«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
28 նոյեմբերի 2008 թ.
Պետական գրանցման թիվ 11008364
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
14 նոյեմբերի 2008 թ. |
N 1059-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 20-Ի ԹԻՎ 771-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 17-րդ հոդվածի «ա» կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի սեպտեմբերի 12-ի թիվ 1579-Ն որոշման 2-րդ կետով հաստատված հավելված 1-ի 10-րդ կետի «իդ» ենթակետը՝
Հրամայում եմ`
1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004 թվականի դեկտեմբերի 20-ի «Ձև թիվ 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվային ձևի և դրա լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 771-Ն հրամանի (այսուհետ՝ հրաման) թիվ 1 հավելվածում կատարել փոփոխություններ՝ համաձայն հավելվածի։
2. Հրամանի թիվ 2 հավելվածում կատարել հետևյալ փոփոխությունները՝
1) Զ-4 մասի վերնագրում «160 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերը փոխարինել «40 ՕՐ ԿԱՄ 240 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերով.
2) 32-րդ կետում «160 և ավելի ժամ» բառերը փոխարինել «40 օր կամ 240 և ավելի ժամ» բառերով.
3) 34-րդ կետում «3-րդ, 8-րդ և 10-րդ» թվերը փոխարինել «4-րդ, 9-րդ և 12 (11)-րդ» թվերով.
4) 35-րդ կետում «8-րդ և 10-րդ դասարանների» և «8-րդ դասարանի» բառերը փոխարինել համապատասխանաբար «9-րդ և 12 (11)-րդ դասարանների» և «12 (11)-րդ դասարանի» բառերով։
3. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Նարինե Հովհաննիսյանին՝ սույն հրամանը ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն գրանցման՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով։
4. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահում եմ ինձ։
ՀՀ կրթության և գիտության |
Ս. Սեյրանյան |
|
Հավելված ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2008 թվականի նոյեմբերի 14-ի |
Գ-3. Միաժամանակ գործող դասարանների քանակն ըստ հերթականության
Դասարանների քանակը | |||||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Ընդամենը 1-4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Ընդամենը 5-9 |
10 |
11 |
12 |
Ընդամենը 10-12 | ||||
I հերթ |
|||||||||||||||||||
II հերթ |
|||||||||||||||||||
III հերթ |
|||||||||||||||||||
Ընդամենը |
Բաժին Դ. Դասաժամերի շաբաթական քանակն ըստ հաստատության ուսումնական պլանի
Առարկաներ |
Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ | ||||||
1-4 դասարաններ |
5-9 դասարաններ |
10 -12 դասարաններ | |||||
Ընդամենը |
որից՝ ըստ կիսվող առարկաների |
Ընդամենը |
որից՝ ըստ կիսվող առարկաների |
Ընդամենը |
որից՝ ըստ կիսվող առար- | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 | |
Պարտադիր առարկաներ | |||||||
Մայրենի լեզու |
|||||||
Հայոց լեզու |
|||||||
Հայ գրականություն |
|||||||
Ռուսաց լեզու |
|||||||
Ռուս գրականություն |
|||||||
Անգլերեն |
|||||||
Ֆրանսերեն |
|||||||
Գերմաներեն |
|||||||
այլ օտար լեզու (նշել) |
|||||||
Մաթեմատիկա |
|||||||
Երգ-երաժշտություն |
|||||||
Ֆիզկուլտուրա |
|||||||
Կերպարվեստ |
|||||||
Բնություն |
|||||||
Բնագիտություն |
|||||||
Աշխարհագրություն |
|||||||
Հայաստանի աշխարհագրություն |
|||||||
Ընդհանուր պատմություն |
|||||||
Հայոց պատմություն |
|||||||
Պատմություն |
|||||||
Իրավունք |
Մարդու իրավունք |
||||||
Քաղաքացիական կրթություն |
|||||||
Պետություն և իրավունք |
|||||||
Հանրահաշիվ |
|||||||
Երկրաչափություն |
|||||||
Գծագրություն |
|||||||
Ինֆորմատիկա |
|||||||
Ֆիզիկա |
|||||||
Աստղագիտություն |
|||||||
Քիմիա |
|||||||
Կենսաբանություն |
|||||||
Տեխնոլոգիա |
|||||||
Նախնական զինվորական պատրաստություն (ՆԶՊ) և անվտանգ կենսագործունեություն |
|||||||
Ընդհանուր մասնագիտական դասընթաց |
|||||||
Հայրենագիտություն |
|||||||
Հասարակագիտություն |
|||||||
Հայոց եկեղեցու պատմություն |
|||||||
Ես և շրջակա աշխարհը |
|||||||
Պարտադիր արհեստագործական (մասնագիտական) առարկաներ | |||||||
Երաշխավորված (լրացուցիչ) առարկաներ | |||||||
Ինֆորմատիկայի հիմունքներ |
|||||||
Տնտեսագիտություն |
|||||||
Կյանքի հմտություններ |
|||||||
Բնապահպանություն |
|||||||
Տրամաբանություն |
|||||||
Գրաբար |
|||||||
Բարոյագիտություն |
|||||||
Հոգեբանություն |
|||||||
Հայկական հարցի պատմություն |
|||||||
էկոլոգիա |
|||||||
Մշակույթի պատմություն |
|||||||
Ֆերմերային գործ |
|||||||
Ե-1. Ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթության մակարդակի և մասնագիտական ուղղվածության
Ընդա- |
նրան- |
Բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի |
նրանցից՝ ըստ մանկավարժական կրթական մակարդակի |
Ավարտել են չհավա- |
նրան- |
Ունեն միջնա- |
նրան- | |||||||||||
Բարձ- |
նրան- |
Թերի բարձ- |
նրան- |
Միջին մաս- |
նրան- |
Բարձ- |
նրան- |
Թերի բարձ- |
նրան- |
Միջին մաս- |
նրան- | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
Ուսուցիչներ, ընդամենը |
||||||||||||||||||
Հայոց լեզու և գրականություն |
||||||||||||||||||
Ռուսաց լեզու և գրականություն |
||||||||||||||||||
Մաթեմատիկա |
||||||||||||||||||
Ֆիզիկա |
||||||||||||||||||
Քիմիա |
||||||||||||||||||
Կենսաբանություն |
||||||||||||||||||
Պատմություն |
||||||||||||||||||
Աշխարհագրություն |
||||||||||||||||||
Երգ-երաժշտություն |
||||||||||||||||||
Ֆիզկուլտուրա |
||||||||||||||||||
Կերպարվեստ |
||||||||||||||||||
Նախնական զինվորական |
||||||||||||||||||
Անգլերեն |
||||||||||||||||||
Ֆրանսերեն |
||||||||||||||||||
Գերմաներեն |
||||||||||||||||||
Տեխնոլոգիա |
||||||||||||||||||
Հայոց եկեղեցու պատմություն |
||||||||||||||||||
Դասվար |
||||||||||||||||||
Դաստիարակ |
||||||||||||||||||
Այլ (նշել) |
||||||||||||||||||
Զ-1. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռի, տարիքի, ուսուցման լեզվի և դասարանների
(մարդ) |
Ընդամենը |
աղջիկ |
տղա | ||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 | |||||||||
Աշակերտներ, ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ ըստ ուսուցման լեզվի |
հայերեն |
|||||||||||
ռուսերեն |
||||||||||||
այլ (նշել) |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
Ըստ դասարանների | ||||||||||||
1-ին դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ մինչև 6 տարեկան |
||||||||||||
6 տարեկան |
||||||||||||
7 տարեկան |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
2-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 6 տարեկան |
||||||||||||
7 տարեկան |
||||||||||||
8 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
3-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 7 տարեկան |
||||||||||||
8 տարեկան |
||||||||||||
9 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
4-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում` 8 տարեկան |
||||||||||||
9 տարեկան |
||||||||||||
10 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
5-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում` 9 տարեկան |
||||||||||||
10 տարեկան |
||||||||||||
11 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
6-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 10 տարեկան |
||||||||||||
11 տարեկան |
||||||||||||
12 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
7-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 11 տարեկան |
||||||||||||
12 տարեկան |
||||||||||||
13 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
8-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 12 տարեկան |
||||||||||||
13 տարեկան |
||||||||||||
14 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
9-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 13 տարեկան |
||||||||||||
14 տարեկան |
||||||||||||
15 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
10-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 14 տարեկան |
||||||||||||
15 տարեկան |
||||||||||||
16 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
11-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 15 տարեկան |
||||||||||||
16 տարեկան |
||||||||||||
17 տարեկան |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
12-րդ դասարան | ||||||||||||
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում՝ 16 տարեկան |
||||||||||||
17 տարեկան |
||||||||||||
18 տարեկան |
||||||||||||
18 և բարձր տարիքի |
||||||||||||
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ` |
||||||||||||
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
Գիշերողներ |
||||||||||||
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
Զ-2. Նախորդ ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ դպրոց հաճախելու հերթականության, արտադասարանական ու արտադպրոցական պարապմունքների
(մարդ)
|
Դասարաններ |
Ընդամենը | ||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
Ընդամենը |
Ընդամենը |
|||||||||||||
աղջիկ |
||||||||||||||
1-ին հերթ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
աղջիկ |
||||||||||||||
2-րդ հերթ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
աղջիկ |
||||||||||||||
3-րդ հերթ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
ադջիկ |
||||||||||||||
Մասնակցել են արտադասարանական լրացուցիչ առարկայական պարապմունքների |
Ընդամենը |
|||||||||||||
աղջիկ |
||||||||||||||
այդ թվում վճարովի |
Ընդամենը |
|||||||||||||
աղջիկ |
||||||||||||||
Հաճախում են արտադպրոցական մշակութային, կրթադաստիարակչական այլ հաստատություններ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
աղջիկ |
Զ-4. Նախորդ ուստարում 40 օր կամ 240 և ավելի ժամ բացակայություն ունեցողների բաշխվածությունն ըստ դասարանների և սեռի
(մարդ)
Ընդամենը |
Այդ թվում | ||
աղջիկ |
տղա | ||
1-ին դասարան |
|||
2-րդ դասարան |
|||
3-րդ դասարան |
|||
4-րդ դասարան |
|||
Ընդամենը |
|||
5-րդ դասարան |
|||
6-րդ դասարան |
|||
7-րդ դասարան |
|||
8-րդ դասարան |
|||
9-րդ դասարան |
|||
Ընդամենը |
|||
10-րդ դասարան |
|||
11-րդ դասարան |
|||
12-րդ դասարան |
|||
Ընդամենը |
|||
Ընդամենը դպրոցում |
Զ-6. Նախորդ ուստարվա ավարտական քննությունների (գիտելիքների ստուգման) արդյունքներն ըստ կրթական մակարդակների
(մարդ) |
|
|
4-րդ դասարան (տարրական դպրոց) |
9-րդ դասարան |
12 (11)-րդ դասարան | ||||||||||||||||
Հա- |
Մա- |
Հա- |
Մա- |
Օտար լեզու |
Հայոց պատ- |
Բնագի- |
ֆիզ- |
Հայոց լեզու, գրակա- |
Մա- |
Բնագիտություն |
Հայոց պատ-մութ- |
Օտար լեզու |
Ռուս. լեզու |
Ֆիզ- | |||||
Ֆի- |
Քիմիա |
Կեն- | |||||||||||||||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 | |
Ցածր առաջադիմության պատճառով զրկվել են քննություններին մասնակցելու իրավունքից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
տղա |
|||||||||||||||||||
Մասնակցել են քննություններին |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
տղա |
|||||||||||||||||||
Քննությունները դրական հանձնողներ |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
տղա |
|||||||||||||||||||
Այդ թվում՝ |
ստացել են գերազանց գնահատա-կան |
Ընդամենը |
|||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
տղա |
|||||||||||||||||||
ստացել են բավարար գնահատա-կան |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
տղա |
|||||||||||||||||||
Ստացել են անբավարար գնահատական |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
տղա |
|||||||||||||||||||
Մինչև քննաշրջանի |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
ավարտը մեկ առարկայից վերահանձնողներ |
աղջիկ |
||||||||||||||||||
տղա |
Զ-7. Նախորդ ուստարվա շրջանավարտները
(մարդ) |
Ընդամենը |
ադջիկ |
տղա | |||||||||||||||
9-րդ դասարան |
|||||||||||||||||
Ավարտական վկայական ստացածներ |
|||||||||||||||||
այդ թվում՝ գերազանց առաջադիմությամբ |
|||||||||||||||||
Ընդունվել են այլ կրթահաստատություններ |
|||||||||||||||||
Ուսումը կիսատ թողածներ |
|||||||||||||||||
Մնացել են նույն դասարանում |
|||||||||||||||||
Հեռացվել են դպրոցից |
|||||||||||||||||
Շարունակում են ուսումը 9-րդ դասարանում ներկա ուստարում |
|||||||||||||||||
12 (11)-րդ դասարան |
|||||||||||||||||
Ավարտական վկայական ստացածներ |
|||||||||||||||||
այդ թվում՝ գերազանցության մեդալով |
|
|
| ||||||||||||||
նախորդ ուստարիներին լրիվ |
|||||||||||||||||
Լրիվ դասընթացը լսած, բայց ավարտական վկայական չստացածներ |
|||||||||||||||||
Ուսումը կիսատ թողած և դպրոցից հեռացածներ |
|||||||||||||||||
Դպրոցից հեռացվածներ |
Զ-8. Աշակերտների քանակական շարժն ըստ դասարանների
(մարդ)
Ըստ դասարանների |
Ընդամենը | ||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 | ||||||
Ներհոսքը, ընդամենը |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
այդ թվում` նույն մարզի այլ դպրոցներից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
այլ մարզերի դպրոցներից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
այլ երկրներից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
Արտահոսքը, ընդամենը |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
այդ թվում՝ այլ դպրոցներ մարզի ներսում |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
այլ մարզերի դպրոցներ |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||||
հանրապետությունից դուրս |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
աղջիկ |
Զ-9. Ներկա ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցանվող լեզուների
(մարդ)
Ուսուցանվող լեզուներ |
Դասարաններ |
Ընդամենը | |||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 | ||||
Հայերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Ռուսերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Անգլերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Ֆրանսերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Գերմաներեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Այլ (նշել) |
Ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Ընդամենը |
|||||||||||||||
աղջիկ |
|||||||||||||||
Ընդամենը |
|||||||||||||||
նրանցից աղջիկներ |
Բաժին է. Գրադարանային ֆոնդերը (առանց դասագրքերի) և գրադարանի գործունեությունը
(մարդ)
Ընդամենը | |||||||||||||||
Գրադարանային ֆոնդը նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ, օրինակ |
|||||||||||||||
ստացվել է գրականություն |
|||||||||||||||
դուրս է գրվել գրականություն |
|||||||||||||||
Գրադարանային ֆոնդը ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ, օրինակ |
|||||||||||||||
Տացքը (սպասարկած գրականությունը) հաշվետու ժամանակահատվածում, օրինակ |
|||||||||||||||
Ընթերցողների թվաքանակը հաշվետու ժամանակահատվածում, մարդ |
|||||||||||||||
այդ թվում` ուսուցիչներ |
| ||||||||||||||
1-4 դասարանցիներ |
| ||||||||||||||
5-9 դասարանցիներ |
| ||||||||||||||
10-12 դասարանցիներ |
|||||||||||||||
Հաճախումների քանակը հաշվետու ժամանակահատվածում |
|||||||||||||||
այդ թվում` ուսուցիչների |
| ||||||||||||||
1-4 դասարանցիների |
| ||||||||||||||
5-9 դասարանցիների |
| ||||||||||||||
10-12 դասարանցիների |
|||||||||||||||
Ընթերցատեղերի քանակը, տեղ |
|||||||||||||||
Գրադարանում առկա համակարգիչ, հատ |