120.0033.20.03.01
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
20 մարտի 2001 թ. |
N 33 |
ՀՀ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ՄԱՐԴԱՀԱՄԱՐԻ «ՑՈՒՑՈՒՄՆԵՐ ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶԱՅԻՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲԱԺԻՆՆԵՐԻՆ` ՔԱՂԱՔՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԿԱԶՄՎԱԾ ՏՆԵՐԻ (ՇԻՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ) ՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ, ԳՅՈՒՂԱԿԱՆ ՎԱՅՐԵՐՈՒՄ` ԳՅՈՒՂԱԿԱՆ ԲՆԱԿԱՎԱՅՐԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԱՅԼ ԲՆԱԿԱՏԵՂԵՐԻ ՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԻ ՄԱՍԻՆ» ՓԱՍՏԱԹՈՒՂԹԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Մարդահամարի մասին» ՀՀ օրենքի 7 հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված դրույթով, Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
հաստատել «Ցուցումներ ՀՀ Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային վարչություններին և դրանց տարածքային բաժիններին` քաղաքների համար կազմված տների (շինությունների) ցուցակների, գյուղական վայրերում` գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների ընդունման կարգի մասին» փաստաթուղթը: (Կցվում է)
Նախագահ |
Ս. Մնացականյան |
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՀ 2001 Թ. ՄԱՐԴԱՀԱՄԱՐ |
Հաստատված է |
Ց ՈՒ Ց ՈՒ Մ Ն Ե Ր
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶԱՅԻՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲԱԺԻՆՆԵՐԻՆ` ՔԱՂԱՔՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԿԱԶՄՎԱԾ ՏՆԵՐԻ (ՇԻՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ) ՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ, ԳՅՈՒՂԱԿԱՆ ՎԱՅՐԵՐՈՒՄ` ԳՅՈՒՂԱԿԱՆ ԲՆԱԿԱՎԱՅՐԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԱՅԼ ԲՆԱԿԱՏԵՂԵՐԻ ՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԻ ՄԱՍԻՆ
Երևան 2001
ՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Քաղաքներում տների (շինությունների), գյուղական բնակավայրերում` գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների կազմման, դրանց ընդունման և արդյունքների ամփոփման աշխատանքներն իրականացնելիս հարկավոր է ղեկավարվել ՀՀ ԱՎԾ-ի կողմից մշակված ցուցումներով և հրահանգներով:
Սույն փաստաթղթով ՀՀ ԱՎԾ-ն սահմանում է տների (շինությունների), գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների ընդունման, վերահսկման և ամփոփագրերի կազմման հետևյալ կարգը:
Ցուցակագրողներից և գյուղապետի աշխատակազմի քարտուղարներից ցուցակների ընդունումը կատարվում է ՀՀ ԱՎԾ-ի մարզային վարչության տարածքային բաժինների ղեկավարների կողմից` ցուցակագրողի կամ գյուղապետի աշխատակազմի քարտուղարի ներկայությամբ:
1. Տների (շինությունների) ցուցակների ընդունման ժամանակ անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել հետևյալին.
ա) Ցուցակները պարտադիր պետք է կազմված լինեն ըստ առանձին թաղամասերի (զանգվածների) (Ձև 1-քաղաքային-Աղյուսակ 2): Տների (շինությունների) ցուցակները փողոցներով կազմել թույլատրվում է միայն բացառիկ դեպքում, երբ քաղաքը կամ խոշոր գյուղը բաղկացած է մեկ կամ մի քանի զուգահեռ փողոցներից: Քաղաքների և խոշոր գյուղերի սահմաններում թաղամասերը (զանգվածները) պետք է համարակալվեն միասնական հաջորդական համարներով:
Ճշտված սխեմատիկ հատակագծի վրա յուրաքանչյուր թաղամասի (զանգվածի) համար պետք է կազմված լինի առանձին տների (շինությունների) ցուցակ (Աղյուսակ 2): Թաղամասի (զանգվածի) համարը, ինչպես նաև ցուցակի հասցեամասում դրա սահմանների նկարագրումը պետք է համընկնի սխեմատիկ հատակագծի հետ:
բ) Յուրաքանչյուր թաղամասի (զանգվածի), տների (շինությունների) ցուցակը պետք է համեմատել հատակագծի հետ, ցուցակում գրված բոլոր տները (շինությունները) պետք է համապատասխանեն դրանց փաստացի առկայությանը, իսկ գրառման հերթականությունը` հատակագծի և տեղանքի վրա դրանց ճիշտ տեղաբաշխմանը: Ցուցակների կազմման ժամանակ պետք է անպայման հաշվի առնել սխեմատիկ հատակագծում կատարված բոլոր փոփոխությունները և ուղղումները:
Ցուցակագրողի կողմից հայտնաբերված բոլոր անհամապատասխանությունները հատակագծի հետ, ինչպես նաև փողոցների անվանումների ու տների (շինությունների) համարանիշերի անճշտության վերաբերյալ բոլոր դիտողությունները հարկավոր է ճշտել համապատասխան կազմակերպություններում և ուղղումներ մտցնել ցուցակներում և հատակագծի վրա:
գ) Ցուցակի յուրաքանչյուր էջում ստուգվում է տվյալների գրառման, տների (շինությունների), բնակարանների քանակի և բնակչության թվաքանակի ամբողջականությունն ու ճշգրտությունն ըստ հասցեների: Հատկապես պետք է ուշադրություն դարձնել ցուցակներում անկյունային տների (շինությունների) հաշվառմանը, որոնք պետք է գրվեն փողոցներից մեկում` այնտեղ, որտեղ տունը (շինությունը) պաշտոնապես նշվում է փոստային բաժանմունքում, ՆԳՆ անձնագրային բաժնում:
Յուրաքանչյուր տան (շինության) համար, տրամաբանորեն, ստուգվում է բնակարանների քանակի և դրանցում բնակվող բնակչության թվաքանակի հարաբերակցությունը:
Տների (շինությունների) ցուցակների ընդունման ժամանակ հատուկ ուշադրություն պետք է դարձնել յուրաքանչյուր ցուցակի հանրագումարների ճշգրտությանը:
Յուրաքանչյուր թաղամասի (զանգվածի) հանրագումարները հաշվելիս հարկավոր է նկատի ունենալ, որ տների (շինությունների) բնակարանների քանակի մասին տվյալներում մտցվում են նաև հիվանդանոցների, առողջարանների, հյուրանոցների, կայարանների և նման այլ հիմնարկների կողմից զբաղեցրած տները (շինությունները) և բնակարանները, իսկ բնակչության թվաքանակում մտցվում են միայն այդ հիմնարկներում մշտապես բնակվող բնակչությունը:
Տների (շինությունների) յուրաքանչյուր ցուցակ (Աղյուսակ 2) ստուգելուց հետո ստուգվում է ցուցակագրողի կողմից Աղյուսակ 1-ում դրանց հանրագումարների տեղափոխման ճշգրտությունը և ամբողջությամբ ցուցակագրման տեղամասի հանրագումարների հաշվարկումը:
2. Գյուղապետի աշխատակազմի քարտուղարից գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակներն ընդունելիս հարկավոր է ուշադրություն դարձնել բոլոր գյուղական բնակավայրերի, դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի և այնտեղ բնակվողների թվաքանակի հաշվառման ամբողջականությանը:
Ցուցակում բոլոր գյուղական բնակավայրերի գրանցման լրիվությունը ստուգելու համար, որպես վերահսկման աղբյուր, պետք է օգտագործել 2001 թ. հունվարի 1-ի դրությամբ 9.Ս «Գյուղական բնակչության սեռա-տարիքային կազմի մասին» հաշվետվության տվյալները:
Գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակի (ձև 2-գյուղական) 1-ին սյունակում լրացվում է հիմնական բնակավայրի հերթական համարը, իսկ 2-րդ սյունակում` այլ բնակատեղերի հերթական համարները: 3-րդ սյունակում լրացվում է հիմնական և այլ բնակատեղերի լրիվ անվանումը: Անհրաժեշտ է ստուգել նաև, թե մտցված են արդյոք այլ բնակատեղերի վերաբերյալ տեղեկությունները հիմնական բնակավայրերի վերաբերյալ տվյալների մեջ:
Տների (շինությունների), գյուղական բնակավայրերի ու դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների կազմման ժամանակ հատակագծերի և քարտեզների վրա կատարված բոլոր ուղղումներն անհրաժեշտ է տեղափոխել հատակագծերի և քարտեզների մյուս օրինակների վրա:
Ցուցակները ընդունելուց և ստուգելուց հետո ՀՀ ԱՎԾ-ի մարզային (տարածքային) վարչության (բաժնի) ղեկավարները կազմում են ցուցակների տվյալների ամփոփագրեր:
Ցուցակների կազմման ժամանակ բնակչություն չունեցող գյուղական բնակավայրերը նույնպես մտցվում են գյուղական բնակավայրերի ցուցակների մեջ: Քաղաքներում ոչ բնակելի տները (շինությունները) մտցվում են տեղամասի տների ցուցակների ամփոփագրի (1-ին աղյուսակի) 4-րդ սյունակի մեջ և դրանց մասին ծանոթություն տալիս նույն աղյուսակի 9-րդ սյունակում:
3. Տների (շինությունների) ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների հանրագումարները ամբողջությամբ ըստ տարածքի, քաղաքի հաշվելուց հետո, անհրաժեշտ է կատարել ցուցակում մտցված քաղաքային և գյուղական բնակչության թվաքանակի մասին տվյալների վերլուծություն:
Եթե բնակչության թվաքանակի տվյալների վերլուծությունը ցույց տա, որ տների (շինությունների) կամ գյուղական բնակավայրերի ցուցակներում կա բնակչության թերհաշվարկ, ապա պետք է կազմակերպել կազմված ցուցակների վերստուգում:
4. Տների (շինությունների) ցուցակները, գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակները կազմվում են մարդահամարի նախապատրաստման համար և պահվում են ՀՀ ԱՎԾ-ի մարզային վարչության տարածքային բաժիններում:
5. Քաղաքներում տների (շինությունների) ցուցակների և գյուղական բնակավայրերի ու դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների ամփոփագրերը ուղարկվում են ՀՀ ԱՎԾ-ի մարզային վարչություն, որոնք էլ ամփոփելով մարզի վերաբերյալ տեղեկատվությունը, համապատասխան ամփոփագրերը ներկայացնում են ՀՀ 2001 թ. մարդահամարի նախապատրաստման, անցկացման և նյութերի մշակման ժամանակացույցով սահմանված ժամկետներում:
Կից ներկայացվում են պարզաբանումներ տների ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի և դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների կազմման կարգի վերաբերյալ` հարցերի ու պատասխանների տեսքով:
Քսաներեք հարց ու պատասխան
տների ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի եվ դրանց տարածքում գտնվող այլ բնակատեղերի ցուցակների կազմման կարգի վերաբերյալ
Հարցեր |
Պատասխաններ |
1. Ինչպե՞ս տարածքը բաժանել ցուցակագրման տեղամասերի | Քաղաքի հատակագծին համապատասխան կազմել թաղամասերի (զանգվածների) ցուցակ` յուրաքանչյուրում նշելով տների (շինությունների) քանակը: Այնուհետև յուրաքանչյուր ցուցակագրողի համար ընտրել կից թաղամասերը (զանգվածները), որոնցում տների (շինությունների) հանրագումարը համապատասխանում է սահմանված ծանրաբեռնվածության նորմային: Թաղամասում (զանգվածում) և ամբողջությամբ տեղամասում տների (շինությունների) քանակը ցուցակագրողին չի հայտնվում: Հատակագծի վրա նշվում է միայն ցուցակագրման տեղամասի սահմանները: |
2. Պահանջվու՞մ է արդյոք ցուցակագրման տեղամասի մեջ մտցնել քաղաքի տարածքի ամայի և չբնակեցված տեղամասերը: | Ցուցակագրողների միջև բաժանվում է քաղաքի ամբողջ տարածքը, այդ իսկ պատճառով ամայի և չբնակեցված տարածքները պետք է մտնեն համապատասխան ցուցակագրման տեղամասի կազմի մեջ: Ընդ որում ցուցակագրողը պարտավոր է ստուգել, չկա՞ն արդյոք ամայի տարածքների վրա կառուցվող կամ չբնակեցված բնակելի տներ (շինություններ), թեկուզ ժամանակավոր բնույթի, և մտցնել դրանք տների ցուցակներում: |
3. Ինչպե՞ս ապահովել ցուցակագրողների տեղաբաշխումն ըստ տեղամասերի: | Քաղաքների և խոշոր գյուղերի տարածքը սխեմատիկ հատակագծերի վրա ցուցակագրման տեղամասերի բաժանելուց հետո, հարկավոր է դրանք համարակալել հերթական համարակալումով: |
4. Ինչպե՞ս կազմակերպել ցուցակների ընդունումը ցուցակագրողներից և գյուղապետի աշխատակազմի քարտուղարներից: | Ցուցակագրողների մեծ թվաքանակի առկայության պատճառով նպատակահարմար է ցուցակների կազմումը, և հետևաբար, ցուցակների ընդունումը կազմակերպել ըստ ցուցակագրողների խմբերի, սահող գրաֆիկով, 2-3 օր տարբերությամբ: Նշված գրաֆիկը պետք է կազմվի այնպես, որպեսզի ամբողջ աշխատանքն ավարտվի սահմանված ժամկետներում: |
5. Ինչպե՞ս կազմակերպել հսկողություն ցուցակագրողի աշխատանքի նկատմամբ: | Առաջին օրն անհրաժեշտ է հանձնարարել ցուցակագրողներին, որպեսզի աշխատանքն ավարտեն սովորականից ավելի շուտ և հավաքվեն ՀՀ ԱՎԾ-ի տարածքային բաժիններում, որպեսզի ստուգվի նրանց կողմից լրացված ցուցակների ճշգրտությունը: Այնուհետև անհրաժեշտ է վերլուծել թույլ տված սխալները, ցուցակագրողների մոտ առաջացած հարցերը և անհրաժեշտության դեպքում նրանց լրացուցիչ հրահանգավորել: Մնացած օրերին ցուցակագրողների աշխատանքները պետք է ստուգել ընտրանքային կարգով, որպեսզի ընդգրկվեն բոլոր ցուցակագրողները, պարտադիր ցուցակագրման տեղամաս դուրս գալու միջոցով: |
6. Ինչպե՞ս ապահովել հսկողությունը աշխատանքի որակի նկատմամբ, ցուցակագրողներից և գյուղապետի աշխատակազմի քարտուղարից նյութերն ընդունելիս: | Ցուցակագրողներից և գյուղապետի աշխատակազմի քարտուղարից նյութերի ընդունումը նույնպես կատարվում է ըստ սահող գրաֆիկի: Նյութերի ընդունումը հարմար է կատարել նրանց ներկայությամբ` երկուսով: Ցուցակների ընդունման ժամանակ հարկավոր է վերահսկել հետևյալը. I. Ցուցակագրողների կողմից ցուցակներում գրված յուրաքանչյուր թաղամասի (զանգվածի) տների (շինությունների) քանակը համեմատել Ձեր կողմից նախապես կազմված թաղամասերի (զանգվածների) ցուցակների տվյալների հետ: II. Ցուցակներում գրված տները (շինությունները) համեմատել սխեմատիկ հատակագծի վրա դրանց առկայության հետ: III. Բնակարանների քանակի և բնակչության թվաքանակի հարաբերակցությանը: |
7. Ինչպե՞ս օգտագործել հետագայում քաղաքների և խոշոր գյուղերի հատակագծերը, որոնցով ցուցակագրողները կազմել են տների ցուցակները: | Ցուցակների կազմման ընթացքում և քաղաքների խոշոր գյուղերի ճշտված հատակագծերը օգտագործվում են մյուս օրինակների հետ համեմատելու և դրանցում ուղղումներ մտցնելու համար: Հետագայում դրանք պահվում են ՀՀ ԱՎԾ-ի տարածքային բաժնի ղեկավարի մոտ: |
8. Ո՞րն է «տնային տնտեսությունը»: |
I. Առանձին բնակելի միավորում, կամ դրա մի մասում բնակվող անձը, որն ինքն իրեն ապահովում է կենսականորեն անհրաժեշտ ամեն ինչով և ընդհանուր տնտեսություն վարելու նպատակով տվյալ բնակելի միավորում բնակվող այլ անձանց հետ չի միավորում իր միջոցները: |
9. Բնակելի տանը ոչ ոք չի բնակվում: Լրացվու՞մ են արդյոք ձև 1-քաղաքային-աղյուսակ 2-ի 6-րդ և 7-րդ սյունակներն այդ տան համար: | Եթե բնակելի տանը ոչ ոք չի բնակվում, ապա ձև 1-քաղաքային-աղյուսակ 2-ի բոլոր սյունակները լրացվում են, իսկ 7-րդ սյունակում գծիկ է դրվում: |
10. Ո՞ր փողոցում է ճիշտ գրանցել անկյունային տունը ձև 1-քաղաքային-աղյուսակ 2-ում: | Անկյունային տունը նպատակահարմար է գրել այն փողոցում, որում տունը պաշտոնապես նշվում է փոստային բաժանմունքում և ՆԳՆ համապատասխան բաժնում: |
11. Կարելի՞ է արդյոք կառուցվող տան համար ձև 1-քաղաքային-աղյուսակ 2-ի 3-րդ սյունակում գրել է շինարարական համարը, եթե այն դեռ չունի փոստային համար: | Եթե անհնար է պարզել կառուցվող տան փոստային համարը, աղյուսակ 2-ի 3-րդ սյունակում պարտադիր պետք է գրել շինարարական համարը, 9-րդ սյունակում տալ ծանոթություն: Այնուհետև հարկավոր է պարզել և գրել տան փոստային համարը: |
12. Որտեղի՞ց վերցնել տվյալներ անօրինական շինությունում բնակվող բնակչության վերաբերյալ: | Եթե չկա տնային գիրք, կամ այն գտնվում է բարձիթողի վիճակում, բնակչության վերաբերյալ տվյալները ստացվում են տանտիրոջը հարցում կատարելու միջոցով: |
13. Եթե տների շրջագայության ժամանակ ցուցակագրողը պարզել է, որ թաղամասը փաստորեն բաղկացած է երկու թաղամասերից բաժանված նրբանցքով, որը նշված չէ հատակագծի վրա, ապա տները պետք է մտցնել մեկ, թե՞ երկու տարբեր ցուցակների մեջ: |
Այդ մասին ցուցակագրողը պետք է հայտնի ՀՀ ԱՎԾ-ի տարածքային բաժին և կազմի երկու ցուցակ: Այդ դեպքում թաղամասի երկրորդ մասին տրվում է տառային համար և նրբանցքը ցույց է տրվում հատակագծի վրա: |
14. Ո՞ր ցուցակներում կգրվեն այն անձինք, ովքեր գրանցված են մի հասցեում, բայց փաստորեն բնակվում են մեկ այլ տեղ: |
Այդ անձինք կհաշվառվեն իրենց գրանցման (հաշվառման) բնակավայրի ցուցակներում: |
15. Հարկավո՞ր է արդյոք, տների ցուցակներում մտցնել այն տները, որոնք ենթակա են քանդման կամ կապիտալ տները մտցվում են վերանորոգման, որոնցում ոչ ոք չի բնակվում: |
Քանդման կամ կապիտալ վերանորոգման ենթակա, սակայն փաստացի գոյություն ունեցող տների ցուցակների մեջ: |
16. Որտե՞ղ է հարկավոր գրել տների ցուցակների կազմման ժամանակ բաց թողնված տունը: | Բաց թողնված տան վերաբերյալ տեղեկությունները անհրաժեշտ է գրել դրա նախորդ համարի տնից հետո (օրինակ, եթե բաց է թողնվել 5 համարի տունը, ապա դրա վերաբերյալ տեղեկությունները հարկավոր է գրել 3 համարի տնից հետո): Անհրաժեշտության դեպքում այդ ցուցակը պետք է արտագրել: |
17. Ի՞նչ հերթականությամբ է պետք գրել գյուղական բնակավայրերը` ըստ բնակչության թվաքանակի մեծության, թե ըստ դրանց գտնվելու հաջորդականության: |
Առաջին հերթին գրվում է գյուղական համայնքի կենտրոնը, իսկ հետո գյուղական համայնքի մյուս բնակավայրերն` այբբենական կարգով: |
18. Ինչպե՞ս գրել տների և գյուղական բնակավայրերի ցուցակներում դպրոցներին կից գիշերօթիկները: | Դպրոցներին կից գիշերօթիկները մտցվում են տների ցուցակի` ձև 1-քաղաքային-աղյուսակ 2-ի 8-րդ սյունակում` նշելով ժամանակավոր տեղերի քանակը: 5-րդ սյունակում գրվում է բնակելի շինությունների քանակը: Եթե գիշերօթիկում մշտապես բնակվում է սպասարկող անձնակազմ կամ այլ անձինք, ապա 7-րդ սյունակում գրվում է այդ անձանց թվաքանակը: Գյուղական բնակավայրերի ցուցակում` դպրոցին կից գիշերօթիկի ժամանակավոր տեղերի քանակը գրվում է ձև 2- գյուղականի 11-րդ սյունակում, իսկ 10-րդ սյունակում` դրանցում մշտապես բնակվող բնակչության թվաքանակը: |
19. Հարկավո՞ր է արդյոք ցուցակներում մտցնել հատուկ գիշերօթիկ դպրոցները (խուլ ու համրերի, կույրերի համար և այլն): | Բոլոր գիշերօթիկ դպրոցները, ներառյալ հատուկները (խուլ ու համրերի, կույրերի համար և այլն) գրվում են տների ցուցակներում այնպես, ինչպես սովորական գիշերօթիկ դպրոցները: |
20. Հարկավո՞ր է արդյոք ցուցակներում մտցնել շարժական վագոնները, շինվերանորոգման գնացքները և այլն: | Շինվերանորոգման գնացքները, շարժական վագոնները և այլն, մտցվում են ցուցակների կազմման պահին` ըստ իրենց գտնվելու վայրի: Քաղաքներում և գյուղական վայրում դրանք ընդգրկվում են այն բնակավայրի ցուցակի մեջ, որին ավելի մոտ են գտնվում: Ընդ որում յուրաքանչյուր վագոն դիտվում է որպես առանձին տուն: |
21. Ինչպե՞ս պետք է ցույց տալ առկա տեղերի քանակը հյուրանոցներում, հիվանդանոցներում և նման այլ կազմակերպություններում: | Հիվանդանոցների, հյուրանոցների, առողջարանների, հանգստյան տների և նման այլ կազմակերպությունների վերաբերյալ ցույց է տրվում առկա տեղերի առավելագույն քանակը (հաշվի առնելով ժամանակավոր տեղադրված մահճակալները): |
22. Հարկավո՞ր է արդյոք ցուցակներում մտցնել տանը (շինությունում) ընտանիքներով ապրող զինծառայողներին: | Ցուցակներում մտցվում են տնային կամ համայնքի գրքում գրանցված ամբողջ բնակչությունը, անկախ ընտանիքի առանձին անդամների աշխատանքի վայրից: |
23. Բնակչության ինչպիսի՞ թվաքանակ պետք է ցույց տալ գիշերօթիկ դպրոցում, որտեղ երեխաների մի մասն ապրում է տանը` ծնողների հետ: | Գիշերօթիկ դպրոցում ստուգել` արդյոք իսկապես երեխաների մի մասն մշտապես բնակվում է ընտանիքում ծնողների հետ և գիշերօթիկում գրանցված չէ: Եթե այդպես է, ապա ընտանիքում ապրող երեխաներին գիշերօթիկ դպրոցում ցույց տալ հարկավոր չէ: |
ԳՐԱՆՑՎԱԾ Է
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ
27 ապրիլի 2001 Թ.
ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ թիվ 12001086