Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 747-Ն
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (26.06.2004-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
ՀՀՊՏ 2004.06.16/31(330) Հոդ.747
Принят
ՀՀ կառավարություն
Дата принятия
20.05.2004
Подписан
ՀՀ վարչապետ
Дата подписания
27.05.2004
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
01.06.2004
Дата вступления в силу
26.06.2004

«Վավերացնում եմ»

Հայաստանի Հանրապետության

Նախագահ Ռ. Քոչարյան

1 հունիսի 2004 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

20 մայիսի 2004 թվականի N 747-Ն

 

1988-1992 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻՆ ԱԴՐԲԵՋԱՆԻՑ ԲՌՆԱԳԱՂԹԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ԲՆԱԿԱՐԱՆԱՅԻՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹ ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության գործունեության ծրագրին համապատասխան, 1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած` բնակարանի առաջնահերթ կարիք ունեցող անձանց մշտական օթևանով ապահովելու նպատակով և հիմք ընդունելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության աղքատության հաղթահարման ռազմավարական ծրագրի իրականացման քաղաքականության 2003-2006 թվականների հիմնական ուղղությունները` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել 1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած անձանց բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագիրը` համաձայն N 1 հավելվածի:

2. Ստեղծել 1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած անձանց բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագրի համար անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցների հայթայթման և ծրագրի իրականացման աշխատանքները համակարգող հանձնաժողով ու հաստատել դրա կազմը` համաձայն N 2 հավելվածի:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Մարգարյան


2004 թ. մայիսի 27
Երևան

 

 

Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության 2004 թվականի
մայիսի 20-ի N 747-Ն որոշման

 

Ա Ռ Ա Ջ Ն Ա Հ Ե Ր Թ  Ծ Ր Ա Գ Ի Ր

 

1988-1992 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻՆ ԱԴՐԲԵՋԱՆԻՑ ԲՌՆԱԳԱՂԹԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ԲՆԱԿԱՐԱՆԱՅԻՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ

 

I. ՆԱԽԱԲԱՆ

 

1988-1992 թթ. միջէթնիկական հակասությունների սրման և ազգամիջյան բախումների հետևանքով Ադրբեջանից բռնագաղթած և Հայաստանի Հանրապետությունում ապաստանած փախստականների հիմնախնդիրներից իր սրությամբ կարևորվում է նրանց բնակարանային ապահովության խնդիրը:

Այդ խնդրի լուծման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչությունը մշակել էր համապատասխան ծրագիր, որը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թ. դեկտեմբերի 14-ի N 56 արձանագրությամբ հավանության էր արժանացել:

Այդ ծրագիրը ներառում էր ազգամիջյան բախումներից տուժած և Ադրբեջանից բռնի տեղահանված ու Հայաստանում ապաստանած, մինչև այժմ մշտական օթևան չունեցող բոլոր փախստականների բնակարանային հիմնախնդիրը և նախատեսվում էր ծրագրի իրականացման արդյունքում հանրապետությունում հիմնովին լուծել փախստականներին բնակարանով ապահովելու խնդիրը:

Սակայն նախորդ 3 տարում, ծրագրի իրականացման համար անհրաժեշտ մեծածավալ ֆինանսական միջոցների բացակայության պատճառով այն չի իրականացվել:

Հաշվի առնելով նման ընդհանուր ծրագրի իրականացման դժվարությունները` թեÿ պահանջվող ֆինանսական միջոցների մեծ ծավալի (ավելի քան 50,0 մլն ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ) և թեÿ իրականացման ժամկետների տեսակետից, անհրաժեշտություն է առաջացել և նպատակահարմար է փախստականների բնակարանային ապահովության խնդիրը լուծել ոչ թե մեկ ընդհանուր ծրագրի շրջանակներում, այլ այն տարանջատել ըստ կարիքավորության և փուլերի` մշակելով առանձին համապատասխան ենթածրագրեր, որոնց լուծումն ավելի իրատեսական է:

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը, կարևորելով փախստականների բնակարանային ապահովության հիմնախնդրի լուծման անհրաժեշտությունը և ելնելով նշված նկատառումներից, իր գործունեության ծրագրում, որը 2003 թվականի հունիսի 20-ին հավանության է արժանացել Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի կողմից, ամրագրել է դրույթ, որը վերաբերում է Ադրբեջանի Հանրապետությունից բռնագաղթած և բնակարանի առաջնահերթ կարիք ունեցող փախստականների բնակարանային ապահովման ծրագրի մշակմանն ու 2,5-3 տարվա ընթացքում դրա իրականացմանը:

Փախստականների բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագրի մշակման հարցն արդեն իսկ ընդգրկվել է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2004 թվականի գործունեության ծրագրի կատարումն ապահովող միջոցառումների ցանկում և բխում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից հաստատված` աղքատության հաղթահարման ռազմավարական ծրագրից:

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2003 թվականի սեպտեմբերի 10-ի N 430-Ա որոշմամբ` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչության պետի ղեկավարությամբ ստեղծվել է միջգերատեսչական աշխատանքային խումբ, որն էլ մշակել է 1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած անձանց բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագիրը (այսուհետ` ծրագիր):

 

II. ՓԱԽՍՏԱԿԱՆՆԵՐԻ ԻՆՏԵԳՐՄԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ԱՌԿԱ ԽՈՉԸՆԴՈՏՆԵՐԸ

 

1988-1992 թվականներին ազգամիջյան հակամարտության հետևանքով ընդամենը 4 տարվա ընթացքում հարևան Ադրբեջանից բռնի տեղահանվեց ավելի քան կես միլիոն հայ, որից 360 հազարը հանգրվանեցին Հայաստանի Հանրապետությունում: 1997 թվականին իրականացված հաշվառման տվյալներով Հայաստանում բնակվող փախստականների թիվը կազմում էր ավելի քան 310,0 հազար:

Բռնագաղթի առաջին իսկ օրերից հանրապետության կառավարությունը և տեղական իշխանության մարմինները մեծ ծավալի աշխատանքներ են իրականացրել փախստականների ընդունման, տեղաբաշխման-տեղավորման և այլ առաջնահերթ խնդիրների հնարավոր լուծման ուղղությամբ:

90-ական թվականների կեսերից, երբ ակնհայտ դարձավ, որ փախստականների անվտանգ ու կամավոր վերադարձն իրենց նախկին բնակության վայրեր իրատեսական չէ, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը նրանց նկատմամբ որդեգրեց ինտեգրման քաղաքականություն: Եվ այդ գործընթացում իրենց ծանրակշիռ ներդրումներն են ունեցել միջազգային ու հասարակական տարբեր կազմակերպություններ, առանձին պետություններ և անհատ բարեգործներ` իրականացնելով բազմաթիվ ծրագրեր` ուղղված փախստականների հոգսերի թեթևացմանը, հանրապետությունում սոցիալ-տնտեսական լարվածության թուլացմանը:

Չնայած իրականացված աշխատանքներին` այնուհանդերձ, փախստականների որոշակի մասի սոցիալ-տնտեսական իրավիճակը շարունակում է մնալ մտահոգիչ:

Ինչպես ցույց են տալիս հետազոտությունները` փախստականների շրջանում գործազրկության մակարդակը տեղացիների համեմատ բարձր է ավելի քան 1,5 անգամ, գործարարությամբ զբաղվողների թիվը ցածր է 1,7 անգամ, 3 անգամ պակաս է մշտական աշխատանք ունեցողների թիվը, կրթական, առողջապահական ծառայություններից օգտվելու մատչելիությամբ նրանք նույնպես զիջում են տեղացիներին: Դրությունը հատկապես անմխիթար է բնակարանային ապահովության բնագավառում:

Ներկա դրությամբ փախստականների շուրջ 10,0 հազ. ընտանիք ապահովված չէ մշտական բնակարանով:

Նշված հիմնախնդիրների առկայությունը խոչընդոտում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից Ադրբեջանից բռնագաղթած փախստականների ինտեգրման քաղաքականության լիարժեք իրականացմանը:

 

III. ՓԱԽՍՏԱԿԱՆՆԵՐԻ ԲՆԱԿԱՐԱՆԱՅԻՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ԾՐԱԳՐԻ ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

Փախստականների ինտեգրման ճանապարհին ամենամեծ խոչընդոտը բնակարանային հիմնախնդիրն է` թեկուզ և այն պարզ բացատրությամբ, որ Հայաստան ներգաղթելուց հետո 15 տարի շարունակ բնակվելով միայն տարրական պայմաններից զուրկ ժամանակավոր կացարաններում և չունենալով մշտական օթևան, մայր Հայրենիքում գտնվելու և այնտեղ ամրանալու հոգեբանական զգացումը նրանց մոտ, բնականաբար, թույլ արտահայտված կլինի:

Նշված դրույթի իրավացիությունն ապացուցում է նաև այն իրողությունը, որ այն վայրերում, որտեղ իրականացվում է բնակարանային շինարարություն, փախստականները զանգվածաբար քաղաքացիություն են ձեռք բերում:

Այսօր մշտական կացարանով չապահովված փախստականները տեղավորված են հանրակացարաններում, հյուրանոցներում, առողջարաններում, հանգստյան տներում, դպրոցներում, մանկապարտեզներում, հիվանդանոցներում, հիմնարկ-ձեռնարկությունների վարչական շենքերում և հանրային օգտագործման այլ տարածքներում (այսուհետ` ժամանակավոր կացարաններ), ապրում են վագոն-տնակներում, վարձով, բարեկամների տանը և հարմարեցված այլ շինություններում:

Մշտական օթևանով չապահովված փախստական ընտանիքների շուրջ 40 տոկոսը բնակվում է հանրապետության ամբողջ տարածքով սփռված ժամանակավոր կացարաններում և վագոն-տնակներում, որոնց մի մասը տեղադրված է տնամերձ հողամասերի վրա:

Ժամանակավոր կացարանները գտնվում են տարբեր գերատեսչությունների ենթակայության տակ և անցած ժամանակաշրջանում այդ կացարանների տեխնիկական վիճակի պահպանության և սպասարկման համար անհրաժեշտ գումարներ չեն հատկացվել, ինչի հետևանքով դրանք հայտնվել են տեխնիկապես անմխիթար վիճակում, չեն բավարարում սանիտարահիգիենիկ նվազագույն նորմերի պահանջներին: Այդ շենքերի մի մասը գտնվում է վթարային վիճակում և ապրելու համար խիստ վտանգավոր է:

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թվականի հոկտեմբերի 25-ի «Հայաստանի Հանրապետության տարածքում (բացառությամբ աղետի գոտու վերականգնման առաջնահերթ ծրագրում ընդգրկված բնակավայրերի) քանդման ենթակա վթարային բնակելի տների բնակիչների բնակարանային խնդիրները լուծելու մասին» N 682 որոշմամբ հաստատված ծրագրով նախատեսվում է Երևան քաղաքում քանդման ենթակա տներում 5 տարվանից ոչ պակաս բնակվող և Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչության կողմից հաշվառված 214 փախստական ընտանիքների պետական օժանդակությամբ բնակարաններով ապահովում, որից` 54 ընտանիք արդեն իսկ ստացել է նման օժանդակություն:

Մինչև այժմ փախստականների բնակարանային ապահովության խնդիրը լուծվել է հիմնականում 2 ճանապարհով` Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցների հաշվին և միջազգային կազմակերպությունների ֆինանսական աջակցությամբ:

Առաջին ճանապարհով բնակարանով ապահովվել են շուրջ 300 փախստական ընտանիք, իսկ երկրորդով (Միավորված ազգերի կազմակերպության փախստականների գծով գերագույն հանձնակատարի գրասենյակ, Գերմանիայի և Նորվեգիայի կառավարություններ)` 3500 ընտանիք:

Ցավոք, բնակարանային շինարարության համար պետական կապիտալ ներդրումները դեռևս մեծ չեն և այդ խնդիրն էլ ավելի է բարդանում այն հանգամանքով, որ հանրապետությունում առկա են հազարավոր տեղացի ընտանիքներ, որոնք նույնպես ապահովված չեն բնակարանով:

Բնակարանային հիմնախնդրի առկայությունն ու դրա լուծված չլինելն է նաև այն հիմնական պատճառներից մեկը, որ տեղացի ազգաբնակչության հետ ունենալով միևնույն էթնիկ ծագումը, շատ դանդաղ է իրականացվում մեր հասարակության մեջ փախստականների ինտեգրացման գործընթացը: Դրանով էլ պայմանավորված է նաև Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ձեռք բերելու խնդրի նկատմամբ փախստականների կողմից դրսևորվող` կարելի է ասել «պասսիվ» վերաբերմունքը: Չնայած այն հանգամանքին, որ համեմատած մինչև 1999 թվականն ընկած ժամանակաշրջանի հետ, երբ Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն էր ընդունել ընդամենը 7,0 հազ. փախստական, վերջին 3-4 տարվա ընթացքում Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ձեռք բերած փախստականների թիվը շեշտակի մեծացել է և այն այժմ կազմում է շուրջ 65,0 հազար, այնուամենայնիվ, այդ գործընթացի նկատմամբ փախստականների վերաբերմունքն առայժմ մնում է ոչ այնքան «ակտիվ»:

Այս հանգամանքը մեկ անգամ ևս ապացուցում է այն իրողության ճշմարտացիությունը, որ հասարակությունում փախստականների ինտեգրման ճանապարհին, որը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որդեգրած քաղաքականությունն է փախստականների հարցում, հիմնական խոչընդոտը սոցիալ-տնտեսական այլ խնդիրների շարքում նրանց բնակարանային հիմնախնդրի առկայությունն է, որը փախստականների շրջանում առաջ է բերում արդարացի դժգոհություն և կարող է լրջորեն սրել սոցիալական լարվածությունը` նկատի ունենալով նրանց տեսակարար կշիռն ազգաբնակչության ընդհանուր թվաքանակում:

Ամենապարզ հաշվարկները վկայում են, որ փախստականների համար բնակարանային շինարարությունը նախորդ տարիների տեմպերով շարունակելու դեպքում խնդիրը հիմնովին կարող է լուծվել ոչ շուտ, քան 4-5 տասնամյակում:

Ելնելով վերոգրյալից և նկատի ունենալով փախստականների բնակարանային հիմնախնդիրը մեկ ծրագրով և միանգամյա լուծման դժվարությունը, ինչպես նաև հաշվի առնելով հարցի ընդհանուր ծավալներն ու արժեքը` մշակվել է սույն ծրագիրը, որով նախատեսվում է առաջիկա 2,5-3 տարվա ընթացքում լուծել բնակարանի ամենակարիքավոր այն փախստական ընտանիքների բնակարանով ապահովման հարցը, որոնք բնակվում են ժամանակավոր կացարաններում և վագոն-տնակներում:

Սույն ծրագրով, որի հիմքում դրվել են որոշակի սկզբունքներ, սահմանվել են շահառուների ընտրության չափանիշները, նրանց բնակարանային ապահովության ուղղությունները, պահանջվող ֆինանսական միջոցների ծավալները, ինչպես նաև ծրագրի իրականացման կազմակերպումը:

 

IV. ԾՐԱԳՐԻ ՇԱՀԱՌՈՒՆԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հաշվի առնելով փախստականներով բնակեցված ժամանակավոր կացարանների բնակկենցաղային անմխիթար պայմանները և ելնելով այդ կացարաններից ու վագոն-տնակներից փախստականների առաջնահերթ տեղափոխման անհրաժեշտությունից, ինչպես նաև տնամերձ հողամասերի վրա փախստականների կողմից կառուցված անավարտ տների շինարարությունն ավարտին հասցնելու և վերջիններիս հատկացնելու նպատակով բնակարանային ապահովության սույն ծրագրի շահառուներ են 1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած այն փախստական (այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստացած նախկին փախստական) ընտանիքները, որոնք`

- բնակվում են ժամանակավոր կացարաններում,

- բնակվում են իրենց հատկացված տնամերձ հողամասերում և այլ տարածքներում տեղադրված վագոն-տնակներում կամ բնակվում են տնամերձ հողամասերի վրա եղած կիսակառույց տներում, որոնց տեխնիկական պայմանները հնարավորություն են տալիս դրանց շինարարությունը հասցնել ավարտի:

Նշված պայմաններում բնակվող ընտանիքներին ծրագրի շահառու ճանաչելու պարտադիր պայման է նաև Հայաստան բռնագաղթվելուց հետո պետական կամ այլ միջոցներով բնակարան կամ տուն չստացած լինելը, Ադրբեջանում ունեցած բնակարանը կամ տունը չփոխանակած լինելը, ժամանակավոր կացարաններում հատկացված բնակելի տարածքները սեփականաշնորհած չլինելը (բացառությամբ, երբ փոխանակած տան խարխուլ ու քանդված լինելու պատճառով այդ ընտանիքն առնվազն 3 տարի բնակվում է ժամանակավոր կացարանում կամ վագոն-տնակում և երբ սեփականաշնորհած բնակելի տարածքը չունի առանձին խոհանոց և սանհանգույց):

Բացի նշված ընդհանուր պայմաններից ծրագրի շահառուների ընտրության հիմքում որպես չափանիշ համարվում է 2003 թվականի օգոստոսի 1-ի դրությամբ (Հայաստանի Հանրապետության տարածքում ժամանակավոր կացարաններում և վագոն-տնակներում ապաստանած փախստական ընտանիքների բնակարանային պայմաններն ու նրանց ընտանիքների կազմը պարզելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչության կողմից իրականացված ուսումնասիրության ժամանակաշրջանը) ժամանակավոր կացարաններում և վագոն-տնակներում փախստական ընտանիքների փաստացի բնակությունը:

Ծրագրում որպես շահառու ընտրված փախստական ընտանիքների կազմը սահմանվում է` ելնելով ուսումնասիրության ընթացքում արձանագրված ընտանիքի ներկա (փաստացի բնակվող) անդամների թվից:

Ընտանիքի ոչ ներկա անդամները դիտվում են շահառու և ընդգրկվում են տվյալ ընտանիքի կազմում, եթե նրանց բացակայությունը պայմանավորված է Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերում ծառայության կամ բուժման, կամ ուսման, կամ ազատազրկման վայրում պատիժը կրելու հետ:

Հանրապետության, մարզերի ու Երևան քաղաքի կտրվածքով ծրագրում որպես շահառու ընդգրկված` բնակարանի առաջնահերթ կարիքավոր ընտանիքների թիվը ներկայացված է N 1 աղյուսակում:

Ծրագրի իրականացման ընթացքում կարիքավոր ընտանիքների թիվն, ինչպես հանրապետության, այնպես էլ մարզերի կտրվածքով ենթակա է ճշտման:

 

V. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ

 

Փախստականների բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագրի իրականացման սկզբունքներն են`

1. Բնակարանային ապահովության իրականացումը շահառուի բնակության փաստացի բնակավայրի սահմաններում կամ հնարավորինս դրա մերձակայքում

2. Բնակարանային ապահովության իրականացումը նվազագույն կոմունալ հարմարություններ ունեցող (խոհանոց և սանհանգույց) բնակարաններով

3. Բնակարանային ապահովության իրականացումը բնակության համար անհրաժեշտ ենթակառուցվածքների (էլեկտրամատակարարում, ջրամատակարարում, ջրահեռացում) ստեղծմամբ

4. Բնակարանային ապահովության իրականացում հետևյալ նորմերով`

ա) բազմաբնակարան շենքերում`

1-2 անձից կազմված ընտանիքներին` մեկսենյականոց բնակարան,

3-4 անձից կազմված ընտանիքներին` երկուսենյականոց բնակարան,

5-6 անձից կազմված ընտանիքներին` երեքսենյականոց բնակարան,

7-8 անձից կազմված ընտանիքներին` չորսսենյականոց բնակարան,

9-10 անձից կազմված ընտանիքներին` մեկական երկուսենյականոց և երեքսենյականոց բնակարան,

11-12 անձից կազմված ընտանիքներին` երկու հատ երեքսենյականոց բնակարան.

բ) առանձնատան (քոթեջի) կառուցման դեպքում`

1-2 անձից կազմված ընտանիքների համար` մեկսենյականոց առանձնատուն,

3-4 անձից կազմված ընտանիքների համար` երկուսենյականոց առանձնատուն,

5-6 անձից կազմված ընտանիքների համար` երեքսենյականոց առանձնատուն,

7-8 անձից կազմված ընտանիքների համար` չորսսենյականոց առանձնատուն,

9-10 անձից կազմված ընտանիքների համար` հինգսենյականոց առանձնատուն:

Նշված նորմերի հիմքում դրվել է Միավորված ազգերի կազմակերպության փախստականների գծով գերագույն հանձնակատարի հայաստանյան գրասենյակի և փախստականների նորվեգական խորհրդի կողմից մինչև այժմ փախստական ընտանիքների համար կառուցված քոթեջատիպ տների տիպերը:

5. Բնակարանային ապահովության ծրագրի իրականացման հրապարակայնություն և թափանցիկություն:

 

VI. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

 

Ելնելով սույն ծրագրի իրականացման սկզբունքներից, նկատի ունենալով բնակարանի կարիքավոր առանձին ընտանիքների (ժամանակավոր կացարաններում, տնամերձ հողամասի վրա տեղադրված վագոն-տնակներում և կիսակառույց տներում բնակվողներ) բնակարանով ապահովման առանձնահատկությունները և նպատակ ունենալով ապահովել ծրագրի արդյունավետությունը` հնարավորինս պակաս ֆինանսական միջոցներ ծախսելու տեսակետից այն իրականացվելու է հետևյալ ուղղություններով`

ա) բնակարանների գնման (սերտիֆիկատի միջոցով) եղանակով` կապահովվեն այն ընտանիքները, որոնք բնակվում են ժամանակավոր կացարաններում և այն ընտանիքները, որոնք բնակվում են վագոն-տնակներում ու չունեն տնամերձ հողամաս.

բ) առանձնատների (քոթեջների) կառուցման ճանապարհով` շինարարության ճանապարհով բնակարանային ապահովությունը կիրականացվի այն ընտանիքների համար, որոնք բնակվում են իրենց տնամերձ հողամասերում տեղադրված վագոն-տնակներում կամ այդ հողամասերի վրա կառուցված անավարտ (կիսակառույց) տներում.

գ) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2001 թվականի մայիսի 14-ի «1988-1992 թթ. Ադրբեջանի Հանրապետությունից բռնագաղթած և Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիություն ստացած անձանց` պետական, բյուջետային հիմնարկների տնօրինության տակ գտնվող հանրակացարանային բնակելի տարածքների սեփականաշնորհման կարգը հաստատելու մասին» N 404 որոշմամբ սահմանված կարգով.

դ) պետական հիմնարկների տնօրինության հանրակացարանային բնակելի տարածքների` այդ բնակարաններում բնակվող փախստական ընտանիքներին սեփականաշնորհման.

ե) պետական սեփականության առանձին շենքերի` այդ նպատակով հատկացման.

զ) պետական սեփականության շենքերի և շինությունների մասնավորեցման գործընթացում` գնորդի միջոցով այդ շենքերում ժամանակավոր բնակվող փախստական ընտանիքներին բնակարանային պայմաններով ապահովելու միջոցով:

 

VII. ԾՐԱԳՐԻ ԱՐԺԵՔԸ

 

Սույն ծրագրի իրականացման արդյունքում 3470 փախստական ընտանիք կապահովվի մշտական օթևանով, որի համար պահանջվում է 16201242 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ: Այդ թվում` նշված ընտանիքներից 252-ի բնակարանային խնդիրը կլուծվի առանձնատների (քոթեջների) շինարարության միջոցով, որի համար կպահանջվի 1684750 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ և 3218 ընտանիք բնակարանով կապահովվի բնակարանի գնման վկայագրերի (սերտիֆիկատի) տրամադրման միջոցով, որի համար կպահանջվի 14516492 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ: Ծրագրի վրա ծախսվող ֆինանսական միջոցների հաշվարկն ըստ իրականացման ուղղությունների ներկայացված է NN 2 և 3 աղյուսակներում: Նշված հաշվարկի համար հիմք են հանդիսացել`

1. Ժամանակավոր կացարաններում, վագոն-տնակներում և իրենց տնամերձ հողամասերում եղած կիսակառույց տներում ապրող փախստական ընտանիքների` սույն ծրագրի շահառուների թիվը, որն ստացվել է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչության կողմից 2003 թվականի մայիս-հուլիս ամիսներին հանրապետության ամբողջ տարածքում կատարված ուսումնասիրությունների արդյունքում:

Նշված ուսումնասիրությունների արդյունքների մշակման հիման վրա Միավորված ազգերի կազմակերպության փախստականների գծով գերագույն հանձնակատարի հայաստանյան գրասենյակի ֆինանսական աջակցությամբ ստեղծվել է տվյալների համակարգչային շտեմարան և վարչությունում առկա են սույն ծրագրով շահառու համարվող փախստական ընտանիքների թիվը, նրանց բնակության վայրի, ժամանակավոր կացարանի տիպի, ընտանիքի կազմի, ընտանիքի անդամների տարիքի վերաբերյալ տեղեկությունները` հանրապետության մարզերի (Երևան քաղաքի), քաղաքային, գյուղական և համայնքների կտրվածքով.

2. Բնակարանի գնման վկայագրի (սերտիֆիկատի) արժեքը, որը սահմանվել է տվյալ տարածքում բազմաբնակարան բնակելի շենքերի բնակարանների ձևավորված շուկայական միջին գնին համարժեք` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի 2003 թվականի առաջին 9 ամսվա միջինացված տվյալներով 1 քառ. մետրի հաշվարկով (աղյուսակ N 4):

Ընդ որում, Երևանում, որպես հաշվարկի հիմք, ընդունվել է Ավան թաղային համայնքում ձևավորված գինը` 1 քառ. մետրը` 125 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ:

Իսկ այն համայնքների համար, որոնց վերաբերյալ չկան կադաստրի տվյալներ բնակարանի գնի մասին, հաշվարկի համար հիմք է հանդիսացել տվյալ համայնքի նախկին վարչական շրջանի շրջկենտրոնում ձևավորված գինը: Նույն պատճառով Ախուրյանի և Ամասիայի տարածաշրջանների համար հաշվարկի համար հիմք է հանդիսացել Գյումրի քաղաքում ձևավորված շուկայական միջին գինը, Արագածի տարածաշրջանի համար` Ապարան քաղաքում ձևավորված շուկայական միջին գինը, Բաղրամյանի տարածաշրջանի համար` Արմավիր քաղաքում ձևավորված շուկայական միջին գինը, իսկ Ճամբարակի տարածաշրջանի համար` Վարդենիս քաղաքում ձևավորված շուկայական միջին գինը:

Հարկ է նշել, որ Երևանում մեկսենյականոց բնակարանի գինը համապատասխանում է 45 քառ. մետր տարածքին, երկուսենյականոցինը` 65 քառ. մետր, երեքսենյականոցինը` 85 և չորսսենյականոցինը` 105 քառ. մետր:

Երևանից բացի այլ տարածքներում դա կատարվել է համապատասխանաբար` 40, 60, 80 և 100 քառ. մետր հաշվարկով.

3. Առանձնատների (քոթեջների) շինարարության հետևյալ արժեքները`

մեկսենյականոց առանձնատուն` 5250 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ,

երկուսենյականոց առանձնատուն` 7000 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ,

երեքսենյականոց առանձնատուն` 8500 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ,

չորսսենյականոց առանձնատուն` 9500 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ,

հինգսենյականոց առանձնատուն` 10500 ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ:

Նշված հաշվարկի հիմքում ընկած է Միավորված ազգերի կազմակերպության փախստականների գծով գերագույն հանձնակատարի հայաստանյան գրասենյակի և փախստականների նորվեգական խորհրդի կողմից հանրապետության տարածքում մինչև այժմ (1995-2003 թթ.) առանձնատների (քոթեջների) կառուցման համար կատարված ֆինանսական միջոցների փաստացի միջին ծախսը` ըստ դրանց տիպերի.

4. Սույն ծրագրի 5-րդ բաժնով սահմանված` բնակարանով ու առանձնատներով (քոթեջներով) ապահովման նորմերը` ելնելով ընտանիքի անդամների թվից.

5. Սույն բաժնի 2-րդ կետում նշված տվյալները ծրագրի իրականացման ընթացքում ենթակա են ճշտման` ելնելով ծրագրի իրականացմանը նախորդող եռամսյակի ընթացքում ձևավորված բնակարանների շուկայական միջին գներից:

 

VIII. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

Առաջնահերթ ծրագրի համար անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցների հայթայթման և ծրագրի իրականացման աշխատանքների համակարգումը կատարելու է համապատասխան հանձնաժողովը:

Սույն ծրագրի յուրաքանչյուր ուղղության իրականացման անհրաժեշտ աշխատանքները համակարգելու է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչությունը:

Հանձնաժողովի աշխատանքներին որպես դիտորդներ կարող են մասնակցել Համաշխարհային բանկի, Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների միջազգային զարգացման գործակալության, Միջազգային արժութային հիմնադրամի, Միավորված ազգերի կազմակերպության փախստականների գերագույն հանձնակատարի, օտարերկրյա պետությունների և միջազգային այլ դոնոր կազմակերպությունների ներկայացուցիչները:

Նկատի ունենալով ներկայացված ծրագրի ծավալն ու դրա իրականացման համար պահանջվող ֆինանսական միջոցների չափը և ելնելով ծրագրի իրականացման հետ կապված պահանջվող գործառույթները կանոնակարգելու անհրաժեշտությունից` կարող է ստեղծվել ծրագրի իրականացման աջակցության խորհուրդ` միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների ընդգրկմամբ:

Խորհուրդը համակարգելու է ծրագրի ֆինանսական աջակցության ապահովման (դոնոր կազմակերպությունների հետ կապի ստեղծում), դրա իրականացման ընթացքի և հսկողության հետ կապված գործառույթները:

Ծրագրի իրականացմանն ուղղված ֆինանսական միջոցների առկայության դեպքում, դրանով նախատեսված` բնակարանով ապահովման գործառույթները (մասնավորապես` կապված բնակարանի գնման վկայագրերի, առանձնատների (քոթեջների) շինարարության և ծրագրի իրականացման փուլերի հետ) անմիջականորեն իրականացնելու համար, ելնելով առկա ֆինանսական միջոցների ծավալից, սահմանված կարգով կարող է ստեղծվել ծրագրի իրականացման գրասենյակ:

Չնայած Հայաստանի Հանրապետության 2004-2006 թվականների պետական միջնաժամկետ ծախսերի ծրագրով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը սույն ծրագրի համար արդեն իսկ նախատեսել է ավելի քան 5,0 մլն ԱՄՆ-ի դոլարին համարժեք դրամ բյուջետային ֆինանսավորում, այնուամենայնիվ երկրի տնտեսության զարգացման ներկա մակարդակի պայմաններում նման ծրագրի իրականացումը միայն ներքին ռեսուրսների հաշվին առաջիկա տարիներին իրատեսական չէ:

Ուստի բնակարանային առաջնահերթ ծրագրի իրականացման համար պահանջվող մնացած ֆինանսական միջոցներն անհրաժեշտ է համալրել ներքին և արտաքին այլ աղբյուրների հաշվին:

Այդ իմաստով ծրագրի իրականացմանն աջակցելու համար ակնկալվում է միջազգային հանրության, Համաշխարհային բանկի, Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների միջազգային զարգացման գործակալության, Միջազգային արժութային հիմնադրամի, Եվրոպայի խորհրդի զարգացման բանկի, Միավորված ազգերի կազմակերպության փախստականների գծով գերագույն հանձնակատարի գրասենյակի և օտարերկրյա պետությունների ֆինանսական աջակցությունը:

 

Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության աշխատակազմի
ղեկավար-նախարար

Մ. Թոփուզյան

 

Աղյուսակ N 1

 

1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած անձանց բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագրի

 

ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ, ՄԱՐԶԵՐԻ ԵՎ ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔԻ ԿՏՐՎԱԾՔՈՎ ԾՐԱԳՐՈՒՄ ՈՐՊԵՍ ՇԱՀԱՌՈՒ ԸՆԴԳՐԿՎԱԾ ԲՆԱԿԱՐԱՆԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹ ԿԱՐԻՔԱՎՈՐ ԸՆՏԱՆԻՔՆԵՐԻ ԹԻՎԸ

 

Ընդամենը` հանրապետությունում - 3470 ընտանիք
այդ թվում`

Արագածոտնի մարզ

 

- 119 ընտանիք

Արարատի մարզ

 

- 440 ընտանիք

Արմավիրի մարզ

 

- 219 ընտանիք

Գեղարքունիքի մարզ

 

- 52 ընտանիք

Լոռու մարզ

 

- 116 ընտանիք

Կոտայքի մարզ

 

- 756 ընտանիք

Շիրակի մարզ

 

- 70 ընտանիք

Սյունիքի մարզ

 

- 145 ընտանիք

Վայոց ձորի մարզ

 

- 14 ընտանիք

Տավուշի մարզ

 

- 81 ընտանիք

Երևան քաղաք

 

- 1458 ընտանիք

Աղյուսակ N 2

 

1988-1992 թթ. Ադրբեջանից բռնագաղթած

անձանց բնակարանային ապահովության

առաջնահերթ ծրագրի

 

Հ Ա Շ Վ Ա Ր Կ

 

1988-1992 թվականներին Ադրբեջանից բռնագաղթած անձանց բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագրի իրականացման համար պահանջվող ֆինանսական միջոցների ծախսերի

 

Առանձնատների (քոթեջների) շինարարություն

 

Մարզի, այդ թվում` տարածաշրջանի
անվանումները
Ընտանիքների կազմը` անձերով Ընդամենը` ընտանիք

Ընդամենը` պահանջվող ֆինանսական
միջոցները (ԱՄՆ-ի դոլար)

1-2 անձից
կազմված
ընտանիքներ
3-4 անձից
կազմված
ընտանիքներ
5-6 անձից
կազմված
ընտանիքներ
7-8 անձից
կազմված
ընտանիքներ

9 անձից կազմված ընտանիքներ

թիվը

մեկ-սենյականոց առանձնատան արժեքը` 5250 ԱՄՆ-ի դոլար հաշվարկով պահանջվող գումարը

թիվը

երկու-սենյականոց
առանձնատան
արժեքը`
7000 ԱՄՆ-ի
դոլար
հաշվարկով
պահանջվող
գումարը

թիվը

երեք- սենյականոց
առանձնատան
արժեքը`
8500 ԱՄՆ-ի
դոլար
հաշվարկով
պահանջվող
գումարը

թիվը

 

չորս- սենյականոց առանձնատան արժեքը` 9500 ԱՄՆ-ի դոլար հաշվարկով պահանջվող գումարը

թիվը

հինգ- սենյականոց առանձնատան արժեքը` 10500 ԱՄՆ-ի դոլար հաշվարկով պահանջվող գումարը

ՍՅՈՒՆԻՔ 

1

5250  

 

 

 

 

 

 

 

 

1

5250

Գորիսի տ/շ*

1

5250  

 

 

 

 

 

 

 

 

1

5250

ԱՐՄԱՎԻՐ 

9

47250

6

42000

7

59500

1

9500

 

 

23

158250

Արմավիրի տ/շ*

1

5250  

 

 

 

 

 

 

 

 

1

5250

Էջմիածնի տ/շ*

8

42000

3

21000

5

42500

1

9500

 

 

17

115000

Բաղրամյանի տ/շ**  3

21000

2

17000

 

 

 

 

 

 

 

5

38000

ԱՐԱՐԱՏ

34

178500

35

245000

24

204000

6

57000

1

10500

100

695000

Վեդու տ/շ*

3

15750

3

21000

1

8500

2

19000

1

10500

10

74750

Արտաշատի տ/շ*

1

5250

5

35000

4

34000

1

9500

 

 

11

83750

Մասիսի տ/շ*

30

157500

27

189000

19

161500

3

28500

 

 

79

536500

ԱՐԱԳԱԾՈՏՆ

12

63000

3

21000

1

8500

 

 

 

 

16

92500

Աշտարակի տ/շ*

10

52500

3

21000

 

 

 

 

 

 

13

73500

Ապարանի տ/շ*

2

10500  1

8500

 

 

 

 

 

 

 

3

19000

ԼՈՌԻ

13

68250

19

133000

13

110500

1

9500

 

 

46

321250

Վանաձորի տ/շ*

3

15750

1

7000

2

17000

 

 

 

 

6

39750

Ստեփանավանի տ/շ*

2

10500

3

21000

 

 

 

 

 

 

5

31500

Սպիտակի տ/շ*

6

31500

9

63000

7

59500

 

 

 

 

22

154000

Ալավերդու տ/շ*

2

10500

6

42000

4

34000

1

9500

 

 

13

96000

ՇԻՐԱԿ

2

10500

1

7000

 

 

1

9500

 

 

4

27000

Ախուրյանի տ/շ**

1

5250

1

7000

 

 

1

9500

 

 

3

21750

Արթիկի տ/շ*

1

5250  

 

 

 

 

 

 

 

 

1

5250

ԿՈՏԱՅՔ

31

162750

3

21000

6

51000

2

19000

 

 

42

253750

Հրազդանի տ/շ*

1

5250  

 

 

 

 

 

 

 

 

1

5250

Աբովյանի տ/շ*

3

15750  2

17000

 

 

 

 

 

 

 

5

32750

Եղվարդի տ/շ*

27

141750

3

21000

4

34000

2

19000

 

 

36

215750

ՏԱՎՈՒՇ

9

47250

6

42000

5

42500

 

 

 

 

20

131750

Իջևանի տ/շ*

6

31500

4

28000

3

25500

 

 

 

 

13

85000

Նոյեմբերյանի տ/շ*

3

15750

2

14000

2

17000

 

 

 

 

7

46750

ԸՆԴԱՄԵՆԸ

111

582750

73

511000

56

476000

11

104500

1

10500

252

1684750

 

* նշված տարածաշրջանում (տ/շ) ընդգրկված է տվյալ քաղաքը և նախկին վարչական շրջանը

** նշված տարածաշրջանում (տ/շ) ընդգրկված է միայն տվյալ նախկին վարչական շրջանը

 

Աղյուսակ N 3

 

1988-1992 թթ. Ադրբեջանից բռնագաղթած

անձանց բնակարանային ապահովության

առաջնահերթ ծրագրի

 

Հ Ա Շ Վ Ա Ր Կ

 

1988-1992 թթ. Ադրբեջանից բռնագաղթած անձանց բնակարանային ապահովության առաջնահերթ ծրագրի իրականացման համար պահանջվող ֆինանսական միջոցների ծախսերի

 

Բնակարանների գնման վկայագրերի (սերտիֆիկատ) տրամադրում

 

Մարզի, այդ թվում`
քաղաքի և տարածաշրջանի
անվանումները
Ընտանիքների կազմը` անձերով Ընդա-մենը` ընտա-նիք

Ընդա-մենը` պահանջ-վող ֆինան-սական
միջոց-ները

1-2 անձից
կազմված
ընտանիքներ
3-4 անձից
կազմված
ընտանիքներ
5-6 անձից
կազմված
ընտանիքներ
7-8 անձից
կազմված
ընտանիքներ
 9-10 անձից
կազմված
ընտանիքներ
11-12 անձից
կազմված
ընտանիքներ

թիվը

 մեկ-սենյակա-նոց բնակա-րանի վկա-յագրի արժեքը (ԱՄՆ-ի դոլար)

ընդա-մենը` պահանջ-վող գու-մարը

 

թիվը

երկու-սենյակա-նոց բնակա-րանի վկա-յագրի արժեքը (ԱՄՆ-ի դոլար) 

ընդա-մենը` պահանջ-վող գու-մարը

թիվը

 երեք-սենյակա-նոց բնակա-րանի վկայագրի արժեքը (ԱՄՆ-ի դոլար)

ընդա-մենը` պահանջ-վող գու-մարը

թիվը   չորս-սենյակա-նոց բնակա-րանի վկա-յագրի արժեքը (ԱՄՆ-ի դոլար)

ընդա-մենը` պահանջ-վող գու-մարը

թիվը հինգ-սենյակա-
նոց (3+2)
բնակա-րանի վկա-յագրի արժեքը (ԱՄՆ-ի դոլար) 
ընդա-մենը` պահանջ-վող գու-մարը   թիվը 

վեց-սենյակա-նոց
(3+3) բնակա-րանի վկա-յագրի արժեքը (ԱՄՆ-ի դոլար)

ընդա-մենը` պահանջ-վող գու-մարը

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

ՎԱՅՈՑ ՁՈՐ

9

 

14884

3

 

8370

2

 

7440

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

30694

Եղեգնաձորի տ/շ*

5

1860

9300

3

2790

8370

2

3720

7440

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

25110

Վայքի տ/շ*

4

1396

5584

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

5584

ՍՅՈՒՆԻՔ

80

 

89536

49

 

83796

12

 

27856

3

 

8730

 

 

 

 

 

 

144

209918

Կապանի տ/շ*

13

1144

14872

15

1716

25740

2

2288

4576

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

45188

ք. Քաջարան

3

716

2148

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

2148

Գորիսի տ/շ*

48

1164

55872

27

1746

47142

10

2328

23280

3

2910

8730

 

 

 

 

 

 

88

135024

Մեղրու տ/շ*

9

1000

9000

4

1500

6000

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

15000

Սիսիանի տ/շ*

7

1092

7644

3

1638

4914

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

12558

ԱՐՄԱՎԻՐ

114

 

250624

54

 

186336

25

 

96376

3

 

19360

 

 

 

 

 

 

196

552696

Արմավիրի տ/շ*

31

1780

55180

10

2670

26700

6

3560

21360

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

103240

ք. Մեծամոր

26

1224

31824

16

1836

29376

12

2448

29376

1

3060

3060

 

 

 

 

 

 

55

93636

Էջմիածնի տ/շ*

42

3260

136920

25

4890

122250

7

6520

45640

2

8150

16300

 

 

 

 

 

 

76

321110

Բաղրամյանի տ/շ**

15

1780

26700

3

2670

8010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

34710

ԱՐԱՐԱՏ

172

 

312628

92

 

264870

66

 

242848

9

 

43970

1

 

7560

 

 

 

340

871876

ք. Արարատ

40

1252

50080

15

1878

28170

14

2504

35056

2

3130

6260

 

 

 

 

 

 

71

119566

Վեդու տ/շ*

24

1240

29760

9

1860

16740

9

2480

22320

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

68820

Արտաշատի տ/շ*

41

2148

88068

20

3222

64440

12

4296

51552

3

5370

16110

 

 

 

 

 

 

76

220170

Մասիսի տ/շ*

67

2160

144720

48

3240

155520

31

4320

133920

4

5400

21600

1

7560

7560

 

 

 

151

463320

ԱՐԱԳԱԾՈՏՆ

57

 

93068

30

 

64992

15

 

38952

1

 

6180

 

 

 

 

 

 

103

203192

Աշտարակի տ/շ*

24

2472

59328

9

3708

33372

3

4944

14832

1

6180

6180

 

 

 

 

 

 

37

113712

Թալինի տ/շ*

19

980

18620

16

1470

23520

9

1960

17640

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

59780

Ապարանի տ/շ*

11

1080

11880

4

1620

6480

3

2160

6480

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18

24840

Արագածի տ/շ**

3

1080

3240

1

1620

1620

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

4860

ԼՈՌԻ

34

 

60516

23

 

52566

12

 

38128

1

 

2510

 

 

 

 

 

 

70

153720

Վանաձորի տ/շ*

18

2412

43416

7

3618

25326

5

4824

24120

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30

92862

Տաշիրի տ/շ*

1

760

760

1

1140

1140

1

1520

1520

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

3420

Ստեփանավանի տ/շ*

5

1284

6420

9

1926

17334

1

2568

2568

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

26322

Սպիտակի տ/շ*

2

944

1888

3

1416

4248

1

1888

1888

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

8024

Ալավերդու տ/շ*

8

1004

8032

3

1506

4518

4

2008

8032

1

2510

2510

 

 

 

 

 

 

16

23092

ՇԻՐԱԿ

32

 

85564

26

 

98598

6

 

32736

2

 

13640

 

 

 

 

 

 

66

230538

Գյումրի *

23

2728

62744

17

4092

69564

4

5456

21824

2

6820

13640

 

 

 

 

 

 

46

167772

Ախուրյան **

6

2728

16368

1

4092

4092

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

20460

Ամասիա **

2

2728

5456

5

4092

20460

2

5456

10912

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

36828

ԿՈՏԱՅՔ

375

 

926828

212

 

755532

109

 

500032

14

 

68960

3

 

20524

1

 

13040

714

2284916

ք. Չարենցավան

18

1224

22032

6

1836

11016

6

2448

14688

3

3060

9180

 

 

 

 

 

 

33

56916

ք. Բյուրեղավան

14

1396

19544

7

2094

14658

5

2792

13960

 

 

 

1

4886

4886

 

 

 

27

53048

ք. Նոր Հաճն

16

2056

32896

14

3084

43176

8

4112

32896

1

5140

5140

 

 

 

 

 

 

39

114108

ք. Ծաղկաձոր

16

2996

47936

8

4494

35952

3

5992

17976

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

101864

Հրազդանի տ/շ*

60

1208

72480

35

1812

63420

22

2416

53152

2

3020

6040

1

4228

4228

 

 

 

120

199320

Աբովյանի տ/շ*

199

3260

648740

99

4890

484110

48

6520

312960

4

8150

32600

1

11410

11410

1

13040

13040

352

1502860

Եղվարդի տ/շ*

52

1600

83200

43

2400

103200

17

3200

54400

4

4000

16000

 

 

 

 

 

 

116

256800

ՏԱՎՈՒՇ

34

 

42484

14

 

26076

10

 

25808

3

 

8940

 

 

 

 

 

 

61

103308

Իջևանի տ/շ*

7

1604

11228

3

2406

7218

4

3208

12832

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

31278

Բերդի տ/շ*

7

1148

8036

1

1722

1722

1

2296

2296

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

12054

ք. Դիլիջան

5

1440

7200

2

2160

4320

 

1

3600

3600

 

 

 

 

 

 

 

 

8

15120

Նոյեմբերյանի տ/շ*

15

1068

16020

8

1602

12816

5

2136

10680

2

2670

5340

 

 

 

 

 

 

30

44856

ԳԵՂԱՐՔՈՒՆԻՔ

30

 

34256

14

 

23094

7

 

11584

1

 

1700

 

 

 

 

 

 

52

70634

Գավառի տ/շ*

4

1196

4784

1

1794

1794

2

2392

4784

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

11362

Ճամբարակի տ/շ*

2

680

1360

1

1020

1020

3

1360

4080

1

1700

1700

 

 

 

 

 

 

7

8160

Սևանի տ/շ*

22

1216

26752

10

1824

18240

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32

44992

Վարդենիսի տ/շ*

2

680

1360

2

1020

2040

2

1360

2720

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

6120

ք. Երևան

955

5625

5371875

387

8125

3144375

99

10625

1051875

15

13125

196875

1

18750

18750

1

21250

21250

1458

9805000

 

1892

 

7282263

904

 

4708605

363

 

2073635

52

 

370865

5

 

46834

2

 

34290

3218

14516492

 

* նշված տարածաշրջանում (տ/շ) ընդգրկված է տվյալ քաղաքը և նախկին վարչական շրջանը

** նշված տարածաշրջանում (տ/շ) ընդգրկված է միայն տվյալ նախկին վարչական շրջանը

 

Աղյուսակ N 4

 

1988-1992 թթ. Ադրբեջանից բռնագաղթած

անձանց բնակարանային ապահովության

առաջնահերթ ծրագրի

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի տվյալները հանրապետության տարածքում բազմաբնակարան բնակելի շենքերի բնակարանների ձԵՎավորված շուկայական միջին գների վերաբերյալ (2003 թ. հունվար-սեպտեմբեր ամիսների տվյալներով)

 

 Համայնքներ

Մեկ քառ.
 մետրի
 արժեքը
 (ԱՄՆ-ի
 դոլար)

Մեկ- սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը
(45
քառ. մ)

Երկու-
սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը
(65
քառ. մ)

Երեք- սենյա- կանոց բնակա- րանի գինը (85 քառ. մ)

Չորս- սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը
(105
քառ. 
մ)

Հինգ- սենյա-
կանոց
/2+3/
բնակա-
րանի
գինը

Վեց-սենյա-
կանոց
/3+3/
բնակա-
րանի գինը

Երևան

125

5625

8125

10625

13125

18750

21250

Մարզեր

Քաղաքներ
 
 

մեկ քառ.
մետրի
արժեքը
(ԱՄՆ-ի
դոլար)


 

մեկ- սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը (40 քառ. մ)
 

երկու- սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը (60 քառ. մ)
 

երեք- սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը
(80 քառ.մ)

չորս- սենյա-
կանոց
բնակա-
րանի
գինը 
(100 քառ. մ)

հինգ-սենյա-
կանոց
/2+3/
բնակա-
րանի

վեց- սենյա-
կանոց
/3+3/
բնակա-
րանի

 1

 2

 3

 4

 5

 6

 7

 8

 9

Արագածոտն

Աշտարակ

61.8

2472

3708

4944

6180  

 

 

Ապարան

27.0

1080

1620

2160

 

 

 

Թալին

24.5

980

1470

1960

 

 

 

Արարատ

Արտաշատ

53.7

2148

3222

4296

5370

 

 

Մասիս

54.0

2160

3240

4320

5400

7560

 

Վեդի

31.0

1240

1860

2480

 

 

 

Արարատ

31.3

1252

1878

2504

3130

 

 

Արմավիր

Էջմիածին

81.5

3260

4890

6520

8150

 

 

 Արմավիր

44.5

1780

2670

3560

 

 

 

Մեծամոր

30.6

1224

1836

2448

3060

 

 

Գեղարքունիք

Սևան

30.4

1216

1824

 

 

 

 

Գավառ

29.9

1196

1794

2392

 

 

 

Վարդենիս

17.0

680

1020

1360

1700 

 

 

Լոռի

Վանաձոր

60.3

2412

3618

4824

 

 

 

 Ստեփանավան

32.1

1284

1926

2568

 

 

 

 Սպիտակ

23.6

944

1416

1888

 

 

 

 Ալավերդի

25.1

1004

1506

2008

2510

 

 

 Տաշիր

19.0

760

1140

1520

 

 

 

Կոտայք

Աբովյան

81.5

3260

4890

6520

8150

11410

13040

 Նոր Հաճն

51.4

2056

3084

4112

5140

 

 

 Բյուրեղավան

34.9

1396

2094

2792 4886

 

 

 

 Եղվարդ

40.0

1600

2400

3200

4000

 

 

 Հրազդան

30.2

1208

1812

2416

3020

4228

 

 Ծաղկաձոր

74.9

2996

4494

5992

 

 

 

 Չարենցավան

30.6

1224

1836

2448

3060

 

 

Շիրակ

Գյումրի

68.2

2728

4092

5456

6820

 

 

 Արթիկ

24.9

996

1494

 

 

 

 

Սյունիք

Գորիս

29.1

1164

1746

2328

2910

 

 

 Կապան

28.6

1144

1716

2288

 

 

 

 Սիսիան

27.3

1092

1638

 

 

 

 

 Մեղրի

25.0

1000

1500

 

 

 

 

 Քաջարան

17.9

716

 

 

 

 

 

Վայոց ձոր

Վայք

34.9

1396

 

 

 

 

 

 Եղեգնաձոր

46.5

1860

2790

3720

 

 

 

Տավուշ

Դիլիջան

36.0

1440

2160

 

3600

 

 

 Իջևան

40.1

1604

2406

3208

 

 

 

 Բերդ

28.7

1148

1722

2296

 

 

 

 Նոյեմբերյան

26.7

1068

1602

2136

2670

 

 

 

 

Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության 2004 թվականի
մայիսի 20-ի N 747-Ն որոշման

 

Կ Ա Զ Մ

 

1988-1992 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻՆ ԱԴՐԲԵՋԱՆԻՑ ԲՌՆԱԳԱՂԹԱԾ ԱՆՁԱՆՑ ԲՆԱԿԱՐԱՆԱՅԻՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹ ԾՐԱԳՐԻ ՀԱՄԱՐ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՀԱՅԹԱՅԹՄԱՆ ԵՎ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԸ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ

 

Հ. Աբրահամյան ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների գործունեությունը համակարգող նախարար (հանձնաժողովի նախագահ)
Վ. Օսկանյան ՀՀ արտաքին գործերի նախարար
Վ. Խաչատրյան ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարար
ՀՀ քաղաքաշինության նախարար
Ա. Վարդանյան ՀՀ սոցիալական ապահովության նախարար
Գ. Ասլանյան ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների գործունեությունը համակարգող նախարարի տեղակալ
Մ. Վարդանյան ՀՀ կառավարությանն առընթեր անշարժ գույքի կադաստրի պետական կոմիտեի նախագահ
Գ. Եգանյան ՀՀ կառավարությանն առընթեր միգրացիայի և փախստականների վարչության պետ (հանձնաժողովի քարտուղար)

 

Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության աշխատակազմի
ղեկավար-նախարար

Մ. Թոփուզյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան