Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 1059-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (29.12.2008-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2008.12.19/43(317) Հոդ.391
Ընդունող մարմին
Կրթության և գիտության նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
14.11.2008
Ստորագրող մարմին
Կրթության և գիտության նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
14.11.2008
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
29.12.2008

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

28 նոյեմբերի 2008 թ.

Պետական գրանցման թիվ 11008364

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

14 նոյեմբերի 2008 թ.
ք. Երևան

N 1059-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 20-Ի ԹԻՎ 771-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 17-րդ հոդվածի «ա» կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի սեպտեմբերի 12-ի թիվ 1579-Ն որոշման 2-րդ կետով հաստատված հավելված 1-ի 10-րդ կետի «իդ» ենթակետը՝

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004 թվականի դեկտեմբերի 20-ի «Ձև թիվ 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվային ձևի և դրա լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 771-Ն հրամանի (այսուհետ՝ հրաման) թիվ 1 հավելվածում կատարել փոփոխություններ՝ համաձայն հավելվածի։

2. Հրամանի թիվ 2 հավելվածում կատարել հետևյալ փոփոխությունները՝

1) Զ-4 մասի վերնագրում «160 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերը փոխարինել «40 ՕՐ ԿԱՄ 240 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերով.

2) 32-րդ կետում «160 և ավելի ժամ» բառերը փոխարինել «40 օր կամ 240 և ավելի ժամ» բառերով.

3) 34-րդ կետում «3-րդ, 8-րդ և 10-րդ» թվերը փոխարինել «4-րդ, 9-րդ և 12 (11)-րդ» թվերով.

4) 35-րդ կետում «8-րդ և 10-րդ դասարանների» և «8-րդ դասարանի» բառերը փոխարինել համապատասխանաբար «9-րդ և 12 (11)-րդ դասարանների» և «12 (11)-րդ դասարանի» բառերով։

3. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Նարինե Հովհաննիսյանին՝ սույն հրամանը ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն գրանցման՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով։

4. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահում եմ ինձ։

 

ՀՀ կրթության և գիտության
նախարար`

Ս. Սեյրանյան

 

 

Հավելված

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի

2008 թվականի նոյեմբերի 14-ի
N 1059-Ն հրամանի

 

Գ-3. Միաժամանակ գործող դասարանների քանակն ըստ հերթականության

 

Դասարանների քանակը

 

1

2

3

4

Ընդամենը 1-4

5

6

7

8

9

Ընդամենը 5-9

10

11

12

Ընդամենը 10-12

I հերթ

                             

II հերթ

                             

III հերթ

                             

Ընդամենը

                             

Բաժին Դ. Դասաժամերի շաբաթական քանակն ըստ հաստատության ուսումնական պլանի

Առարկաներ

Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ

 

1-4 դասարաններ

5-9 դասարաններ

10 -12 դասարաններ

 

Ընդամենը

որից՝ ըստ կիսվող առարկաների

Ընդամենը

որից՝ ըստ կիսվող առարկաների

Ընդամենը

որից՝ ըստ կիսվող առար-
կաների

1

2

3

4

5

6

7

Պարտադիր առարկաներ

Մայրենի լեզու

           

Հայոց լեզու

           

Հայ գրականություն

           

Ռուսաց լեզու

           

Ռուս գրականություն

           

Անգլերեն

           

Ֆրանսերեն

           

Գերմաներեն

           

այլ օտար լեզու (նշել)

           
             

Մաթեմատիկա

           

Երգ-երաժշտություն

           

Ֆիզկուլտուրա

           

Կերպարվեստ

           

Բնություն

           

Բնագիտություն

           

Աշխարհագրություն

           

Հայաստանի աշխարհագրություն

           

Ընդհանուր պատմություն

           

Հայոց պատմություն

           

Պատմություն

           

 

Իրավունք

Մարդու իրավունք

           

Քաղաքացիական կրթություն

           

Պետություն և իրավունք

           

Հանրահաշիվ

           

Երկրաչափություն

           

Գծագրություն

           

Ինֆորմատիկա

           

Ֆիզիկա

           

Աստղագիտություն

           

Քիմիա

           

Կենսաբանություն

           

Տեխնոլոգիա

           

Նախնական զինվորական պատրաստություն (ՆԶՊ) և անվտանգ կենսագործունեություն

           

Ընդհանուր մասնագիտական դասընթաց

           

Հայրենագիտություն

           

Հասարակագիտություն

           

Հայոց եկեղեցու պատմություն

           

Ես և շրջակա աշխարհը

           
             
             
             
             
             
             
             
             

Պարտադիր արհեստագործական (մասնագիտական) առարկաներ

             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             

Երաշխավորված (լրացուցիչ) առարկաներ

Ինֆորմատիկայի հիմունքներ

           

Տնտեսագիտություն

           

Կյանքի հմտություններ

           

Բնապահպանություն

           

Տրամաբանություն

           

Գրաբար

           

Բարոյագիտություն

           

Հոգեբանություն

           

Հայկական հարցի պատմություն

           

էկոլոգիա

           

Մշակույթի պատմություն

           

Ֆերմերային գործ

           
             
             
             
             

Ե-1. Ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթության մակարդակի և մասնագիտական ուղղվածության

 

Ընդա-
մենը

նրան-
ցից կա-
նայք

Բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի

նրանցից՝ ըստ մանկավարժական կրթական մակարդակի

Ավարտել են չհավա-
տարմա-
գրված ԲՈւՀ

նրան-
ցից կա-
նայք

Ունեն միջնա-
կարգ (լրիվ) ընդհա-
նուր կրթութ-
յուն

նրան-
ցից կա-
նայք

Բարձ-
րա-
գույն

նրան-
ցից կա-
նայք

Թերի բարձ-
րա-
գույն

նրան-
ցից կա-
նայք

Միջին մաս-
նա-
գիտա-
կան

նրան-
ցից կա-
նայք

Բարձ-
րա-
գույն

նրան-
ցից կա-
նայք

Թերի բարձ-
րա-
գույն

նրան-
ցից կա-
նայք

Միջին մաս-
նա-
գիտա-
կան

նրան-
ցից կա-
նայք

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Ուսուցիչներ, ընդամենը

                                   

Հայոց լեզու և գրականություն

                                   

Ռուսաց լեզու և գրականություն

                                   

Մաթեմատիկա

                                   

Ֆիզիկա

                                   

Քիմիա

                                   

Կենսաբանություն

                                   

Պատմություն

                                   

Աշխարհագրություն

                                   

Երգ-երաժշտություն

                                   

Ֆիզկուլտուրա

                                   

Կերպարվեստ

                                   

Նախնական զինվորական
պատրաստություն (ՆԶՊ) և անվտանգ
կենսագործունեություն

                                   

Անգլերեն

                                   

Ֆրանսերեն

                                   

Գերմաներեն

                                   

Տեխնոլոգիա

                                   

Հայոց եկեղեցու պատմություն

                                   

Դասվար

                                   

Դաստիարակ

                                   

Այլ (նշել)

                                   
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     

Զ-1. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռի, տարիքի, ուսուցման լեզվի և դասարանների

                           

(մարդ)

 

Ընդամենը

աղջիկ

տղա

1

2

3

4

Աշակերտներ, ընդամենը

     

այդ թվում՝ ըստ ուսուցման լեզվի

հայերեն

     

ռուսերեն

     

այլ (նշել)

     
       
       

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

Ըստ դասարանների

1-ին դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

մինչև 6 տարեկան

     

6 տարեկան

     

7 տարեկան

     
       

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

2-րդ դասարան

Ընդամենը 

     

այդ թվում՝

6 տարեկան

     

7 տարեկան

     

8 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

3-րդ դասարան  

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

7 տարեկան

     

8 տարեկան

     

9 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

4-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում`

8 տարեկան

     

9 տարեկան

     

10 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

5-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում`

9 տարեկան

     

10 տարեկան

     

11 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով`

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

6-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

10 տարեկան

     

11 տարեկան

     

12 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

7-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

11 տարեկան

     

12 տարեկան

     

13 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

8-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

12 տարեկան

     

13 տարեկան

     

14 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

9-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

13 տարեկան

     

14 տարեկան

     

15 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

10-րդ դասարան  

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

14 տարեկան

     

15 տարեկան

     

16 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     
 
 

11-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

15 տարեկան

     

16 տարեկան

     

17 տարեկան

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

12-րդ դասարան

Ընդամենը

     

այդ թվում՝

16 տարեկան

     

17 տարեկան

     

18 տարեկան

     

18 և բարձր տարիքի

     

Երկտարեցիներ

     

Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝

գերազանցիկներ

     

տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ`

     

ունեցել են ամառային առաջադրանք

     

Գիշերողներ

     

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ

     

Զ-2. Նախորդ ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ դպրոց հաճախելու հերթականության, արտադասարանական ու արտադպրոցական պարապմունքների

(մարդ)

 

 

Դասարաններ

Ընդամենը

 

 1 

 2 

 3 

 4 

 5 

 6 

 7 

 8 

 9 

 10 

 11 

 12 

 

Ընդամենը

Ընդամենը

                            
 

աղջիկ

                         

1-ին հերթ

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

2-րդ հերթ

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

3-րդ հերթ

Ընդամենը

                         

ադջիկ

                         

Մասնակցել են արտադասարանական լրացուցիչ առարկայական պարապմունքների

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

այդ թվում վճարովի

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Հաճախում են արտադպրոցական մշակութային, կրթադաստիարակչական այլ հաստատություններ

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Զ-4. Նախորդ ուստարում 40 օր կամ 240 և ավելի ժամ բացակայություն ունեցողների բաշխվածությունն ըստ դասարանների և սեռի

(մարդ)
 

Ընդամենը

Այդ թվում

աղջիկ

տղա

1-ին դասարան

     

2-րդ դասարան

     

3-րդ դասարան

     

4-րդ դասարան

     

Ընդամենը

     

5-րդ դասարան

     

6-րդ դասարան

     

7-րդ դասարան

     

8-րդ դասարան

     

9-րդ դասարան

     

Ընդամենը

     

10-րդ դասարան

     

11-րդ դասարան

     

12-րդ դասարան

     

Ընդամենը

     

Ընդամենը դպրոցում

     

Զ-6. Նախորդ ուստարվա ավարտական քննությունների (գիտելիքների ստուգման) արդյունքներն ըստ կրթական մակարդակների

(մարդ)

 

                       

 

 

4-րդ դասարան (տարրական դպրոց)

9-րդ դասարան
(հիմնական դպրոց)

12 (11)-րդ դասարան
(ավագ դպրոց)

Հա-
յոց
լեզու

Մա-
թեմա-
տիկա

Հա-
յոց լեզու

Մա-
թեմա-
տիկա

Օտար լեզու

Հայոց պատ-
մութ-
յուն

Բնագի-
տութ-
յուն

ֆիզ-
կուլ-
տու-
րա

Հայոց լեզու, գրակա-
նութ-
յուն

Մա-
թեմա-
տիկա

Բնագիտություն

Հայոց պատ-մութ-
յուն

Օտար լեզու

Ռուս. լեզու

Ֆիզ-
կուլ-
տու-
րա

Ֆի-
զի-
կա

Քիմիա

Կեն-
սա-
բա-
նութ-
յուն

Ա

Բ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

Ցածր առաջադիմության պատճառով զրկվել են քննություններին մասնակցելու իրավունքից

Ընդամենը

                                 

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

Մասնակցել են քննություններին

Ընդամենը

                                 

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

Քննությունները դրական հանձնողներ

Ընդամենը

                                 

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

Այդ թվում՝

ստացել են գերազանց գնահատա-կան

Ընդամենը

                                 

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

ստացել են բավարար գնահատա-կան

Ընդամենը

                                 

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

Ստացել են անբավարար գնահատական

Ընդամենը

                                 

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

Մինչև քննաշրջանի

Ընդամենը

                                    
ավարտը մեկ առարկայից վերահանձնողներ

աղջիկ

                                 

տղա

                                 

Զ-7. Նախորդ ուստարվա շրջանավարտները

                         

 (մարդ)

 

Ընդամենը

ադջիկ

տղա

9-րդ դասարան

     

Ավարտական վկայական ստացածներ

     

այդ թվում՝ գերազանց առաջադիմությամբ

     

Ընդունվել են այլ կրթահաստատություններ

     

Ուսումը կիսատ թողածներ

     

Մնացել են նույն դասարանում

     

Հեռացվել են դպրոցից

     

Շարունակում են ուսումը 9-րդ դասարանում ներկա ուստարում

     

12 (11)-րդ դասարան

     

Ավարտական վկայական ստացածներ

     

այդ թվում՝ գերազանցության մեդալով

 

 

 

նախորդ ուստարիներին լրիվ
դասընթացը լսածներ

     

Լրիվ դասընթացը լսած, բայց ավարտական վկայական չստացածներ

     

Ուսումը կիսատ թողած և դպրոցից հեռացածներ

     

Դպրոցից հեռացվածներ

     

Զ-8. Աշակերտների քանակական շարժն ըստ դասարանների

(մարդ)
   

Ըստ դասարանների

Ընդամենը

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Ներհոսքը, ընդամենը

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

այդ թվում` նույն մարզի այլ դպրոցներից

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

այլ մարզերի դպրոցներից

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

այլ երկրներից

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Արտահոսքը, ընդամենը

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

այդ թվում՝ այլ դպրոցներ մարզի ներսում

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

այլ մարզերի դպրոցներ

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

հանրապետությունից դուրս

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Զ-9. Ներկա ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցանվող լեզուների

(մարդ)

Ուսուցանվող լեզուներ

 

Դասարաններ

Ընդամենը

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Հայերեն

Ընդամենը

                          

աղջիկ

                         

Ռուսերեն

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Անգլերեն

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Ֆրանսերեն

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Գերմաներեն

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Այլ (նշել)

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         
 

Ընդամենը

                         

աղջիկ

                         

Ընդամենը

                         

նրանցից աղջիկներ

                         

Բաժին է. Գրադարանային ֆոնդերը (առանց դասագրքերի) և գրադարանի գործունեությունը

(մարդ)
 

Ընդամենը

Գրադարանային ֆոնդը նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ, օրինակ

 

ստացվել է գրականություն

 

դուրս է գրվել գրականություն

 

Գրադարանային ֆոնդը ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ, օրինակ

 

Տացքը (սպասարկած գրականությունը) հաշվետու ժամանակահատվածում, օրինակ

 

Ընթերցողների թվաքանակը հաշվետու ժամանակահատվածում, մարդ

 

այդ թվում` ուսուցիչներ

  

1-4 դասարանցիներ

 

5-9 դասարանցիներ

 

10-12 դասարանցիներ

 

Հաճախումների քանակը հաշվետու ժամանակահատվածում

 

այդ թվում` ուսուցիչների

 

1-4 դասարանցիների

 

5-9 դասարանցիների

 

10-12 դասարանցիների

 

Ընթերցատեղերի քանակը, տեղ

 

Գրադարանում առկա համակարգիչ, հատ