«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
4 հոկտեմբերի 2002 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60302231
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
19 օգոստոսի 2002 թ. ք. Երևան |
N 189-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ՆԱԽՆԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 2-ԳՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև թիվ 2-գմ պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
Նախագահ | Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1
Հաստատված է ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 19 օգոստոսի 2002 թ. թիվ 189-Ն որոշմամբ |
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ՆԱԽՆԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 2-ԳՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հրահանգը սահմանում է «Նախնական (արհեստագործական) միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» ձև N 2-գմ պետական վիճակագրական տարեկան հաշվետվության լրացման կարգը (այսուհետ՝ հաշվետվություն):
2. Հաշվետվությունը կազմում են պետական նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև հոկտեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն՝ մինչև հոկտեմբերի 20-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բ ա ժ ի ն 1
Պ ե տ պ ա տ վ ե ր
Ենթաբաժին 1.1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի
5. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների /մասնագիտության դասիչը, որը բերվում է սյունակ Բ-ում, հաստատվում է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից/ (տողեր 101-118):
6. Սյունակ 2-ում բերվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-120), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի բերվում է սյունակներ 3-7-ում:
7. Սյունակ 8-ում բերվում է ընթացիկ ուսումնական տարում ավարտող ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-120):
8. Սյունակ 9-ում բերվում է հաշվետվու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-120):
9. Տող 119-ում բերվում է ուսուցման ընթացքում վերականգնված (երկտարեցիներ) ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 2-9-ի:
10. Տող 121-ում բերվում է ուսուցման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 3-7-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների բերվում է տողեր 123-132-ում:
11. Տողեր 101-132-ը լրացվում են հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների համար:
12. Տողեր 133-164-ը լրացվում են միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների համար 5-10 կետերի լրացման սկզբունքին համապատասխան:
13. Տող 165-ում բերվում է հիմնական ընդհանուր և միջնակարգ (լրիվ) ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը:
Ենթաբաժին 1.2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի և սեռի
14. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 1-14) բերվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների թվաքանակը (տող 202):
Ենթաբաժին 1.3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
15. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 1-6) բերվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է հիմնական ընդհանուր կրթություն ունեցող ուսանողների թվաքանակը (տող 302):
Ենթաբաժին 1.4. Ընդունելության արդյունքները
16. Ընդունելության քննություններ հանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-11) բերվում է տող 401-ում:
17. Ընդունելության քննություններ չհանձնած դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-11) բերվում է տող 403-ում:
18. Ընդունված դիմորդների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ ավարտած ուսումնական հաստատությունների (սյունակներ 1-11) բերվում է տող 405-ում, որից առանձնացվում են առանց ընդունելության քննություններ հանձնածները (տող 407) և արտոնություններով ընդունվածները (տող 409):
Բ ա ժ ի ն 2
Վճարովի հիմունքով ուսուցում
19. Այս բաժնի ենթաբաժինները լրացվում են բաժին 1-ի ենթաբաժինների լրացման սկզբունքով` վճարովի հիմունքով ուսուցմամբ ուսանողների համար:
Բ ա ժ ի ն 3
Աշխատակազմը
20. Տող 501-ում բերվում է ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 1), նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի (սյունակներ 2-4) և ըստ գիտական աստիճանի` համապատասխան դրույքներով (սյունակներ 5-12):
Բ ա ժ ի ն 4
Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
21. Սյունակ Բ-ում բերվում է ուսուցման լեզվի անվանումը:
22. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ ուսուցման լեզվի:
Բ ա ժ ի ն 5
Ուսումնալաբորատոր շենքերի եվ հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
23. Սյունակ 1-ում բերվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 702-705), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 2):
24. Սյունակ 10-ում բերվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացվում է հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 11):
25. Այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
Բ ա ժ ի ն 6
ԱՊՀ եվ այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
26. Սյունակ Բ-ում բերվում է երկրի անվանումը:
27. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
28. Սյունակ 3-ում բերվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի, որից առանձնացվում է վճարովի հիմունքներով սովորողները (սյունակ 5):
29. Սյունակ 7-ում բերվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
Բ ա ժ ի ն 7
Ֆինանսական միջոցների ստացումը եվ օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
30. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
31. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
32. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
33. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
34. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16-ում բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Խթանող վճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, մասնագիտական վարձատրության համար տրվող հավելումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցող վճարներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, սպասարկման գոտիների ընդլայնման, ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված հավելավճարներն ու լրավճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ են ներառվում նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է ուսանողներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
35. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ | |||||
|
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ՆԱԽՆԱԿԱՆ (ԱՐՀԵՍՏԱԳՈՐԾԱԿԱՆ) ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆՈՂ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200../200.. ուսումնական տարվա համար
Կրթության ձևը` 1. առկա /ստացիոնար/ 2. հեռակա 3. դրսեկություն /ընտանեկան, ինքնակրթություն/
(Համապատասխան ձևի համարը առնել շրջանակի մեջ: Կրթության յուրաքանչյուր ձևի համար լրացվում է առանձին հաշվետվություն)
Բաժին 1. Պետպատվեր
1.1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200…թ.
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Մասնագի- |
Ընդուն- |
Սովորում |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու |
Ավարտել են | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | |
101 |
Հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
Ընդամենը |
|||||||||||
102 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
103 |
ընդամենը |
||||||||||||
104 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
105 |
ընդամենը |
||||||||||||
106 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
107 |
ընդամենը |
||||||||||||
108 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
109 |
ընդամենը |
||||||||||||
110 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
111 |
ընդամենը |
||||||||||||
112 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
113 |
ընդամենը |
||||||||||||
114 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
115 |
ընդամենը |
||||||||||||
116 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
117 |
ընդամենը |
||||||||||||
118 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
119 |
Վերականգնվածներ /երկտարեցիներ/ |
Ընդամենը |
|||||||||||
120 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
121 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ (մաղվածներ) |
Ընդամենը |
|||||||||||
122 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների |
|||||||||||||
123 |
ֆիզիկական անկարողություններ /ներառյալ առողջականը/ |
ընդամենը |
|||||||||||
124 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
125 |
նյութական անկարողություններ /տնտեսական վիճակ/ |
ընդամենը |
|||||||||||
126 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
127 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
128 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
129 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
130 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
131 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
|||||||||||
132 |
այդ թվում` կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտության |
Ընդուն- |
Սովորում |
այդ թվում՝ |
Ավարտելու |
Ավարտել են հաշվետու տարում | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | |
133 |
Միջնակարգ /լրիվ/ ընդհանուր կրթությամբ |
Ընդամենը |
|||||||||||
134 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
135 |
ընդամենը |
||||||||||||
136 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
137 |
ընդամենը |
||||||||||||
138 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
139 |
ընդամենը |
||||||||||||
140 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
141 |
ընդամենը |
||||||||||||
142 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
143 |
ընդամենը |
||||||||||||
144 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
145 |
ընդամենը |
||||||||||||
146 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
147 |
ընդամենը |
||||||||||||
148 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
149 |
ընդամենը |
||||||||||||
150 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
151 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը |
|||||||||||
152 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
153 |
Դուրս են մնացել |
Ընդամենը |
|||||||||||
154 |
այդ թվում` |
||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների |
|||||||||||||
155 |
ֆիզիկական անկարողություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
156 |
այդ թվում` |
||||||||||||
157 |
նյութական անկարողություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
158 |
այդ թվում` |
||||||||||||
159 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
160 |
այդ թվում` |
||||||||||||
161 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
162 |
այդ թվում` |
||||||||||||
163 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
|||||||||||
164 |
այդ թվում` |
||||||||||||
165 |
Ուսանողների թվաքանակը |
Ընդամենը |
|||||||||||
166 |
այդ թվում` կանայք |
1.2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի և սեռի
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում` ըստ տարիքի | ||||||||||||||
14 և ցածր |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 և բարձր | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
201 |
Ուսանող- |
ընդամենը |
||||||||||||||
202 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||||||||||
203 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
||||||||||||||
204 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
1.3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
Տողի հա-մարը |
Ընդա- |
նրանցից` ստանում են կրթաթոշակ | ||||||
մինչև 2000 |
2001-3000 դրամ |
3001 - 4000 դրամ |
4001 դրամ և |
անվանական | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
301 |
Կրթաթոշակ |
ընդամենը |
||||||
302 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||
303 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
||||||
304 |
այդ թվում`հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
1.4. Ընդունելության արդյունքները
Տողի հա-մարը |
Դիմորդ-ների թվաքա-նակը, |
նրանցից` ավարտել են | |||||||||||
հանրակրթական ուսումնական հաստատություն |
նախնական մասնագի- |
միջին |
այլ /նշել/ | ||||||||||
հիմնական ընդհանուր |
միջնակարգ | ||||||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում | ||||||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ |
ընդա- |
նրանցից՝ |
ընդա- |
նրանցից՝ |
ընդա- |
նրանցից՝ | ||||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
401 |
Հանձնել են քննություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
402 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
403 |
Ընդունելության քննություններ չեն հանձնել |
ընդամենը |
|||||||||||
404 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
405 |
Ընդունվել են |
ընդամենը |
|||||||||||
406 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
407 |
այդ թվում՝ առանց ընդունելության քննություններ հանձնելու |
ընդամենը |
|||||||||||
408 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
409 |
արտոնություն-ներով |
ընդամենը |
|||||||||||
410 |
այդ թվում՝ կանայք |
Բաժին 2. Վճարովի հիմունքով ուսուցում
2.1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 200…թ.
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտության |
Ընդուն- |
Սովորում |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու |
Ավարտել են | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | |
101 |
Հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
Ընդամենը |
|||||||||||
102 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
103 |
ընդամենը |
||||||||||||
104 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
105 |
ընդամենը |
||||||||||||
106 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
107 |
ընդամենը |
||||||||||||
108 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
109 |
ընդամենը |
||||||||||||
110 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
111 |
ընդամենը |
||||||||||||
112 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
113 |
ընդամենը |
||||||||||||
114 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
115 |
ընդամենը |
||||||||||||
116 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
117 |
ընդամենը |
||||||||||||
118 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
119 |
Վերականգնվածներ /երկտարեցիներ/ |
Ընդամենը |
|||||||||||
120 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
121 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ (մաղվածներ) |
Ընդամենը |
|||||||||||
122 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների |
|||||||||||||
123 |
ֆիզիկական անկարողություններ /ներառյալ առողջականը/ |
ընդամենը |
|||||||||||
124 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
125 |
նյութական անկարողություններ /տնտեսական վիճակ/ |
ընդամենը |
|||||||||||
126 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
127 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
128 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
129 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
130 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
131 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
|||||||||||
132 |
այդ թվում` կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնագի- |
Ընդուն- |
Սովորում |
այդ թվում՝ ըստ կուրսերի |
Ավարտելու |
Ավարտել են | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ կուրս |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս | |||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 | |
133 |
Միջնակարգ /լրիվ/ ընդհանուր կրթությամբ |
Ընդամենը |
|||||||||||
134 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
135 |
ընդամենը |
||||||||||||
136 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
137 |
ընդամենը |
||||||||||||
138 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
139 |
ընդամենը |
||||||||||||
140 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
141 |
ընդամենը |
||||||||||||
142 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
143 |
ընդամենը |
||||||||||||
144 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
145 |
ընդամենը |
||||||||||||
146 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
147 |
ընդամենը |
||||||||||||
148 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
149 |
ընդամենը |
||||||||||||
150 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
151 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը |
|||||||||||
152 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
153 |
Դուրս են մնացել /թողել են ուսումը/ (մաղվածներ) |
Ընդամենը |
|||||||||||
154 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
նրանցից՝ ըստ պատճառների |
|||||||||||||
155 |
ֆիզիկական անկարողություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
156 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
157 |
նյութական անկարողություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
158 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
159 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
160 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
161 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
162 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
163 |
այլ /նշել/ |
ընդամենը |
|||||||||||
164 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
165 |
Ուսանողների թվաքանակը |
Ընդամենը |
|||||||||||
166 |
այդ թվում` կանայք |
2.2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի և սեռի
Տողի հա-մարը |
Ընդամենը |
այդ թվում` ըստ տարիքի | ||||||||||||||
14 և ցածր |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 և բարձր | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
201 |
Ուսանող- |
ընդամենը |
||||||||||||||
202 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||||||||||
203 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
||||||||||||||
204 |
այդ թվում` հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
2.3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման վճարաչափերի
Տողի հա-մարը |
Ընդա- |
այդ թվում՝ ըստ վճարաչափերի | ||||||
մինչև 50 |
51 - 100 |
101 - 150 |
151 - 200 |
201 հազ. | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
301 |
Վճարովի հիմունքով ուսանողների թվաքանակը |
ընդամենը |
||||||
302 |
այդ թվում՝ հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
|||||||
303 |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
||||||
304 |
այդ թվում՝ հիմնական ընդհանուր կրթությամբ |
2.4. Ընդունելության արդյունքները
/մարդ/ |
Տողի հա-մարը |
Դիմորդ-ների թվաքա-նակը, |
նրանցից` ավարտել են | |||||||||||
հանրակրթական ուսումնական հաստատություն |
նախնական մասնագի- |
միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություն |
այլ /նշել/ | ||||||||||
հիմնական ընդհանուր |
միջնակարգ /լրիվ/ կամ հատուկ ընդհանուր | ||||||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ ընթացիկ տարում | ||||||||||||
ընդա- |
նրանցից՝ |
ընդա- |
նրանցից՝ |
ընդա- |
նրանցից՝ |
ընդա- |
նրանցից՝ | ||||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
401 |
Հանձնել են քննություններ |
ընդամենը |
|||||||||||
402 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
403 |
Ընդունելության քննություններ չեն հանձնել |
ընդամենը |
|||||||||||
404 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
405 |
Ընդունվել են |
ընդամենը |
|||||||||||
406 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
407 |
այդ թվում՝ առանց ընդունելության քննություններ հանձնելու |
ընդամենը |
|||||||||||
408 |
այդ թվում՝ կանայք |
||||||||||||
409 |
արտոնու-թյուններով |
ընդամենը |
|||||||||||
410 |
այդ թվում՝ կանայք |
Բաժին 3. Աշխատակազմը
Տողի հա-մարը |
Աշխատակազմն ըստ |
նրանցից ունեն | ||||||||||||
ընդա- |
այդ թվում |
դոկտորի |
թեկնածուի | |||||||||||
միջին մաս-նագիտական |
բարձրա-գույն |
նրանցից` հետբու- |
0.25 դրույք |
0.5 |
0.75 դրույք |
1 դրույք և ավելի |
0.25 դրույք |
0.5 |
0.75 դրույք |
1 դրույք և ավելի | ||||
Ա |
Բ |
Գ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
501 |
Ընդամենը |
|||||||||||||
502 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
503 |
հիմնական հաստիքային |
ընդամենը |
||||||||||||
504 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
505 |
այդ թվում՝ |
ընդամենը |
||||||||||||
506 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
507 |
համատե- |
ընդամենը |
||||||||||||
508 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
509 |
աշխատում են |
ընդամենը |
||||||||||||
510 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
511 |
ուսումնա- |
ընդամենը |
||||||||||||
512 |
այդ թվում՝ կանայք |
|||||||||||||
513 |
վարչա- |
ընդամենը |
||||||||||||
514 |
այդ թվում՝ կանայք |
Բաժին 4. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցման լեզվի
Տողի |
Լեզվի անվանումը |
Ուսանողների թվաքանակը, մարդ | |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
601 |
Ընդամենը |
||
602 |
Հայերեն |
||
603 |
Ռուսերեն |
||
604 |
Այլ/նշել/ |
||
605 |
|||
606 |
|||
607 |
|||
608 |
|||
609 |
|||
610 |
Բաժին 5. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
Տողի հա-մարը |
Շենքի |
այդ թվում |
Հանրակա- ցարանի կարիք ունե- |
նրանցից՝ | ||||||||
ընդա- |
որից` վարձա- |
տրված է վար- ձակա- |
ուսում- |
ուսում-նա- |
օժան- |
բնակելի | ||||||
ընդա- |
այդ թվում՝՝ | |||||||||||
տվյալ ուսում- նական հաս -տատության ուսանողներով |
այլ կրթօջախի ուսանող- | |||||||||||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
701 |
Ընդամենը |
|||||||||||
702 |
այդ թվում՝ |
X |
X |
X |
X | |||||||
703 |
ուսումնա-լաբորատոր շենքեր |
X |
X |
X |
X | |||||||
704 |
հանրակացարաններ |
X |
X | |||||||||
705 |
այլ շինություններ |
X |
X |
Բաժին 6. ԱՊՀ և այլ երկրներից եկած ուսանողների թվաքանակը
Տողի հա-մարը |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
այդ թվում՝՝ վճարովի ուսուցմամբ |
Ավարտել են | ||||
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում՝ կանայք | ||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
801 |
|||||||||
802 |
|||||||||
803 |
|||||||||
804 |
|||||||||
805 |
|||||||||
806 |
|||||||||
807 |
|||||||||
808 |
|||||||||
809 |
|||||||||
810 |
Ընդամենը |
Բաժին 7. Ֆինանսական միջոցների ստացումը և օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
Ֆինանսական միջոցների առկայությունը |
Ֆինանսական ծախսեր |
Ֆի- | ||||||||||||||||||
ըն- |
այդ թվում |
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||
մնա- |
ընթացիկ տարվա մուտքերը |
նյու- |
ոչ նյու- |
գոր- |
աշխա- |
կրթա- |
պար- |
հիմ- |
այլ ծախ- | |||||||||||
ընդա- |
այդ թվում | |||||||||||||||||||
բյու- |
ուսանողներից ուսման դիմաց վճարումները |
բնակ- |
այլ |
նվիրա- |
վար- |
այլ | ||||||||||||||
իրավա- |
բնակ- | |||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
Ղեկավար՝ | ||
Կատարող ________________ |
Անուն, ազգանուն_____________ | |
Հեռ.____________________ |
Պաշտոն ___________________ | |
___ _______________ 200 թ. |
Ստորագրություն _____________ | |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
19.02.2019, թիվ 15-Ն | 11.03.2019, N 189-Ն |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|