Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 3-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (27.02.2003-25.03.2005)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2003.03.17/6(124) Հոդ.59
Ընդունող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչություն
Ընդունման ամսաթիվ
10.01.2003
Ստորագրող մարմին
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ
Ստորագրման ամսաթիվ
10.01.2003
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
27.02.2003
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
25.03.2005

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
5 փետրվարի 2003 թ.
Պետական գրանցման թիվ 32003041

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

 

10 հունվարի 2003 թ.
ք. Երևան

N 3-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐՄԱՆ ՄՐՑՈՒԹԱՅԻՆ ԿԱՐԳԻ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության օդային փոխադրումների շուկայի համամասնական զարգացման և միջազգային պահանջներին համապատասխան ավիափոխադրումների իրականացման, ինչպես նաև օդային տրանսպորտի բնագավառում մենաշնորհի բացառման նպատակով.

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հաստատել.

ա) «Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունների տրման մրցութային կարգի պահանջների և պայմանների կանոնակարգ»-ը` համաձայն N 1 հավելվածի.

բ) Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունների տրման մրցույթին մասնակցելու համար ներկայացվող հայտի ձևը` համաձայն N 2 հավելվածի.

գ) Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվության ձևը` համաձայն N 2 հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության լիցենզավորման հանձնաժողովին.

- կանոնավոր օդային հաղորդակցությունների թույլտվությունների տրման գործընթացը կազմակերպել սույն կանոնակարգի համաձայն:

3. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահում եմ ինձ:

 

Գլխավոր վարչության պետ՝

Ս. Մարգարյան

 

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության 2003 թվականի հունվարի 10-ի N 3-Ն հրամանի

 

Կ Ա Ն Ո Ն Ա Կ Ա Ր Գ

 

ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐՄԱՆ ՄՐՑՈՒԹԱՅԻՆ ԿԱՐԳԻ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունները տրվում են՝ «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 48-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն:

2. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունները մրցութային կարգով տալու նպատակն է՝

- միջազգային չափանիշներին համապատասխան թռիչքների անվտանգութան ապահովումը,

- ավիափոխադրումների շուկայի համամասնական զարգացման և ուղևորների սպասարկման միջազգային պահանջների ապահովումը,

- ուղևորային և բեռնային ավիափոխադրումների իրականացման լավագույն պայմանների ստեղծումը,

- չվերթերի իրականացման կանոնավորության ապահովումը և սպասարկման որակի բարձրացումը,

- ավիափոխադրողների համար հավասար պայմանների ստեղծումը, ավիափոխադրումների շուկայի կարգավորումը և մենաշնորհի բացառումը,

- օդանավ շահագործողների հնարավորություններին և չվերթերի առանձնահատկություններին համապատասխան ավիափոխադրումների շուկայի բաշխման և վերահսկողության իրականացումը,

- Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված ավիափոխադրողների գործունեության զարգացումը և դրան նպաստումը:

3. Օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունները տրվում են մինչև 2 (երկու) տարի գործողության ժամկետով:

4. Մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության (այսուհետև՝ գլխավոր վարչություն) կողմից տրված և գործող օդանավ շահագործողի սերտիֆիկատ և ավիափոխադրողի սերտիֆիկատ (մասնագիր), Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ԻԿԱՕ) եռանիշ կոդ, Ավիացիոն տրանսպորտի միջազգային գործակալության (ԻԱՏԱ) կոդ և չվացուցակի ենթակա օդային տրանսպորտի գործունեության լիցենզիա ունեցող օդանավ շահագործողները:

5. Մրցույթի մասին զանգվածային լրատվամիջոցներով գլխավոր վարչության կողմից հայտարարություն տրվում է՝

- օդային փոխադրումների իրականացման վերաբերյալ միջկառավարական համաձայնագրերով նախատեսվող երթուղիների իրականացման անհրաժեշտության կամ չշահագործվող երթուղիների առկայության դեպքում,

- ամառային կամ ձմեռային չվացուցակի հաստատելուց առաջ, տվյալ կանոնակարգով նախատեսվող ժամկետներում,

- տվյալ չվերթը իրականացնող օդանավ շահագործողի կողմից սպասարկման համար անհրաժեշտ պայմանները չբավարարելու կամ այլ պատճառներով միջազգային նորմերին համապատասխան չվերթի իրականացումը չապահովելու դեպքում:

6. Մրցույթի մասին հայտարարություն տրվում է ամառային, ձմեռային չվացուցակի հաստատումից ոչ պակաս, քան 4 (չորս) ամիս առաջ:

7. Մրցույթի մասին տրվող հայտարարության մեջ նշվում են՝

ա) մրցույթի ներկայացված օդային հաղորդակցության ուղղությունները (երթուղիները),

բ) նախատեսվող երթուղու իրականացման շաբաթական նվազագույն հաճախականությունը,

գ) լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու աղբյուրը (հեռախոսահամար, ֆաքս, էլեկտրոնային փոստ):

8. Մրցույթն անցկացվում է հրապարակային կարգով:

 

II. ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐՄԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻՆ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՀԱՅՏ

 

9. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվություն ստանալու մրցույթին մասնակցելու համար ներկայացվում է գրավոր հայտ (Հավելված1 2) կից ներկայացնելով հետևյալ տեղեկությունները՝

- օդանավ շահագործողի կողմից շահագործվող օդանավերի տիպերը, քանակը, որոնցով նախատեսվում են իրականացնել չվերթերը և տեխնիկական կամ այլ պատճառներով դրանց փոխարինելու համար առկա պահուստային օդանավերի վերաբերյալ տեղեկատվություն,

- տվյալ չվերթի իրականացման համար օդանավերի միջազգային պահանջներին համապատասխանող տեխնիկական անհրաժեշտ սարքավորումների առկայության և տեխնիկական սպասարկման վերաբերյալ տեղեկանք,

- օդանավերում ուղևորների սպասարկման ստանդարտնորի, ինչպես նաև առաջարկվող այլ սպասարկումների մասին տեղեկություններ,

- տեղեկություններ հայտավորված միջազգային օդային ուղու շահագործման ֆինանսական ապահովվածության մասին,

- միջազգային օդային ուղու շահագործման ծրագիր՝ համապատասխան տեխնիկատնտեսական հիմնավորումով և չվացուցակի նախագծով,

- օդանավ շահագործողի ավիացիոն անվտանգության ծրագիր, եթե տվյալ երթուղու համար կան առանձնահատուկ պահանջներ,

- օդանավերի, անձնակազմերի, ուղևորների, ուղեբեռի և երրորդ անձանց հանդեպ պատասխանատվության ապահովագրությունն հաստատող փաստաթղթեր, որոնք բավարար են օդանավերի շահագործման ընթացքում հնարավոր վնասի փոխհատուցման համար,

- տեղեկություններ ավիատոմսերի վաճառքի ցանցի վերաբերյալ:

10. Վերը նշված պարտադիր տեղեկություններից բացի, օդանավ շահագործողները կարող են ներկայացնել նաև այլ տեղեկություններ, որոնք ըստ հայտատուի կարող են կարևոր լինել և նպաստել միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվություն ստանալու գործընթացին:

 

III. ՄՐՑՈՒՅԹԻ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳԸ

 

11. Հայտերի քննարկումը, մրցույթի արդյունքների ամփոփումը և որոշումների ընդունումն իրականացնում է գլխավոր վարչության պետի հրամանով ստեղծված, «Լիցենզավորման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համապատասխան դրույթների համաձայն գործող հանձնաժողովը:

12. Հայտերի ընդունման և քննարկումների նախապատրաստական աշխատանքներն իրականացնում է գլխավոր վարչության համապատասխան բաժինը, գլխավոր վարչության պետի հրամանի համաձայն:

13. Հայտերի ընդունման, քննարկման, մերժման, ինչպես նաև միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվության հատկացման, դրանց կասեցման և այլ գործընթացներն իրականացվում են «Լիցենզավորման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի դրույթներին համապատասխան:

14. Հանձնաժողովը մրցույթին մասնակցելու հայտը, անհրաժեշտ փաստաթղթերը և մրցութային առաջարկը ընդունում է մրցույթի մասին տեղեկատվությունը հրապարակելու օրվանից սկսած 25 (քսանհինգ) օրվա ընթացքում, առձեռն՝ ստացականով:

15. Հայտը, անհրաժեշտ փաստաթղթերը և մրցույթի առաջարկը ընդունելիս, դրանցում առկա թերությունների մասին հայտնում է դիմողին, այդ մասին նշում կատարելով ստացականում:

16. Հայտը և մրցութային առաջարկի օրինակները դիմողի ներկայությամբ ծրարվում են և կնքվում գլխավոր վարչության և դիմողի կնիքներով: Մրցութային առաջարկը ծրարելիս արգելվում է ծանոթանալ նրա բովանդակությանը:

17. Մրցույթի մասնակից է համարվում այն իրավաբանական անձը, որը ժամանակին և սահմանված կարգով ներկայացրել է հայտ, անհրաժեշտ փաստաթղթեր և մրցութային առաջարկ: Դիմողը մրցույթի մասնակից չի համարվում, եթե փաստաթղթերում առկա թերությունները չեն շտկվել ստացականը ստանալուն հաջորդող հինգ օրվա ընթացքում:

18. Հանձնաժողովը հայտերը քննարկում է զանգվածային լրատվամիջոցներով մրցույթ հայտարարելուց հետո 30 (երեսուն)-ից 40 (քառասուն)-րդ օրերի ընթացքում, դռնբաց նիստում, քննարկման օրվա, ժամի և վայրի մասին գրավոր ծանուցելով մասնակցին:

19. Նիստին չներկայացած մասնակցի հայտը քննության չի առնվում:

20. Մասնակիցների մրցութային առաջարկների հրապարակումից և դրանք հայտատուի կողմից ներկայացնելուց հետո, լիցեզավորման հանձնաժողովի անդամներին ժամանակ է տրվում առաջարկների ուսումնասիրության, անհրաժեշտ մասնագիտական խորհրդատվության համար:

21. Ըստ հայտերը քննարկելու հաջորդականության իրականացվում է վարկանիշային հինգ բալանոց սանդղակով բաց քվեարկություն:

22. Քվեարկության արդյունքում հաղթող է ճանաչվում առավել բալեր հավաքած օդանավ շահագործողը: Հավասար բալերի դեպքում լիցենզավորման հանձնաժողովի նախագահն ունի վճռորոշ ձայնի իրավունք:

 

IV. ՄՐՑՈՒՅԹԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄԸ

 

23. Մրցույթի արդյունքների ամփոփման արդյունքում, հաղթող օդանավ շահագործողին տրվում է միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվություն (Հավելված1 3):

24. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցության թույլտվություն ստացած օդանավ շահագործողը հանդիսանում է Հայաստանի Հանրապետության կողմից տվյալ երթուղին շահագործող նշանակված ավիափոխադրող, ինչի մասին հաղորդվում է տվյալ երկրի ավիացիայի բնագավառի պետական կառավարման մարմնին Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության միջոցով:

25. Միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվություն ստացած օդանավ շահագործողը իրավունք է ստանում նաև տվյալ ուղղությամբ իրականացնել լրացուցիչ և ոչ կանոնավոր (չարտերային) չվերթեր, ստանալով համապատասխան երկրի թույլտվությունը, «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն:

26. Հատկացված թույլտվությունները գործողության մեջ մտնելու օրվանից 1 (մեկ)-ամսյա ժամկետում տվյալ թույլտվությամբ նախատեսվող չվերթը չկատարելու դեպքում, այն ճանաչվում է անվավեր և հայտարարվում է տվյալ ավիաերթուղու շահագործման նոր մրցույթ, գլխավոր վարչության կողմից նախատեսված ժամկետներում:

 

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության 2003 թվականի հունվարի 10-ի N 3-Ն հրամանի

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ

պարոն ____________________ին _______________________ ից

(Օդանավ շահագործողի անվանումը)

 

Հ Ա Յ Տ

 

______________________________________________ հիման վրա գործող,

(Կանոնադրություն)

թիվ _________________օդանավ շահագործողի և ավիափոխադրողի սերտիֆիկատի

(Համարները և տրման ամսաթվերը)

(մասնագրի) ունեցող _______________________________ օդանավ շահագործողը

(Օդանավ շահագործողի անվանումը)

ներկայացնում է հայտ մասնակցելու ________________________________օդային

(Երթուղին, միջանկյալ կետերը)

հաղորդակցության երթուղու շահագործման թույլտվություն ստանալու մրցույթին:

Ավիափոխադրումը կատարվելու է__________________________տիպի օդանավերով,

(Նշվում է օդանավերի տիպերը)

ուղևորներին տրամադրելով՝ ________________________________________:

(Սպասարկումներ և ծառայություններ)

Թռիչքների կատարման նվազագույն շաբաթական հաճախականությունները՝

- ձմեռային շրջանում շաբաթական ___________ չվերթ,

- ամառային շրջանում շաբաթական ___________ չվերթ:


Տրված օդային ուղու շահագործման ընթացքում օդանավ շահագործողը պարտավորվում է կատարել թռիչքների անվտանգության վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և միջազգային պայմանագրերով նախատեսված պահանջները, ուղևորների և բեռնային փոխադրումների սահմանված կարգով սպասարկումը, երաշխավորում է ուղևորների նկատմամբ ունեցած պարտավորությունների կատարումը:

 

 

Հավելված N 3

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության 2003 թվականի հունվարի 10-ի N 3-Ն հրամանի

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

REPUBLIC OF ARMENIA

GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION

 

_________________________________________________

 

ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՕԴԱՅԻՆ ՈՒՂՈՒ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

PERMISSION FOR OPERATION OF INTERNATIONAL AIR ROUTE

 

R           N 000/00

 

Ավիաընկերություն՝
Aircompany:
Գտնվելու վայրը՝
Location:
Երթուղի՝
Route:

Ավիաընկերության անվանումը
Name of Airline
__________________
__________________
__________________
__________________

Կետեր և միջանկյալ կետեր՝
Points and intermediate points:
Թռիչքի տեսակը՝
Flight type:
Օդանավերի տիպերը՝
Aircraft types:
Փոխադրումների տեսակը՝
Type of conveyance:
Թույլտվության գործողության
ժամկետը՝
Permission validity:
Հաճախականությունը՝
Frequency:
Տրման ամսաթիվը՝
Date of issue:

__________________
__________________
Կանոնավոր
Regular
__________________
__________________
__________________
__________________

__________________
__________________
Շաբաթական _____ չվերթ
______ flights per week
__________________
__________________

ՍՈՒՅՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՒԺԻ ՄԵՋ Է ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՂԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏԻ, ԱՎԻԱՓՈԽԱԴՐՈՂԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏԻ (ՄԱՍՆԱԳԻՐ), ՀԱՏՈՒԿ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԻ ԵՎ ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԼԻՑԵՆԶԻԱՅԻ ԱՌԿԱՅՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ:

THIS PERMISSION IS VALID UPON THE AVAILABILITY OF THE AIR OPERATOR CERTIFICATE, AIR CARRIER CERTIFICATE (ANNEX), SPECIAL SUPPLEMENTARY REGULATIONS ON OPERATIONS AND LICENSE FOR SCHEDULED FLIGHTS.

 

ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏ

_______________

(Ստորագրություն)

.................................

     

DIRECTOR GENERAL

_______________

  (Signature)

Կ.Տ.

Seal

.................................

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
08.02.2005, N 17-Ն 25.03.2005, N 3-Ն
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան