Գլխավոր տեղեկություն
Номер
թիվ 17-Ն
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (01.01.2007-01.01.2008)
Статус
Գործում է
Первоисточник
ՀՀԳՏ 2006.11.01/26(235) Հոդ.369
Принят
Վիճակագրության պետական խորհուրդ
Дата принятия
15.09.2006
Подписан
Վիճակագրության պետական խորհրդի նախագահ
Дата подписания
15.09.2006
Дата вступления в силу
01.01.2007

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
17 հոկտեմբերի 2006 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60306338

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

15 սեպտեմբերի 2006 թ.
ք. Երևան

թիվ 17-Ն

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 7-Ի ԹԻՎ 18-Ն ԵՎ 19-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի և շարժակազմի մասին» ձև թիվ 1-Ավտո (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը՝ համաձայն հավելվածի:

2. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի «Ձև թիվ 1-Ավտո (ամսական) «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի շահագործական շարժակազմի առկայության և աշխատանքի մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 18-Ն և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի «Ձև թիվ 65-Ավտո (եռամսյակային) «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի արտադրանքի մասին» պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 19-Ն որոշումները:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2007 թվականի հունվարի 1-ից:

 

Նախագահ

Ս. Մնացականյան

Հավելված

Հաստատված է
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական խորհրդի 
2006 թ. սեպտեմբերի 15-ի
թիվ 17-Ն որոշմամբ

Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ

«ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ»
ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ԱՄՍԱԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ

1.1. Սույն հրահանգը սահմանում է «ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԱՎՏՈ (ամսական) պետական վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ՝ հաշվետվություն) լրացման կարգը:

1.2. Հաշվետվությունը ներկայացնում են ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտով բեռնափոխադրումներ և ուղևորափոխադրումներ, ինչպես նաև ճանապարհաշինարարական  աշխատանքներ իրականացնող իրավաբանական անձինք և անհատ ձեռնարկատերերը (այսուհետ` կազմակերպություններ  և անհատ ձեռնարկատերեր), որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան: 

1.3. Վարձատու կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը իրենց կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում չեն ներառում այլ կազմակերպություններին և անհատ ձեռնարկատերերին վարձակալությամբ տրված ավտոմեքենաների քանակն ու աշխատանքը բնութագրող տվյալները: Այդ տվյալներն ընդգրկվում են ավտոմեքենաներ վարձակալող կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի կողմից ներկայացվող հաշվետվությունում:

1.4. Բեռնաուղևորափոխադրումներ իրականացնելու համար ավտոմեքենաներ վարձակալած կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը հաշվետվությունը լրացնում են միայն ավտոմեքենան վարձակալած ժամանակաշրջանի համար:

1.5. Հաշվետվությունում չեն ներառվում  կազմակերպության տեխնիկատնտեսական սպասարկման (կազմակերպության կարիքների համար փոխադրված բեռներ, կազմակերպության աշխատողների փոխադրումներ ավտոբուսներով և թեթև մարդատար ավտոմեքենաներով և այլն) նպատակով օգտագործված ավտոմեքենաների աշխատանքը բնութագրող տվյալները:

1.6. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված հարցերը կարգավորվում են  Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

 

2. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

Սույն հրահանգում օգտագործվող հիմնական հասկացություններն են՝

Ավտոբուս՝ ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար նախատեսված 9 և ավելի նստատեղ ունեցող (ներառյալ վարորդի նստատեղը) տրանսպորտային միջոց:

Միկրոավտոբուս՝ փոքր դասի՝ 9-17 նստատեղ ունեցող ավտոբուս:

Ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի՝ ուղևորների փոխադրման սկզբնակետից մինչև վերջնակետ (ավտոկայան, երթակարգավարական կետ) ավտոբուսի շարժման սահմանված ուղին (ուղեգիծը):

Կանոնավոր փոխադրումների երթուղի՝ ավտոբուսների շարժման սահմանված ուղեգծով ու հաստատված չվացուցակով ուղևորների և ուղեբեռի փոխադրման համար առաջարկված փոխադրավարձով գործող ավտոբուսային (միկրոավտոբուսային) երթուղի:

Ներքաղաքային երթուղի՝ Երևան քաղաքում և քաղաքային համայնքներում գործող երթուղի, որի սկզբնակետը  ու վերջնակետը գտնվում են Երևան քաղաքի (քաղաքային համայնքի) վարչական տարածքի սահմաններում: 

Ներմարզային երթուղի՝ միջհամայնքային նշանակության երթուղի, որն անցնում է մարզի տարբեր համայնքների վարչական տարածքներով և  դրա սկզբնակետն ու վերջնակետը գտնվում են նույն մարզի վարչական տարածքի սահմաններում:

Միջմարզային երթուղի՝ երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը (անկախ հեռավորությունից) գտնվում են տարբեր մարզերի տարածքներում:

Միջպետական երթուղի՝  պետությունների միջև և փոխհամաձայնությամբ սահմանված երթուղի, որի սկզբնակետը և վերջնակետը գտնվում են պայմանավորվող կողմերի տարածքներում:

Ընդհանուր օգտագործման երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների երթ`

- երկու վերջնակետերով երթուղիների դեպքում՝ ավտոբուսի շարժը մի ուղղությամբ՝ երթուղու  սկզբնակետից մինչև վերջնակետը.

- շրջապտուտային (օղակաձև) երթուղու ժամանակ (այսինքն՝ երբ երթուղու սկզբնական և վերջնական կետը միևնույնն է) երթ  Է համարվում  ավտոբուսի  ժամանումը սկզբնակետից այդ նույն կետը:

Հաշվետվությունը կազմված է 5 բաժնից. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 1), Ուղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը (բաժին 2), Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը (բաժին 3), Շահագործական շարժակազմի առկայությունը  և կատարված  երթերը (բաժին 4), Ֆինանսական ցուցանիշները (բաժին 5):

2.1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են՝ բեռների փոխադրումների ծավալը (տոննաներով) և բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով): Բեռնափոխադրումների և բեռնաշրջանառության մեջ ներառված են  բեռնատար ավտոմեքենաների (ներառյալ բեռնատար տաքսիները), պիկապների և թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շասսիի վրա ֆուրգոնների և ավտոկցորդների կատարած փոխադրումների ծավալները:

Բեռնատար ավտոտրանսպորտով (ներառյալ ավտոկցորդներով) բեռնափոխադրումների ծավալում ցույց է տրվում փոխադրված բեռների փաստացի քանակը, հաշվի առնելով տարայի, կոնտեյների քաշը յուրաքանչյուր երթի ժամանակ:

Ներքաղաքային, ներմարզային, միջմարզային և միջպետական բեռնափոխադրումների ծավալները վիճակագրական հաշվետվությունում լրացվում են ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթերի հիման վրա, որոնցով կատարվում են ապրանքանյութական արժեքների գրանցումները և հաշվառումները:

Պայմանագրերով ձևակերպված ոչ ապրանքային բեռների (որոնց համար պահեստային հաշվառում չի տարվում) փոխադրումները հաշվարկվում են չափման, կշռման միջոցով և արտացոլվում՝ արտահայտված տոննաներով և տոննա-կիլոմետրերով:

Գծամետրերով չափվող հատային և ծավալային բեռների (փայտ, անտառանյութ, ավազ և այլն) քաշը որոշվում է բեռնառաքողների կողմից՝ դրանց կշռման կամ համապատասխան գործակիցների կիրառման միջոցով:

Ստանդարտ բեռների համար բեռների քաշը որոշվում է տեղերի քանակը մեկ տեղի քաշով բազմապատկելու միջոցով:

Հատերով հաշվառվող բեռների  (մեքենաներ, սառնարաններ և այլն) քաշը որոշվում է բեռների քանակը տեխնիկական փաստաթղթերում նշված քաշով բազմապատկելու միջոցով:

Բեռնաշրջանառությունը (տոննա-կիլոմետրերով) որոշվում է առանձին երթերով փոխադրված փաստացի բեռի քանակը (տոննա) բազմապատկելով փոխադրման հեռավորությամբ և գումարելով ստացված արդյունքները:

Առանց ապրանքատրանսպորտային բեռնագրերի (կամ բեռի փոխադրման վերաբերյալ այլ փաստաթղթի) ձևակերպման և ժամավճարային սակագներով ներքաղաքային և ներմարզային բեռնափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների բեռնաշրջանառությունը որոշվում է հաշվարկային կարգով. ավտոմեքենայի ուղեգրում գրանցված ընդհանուր վազքի, բեռնատարողության, վազքի օգտագործման և բեռնատարողության օգտագործման գործակիցների արտադրյալով: Վազքի օգտագործման գործակիցը հավասար է 0,5-ի, իսկ բեռնատարողության գործակիցը՝ 0,7: Բեռնափոխադրումների ծավալները որոշվում են բեռնաշրջանառությունը բեռնափոխադրման միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Որպես բեռի փոխադրման միջին հեռավորություն է սահմանվում 15 կմ-ը:

Ավտոբուսային տրանսպորտի աշխատանքը բնութագրող ծավալային ցուցանիշներն են՝ ուղևորների փոխադրումների ծավալը (ուղևորներով) և ուղևորաշրջանառությունը (ուղևոր-կիլոմետրերով): Ուղևորների փոխադրման և ուղևորաշրջանառության ցուցանիշներում ներառվում են շահագործական երթուղային ավտոբուսներով, միկրոավտոբուսներով և պատվերով աշխատող ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը:

2.2. Ուղևորների թվաքանակը ներքաղաքային երթուղիներում որոշվում է համապատասխան երթուղով ուղևորների փոխադրումներից ստացված հասույթի և տվյալ երթուղու համար հաստատված սակագնի հարաբերակցությամբ:

Ներմարզային երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է տվյալ երթուղու տվյալ ավտոբուսի (միկրոավտոբուսի) համար հաշվարկված ուղևորաշրջանառության կրկնապատիկի և տվյալ (համապատասխան) երթուղու փաստացի հեռավորության հարաբերությամբ:

Միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորների փոխադրումների ծավալը որոշվում է վաճառված տոմսերի քանակի հիման վրա:

Պատվերով ավտոբուսներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացառությամբ զբոսաշրջային ուղևորափոխադրումների) որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներմարզային երթուղիների միջին հեռավորության վրա բաժանելու միջոցով: Ներմարզային երթուղու միջին հեռավորության ցուցանիշի բացակայության դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 15 կմ-ը:

Որպես պատվերով ավտոբուսներով միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակներով ավտոբուսներով (բոլոր տեսակի երթուղիներով) փոխադրված ուղևորների թվաքանակ է ընդունվում ավտոբուսի ուղեգրում նշված փոխադրված փաստացի ուղևորների թվաքանակը:

2.3. Թեթև մարդատար տաքսիներով փոխադրված ուղևորների թվաքանակը որոշվում է հաշվարկային ուղևորաշրջանառությունը ներքաղաքային փոխադրումների միջին հեռավորության վրա բաժանելու  միջոցով: Ներքաղաքային փոխադրումների դեպքում հաշվարկի համար որպես հիմք ընդունվում է 8 կմ-ը:

2.4. Ուղևորաշրջանառությունը (տող 160) որոշվում է հետևյալ կերպ.

ա) ներքաղաքային երթուղիներում աշխատող ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրված ուղևորների քանակը համապատասխան երթուղու հեռավորության 0.5-ով բազմապատկելու միջոցով.

բ) ներմարզային երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է.

- 1 երթի համար միանգամյա տոմսեր վաճառելու դեպքում՝   ուղևորափոխադրումներից ստացված հասույթը տվյալ երթուղու 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագնի վրա բաժանելու միջոցով: Այդ սակագինը  որոշվում է տվյալ երթուղու համար գործող սակագնի և  երթուղու երկարության հարաբերակցությամբ: Օրինակ՝ ենթադրենք Երևան-Արմավիր երթուղու մեկ ուղևորի փոխադրման համար սահմանված է 350 դրամ, իսկ երթուղու երկարությունը՝45 կմ, ապա  տվյալ երթուղու համար 1 ուղևոր-կիլոմետրի համար գործող սակագինը կլինի՝ 350:45=7,78 դրամ.

- առանձին քաղաքացիներին, կազմակերպություններին աբոնենտային ամսական տոմսեր վաճառելու դեպքում՝ 1 ամսում փոխադրված ուղևորների թվաքանակը ուղևորների փոխադրման փաստացի հեռավորությամբ բազմապատկելու միջոցով:

Երթուղու միջին հեռավորությունը որոշվում է հետևյալ կերպ՝

օրինակ, ենթադրենք Ա կազմակերպությունն ունի երեք երթուղի.

I երթուղի՝ հեռավորությունը՝ 20 կմ, երթերի թիվը՝ 15, ուղևորներով վազքը՝ 15x20=300 կմ 

II երթուղի՝ 25 կմ և 20 երթ, ուղևորներով վազքը՝ 20x25=500 կմ

III երթուղի՝ 30 կմ և 6 երթ, ուղևորներով վազքը՝ 6x30=180 կմ

Տվյալ կազմակերպության համար երթուղու միջին հեռավորությունը կլինի՝

(300+500+180):(15+20+6)=980:41=23.9 կմ.

գ) միջմարզային և միջպետական երթուղիներում ուղևորաշրջանառությունը  որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ երթուղու  հեռավորության  արտադրյալով:

Պատվերով ավտոբուսների ուղևորաշրջանառությունը.

- ներքաղաքային և ներմարզային երթուղիներում (բացի զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներից)  որոշվում է ավտոբուսների ուղևորներով  վազքի, դրանց նստատեղերի թվի և տեղատարողության օգտագործման գործակցի արտադրյալով: Տեղատարողության օգտագործման  գործակիցը   ընդունվում է  0,65,

- միջմարզային և միջպետական երթուղիներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային նպատակների համար նախատեսված ավտոբուսներով (բոլոր երթուղիների համար) փոխադրումների ժամանակ ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է փոխադրվող ուղևորների թվաքանակի և ավտոբուսների ուղևորներով վազքի  արտադրյալով.

դ) թեթև մարդատար տաքսիների ներքաղաքային ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է ավտոմեքենաների կատարած  վճարովի  վազքերը  կրկնապատկելով, իսկ ներմարզային, միջմարզային և միջպետական հաղորդակցության ուղևորաշրջանառությունը որոշվում է տեղափոխված ուղևորների թվաքանակի և տվյալ փոխադրման հեռավորության արտադրյալով:

2.5. IV բաժնի շահագործական շարժակազմի (տողեր` 410, 420, 430 և 440) թվի մեջ ներառվում է ինչպես տվյալ կազմակերպության հաշվեկշռում առկա, այնպես էլ վարձակալությամբ վերցված և այլ իրավունքներով օգտագործվող  բոլոր բեռնատար ավտոմեքենաների, ավտոբուսների և  թեթև մարդատար տաքսիների քանակը, որոնք գտնվում են աշխատանքում:

2.6. Կատարած երթերը (տողեր` 450 և 460) լրացվում են ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների երթուղու վերջնական կետ ժամանման մասին կատարված նշումների հիման վրա:

2.7. Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթը (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 510) ցուցանիշն իրենից ներկայացնում է բեռնատար ավտոմեքենաների շահագործումից ստացված ընդհանուր հասույթը` առանց ավելացված արժեքի հարկի:

Բեռնափոխադրումներից ստացված հասույթի մեջ չեն ներառվում բեռնման-բեռնաթափման աշխատանքներից, առևտրային և առաքիչ գործառնություններից, պահեստների շահագործումից և բեռնափոխադրումների հետ կապված այլ ծառայություններից ստացված հասույթները:

2.8. Շահագործական ավտոբուսների և միկրոավտոբուսների հասույթը (առանց ավելացված  արժեքի հարկի) (տողեր` 520 և 530) ցույց են տրվում երթուղային ավտոբուսների, միկրոավտոբուսների և պատվերով աշխատող ավտոբուսների շահագործումից ստացված հասույթները (առանց ավելացված արժեքի հարկի):

2.9. Թեթև մարդատար տաքսիներից ստացված հասույթի (առանց ավելացված արժեքի հարկի) (տող 540) մեջ ներառվում են դրանց շահագործումից ստացված բոլոր տեսակի վճարումները, ներառյալ այն հասույթը, որը ստացվում է պատվիրատուի կողմից ծառայողական նպատակներով կազմակերպության թեթև մարդատար ավտոմեքենաների շահագործման դիմաց:

2.10. Աշխատողների միջին  ցուցակային թվականակը (տող 610) ցուցանիշը հաշվարկվում  է հաշվետու ամսվա յուրաքանչյուր օրացուցային օրվա (ամսի 1-ից մինչև 30 կամ 31, փետրվարի համար` 28 կամ 29-ը) ցուցակային կազմի աշխատողների թվականակի գումարը` ներառյալ տոն (ոչ աշխատանքային) և հանգստյան օրերը, հաշվետու ամսվա օրացուցային օրերի թվի վրա բաժանելու միջոցով: Աշխատողների  ցուցակային թվաքանակը հանգստյան կամ տոն (ոչ աշխատանքային) օրերի համար ընդունվում է նախորդ աշխատանքային օրվա ցուցակային թվաքանակին հավասար: Երկու և ավելի հանգստյան կամ տոն (ոչ աշխատանքային) օրերի առկայության դեպքում այդ օրերից յուրաքանչյուրի համար աշխատողների  ցուցակային թվաքանակն ընդունվում է դրանց նախորդող աշխատանքային օրվա ցուցակային թվաքանակին հավասար:

Ներմուծեք նկարագրությունը_17995

 

ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ

ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ներկայացվում է համաձայն` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2000 թ. ապրիլի 4-ի ՀՕ-48 օրենքի, օրենքով սահմանված կարգով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող «Պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրի» և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թ. հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի

ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է ՕՐԵՆՔՈՎ

Ներկայացվում է Ներկայացնում են

Հաշվետվության ներկայացման
ժամկետը`

Ազգային վիճակագրական
ծառայության մարզային
գործակալություն (տարածքային
բաժին)

տրանսպորտային գործունեությամբ զբաղվող
իրավաբանական անձինք, անհատ ձեռնարկատերերը
մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին
հաջորդող ամսվա 5-ը
Ով է ներկայացնում ____________________________________

(անվանումը)

Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը ___________________

_________________________________________________

Գտնվելու վայրը ______________________________________

_____________________________________   
I   I   I   I   I   I   I
(փոստային դասիչ)
Մարզը ______________ Համայնքը_______________________

Պետական ռեգիստրում գրանցված համարը  I   I   I   I   I   I   I   I   I   I   I   I

Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը   I   I   I   I   I   I   I   I   I

Հարկ վճարողի հաշվառման համարը                       I   I   I   I   I   I   I   I   I

Պետական ռեգիստրում գրանցման համարը և նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը լրացվում են Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության կողմից տրված գրանցման վկայականից

ՁԵՎ ԹԻՎ
1-ԱՎՏՈ
(ամսական)

«Հաստատված է»
Հայաստանի Հանրապետության
վիճակագրության պետական
խորհրդի սեպտեմբերի 15-ի.
2006թ. թիվ 17-Ն որոշմամբ





 

Չլրացնել             Ներմուծեք նկարագրությունը_17998

ՏԳՏԴ  I   I   I   I   I   I

Մարզը         
I   I   I

Համայնքը    I   I   I   I

Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է պատասխանատվություն` օրենքով սահմանված կարգով:

 

ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԱՐՏԱԴՐԱՆՔԻ ԵՎ ՇԱՐԺԱԿԱԶՄԻ ՄԱՍԻՆ

200_  թ. ____________________  ամսվա համար

 

1. Բեռնատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի  աշխատանքը

Ցուցանիշի անվանումը

Տողի
համարը

Չափի
միավորը

Հաշվետու
ամիսը

Աճողական թվերով

հաշվետու
տարվա
սկզբից

նախորդ
տարվա
համապա-
տասխան
ժամանակա-
շրջանի
համար

Ա

Բ

Գ

1

2

3

Փոխադրվել են բեռներ, ընդամենը 110

հազար
տոննա

     

այդ թվում` ըստ հաղորդակցության

տեսակների

ներքաղաքային

111

-"-

     
ներմարզային 112

-"-

     
միջմարզային 113

-"-

     
միջպետական 114

-"-

     
Բեռնաշրջանառություն 120

հազար
տոննա-կմ

     

այդ թվում` ըստ հաղորդակցության

տեսակներիներքաղաքային

121

-"-

     
ներմարզային 122

-"-

     
միջմարզային 123

-"-

     
միջպետական 124 

-"-

     

 

2. Ուղևորատար ավտոմոբիլային տրանսպորտի աշխատանքը

Ցուցանիշի անվանումը

Տողի
համարը

Չափի
միավորը

Հաշվետու
ամիսը

Աճողական թվերով

հաշվետու
տարվա
սկզբից

նախորդ
տարվա
համապա-
տասխան
ժամանակա-
շրջանի
համար

Ա

Բ

Գ

1

2

3

Փոխադրվել են ուղևորներ, ընդամենը 210

հազար
ուղևոր

     

այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների
ներքաղաքային

211

-"-

     
ներմարզային 212

-"-

     
միջմարզային 213

-"-

     
միջպետական 214

-"-

     
210 տողից`
միկրոավտոբուսներով, ընդամենը
220

-"-

     

այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների
ներքաղաքային

221

-"-

     
ներմարզային 222

-"-

   

 

միջմարզային 223

-"-

   

 

միջպետական 224

-"-

 

 

 

Ուղևորաշրջանառություն, ընդամենը 230

հազար
ուղևոր-կմ

 

 

 

այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների

ներքաղաքային
231

-"-

 

 

 

ներմարզային 232

-"-

 

 

 

միջմարզային 233

-"-

 

 

 

միջպետական 234

-"-

 

 

 

230 տողից`
միկրոավտոբուսներով, ընդամենը
240

-"-

 

 

 

այդ թվում` ըստ երթուղիների տեսակների
ներքաղաքային
241

-"-

 

 

 

ներմարզային 242

-"-

 

 

 

միջմարզային 243

-"-

 

 

 

միջպետական 244 

-"-

 

 

 

 

3. Թեթև մարդատար տաքսիների աշխատանքը

Ցուցանիշի անվանումը

Տողի
համարը

Չափի
միավորը

Հաշվետու
ամիսը

Աճողական թվերով

հաշվետու
տարվա
սկզբից

նախորդ
տարվա
համապա-
տասխան
ժամանակա-
շրջանի
համար

Ա

Բ

Գ

1

2

3

Փոխադրվել են ուղևորներ 310

հազար
տոննա

     

այդ թվում` ըստ երթուղիների
տեսակների
ներքաղաքային 

311

-"-

     
ներմարզային 312

-"-

     
միջմարզային 313

-"-

     
միջպետական 314

-"-

     
Ուղևորաշրջանառություն
(հաշվարկվում է վճարովի
վազքով)
320

հազար
ուղևոր-կմ

     

այդ թվում` ըստ երթուղիների
տեսակների
ներքաղաքային 

321

-"-

     
ներմարզային 322

-"-

     
միջմարզային 323

-"-

     
միջպետական 324

-"-

     


4. Շահագործական շարժակազմի առկայությունը և կատարված երթերը

 

Տողի
համա-
րը

Չափի
միավորը

Հաշվե-
տու
ամիսը

այդ թվում`  ըստ հաղորդակցության
տեսակների

ներքաղա-
քային

ներմար-
զային

միջմար-
զային

միջպե-
տական

Ա

Բ

Գ

1

2

3

4

5

Բեռնատար ավտոմեքենաներ

410

միավոր

 

x

x

x

x

Ավտոբուսներ

420

-"-

 

 

 

 

 

Միկրոավտոբուսներ

430

-"-

 

 

 

 

 

Թեթև մարդատար տաքսիներ

440

-"-

 

x

x

x

x

Ավտոբուսների կատարած երթերը

450

-"-

 

 

 

 

 

Միկրոավտոբուսների կատարած
երթերը

460

-"-

 

 

 

 

 

Թեթև մարդատար տաքսիների
պատվերների քանակը

470

-"-

 

 

 

 

 


5. Ֆինանսական ցուցանիշները

 

Տողի
համա-
րը

Չափի
միավորը

Հաշվե-
տու
ամիսը

այդ թվում`  ըստ հաղորդակցության
տեսակների

ներքաղա-
քային

ներմար-
զային

միջմար-
զային

միջպե-
տական

Ա

Բ

Գ

1

2

3

4

5

Բեռնափոխադրումներից

 

 

x

x

x

x

x

հասույթ (առանց ավելացված

արժեքի հարկի)

510

հազար դրամ

 

 

 

 

 

ծախսեր

511

-"-

 

 

 

 

 

Ուղևորափոխադրումներից

 

 

x

x

x

x

x

հասույթ (առանց ավելացված

արժեքի հարկի)

520

հազար դրամ

 

 

 

 

 

ծախսեր

521

-"-

 

 

 

 

 

որից` միկրոավտոբուսներով
ուղևորափոխադրումներից

 

 

x

x

x

x

x

հասույթ (առանց ավելացված

արժեքի հարկի)

530

հազար դրամ

 

 

 

 

 

ծախսեր

531

-"-

 

 

 

 

 

Թեթև մարդատար տաքսիներով
ուղևորափոխադրումներից

 

 

x

x

x

x

x

հասույթ (առանց ավելացված

արժեքի հարկի)

540

հազար դրամ

 

 

 

 

 

ծախսեր

541

-"-

 

 

 

 

 


Աշխատողների միջին ցուցակային թվաքանակը,  ընդամենը

այդ թվում`

(610)____մարդ

բեռնափոխադրումներով զբաղվող

(611)____մարդ
ուղևորափոխադրումներով զբաղվող (612)____մարդ

Ղեկավար

____________________
(Ազգանուն, անուն)

_________________
(Ստորագրություն)

Լրացնող

____________________
(Ազգանուն, անուն)


________________
(Ստորագրություն, պաշտոն)

(գլխավոր հաշվապահկամ այլ լիազորված անձ)

____________________
(Հեռախոսահամար(ներ))

__ _________200_թ.
(լրացման ամսաթիվը)


Էլեկտրոնային փոստ ______________@____________