«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
24 սեպտեմբերի 2002 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60302205
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
19 օգոստոսի 2002 թ. ք. Երևան |
N 190-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՆԱԽՆԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 2-ԳՄ-1 ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև թիվ 2-գմ-1 պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
Նախագահ | Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1
Հաստատված է ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 19 օգոստոսի 2002 թ. թիվ 190-Ն որոշմամբ |
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ՆԱԽՆԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 2-ԳՄ-1 (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հրահանգը սահմանում է «Նախնական (արհեստագործական) մասնագիտական և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» ձև N 2-գմ-1 (տարեկան) պետական վիճակագրական հաշվետվության լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են ոչ պետական նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև հոկտեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն մինչև հոկտեմբերի 20-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բաժին 1.
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի
5. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների /մասնագիտության դասիչը, որը բերվում է սյունակ Բ-ում, հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից/ (տողեր 101-118):
6. Սյունակ 2-ում բերվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-120), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի բերվում է սյունակներ 3-7-ում:
7. Սյունակ 8-ում բերվում է ընթացիկ ուսումնական տարում ավարտող ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-120):
8. Սյունակ 9-ում բերվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-120):
9. Տող 119-ում բերվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 2-9-ի:
10. Տող 121-ում բերվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 3-7-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների բերվում է տողեր 123-132-ում:
11. Տողեր 101-132-ը լրացվում են հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների համար:
12. Տողեր 133-164-ը լրացվում են միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների համար 5-10 կետերի լրացման սկզբունքին համապատասխան:
13. Տող 165-ում բերվում է հիմնական ընդհանուր և միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը:
Բաժին 2. | Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի և սեռի |
14. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 1-14) բերվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների թվաքանակը (տող 202):
Բաժին 3. | Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման վճարաչափերի |
15. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ուսման վճարաչափերի (սյունակներ 1-6) բերվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների թվաքանակը (տող 302):
Բաժին 4.
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
16. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 1-6) բերվում է տող 401-ում, որից առանձնացվում է հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների թվաքանակը (տող 402):
Բաժին 5.
Ընդունելության արդյունքները
17. Ընդունելության քննություններ հանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-11) բերվում է տող 501-ում:
18. Հարցազրույցի մասնակցած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-11) բերվում է տող 503-ում:
19. Ընդունված դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-11) բերվում է տող 505-ում, որից առանձնացվում են հարցազրույցով ընդունվածները (տող 507) և արտոնություններով ընդունվածները (տող 509):
Բաժին 6.
Աշխատակազմը
20. Տող 601-ում բերվում է ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 1), նրանցից բարձրագույն կրթություն ունեցողներինը` սյունակ 2-ում, իսկ գիտական աստիճան ունեցողներինը համապատասխան դրույքներով` սյունակներ 3-10-ում:
Բաժին 7.
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
21. Սյունակ Բ-ում բերվում է ուսուցման լեզվի անվանումը:
22. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ ուսուցման լեզվի:
Բաժին 8. | Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը |
23. Սյունակ 1-ում բերվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 802-805), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 2):
24. Սյունակ 10-ում բերվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացվում է հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 11):
25. Այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
Բաժին 9.
ԱՊՀ և այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
26. Սյունակ Բ-ում բերվում է երկրի անվանումը:
27. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
28. Սյունակ 3-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
29. Սյունակ 5-ում բերվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
Բաժին 10.
Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
30. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
31. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
32. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
33. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
34. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ՝ փոխհատուցումները և աշխատավարձի նկատմամբ հաշվարկվող հավելումները և պարգևավճարները: Հավելումներ և պարգևավճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցումներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված վճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ ներառվում են նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է ուսանողներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
35. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | |||||
|
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200../ 200.. ուսումնական տարվա համար
Կրթության ձևը` 1. առկա /ստացիոնար/ 2. հեռակա 3. դրսեկություն /ընտանեկան, ինքնակրթություն/
(Համապատասխան ձևի համարը առնել շրջանակի մեջ: Կրթության յուրաքանչյուր ձևի համար լրացվում է առանձին հաշվետվություն)
Բաժին 1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200….թ.
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Մասնագի- |
Ընդուն- |
Սովորում |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են ընթացիկ ուսումնական տարում | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս | ||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 | |
101 |
Հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
Ընդամենը |
||||||||||
102 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
103 |
ընդամենը |
|||||||||||
104 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
105 |
ընդամենը |
|||||||||||
106 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
107 |
ընդամենը |
|||||||||||
108 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
109 |
ընդամենը |
|||||||||||
110 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
111 |
ընդամենը |
|||||||||||
112 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
113 |
ընդամենը |
|||||||||||
114 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
115 |
ընդամենը |
|||||||||||
116 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
117 |
ընդամենը |
|||||||||||
118 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
119 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը |
||||||||||
120 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
121 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ |
Ընդամենը |
||||||||||
122 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների |
||||||||||||
123 |
ֆիզիկական անկարողություններ /ներառյալ առողջականը/ |
ընդամենը |
||||||||||
124 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
125 |
նյութական անկարողություններ /տնտեսական վիճակ/ |
ընդամենը |
||||||||||
126 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
127 |
զորակոչվել են զինված ուժեր |
ընդամենը |
||||||||||
128 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
129 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
||||||||||
130 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
131 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
||||||||||
132 |
այդ թվում` կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնագի- |
Ընդուն- |
Սովորում են, ընդա- մենը |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու են ընթացիկ ուսումնա- կան տարում |
Ավար- տել են հաշվե- տու տարում | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | |
133 |
Միջնակարգ /լրիվ/ ընդհանուր կրթությամբ |
Ընդամենը |
|||||||||||
134 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
135 |
ընդամենը |
||||||||||||
136 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
137 |
ընդամենը |
||||||||||||
138 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
139 |
ընդամենը |
||||||||||||
140 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
141 |
ընդամենը |
||||||||||||
142 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
143 |
ընդամենը |
||||||||||||
144 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
145 |
ընդամենը |
||||||||||||
146 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
147 |
ընդամենը |
||||||||||||
148 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
149 |
ընդամենը |
||||||||||||
150 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
151 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը |
|||||||||||
152 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
153 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ |
Ընդամենը |
|||||||||||
154 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների |
|||||||||||||
155 |
ֆիզիկական անկարողություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
156 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
157 |
նյութական անկարողություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
158 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
159 |
զորակոչվել են զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
160 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
161 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
162 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
163 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
|||||||||||
164 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
165 |
Ուսանողների |
Ընդամենը |
|||||||||||
166 |
այդ թվում` կանայք |
Բաժին 2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի և սեռի
/մարդ/
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում` ըստ տարիքի | ||||||||||||||
14 և ցածր |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 և բարձր | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
201 |
Ուսանող- |
ընդամենը |
||||||||||||||
202 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||||||||||
203 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
||||||||||||||
204 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
Բաժին 3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման վճարաչափերի
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ ըստ վճարաչափերի | ||||||
մինչև 50 |
50 - 100 |
101 - 150 |
151 - 200 |
201 հազ. | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
301 |
Ուսանողների թվաքանակը |
ընդամենը |
||||||
302 |
այդ թվում՝ հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||
303 |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
||||||
304 |
այդ թվում՝ հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
Բաժին 4. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա- |
Ստանում են կրթաթոշակ | ||||||
մինչև 2000 |
2001 - 3000 դրամ |
3001 - 4000 դրամ |
4001 դրամ և |
անվանական | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
401 |
Կրթաթոշակ ստա- ցող սովորողների թվաքանակը |
ընդամենը |
||||||
402 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||
403 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
||||||
404 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
Բաժին 5. Ընդունելության արդյունքները
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Դիմորդ-ների թվաքա-նակը, |
նրանցից` ավարտել են | |||||||||||
հանրակրթական ուսումնական հաստատություն |
նախնական մասնագի- տական ուսում- նական հաստա- տություն |
միջին մասնա- գիտական ուսումնական հաստա- տություն |
այլ /նշել/ | ||||||||||
հիմնական ընդհանուր |
միջնակարգ /լրիվ/ կամ հատուկ ընդհանուր | ||||||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում | ||||||||||||
ընդա- մենը |
նրանցից՝ |
ընդա-մենը |
նրանցից՝ |
ընդա- մենը |
նրանցից՝ |
ընդա-մենը |
նրանցից՝ | ||||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
501 |
Հանձնել են քննություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
502 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||||
503 |
Մասնակցել են հարցազրույցի |
ընդամենը |
|||||||||||
504 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||||
505 |
Ընդունվել են |
ընդամենը |
|||||||||||
506 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||||
507 |
այդ թվում՝ հարցազրույցով |
ընդամենը |
|||||||||||
508 |
այդ թվում կանայք |
||||||||||||
509 |
արտոնություն-ներով |
ընդամենը |
|||||||||||
510 |
այդ թվում կանայք |
Բաժին 6. Աշխատակազմը
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ բարձրա- գույն կրթու- |
նրանցից ունեն գիտական աստիճան | |||||||||
դոկտորի |
թեկնածուի | |||||||||||
0.25 դրույք |
0.5 |
0.75 դրույք |
1 դրույք և ավելի |
0.25 դրույք |
0.5 |
0.75 դրույք |
1 դրույք և ավելի | |||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
601 |
Ընդամենը |
|||||||||||
602 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
603 |
հիմնական հաստիքային |
ընդամենը |
||||||||||
604 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
605 |
այդ թվում՝ վարչատնտեսական |
ընդամենը |
||||||||||
606 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
607 |
համատեղությամբ |
ընդամենը |
||||||||||
608 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
609 |
աշխատում են |
ընդամենը |
||||||||||
610 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
611 |
ուսումնաօժանդակ |
ընդամենը |
||||||||||
612 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||
613 |
վարչատնտեսական և տեխնիկական անձնակազմ |
ընդամենը |
||||||||||
614 |
այդ թվում՝ կանայք |
Բաժին 7. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
Տողի համարը |
Լեզվի անվանումը |
Ուսանողների թվաքանակը, մարդ | |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
701 |
Ընդամենը |
||
702 |
Հայերեն |
||
703 |
Ռուսերեն |
||
704 |
Այլ/նշել/ |
||
705 |
|||
706 |
|||
707 |
|||
708 |
|||
709 |
|||
710 |
Բաժին 8. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
/քառ. մ/ |
Տողի հա-մարը |
Շենքի ընդհանուր |
այյդ թվում |
Հանրակա- ցարանի կարիք ունեցող ուսա-նողների թվաքա-նակը, |
նրանցից՝ | ||||||||
ընդա-մենը |
որից` վարձա- |
տրված է վար- ձակա- |
ուսում- |
ուսում-նա- |
օժան- |
բնակելի | ||||||
ընդա- |
այդ թվում՝՝ զբաղեցրած է | |||||||||||
տվյալ ուսում- նական հաս -տատության ուսանողներով |
այլ կրթօջախի ուսանող- | |||||||||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
801 |
Ընդամենը |
|||||||||||
802 |
այդ թվում՝ |
X |
X |
X |
X | |||||||
803 |
ուսումնալաբորատոր շենքեր |
X |
X |
X |
X | |||||||
804 |
հանրակացարաններ |
X |
X | |||||||||
805 |
այլ շինություններ /առանձին |
X |
X |
Բաժին 9. ԱՊՀ և այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
/մարդ/ |
Տողի հա- մարը |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
Ավարտել են | |||
ընդամենը |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
այդ թվում՝ | ||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
901 |
|||||||
902 |
|||||||
903 |
|||||||
904 |
|||||||
905 |
|||||||
906 |
|||||||
907 |
|||||||
908 |
|||||||
909 |
|||||||
910 |
|||||||
911 |
|||||||
912 |
|||||||
913 |
|||||||
914 |
|||||||
915 |
|||||||
916 |
|||||||
917 |
|||||||
918 |
|||||||
919 |
|||||||
920 |
Ընդամենը |
Բաժին 10. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
(հազ. դրամ) |
Ֆինանսական միջոցների |
Ֆինանսական ծախսեր |
Ֆինան- սական միջոց- ների մնա- ցորդը տարե- վերջին | ||||||||||||||||||
ընդա- |
այդ թվում |
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||
մնա- |
ընթացիկ տարվա մուտքերը |
նյու- թա- կան ծախ- սեր |
ոչ նյու- թականծառա- յություն- ների վճա- րում- ներ |
գոր- ծուղ- ման ծախ- սեր |
աշխա- տա- վարձ և դրան հավա- սարեց- ված ծախ սեր |
կրթա- թոշակ |
պար- տադիր սոցիա- լական ապա- հովա- գրական վճարներ |
հիմնա- վերա- նորոգ- ման, սարքա- վորում- ների և գույքի ձեռք բերման |
այլ ծախ- սեր | |||||||||||
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||||
բյու- ջեից(պետա- կան և հա- մայն- քային) |
ուսանողներից ուսման դիմաց վճարումները |
բնակ- չու- թյանը մա-տուց- ծա- ռայու- թյուն- ներից |
այլ վճա- րովի ծառա- յություն- ների |
նվիրա- տվու- թյուն- ներ |
վար- ձակա-լությու- նից |
այլ եկամուտ-ներ | ||||||||||||||
իրավա- |
բնակ- | |||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
Ղեկավար՝ | ||
Կատարող ________________ |
Անուն, ազգանուն_____________ | |
Հեռ.____________________ |
Պաշտոն ___________________ | |
___ _______________ 200 թ. |
Ստորագրություն _____________ | |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
19.02.2019, թիվ 16-Ն | 11.03.2019, N 190-Ն |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|