ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
3 մարտի 1997 թ. N 13-ՔՆ
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հաստատել «Հայաստանի Հանրապետության պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում պետական քննական հանձնաժողովների մասին» կանոնակարգը (կցվում է):
Նախարար |
Ա. Պետրոսյան |
Հաստատված է |
|
Գրանցված է |
Կ Ա Ն Ո Ն Ա Կ Ա Ր Գ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
Սույն կանոնակարգը մշակվել է համաձայն Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1996 թ. փետրվարի 1-ի «Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կանոնադրությունը և կառուցվածքը հաստատելու մասին» N 36 որոշմամբ հաստատված Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կանոնադրության 2-րդ գլխի 5-րդ կետի ը) ենթակետի:
1. Պետական քննական հանձնաժողովը, որպես կանոն, կազմակերպվում է միասնական ուսուցման բոլոր ձևերի համար յուրաքանչյուր մասնագիտության գծով: Մեծ թվով շրջանավարտների դեպքում նույն մասնագիտության համար կազմվում են մի քանի հանձնաժողովներ: Փոքրաթիվ շրջանավարտների դեպքում կարող է կազմակերպվել մեկ միացյալ հանձնաժողով հարակից մասնագիտությունների համար:
2. Պետական քննական հանձնաժողովի գործունեության շրջանակների մեջ մտնում է պատրաստվող մասնագետների գիտատեսական և գործնական պատրաստվածության ստուգումը, նրանց համապատասխան որակավորում շնորհելու և դիպլոմ (գերազանցության կամ ոչ գերազանցության) տալու հարցի որոշումը, բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում մասնագետների պատրաստման որակի հետագա բարելավման ուղղությամբ առաջարկությունների մշակումը:
3. Պետական քննական հանձնաժողովը, բաղկացած նախագահից և հանձնաժողովի անդամներից, կազմվում է յուրաքանչյուր տարի և գործում օրացուցային տարվա ընթացքում:
4. Հանձնաժողովի նախագահին նշանակում է ըստ բարձրագույն ուսումնական հաստատության ենթակայության, համապատասխան նախարարությունը (գերատեսչությունը)` բարձրագույն ուսումնական հաստատության ռեկտորի առաջարկությամբ, տվյալ մասնագիտությամբ արտադրության առավել խոշոր մասնագետների կամ գիտնականների թվից, որոնք չեն աշխատում տվյալ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում:
5. Պետական քննական հանձնաժողովի կազմում հանձնաժողովի անդամի իրավունքով ընդգրկվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության ռեկտորը կամ ուսումնական և գիտական աշխատանքների գծով պրոռեկտորներից մեկը, համապատասխան ֆակուլտետի դեկանը կամ նրա տեղակալը, ամբիոնների վարիչները, հասարակական գիտությունների, մասնագիտական, առանձին ընդհանուր գիտական և ընդհանուր ճարտարագիտական առարկաների, արտադրության էկոնոմիկայի և կազմակերպման, ինչպես նաև աշխատանքի պաշտպանության ամբիոնների պրոֆեսորներ կամ դոցենտներ:
Բացի դրանից հանձնաժողովի կազմի մեջ մտնում են նաև մշակույթի և ժողտնտեսության համապատասխան ճյուղերում աշխատող մասնագետները:
Հանձնաժողովի կազմի մեջ կարող են մտնել այլ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների պրոֆեսորներ և դասախոսներ, ինչպես նաև գիտահետազոտական ինստիտուտների գիտաշխատողներ:
Պետական քննական հանձնաժողովի աշխատանքներում ուսանողներից պետական քննություններ ընդունելու ժամանակաընթացքում, որպես քննող դասախոսներ, կարող են ներգրավվել համապատասխան ամբիոնների պրոֆեսորներ և դոցենտներ, եթե հանձնաժողովի կազմում այդ ամբիոններից չկան ներկայացուցիչներ:
Այդ դեպքում նրանք օգտվում են հանձնաժողովի անդամի իրավունքներից:
Պետական քննական հանձնաժողովի անհատական և քննող դասախոսների կազմը հաստատում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության ռեկտորը ոչ ուշ, քան աշխատանքները սկսելուց մեկ ամիս առաջ:
6. Պետական քննական հանձնաժողովում բարձրագույն ուսումնական հաստատություն ավարտող ուսանողները հանձնում են պետական քննություններ կամ պաշտպանում են դիպլոմային նախագծեր (աշխատանքներ):
7. Պետական քննական հանձնաժողովների աշխատանքները կազմակերպվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսումնական պլանով նախատեսված ժամկետներում:
Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների հեռակա բաժինների պետական քննական հանձնաժողովներն իրենց աշխատանքներն անհրաժեշտության դեպքում կարող են կատարել և այլ ժամկետներում:
8. Պետական քննություններ հանձնելու կամ դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանությանը թույլատրվում են այն ուսանողները, ովքեր կատարել են ուսումնական պլանի և ծրագրերի բոլոր պահանջները: Պետական քննություններ հանձնելու կամ դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանությանը թույլատրված ուսանողների ցուցակները պետական քննական հանձնաժողովին ներկայացնում է ֆակուլտետի դեկանը:
9. Յուրաքանչյուր պետական քննական հանձնաժողովի աշխատանքի գրաֆիկը համաձայնեցված հանձնաժողովի նախագահի հետ, ֆակուլտետի դեկանի ներկայացմամբ` հաստատում է ուսումնական աշխատանքների գծով պրոռեկտորը, և այդ մասին դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանությունից կամ պետական քննությունից ոչ ուշ, քան 1 ամիս առաջ հայտնվում է բոլորին: Պետական քննական հանձնաժողովի օրինական աշխատանքը չպետք է գերազանցի 6 ժամից:
10. Պետական քննական հանձնաժողովին մինչև պետական քննությունների կամ դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանության սկսելը ներկայացվում են հետևյալ փաստաթղթերը.
10.1. Ֆակուլտետի դեկանի տեղեկանքը ուսանողի կողմից ուսումնական պլանի կատարման, տեսական առարկաներից, կուրսային նախագծերից և աշխատանքներից ստացած գնահատականների վերաբերյալ, ինչպես նաև ուսանողի հասարակական գործունեության մասին բնութագիրը` տրված ֆակուլտետի հասարակական կազմակերպությունների կողմից: Տեղեկանքը և բնութագիրը ընթերցվում են պաշտպանությունից առաջ:
Ծանոթություն. Նույն առարկայից մի քանի քննական գնահատականների առկայության դեպքում, ուսումնական պլանի կատարման վերաբերյալ տեղեկանքում, որպես կանոն, մտցվում է ուսանողի կողմից ստացած վերջին գնահատականը: Այն դեպքերում, երբ վերջին կիսամյակի ծրագրային նյութի աննշան ծավալի կամ գիտաուսումնական անբավարար բովանդակության պատճառով վերջին գնահատականը չի բնութագրում ուսանողների պատրաստվածության մակարդակը տվյալ առարկայից, համապատասխան ամբիոնին իրավունք է տրվում որոշելու, թե որ կուրսի կամ որ կիսամյակի գնահատականը պետք է մտցնել տեղեկանքի և դիպլոմի միջուկի մեջ: Չի թույլատրվում հանել միջին գնահատական:
10.2. Ղեկավարի կարծիքը:
10.3. Արտադրության, գիտական հիմնարկի կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատության մասնագետի գրախոսականը դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) վերաբերյալ: Գրախոսների կազմը համապատասխան ամբիոնի վարիչի ներկայացմամբ` հաստատում է ֆակուլտետի դեկանը:
Ծանոթություն. Պետական քննական հանձնաժողովին կարող են ներկայացվել նաև կատարված դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) գիտական և գործնական արժեքը բնութագրող այլ նյութեր` նախագծի (աշխատանքի) թեմայով տպագրված հոդվածներ, նախագծի (աշխատանքի) գործնական կիրառությունը մատնանշող փաստաթղթեր, մանրակետեր, նյութերի, իրերի գյուղատնտեսական արտադրանքի նմուշներ և այլն:
11. Դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանությունը կամ պետական քննությունների հանձնումը կատարվում է պետական քննական հանձնաժողովի բաց նիստում հանձնաժողովի կազմի կեսից ոչ պակաս անդամների ներկայության դեպքում: Դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանությունը կարող է տեղի ունենալ ինչպես բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում, այնպես էլ հիմնարկություններում, ձեռնարկություններում և կազմակերպություններում, որոնց համար պաշտպանվող նախագծի (աշխատանքի) թեմատիկան ներկայացնում է գիտատեսական կամ գործնական հետաքրքրություն:
12. Պետական քննությունները անցկացվում են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից հաստատված ուսումնական պլաններով հաստատված առարկաներից գործող ուսումնական ծրագրերի ծավալով:
13. Պետական քննությունները անց են կացվում տոմսերով, լրիվ համապատասխան ուսումնական ծրագրերին:
14. Պետական քննության տևողությունը յուրաքանչյուր առարկայից, ինչպես նաև մեկ դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) պաշտպանությունը, որպես կանոն, չպետք է գերազանցի 45 րոպեն:
Դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) բովանդակությունը ներկայացնելու համար ուսանողին տրվում է մինչև 20 րոպե ժամանակ:
15. Դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) և պետական քննությունների արդյունքները գնահատվում են «գերազանց», «լավ», «բավարար», «անբավարար»:
Դիպլոմային նախագիծը (աշխատանքը), ինչպես նաև պետական քննությունների ժամանակ ցուցաբերած գիտելիքները գնահատելիս հաշվի է առնվում ուսանողների տեսական, գիտական և գործնական պատրաստվածության մակարդակը:
Դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) պաշտպանության, ինչպես նաև պետական քննությունների հանձնման արդյունքները հայտարարվում են նույն օրը` պետական քննական հանձնաժողովի նիստի արձանագրությունը կազմելուց հետո:
16. Դիպլոմային նախագիծ (աշխատանք) պաշտպանած կամ պետական քննություն հանձնած ուսանողին պետական քննական հանձնաժողովի որոշմամբ շնորհվում է ստացած մասնագիտությանը համապատասխան որակավորում, տրվում է դիպլոմ և կրծքանշան:
17. Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսանողին, որը ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների կուրսային քննությունների 75 %-ից ոչ պակասը հանձնել է «գերազանց», իսկ մնացած առարկաները` «լավ» գնահատականներով, դիպլոմային նախագիծը (աշխատանքը) պաշտպանել կամ պետական քննությունները հանձնել է «գերազանց» գնահատականներով, ինչպես նաև իրեն դրականորեն է դրսևորել գիտական և հասարակական աշխատանքում, տրվում է գերազանցության դիպլոմ:
18. Պետական քննական հանձնաժողովի որոշումները դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) և պետական քննությունների ժամանակ դրսևորած գիտելիքների գնահատականների, ինչպես նաև որակավորում շնորհելու և դիպլոմ (գերազանցության կամ ոչ գերազանցության) տալու մասին ընդունվում են պետական քննական հանձնաժողովի փակ նիստում` բաց քվեարկությամբ` նիստին մասնակցողների ձայների պարզ մեծամասնությամբ: Հավասար ձայների դեպքում նախագահի ձայնը որոշիչ է:
19. Պետական քննական հանձնաժողովի բոլոր նիստերը արձանագրվում են արձանագրությունների հատուկ գրքում: Պետական քննական հանձնաժողովի նիստերի արձանագրությունները կազմվում են համաձայն 1, 2, 3 հավելվածների (կցվում են): Արձանագրության մեջ նշվում են դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) կամ պետական քննությունների գնահատականները, ինչպես նաև տրված հարցերը, հատուկ կարծիքները և այլն: Արձանագրության մեջ նշվում է շնորհված որակավորումը և բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը ավարտողի դիպլոմի տեսակը (գերազանցության կամ ոչ գերազանցության):
Արձանագրությունները ստորագրում են պետական քննական հանձնաժողովի նախագահը և նիստին մասնակցած անդամները: Արձանագրությունների գիրքը պահվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության գործերում:
20. Այն դեպքերում, երբ դիպլոմային նախագիծը (աշխատանքը) գնահատվում է «անբավարար», պետական քննական հանձնաժողովը որոշում է` կարող է արդյոք ուսանողը հաշվի առնելով հանձնաժողովի դիտողությունները պաշտպանել դիպլոմային նույն նախագիծը (աշխատանքը) երկրորդ անգամ, թե պետք է մշակի համապատասխան ամբիոնի կողմից տրվող նոր թեմա:
Պետական քննությունից «անբավարար» գնահատական ստանալը չի զրկում ուսանողին մյուս պետական քննությունները հանձնելու իրավունքից:
Պետական քննությունների վերահանձնումը կազմակերպվում է հաջորդ քննաշրջանում միայն այն առարկաներից, որոնցից նախորդ քննաշրջանում ստացվել են «անբավարար» գնահատականներ:
21. Արտադրությունից կտրված սովորող ուսանողը, որը դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) պաշտպանությունից կամ ավարտական պետական քննությունից ստացել է «անբավարար» գնահատական հեռացվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատությունից: Այդ դեպքում ուսանողին տրվում է սահմանված ձևի ակադեմիական տեղեկանք:
22. Դիպլոմային նախագիծը (աշխատանքը) չպաշտպանած կամ պետական քննությունները չհանձնած ուսանողին թույլատրվում է վերահանձնել դիպլոմային նախագիծը (աշխատանքը) կամ պետական քննությունները բարձրագույն ուսումնական հաստատությունն ավարտելուց հետո 3 տարվա ընթացքում` աշխատավայրից դրական բնութագիր ներկայացնելու դեպքում:
Ծանոթություն. Ուսանողը պետական քննությունները վերահանձնելիս, հանձնում է քննություններ այն առարկաներից, որոնք նախատեսված են եղել նրա ավարտման տարում գործող ուսումնական պլանով:
23. Այն ուսանողները, որոնք չեն պաշտպանել դիպլոմային նախագիծը (աշխատանքը) կամ չեն հանձնել պետական քննությունները հարգելի պատճառով (փաստաթղթերով հաստատված), բարձրագույն ուսումնական հաստատության ռեկտորը կարող է երկարացնել նրանց ուսուցման ժամկետը մինչև պետական քննական հանձնաժողովի աշխատանքի հաջորդ քննաշրջանը, բայց մեկ տարուց ոչ ավելի:
24. Պետական քննական հանձնաժողովի աշխատանքների ավարտից հետո հանձնաժողովի նախագահը 2 շաբաթվա ընթացքում հաշվետվություն է ներկայացնում կրթությունը վերահսկող նախարարություն և պատճենը բարձրագույն ուսումնական հաստատության ռեկտորին:
Պետական քննական հանձնաժողովի հաշվետվության մեջ պետք է նշվի` տվյալ մասնագիտությամբ մասնագետների պատրաստվածության մակարդակը բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում, նախագծերի (աշխատանքների) կատարման որակը, դիպլոմային նախագծերի (աշխատանքների) թեմատիկայի համապատասխանությունը գիտության, տեխնիկայի, մշակույթի և արտադրության ժամանակակից պահանջներին, ուսանողների պետական քննությունների ժամանակ դրսևորած գիտելիքների բնութագիրը, առանձին առարկաների գծով ուսանողների պատրաստվածության գործում եղած թերությունները: Հաշվետվության մեջ նշվում են նաև առաջարկություններ մասնագետների պատրաստման հետագա կատարելագործման վերաբերյալ:
Պետական քննական հանձնաժողովի նախագահի հաշվետվությունը քննարկվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության (ֆակուլտետի) գիտխորհրդում:
Հավելված 1 |
Ա Ր Ձ Ա Ն Ա Գ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն N_________
ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՆԻՍՏԻ
____ _____________ 19___ թ.
կայացած նիստի (ժամը __________ րոպեից մինչև ժամը _________ րոպեն)
Ուսանող _______________________________________________________
(ազգանուն, անուն, հայրանուն, ֆակուլտետ և մասնագիտություն)
________________________________________________________________ ________________________________________________________________
________________________________________________________________թեմայով
Դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) քննարկման վերաբերյալ:
Մասնակցում էին նախագահ |
_____________________________________________ |
անդամներ |
_____________________________________________ |
_____________________________________________ | |
_____________________________________________ | |
_________________________________________ |
(յուրաքանչյուր դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) պաշտպանությանը հատկացվում է առանձին թերթ).
Նախագիծը (աշխատանքը) կատարվել է _______________ ղեկավարությամբ
խորհրդատու(ներ) ___________________________________________________
Պետական քննական հանձնաժողովին ներկայացված են հետևյալ նյութերը`
_________ ֆակուլտետի դեկանատի 199 թ. _________________
տեղեկանքը ուսանողի հանձնած քննությունների, ստուգարքների և ուսումնական պլանի պահանջների կատարման մասին:
Հաշվարկային-բացատրագիրը ___________ էջ ___________:
Նախագծի (աշխատանքի) գծագրեր (աղյուսակներ) ______________թերթ:
Դիպլոմային նախագծի (աշխատանքի) վերաբերյալ ղեկավարի կարծիքը
_____________________________________________:
Նախագծի (աշխատանքի) վերաբերյալ գրախոսականը ________________:
Համառոտ եզրակացություն աշխատանքի վերաբերյալ:
Կատարված նախագծի (աշխատանքի) մասին ( _____ րոպե) հաղորդումից հետո ուսանողին տրվել են հետևյալ հարցերը`
1. | ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ (հարց տվող անձի ազգանունը, հարցի բովանդակությունը) |
2. | ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ (հարց տվող անձի ազգանունը, հարցի բովանդակությունը) |
3. | ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ (հարց տվող անձի ազգանունը, հարցի բովանդակությունը) |
Պետական քննական հանձնաժողովի որոշումը
1. Համարել, որ ուսանող _________________________________________________
կատարել և պաշտպանել է դիպլոմային աշխատանքը «___» գնահատականով:
2. Շնորհել __________________________________________________________
_______________________ որակավորում ________________________________ _____________________________________________________ մասնագիտությամբ:
3. Հանձնել է դիպլոմ ____________________________________________________
(գերազանցությամբ)
4. Նշել, որ __________________________________________________________
ՊՔՀ նախագահ __________________________________________ (ստորագրություն)
(անուն, ազգանուն)
ՊՔՀ անդամներ (անուն, ազգանուն)
1. _______________________ (ստորագրություն)
2. _______________________ (ստորագրություն)
3. _______________________ (ստորագրություն)
4. _______________________ (ստորագրություն)
5. _______________________ (ստորագրություն)
6. _______________________ (ստորագրություն)
Արձանագրություն կազմող անձի անուն, ազգանուն և պաշտոնը _______________ ______________________________________________________ (ստորագրություն)
Հավելված 2 |
Ա Ր Ձ Ա Ն Ա Գ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն N_________
ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՆԻՍՏԻ
(լրացվում է յուրաքանչյուր պետական քննության ժամանակ)
_____ ____________ 19___ թ.
կայացած նիստի (ժամը ______ րոպեից մինչև ժամը ______ րոպեն) ________________________________________________________________ ___________________________ առարկայի պետական քննություն հանձնելու մասին ________________________________________________________________
(ֆակուլտետ և մասնագիտություն)
Քննվող ուսանող _____________________________________________________
(ազգանուն, անուն, հայրանուն)
Հարցեր.
1. | _______________________________________________________________ |
2. | _______________________________________________________________ |
3. | _______________________________________________________________ |
4. | _______________________________________________________________ |
Ուսանողին տրված հարցերի ընդհանուր բնութագիրը _______________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________
Ընդունել, որ ուսանողը հանձնել է պետական քննությունը ___________ գնահատականով:
Պետական քննական հանձնաժողովի անդամների մասնավոր կարծիքը _____________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________
Նախագահ` | _______________________ (ստորագրություն) |
Պետական քննական հանձնաժողովի անդամներ` |
1. _______________________(ստորագրություն) 2. _______________________(ստորագրություն) 3. _______________________(ստորագրություն) 4. _______________________(ստորագրություն) 5. _______________________(ստորագրություն) 6. _______________________(ստորագրություն) |
Արձանագրությունը կազմողի ստորագրությունը __________________________
Հավելված 3 |
Ա Ր Ձ Ա Ն Ա Գ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն N_________
ՊԵՏԱԿԱՆ ՔՆՆԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՆԻՍՏԻ
____ _____________ 19___ թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՈԼՈՐ ՔՆՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՆՁՆԱԾ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻՆ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ ՇՆՈՐՀԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Մասնակցությամբ` նախագահ __________________________________________ անդամներ __________________________________________ __________________________________________ ______________________________________
__________________________________________
1. Ուսանող ______________________________________________________
(ազգանուն, անուն, հայրանուն)
հանձնել է պետական քննությունը հետևյալ գնահատականով`
1. |
______________________________________________________________ (առարկայի անվանումը) (գնահատական) (հանձնման ամսաթիվը) |
2. |
______________________________________________________________ (առարկայի անվանումը) (գնահատական) (հանձնման ամսաթիվը) |
3. |
______________________________________________________________ (առարկայի անվանումը) (գնահատական) (հանձնման ամսաթիվը) |
4. |
______________________________________________________________ (առարկայի անվանումը) (գնահատական) (հանձնման ամսաթիվը) |
5. |
______________________________________________________________ (առարկայի անվանումը) (գնահատական) (հանձնման ամսաթիվը) |
Ընդունել, որ ուսանող _____________________________________ հանձնել է
(ազգանուն, անուն, հայրանուն)
______________________________________________________________ ________________________________ մասնագիտության համար ուսումնական պլանով նախատեսված պետական քննական բոլոր առարկաները:
__________________________ - ին շնորհել _________________________ որակավորում:
Պետական քննական հանձնաժողովի անդամների մասնավոր կարծիքը
___________________________________________________________ |
Տալ դիպլոմ | ________________________________________________
(գերազանցության, ոչ գերազանցության) |
2. Ուսանող | ________________________________________________
(ազգանուն, անուն, հայրանուն) |
և այլն
Պետական քննական հանձնաժողովի
|
________________________ (ստորագրություն)
|
Պետական քննական հանձնաժողովի
անդամներ` |
1. ________________________ (ստորագրություն) 2. ________________________ (ստորագրություն) 3. ________________________ (ստորագրություն) 4. ________________________ (ստորագրություն) 5. ________________________ (ստորագրություն) 6. ________________________ (ստորագրություն) |
Արձանագրություն կազմողի ստորագրությունը ______________________
