Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 586
Տիպ
Որոշում
Тип
Պաշտոնական Ինկորպորացիա (30.12.2002-31.12.2003)
Статус
Չի գործում
Первоисточник
ՀՀՊՏ 1997.12.25/29
Принят
ՀՀ կառավարություն
Дата принятия
16.12.1997
Подписан
ՀՀ վարչապետ
Дата подписания
16.12.1997
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
16.12.1997
Дата вступления в силу
04.01.1998
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
01.01.2006

040.0586.16.12.97

 

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Լ. ՏԵՐԵՏՐՈՍՅԱՆ
16 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1997 Թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

16 դեկտեմբերի 1997 թ. N 586
քաղ. Երևան

 

ԿԵՆՑԱՂԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

 

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Լ. ՏԵՐԵՏՐՈՍՅԱՆ
16 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1997 Թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

16 դեկտեմբերի 1997 թ. N 586
քաղ. Երևան

 

ԿԵՆՑԱՂԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետությունում կենցաղային սպասարկումը կանոնակարգելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է`

1. Հաստատել կենցաղային սպասարկման հիմնական կանոնները (կցվում է):

2. Սահմանել, որ կենցաղային սպասարկման կանոններն ըստ մատուցվող ծառայության տեսակների հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության արդյունաբերության և առևտրի նախարարությունը` համաձայնեցնելով Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության հետ:

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ

Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 1997 թվականի
դեկտեմբերի 16-ի N 586 որոշմամբ

 

ԿԵՆՑԱՂԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ

 

1. Սույն կանոններով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետությունում «Ձեռնարկությունների և ձեռնարկատիրական գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված կազմակերպական-իրավական բոլոր տեսակի ձեռնարկությունների, անհատ ձեռներեցների (այսուհետև` ձեռնարկություն) կողմից իրականացվող կենցաղային սպասարկման կանոնները:

2. Ձեռնարկությունն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, հիմնադիր փաստաթղթերով և սույն կանոններով:

3. Սույն կանոններում օգտագործվող հիմնական հասկացությունները`

կենցաղային ծառայություն` կատարողի և սպառողի անմիջական համագործակցության, ինչպես նաև սպառողների կենցաղային կարիքների բավարարման համար կատարողի սեփական գործունեության արդյունք.

կենցաղային սպասարկում` կատարողի գործունեությունը ծառայությունների սպառողի հետ անմիջական շփման ընթացքում.

կատարող` սպառողին կենցաղային ծառայություններ մատուցող ձեռնարկություն:

սպառող` կենցաղային կարիքների բավարարման նպատակով ծառայություններ ստացող, պատվիրող անձ:

4. Ձեռնարկության կողմից իրականացվող կենցաղային ծառայության տեսակներն են`

կոշիկի նորոգում

կոշիկի անհատական կար

հագուստի նորոգում

հագուստի անհատական կար

տրիկոտաժե իրերի անհատական կար և հյուսք

տրիկոտաժե իրերի նորոգում

կենցաղային մեքենաների նորոգում

մետաղյա իրերի նորոգում և պատրաստում

կահույքի նորոգում

կահույքի անհատական պատրաստում

քիմիական մաքրում և ներկում

լվացք

բնակարանների նորոգում

վարսավիրական ծառայություն

վարձութային ծառայություն

ծիսակատարությունների և հանդիսավոր միջոցառումների ծառայություն

կինոլուսանկարչական լաբորատորիաների և լուսանկարչական ծառայություն

նվերների, հուշանվերների գնում, տեղ հասցնում կամ առաքում

ոսկերչական իրերի պատրաստում, նորոգում և դրոշմում

բաղնիքային ծառայություն

ոչ փոստային ծանրոցների տեղ հասցնում

պահեստային ծառայություններ

աղացների ծառայություն

կտրող գործիքների սրում

այլ ծառայություններ:

5. Ձեռնարկության մուտքի մոտ փակցվում է ցուցանակ, որտեղ նշվում են ձեռնարկության անվանումը, կազմակերպական-իրավական տեսակը, իրավաբանական հասցեն և աշխատանքային ռեժիմը:

6. Ձեռնարկության պատվերների ընդունման կետերում, տեսանելի տեղերում զետեղվում են հետևյալ փաստաթղթերը`

ձեռնարկության գրանցման վկայականի պատճենը

սույն կանոնները

ծառայությունների գնացուցակը, իսկ թանկարժեք նյութերի և պահեստամասերի օգտագործմամբ կատարվող ծառայությունների դեպքում` նաև նյութերի և պահեստամասերի գները:

Ձեռնարկությունն սպառողի պահանջով ներկայացնում է`

պատվերների ձևակերպման փաստաթղթերի ձևերը

սպասարկող բանկի ռեկվիզիտները (անվանումը, հասցեն, հաշվի համարը)

մատուցվող ծառայություններին վերաբերող ստանդարտների և այլ նորմատիվ փաստաթղթերի ցանկը

բժշկական զննության անձնական գրքույկը (վարսավիրական և դիմահարդարման ծառայություններ)

կատարողի մասնագիտական որակավորման վկայականը, եթե այն նախատեսված է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ

տվյալ ծառայության մատուցման լիցենզիան, եթե այդ գործունեության լիցենզավորումը նախատեսված է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

7. Ձեռնարկությունն ընդունում է ծառայությունների պատվերներ, որոնք համապատասխանում են իր գործունեության բնագավառին: Ծառայությունների պատվերների ընդունման տեղը և ձևը որոշում է ձեռնարկությունը:

8. Ծառայությունների մատուցման պատվերները ձևակերպվում են պայմանագրով (անդորրագրով)` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

9. Սպասարկող անձը պարտավոր է կրել կազմակերպության ղեկավարի կողմից տրված անվանաքարտ` լուսանկարով, անվան, ազգանվան և մասնագիտության նշումով` վավերացված ձեռնարկության կնիքով:

(9-րդ կետը լրաց. 13.12.02 N 2035-Ն)

10. Սույն կանոնները չեն տարածվում Հայաստանի Հանրապետությունում բնակչությանը կամ ձեռնարկություններին մատուցվող այն ծառայությունների վրա, որոնց կանոնները հաստատում են պետական կառավարման համապատասխան լիազորված մարմինները` իրենց իրավասության սահմաններում:

11. Ձեռնարկությունն իր գործունեության ընթացքում պարտավոր է ապահովել սանիտարահիգիենիկ նորմերի և հակահրդեհային անվտանգության կանոնների պահանջների կատարումը:

12. Սույն կանոնների խախտումն առաջացնում է պատասխանատվություն` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

13. Սույն կանոնների պահպանման նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացնում է պետական կառավարման համապատասխան լիազորված մարմինը:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
12.05.2005, N 577-Ն 01.01.2006, N 586
04.12.2003, N 1606-Ն 31.12.2003, N 586
13.12.2002, N 2035-Ն 30.12.2002, N 586
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան