«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
16 հունվարի 2018թ.
Պետական գրանցման թիվ 11718010
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ
ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ
ՆԱԽԱԳԱՀ
26 դեկտեմբերի 2017 թ. ք. Երևան |
N 173-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 9-Ի N 103-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 70-րդ հոդվածով, «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 10.1 հոդվածով, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի փետրվարի 20-ի N 156-Ն որոշումով և հիմք ընդունելով 2016 թվականի հոկտեմբերի 13-ի N 1111-Ն որոշման 15-րդ կետի 4-րդ ենթակետը`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`
1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի 2014 թվականի ապրիլի 9-ի «ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերը հաստատելու մասին» N 103-Ն հրամանով հաստատված ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «Հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերում կատարել հետևյալ փոփոխությունները.
1) 8-րդ գլխի 91-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ` «91. Ռեկրեացիայի տարածքների լայնությունը դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների միակողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 3 մետրից, իսկ դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների երկկողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 5 մետրից:».
2) NN 7 և 8 հավելվածները շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:
Ն. Սարգսյան
Հավելված ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքաշինության պետական 2017 թվականի դեկտեմբերի 26-ի N 173-Ն հրամանի |
«Հավելված 7
Աղյուսակ 1
ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | |||
1 աշակերտին |
1 դասա-րանին |
1 սենյակին | |||
24 տեղ |
12 տեղ | ||||
1
2
3
4
5
6
7
8
9 |
1 դասարանի դասասենյակ դասավանդման խաղային մեթոդների հաշվարկով
1 դասարանի ննջարան-խաղասենյակ
1-4 դասարանների դասասենյակներ
2-4 դասարանների դասասենյակ դասավանդման խմբային և անհատական մեթոդների հաշվարկով
Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ
Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ
Ուսուցչանոց` մեթոդական-կաբինետ
Ռեկրեացիա /դահլիճային/
Սանհանգույցներ |
3,3
2,5 3,0 |
5,0 9,0 |
- | |
Ծանոթություն` 1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ դասարանին: 2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին: 3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2։ Թույլատրվում է տեղակայել ուսումնական բլոկից դուրս։ |
Աղյուսակ 2
ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | |
1 աշակերտին |
1 դասարան | ||
1 2 3 |
Դասարան-կաբինետ Ռեսուրսային կենտրոն Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ |
2,5-3,0 |
12,0 10,0 |
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 3
ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | |
1 սովորողին` 24 տեղ |
1 դասարանին | ||
1 2 3 |
Դասարան-կաբինետ Ռեսուրսային կենտրոն Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ |
3,5 |
10,0 15,0 |
Ծանոթություն` 1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել՝ 1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից, 2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար, 3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում։ |
Աղյուսակ 4
ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 | ||
1 սովորողին |
1 դասարանին | |||
24 տեղ |
12 տեղ | |||
1
4 |
1) Բնագիտության կաբինետ` ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա, բ. քիմիայի լաբորատորիա, գ. բնագիտության լաբորատորիա, 2) Ըստ առանձին առարկաների բնական գիտությունների ուսումնական կաբինետներ /ֆիզիկա, քիմիա, բնագիտություն/ ` 3) Մասնագիտացված կաբինետներ՝ Թեքումով ուսուցման համար մասնագիտացված սենյակներ: |
2,5
|
4,2
3,5 |
30,0 30,0 30,0
18,0-32,0 |
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 5
ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես |
Տեղերի քանակը |
1 |
Դահլիճ |
1 տեղին 0.7 մ2 |
Դահլիճում տեղերի քանակը ընդունվում է աշակերտների 60%-ի տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ նախատեսելով մեկ դասարանին 2 ուսուցչի տեղ: |
2 |
Բեմ |
90 |
|
3 |
Գույքի պահեստ |
ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2 |
|
4 |
Դերասանների հանդերձարան |
ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2 |
|
5 |
Տեխնիկական կենտրոն /ռադիոհանգույց, հաղորդավարի սենյակ, տեխնիկայի վերանորոգման սենյակ/ |
48 |
|
6 |
|||
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 6
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես |
Չափերը, մ |
Ջրի խորությունը, մ | ||
երկար. |
լայն. |
բարձր. | ||||
1 |
Ուսումնամարզական դահլիճներ |
270 |
18 |
15 |
4.6-6 |
- |
366 |
24 |
15 |
6-7 |
- | ||
540 |
30 |
18 |
7-8 |
- | ||
648 |
36 |
18 |
7-8 |
- | ||
1008 |
42 |
24 |
7-8 |
- | ||
2 |
Հանդիսատեսի համար տեղեր |
քանակը նախագծման առաջադրանքով | ||||
3 |
Լողավազաններ |
450 |
25 |
11.5 |
6 |
1.2-1.8 |
330 |
16.6 |
11.5 |
5.4 |
1.2-1.8 | ||
180 |
10 |
6 |
4.2 |
0.6-0.85 |
Աղյուսակ 7
ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մարզադահլիճներ |
Լողավազաններ, | |||
18x15 |
24x15 |
36 x18 |
10x6 |
16.6x11.5 | ||
Քանակ և մակերես /ոչ պակաս/ | ||||||
1. 2.
|
Հանդերձարաններ, ներառյալ զուգարաններն ու ցնցուղարանները |
36/18+18 12
10 |
72/4x18 16
10 |
84/4x21 32
20 |
- 6 |
- 6 12 |
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 8
ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես /ոչ պակաս/, մ2 |
1
|
Հավաքավայր |
Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1 սովորողին/ 25 8 18 |
Աղյուսակ 9
ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2 |
Սենյակներում տեղերի թիվը | |
1 տեղի համար |
1 սենյակի համար | |||
1
3
4 |
Համակողմանի ստուդիա |
|
144
|
8x3 24 |
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 10
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերես ոչ պակաս, մ2 | |
1 տեղին |
1 սենյակին | ||
1 2 |
Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի սենյակ* |
9 |
18
12-18 |
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 11
ԲՆԱԳԻՏԱ-ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Մակերեսը |
Սենյակներում տեղերի թիվը | |
1 տեղի համար |
1 սենյակի համար | |||
1 2 4
12 |
Պատանի բնասերի խմբակ-փորձարարական սենյակ |
-
9
|
36
170-240 270 |
- 12 8-12 |
Ծանոթություն` |
Աղյուսակ 12
ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ
Հ/Հ |
Սենյակներ |
Չափի միավոր |
Մակերես |
Սանիտարական սարքերի հաշվարկային քանակ |
1
2 3
5 6 7 |
Սովորողների համար զուգարաններ և լվացարաններ՝ 2) տղաների Անձնակազմի համար զուգարաններ և լվացարաններ /անհատական/ |
1 սովորող 1 սովորող 2 սանհանգ. 1 խցիկ 2 սանհանգ |
0,15 0,15
2,0 4 3 |
1 զուգարանակոնք 20, 1 լվացարան 30 աղջկա 1 հիգ. ցնցուղ, 1զուգ., 1 լվաց. 70 աղջկա համար |
Հավելված 8
ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ
|
»: |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|