Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 616
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (10.12.1998-08.01.2003)
Статус
Գործողությունը դադարեցված է
Первоисточник
ՀՀՊՏ 1998.11.30/30(63)
Принят
ՀՀ վարչապետ
Дата принятия
06.11.1998
Подписан
ՀՀ վարչապետ
Дата подписания
06.11.1998
Дата вступления в силу
10.12.1998
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
08.01.2003

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

6 նոյեմբերի 1998 թվականի N 616

քաղ. Երևան

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏԻ 1997 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 14-Ի N 532 ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1997 թվականի նոյեմբերի 14-ի «Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարության կանոնադրությունը և կենտրոնական ապարատի կառուցվածքը հաստատելու մասին» N 532 որոշման մեջ (Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1998 թվականի օգոստոսի 3-ի N 468 և սեպտեմբերի 18-ի N 556 որոշումների խմբագրությամբ) կատարել հետևյալ փոփոխությունը`

որոշմամբ հաստատված կանոնադրության IV բաժինը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

 

«IV. ԴԱՏԱՎՈՐՆԵՐԻ ՊԱՇՏՈՆԵԱԿԱՆ ՊԻՏԱՆԻՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԾԱՌԱՅՈՂԱԿԱՆ ԱՌԱՋԽԱՂԱՑՄԱՆ ՑՈՒՑԱԿՆԵՐԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄԸ

 

17. Դատավորների պաշտոնեական պիտանիության և ծառայողական առաջխաղացման ցուցակների վերաբերյալ առաջարկի ձևավորման նպատակով նախարարության կենտրոնական ապարատում իրականացվում են ցուցակներում ընդգրկվելու ցանկություն հայտնած այն անձանց (այսուհետև` հավակնորդներ) նախնական հաշվառման աշխատանքներ, ովքեր բավարարում են «Արդարադատության խորհրդի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով դատավորների պաշտոնեական պիտանիության և ծառայողական առաջխաղացման ցուցակներում ընդգրկվելու համար սահմանված պահանջները:

18. Հավակնորդները նախարարի սահմանած ժամկետում նախարարություն են ներկայացնում համապատասխան փաստաթղթեր, որոնց ցանկը հաստատում է նախարարը: Փաստաթղթերը ներկայացնելու ժամկետի մասին հաղորդագրությունը նախապես հրապարակվում է զանգվածային լրատվության միջոցներով:

Նշված փաստաթղթերից կազմված գործերը նախարարի մակագրությամբ վերցվում են հաշվառման և պահվում նախարարությունում:

19. Սահմանված փաստաթղթերը հանձնած բոլոր հավակնորդներին տրամադրվում են քննական վկայականներ` հավակնորդների մասնագիտական կարողությունների ստուգմանը (այսուհետև` թեստավորում) մասնակցելու նպատակով:

20. Թեստավորումը կազմակերպելու նպատակով նախարարն ստեղծում է 5 անդամից կազմված հանձնաժողով (այսուհետև` հանձնաժողով):

Արդարադատության խորհրդի անդամները չեն կարող լինել հանձնաժողովի անդամ:

21. Հանձնաժողովը`

ա) կազմակերպում է ընդհանուր և հատուկ ծրագրերով թեստավորման աշխատանքները.

բ) հաստատում է ընդհանուր ծրագրով թեստավորման համար կիրառելի հարցերը և հրապարակում դրանք.

գ) որոշում է թեստավորման վայրը, ժամանակը, տևողությունը և դրա մասին հրապարակում տեղեկատվություն.

դ) հաստատում ու հրապարակում է թեստավորման կանոնները.

ե) հաստատում է թեստավորման պահանջները բավարարելու պայմանները.

զ) որոշում է հանձնաժողովի աշխատանքների կազմակերպման կարգը, բողոքարկման և ստուգող հանձնաժողովների գործունեության կարգը.

է) բազմացնում է թեստավորման առաջադրանքները.

ը) քննում է հավակնորդների բողոքները` կապված թեստավորման կազմակերպման հետ.

թ) ընդունում է թեստավորման կազմակերպման հետ կապված որոշումներ:

Հանձնաժողովն իրականացնում է սույն կանոնադրությամբ սահմանված այլ լիազորություններ:

22. Հանձնաժողովի նախագահն ի պաշտոնե Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարն է:

Հանձնաժողովի նախագահը`

ա) ղեկավարում է հանձնաժողովի աշխատանքները, հրավիրում և վարում հանձնաժողովի նիստերը.

բ) կազմակերպում է ընդհանուր ծրագրով թեստավորման առաջադրանքների խնդիրների և հատուկ ծրագրով թեստավորման առաջադրանքների մշակման աշխատանքները.

գ) կազմավորում է բողոքարկման և ստուգող հանձնաժողովները.

դ) իրականացնում է հսկողություն թեստավորման ընթացքի նկատմամբ:

Հանձնաժողովի նախագահը նաև իրականացնում է սույն կանոնադրությամբ նախատեսված այլ լիազորություններ:

23. Ընդհանուր և հատուկ ծրագրերով թեստավորումներն անցկացվում են տարեկան մեկ անգամ:

Ընդհանուր ծրագրով թեստավորումն անցկացվում է հոկտեմբեր ամսին, իսկ հատուկ ծրագրով թեստավորումը` նոյեմբերին:

24. Փաստաթղթերը սահմանված ժամկետում չներկայացրած կամ սահմանված ժամկետում թեստավորմանը չներկայացած հավակնորդները զրկվում են տվյալ թեստավորմանը մասնակցելու իրավունքից: Նրանք իրավունք ունեն դիմելու և մասնակցելու հաջորդ թեստավորմանը:

25. Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման առաջադրանքների հարցերը նախապատրաստում են իրավագիտության բնագավառում ճանաչված մասնագետները, որոնք իրենց մշակած հարցերը ներկայացնում են հանձնաժողովին: Հարցերի հետ միասին պետք է ներկայացվեն ճիշտ պատասխանները: Հանձնաժողովն ընդհանուր ծրագրով թեստավորման հարցերի շտեմարանը ձևավորում է նշված հարցերից:

Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման առաջադրանքների խնդիրները և հատուկ ծրագրով թեստավորման առաջադրանքները պատվիրում է հանձնաժողովի նախագահը, որը և պարտավոր է ապահովել ինչպես թեստավորման առաջադրանքների պատվիրման ու նախապատրաստման աշխատանքների, այնպես էլ դրանց գաղտնիությունը:

26. Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման պահանջները մշակվում են` նկատի ունենալով հավակնորդների մասնագիտական կարողություններն իրավունքի հետևյալ բնագավառներում`

ա) քաղաքացիական իրավունք.

բ) քրեական իրավունք.

գ) քաղաքացիական դատավարության իրավունք.

դ) քրեական դատավարության իրավունք.

ե) սահմանադրական իրավունք:

Հատուկ ծրագրով թեստավորման պահանջները մշակվում են` նկատի ունենալով հավակնորդների խորացված մասնագիտական կարողությունները հետևյալ բնագավառներից որևէ մեկում`

ա) քրեական և քրեական դատավարություն.

բ) քաղաքացիական և քաղաքացիական դատավարություն.

գ) տնտեսական վեճերի լուծում:

Հավակնորդը կարող է մասնակցել հատուկ ծրագրով թեստավորմանը` մեկից ավելի բնագավառներում:

27. Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման առաջադրանքը բաղկացած է խնդիրներից և հարցերից` հանձնաժողովի որոշած թվով:

Յուրաքանչյուր խնդիր պարունակում է որոշակի իրավիճակի փաստագրական նկարագրությունը, հարցադրում և հնարավոր 4 պատասխան, որոնցից ճշգրիտ պատասխանը մեկն է: Խնդրի հարցադրումը պետք է ունենա միանշանակ պատասխան:

Յուրաքանչյուր հարց պարունակում է որոշակի հարցադրում և հնարավոր 3 կամ 4 պատասխան, որոնցից ճշգրիտ պատասխանը մեկն է: Հարցադրումը պետք է ունենա միանշանակ պատասխան:

Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման առաջադրանքի հարցերն ընտրվում են հարցերի շտեմարանից` համակարգչային եղանակով:

Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման ընթացքում հավակնորդներին արգելվում է օգտվել որևէ օրենսդրական կամ այլ նյութից:

28. Հատուկ ծրագրով թեստավորման առաջադրանքները կոնկրետ գործի նյութեր են և այդ նյութերի հիման վրա օրենքի պահանջները բավարարող կոնկրետ դատավարական փաստաթուղթ կազմելու պահանջ:

Հատուկ ծրագրով թեստավորման ընթացքում հավակնորդներն իրավունք ունեն անարգել օգտվելու օրենսդրական նյութերից:

29. Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման ժամանակ գնահատումն իրականացվում է համակարգչի կամ այդ նպատակով հատուկ նախատեսված (ծրագրավորված, մշակված) տեխնիկական միջոցների կիրառմամբ` հանձնաժողովի նախագահի և անդամների հսկողությամբ: Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման արդյունքները հայտարարվում են ստուգման ավարտից հետո անմիջապես:

Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման առաջադրանքների յուրաքանչյուր ճիշտ պատասխանը գնահատվում է մեկ միավոր, իսկ սխալ պատասխանը` 0 միավոր: Սխալ պատասխան են համարվում ոչ միայն ոչ ճշգրիտ պատասխանի նշումը, այլև մեկից ավելի պատասխանների նշումը, ինչպես նաև որևէ պատասխան չնշելը:

30. Հատուկ ծրագրով թեստավորման առաջադրանքների գնահատումն իրականացվում է 20 միավորանոց համակարգով: Ստուգումն ու գնահատումն իրականացնում են ստուգող հանձնաժողովները, որոնցում ընդգրկվում են համապատասխան բնագավառի ճանաչված մասնագետներ:

31. Ընդհանուր ծրագրով թեստավորման արդյունքները բողոքարկվում են բողոքարկման հանձնաժողովին:

Բողոքարկումը թեստավորման առաջադրանքի որևէ խնդրի (հարցի) հարցադրման կամ դրա ենթադրյալ ճշգրիտ պատասխանի ճշտության վիճարկումն է:

Եթե բողոքարկման հանձնաժողովը որոշում է բավարարել հավակնորդի բողոքը և սխալ է համարում որևէ խնդրի (հարցի) ենթադրյալ ճշգրիտ պատասխանը, ճշգրիտ համարելով մեկ այլ պատասխան, ապա այդ որոշման հիման վրա տվյալ պատասխանը նշած հավակնորդների միավորներն ավելացվում են մեկ միավորով:

Եթե բողոքարկման հանձնաժողովը որոշում է բավարարել հավակնորդի բողոքը և սխալ է համարում որևէ խնդրի (հարցի) հարցադրում, ապա այդ որոշման հիման վրա տվյալ խնդրին (հարցին) սխալ պատասխանած բոլոր հավակնորդների միավորներն ավելացվում են մեկ միավորով:

Բողոքարկման հանձնաժողովի որոշումները վերջնական են:

Հատուկ ծրագրով թեստավորման արդյունքները բողոքարկման ենթակա չեն:

32. Բողոքարկման հանձնաժողովը կազմվում է իրավագիտության բնագավառում ճանաչված մասնագետներից: Բողոքարկման հանձնաժողովի կազմում չեն կարող ընդգրկվել արդարադատության խորհրդի անդամները:

33. Թեստավորման աշխատանքների ժամանակ ներկա գտնվելու իրավունք ունեն զանգվածային լրատվության միջոցների ներկայացուցիչներ` նախապես համաձայնեցնելով հանձնաժողովի հետ, ինչպես նաև հանձնաժողովի որոշմամբ հրավիրված դիտորդներ:

Թեստավորման աշխատանքների ժամանակ ներկա գտնվելու իրավունք ունեն արդարադատության խորհրդի անդամները:

34. Դատավորների պաշտոնեական պիտանիության ցուցակների վերաբերյալ առաջարկը կազմվում է ընդհանուր ծրագրով թեստավորման պահանջները բավարարած հավակնորդներից:

Դատավորների ծառայողական առաջխաղացման ցուցակների վերաբերյալ առաջարկը կազմվում է հատուկ ծրագրով թեստավորման պահանջները բավարարած հավակնորդներից:

Դատավորների պաշտոնեական պիտանիության և ծառայողական առաջխաղացման ցուցակների վերաբերյալ առաջարկի կազմման նպատակով նախարարը կարող է թեստավորման պահանջները բավարարած հավակնորդներին հրավիրել հարցազրույցի:

35. Ընդհանուր ծրագրով թեստավորումը 1998 թվականին անցկացվում է հանձնաժողովի որոշած ժամկետներում:

Հատուկ ծրագրով թեստավորում 1998 թվականին չի անցկացվում, իսկ դատավորների ծառայողական առաջխաղացման ցուցակները կազմվում են ընդհանուր ծրագրով թեստավորման արդյունքների հիման վրա:

36. «Արդարադատության խորհրդի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված իրավաբանի մասնագիտական աշխատանքի ստաժի հաշվառման կարգը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարը»:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Դարբինյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան