Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 44
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (02.09.1995-27.05.1996)
Статус
Չի գործում
Первоисточник
Принят
ՀՀ կառավարություն
Дата принятия
02.10.1995
Подписан
ՀՀ վարչապետ
Дата подписания
02.10.1995
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
02.10.1995
Дата вступления в силу
02.09.1995
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
20.09.1998

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Լ. ՏԵՐ-ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ
2 հոկտեմբերի 1995 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

2 հոկտեմբերի 1995 թվականի N 44

 

քաղ. Երևան

 

ԲՆԱԿԱՆ ԳԱԶԻՑ ՕԳՏՎԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել բնական գազից օգտվելու կանոնները (կցվում է):

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 1995 թվականի սեպտեմբերի 2-ից:

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ

Հ. ԲԱԳՐԱՏյան

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 1995 թվականի
հոկտեմբերի 2-ի N 44 որոշմամբ

 

ԲՆԱԿԱՆ ԳԱԶԻՑ ՕԳՏՎԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Բնական գազից օգտվելու կանոնները (այսուհետ` կանոններ) սահմանում են Հայաստանի Հանրապետությունում գազամատակարար, գազ իրացնող և սպառող ձեռնարկությունների, հիմնարկների և կազմակերպությունների, ինչպես նաև քաղաքացիների փոխհարաբերությունները: Սույն կանոնները պարտադիր են մատակարարող, իրացնող, նախագծող և կարգաբերող ձեռնարկությունների, ինչպես նաև սպառողների համար, անկախ սեփականության ձևից և գերատեսչական ենթակայությունից:

2. Գազամատակարար ձեռնարկություն է հանդիսանում Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի նախարարության «Հայգազարդ» պետական կոնցեռնը (այսուհետ` մատակարար):

3. Գազ իրացնող ձեռնարկություններ են հանդիսանում «Հայգազարդ» պետական կոնցեռնի գազիֆիկացման և գազամատակարարման դուստր ձեռնարկությունները (այսուհետ` իրացնող):

4. Գազ սպառողներ են հանդիսանում արդյունաբերական, կոմունալ-կենցաղային, գյուղատնտեսական և այլ ձեռնարկությունները, հիմնարկներն ու կազմակերպությունները (անկախ սեփականության ձևից), ինչպես նաև քաղաքացիները (այսուհետ` սպառող):

5. Գազի մատակարարումը, իրացումը և սպառումն իրականացվում են սույն կանոններին համապատասխան կնքված պայմանագրերի հիման վրա: Պայմանագրին կցվում է գազատարների, ինչպես նաև չափիչ-հսկիչ սարքերի հաշվեկշռային պատկանելության և կողմերի շահագործման համար պատասխանատվության սահմանազատման ակտը:

6. Պայմանագիրը կնքվում է մատակարարի և իրացնողի, իրացնողի և սպառողի միջև:

7. Պայմանագիրը կնքելիս հաշվի է առնվում գազատարների տեխնիկական վիճակը և թողունակությունը:

8. Գազ մատակարարող, իրացնող և սպառող ձեռնարկությունները, անկախ սեփականության ձևից և գերատեսչական ենթակայությունից, պատասխանատու են իրենց պատկանող գազատարների, դրանց շահագործումն ու սպասարկումն ապահովող կառույցների, շինությունների և սարքավորումների տեխնիկական վիճակի, գործող տեխնիկական կանոնների և նորմերի պահանջներին համապատասխան դրանց շահագործման և օպերատիվ գործակարգավարական (դիսպետչերական) կարգապահության պահպանման համար:

9. Գազամատակարարման ժամանակ մատակարարը, իրացնողները և սպառողները պարտավոր են խստորեն պահպանել սույն կանոնների, ինչպես նաև գազային տնտեսության մեջ անվտանգության տեխնիկայի վերաբերյալ գործող բոլոր կանոնների (այսուհետ` գազային տնտեսության մեջ անվտանգության տեխնիկայի կանոններ) պահանջները, անմիջապես միմյանց հայտնել իրենց պատկանող օբյեկտներում տեղի ունեցած վթարների, անսարքությունների և այլ դեպքերի մասին, որոնց հետևանքով հնարավոր է գազի մատակարարման կամ սպառման նվազեցում կամ լրիվ ընդհատում:

10. Իրացնողը պարտավոր է Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի նախարարության էներգիայի պետական հսկողության և խնայողության գլխավոր վարչության (այսուհետ` Էներգապետհսկողություն) ու Հայաստանի Հանրապետության արդյունաբերության մեջ աշխատանքների անվտանգ կատարման և լեռնային հսկողության վարչության (այսուհետ` Լեռտեխհսկողություն) կարգադրագրերով սպառողին նախազգուշացնելուց հետո (հեռախոսագրով, հեռագրով, էլեկտրոնային կապի միջոցով) մասամբ կամ լրիվ դադարեցնել գազամատակարարումը: Իրացնողն իրավասու է նաև սպառողի գազամատակարարումը մասամբ կամ լրիվ դադարեցնել`

ա) պայմանագրով սահմանված ժամկետում սպառված գազի համար չվճարման դեպքում.

բ) առանց համապատասխան թույլտվության գազի օգտագործման դեպքում.

գ) հաշվարկային հաշվառման չափիչ-հսկիչ սարքերից դուրս գազասպառման համակարգին միացման դեպքում.

դ) վթարի կամ գազասպառման համակարգի տեխնիկական անբավարար վիճակի դեպքում.

ե) գազի օգտագործման սահմանված մեծությունների և ժամային առավելագույն բեռնվածության գերազանցման դեպքում.

զ) գազասպառման համակարգերը գերազանցող անձնակազմի ատեստավորման բացակայության դեպքում.

է) սպառողի կողմից իր տարածք իրացնողի ներկայացուցչի մուտքի խոչընդոտման կամ արգելման դեպքում: Սպառողի գազամատակարարումը վերականգնվում է այն դադարեցնելու (սահմանափակելու) կարգադրագիր տված մարմնի գրավոր թույլտվությամբ:

 

II. ԻՐԱՑՎՈՂ ԳԱԶԻ ԲԱՇԽՈՒՄԸ ԵՎ ՀԱՇՎԱՌՈՒՄԸ

 

11. Մատակարարը գազը սպառողներին բաշխում է` ելնելով հանրապետություն մուտք գործող գազի ծավալներից, գազամուղների տեխնիկական վիճակից, թողունակությունից և սպառողների գնողունակությունից:

12. Գազ մատակարարողը, իրացնողները և սպառողները պարտավոր են այն մատակարարել, իրացնել և սպառել հավասարապես` սահմանված ամսական սահմանաքանակից հաշվարկված միջին օրական չափաքանակով, իսկ դրանից շեղվելու անհրաժեշտության դեպքում` նրանց գործակարգավորական ծառայությունների փոխադարձ համաձայնությամբ:

13. Սպառողների կողմից օրական չափաքանակի գերծախսի դեպքում իրացնողին իրավունք է վերապահվում կիրառել գազամատակարարման սահմանափակում` սահմանված օրական չափաքանակի սահմանում:

14. Գազի օգտագործման ռեժիմների կարգավորման վերաբերյալ գազամատակարարի ցուցումները պարտադիր են կատարման իրացնողների և սպառողների համար:

15. Մատակարարի կողմից իրացնողին տրված գազի քանակը որոշվում է մատակարարի չափիչ-հսկիչ սարքերով, որի տվյալները ձևակերպվում են մատակարարի և իրացնողի կողմից կազմված ակտով, պայմանագրով նախատեսված ժամկետներում: Նշված ակտը հիմք է մատակարարված գազի դիմաց վճարման համար:

16. Իրացնողի կողմից սպառողներին մատակարարված գազի քանակը որոշվում է սպառողների մոտ տեղադրված և նրանց հաշվեկշռում գտնվող չափիչ-հսկիչ սարքերով (հաշվիչ, ծախսաչափ) և ձևակերպվում է գազ իրացնողի ու սպառողի կողմից տրված ակտով, պայմանագրով նախատեսված ժամկետներում:

Սպառողի մոտ գազի հաշվիչների բացակայության կամ անսարքության դեպքում մատակարարված գազի քանակը հաշվարկվում է ըստ չկապարակնքված տեղակայանքների նախագծային հզորության, ելնելով հաշվիչների անսարքության ժամանակահատվածում ձեռնարկության աշխատած ժամերի քանակից:

Առանձին դեպքերում սպառողներին մատակարարված գազի քանակը կարող է որոշվել իրացնողի մոտ տեղադրված և իր հաշվեկշռում գտնվող չափիչ-հսկիչ սարքերի տվյալներով:

17. Մատակարարի գազաչափիչ սարքերի անսարքության դեպքում մատակարարված գազի քանակը որոշվում է սպառողների գազաչափիչների գումարային ցուցմունքով, իսկ սպառողների մոտ դրանց բացակայության դեպքում` մատակարարի և իրացնողի կողմից կազմված համատեղ ակտով, որտեղ հաշվի են առնվում սպառողների նախագծային հզորությունները և աշխատաժամերը:

18. Կողմերին իրավունք է վերապահվում ստուգելու չափիչ-հսկիչ սարքերի շահագործումն ու աշխատանքը և քարտագրերի մշակման ճշտությունը, ինչպես նաև պահանջելու դրանց արտահերթ ստուգումը և չափաբերումը:

Չափիչ-հսկիչ սարքերի անսարքության դեպքում փորձաքննական աշխատանքների համար վճարումը կատարվում է սարքերի սեփականատերը, իսկ սարքին լինելու դեպքում` չափագրման փորձաքննություն պահանջող կողմը:

19. Հաշվարկային հաշվառման սարքերի պարբերաբար պետական ստուգումը կատարում է Հայաստանի Հանրապետության ստանդարտացման, չափաբանության և սերտիֆիկացման վարչությունը` իր կողմից սահմանված ժամկետներում:

Նշված վարչության դրոշմի բացակայության կամ հաշվարկային հաշվառման չափիչ-հսկիչ սարքերի ստուգման ժամկետը լրանալիս, այդ սարքերով կատարված հաշվառումը համարվում է անվավեր և մատակարարված գազի քանակը համապատասխան հաշվարկով որոշում է գազ իրացնող ձեռնարկությունը:

20. Մատակարարի, սպառողի և իրացնողի հաշվարկային հաշվառման համակարգի նկատմամբ հսկողությունն իրականացնում է Էներգապետհսկողությունը:

21. Գործող նորմերին համապատասխան, հաշվառման ժամանակ չափման միավորը սահմանվում է 1 խորանարդ մետր գազը t=20 OC ջերմաստիճանի, p=760 մմ սնդիկի սյան ճնշման և զրոյական խոնավության պայմաններում:

22. Հաշվարկված (որոշված) գազի քանակի հետ չհամաձայնվող կողմն այդ մասին հայտնում է մյուս կողմին` ակտի կազմման պահից 10-օրյա ժամկետում:

23. Կազմված ակտի հետ իրացնողի կամ սպառողի չհամաձայնելու դեպքում ծագած տարաձայնությունները լուծում է էներգապետհսկողությունը:

24. Իրացնողի և սպառողի միջև ծագած տարաձայնություններն էներգապետհսկողության կողմից չլուծելու դեպքում այն լուծվում է պետական արբիտրաժում կամ դատարանում:

Մինչև նշված մարմինների կողմից որոշում կայացնելը գազի ծախսի համար հիմք է ընդունվում իրացնողի ներկայացրած հաշվարկը:

 

III. Մատակարարվող գազի որակը

 

25. Գազի մատակարարումն սպառողներին իրականացվում է իրացնողի և սպառողի միջև կնքված պայմանագրի տեխնիկական պայմաններով նախատեսված որակին համապատասխան:

26. Գազի որակի և բաղադրության ստուգման պարբերականությունը ու նմուշի վերցման տեղը սահմանվում են գազ մատակարարողի և իրացնողի միջև կնքված պայմանագրով:

Յուրաքանչյուր ամիս մատակարարը կատարում է գազի որակի ստուգում և արդյունքների մասին գրավոր տեղյակ է պահում իրացնողներին: Իրացնողների և սպառողների միջև գազի սպառման հաշվարկների կատարման հիմք է ընդունվում մատակարարի կողմից տրված որակի մասին տեղեկանքը:

Գազի որակի վերաբերյալ վեճերը լուծում է Հայաստանի Հանրապետության ստանդարտացման, չափաբանության և սերտիֆիկացման վարչությունը:

27. Գազի հոտավորումն իրականացնում է մատակարարը, իսկ հոտի ակտիվությունը գազատարներում հսկում է իրացնողը, գազային տնտեսությունում անվտանգության տեխնիկային նորմերին համապատասխան:

Եթե սպառողը գազն օգտագործում է տեխնոլոգիական նպատակներով և ենթակա չէ հոտավորման, ապա այն պետք է նախատեսվի պայմանագրով:

28. Մատակարարը և իրացնողը պահպանում են գազի ճնշումը գազաբաշխիչ կայանի (ԳԲԿ) ելքում` սպառողի կողմից օրվա սահմանաքանակով գազը վերցնելու պայմանով:

 

IV. ԳԱԶԻ ՄԱՏԱԿԱՐԱՐՈՒՄԸ ՆՈՐ ԳԱԶԻՖԻԿԱՑՎՈՂ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐԻՆ

 

29. Հանրապետությունում նոր գազիֆիկացվող օբյեկտներին գազի օգտագործման թույլտվություն տալիս է Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի նախարարությունը` Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարության և Հայաստանի Հանրապետության բնապահպանության և ընդերքի նախարարության համաձայնությամբ:

30. Սպառողը (կամ նրա հանձնարարությամբ նախագծող կազմակերպությունը) մինչև նախագծման առաջադրանքի կազմելը պետք է մատակարարի հանձնարարությամբ իրացնողից ստանա գազատարին միացման տեխնիկական պայմանները:

31. Գազի օգտագործման թույլտվություն ստանալու համար սպառողը պետք է Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի նախարարություն ներկայացնի հայտագիր, կցելով օբյեկտի տեղաբաշխման պլանը, տեխնիկական բնութագիրը, նշելով գազի տարեկան և եռամսյակային պահանջարկը:

32. Գազատարին միացման տեխնիկական պայմաններում պետք է նշվեն`

ա) օբյեկտը սնուցող գազատարի միացման տեղը.

բ) գործող գազամուղի թողունակությունը մեծացնելու նպատակով գազաբաշխիչ կայանի (ԳԲԿ) փոխարինման կամ շինարարության անհրաժեշտությունը.

գ) միացվող գազամուղում գազի ճնշումը (ԳԲԿ-ից հետո).

դ) միջանցիկ կամ ԳԲԿ-ին օղակավոր շրջանցման գծերի շինարարության անհրաժեշտությունը.

ե) գազի ծախսի հաշվարկի վերաբերյալ պահանջները.

զ) տեխնիկական պայմանների գործողության ժամկետը:

Իրացնողը նշված տեխնիկական պայմանների մասին տեղյակ է պահում էներգապետհսկողությանը:

33. Գազատարի միացման տեխնիկական պայմանների կատարումը պարտադիր է սպառողների և գազամատակարարման նախագիծը կազմող նախագծային կազմակերպությունների համար: Տեխնիկական պայմաններից շեղում կատարվում է միայն իրացնողի թույլտվությամբ` մատակարարի համաձայնությամբ:

34. Գազամատակարարման նախագծերը պետք է կատարվեն գործող շինարարական նորմերի և կանոնների, գազային տնտեսությունում անվտանգության տեխնիկայի կանոնների, այլ նորմատիվային-տեխնիկական փաստաթղթերի և սույն կանոնների պահանջներին համապատասխան:

35. Շինարարությունն սկսելուց առաջ գազամատակարարման բոլոր նախագծերը ենթակա են գրանցման Լեռտեխհսկողությունում, իրացնողի մոտ, «Հայգազարդ» պետական կոնցեռնի «Անտիկոր» ՊՁ-ում և էներգապետհսկողությունում:

 

V. ԳԱԶ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՂ ՏԵՂԱԿԱՅԱՆՔՆԵՐԻ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

36. Գազիֆիկացման աշխատանքներն ավարտելուց հետո սպառողների գազային տեղակայանքներն ընդունվում են շահագործման սահմանված կարգով ստեղծված հանձնաժողովների կողմից, շինարարական նորմերի և կանոնների ու գազային տնտեսության մեջ անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահանջներին համապատասխան: Հանձնաժողովի աշխատանքներին մասնակցում են Լեռտեխհսկողության և Էներգապետհսկողության ներկայացուցիչները:

37. Գազի մատակարարումից առաջ և ընթացքում համապատասխան մասնագիտացված ձեռնարկության կողմից պարտադիր իրականացվում են ռեժիմային-կարգաբերման և նորոգման-կարգաբերման աշխատանքներ:

Կարգաբերող ձեռնարկությունները և ծառայությունները, անկախ կարգավիճակից, պետք է գրանցվեն Էներգապետհսկողությունում ու Լեռտեխհսկողությունում և համապատասխան աշխատանքների կատարման համար ստանան թույլտվություն:

Գազ սպառող ձեռնարկություններին արգելվում է կարգաբերման աշխատանքների կատարման պայմանագիր կնքել համապատասխան թույլտվություն չունեցող ձեռնարկությունների հետ:

38. Իրացնողը գազ օգտագործող տեղակայանքներին գազ է մատակարարում հետևյալ փաստաթղթերի առկայության դեպքում`

Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի նախարարության կողմից տրված գազի օգտագործման թույլտվություն.

գազ օգտագործող սարքավորումների, գազայրիչ տեղակայանքների, չափիչ-հսկիչ սարքերի կատարողական-տեխնիկական փաստաթղթեր, աշխատանքային նախագծեր, սխեմաներ, անձնագրեր և գազի հաշվառման համակարգի հետ առնչվող այլ փաստաթղթեր.

մասնագիտացված ձեռնարկության հետ ռեժիմային-կարգաբերման և նորոգման-կարգաբերման աշխատանքների իրականացման վերաբերյալ կնքված պայմանագիր.

գազամատակարարման համակարգի շահագործման ընդունման վերաբերյալ սույն կանոնների 36-րդ կետում նշված հանձնաժողովի ընդունման ակտ.

ատեստավորող համապատասխան հանձնաժողովի արձանագրության` գազ օգտագործող տեղակայանքների շահագործման մասով սպասարկող անձնակազմի գիտելիքների ստուգման վերաբերյալ.

հրաման գազային տնտեսության համար պատասխանատուների նշանակման վերաբերյալ.

հրդեհային հսկողության մարմինների կողմից տրված ծխաօդափոխիչ ուղիների տեխնիկական վիճակի և սարքինության վերաբերյալ ակտ.

կաթսայատները սպասարկող հնոցապաններին տրված մասնագիտական թույլտվություն.

էներգապետհսկողության թույլտվություն:

 

VI. ՀԱՇՎԱՐԿԻ ԿԱՐԳԸ

 

39. Տրված մեկ միավոր գազի հաշվարկը կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության էներգահամակարգում սակագներ հաստատող միջգերատեսչական հանձնաժողով հաստատած սակագներով:

(փոփ. 07.05.96 N 160 որոշում)

40. Մատակարարված գազի վճարումը կատարվում է պայմանագրով սահմանված կարգով:

41. Մատակարարված գազի վճարման հաշվարկները կատարվում են բանկային համակարգում սահմանված ձևերին համապատասխան:

42. Վճարման հաշիվների համար հիմք են հանդիսանում սույն կանոնների 15, 16 և 17-րդ կետերով նշված ակտերը:

 

VII. ԳԱԶԱՄԱՏԱԿԱՐԱՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՀՍԿՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

43. Բնական գազի օգտագործման նկատմամբ պետական հսկողությունն իրականացնում է Էներգապետհսկողությունը, իսկ տեխնիկական հսկողությունը` Լեռտեխհսկողությունը, անկախ օգտագործողի սեփականության ձևից և գերատեսչական ենթակայությունից:

44. Պետական հսկողության իրականացումը Հայաստանի Հանրապետության նախարարություններին, վարչություններին, գերատեսչություններին և պետական կառավարման տարածքային մարմիններին չի ազատում իրենց ենթակա ձեռնարկությունների գազասպառման համակարգերի տեխնիկական վիճակի և դրանց շահագործման ստուգման գծով պարտականություններից, իսկ այդ ձեռնարկություններին` շինարարական նորմերի ու կանոնների, գազային տնտեսության մեջ անվտանգության կանոնների և այլ նորմատիվային-տեխնիկական փաստաթղթերի պահանջների կատարման պարտականությունից:

45. Սպառողի գազասպառման համակարգ և գազասպառիչների մոտ Էներգապետհսկողության և գազամատակարարող ձեռնարկության պաշտոնատար անձանց մուտքը, ինչպես նաև նրանց կողմից իրականացվող գազասպառման ռեժիմների ստուգումները խոչընդոտելու համար սպառողը ենթարկվում է պատասխանատվության` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

 

VIII. ԳՈՒՅՔԱՅԻՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

46. Կողմերի գույքային պատասխանատվությունը որոշվում է գործող օրենսդրությամբ, մատակարարի, իրացնողի և սպառողի միջև կնքված պայմանագրերով:

47. Սպառողը, ինչպես նաև իրացնողը, պատասխանատու են պայմանագրով սահմանված չափաքանակով գազի մատակարարման, օգտագործման և ծախսված գազի դիմաց պայմանագրով սահմանված կարգով և ժամկետում վճարումների կատարման համար:

48. Իրացնողի կամ սպառողի կողմից պայմանագրով սահմանված ամսական չափաքանակից ավել և առանց մատակարարի համաձայնության գազ օգտագործելու դեպքում իրացնողը կամ սպառողը վճարում են տուգանք` ավել օգտագործված գազի արժեքի տասնապատիկի չափով:

49. Մատակարարը` իրացնողին, իսկ իրացնողը` սպառողին պայմանագրով սահմանված ամսական չափաքանակի և որակի գազ չմատակարարելու դեպքում վճարում է տուգանք չմատակարարված կամ անորակ գազի արժեքի իննապատիկի չափով:

50. Մատակարարը կամ իրացնողը գազի թերմատակարարման կամ չմատակարարման համար ազատվում է պատասխանատվությունից, եթե գազի թերմատակարարումը կամ չմատակարարումը հետևանք են սույն կանոնների 10-րդ կետով նախատեսված, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կամ Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի որոշումներով սահմանված դեպքերի, ինչպես նաև չկանխատեսված այլ դեպքերի:

 

IX. ԲՆԱԿՉՈՒԹՅԱՆ ԳԱԶԱՄԱՏԱԿԱՐԱՐՈՒՄԸ

 

51. Քաղաքացիները, որպես սպառող, օգտվում են միայն քաղաքային ցածր ճնշման գազատարներից:

Գազամատակարարումն իրականացվում է միայն իրացնողի կողմից` գազային տնտեսության անվտանգության տեխնիկայի կանոնների համաձայն:

52. Բնակչության և իրացնողի միջև գազամատակարարման հիմք է հանդիսանում.

ա) անհատական բնակելի տների համար` բնակչի դիմումը.

բ) պետական կամ գերատեսչական բնակելի ֆոնդի տների, ինչպես նաև առանձին բնակավայրների համար` կնքված գազամատակարարման պայմանագիրը:

53. Քաղաքացիները գազի արժեքը վճարում են համաձայն Հանրապետության էներգահամակարգում սակագներ հաստատող միջգերատեսչական հանձնաժողով հաստատած սակագների` ըստ հաշվիչի ցուցմունքի:

(փոփ. 07.05.96 N 160 որոշում)

54. Քաղաքացիների և իրացնողի միջև ծագած տեխնիկական բնույթի տարաձայնությունները լուծում է «Հայգազարդ» պետական կոնցեռնի Հայգազկենցաղտեսչությունը: Վերջինիս տված եզրակացությունը հիմք է հանդիսանում իրացնողի և բնակչի համար: Եզրակացությունը կարող է գանգատարկվել դատական կարգով:

55. Քաղաքացիները պատասխանատու են իրենց բնակարանների գազատարների և գազային սարքերի անվտանգ շահագործման համար: Քաղաքացիները գազից անվտանգ օգտվելու համապատասխան հրահանգավորում պետք է ստանան բնակելի տների գազամատակարարումն իրականացնող գազային տնտեսության կողմից:

56. Նոր գազիֆիկացվող բնակելի տների գազիֆիկացման աշխատանքները կատարվում են Հայաստանի Հանրապետության էներգետիկայի նախարարության կողմից սահմանված կարգով: