմակերպվող դասընթացների ընթացքում ընդմիջումների ժամանակ հյուրասիրությունների հետ կապված ապրանքների ձեռքբերում` 3,840,480 ՀՀ դրամ: 5. Տեսանյութերի նկարահանման, անհրաժեշտ բրոշյուրների, բաներների և այլ տեղեկատվական նյութերի, աշխատանքային տետրերի, ձեռնարկների տպագրության ծառայությունների ձեռքբերում` 3,538,728 ՀՀ դրամ: 6. Շահառուների համար զրույց-քննարկումների, տոնական օրերի, ակցիաների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 1,481,328 ՀՀ դրամ: 7. Վառելանյութի ձեռքբերում (վառելանյութը օգտագործվելու է ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի կողմից շահառուների կարիքների գնահատման նպատակով տնայցեր կատարելու համար)` 5,925,312 ՀՀ դրամ: Կազմակերպական ծախսեր (ԱԱՀ-ից ազատման ենթակա) 1. Կարճատև ուսուցում` (ճգնաժամային իրավիճակների վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար) կազմակերպելու հետ կապված ծառայության ձեռքբերում` 296,266 ՀՀ դրամ: 2. Կարճատև ուսուցում (գենդերային հավասարության վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար) կազմակերպելու հետ կապված ծառայության ձեռքբերում`658,368 ՀՀ դրամ: 3. Գենդերային հավասարության, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման վերաբերյալ դասընթացների համար անհրաժեշտ նյութերի, բուկլետների ձեռքբերում` 98,755 ՀՀ դրամ: 4. Ծրագրի աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստում` կյանքի հիմնական հմտություններ և զբաղունակություն թեմաներով (անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ, ընդմիջման սնունդ/հյուրասիրություն)` 82,296 ՀՀ դրամ 5. Գրասենյակի տեխնիկական բազայի ապահովում (տպիչ/սկաներ)` 384,048 ՀՀ դրամ 6. Գրասենյակի համար գրենական պիտույքների, տնտեսական պարագաների ձեռքբերում` 2,370,125 ՀՀ դրամ: 7. Կոմունալ վճարներ, հաղորդակցություն` 1,580,083 ՀՀ դրամ: 8. Բանկային ծախսեր` 164,592 ՀՀ դրամ 9. Անձնակազմի բժշկական ապահովագրություն` 1,645,920 ՀՀ դրամ: 10. Տրանսպորտային միջոցների նորոգում, տեխնիկական սպասարկում, շահագործում և ապահովագրություն` 1,316,736 ՀՀ դրամ 11. Ծրագրի վերջնական գնահատում` 13,716,000 ՀՀ դրամ: 12. Դոնոր կազմակերպության ներկայացուցիչների Հայաստան այցելության հետ կապված ծախսեր` 548,640 ՀՀ դրամ: 13. Միջոցառումների (կոնֆերանսներ) համար նախատեսված դահլիճ և սնունդ` 587,045 ՀՀ դրամ: 14. Ֆինանսական աուդիտի ծառայությունների ձեռքբերում` 6,000,000 ՀՀ դրամ: |
11. |
Ծրագրի իրականացման հետ կապված կազմակերպական ծախսերը |
Կազմակերպական ծախսերը 3 տարվա համար կազմում են` 35,729,704 ՀՀ դրամ (15.5%) 1. Աշխատակազմի աշխատավարձ (վարչական անձնակազմի)` 5,951,647 ՀՀ դրամ: 2. Ծրագրի աշխատակիցների վերապատրաստում` 1,464,869 ՀՀ դրամ: 2.1 Աշխատակազմի սուպերվիզիա` 329,184 ՀՀ դրամ (հոգեբանական աջակցություն աշխատակիցներին) (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում): 2.2 Կարճատև ուսուցում-վերապատրաստողների` (ճգնաժամային իրավիճակների վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար)` 296,266 ՀՀ դրամ: 2.3 Կարճատև ուսուցում` (գենդերային հավասարության վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար)` 658,368 ՀՀ դրամ: 2.4 Գենդերային հավասարության, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման վերաբերյալ դասընթացների համար անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ` 98,755 ՀՀ դրամ: 2.5 Ծրագրի աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստում` կյանքի հիմնական հմտություններ և զբաղունակություն թեմաներով (անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ, ընդմիջման սնունդ/հյուրասիրություն)` 82,296 ՀՀ դրամ 3 Գրասենյակի տեխնիկական բազայի ապահովում (տպիչ/սկաներ)` 384,048 ՀՀ դրամ: 4 Գրասենյակի համար գրենական պիտույքներ, տնտեսական պարագաներ` 2,370,125 ՀՀ դրամ: 5 Կոմունալ վճարներ, հաղորդակցություն` 1,580,083 ՀՀ դրամ: 6 Բանկային ծախսեր` 164,592 ՀՀ դրամ 7 Անձնակազմի բժշկական ապահովագրություն` 1,645,920 ՀՀ դրամ: 8 Տրանսպորտային միջոցների նորոգում, տեխնիկական սպասարկում, շահագործում և ապահովագրություն` 1,316,736 ՀՀ դրամ 9 Ծրագրի վերջնական գնահատում` 13,716,000 ՀՀ դրամ: 10 Դոնոր կազմակերպության ներկայացուցիչների` Հայաստան այցելության հետ կապված ծախսեր /թարգմանության ծախսեր/` 548,640 ՀՀ դրամ: 11 Միջոցառումների (կոնֆերանսներ) համար նախատեսված դահլիճ և սնունդ` 587,044 ՀՀ դրամ: 12 Ֆինանսական աուդիտի ծառայությունների ձեռքբերում` 6,000,000 ՀՀ դրամ: |
12. |
Համագործակցությունը պետական կառավարման, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, այլ կազմակերպությունների հետ |
Ծրագրի իրականացման ընթացքում կազմակերպությունը համագործակցելու է ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, առողջապահության նախարարությունների, ՀՀ ոստիկանության, ինչպես նաև ՀՀ Տավուշի մարզպետարանի, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, երեխաների պաշտպանության հարցերով զբաղվող տեղական և միջազգային հասարակական կազմակերպությունների լայն շրջանակների հետ: |
13. |
Ծրագրի արդյունավետության նկատմամբ վերահսկողության մեխանիզմների նկարագրությունը |
Հայաստանի Հանրապետության Կառավարության 2003 թվականի հունվարի 16-ի համար 66-Ն որոշմամբ հաստատված բարեգործական ծրագրերը բարեգործական որակելու և գրանցելու կարգի 25-րդ կետով սահմանված կարգով կներկայացվեն տեղեկություններ: |
Հայաստանի Հանրապետության |
Ս. ՊԱՊԻԿՅԱՆ |
10.11.2021 ՀԱՎԱՍՏՎԱԾ Է ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ |