«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
23 հուլիսի 2015 թ.
Պետական գրանցման թիվ 10215295
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
22 հուլիսի 2015 թ. |
N 345-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի հուլիսի 2-ի N 720-Ն որոշման N 2 հավելվածի 13-րդ կետով, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի նոյեմբերի 28-ի N 1917-Ն որոշմամբ հաստատված N 1 հավելվածի 12-րդ կետի «դ» ենթակետով.
Հրամայում եմ`
1. Հաստատել հաշտարարների որակավորման դասընթացների ծրագիրը՝ համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Պաշտոնակատար |
Ա. Մկրտչյան |
ՀԱՎԵԼՎԱԾ ՀՀ արդարադատության նախարարի 2015 թվականի հուլիսի 22-ի N 345-Ն հրամանի |
Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ
Թեմա |
Ունկնդրի աշխատանքի ծավալը | ||||
Ընդամենը |
Այդ թվում | ||||
Դասախո-սություն |
Գործնական պարապմունք |
Դերային խաղեր | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1. |
ՀՀ ընտանեկան օրենսդրություն |
3 |
- |
- | |
1.1 |
Ամուսինների իրավունքներն ու պարտականությունները |
1 |
1 |
- |
- |
1.2 |
Ծնողների իրավունքներն ու պարտականությունները |
1 |
1 |
- |
- |
1.3 |
Երեխայի իրավունքները և դրանց պաշտպանությունը |
1 |
1 |
- |
- |
2. |
ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն |
4 |
- |
- | |
2.1 |
Աշխատանքային իրավունքների իրականացումը և պաշտպանությունը (կոլեկտիվ աշխատանքային վեճեր) |
2 |
2 |
- |
- |
2.2 |
Աշխատանքային պայմանագրի տեսակները |
1 |
1 |
- |
- |
2.3 |
Աշխատանքային պայմանագրի լուծման հիմքերը և կարգը |
1 |
1 |
- |
- |
3. |
ՀՀ քաղաքացիական օրենսդրություն |
6 |
- |
- | |
3.1 |
Քաղաքացիական օրենսդրությամբ և քաղաքացիական իրավունքի նորմեր պարունակող այլ իրավական ակտերով կարգավորվող հարաբերությունները և Քաղաքացիական օրենսդրության սկզբունքները |
2 |
2 |
- |
- |
3.2 |
Քաղաքացիական իրավունքների պաշտպանությունը |
1 |
1 |
- |
- |
3.4 |
Քաղաքացիաիրավական գործարքներ |
3 |
3 |
- |
- |
4. |
ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգիրք |
3 |
- |
- | |
4.1 |
Հաշտարարություն |
2 |
2 |
- |
- |
4.2 |
Վեճերի այլընտրանքային լուծման այլ ձևերը և հաշտարարության հետ հարաբերակցությունը |
1 |
1 |
||
5. |
ՀՀ դատական օրենսգիրք |
4 |
- |
- | |
5.1 |
Հաշտարարների իրավական կարգավիճակը |
1 |
1 |
- |
- |
5.2 |
Հաշտարարության սկզբունքները և հաշտարարի վարքագծի ընդհանուր կանոնները |
3 |
2 |
1 |
|
6. |
Գործերի կառավարում |
2 |
- | ||
6.1 |
Հաշտարարական վճարի գանձման և վճարների կառավարման հմտություններ |
1 |
1 |
||
6.2 |
Հաշտարարական գործերի կառավարման առանձնահատկությունները դատարանի կողմից ուղղորդվող և արտադատական վեճերի դեպքում |
1 |
1 |
||
7. |
Կոնֆլիկտների կառավարում |
4 |
- |
||
7.1 |
Կոնֆլիկտի հասկացությունը, տեսակները և կառավարումը |
2 |
2 |
- |
|
7.2 |
Ագրեսիայի, սթրեսի և լարվածության կանխարգելում և կառավարում |
2 |
1 |
1 | |
8. |
Հաշտարարության գործընթացում հանդիպող առարկությունների հետ տարվող աշխատանքներ |
2 |
- |
||
8.1 |
Առարկությունների հետ աշխատելու լինգվիստիկ մեթոդներ |
1 |
1 |
- | |
8.2 |
Աշխատանքի մեթոդներ և հնարքներ՝ «լռող», «դժվար» և «ոչ» հաճախորդների հետ |
1 |
1 |
||
9. |
Բանակցությունների գործընթացում հաճախորդների շահերի հետ տարվող աշխատանքներ |
3 |
- | ||
9.1 |
Շահերի հիերարխիա: Քողարկված շահերի բացահայտում՝ «գլխավոր շահ» |
1 |
1 |
- | |
9.2 |
Դիրքորոշված մտածողություն: Իրադրության վրա ազդող կարծրատիպեր և ֆանտոմային պատկերացումներ |
1 |
1 |
- | |
9.3 |
Առաջարկ կատարելու բանակցային հմտություններ |
1 |
1 |
||
10. |
Գործնական իմիջ (ոճ): Հեռախոսային էթիկետ |
2 |
|||
10.1 |
Գործնական հեռախոսային բանակցությունների կազմակերպում և դրանց արդյունավետության բարձրացման մեթոդներ |
1 |
|||
10.2 |
Գործնական հանդիպումների և բանակցությունների կազմակերպման ոճային առանձնահատկությունները |
1 |
|||
11. |
Հաշտարարության գործընթացի կազմակերպում և անցկացում |
16 |
- |
- | |
11.1 |
Հաշտարարության գործընթացի նախապատրաստությունը և փուլերը |
2 |
1 |
1 | |
11.2 |
Հաշտարարի առանձնահատուկ հմտություններ առանձին և ընդհանուր նիստերի ժամանակ |
3 |
1 |
1 |
1 |
11.3 |
Ոչ հավասար կողմերի կառավարման հմտություններ |
1 |
1 |
||
11.4 |
Փակուղուց դուրս գալու հաշտարարական հմտություններ |
2 |
1 |
1 |
|
11.5 |
Հաշտարարությունը ավարտելու հմտություններ և հետևողականություն |
2 |
1 |
1 |
|
11.6 |
Գաղտնիության սկզբունքի պահպանման և կառավարման հիմունքներ |
2 |
1 |
1 |
|
11.7 |
Մի քանի հաշտարարների մասնակցությամբ հաշտարարություն (cօ-mediatiօո) |
2 |
1 |
1 | |
11.7 |
Իրավաբանների/փաստաբանների հետ աշխատելու հաշտարարական հմտություններ |
1 |
1 |
||
11.8 |
Գնահատողական հաշտարարության հմտություններ |
1 |
1 |
||
12. |
Ընտանեկան վեճերի հետ կապված հաշտարարության գործընթացի առանձնահատկությունները |
4 |
|||
12.1 |
Ընտանեկան վեճերի հաղթահարման հոգեբանական ասպեկտները |
2 |
1 |
1 |
|
12.2 |
Հաշտարարության գործընթացում անչափահասների ներգրավման հոգեբանական, սոցիալական և իրավական առանձնահատկությունները |
2 |
1 |
1 |
|
Ընդամենը |
53 |
* Մեկ ակադեմիական ժամը կազմում է քառասուն րոպե:
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
22.06.2023, N 332-Ն | 02.07.2023, N 345-Ն |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|