«Վավերացնում եմ»
Հայաստանի Հանրապետության
Նախագահ Ռ. Քոչարյան
12 հուլիսի 2000 թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
12 հուլիսի 2000 թվականի N 383
քաղ. Երևան
«ԴԱՎԹԱՇԵՆԻ ԿԱՄՈՒՐՋ ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ` ՀՐԱԶԴԱՆ ԳԵՏԻ ԿԻՐՃԻ ՎՐԱ» ՀԱՄԱԼԻՐԻ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՎՈՐՈՒՄՆ ԱՊԱՀՈՎԵԼՈՒ ԵՎ ԱՅՆ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՀԱՆՁՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
«Դավթաշենի կամուրջ Երևանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիրի կառուցման ճշտված նախահաշվային արժեքը կազմում է 5938,3 մլն դրամ, մրցույթի արդյունքներով 5169,3 մլն դրամ` խնայողությունը կազմելով 769,0 մլն դրամ:
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թվականի գործունեության ծրագրով նախատեսվում է համալիրը շահագործման հանձնել թողարկման մինիմում ծրագրով, որի իրականացման արժեքը` մրցույթի արդյունքներով, կազմում է 4432,3 մլն դրամ:
Համալիրի շինարարությունն սկսվել է 1978 թվականին և 2000 թվականի հունիսի 1-ի դրությամբ կատարված աշխատանքների արժեքը կազմել է 3255,0 մլն դրամ, թողարկման մինիմում ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ աշխատանքների արժեքը` 1177,3 մլն դրամ:
«Հայաստանի Հանրապետության 2000 թվականի պետական բյուջեի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով պետական ձեռնարկությունների և անավարտ շինարարության օբյեկտների սեփականաշնորհումից առաջացած միջոցներից նախատեսվել է 793,2 մլն դրամ, որով կբացվի կամրջի երթևեկությունը, իսկ թողարկման մինիմում ծրագիրն իրականացնելու համար անհրաժեշտ կլինի 384,0 մլն դրամ, կամրջի համալիրը 2001 թվականին ամբողջությամբ շահագործման հանձնելու համար` ևս 737,0 մլն դրամ (կավարտվեն գլխամասային կառույցի, հենապատերի, լուսավորության, ներկման, ծածկույթների իրականացման և այլ աշխատանքներ):
Համալիրի շինարարության ֆինանսավորման անընդհատությունն ապահովելու և այն թողարկման մինիմում ծրագրով շահագործման հանձնելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել «Դավթաշենի կամուրջ Երևանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիրի`
ա) վերանախագծված աշխատանքային գծագրերով նախագիծը` 5938,3 մլն դրամ (24,097 մլն ռուբլի` 1984 թվականի գներով) նախահաշվային ընդհանուր արժեքով, այդ թվում`
Դավթաշենի կամուրջ` | 3138,4 մլն դրամ (17,375 մլն ռուբլի), | |
մոտեցումներ կամրջին` | 1038,8 մլն դրամ (2,617 մլն ռուբլի), | |
տրանսպորտային հանգույց Դավթաշենում` | 1761,1 մլն դրամ (4,105 մլն ռուբլի). |
բ) շինարարության մրցութային արժեքը` 5169,2 մլն դրամ, թողարկման մինիմումով շահագործման հանձնման ծրագիրը (կցվում է)` 4432,3 մլն դրամ (22,874 մլն ռուբլի` 1984 թվականի գներով) արժեքով, այդ թվում`
Դավթաշենի կամուրջ` | 2196,5 մլն դրամ (16,597 մլն ռուբլի), | |
մոտեցումներ կամրջին` | 895,0 մլն դրամ (2,592 մլն ռուբլի), | |
տրանսպորտային հանգույց Դավթաշենում` | 1340,8 մլն դրամ (3,684 մլն ռուբլի): |
2. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարությանը` ապահովել նախորդ տարիներին կատարված աշխատանքների գծով առաջացած պարտքերի մարումը և 2000 թվականին Դավթաշենի կամրջի շինարարության համար նախատեսված անընդհատ ֆինանսավորումը` ըստ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից հաստատված եռամսյակային համամասնությունների:
3. Երևանի քաղաքապետին` Դավթաշենի կամուրջը շահագործման հանձնելուց հետո եռամսյա ժամկետում Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնել առաջարկություն` օբյեկտի հաշվեկշռային արժեքի վերաբերյալ:
4. Դավթաշենի կամրջի շինարարական աշխատանքների համակարգումը դնել Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման և քաղաքաշինության գործունեությունը համակարգող նախարարության վրա:
5. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2000 թվականի հուլիսի 12-ից:
Հայաստանի Հանրապետության |
Ա. Մարգարյան |
Հաստատված է |
Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
«ԴԱՎԹԱՇԵՆԻ ԿԱՄՈՒՐՋ ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ` ՀՐԱԶԴԱՆ ԳԵՏԻ ԿԻՐՃԻ ՎՐԱ» ՀԱՄԱԼԻՐԻ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՒ ՆՐԱ ԹՈՂԱՐԿՄԱՆ ՄԻՆԻՄՈՒՄՈՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՀԱՆՁՆՄԱՆ
«ԴԱՎԹԱՇԵՆԻ ԿԱՄՈՒՐՋ ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ` ՀՐԱԶԴԱՆ ԳԵՏԻ ԿԻՐՃԻ ՎՐԱ» ՀԱՄԱԼԻՐԻ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՒ ՆՐԱ ԹՈՂԱՐԿՄԱՆ ՄԻՆԻՄՈՒՄՈՎ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ՀԱՆՁՆՄԱՆ
Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
«Դավթաշենի կամուրջ Երևանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիրը ընդգրկում է «Դավթաշենի կամուրջ» (Կամուրջը` թռիչքային մասով ու երկկողմանի էստակադաներով, Գլխամասի կառույց և Հետիոտն կամուրջ Կովկասյան փողոցում), «Մուտքեր կամրջին քաղաքից» ու «Տրանսպորտային հանգույց Դավթաշենում» ենթաօբյեկտները:
Կամրջի շինարարության տեխնիկական նախագիծը հաստատվել է Հայկ. ԽՍՀ Մինիստրների խորհրդի 02.09.77 թ. հ. 643 կարգադրությամբ:
Շինարարությունը սկսվել է 1978 թ. և առ 1.01.98 թ. դրությամբ կատարված աշխատանքների հաշվեկշռային արժեքը (վերագնահատման գործակիցներով) ըստ պատվիրատուի հաշվապահական քարտերի` կազմել է 202,9 մլն դրամ:
Առ 1.01.98 թ. դրությամբ մնացորդ աշխատանքների ծավալները ՀՀ քաղաքաշինության նախարարության հաստատած կարգի համաձայն գնահատման հաշվարկով կազմել է 5073.8 մլն դրամ, որը տենդերի արդյունքներով Երևանի քաղաքապետարանի մրցութային հանձնաժողովի կողմից ընդունվել է 4879.9 մլն դրամ և տեխ. ու հեղինակային հսկողության, համալիրի պարզեցման նպատակով վերանախագծման աշխատանքների արժեքների հետ միասին կազմել է 4966,4 մլն դրամ:
Այսպիսով, համալիրի ընդհանուր արժեքը գործող գներով կազմում է
4966.4+202.9=5169.3 մլն դրամ:
Նախատեսվում է համալիրը շահագործման հանձնել թողարկման մինիմում ծրագրով, որի արժեքը կազմում է 4432.3 մլն դրամ (աղյուսակ հ.1), իսկ մնացորդը` 736,9 մլն դրամ գումարով (աղյուսակ հ. 2) շարունակել ու ավարտել կամրջի շահագործմանը զուգընթաց:
Համալիրը մինիմում ծրագրով շահագործման է հանձնվելու ներքոհիշյալ կազմով.
Մուտք կամրջին քաղաքից (Վաղարշյան փ.), Կամուրջ` էստակադաներով, Հանգույց Դավթաշենում` տրանսպորտային հոսքի համար (կամրջից Դավթաշեն, Հալաբյան փ., Դավթաշենից կամուրջ, Հալաբյան փ., Հալաբյան փ, Եղվարդ), որոնց մանրամասները շարադրվում են ստորև:
1. Դավթաշենի կամուրջ
- Կամրջի 13420 քմ մետաղական թռիչքային մասը - 80 մ բարձրության վրա, 32 մ լայնքով, 351 մ երկարությամբ ու շահագործման համար դիտարկման 72,5 տ սարքի մոնտաժումով.
- Կամրջի երկու թևերի երկաթբետոնյա էստակադաները` ընդհանուր 127 մ երկարությամբ (4100 քմ).
- Կամրջի Գլխամասային կառույցի (առանց հարդարման աշխատանքների) կմախքի 40%.
- Գլխամասային կառույցի եզրափակող Կովկասյան փող. երկու կողմերը միացնող Հետիոտն կամուրջը` առանց ճանապարհային հագուստի (310 քմ):
2. Մուտքեր կամրջին քաղաքից
- Վաղարշյան փողոցի շարունակությունը իր հենապատերով Րաֆֆու փող. մինչև կամուրջ (572 գծմ).
- Վատուտինի փողոցից կամուրջ և կամրջից Վատուտին ճանապարհները.
- Վատուտինի փողոցի ուղետարի հենարանները և ծածկը` առանց ճանապարհի հագուստի.
- Վաղարշյան փողոցը հատող` Կովկասյան, Ուշակով, Թավրիզյան, Վատուտին փողոցների կապը (աջակողմյան և ձախակողմյան) առանց ճանապարհային հագուստների.
- Շինարարությանը խանգարող կոմունիկացիաների վերատեղադրում:
3. Տրանսպորտային հանգույց Դավթաշենի կողմում
- Ճանապարհ` Կամրջից-Դավթաշեն իր ուղետարով` Հալաբյան փողոցի հատման մասում (14700 քմ).
- Ուղեանց հ.1 Դավթաշենից-Հալաբյան փողոց (3100 քմ).
- Ուղեանց հ.3 Հալաբյան փողոց-Կամուրջ (3800 քմ).
- Ուղեանց հ.9 Կամուրջ-Հալաբյան փող. (1400 քմ).
- Ճանապարհ Հալաբյան փող.-Եղվարդ (13400 քմ).
- Ուղեանցներ հ.2, 5, 7, 8-ի հողային պաստառները (10800 քմ).
- Եղվարդից եկող կոյուղատարի վերատեղադրում (600 գծմ).
- Շինարարությանը խանգարող այլ կոմունիկացիաների վերատեղադրում.
- Ուղեանց հ.2 և 7 ուղետարների կմախքի կառուցում.
աղյուսակ հ.1
«Դավթաշենի կամուրջ Երեվանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիրի թողարկման մինիմում ծրագրով նախատեսված շինարարական ենթաօբյեկտների նախահաշվային արժեքները գործող գներով
մլն դրամներով | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
աղյուսակ հ.2
«Դավթաշենի կամուրջ Երեվանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիրի թողարկման մինիմում ծրագրից դուրս նախատեսված շինարարական ենթաօբյեկտների նախահաշվային արժեքները գործող գներով
մլն դրամներով | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ՊԱՏՎԻՐԱՏՈՒ |
ԳԼԽ. ՆԱԽԱԳԾՈՂՆԵՐ | ||||||
«ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԲԱՐԵԿԱՐԳՈՒՄ» |
«ՀԱՅՏՐԱՆՍՆԱԽԱԳԻԾ» ՊՓԲԸ |
«ԵՐԵՎԱՆՆԱԽԱԳԻԾ» ՊՓԲԸ | |||||
ՊՓԲԸ ՏՆՕՐԵՆ |
Ա. ՍԱՐԳՍՅԱՆ |
ՏՆՕՐԵՆ |
Վ. ԲԱՐԽՈՒԴԱՐՅԱՆ |
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ |
Ա. ՇԱՔԱՐՅԱՆ | ||
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ |
Ա. ՋԱՎԱԴՅԱՆ |
ԿԱՄՐՋԻ ՀԵՂԻՆԱԿ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ | ||||
ՓՈԽՏՆՕՐԵՆ |
Ա. ԱՌՍՏԱՄՅԱՆ |
Ս. ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆ | ՅՈՒ. ԴԱԴԱԼՅԱՆ Ռ. ՋՈՒԼՀԱԿՅԱՆ |
ԳԼԽԱՎՈՐ ԿԱՊԱԼԱՌՈՒՆԵՐ | |||||
«ԿԱՄՐՋԱՇԻՆ» ՓԲԸ |
«ՄԱ3ՐՈՒՂԻ» ՓԲԸ | ||||
ՏՆՕՐԵՆ | Վ. ԱՍԱՏՐՅԱՆ | ՏՆՕՐԵՆ | Վ. ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ | ||
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ | Ռ. ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ | ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ | Ֆ. ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ |
Հաստատում եմ |
Համաձայնեցված է |
Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
«Դավթաշենի Կամուրջ Երեվանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիր շինարարության եվ նրա թողարկման մինիմումով շահագործման հանձնման
(ըստ 1984 թ., նախահաշվային գներով կազմված նախահաշիվների)
(1000 ռուբլիներով) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ՊԱՏՎԻՐԱՏՈՒ |
ԳԼԽ. ՆԱԽԱԳԾՈՂՆԵՐ | ||||||
«ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԲԱՐԵԿԱՐԳՈՒՄ» ՊՓԲԸ |
«ՀԱՅՏՐԱՆՍՆԱԽԱԳԻԾ» ՊՓԲԸ |
«ԵՐԵՎԱՆՆԱԽԱԳԻԾ» | |||||
ՏՆՕՐԵՆ |
Ա. ՍԱՐԳՍՅԱՆ |
ՏՆՕՐԵՆ |
Վ. ԲԱՐԽՈՒԴԱՐՅԱՆ |
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ |
Ա. ՇԱՔԱՐՅԱՆ | ||
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ |
Ա. ՋԱՎԱԴՅԱՆ |
ԿԱՄՐՋԻ ՀԵՂԻՆԱԿ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ | ||||
ՓՈԽՏՆՕՐԵՆ |
Ա. ԱՌՍՏԱՄՅԱՆ |
Ս. ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆ | Ռ. ՋՈՒԼՀԱԿՅԱՆ ՅՈՒ. ԴԱԴԱԼՅԱՆ |
ԳԼԽԱՎՈՐ ԿԱՊԱԼԱՌՈՒՆԵՐ | |||||
«ԿԱՄՐՋԱՇԻՆ» ՓԲԸ |
«ՄԱ3ՐՈՒՂԻ» | ||||
ՏՆՕՐԵՆ | Վ. ԱՍԱՏՐՅԱՆ | ՏՆՕՐԵՆ | Վ. ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ | ||
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ | Ռ. ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ | ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ | Ֆ. ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ |
Հաստատում եմ |
Համաձայնեցված է |
1999 թ. վերանայված ծրագրով «Դավթաշենի կամուրջ ԵրԵՎանում` Հրազդան գետի կիրճի վրա» համալիրի շինարարության
Ժ Ա Մ Ա Ն Ա Կ Ա Ց ՈՒ Յ Ց
Օբյեկտների անվանումը | Նախահաշվի մնացորդը | Որից 1999 թ. մինիմ ծրագրի մնացորդը | 1999 թ. 9 ամսվա կա- տարո- ղա- կանը |
Մնա- ցորդը առ 01.09.99 թ. |
Նախատեսնվում է 1999 թ. վերանայված ծրագրով | Այդ թվում ըստ ամիսների անհրաժեշտ Է կատարել | |||||||
առ. 01.01.98 թ. | ծավալ- ները |
գոր- ծող գնե- րով |
տարե- կանը գործ. գնե- րով |
մնացորդը առ 01.09.99 թ. | 9 | 10 | 11 | 12 | |||||
ծավալ- |
գոր- ծող գներով | ||||||||||||
գործ/գներ | ծավ- ալը | ||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 12 | 13 | 14 | |
1. Կամրջային մաս | |||||||||||||
էստակադայով |
|||||||||||||
որից |
|||||||||||||
• | |||||||||||||
Դեֆորմացիոն կարերի մոնտաժում | տ 30,4 | 51,8 | 3,2 | 5,4 | 3,6 | 1,8 | 5,4 | 1,8 | 1,06 | 0,8 | 1 | ||
Մետաղյա պատնեշի տեղադրում | տ 75,19 | 41,9 | 10,4 | 5,8 | 4,5 | 1,3 | 5,8 | 1,3 | 2,33 | 0,7 | 0,6 | ||
Մետաղյա բազրիկի մոնտաժ. | տ 87,5 | 51,3 | 0,58 | 0,1 | - | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,58 | 0,1 | |||
Մայթերի ե/բ կոնստ. մոնտաժ. | խմ 157,4 | 23,2 | 0,17 | 0,4 | - | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,17 | 0,2 | 0,2 | ||
Հակակոռոզյոն ծածկույթ | քմ 11300 | 109,5 | 11300 | 100,9 | 22,0 | 78,9 | 100,9 | 78,9 | 11300* | 6,9 | 45 | 27 | |
Երթևեկելի մասի ասֆալտ. | քմ 11300 | 27,64 | 11300 | 27,6 | - | 27,6 | 27,6 | 27,6 | 11300* | 15 | 12,6 | ||
Ստորին մայթերի ասֆալտ. | քմ 2120 | 4,6 | 2120 | 4,6 | - | 4,6 | 4,6 | 4,6 | 2120* | 2,3 | 2,3 | ||
2, 3, 4, 5 հենարանների ավարտում | խմ 319 | 11,49 | 36 | 1,0 | - | 1,0 | 1,0 | 1,0 | 36,0 | 0,6 | 0,4 | ||
2, 3, 4, 5 հենարանների ներկում | քմ 9056 | 16,18 | - | - | - | - | - | - | 9056* | ||||
«Օ» հենարան ( հողային աշխատ.) | խմ 7865 | 21,4 | 7865 | 16,5 | 9,0 | 7,5 | 16,5 | 7,5 | 3575 | 7,5 | |||
«Օ» հենարան (առանց հողային աշխ) | խմ 650 | 35,8 | 210 | 11,6 | 4,0 | 7,6 | 4,0 | - | 137,6 | ||||
հ,1 հենարանի ավարտ | խմ 350 | 19,35 | 36,2 | 2,0 | - | 2,0 | - | - | 36,2 | ||||
Օ-1 Թռիչքի կառուցում | գծմ 15 | 32 | 15,0 | 32,0 | 10,7 | 21,3 | 10,7 | - | |||||
հ, 6 հենարանի ավարտ | խմ 268 | 24,91 | 59,2 | 5,5 | 0,4 | 5,1 | 5,5 | 5,1 | 54,9 | 1,1 | 3 | 1 | |
հ. 7, 8, 9, հենարանների կառուցում | |||||||||||||
Օժանդակ հարմարանքի մոնտաժով | խմ 590 | 50,15 | 250,6 | 21,3 | 19,0 | 2,3 | 21,3 | 2,3 | 27 | 1 | 1 | 0,3 | |
հ,10 հենարանի կառուցում | խմ 1351 | 115,2 | 206,4 | 17,6 | 7,5 | 10,1 | 12,0 | 4,5 | 77,4 | 2 | 2,5 | ||
28 մ հեծանի պատրաստ. և փորձարկ. | հատ 2 | 5 | 5,0 | 3,5 | 1,5 | 5.0 | 1,5 | 0,9 | 0,6 | ||||
հ, 6-10 թռիչքի կառուցում օժանդակ | |||||||||||||
հարմարանքի մոնտաժումով | գծմ 116 | 325 | 102,6 | 287,4 | 143,3 | 144,1 | 287,4 | 144,1 | 52,0 | 40,1 | 40 | 64 | |
հ. 1-6 հենար. հակասեյսմիկ հենարան | 3 | 3,0 | - | 3,0 | - | - | |||||||
Կամրջի էլեկտրալուսավորում | գծմ 500 | 38,85 | 500 | 38,9 | 2,1 | 36,8 | 8,0 | 5,9 | 463* | 1 | 2 | 2,9 | |
Դիտարկման սարքի մոնտաժ. | տ 72,3 | 124,18 | 48,8 | 40,4 | 31,7 | 8,7 | 35 | 3,3 | 5* | 1,6 | 1,7 | ||
Կամրջի մետաղ. կոնստ. ներկում | տ 4502,0 | 138,8 | 4502 | 138,8 | 77,3 | 61,5 | 88,8 | 11,5 | 2320* | 5,1 | 4,2 | 2,2 | |
Հենարանների ջերմ. դեֆորմ. ուսումն. | |||||||||||||
և կամրջի փորձարկում | 39 | 9,0 | - | 39,0 | 13,2 | 13,2 | 2 | 3,2 | 8 | ||||
«Օ» հենարանի խորացում (չնախատեսված | |||||||||||||
ծախսերի հաշվին) | 24,0 | 14,5 | - | 14,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | ||||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 1334,3 | 789,3 | 338,6 | 480,7 | 657,7 | 319,1 | 72,5 | 121,5 | 117,1 | 8 | |||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ Մինչ 1999 թ. ավարտված |
|||||||||||||
աշխատանքներով |
1548 | ||||||||||||
2. ԳԼԽԱՄԱՍԻ ԿԱՌՈՒՅՑ |
խմ 8814 | 644,0 | 1831,0 | 200,7 | 96,7 | 104 | 116,7 | 20 | 1831 | 6 | 6 | 5 | 3 |
(որից բարեկարգում) |
4,5 | ||||||||||||
3. ՀԵՏԻՈՏՆ ԿԱՄՈՒՐՋ |
խմ 1208 | 120,0 | 808,0 | 100,0 | 22,8 | 77,2 | 30,0 | 7,2 | 808 | 3 | 3 | 1,2 | |
1-3 կետերի չնախատեսված ծախսեր | |||||||||||||
(165,88-17,38-31,9) | 70,7 | - | 2,3 | - | 22,3 | 20 | 10 | 10 | |||||
(գլխամասի խորացում) | |||||||||||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ |
2135,8 | 1090 | 460,4 | 661,9 | 826,7 | 366,3 | 88,5 | 140,5 | 125,1 | 12,2 | |||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ Մինչ 1999 թ. ավարտված |
|||||||||||||
աշխատանքներով | 2312,7 | ||||||||||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ չնախատ. ծախսերով | 2382,7 | ||||||||||||
4. ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ կամրջին |
|||||||||||||
քաղաքից |
|||||||||||||
Կոմունիկացիաների տեղադրում | գծմ 113 | 25 | 11,7 | 6,2 | 5,5 | 7,6 | 1,4 | 555 | 1.4 | ||||
Իրացումների փոխհատուցում | 26,83 | - | - | - | - | - | |||||||
Հողային աշխ.Վաղարշյան և ուղեկապ | խմ 65000 | 96 | 29200 | 43,2 | 23,6 | 19,6 | 24,6 | 1 | 13200* | 1 | |||
Հենապատեր | խմ 6100 | 293,1 | 2120,0 | 100,0 | 35,3 | 64,7 | 65,7 | 30,4 | 2046* | 8 | 8,6 | 8,7 | 5,1 |
Հենապատ ՊԿ + 60 մինչև Գլխամաս | խմ 470 | 20,2 | 233,0 | 10,0 | - | 10,0 | 10,0 | 10,0 | 233,0 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 |
Վատուտին փող. ուղեանց | խմ 860 | 220 | 437 | 111,9 | 45,1 | 66,8 | 54,4 | 9,3 | 265,0 | 2 | 4 | 3,3 | |
Վաղարշյանի և ուղեկապ. ճան. ծածկ. | քմ 11500 | 80 | 10100 | 53,0 | 2,5 | 50,5 | 2,5 | - | 9700* | ||||
Ձախ և աջակողմյան փող. կապեր | քմ 4000 | 35 | 1530 | 13,4 | 2,2 | 11,2 | 3,4 | 1,2 | 3000* | 1,2 | |||
Ջրագծեր Ուշակով-Կովկասյան անց. | գծմ 250 | 4,1 | 250 | 4,1 | - | 4,1 | - | - | 250 | ||||
Հեղեղ. կոյուղի դեպի Վաղարշյան փ. | գծմ 330 | 8,9 | 126 | 3,4 | 1,0 | 2,4 | 3,4 | 2,4 | 88 | 1,2 | 1,2 | ||
Հեղեղ.կոյուղի դեպի ձոր | գծմ 450 | 10,6 | 161 | 3,8 | - | 3,8 | - | - | 161 | ||||
Աստիճաններ | խմ 35 | 3,5 | 35 | 3,5 | 0,5 | 3,0 | 1,0 | 0,5 | 0,5 | ||||
Հեղեղ. կոյուղի Վաղարշյանից (լրաց.) | գծմ 2260 | 0,7 | 0,7 | - | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 64 | 0,7 | ||||
Բարձր լարման մալուխագիծ | գծմ 230 | 27 | 106 | 12,5 | 5,0 | 7,5 | 6,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
էլեկտրաենթակայանի հ. 637 քանդում | 1 | 1,3 | 1 | 0,6 | - | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 1 | 0,6 | |||
էլեկտրաենթակայանի շին. ավարտում | 1 | 1,93 | 1 | 0,7 | - | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 1 | 0,7 | |||
էլեկտրաենթակայանի մոնտաժ | 1 | 8,52 | 1 | 2,6 | - | 2,6 | 2,6 | 2,6 | 260 | 2,6 | |||
Ցածր լարման մալուխագիծ | գծմ 260 | 7,1 | 260 | 7,1 | - | 7,1 | 2,1 | 2,1 | 210 | 0,5 | 1,6 | ||
Ցածր լարման մալուխ. (բնակ. տների) | գծմ 210 | 2 | 210 | 0,5 | - | 0,5 | 0,2 | 0,2 | 2240* | 0,2 | |||
Փողոցային լուսավորություն | գծմ 2240 | 12 | - | - | - | - | - | ||||||
Հակակոռոզիոն պահպանություն | 3 | - | - | - | - | - | |||||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ |
886,78 | 382,7 | 121,4 | 261,3 | 186 | 64,6 | 17,5 | 21 | 15,2 | 10,9 | |||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ Մինչ 1999 թ. ավարտված |
|||||||||||||
աշխատանքներով |
918,88 | ||||||||||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1,5 % չնախատ. ծախս | 932,7 | 121,7 | 186,3 | 83,5 | |||||||||
Այդ թվում Սարքավորումներ | |||||||||||||
5. ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՀԱՆԳՈՒՅՑ |
|||||||||||||
ԴԱՎԹԱՇԵՆՈՒՄ |
|||||||||||||
Կոմունիկացիաների վերատեղադր. | գծմ 3570 | 82,8 | 64,4 | 64,4 | - | 64,4 | - | ||||||
Կապի կաբելների վերատեղաղրում | գծմ 2260 | 21,0 | 7,0 | - | 7,0 | 7,0 | 7,0 | 2 260 | 2 | 5 | |||
Բարձր լարման կաբելի տեղափոխում | գծմ 230 | 2,5 | 2,5 | - | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||
Հող. աշխատանք. (հանույթ/լիցք) հզ. խմ | 71,6/132,1 | 270,0 | 46/49 | 100,0 | 75,4 | 24,6 | 85,0 | 9,6 | 2,5 | 2,5 | 2,3 | 2,3 | |
Ուղեանց հ,2 | խմ 250 | 42,0 | 9260,0 | 5,0 | - | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 250* | 3,9 | 1,1 | ||
Ուղեանց հ,7 | խմ 762 | 100,0 | - | - | - | - | - | 762 * | |||||
Կենտրոնական ուղեանց | խմ 10112 | 260,0 | 238,1 | 53,2 | 184,9 | 72,7 | 19,5 | 7900* | 3,5 | 10 | 6 | ||
Տեղական ոռոգման ցանց | գծմ 4378 | 20,0 | - | - | - | - | - | 4378* | |||||
Տեղական ոռոգման մայրուղի | գծմ 570 | 8,0 | 2,8 | - | 2,8 | 2,8 | 2,8 | 200 | 1 | 1,8 | |||
Արտաքին լուսավորություն | գծմ 5160 | 40,0 | - | - | - | - | - | 5160* | |||||
Կանաչապատում | 20,0 | - | - | - | - | - | |||||||
1400 կոյուղու կոլեկտոր | գծմ 661 | 70,0 | 48,4 | 36,8 | 11,6 | 48,4 | 11,6 | 109 | 11,6 | ||||
Հ.հ. 2 և 7 ուղեանցի ուժեղաց. | 2,4 | 1,7 | - | 1,7 | 1,7 | 1,7 | 1,7 | ||||||
Ժամանակ. կապ Հալաբյան փ. հետ | քմ 1862 | 18,0 | 3,8 | - | 3,8 | - | - | 1862 | |||||
Ճանապարհների հագուստ | քմ 52000 | 480,0 | 17500,0 | 161,0 | 50,2 | 110,9 | 58,9 | 8,7 | 37600* | 4,8 | 3,9 | ||
Բերված շին. աղբի տեղափոխում | 26,0 | 3,5 | - | 3,5 | - | - | |||||||
Հեղեղատար Տ=1000 մմ | գծմ 190 | 8,2 | 8,2 | 7,8 | 0,4 | 8,2 | 0,4 | 0,4 | |||||
Հեղեղատար գծմ | 1215+393 | 58,0 | 1608 | 45,3 | 1,5 | 43,8 | 10,0 | 8,5 | 1140* | 2,5 | 3 | 3 | |
Պաշտպանում էլեկտրոկոռոզիայից | 3,0 | - | - | - | - | - | |||||||
Հ. 7 ուղեկապի հողային աշխատանք | 3,0 | - | - | - | - | - | |||||||
Հալաբյան-Վաղարշյան ուղետ. հող. | |||||||||||||
աշխատանքներ | 6,5 | 6,5 | 2,7 | 3,8 | 6,5 | 3,8 | 3,8 | ||||||
• | |||||||||||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ |
1541,4 | 698,2 | 292 | 406,3 | 373,1 | 81,1 | 32,2 | 35,3 | 11,3 | 2,3 | |||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1,5 % չնախ. ծախսով | 1564,5 | ||||||||||||
ԱՄԲՈՂՋԸ |
4564 | 2182 | 871,5 | 1310,5 | 1386,1 | 512,0 | 138,2 | 196,8 | 151,6 | 25,4 | |||
ԱՄԲՈՂՋԸ ( մինչ 1999 թ. ավարտված | |||||||||||||
աշխատանքներով) | 4772,3 | ||||||||||||
ԱՄԲՈՂՋԸ չնախատ. ծախսերով |
4879,9 | 874,1 | 512 | ||||||||||
ՏԵԽ. ՀՍԿՈՂՈՒԹՅՈՒՆ | 34 | 15,4 | 6,1 | 9,7 | 3,6 | ||||||||
Հեղինակային հսկողություն | 14,5 | 5,6 | 2,1 | 4,2 | 2,1 | ||||||||
ՎԵՐԱՆԱԽԱԳԾՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐ |
38 | ||||||||||||
ԱՄԲՈՂՋԸ Համալիրի գծով |
4966,8 | 2193 | •882,3 | 14000 | 517,7 | ||||||||
ՊԱՏՎԻՐԱՏՈՒ |
ԳԼԽ. ՆԱԽԱԳԾՈՂՆԵՐ | ||||||
«ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ, ԲԱՐԵԿԱՐԳՈՒՄ» ՊՓԲԸ |
«ՀԱՅՏՐԱՆՍՆԱԽԱԳԻԾ» ՊՓԲԸ |
«ԵՐԵՎԱՆՆԱԽԱԳԻԾ» | |||||
ՏՆՕՐԵՆ |
Ա. ՍԱՐԳՍՅԱՆ |
ՏՆՕՐԵՆ |
Վ. ԲԱՐԽՈՒԴԱՐՅԱՆ |
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ |
Ա. ՇԱՔԱՐՅԱՆ | ||
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ |
Ա. ՋԱՎԱԴՅԱՆ |
ԿԱՄՐՋԻ ՀԵՂԻՆԱԿ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ | ||||
ՓՈԽՏՆՕՐԵՆ |
Ա. ԱՌՍՏԱՄՅԱՆ |
Ս. ԲԱՂԴԱՍԱՐՅԱՆ | Ռ. ՋՈՒԼՀԱԿՅԱՆ ՅՈՒ. ԴԱԴԱԼՅԱՆ |
ԳԼԽԱՎՈՐ ԿԱՊԱԼԱՌՈՒՆԵՐ | |||||
«ԿԱՄՐՋԱՇԻՆ» ՓԲԸ |
«ՄԱ3ՐՈՒՂԻ» ՓԲԸ | ||||
ՏՆՕՐԵՆ | Վ. ԱՍԱՏՐՅԱՆ | ՏՆՕՐԵՆ | Վ. ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ | ||
ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ | Ռ. ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ | ԳԼԽ. ԻՆԺԵՆԵՐ | Ֆ. ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ |