ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
27 փետրվարի 2020 թ. |
թիվ 06-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԳՄ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2019 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 19-Ի ԹԻՎ 17-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով՝ Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը՝ համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը՝ համաձայն հավելված 2-ի:
3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2019 թվականի փետրվարի 19-ի ««Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-գմ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2002 թվականի օգոստոսի 19-ի թիվ 191-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 17-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Նախագահ` |
Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2020 թվականի փետրվարի 27-ի թիվ 06-Ն որոշման |
1. Պետպատվեր
1) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 20…թ.
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտություն |
Մասնագիտու-թյան |
Ընդուն-վել են |
Սովորում են, ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ կուրսերի |
Ավարտել են հաշվետու տարում | ||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
101 |
Ընդամենը |
Ընդամենը | ||||||||||
102 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
103 |
ընդամենը |
|||||||||||
104 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
105 |
ընդամենը |
|||||||||||
106 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
107 |
ընդամենը |
|||||||||||
108 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
109 |
ընդամենը |
|||||||||||
110 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
111 |
ընդամենը |
|||||||||||
112 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
113 |
ընդամենը |
|||||||||||
114 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
115 |
ընդամենը |
|||||||||||
116 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
117 |
ընդամենը |
|||||||||||
118 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
119 |
ընդամենը |
|||||||||||
120 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
121 |
ընդամենը |
|||||||||||
122 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
123 |
ընդամենը |
|||||||||||
124 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
125 |
ընդամենը |
|||||||||||
126 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
127 |
ընդամենը |
|||||||||||
128 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
129 |
ընդամենը |
|||||||||||
130 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
131 |
ընդամենը |
|||||||||||
132 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
133 |
ընդամենը |
|||||||||||
134 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
135 |
ընդամենը |
|||||||||||
136 |
այդ թվում` կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտություն |
Մասնագիտու-թյան |
Ընդուն-վել են |
Սովորում են, ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ կուրսերի |
Ավարտել են հաշվետու տարում | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | ||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 | |
137 |
ընդամենը |
||||||||||||
138 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
139 |
ընդամենը |
||||||||||||
140 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
141 |
ընդամենը |
||||||||||||
142 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
143 |
ընդամենը |
||||||||||||
144 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
145 |
ընդամենը |
||||||||||||
146 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
147 |
ընդամենը |
||||||||||||
148 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
149 |
ընդամենը |
||||||||||||
150 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
151 |
ընդամենը |
||||||||||||
152 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
153 |
ընդամենը |
||||||||||||
154 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
155 |
ընդամենը |
||||||||||||
156 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
157 |
ընդամենը |
||||||||||||
158 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
159 |
ընդամենը |
||||||||||||
160 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
161 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը |
|||||||||||
162 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
163 |
Դուրս են մնացել (թողել են |
Ընդամենը |
|||||||||||
164 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
նրանցից` ըստ պատճառների |
|||||||||||||
165 |
ֆիզիկական անկարողություններ (ներառյալ առողջականը) |
ընդամենը |
|||||||||||
166 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
167 |
նյութական անկարողություններ (տնտեսական վիճակ) |
ընդամենը |
|||||||||||
168 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
169 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
170 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
171 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
172 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
173 |
այլ (նշել) |
ընդամենը |
|||||||||||
174 |
այդ թվում` կանայք |
2) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
մարդ |
Տողի հա- |
Ընդա- |
այդ թվում` ըստ տարիքի | |||||||||||||||
16 և |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 և | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
201 |
Ուսանողների թվաքանակը |
||||||||||||||||
202 |
այդ թվում` կանայք |
3) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում` ստանում են կրթաթոշակ | |||||
մինչև 3000 |
3000 - 4000 |
4001 - 5000 |
5001 դրամ և |
անվանական | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
301 |
Կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թվաքանակը |
||||||
302 |
այդ թվում` կանայք |
2. Վճարովի հիմունքով
1) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 20…թ.
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Մասնա-գիտություն |
Մասնա-գիտության |
Ընդուն-վել են |
Սովորում են, ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ կուրսերի |
Ավարտել են հաշվետու տարում | ||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
101 |
Ընդամենը |
Ընդամենը | ||||||||||
102 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
103 |
ընդամենը |
|||||||||||
104 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
105 |
ընդամենը |
|||||||||||
106 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
107 |
ընդամենը |
|||||||||||
108 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
109 |
ընդամենը |
|||||||||||
110 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
111 |
ընդամենը |
|||||||||||
112 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
113 |
ընդամենը |
|||||||||||
114 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
115 |
ընդամենը |
|||||||||||
116 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
117 |
ընդամենը |
|||||||||||
118 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
119 |
ընդամենը |
|||||||||||
120 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
121 |
ընդամենը |
|||||||||||
122 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
123 |
ընդամենը |
|||||||||||
124 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
125 |
ընդամենը |
|||||||||||
126 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
127 |
ընդամենը |
|||||||||||
128 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
129 |
ընդամենը |
|||||||||||
130 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
131 |
ընդամենը |
|||||||||||
132 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
133 |
ընդամենը |
|||||||||||
134 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
135 |
ընդամենը |
|||||||||||
136 |
այդ թվում` կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնա-գիտություն |
Մասնա-գիտության |
Ընդուն-վել են |
Սովորում են, ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ կուրսերի |
Ավարտել են հաշվետու տարում | ||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
137 |
ընդամենը |
|||||||||||
138 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
139 |
ընդամենը |
|||||||||||
140 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
141 |
ընդամենը |
|||||||||||
142 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
143 |
ընդամենը |
|||||||||||
144 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
145 |
ընդամենը |
|||||||||||
146 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
147 |
ընդամենը |
|||||||||||
148 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
149 |
ընդամենը |
|||||||||||
150 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
151 |
ընդամենը |
|||||||||||
152 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
153 |
ընդամենը |
|||||||||||
154 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
155 |
ընդամենը |
|||||||||||
156 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
157 |
ընդամենը |
|||||||||||
158 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
159 |
ընդամենը |
|||||||||||
160 |
այդ թվում` կանայք |
161 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը | ||||||||
162 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||
163 |
Դուրս են մնացել (թողել են ուսումը) |
Ընդամենը | ||||||||
164 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||
նրանցից` ըստ պատճառների |
||||||||||
165 |
ֆիզիկական անկարողություններ (ներառյալ առողջականը) |
ընդամենը |
||||||||
166 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||
167 |
նյութական անկարողություններ (տնտեսական վիճակ) |
ընդամենը |
||||||||
168 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||
169 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
||||||||
170 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||
171 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
||||||||
172 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||
173 |
այլ (նշել) |
ընդամենը |
||||||||
174 |
այդ թվում` կանայք |
2) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
մարդ |
Տողի |
Ընդա- |
այդ թվում` ըստ տարիքի | |||||||||||||||
16 և |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 և | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
201 |
Ուսանողների թվաքանակը |
||||||||||||||||
202 |
այդ թվում` կանայք |
3) Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
մարդ |
Տողի |
Ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ վճարաչափի | |||||||
մինչև 100 |
100 - 200 |
201 - 300 |
301 - 400 |
401 - 500 |
501 - 600 |
601 հազ. | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
301 |
Վճարովի հիմունքով ուսանողների թվաքանակը |
||||||||
302 |
այդ թվում` կանայք |
3. Աշխատակազմը
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա- մենը |
այդ թվում` կանայք |
ունեն գիտական աստիճան |
ունեն կոչում | |||||||||
դոկ-տորի |
այդ թվում` կանայք |
թեկնա-ծուի |
այդ թվում` կանայք |
ակադե-միկոսի |
այդ թվում` կանայք |
պրոֆե-սորի |
այդ թվում` կանայք |
դոցեն-տի |
այդ թվում` կանայք | ||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
401 |
Ընդամենը (402+408+409+410+413) |
||||||||||||
այդ թվում` |
|||||||||||||
402 |
հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմ |
||||||||||||
նրանցից աշխատում են` |
|||||||||||||
403 |
1-ից ավելի հաստիքային դրույքով |
||||||||||||
404 |
1 դրույքով |
||||||||||||
405 |
0.75 դրույքով |
||||||||||||
406 |
0.5 դրույքով |
||||||||||||
407 |
0.25 դրույքով |
||||||||||||
408 |
համատեղությամբ դասավանդողներ |
||||||||||||
409 |
ժամավճարով աշխատողներ |
||||||||||||
410 |
ուսումնաօժանդակ անձնակազմ |
||||||||||||
նրանցից` |
|||||||||||||
411 |
ավագ լաբորանտներ |
||||||||||||
412 |
լաբորանտներ |
||||||||||||
413 |
այլ |
4. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Պաշտոնի |
Ընդա-մենը, մարդ |
այդ թվում` կանայք |
նրանցից` ունեն |
Սյունակ |
այդ թվում` կանայք | |||||||
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||||
դոկ-տորի |
այդ թվում` կանայք |
թեկնա-ծուի |
այդ թվում` կանայք |
պրոֆե-սորի |
այդ թվում` կանայք |
դոցեն-տի |
այդ թվում` կանայք | ||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
5 |
6 |
501 |
Գիտամանկա-վարժական աշխատակազմ, ընդամենը |
||||||||||||
նրանցից |
|||||||||||||
502 |
ռեկտոր, ուսումնական |
||||||||||||
503 |
դեկաններ |
||||||||||||
504 |
ամբիոնների վարիչներ |
||||||||||||
505 |
պրոֆեսորներ` ամբիոնների կազմում |
||||||||||||
506 |
դոցենտներ` ամբիոնների |
||||||||||||
507 |
ավագ դասախոսներ |
||||||||||||
508 |
ասիստենտներ |
||||||||||||
509 |
դասախոսներ |
||||||||||||
510 |
Գիտական աշխատակազմ, ընդամենը |
||||||||||||
նրանցից |
|||||||||||||
511 |
գլխավոր գիտաշխատողներ |
||||||||||||
512 |
առաջատար գիտաշխատողներ |
||||||||||||
513 |
ավագ գիտաշխատողներ |
||||||||||||
514 |
գիտաշխատողներ |
||||||||||||
515 |
կրտսեր գիտաշխատողներ |
||||||||||||
516 |
այլ պաշտոններ զբաղեցնող գիտական աշխատողներ |
5. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Գիտության |
Ընդա-մենը, մարդ |
այդ թվում` կանայք |
նրանցից` ունեն | |||||||
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||
դոկտորի |
այդ թվում` կանայք |
թեկնա-ծուի |
այդ թվում` կանայք |
պրոֆեսորի |
այդ թվում` կանայք |
դոցենտի |
այդ թվում` կանայք | ||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
601 |
Ընդամենը | ||||||||||
այդ թվում |
|||||||||||
602 |
ֆիզիկամաթեմա-տիկական |
||||||||||
603 |
քիմիական |
||||||||||
604 |
կենսաբանական |
||||||||||
605 |
երկրաբանական |
||||||||||
606 |
տեխնիկական |
||||||||||
607 |
գյուղատնտեսական |
||||||||||
608 |
պատմական |
||||||||||
609 |
տնտեսագիտական |
||||||||||
610 |
փիլիսոփայական |
||||||||||
611 |
բանասիրական |
||||||||||
612 |
աշխարհագրական |
||||||||||
613 |
իրավաբանական |
||||||||||
614 |
մանկավարժական |
||||||||||
615 |
բժշկական |
||||||||||
616 |
դեղագործական |
||||||||||
617 |
անասնաբուժական |
||||||||||
618 |
արվեստագիտության |
||||||||||
619 |
ճարտարապետության |
||||||||||
620 |
հոգեբանության |
||||||||||
621 |
ռազմագիտության |
||||||||||
622 |
|||||||||||
623 |
6. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
քառ. մ |
|
Շենքի ընդհանուր մակերեսը |
այդ թվում` |
Հանրակացա-րանի կարիք ունեցող ուսանողների թվաքանակը, |
նրանցից` | ||||||||
ընդա- |
որից` վարձա- |
տրված է վար- ձակա- |
ուսում- |
ուսում-նա- |
օժան- |
բնակելի | ||||||
ընդա- |
այդ թվում` զբաղեցրած է | |||||||||||
տվյալ ուսում- նական հաս -տատության ուսանողներով |
այլ կրթօջախի ուսանող- | |||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
701 |
Ընդամենը |
|||||||||||
702 |
այդ թվում` |
X |
X |
X |
X | |||||||
703 |
ուսումնա-լաբորատոր |
X |
X |
X |
X | |||||||
704 |
հանրակացա-րաններ |
X |
X | |||||||||
705 |
այլ շինություն- |
X |
X |
7. Օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակը
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
այդ թվում` վճարովի ուսուցմամբ |
Ավարտել են | ||||
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
801 |
|||||||||
802 |
|||||||||
803 |
|||||||||
804 |
|||||||||
805 |
|||||||||
806 |
|||||||||
807 |
|||||||||
808 |
|||||||||
809 |
|||||||||
810 |
|||||||||
811 |
|||||||||
812 |
|||||||||
813 |
|||||||||
814 |
|||||||||
815 |
Ընդամենը |
1) նրանցից՝ սփյուռքահայեր
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
այդ թվում` վճարովի ուսուցմամբ |
Ավարտել են | ||||
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
901 |
|||||||||
902 |
|||||||||
903 |
|||||||||
904 |
|||||||||
905 |
|||||||||
906 |
|||||||||
907 |
|||||||||
908 |
|||||||||
909 |
|||||||||
910 |
|||||||||
911 |
|||||||||
912 |
|||||||||
913 |
|||||||||
914 |
|||||||||
915 |
Ընդամենը |
8. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
հազ. դրամ |
Ֆինանսական միջոցների առկայությունը |
Ֆինանսական ծախսեր |
Ֆինան-սա- | |||||||||||||||||
ընդա-մենը |
այդ թվում` |
ընդա-մենը |
այդ թվում` | ||||||||||||||||
մնա- |
ընթացիկ տարվա մուտքերը |
նյու-թա-կան ծախ-սեր |
ոչ նյութա- |
գոր-ծուղ-ման ծախ-սեր |
աշխա- |
կրթա-թոշակ |
հիմնա- |
այլ ծախ-սեր | |||||||||||
ընդա-մենը |
այդ թվում` | ||||||||||||||||||
բյուջեից (պետա- |
ուսանողներից ուսման դիմաց վճարումները |
բնակ- |
այլ |
նվիրատ-վություն-ներ |
վարձա-կալու-թյունից |
այլ եկա-մուտ-ներ | |||||||||||||
իրավա-բանա-կան ան- ձանցից |
բնակ-չությու-նից | ||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
Ղեկավար` |
____________________ |
____________________ | |
(Ազգանուն, անուն) |
(Ստորագրություն) | ||
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ |
|
| |
(Ազգանուն, անուն) |
(Ստորագրություն) | ||
|
Հավելված 2 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2020 թվականի փետրվարի 27-ի թիվ 06-Ն որոշման |
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԳՄ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգով կարգավորում են «Բարձրագույն մասնագիտական պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ՝ Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Վիճակագրական կոմիտե՝ մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանի հոկտեմբերի 5-ը:
4. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
5. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է՝ համաձայն «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման:
II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
6. Պետպատվեր բաժինը ներառում է՝
1) ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի, որտեղ՝
ա. սյունակ 3-ում լրացվում է մասնագիտության դասիչը, որը հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից (տողեր 101-160),
բ. Սյունակ 5-ում լրացվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների,
գ. սյունակ 6-ում լրացվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-160), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի լրացվում է սյունակներ 7-12-ում,
դ. սյունակ 13-ում լրացվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-160),
ե. տող 161-ում լրացվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 6-12-ի,
զ. տող 163-ում լրացվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 7-12-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների լրացվում է տողեր 165-174-ում,
2) ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի, որտեղ ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 3-18) լրացվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 202),
3) ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի, որտեղ ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 3-8) լրացվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 302)։
7. Վճարովի հիմունքներով բաժնի ենթաբաժինները լրացվում են սույն հրահանգի 6-րդ կետի ենթաբաժինների լրացման սկզբունքով` վճարովի հիմունքով ուսուցմամբ ուսանողների համար:
8. Աշխատակազմը բաժնում (տող 401) լրացվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 3), նրանց բաշխվածությունն ըստ գիտական աստիճանի (սյունակներ 5-8) և ըստ գիտական կոչման (սյունակներ 9-14):
9. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների բաժնում՝
1) սյունակ 3-ում լրացվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 501) և գիտական աշխատակազմի (տող 510) ընդհանուր թվաքանակները, որոնցից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 7-10) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 11-14),
2) սյունակ 5-ում լրացվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 501) և գիտական աշխատակազմի (տող 510) վարչական համատեղողների ընդհանուր թվաքանակները:
10. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակ բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների` սյունակ 3-ում լրացվում է հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակն ըստ գիտության բնագավառների, որից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 5-8) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 9-12):
11. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը բաժնում՝
1) սյունակ 3-ում լրացվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 702-705), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 4),
2) սյունակ 12-ում լրացվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացվում է հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 13),
3) այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
12. Օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակը բաժնում՝
1) սյունակ 2-ում լրացվում է երկրի անվանումը,
2) սյունակ 3-ում լրացվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի,
3) սյունակ 5-ում լրացվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի, որից առանձնացվում է վճարովի հիմունքներով սովորողները (սյունակ 7),
4) սյունակ 9-ում լրացվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի,
5) սփյուռքահայեր ենթաբաժինը լրացվում է սույն հրահանգի 12-րդ կետին համապատասխան` սփյուռքահայ ուսանողների համար:
13. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում՝
1) Սյունակ 1-ում լրացվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
2) Սյունակ 2-ում լրացվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
3) Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները լրացվում են սյունակներ 3-11-ում:
4) Սյունակ 12-ում լրացվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
ա. «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում լրացվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
բ. «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում լրացվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
գ. «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում լրացվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
դ. «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում լրացվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ փոխհատուցումները և աշխատավարձի նկատմամբ հաշվարկվող հավելումները և պարգևավճարները: Հավելումներ և պարգևավճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցումներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված վճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ ներառվում են նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը), աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
ե. սյունակ 17-ում լրացվում է ուսանողներին տրված կրթաթոշակի չափը,
զ. սյունակ 18-ում լրացվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
է. սույն հրահանգի 13-րդ կետի 4-րդ ենթակետի ա-զ կետերում նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը լրացվում է սյունակ 19-ում,
ը. սյունակ 20-ում լրացվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
14. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը: