Գլխավոր տեղեկություն
Տիպ
Պաշտոնական պարզաբանում
Тип
Исходный акт (-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
ՀՀԳՏ 2009.05.04/16(334)
Принят
Ֆինանսների նախարար
Дата принятия
10.04.2009
Подписан
Ֆինանսների նախարար
Дата подписания
10.04.2009

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

 

------------ Տ. Դավթյան

10 ապրիլի 2009 թ.

N ____

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ

ՊԵՏԱԿԱՆ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԿՈՄԻՏԵԻ ՆԱԽԱԳԱՀ

 

------------ Գ. Խաչատրյան

1 ապրիլի 2009 թ.

N 3 

 

Պ Ա Շ Տ Ո Ն Ա Կ Ա Ն  Պ Ա Ր Զ Ա Բ Ա Ն ՈՒ Մ

 

2009 ԹՎԱԿԱՆԻ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ «ՀՍԿԻՉ-ԴՐԱՄԱՐԿՂԱՅԻՆ ՄԵՔԵՆԱՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԻ 11-ՐԴ ՀՈԴՎԱԾԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՈՐՈՇ ՀԱՐՑԵՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

«Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 11-րդ հոդվածում 2008 թվականի օգոստոսի 21-ի ՀՕ-139-Ն օրենքով կատարված փոփոխության արդյունքում 2009 թվականի հունվարի 1-ից հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման և հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտման համար տուգանքների չափերը կրկնապատկվել են: Նշված օրենքի 3-րդ հոդվածին համապատասխան` ԱԱՀ վճարող չհամարվողների նկատմամբ տուգանքի կրկնապատկված չափերը կիրառվելու են 2010 թվականի հունվարի 1-ից:

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության oրենքի 87-րդ հոդվածի 1-ին կետով սահմանված իրավական ակտի մեկնաբանման և դրա վերաբերյալ պաշտոնական պարզաբանումներ տալու համար սահմանված նորմերով, պաշտոնական պարզաբանում ենք.

1. 2009 թվականի հունվարի 1-ից հետո հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման և հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտում արձանագրվելու դեպքում տվյալ խախտումը համարվում է առաջին, երկրորդ, երրորդ կամ հերթական թվով անգամ կատարված, եթե այդ խախտումը` այն արձանագրելու օրվանը նախորդող մեկ տարվա ընթացքում առաջին, երկրորդ, երրորդ կամ հերթական թվով կատարված խախտումն է, քանի որ օրենքով այլ բան սահմանված չէ:

2. 2009 թվականի ընթացքում հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման, հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտման արձանագրման դեպքում՝

1) եթե խախտում կատարած կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը համարվում է ԱԱՀ վճարող, ապա կատարված խախտման համար նշանակվում է տուգանք ԱԱՀ վճարողի համար սահմանված չափերով` առաջին խախտման համար` 150 հազար դրամ, 2-րդ խախտման համար` 300 հազար դրամ, երրորդ և ավելի խախտման համար` 600 հազար դրամ.

2) եթե խախտում կատարած կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը համարվում է ԱԱՀ վճարող չհամարվող, ապա կատարված խախտման համար նշանակվում է տուգանք ԱԱՀ վճարող չհամարվողի համար սահմանված չափերով` առաջին խախտման համար` 75 հազար դրամ, 2-րդ խախտման համար` 150 հազար դրամ, երրորդ և ավելի խախտման համար` 300 հազար դրամ:

3. Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման, հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտման համար տուգանքների կիրառման առումով հարկ վճարողը համարվում է ԱԱՀ վճարող`

- եթե խախտման արձանագրման տարվանը նախորդող օրացուցային տարում հարկ վճարողի մատակարարած ապրանքների և մատուցած ծառայությունների (այդ թվում` անհատույց կամ մասնակի հատուցմամբ) համար օրենքին համապատասխան որոշված հարկվող շրջանառությունը գերազանցել է 58.35 մլն դրամը (ԱԱՀ-ի շեմը).

- եթե խախտման արձանագրման տարվանը նախորդող օրացուցային տարում հարկ վճարողի մատակարարած ապրանքների և մատուցած ծառայությունների (այդ թվում` անհատույց կամ մասնակի հատուցմամբ) օրենքին համապատասխան որոշվող հարկվող շրջանառությունը չի գերազանցել է ԱԱՀ-ի շեմը, սակայն «Ավելացված արժեքի հարկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 3-րդ հոդվածի համաձայն ԱԱՀ-ի շեմը այդ հարկ վճարողի նկատմամբ 2009 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ կիրառելի չէ.

- եթե անձը նախորդ օրացուցային տարում չի գերազանցել ԱԱՀ-ի շեմը, սակայն խախտումն արձանագրելու հաշվետու ժամանակաշրջանին նախորդող` ընթացիկ տարվա հաշվետու ժամանակաշրջանների համար ներկայացված հաշվարկներով ապրանքների մատակարարման կամ ծառայությունների մատուցման (այդ թվում` անհատույց կամ մասնակի հատուցման) գործարքների հարկվող շրջանառությունը գերազանցել է ԱԱՀ-ի շեմը.

- եթե խախտումն արձանագրելու պահին հարկային մարմնում առկա տվյալներից պարզ է, որ հարկ վճարողի նկատմամբ ԱԱՀ-ի շեմը կիրառելի չէ.

- եթե խախտումն արձանագրելու պահին հարկ վճարողի կողմից արդեն իսկ ներկայացված է եղել հայտարարություն` իրեն ԱԱՀ վճարող համարելու մասին:

Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման, հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտման համար տուգանքների կիրառման նպատակով ԱԱՀ-ի շեմը հաշվարկվում է «Ավելացված արժեքի հարկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 8-րդ հոդվածին համապատասխան` անկախ այն հանգամանքից, թե այդ գործարքները (գործունեությունը) ինչ կարգով են հարկվել (հարկվել է ԱԱՀ-ով, պարզեցված հարկով, ԱԱՀ-ով կամ հաստատագրված վճարով):

4. 2009 թվականին բացառապես «Հաստատագրված վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն հաստատագրված վճարով հարկվող գործունեություն իրականացնողների նկատմամբ հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտումների համար կիրառվում են ԱԱՀ վճարող չհամարվողների համար սահմանված տուգանքների չափերը:

5. Եթե հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման, հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի և (կամ) շահագործման կանոնների խախտման արձանագրման պահին կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը համարվել է ԱԱՀ վճարող չհամարվող և հետագայում՝ խախտումն արձանագրելուց հետո ներկայացրել է հայտարարություն ԱԱՀ վճարող համարվելու մասին կամ եթե հարկ վճարողի նկատմամբ ԱԱՀ-ի շեմի կիրառելի չլինելը պարզվել է խախտումն արձանագրելու պահից հետո, ապա այս դեպքերում արձանագրված խախտման համար նշանակված տուգանքի չափի վերահաշվարկ չի կատարվում: Արձանագրված խախտման համար նշանակված տուգանքի չափի վերահաշվարկ չի կատարվում նաև, եթե կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը ԱԱՀ վճարող է համարվում հարկային մարմնի կողմից սահմանված կարգով իրականացվող ստուգումների արդյունքում: