«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ
2 հուլիսի 2001 թ.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
2 հուլիսի 2001 թվականի N 591
քաղ. Երևան
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀՆԵՐԻ ՎԹԱՐԱՎՏԱՆԳ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԿԱՄՐՋԱՅԻՆ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԱՌԱՋՆԱՀԵՐԹ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՄԱՆ-ՈՒԺԵՂԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱԼԻՐ ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ
Ի կատարումն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թվականի օգոստոսի 12-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության գործունեության ծրագրի կատարումն ապահովող միջոցառումների մասին» N 473 որոշմամբ հաստատված ցանկի 258-րդ կետի` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հավանություն տալ Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհների վթարավտանգ տեխնիկական վիճակում գտնվող կամրջային կառուցվածքների առաջնահերթ վերականգնման-ուժեղացման համալիր ծրագրին (կցվում է):
2. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարությանը`
ա) Հայաստանի Հանրապետության 2002-2006 թվականների պետական բյուջեի նախագծերը կազմելիս հաշվի առնել նշված համալիր ծրագրով նախատեսված աշխատանքների կատարման համար ֆինանսական միջոցների հատկացման հնարավորությունը.
բ) մեկամսյա ժամկետում Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնել առաջարկություն 2002 թվականի ծրագրով նախատեսված աշխատանքների ֆինանսավորման հնարավոր աղբյուրների վերաբերյալ:
3. Հայաստանի Հանրապետության նախարարություններին, գերատեսչություններին, մարզպետներին և Երևանի քաղաքապետին` համապատասխան վարկային ծրագրերով (այդ թվում` նաև տրանսպորտային) նախատեսվող աշխատանքներում ներառել իրենց ենթակայության տակ գտնվող և համալիր ծրագրում նշված կամրջային կառուցվածքների վերականգնման-ուժեղացման աշխատանքները:
4. Նշված համալիր ծրագրով նախատեսված աշխատանքների համակարգումն ու իրականացման նկատմամբ ընդհանուր վերահսկողությունը դնել Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարության վրա:
5. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2001 թվականի հուլիսի 2-ից:
Հայաստանի Հանրապետության |
Ա. Մարգարյան |
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Հ Ա Մ Ա Լ Ի Ր Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհների վթարավտանգ
տեխնիկական վիճակում գտնվող կամրջային կառուցվածքների
առաջնահերթ վերականգնման-ուժեղացման
ԵՐԵՎԱՆ 2000-2001
Հ Ա Յ Ա Ս Տ Ա Ն Ի Հ Ա Ն Ր Ա Պ Ե Տ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ԳԻՏԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ
Հ Ա Մ Ա Լ Ի Ր Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհների
վթարավտանգ տեխնիկական վիճակում գտնվող
կամրջային կառուցվածքների առաջնահերթ
վերականգնման-ուժեղացման
(Համալիր ծրագիրը մշակվել է ի կատարումն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 12.08.2000 թ. N 473 որոշմամբ հաստատված Հայաստանի Հանրապետության կառավարության գործունեության ծրագրի կատարումն ապահովող միջոցառումների ցանկի 258-րդ կետի)
Աշխատանքի ղեկավար | |
ԳՏՎ պետ, ՀՃԱ ակադեմիկոս, տ.գ.թ., դոցենտ | Թ. Գ. Մարգարյան |
Պատասխանատու կատարող | |
ԳՏՎ բաժնի պետ | Գ. Ա. Մովսեսյան |
Կատարողներ | |
Բաժնի գլխավոր մասնագետ Բաժնի առաջատար մասնագետ |
Վ. Վ. Կարապետյան Ա. Գ. Ապկարովա |
Երևան 2000-2001
Ներածություն
Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհների վթարավտանգ տեխնիկական վիճակում գտնվող կամրջային կառուցվածքների առաջնահերթ վերականգնման-ուժեղացման 2002-2006 թթ. համալիր ծրագիրը մշակվել է Հայաստանի Հանրապետության Կառավարության 2000 թվականի օգոստոսի 12-ի N 473 որոշմամբ հաստատված Հայաստանի Հանրապետության Կառավարության գործունեության ծրագրի կատարումն ապահովող միջոցառումների ցանկի 258-րդ կետին համապատասխան:
Ծրագրի մշակման համար հիմք են հանդիսացել ՀՀ քաղաքաշինության նախարարության կողմից վերջին տարիներին կատարված ուսումնասիրությունները, ինչպես նաև Երևանի քաղաքապետարանի, ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության, ՀՀ կառավարությանն առընթեր արտակարգ իրավիճակների վարչության ու ՀՀ մարզերի համապատասխան վարչությունների կողմից ներկայացված տվյալները:
Ծրագրի մշակման ժամանակ օգտագործվել են նաև Հայաստանի Հանրապետության գիտահետազոտական և նախագծային ինստիտուտների կողմից ՀՀ տարածքում և Երևան քաղաքում շահագործվող ավտոմոբիլային և երկաթուղային կամրջային կառուցվածքների տեխնիկական վիճակի ուսումնասիրություններն ու առաջարկությունները:
Այդ ուսումնասիրությունները վկայում են կամրջային կառուցվածքների`
- մաշվածության աստիճանի սրընթաց աճը,
- ապահովության ու կայունության ցուցանիշների էական նվազումը,
- տարրական անվտանգության ապահովման ռեալ մեխանիզմների բացակայությունը,
- կառուցվածքների շահագործման, նորոգման և պահպանման ծառայության գործնականորեն բացակայությունը:
Արդյունքում ստեղծվել է անթույլատրելի, ոչնչով չարդարացված աղետալի իրավիճակ, որից բխող հիմնախնդիրների հրատապ լուծումը դարձել է հրամայական պահանջ:
Համալիր ծրագիրը քննարկվել և հավանության է արժանացել ՀՀ տարածքային կառավարման և քաղաքաշինության գործունեությունը համակարգող նախարարության կոլեգիայի կողմից (07.11.2000 թ. N 3/11):
Ծրագրում հաշվի են առնվել Երևանի քաղաքապետարանի, Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի և կապի, ֆինանսների և էկոնոմիկայի, արդարադատության, բնապահպանության, պետական գույքի կառավարման նախարարությունների, կառավարությանն առընթեր արտակարգ իրավիճակների վարչության և մարզպետարանների կարծիքները:
ՀՀ տարածքային կառավարման և քաղաքաշինության գործունեությունը համակարգող նախարարության 28.12.2000 թ. ՀԱ-15/2538 գրությամբ համալիր ծրագիրը ներկայացված է եղել Հայաստանի Հանրապետության Կառավարության քննարկմանը:
Հաշվի առնելով հատկապես ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության նկատառումներն այն մասին, որ ՀՀ 2001 թ. պետական բյուջեի տարբերակում տվյալ նպատակներով ֆինանսավորում չի նախատեսված, ծրագիրը վերջնականապես լրամշակվել է աշխատանքների կատարման ժամկետների ճշգրտման առումով:
I. Հիմնախնդրի նկարագրությունը
Հիմնահարցը վերաբերում է հանրապետության ճանապարհատրանսպորտային ցանցի կամրջային և արհեստական կառուցվածքների անմխիթար, որոշ դեպքերում` վթարային, տեխնիկական վիճակին:
Հանրապետությունում, ամբողջությամբ վերցրած, կամրջային կառուցվածքների շահագործումը տասնյակ տարիների ընթացքում կատարվել է անխնամ կերպով, որի հետևանքով այդ կառուցվածքներում առաջ են եկել հետևյալ բնորոշ թերություններն ու վնասվածքները`
1. Երթևեկելի մասի հիդրոմեկուսիչ ու ծածկութային շերտերի համատարած քայքայման պատճառով մթնոլորտային ջրերի անարգել թափանցումը երկաթբետոնե կրող կոնստրուկցիաների մեջ, առաջացնելով բետոնի քայքայում, աշխատող ամրանի և մետաղյա տարրերի կոռոզիա:
2. Մետաղյա կամուրջներում տարիներ շարունակ քայքայվել են պողպատի պաշտպանիչ հակակոռոզիոն ներկի շերտերը, որի հետևանքով կոնստրուկցիաների տարրերը, դրանց հեղույսային, գամային ու եռքային միացումները ենթարկվել են կոռոզիայի:
Մինչ այժմ կատարված սահմանափակ թվով կամուրջների ուսումնասիրությունները հաստատում են, որ հանրապետությունում կամրջային կառուցվածքների վիճակն ամբողջությամբ վերցրած լուրջ ու տագնապալի է և թելադրաբար պահանջում է պետական մոտեցում ու հիմնահարցի հետևողական լուծում:
Այդ նպատակով առաջարկվում է կամրջային կառուցվածքների վերականգնման-ուժեղացման, ինչպես նաև դրանց շահագործման ընթացքում խնամքի ու պահպանման աշխատանքներն իրագործել պետական համալիր ծրագրի շրջանակներում, հաշվի առնելով հանրապետության ֆինանսական` այդ թվում վարկային հնարավորությունները, կառուցվածքների կարևորությունը, միջոցառումների իրականացման առաջնահերթությունը:
Անհրաժեշտ է առավել ուշադրությամբ վերաբերվել, հատկապես, ռազմավարական նշանակություն ունեցող և կարևորագույն կամրջային կառուցվածքների պաշտպանության հիմնահարցերի կարգավորմանը:
Հայաստանի Հանրապետության առանձնահատուկ ֆիզիկաերկրաբանական պայմանները, ինչպես նաև լեռնային ռելիեֆն ու կտրուկ մայրցամաքային կլիման պայմանավորել են հանրապետության տարածքում բնական աղետների տեսակները` ուժեղ երկրաշարժեր, սողանքներ, փլուզումներ, սելավներ, հեղեղներ և այլն, որոնցից, անշուշտ, ամենավտանգավորն ուժեղ երկրաշարժերն են: Նման աղետները, զանգվածային զոհեր ու մեծ տարածքով ավերածություններ առաջացնելուց բացի, շարքից դուրս են բերում հանրապետության կենսաապահովման և ռազմավարական նշանակության գծերը` այդ թվում նաև կամրջային կառուցվածքները: Դա առաջացնում է մեծ դժվարություններ կառավարության կողմից քաղաքացիներին և համաշխարհային հանրության կողմից պետությանը գործուն և ժամանակին օգնություն ցուցաբերելու գործընթացին:
II. Հիմնախնդրի ժամանակակից վիճակը
Հանրապետության տարածքում շահագործվում են շուրջ 4300 ավտոճանապարհային, երկաթուղային կամուրջներ և ուղեանցներ, ստորգետնյա անցումներ ու արհեստական այլ ճանապարհապաշտպան կառուցվածքներ:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության հաշվեկշռում են գտնվում 2711 ավտոճանապարհային (22,6 կմ ընդհանուր երկարությամբ) և 95 երկաթուղային կամուրջներ: Ընդ որում, ավտոճանապարհային կամուրջներից 2155-ը գտնվում է տեխնիկական անբավարար, իսկ 23-ը` վթարային և անհապաղ միջոցառումների իրականացում պահանջող վիճակում:
Երկաթուղային 95 կամրջային կառուցվածքներից 8-ը, որոնք ունեն ավելի քան մեկդարյա հասակ, գտնվում են տեխնիկական անբավարար, իսկ մեկ կամուրջ` վթարային վիճակում:
Հաշվի առնելով, որ անցած ավելի քան 100 տարվա ընթացքում երկաթուղային կամուրջների նախագծման նորմատիվային պահանջները փոփոխվել են մի քանի անգամ, որի արդյունքում ավելի քան 3 անգամ ավելացել են բեռնվածքների հաշվարկային մեծությունները, հարկ կլինի այդ կամուրջների թռիչքային մետաղյա կառուցվածքները ամբողջովին փոխարինել նորերով:
Երկաթուղային մետաղյա կամրջային կառուցվածքների տեխնիկական վիճակի մանրամասն ուսումնասիրությունը և վերականգնման-ուժեղացման նախագծի մշակումը պետք է կատարվեն մետաղյա կամուրջների մասնագիտացված կազմակերպությունների կողմից:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության հաշվեկշռում գտնվող անբավարար և վթարավտանգ վիճակի 2186 ավտոճանապարհային և երկաթուղային կամրջային կառուցվածքներից ոչ մի կառույցում վերջին 10 տարում, ֆինանսավորման բացակայության պատճառով չեն կատարվել որևէ ուժեղացման-վերականգնման աշխատանքներ, եթե ի նկատի չունենանք որոշ ոչ մեծ ծավալի ընթացիկ նորոգման աշխատանքները:
Երևանի քաղաքապետարանի հաշվեկշռում գտնվող 19 կամրջային կառուցվածքներից և 25 ստորգետնյա անցումներից 7 կամուրջ գտնվում են վթարավտանգ և անհապաղ միջոցառումների իրականացում պահանջող, իսկ 3-ը` տեխնիկական անբավարար վիճակում:
Հանրապետության մարզերում գտնվող ավտոճանապարհային 543 կամրջային կառուցվածքներից 84-ը գտնվում է տեխնիկական անբավարար, իսկ 47-ը` վթարավտանգ վիճակում:
Բնական է, որ նման անմխիթար վիճակում գտնվող ճանապարհային կառուցվածքների հետագա շահագործումը կհանգեցնի անկանխատեսելի հետևանքների` նյութական վնասների, չբացառելով նաև մարդկային կորուստները: Հետևանքները կարող են լինել առավել աղետալի ուժեղ երկրաշարժային ազդեցությունների դեպքում, որոնք հանրապետության տարածքի համար անխուսափելի են:
Սպիտակի երկրաշարժից հետո վերանայվեցին երկրաշարժի ուժգնության նորմատիվային մեծությունները, ընդունվեցին հանրապետական նոր շինարարական նորմեր, որոնցում էապես վերանայված են կամրջային կառուցվածքներին ներկայացվող պահանջները սեյսմակայունության տեսակետից, որոնց իրականացումը բարձրացնելու է կառույցների շահագործման հուսալիությունը:
III. Ծրագրի գլխավոր նպատակը
Համալիր ծրագիրը նպատակաուղղված է կարգավորելու և մոտակա 5 տարիների ընթացքում իրականացնելու այն կամրջային կառուցվածքներում վերականգնման- ուժեղացման աշխատանքները, որոնց տեխնիկական վիճակը թելադրում է առաջնահերթ միջոցառումների իրականացում:
Ծրագրում, որպես առաջնային, առանձնացված են այն ծավալի աշխատանքները, որոնք պետք է կատարվեն 2002 թվականին, ընդսմին դրանց մի մասը պետք է հիմք հանդիսանա հետագա տարիներին վերականգնման-ուժեղացման աշխատանքների կատարման համար:
Հաշվի առնելով ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության կարծիքը (25.11.2000 թ. N 4/4-1-2/1)` 2001 թ. աշխատանքների կատարման ժամկետները տեղափոխվել են 2002 թ.:
Ծրագրով նախատեսվում է 2002-2006 թթ. կատարել 85 կամրջային կառուցվածքների վերականգնման-ուժեղացման աշխատանքներ, այդ թվում` մայրուղային ավտոճանապարհային 23, երկաթուղային` 8, մարզային (տեղական) նշանակության` 47, Երևան քաղաքում` 7:
Հանրապետության կամրջային կառուցվածքների հետ կապված համալիր աշխատանքների ֆինանսավորման հարցն անհրաժեշտ է դիտարկել պետության համար ռազմավարական նշանակություն ունեցող հիմնախնդրի համատեքստում, ապահովելով անհրաժեշտ միջոցների հատկացումը հանրապետության ինժեներատրանսպորտային ենթակառուցվածքի ամբողջականությանն սպառնացող վտանգը բացառելու համար:
Ծրագրով նախատեսված աշխատանքների համար պահանջվում է ընդամենը 3.844 մլրդ. դրամ գումար, այդ թվում 2002 թվականին` 758.9 մլն. դրամ:
Աշխատանքների արժեքները գնահատված են ելնելով կառույցների տեխնիկական վիճակից և դրանց տեխնիկական պարամետրերից, ինչպես նաև նախկինում կատարված նմանատիպ աշխատանքների արժեքից:
Աշխատանքների արժեքները ենթակա են ճշգրտման` հաշվի առնելով յուրաքանչյուր օբյեկտի փաստացի տեխնիկական վիճակը և կատարվելիք աշխատանքների ծավալներն` ըստ մշակվող նախագծային փաստաթղթերի, ինչպես նաև օբյեկտի տարածքի բնապահպանական խնդիրների իրականացումը:
Ծրագրում բերված գումարները հանդիսանալու են որպես ելակետային (ուղեցուցային) ըստ տարիների աշխատանքների ֆինանսավորումը պլանավորելու համար:
Չի բացառվում ծրագրում նախատեսված աշխատանքների ծավալների` ըստ տարիների ճշգրտում, հաշվի առնելով կառույցների հետագա շահագործման ընթացքում դրանց տեխնիկական վիճակների վատթարացումը:
Կամրջային կառուցվածքների ուժեղացման-վերականգնման աշխատանքների հիմնական մասը պլանավորվում է կատարելու առաջիկա 3-4 տարիների ընթացքում: Հետագա տարիներին բնական է, որ պետք է զգացվի այդ աշխատանքների ծավալների զգալի կրճատման միտում և կայունացում:
IV. Ծրագրի հիմնական խնդիրները
Ծրագրի իրականացման հիմնական խնդիրն է ապահովել հանրապետության տարածքում երկաթուղային և ավտոճանապարհային կամրջային կառուցվածքների շահագործման անվտանգությունը` հաշվի առնելով դրանց փաստացի տեխնիկական վիճակը և հանրապետության տարածքի սեյսմիկ վտանգի բարձր մակարդակը:
Ծրագրով նախատեսված կամրջային կառուցվածքների վերականգնման-ուժեղացման աշխատանքների իրականացումը հնարավորություն կտա ապահովել հանրապետությունում ճանապարհատրանսպորտային ենթակառուցվածքի հուսալի գործունեությունն ինչպես հանրապետության ներսում, այնպես էլ միջպետական, տարանցիկ բեռնափոխադրումների ապահովման համար:
Համալիր ծրագրի իրականացմամբ բեկում կմտցվի հանրապետությունում կամրջային կառուցվածքների վերականգնման խոշորամասշտաբ գործընթացում, որի շնորհիվ հետագա տարիների ընթացքում նմանատիպ ծավալների և բնույթի աշխատանքները կհասնեն նվազագույն չափերի:
Ծրագրով նախատեսված աշխատանքների պլանավորված և անընդհատ իրականացումն արմատապես կբարելավի հանրապետության ճանապարհային կամրջային կառուցվածքների հետագա անվտանգ շահագործման գործընթացը` հանգեցնելով վթարային իրավիճակների կտրուկ նվազեցման:
V. Ծրագրի իրականացումից ակնկալվող արդյունքները
Ծրագրի իրականացման հիմնական արդյունքը կլինի այն, որ հանրապետությունը կունենա ճանապարհային արհեստական կառուցվածքներ, որոնք մոտակա մի քանի տասնյակ տարիների ընթացքում կապահովեն շահագործման բարձր հուսալիություն:
Երկաթուղային և ավտոճանապարհային կամրջային կառուցվածքների վերականգնումը-ուժեղացումը և այլ ծրագրերով նախատեսված երկաթուղիների և ավտոճանապարհների վերականգնումը կապահովեն ինչպես հանրապետության, այնպես էլ տարանցիկ բեռների և ուղևորների անխափան և կանոնավոր փոխադրումները:
Ծրագրի իրականացման արդյունքում հանրապետությունում կունենանք հուսալի երկաթուղային և ավտոճանապարհային ցանցի արհեստական կառուցվածքներ, որոնք իրենց շահագործման տեխնիկական ցուցանիշներով կհամապատասխանեն գործող նորմատիվային պահանջներին:
Ճանապարհատրանսպորտային ենթակառուցվածքի բարելավումը կապահովի բնականոն տրանսպորտային կապը ինչպես տարածաշրջանի, այնպես էլ հանրապետության հեռավոր և սահմանամերձ շրջանների ու բնակավայրերի հետ և կնպաստի դրանց հեռանկարային զարգացմանը:
Ա մ փ ո փ տ վ յ ա լ ն ե ր
ՀՀ տարածքում կամրջային կառուցվածքների տեխնիկական վիճակի վերաբերյալ
Աղյուսակ 1
NN |
Կառուցվածքի |
Ընդհանուր |
Կառուցվածքի տեխնիկական վիճակը |
Ծանոթագրություն | ||
Վթարավտանգ, ենթակա վերականգնման և ուժեղացման |
Անբավարար, |
Բավարար | ||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Մարզային ենթակայության | ||||||
1. | Արագածոտնի մարզ | 41 | 1 | 9 | 31 | |
2. | Արարատի մարզ | 141 | 5 | 25 | 111 | |
3. | Արմավիրի մարզ | 8 | 2 | - | 6 | |
4. | Գեղարքունիքի մարզ | 124 | 3 | - | 121 | |
5. | Լոռու մարզ | 59 | 6 | 10 | 43 | |
6. | Կոտայքի մարզ | 13 | 3 | - | 10 | |
7. | Շիրակի մարզ | 74 | 10 | 23 | 41 | |
8. | Սյունիքի մարզ | 13 | 6 | 7 | - | |
9. | Վայոց ձորի մարզ | 40 | 6 | 2 | 32 | |
10. | Տավուշի մարզ | 30 | 5 | 8 | 17 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` մարզային | 543 | 47 | 84 | 412 | ||
11. | Երևանի քաղաքապետ. ենթակ. | 19 | 7 | 3 | 9 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` Երևան | 19 | 7 | 3 | 9 | ||
12. | ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության ենթակայության | |||||
ա) ավտոճանապարհային | 2712 | 23 | 2155 | 534 | ||
բ) երկաթուղային | 95 | 8 | 1* | 86 | ||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` տրանս. կապի նախ. | 2807 | 31 | 2156 | 620 | ||
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ` ՀՀ ՏԱՐԱԾՔՈՒՄ | 3369 | 85 | 2243 | 1041 | * - առաջարկվում է շահագործման հանձնել կողքի նորակառույց կամուրջը |
Ծանոթագրություն - Կամրջային կառուցվածքների տվյալները բերված են ըստ Երևանի քաղաքապետարանի, ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության ու ՀՀ մարզպետարանների կողմից ներկայացված ցուցակների:
Ա մ փ ո փ տ վ յ ա լ ն ե ր
ՀՀ միջպետական, հանրապետական ԵՎ տեղական (մարզային) նշանակության ճանապարհների վրա գտնվող վթարավտանգ կամուրջների 2002-2006 թթ. վերականգնման ԵՎ ուժեղացման աշխատանքների համար պահանջվող ֆինանսական միջոցների վերաբերյալ
Աղյուսակ 2
NN |
Ճանապարհի |
Աշխատանքի անվանումն ըստ փուլերի և արժեքը (մլն. դրամ) |
Ծանոթագրություն | |||
տեխնիկական |
վերականգ. |
վերականգ. |
ընդհանուր | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
I. Տեղական (մարզային) ենթակայության |
||||||
1. | Արագածոտնի մարզ | 0.4 | 1.2 | 20.1 | 21.7 | |
2. | Արարատի մարզ | 0.5 | 1.6 |
64.1 |
66.3 | |
3. | Արմավիրի մարզ | 0.4 | 1.1 |
17.4 |
18.9 | |
4. | Գեղարքունիքի մարզ | 1.0 |
3.1 |
51.2 | 55.3 | |
5. | Լոռու մարզ | 0.5 |
1.3 |
18.3 | 20.1 | |
6. | Կոտայքի մարզ | 0.4 |
1.0 |
17.2 | 18.6 | |
7. | Շիրակի մարզ | 1.6 |
4.5 |
77.8 | 83.9 | |
8. | Սյունիքի մարզ | 0.3 |
0.9 |
15.1 | 16.3 | |
9. | Վայոց ձորի մարզ | 1.5 |
4.1 |
67.6 | 73.2 | |
10. | Տավուշի մարզ | 1.0 |
2.5 |
42.5 | 46.0 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ՄԱՐԶԵՐՈՎ | 7.7 |
21.3 |
391.3 | 420.3 | ||
II. Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայութ. | 27.0 |
40.4 |
577.9 | 645.3 | ||
III. ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության ենթակայության | ||||||
Ավտոմոբիլ. կամուրջներ | 31.4 | 33.4 | 1015.6 | 1080.4 | ||
Երկաթուղային կամուրջներ | 95.0 | 142.0 | 1461.0 | 1698.0 | ||
ԸՆԴ.` ՏՐԱՆՍ. և ԿԱՊԻ ՆԱԽ. | 126.4 | 175.4 | 2476.6 | 2778.4 | ||
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ` ՀՀ ՏԱՐԱԾՔ | 161.1 | 237.1 | 3445.8 | 3844.0 |
Տ վ յ ա լ ն ե ր
ՀՀ միջպետական, հանրապետական ԵՎ տեղական (մարզային) նշանակության ճանապարհների վրա գտնվող վթարավտանգ կամուրջների 2002-2006 թթ. վերականգնման ԵՎ ուժեղացման աշխատանքների համար պահանջվող ֆինանսական միջոցների վերաբերյալ
Աղյուսակ 3
NN |
Ճանապարհի |
Կամրջի տեղը |
Գաբարիտը(լայն) (մ) |
Երկարությունը |
Աշխատանքի անվանումն ըստ փուլերի և արժեքը (մլն դրամ) |
Ծանոթագրություն | |||
տեխնիկական վիճակի մանրամասն հետազոտում |
վերականգ. |
վերականգ. |
ընդհանուր | ||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
I. Մարզային ենթակայության | |||||||||
Արագածոտնի մարզ | |||||||||
1. | Քուչակ- Եղիպատրուշ | 3+500 | 8 | 45.6 | 0.4 | 1.2 | 20.1 | 21.7 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 0.4 | 1.2 | 20.1 | 21.7 | |||||
Արարատի մարզ | |||||||||
2. | Մոտեցում Արարատ գյուղին | 4+250 | 8 | 22 | 0.2 | 0.6 | 9.7 | 10.5 | |
3. | ՀՃ-Կանաչուտ-Արևշատ | 0+700 | 7 | 6 | 0.05 | 0.15 | 2.3 | 2.5 | |
4. | Վեդի-Գոռավան-Արարատ | 0+510 | 7 | 100 | - | - | 38.5 | 38.5 | |
5. | Քաղցրաշեն-Նորաշեն-Դվին | 0+700 | 10 | 16 | 0.2 | 0.6 | 8.8 | 9.6 | |
6. | Ռանչպար-Սիս-Հովտաշատ | 8+000 | 11 | 8 | 0.1 | 0.3 | 4.8 | 5.2 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 0.5 | 1.6 | 64.1 | 66.3 | |||||
Արմավիրի մարզ | |||||||||
7. | Արմավիր-Մրգաշատ-Երասխահուն | 1+300 | 8 | 22 | 0.2 | 0.6 | 9.7 | 10.5 | |
8. | Մոտեցում Խանջյան և Լուկաշին գ. | 2+200 | 7 | 20 | 0.2 | 0.5 | 7.7 | 8.4 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 0.4 | 1.1 | 117.4 | 18.9 | |||||
Գեղարքունիքի մարզ | |||||||||
9. | Ծովագյուղ-ՀՃ | 1+400 | 10 | 37 | 0.4 | 1.2 | 20.4 | 22.0 | |
10. | Զովաբեր-Հրազդան | 0+300 | 8.2 | 24 | 0.2 | 0.7 | 10.8 | 11.7 | |
11. | Մեծ Մասրիկ-Կախակն | 1+380 | 12 | 30 | 0.4 | 1.2 | 20.0 | 21.6 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 1.0 | 3.1 | 51.2 | 55.3 | |||||
Լոռու մարզ | |||||||||
12. | Ստեփանավան-Կաթնաղբյուր | 1+000 | 8 | 4 | 0.04 | 0.1 | 1.8 | 1.9 | |
13. | Պ.ԽՃ-Նորաշեն-Սարչապետ | 7+000 | 8 | 4 | 0.04 | 0.1 | 1.8 | 1.9 | |
14. | Պ.ԽՃ-Նորաշեն Սարչապետ | 9+500 | 10 | 5 | 0.06 | 0.2 | 2.8 | 3.1 | |
15. | ՀՃ-Հագվի | 2+500 | 6 | 6 | 0.05 | 0.2 | 2.0 | 2.3 | |
16. | ՀՃ-Արդվի | 1+300 | 6 | 6 | 0.05 | 0.2 | 2.0 | 2.3 | |
17. | Կաթնառատ-Բլագոդար.-Մեղվահովիտ | 5+000 | 8 | 18 | 0.2 | 0.5 | 7.9 | 8.6 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 0.5 | 1.3 | 18.3 | 20.1 | |||||
Կոտայքի մարզ | |||||||||
18. | ՀՃ-Մեղրաձոր | 1+300 | 6 | 28 | 0.2 | 0.6 | 9.2 | 10.0 | |
19. | ՀՃ-տրանս. նախարար. հանգստի տուն | 0+500 | 6 | 12 | 0.1 | 0.2 | 4.0 | 4.3 | |
20. | ՀՃ-Մարմարիկ | 0+000 | 6 | 12 | 0.1 | 0.2 | 4.0 | 4.3 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 0.4 | 1.0 | 17.2 | 18.6 | |||||
Շիրակի մարզ | |||||||||
21. | Նոր կյանք-Փանիկ | 9+020 | 7 | 9 | 0.1 | 0.2 | 3.5 | 3.8 | |
22. | Հառիճ-Հովտաշեն | 3+015 | 7 | 27 | 0.2 | 0.6 | 10.4 | 11.2 | |
23. | Հառիճ-Վարդաքար | 8+090 | 6.6 | 10 | 0.1 | 0.2 | 3.6 | 3.9 | |
24. | Լանջիկ-Քարաբերդ | 13+470 | 4.6 | 8.6 | 0.05 | 0.1 | 2.2 | 2.4 | |
25. | Մարալիկ-Սառնաղբյուր | 5+450 | 6.4 | 7 | 0.05 | 0.1 | 2.4 | 2.6 | |
26. | Մարալիկ-Քարաբերդ | 11+500 | 6.4 | 10 | 0.07 | 0.2 | 3.5 | 3.8 | |
27. | Գյումրի-Առափի | 1+000 | 12 | 36 | 0.5 | 1.4 | 23.8 | 25.7 | |
28. | Ղարիբջանյան-Ախուրիկ | 1+080 | 9 | 42 | 0.4 | 1.2 | 20.8 | 22.4 | |
29. | Մայիսյան-Հացիկ | 1+080 | 6 | 4 | 0.03 | 0.1 | 1.3 | 1.4 | |
30. | Ալվար-Աղվորիկ | 0+080 | 7 | 16 | 0.1 | 0.4 | 6.2 | 6.7 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 1.6 | 4.5 | 77.8 | 83.9 | |||||
Սյունիքի մարզ | |||||||||
31. | Գորիս-Տաթև | 39+100 | 6 | 9 | 0.06 | 0.2 | 3.0 | 3.3 | |
32. | Տաթև-Կապան | 42+300 | 6 | 9 | 0.06 | 0.2 | 3.0 | 3.3 | |
33. | Վերիշեն-Խոզնավար | 2+160 | 4.5 | 9 | 0.04 | 0.1 | 2.2 | 2.3 | |
34. | Վերինշեն-Խոզնավար | 4+070 | 4.5 | 9 | 0.04 | 0.1 | 2.2 | 2.3 | |
35. | Գորիս-Խնածախ-Վաղատուր | 10+300 | 5 | 9 | 0.05 | 0.2 | 2.5 | 2.8 | |
36. | Տեղ-Արավուս | 1+310 | 4.5 | 9 | 0.04 | 0.1 | 2.2 | 2.3 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 0.3 | 0.9 | 15.1 | 16.3 | |||||
Վայոց ձորի մարզ | |||||||||
37. | Շատին-Հերմոն | 14+770 | 9 | 25 | 0.3 | 0.8 | 12.4 | 13.5 | |
38. | Շատին-Հերմոն | 14+890 | 7 | 12 | 0.1 | 0.3 | 4.6 | 5.0 | |
39. | Պ.ԽՃ-Ազատեկ-Փոռ | 1+200 | 12 | 36 | 0.5 | 1.4 | 23.8 | 25.7 | |
40. | Պ.ԽՃ-Ազատեկ-Փոռ | 9+300 | 8 | 20 | 0.2 | 0.5 | 8.8 | 9.5 | |
41. | Զառիթափ-Գոմք | 0+000 | 8 | 20 | 0.2 | 0.5 | 8.8 | 9.5 | |
42. | ՀՃ-Մարտիրոս-Սերս-Բարձրունի | 0+150 | 8 | 21 | 0.2 | 0.6 | 9.2 | 10.0 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 1.5 | 4.1 | 67.6 | 73.2 | |||||
Տավուշի մարզ | |||||||||
43. | Դիլիջան քաղաքի շուկայի մոտ | - | 7 | 6 | 0.05 | 0.1 | 2.3 | 2.5 | |
44. | Գետահովիտ գյուղի կամուրջ | - | 7 | 36 | 0.3 | 0.8 | 13.9 | 15.0 | |
45. | Թովուզ-Ծաղկավան | 0+350 | 7 | 10 | 0.1 | 0.3 | 4.9 | 5.3 | |
46. | Արծվաբերդ-Ն. Շեն | 11+200 | 7 | 36 | 0.3 | 0.8 | 13.9 | 15.0 | |
47. | Բերդ-Արծվաբերդ-Այգեձոր | 1+150 | 8 | 17 | 0.2 | 0.5 | 7.5 | 8.2 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 1.0 | 2.5 | 42.5 | 46.0 | |||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ՄԱՐԶԵՐՈՎ | 7.7 | 21.3 | 391.3 | 420.3 | |||||
II. Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության |
|||||||||
48. | «Կիևյան» կամուրջ` Հրազդան գետի վրա | - | 26.0 | 305 | 6 | 4.5 | 70.5 | 81 | |
49. | Արին Բերդ փող. ուղեանց | - | 28.7 | 45 | 7 | 3.6 | 25.2 | 35.8 | |
50. | Մյասնիկյան պող. N 1 ուղեանց | - | 14.7 | 145 | 4.4 | 7.2 | 48.4 | 60 | |
51. | Մյասնիկյան պող. N 2 ուղեանց | - | 14.7 | 96 | 3.6 | 4.2 | 32.2 | 40 | |
52. | Գարեգին Նժդեհի փող. ուղեանց | - | 26.6 | 338 | 6 | 11.0 | 164.0 | 181.0 | |
53. | Ճոպանուղու գլխավոր մուտքի հետիոտն. կամուրջ | - | 4 | 30 | - | - | - | - | Կատարվում է Երևանի քաղաքապետարանի կողմից: |
54. | Երևան-Սևան մայրուղու ուղեանց` Ավանի խճուղու հատումում | - | 17.3 | 280 | - | 9.9 | 237.6 | 247.5 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ԵՐԵՎԱՆ | - | 27.0 | 40.4 | 577.9 | 645.3 | ||||
III. ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարար. ենթակայության Ավտոմոբիլային կամուրջներ |
|||||||||
55. | Մ-1 Երևան-Գյումրի-Վրաստանի սահման | 112-570 | 8.5 | 41.5 | 0.4 | 1.2 | 19.4 | 21.0 | |
56. | Մ-1 Երևան-Գյումրի-Վրաստանի սահման | 143-390 | 7 | 26 | 0.2 | 0.6 | 10.0 | 10.8 | |
57. | Մ-2 Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման | 144-340 | 7 | 21 | 0.2 | 0.5 | 8.1 | 8.8 | |
58. | Մ-2 Երևան-Երասխ-Գորիս- Մեղրի-Իրանի սահման | 147-300 | 7 | 34.6 | 0.3 | 0.8 | 13.3 | 14.4 | |
59. | Մ-2 Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման | 252-320 | 6 | 50 | 0.3 | 1.0 | 16.5 | 17.8 | |
60. | Մ-2 Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման | 328-180 | 7 | 28 | 0.2 | 0.7 | 10.8 | 11.7 | |
61. | Մ-2 Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման | 370-000 | 7.5 | 26 | 0.2 | 0.6 | 10.7 | 11.5 | |
62. | Մ-2 Երևան-Երասխ-Գորիս-Մեղրի-Իրանի սահման | 371-100 | 6.6 | 23 | 0.2 | 0.5 | 8.3 | 9.0 | |
63. | Մ-6 Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստ. սահմ. | 36-570 | 8 | 85 | 0.8 | 2.2 | 37.4 | 40.4 | |
64. | Մ-4 Երևան-Սևան-Իջևան | 47-865 | 8 | 46 | 0.4 | 1.2 | 20.2 | 21.8 | |
65. | Մ-5 Երևան-Արմավիր-Թուրքիայի սահմ. | 21+890 | 8 | 63 | 0.6 | 1.7 | 27.7 | 30.0 | |
66. | Մ-10 Սևան-Մարտունի-Գետափ | 56+880 | 14 | 40 | 0.6 | 1.8 | 30.8 | 33.2 | |
67. | Մ-14 Ծովագյուղ-Շորժա-Վարդենիս | 91+094 | 7 | 28 | 0.2 | 0.6 | 10.8 | 11.6 | |
68. | Մ-12 Գորիս-Լաչին-Ստեփանակերտ | 21+820 | 7 | 26 | 0.2 | 0.6 | 10.0 | 10.8 | |
69. | Մ-2 Գնդեվազ-Ջերմուկ | 24+000 | 10.5 | 210 | - | - | 126.0 | 126.0 | |
70. | Մ-6 Աբովյան-Եղվարդ-Աշտարակ | 2+000 | 10.5 | 620 | 20 | - | 170.0 | 190.0 | |
71. | Մ-10 Սևան-Մարտունի-Գետափ | 38+090 | 12 | 35 | 0.5 | 1.4 | 23.1 | 25.0 | |
72. | Երևանից ելքի ուղեանցի վրա | 10+000 | 15 | 288 | 4.8 | 14.2 | 237.6 | 256.6 | |
73. | Հ-13 Էջմիածին-Մասիս-Մ-2 | 9+068 | 7 | 46.5 | 0.4 | 1.1 | 17.9 | 19.4 | |
74. | Հ-12 Այնթափ-Մասիս-Ռանչպար | 7+350 | 6 | 86 | 0.6 | 1.7 | 28.4 | 30.7 | |
75. | Հ-12 Այնթափ-Մասիս-Ռանչպար | 10+070 | 6 | 49 | 0.3 | 1.0 | 16.2 | 17.5 | |
76. | Աշտարակի Քասախ գետի կամուրջ | - | 11.5 | 380 | - | - | 111.0 | 111.0 | |
77. | Ստեփանավան քաղաքի կամուրջ | - | 26 | 204 | - | - | 51.4 | 51.4 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` Ա/Ճ | 31.4 | 33.4 | 1015.6 | 1080.4 | |||||
Երկաթուղային կամուրջներ | |||||||||
78. | Հաղպատ-Ալավերդի | 2604+829 | 4.5 | 32 | 10.4 | 15.6 | 160.0 | 186.0 | |
79. | Թումանյան-Շահալի | 2631+663 | 4.5 | 23 | 4.9 | 7.4 | 75.0 | 87.3 | |
80. | Թումանյան-Շահալի | 2636+363 | 4.5 | 42 | 8.9 | 13.2 | 137.0 | 159.1 | |
81. | Ախթալա-Հաղպատ | 2600+025 | 4.5 | 54 | 11.4 | 17.0 | 175.0 | 203.4 | |
82. | Փամբակ-Վանաձոր | 2646+912 | 4.5 | 32 | 6.8 | 10.2 | 105.0 | 122.0 | |
83. | Քոբեր-Թումանյան | 2626+900 | 4.5 | 65 | 13.8 | 20.7 | 212.0 | 246.5 | |
84. | Վանաձոր-Արջուտ | 2656+800 | 4.5 | 24 | 5.0 | 7.5 | 77.0 | 89.5 | |
85. | Շահալի-Փամբակ | 2639+200 | 4.5 | 159 | 33.8 | 50.4 | 520.0 | 604.2 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` Ե/Գ | 95.0 | 142.0 | 1461.0 | 1698.0 | |||||
ԸՆԴ.` ՏՐԱՆՍ. ԵՎ ԿԱՊԻ ՆԱԽ | 126.4 | 175.4 | 2476.6 | 2778.4 | |||||
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ` ՀՀ ՏԱՐԱԾՔ | 161.1 | 237.1 | 3445.8 | 3844.0 |
Ծանոթագրություն - Առաջարկվում է Հաղպատ-Ալավերդի 2606 + 074 պիկետի (լայն.` 4.5 մ, երկ.` 70.0 մ) ե/գ կամրջի փոխարեն շահագործման հանձնել կողքի նորակառույց կամուրջը:
Ց Ա Ն Կ
ՀՀ միջպետական, հանրապետական եվ տեղական (մարզային) նշանակության ճանապարհների վրա գտնվող վթարավտանգ կամուրջների 2002 թ. վերականգնման-ուժեղացման աշխատանքների
Աղյուսակ 4
NN |
Ճանապարհի |
Կամրջի տեղը |
Գաբարիտը(լայնությունը) (մ) |
Երկարությունը |
Վերականգ. |
2002 թ. ըստ փուլերի նախատեսված աշխատանքները և արժեքները (մլն դրամ) |
Ծանոթագրություն
| |||
տեխվիճակի մանրամասն հետազոտում |
վերականգ. |
վերականգ. |
ընդհանուր | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
I. Տեղական (մարզային) ենթակայության | ||||||||||
Արագածոտնի մարզ |
||||||||||
1 | Քուչակ-Եղիպատրուշ | 3+500 | 8 | 45.6 | 21.7 | 0.4 | 1.2 | - | 1.6 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 21.7 | 0.4 | 1.2 | - | 1.6 | |||||
Արարատի մարզ | ||||||||||
2. | Մոտեցում Արարատ գյուղին | 4+250 | 8 | 22 | 10.5 | 0.2 | 0.6 | - | 0.8 | |
3. | Քաղցրաշեն-Նորաշեն-Դվին | 0+700 | 10 | 16 | 9.6 | 0.2 | 0.6 | - | 0.8 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 20.1 | 0.4 | 1.2 | - | 1.6 | |||||
Արմավիրի մարզ | ||||||||||
4. | Արմավիր-Մրգաշատ-Երասխահուն | 1+300 | 8 | 22 | 10.5 | 0.2 | 0.6 | - | 0.8 | |
5. | Մոտեցում Խանջյան և Լուկաշին գ. | 2+200 | 7 | 20 | 8.4 | 0.2 | 0.5 | - | 0.7 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 18.9 | 0.4 | 1.1 | - | 1.5 | |||||
Գեղարքունիքի մարզ | ||||||||||
6. | Ծովագյուղ-ՀՃ | 1+400 | 10.0 | 37 | 22.0 | 0.4 | 1.2 | - | 1.6 | |
7. | Զովաբեր-Հրազդանի սահման | 0+300 | 8.2 | 24 | 11.7 | 0.2 | 0.7 | - | 0.9 | |
8. | Մեծ Մասրիկ-Կախակն | 1+380 | 12 | 30 | 21.6 | 0.4 | 1.2 | - | 1.6 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 55.3 | 1.0 | 3.1 | - | 4.1 | |||||
Լոռու մարզ | ||||||||||
9. | Կաթնառատ-Բլագոդար.-Մեղվահով. | 5+000 | 8 | 18 | 8.6 | 0.2 | 0.5 | - | 0.7 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 8.6 | 0.2 | 0.5 | - | 0.7 | |||||
Կոտայքի մարզ | ||||||||||
10. | ՀՃ-Մեղրաձոր | 1+300 | 6 | 28 | 10.0 | 0.2 | 0.6 | - | 0.8 | |
11. | ՀՃ-Տրանս. նախ. հանգստ. տուն | 0+500 | 6 | 12 | 4.3 | 0.1 | 0.2 | - | 0.3 | |
12. | ՀՃ-Մարմարիկ | 0+000 | 6 | 12 | 4.3 | 0.1 | 0.2 | - | 0.3 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 18.6 | 0.4 | 1.0 | - | 1.4 | |||||
Շիրակի մարզ | ||||||||||
13. | Հառիճ-Հովտաշատ | 3+015 | 7 | 27 | 11.2 | 0.2 | 0.6 | - | 0.8 | |
14. | Գյումրի-Առափի | 1+100 | 12 | 36 | 25.7 | 0.5 | 1.4 | - | 1.9 | |
15. | Ղարիբջանյան-Ախուրիկ | 1+080 | 9 | 42 | 22.4 | 0.4 | 1.2 | - | 1.6 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 59.3 | 1.1 | 3.2 | - | 4.3 | |||||
Սյունիքի մարզ | ||||||||||
16. | Գորիս-Տաթև | 39+100 | 6 | 9 | 3.3 | 0.1 | 0.2 | - | 0.3 | |
17. | Տաթև-Կապան | 42+300 | 6 | 9 | 3.3 | 0.1 | 0.2 | - | 0.3 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 6.6 | 0.2 | 0.4 | - | 0.6 | |||||
Վայոց ձորի մարզ | ||||||||||
18. | Շատին-Հերմոն | 14+770 | 9 | 25 | 13.5 | 0.3 | 0.8 | - | 1.1 | |
19. | ՀՃ-Ազատեկ-Փոռ | 9+300 | 8 | 20 | 9.5 | 0.2 | 0.5 | - | 0.7 | |
20. | Մարտիրոս-Սերս-Բարձրունի | 0+150 | 8 | 21 | 10.0 | 0.2 | 0.6 | - | 0.8 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 33.0 | 0.7 | 1.9 | - | 2.6 | |||||
Տավուշի մարզ | ||||||||||
21. | Դիլիջանի քաղ. շուկայի մոտ | - | 7 | 6 | 2.5 | 0.1 | 0.1 | - | 0.2 | |
22. | Արծվաբերդ-Ն. Շեն | 11+200 | 7 |
36 |
15.0 | 0.3 | 0.8 | - | 1.1 | |
23. | Թովուզ-Ծաղկավան | 0+350 | 7 |
10 |
5.3 | 0.1 | 0.3 | - | 0.4 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ | 22.8 | 0.5 | 1.2 | - | 1.7 | |||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ՄԱՐԶԵՐՈՎ | 274.0 | 5.3 | 14.8 | - | 20.1 | |||||
II. Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության | ||||||||||
24. | Արին Բերդ փողոցի ուղեանց | - | 28.7 | 45 | 35.8 | 7.0 | 3.6 | 25.2 | 35.8 | |
25. | Գարեգին Նժդեհի փողոցի ուղեանց | - | 26.6 |
338 |
181.0 | 6.0 | 11.0 | 164.0 | 181.0 | |
26. | Ճոպանուղու գլխավոր մուտքի հետիոտն կամուրջ | - | 4 | 30 | - | - | - | - | - | Կատարվում է Երևանի քաղաքապետարանի կողմից |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` Երևանի քաղաքապետարան | 216.8 | 13.0 | 14.6 | 189.2 | 216.8 | |||||
III. ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության ենթակայության | ||||||||||
Ավտոճանապարհային կամուրջներ | ||||||||||
27. | Գնդեվազ-Ջերմուկ-Ադրբեջ. սահմ. | 24+000 | 10.5 | 210 | 126.0 | - | - | 126.0 | 126.0 | |
28. | Աբովյան-Եղվարդ-Աշտարակ | 2+000 | 10.5 | 620 | 190.0 | 20.0 | - | 170.0 | 190.0 | |
29. | Աշտարակի Քասախ գետի կամուրջ | - | 11.5 | 380 | 111.0 | - | - | 111.0 | 111.0 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` Ա/Ճ | 427.0 | 20.0 | - | 407.0 | 427.0 | |||||
Երկաթուղային կամուրջներ | ||||||||||
30. | Թումանյան-Շահալի | 2631+663 | 4.5 | 23 | 87.3 | 4.9 | - | - | 4.9 | |
31. | Թումանյան-Շահալի | 2636+363 | 4.5 |
42 |
159.1 | 8.9 | - | - | 8.9 | |
32. | Ախթալա-Հաղպատ | 2600+025 | 4.5 |
54 |
203.4 | 11.4 | - | - | 11.4 | |
33. | Փամբակ-Վանաձոր | 2646+912 | 4.5 |
32 |
122.0 | 6.8 | - | - | 6.8 | |
34. | Հաղպատ-Ալավերդի | 2604+900 | 4.5 |
32 |
186.0 | 10.4 | - | - | 10.4 | |
35. | Քոբեր-Թումանյան | 2626+900 | 4.5 |
65 |
246.5 | 13.8 | - | - | 13.8 | |
36. | Վանաձոր-Արջուտ | 2656+800 | 4.5 |
24 |
89.5 | 5.0 | - | - | 5.0 | |
37. | Շահալի-Փամբակ | 2639+200 | 4.5 |
159 |
604.2 | 33.8 | - | - | 33.8 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` Ե/Գ | 1698.0 | 95.0 | - | - | 95.0 | |||||
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ՀՀ տրանս. և կապինախ. | 2125.0 | 115.0 | - | 407.0 | 522.0 | |||||
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ` ՀՀ տարածքում | 2615.8 | 133.3 | 29.4 | 596.2 | 758.9 |
ՀՀ տարածքի ճանապարհների վթարավտանգ կամուրջների վերականգնման ԵՎ ուժեղացման աշխատանքների արժեքի բաշխումն ըստ տարիների
Աղյուսակ 5
NN |
Ճանապարհների ենթակայությունը |
Ընդհանուր քանակը և |
Կամուրջների վերականգնման աշխատանքների արժեքն ըստ տարիների (մլն դրամ) | |||||
քանակը |
արժեքը |
2002 թ. |
2003 թ. |
2004 թ. |
2005 թ. |
2006 թ. | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
I.Մարզային ենթակայության |
|
|
|
|
|
||
1. | Արագածոտնի մարզ | 1 | 21.7 | 1.6 | 20.1 | - | - | - |
2. |
Արարատի մարզ | 5 | 66.3 | 1.6 | 19.1 | 22.3 | 23.3 | - |
3. |
Արմավիրի մարզ | 2 | 18.9 | 1.5 | 9.7 | 7.7 | - | - |
4. |
Գեղարքունիքի մարզ | 3 | 55.3 | 4.1 | 20.4 | 10.8 | 10.0 | 10.0 |
5. |
Լոռու մարզ | 6 | 20.1 | 0.7 | 13.6 | 5.8 | - | - |
6. | Կոտայքի մարզ | 3 | 18.6 | 1.4 | 8.0 | 9.2 | - | - |
7. | Շիրակի մարզ | 10 | 83.9 | 4.3 | 20.4 | 23.8 | 20.8 | 14.6 |
8. | Սյունիքի մարզ | 6 | 16.3 | 0.6 | 6.6 | 4.4 | 4.7 | - |
9. | Վայոց ձորի մարզ | 6 | 73.2 | 2.6 | 15.4 | 23.8 | 17.6 | 13.8 |
10. | Տավուշի մարզ | 5 | 46.0 | 1.7 | 9.0 | 13.9 | 13.9 | 7.5 |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ՄԱՐԶԵՐՈՎ | 47 | 420.3 | 20.1 | 142.3 | 121.7 | 90.3 | 45.9 | |
11. | II. Երևանի քաղաքապետարանի ենթակայության | 7 | 645.3 | 216.8 | 110.3 | 150.0 | 136.0 | 32.2 |
12. | III. ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախար. ենթակայության | |||||||
ա) ավտոճանապ. կամուրջներ | 23 | 10804 | 427.0 | 213.0 | 160.0 | 150.0 | 130.4 | |
բ) երկաթուղային կամուրջներ | 8 | 1698.0 | 95.0 | 377.0 | 417.0 | 409.0 | 400.0 | |
ԸՆԴԱՄԵՆԸ` ՏՐԱՆՍ. ՆԱԽ. | 31 | 27784 | 522.0 | 590.0 | 577.0 | 559.0 | 530.4 | |
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ` ՀՀ ՏԱՐԱԾՔ. | 85 | 38440 | 758.9 | 842.6 | 848.7 | 785.3 | 608.5 |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|