ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
19 փետրվարի 2019 թ. |
թիվ 13-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԵԳԱԴ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ՕԳՈՍՏՈՍԻ 19-Ի ԹԻՎ 186-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով՝ Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» Ձև 1-եգադ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը՝ համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» Ձև 1-եգադ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը՝ համաձայն հավելված 2-ի:
3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2002 թվականի օգոստոսի 19-ի ««Հաշվետվություն երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» Ձև թիվ 1-եգադ պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 186-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Նախագահ` |
Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2019 թվականի փետրվարի 19-ի թիվ 13-Ն որոշման |
1. Ուսուցիչների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների
մարդ |
Մասնագիտություններ |
Ուսուցիչների թվաքանակը |
այդ թվում` հիմնական |
նրանցից` ունեն մասնագիտական կրթություն | |||||
բարձրագույն |
միջին մասնագիտական | |||||||
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք | |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Ընդամենը |
2. Աշակերտների թվաքանակն առ 01.11. 20… թ.
Տողի հա-մարը |
Բաժանմունքները(դասարաններ) |
Պետպատվեր |
Վճարովի ուսուցում |
Մրցույթների, փառատոների | |||||||||
աշակերտների թվաքանակը |
այդ թվում` ավարտական դասարաններում |
աշակերտների թվաքանակը |
այդ թվում` ավարտական դասարաններում |
մասնակիցներ |
մրցանակակիրներ | ||||||||
ընդամենը |
աղջիկ-ներ |
ընդամենը |
աղջիկ-ներ | ||||||||||
ընդամենը |
աղջիկ-ներ |
ընդամենը |
աղջիկ-ներ |
ընդամենը |
աղջիկ-ներ |
ընդամենը |
աղջիկ-ներ | ||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
201 |
Դաշնամուր |
||||||||||||
202 |
Ժողովրդական գործիքներ |
||||||||||||
203 |
Լարային գործիքներ |
||||||||||||
204 |
Փողային գործիքներ |
||||||||||||
205 |
|||||||||||||
206 |
|||||||||||||
207 |
|||||||||||||
208 |
|||||||||||||
209 |
|||||||||||||
210 |
|||||||||||||
211 |
|||||||||||||
212 |
|||||||||||||
213 |
|||||||||||||
214 |
|||||||||||||
215 |
|||||||||||||
216 |
|||||||||||||
217 |
|||||||||||||
218 |
|||||||||||||
219 |
|||||||||||||
220 |
|||||||||||||
221 |
|||||||||||||
222 |
|||||||||||||
223 |
|||||||||||||
224 |
|||||||||||||
225 |
Ընդամենը |
||||||||||||
այդ թվում` |
|||||||||||||
226 |
տեղափոխվածներ |
||||||||||||
227 |
մնացել են ավարտական դասարաններում |
||||||||||||
228 |
մաղվածներ |
3. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռատարիքային կազմի
Տարիքը |
Բաժանմունքներ (դասարաններ) |
Ընդա-մենը | |||||||||||||
Դաշնամուր |
Ժողովրդական գործիքներ |
Լարային գործիքներ |
Փողային գործիքներ |
||||||||||||
Մինչև 7 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
7 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
8 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
9 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
10 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
11 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
12 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
13 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
14 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
15 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
16 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
17 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
18 |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
19 և ավելի |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
|||||||||||||||
Ընդա- մենը |
ընդամենը |
||||||||||||||
աղջիկներ |
4. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման դիմաց վճարաչափի
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում` ըստ վճարաչափերի, դրամ | ||||
մինչև 2000 |
2001 - 5000 |
5001 - 7000 |
7001 և ավելի | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
401 |
Վճարողների թվաքանակը, ընդամենը |
|||||
402 |
այդ թվում` աղջիկներ |
5. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
նրանցից` ստանում են կրթաթոշակ | |||||
մինչև 2000 դրամ |
2001 - 3000 դրամ |
3001 - 4000 դրամ |
4001 դրամ և ավելի |
անվանական կրթաթոշակ | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
501 |
Կրթաթոշակ ստացող աշակերտների թվաքանակը |
||||||
502 |
այդ թվում` աղջիկներ |
6. Շենքային պայմանները
Շենքի մակերեսը, քառ. մ |
Շենքը` |
Շենքի տեխնիկական վիճակը` բավարար | ||
ընդհանուր |
ուսումնական |
տիպային |
ոչ տիպային | |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
հազ. դրամ |
Ֆինանսական միջոցների առկայությունը |
Ֆինանսական ծախսեր |
Ֆինան-սական միջոց-ների մնա-ցորդը տարե-վերջին | |||||||||||||||||
ընդ-ամենը |
այդ թվում |
ընդ-ամենը |
այդ թվում | ||||||||||||||||
մնա-ցորդը տարե-սկզբին |
ընթացիկ տարվա մուտքերը |
նյու-թական ծախսեր |
ոչ նյու-թական ծառա-յու-թյուն-ների վճա-րումներ |
գոր-ծուղման ծախսեր |
աշխա-տավարձ և դրան հավա-սարեց-ված վճա-րումներ |
կրթա-թոշակ |
հիմնա-վերա-նորոգ-ման, սարքա-վորում-ների և գույքի ձեռք-բեր-ման |
այլ ծախ-սեր | |||||||||||
ընդ-ամենը |
այդ թվում | ||||||||||||||||||
բյուջեից (պետա-կան և համայն-քային) |
սովորող-ներից ուսման դիմաց վճարումները |
բնակ-չու-թյանը մա-տուց-ված ծառա-յու-թյուն-ներից |
այլ վճարովի ծառա-յություն-ներից |
նվիրա-տվու-թյուն-ներ |
վարձա-կալու-թյունից |
այլ եկա-մուտ-ներ | |||||||||||||
իրա-վա-բա-նական ան-ձան-ցից |
բնակ-չութ-յունից | ||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
Ղեկավար՝ |
___________________________ |
|
______________________ | |
|
|
(Ազգանուն, անուն) |
|
(Ստորագրություն) |
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ կամ այլ լիազորված անձ)՝ |
|
___________________________ |
_______________________ | |
|
|
(Ազգանուն, անուն) |
|
(Ստորագրություն) |
«___»__________20___թ. |
Հավելված 2 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2019 թվականի փետրվարի 19-ի թիվ 13-Ն որոշման |
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ԵԳԱԴ (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգով կարգավորվում են «Երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» Ձև 1-եգադ (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ՝ Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:
2. Հաշվետվությունը կազմում են երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցները և մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնները, որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրական կոմիտե՝ մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին հաջորդող տարվա նոյեմբերի 5-ը:
4. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
5. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է՝ համաձայն «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման:
II. ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿՆ ԸՍՏ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ
6. Սյունակ 1-ում լրացվում է ուսուցիչների մասնագիտությունների անվանումը:
7. Ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակը լրացվում է սյունակ 2-ում, որից սյունակ 3-ում առանձնացվում է կանանց թվաքանակը:
8. Ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձնացվում են հիմնական հաստիքով աշխատող ուսուցիչների թվաքանակը (սյունակ 4), որից սյունակ 5-ում առանձնացվում է կանանց թվաքանակը, իսկ բարձրագույն և միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսուցիչների թվաքանակները լրացվում են համապատասխանաբար սյունակներ 6-ում և 8-ում:
III. ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ
9. Դասարանների կամ բաժանմունքների անվանումները լրացվում են 2 սյունակի տողեր 201-224-ում:
10. Աշակերտների ընդհանուր թվաքանակը լրացվում է 225 տողում, որից առանձնացվում են տեղափոխվածները (տող 226), ավարտական դասարաններում մնացածները (տող 227) և մաղվածները (տող 228):
11. Պետպատվերով սովորողների ընդհանուր թվաքանակը լրացվում է սյունակ 3-ում, որից աղջիկներինը` սյունակ 4-ում: Աշակերտների ընդհանուր թվաքանակից առանձնացվում է ավարտական դասարաններում սովորողների ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 5), նրանցից աղջիկներինը` սյունակ 6-ում: Նույն սկզբունքով լրացվում են 7-10 սյունակները վճարովի հիմունքով սովորողների համար:
12. Մրցույթների, փառատոների մասնակիցների ընդհանուր թվաքանակը լրացվում է սյունակ 11-ում, որից աղջիկներինը` սյունակ 12-ում, իսկ սյունակ 13-ում լրացվում է մրցանակակիրների թվաքանակը, որից աղջիկներինը` սյունակ 14-ում:
IV. ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՍԵՌԱՏԱՐԻՔԱՅԻՆ ԿԱԶՄԻ
13. Այս բաժնում լրացվում է աշակերտների թվաքանակի սեռատարիքային բաշխվածությունն ըստ դասարանների:
V. ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՈՒՍՄԱՆ ԴԻՄԱՑ ՎՃԱՐԱՉԱՓԻ
14. Սյունակ 3-ում լրացվում բերվում է ուսման դիմաց վճարողների ընդհանուր թվաքանակը (տող 401), նրանցից աղջիկներինը` տող 402-ում:
15. Սյունակներ 4-7-ում լրացվում է աշակերտների թվաքանակն ըստ համապատասխան վճարաչափերի:
VI. ԱՇԱԿԵՐՏՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԹՈՇԱԿԻ ՉԱՓԵՐԻ
16. Սյունակ 3-ում լրացվում է կրթաթոշակ ստացող աշակերտների ընդհանուր թվաքանակը (տող 501), նրանցից աղջիկներինը` տող 502-ում:
17. Սյունակներ 4-8-ում լրացվում է աշակերտների թվաքանակն ըստ համապատասխան կրթաթոշակի չափերի:
VII. ՇԵՆՔԱՅԻՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
18. Սյունակ 1-ում լրացվում է դպրոցի շենքի ընդհանուր մակերեսը, իսկ սյունակ 2-ում` ուսումնական մասի մակերեսը:
19. Շենքի տեսակն ըստ տիպերի լրացվում է սյունակներ 3-ում (տիպային) և 4-ում (ոչ տիպային), ընդ որում, եթե շենքը սեփական է` համապատասխան սյունակում գրվում է «1», եթե վարձակալված է` «0»:
20. 5-րդ սյունակում լրացվում է շենքի տեխնիկական վիճակը` նշելով համապատասխան կոդը (բավարար վիճակում է - 1, կարիք ունի հիմնավերանորոգման - 2, վթարային է - 3):
VIII. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՍՏԱՑՈՒՄԸ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
21. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
22. Սյունակ 1-ում լրացվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
23. Սյունակ 2-ում լրացվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
24. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները լրացվում են սյունակներ 3-11-ում:
25. Սյունակ 12-ում լրացվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում լրացվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում լրացվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում լրացվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում լրացվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Խթանող վճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, մասնագիտական վարձատրության համար տրվող հավելումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցող վճարներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, սպասարկման գոտիների ընդլայնման, ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված հավելավճարներն ու լրավճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ են ներառվում նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը), աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում լրացվում է աշակերտներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) սյունակ 18-ում լրացվում է ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) սույն հրահանգի 25-րդ կետում նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը լրացվում է սյունակ 19-ում:
26. Սյունակ 20-ում լրացվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին: