Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 771-Ն
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (17.06.2004-07.05.2010)
Статус
Չի գործում
Первоисточник
ՀՀՊՏ 2004.06.16/31(330) Հոդ.763
Принят
ՀՀ կառավարություն
Дата принятия
27.05.2004
Подписан
ՀՀ վարչապետ
Дата подписания
02.06.2004
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
03.06.2004
Дата вступления в силу
17.06.2004
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
07.05.2010

«Վավերացնում եմ»

Հայաստանի Հանրապետության

Նախագահ Ռ. Քոչարյան

3 հունիսի 2004 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

27 մայիսի 2004 թվականի N 771-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 36-րդ հոդվածի 2-րդ կետին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչների ձևավորման և հաստատման կարգը` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Մարգարյան


2004 թ. հունիսի 2
Երևան

 

 

Հավելված
ՀՀ կառավարության 2004 թվականի
մայիսի 27-ի N 771-Ն որոշման

 

Կ Ա Ր Գ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգը հաստատվում է «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 36-րդ հոդվածի 2-րդ կետի համաձայն:

2. Սույն կարգով կանոնակարգվում են հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչների և հանրակրթական առարկայական չափորոշիչների ձևավորման ու հաստատման գործընթացները և Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթության համակարգում դրանց ներդրման հետ կապված հարաբերությունները:

 

II. ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

3. Համաձայն «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին կետի` սույն կարգը մշակում և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հաստատմանն է ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը:

4. Հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչները ներառում են միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչը, հատուկ կրթության պետական չափորոշիչը, նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշիչը և հանրակրթական առարկայական չափորոշիչները:

5. Սահմանվում է միջնակարգ կրթության պետական չափորոշչի հետևյալ կառուցվածքը`

ա) բացատրագիր,

բ) կրթության բովանդակությունը (ուսումնական բնագավառները և բաղադրիչները),

գ) սովորողին ներկայացվող ընդհանրական որակական պահանջները` ըստ ուսումնական բնագավառների և դպրոցի աստիճանների,

դ) հենքային ուսումնական պլանը (աղյուսակներով և պարզաբանումներով), դրա ձևավորումը, օրինակելի ուսումնական պլանները,

ե) գնահատման ձևերը, սանդղակը և գնահատականների գրանցման ու հաշվառման կարգը:

6. Հատուկ կրթության պետական չափորոշիչը ձևավորվում է միջնակարգ կրթության չափորոշչի հիման վրա` հաշվի առնելով յուրաքանչյուր հատուկ ուսումնական հաստատության առանձնահատկությունները և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ընդունակություններն ու կարողությունները:

7. Նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշիչը ձևավորելիս հաշվի են առնվում երեխաների դաստիարակության և խնամքն ապահովող անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը, ինչպես նաև ուսումնական բեռնվածության ծավալը:

 

III. ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄԸ

 

8. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչը հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից:

9. Հատուկ կրթության պետական չափորոշիչը, հանրակրթական առարկայական չափորոշիչները և նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչը մշակվում ու հաստատվում են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից:

10. Սույն կարգի համաձայն մշակված և հաստատված հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչները Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի կողմից գործածության են երաշխավորվում դրանց հիման վրա մշակված առարկայական ծրագրերի` մեկ տարի փորձարկումից և արդյունքների ամփոփումից հետո:

 

Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության աշխատակազմի
ղեկավար-նախարար

Մ. Թոփուզյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
08.04.2010, N 439-Ն 07.05.2010, N 771-Ն
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան