Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 27-Ն
Տիպ
Հրաման
Тип
Исходный акт (19.09.2020-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
Միասնական կայք 2020.09.07-2020.09.20 Պաշտոնական հրապարակման օրը 09.09.2020
Принят
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Дата принятия
04.09.2020
Подписан
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Дата подписания
04.09.2020
Дата вступления в силу
19.09.2020

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

4 սեպտեմբերի 2020 թ.

N 27-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասը

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2020-2021 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի: Հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանին:

 

Նախարար

Ա. Հարությունյան

 

Հավելված

 Հայաստանի Հանրապետության

 կրթության, գիտության, մշակույթի

և սպորտի նախարարի 2020 թվականի

 սեպտեմբերի 4-ի N 27-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2020-2021 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` Դպրոց) ուսումնական տարվա մեկնարկը, ինչպես նաև աշնանային, ձմեռային, գարնանային և ամառային արձակուրդները սահմանվում են պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար նախատեսված ժամկետներին համապատասխան:

2. Ուսումնական տարվա տևողությունը 34-40 շաբաթ է, ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից՝ կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. Առարկաների քանակը և դասաժամերի թվաքանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները, անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբայինը` 40 րոպե է:

6. Սովորողների գիտելիքների գնահատումը կատարվում է ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաներից ստուգարքով, տարբերակված ստուգարքով (սահմանային ներքին շեմով, բալային գնահատումով ստուգարք) և քննությամբ:

7. Տարբերակված ստուգարքն ու քննությունը գնահատվում են գնահատման առավելագույն 10 միավորային համակարգով, գնահատականը համարվում է բավարար՝ 3, 4, 5, լավ՝ 6, 7, 8 և գերազանց՝ 9, 10 միավորների դեպքում:

8. Ստուգարքի դեպքում արդյունքը գնահատվում է «ստուգված» կամ «չստուգված» գնահատականով:

9. Փոխադրական քննությունը, տարբերակված ստուգարքն անբավարար, կամ ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, կամ ուսումնական տարվա ընթացքում ընդհանուր 60-ից ավելի դասաժամ անհարգելի բացակայություն ունեցող սովորողը հաջորդ դասարան չի փոխադրվում:

10. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) ուսումնառության ավարտը, ինչպես նաև դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ փոխադրումը կազմակերպվում է ուսումնական պլանով նախատեսված ստուգարքների և քննությունների հանձնման, սովորողի գերազանց առաջադիմության և մանկավարժական խորհրդի հավանության դեպքում:

11. Ուսումնառության ամբողջ ժամանակահատվածում Դպրոցի սովորողը դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ կարող է փոխադրվել միայն մեկ անգամ:

12. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) Դպրոցում ընդունելության կազմակերպման գործընթացն իրականացվում է մինչև նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը՝ Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առաջարկած դասարանում, տվյալ դասարանին նախորդող փոխադրական ստուգարքների և քննությունների հաղթահարման դեպքում:

13. Դպրոցից Դպրոց սովորողի տեղափոխությունը կարող է իրականացվել ուսումնական տարվա ընթացքում՝ ուսումնառության նախկին Դպրոցի տնօրենի հրամանով հաստատված համապատասխան տեղեկանքի հիման վրա:

14. Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է ավարտական ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած և ուսումնական պլանով նախատեսված դասաժամերի առնվազն 70% մասնակցություն ունեցած սովորողներին:

15. Դպրոցում վճարովի հիմունքներով կարող է կազմակերպվել նախադպրոցական և հետդպրոցական ուսումնառություն:

16. Ուսումնական պլանով չնախատեսված այլ (լրացուցիչ) երաժշտական գործիքի, երգեցողության ուսուցման գործընթացը կազմակերպվում է հավելյալ վարձավճարով:

17. Տեսական առարկաների խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը կարող է լինել 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

18. «Նվագախումբ» առարկայի ուսուցումը կազմակերպվում է 10-12, իսկ «Երգչախումբ»-ը՝ 20-35 սովորողների դեպքում:

19. Ելնելով համույթի, նվագախմբի և երգչախմբի պարապմունքների առանձնահատկություններից` սահմանել.

ա) 3-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր համույթի ղեկավարի համար.

բ) 8-12 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր նվագախմբի ղեկավարի համար.

գ) 20-35 սովորողի դեպքում` մեկ միավոր երգչախմբի խմբավարի և 0,5-1 միավոր կոնցերտմայստերի համար: Ավելի մեծ նվագախմբի կամ երգչախմբի դեպքում համաչափ ավելացնել միավորների թիվը:

20. Արտակարգ դրության և արտակարգ իրավիճակի ռեժիմների գործողության ժամկետներում Դպրոցում ուսուցումը կարող է կազմակերպվել հեռավար ձևաչափով:

21. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի աղյուսակում ներկայացված են տվյալ մասնագիտության ուսուցման առարկաների ցանկը և նվազագույն դասաժամերը, որոնք պարտադիր են ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցության համար: Աղյուսակներում ներկայացված է նաև ստուգարքների և քննությունների անցկացման ժամանակահատվածը («դասարան/ կիսամյակ» ձևաչափով)։

22. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի «Պարզաբանումներ» հատվածում ներկայացված է տվյալ մասնագիտական առարկայի ուսուցման կազմակերպման գործընթացը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

 

(6-9 տարեկան ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

VI

VII

1.

Դաշնամուր

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, V/2, VI/2

IV/2, VII/2

2.

Սոլֆեջո

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, IV/2, V/2, VI/2

VII/2

3.

Երաժշտական գրականություն

---

---

---

1.5

1.5

1.5

1.5

IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

4.

Երգչախումբ կամ համույթ

1.0

1.0

1.0

1.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/2, III/2, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

5.

Ընտրովի

---

0.5

1.0

1.0

1.0

1.0

0.5

IV/2, VII/2

   

Ընդամենը

4.5

5.0

5.5

7.0

8.0

8.0

8.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

 «Դաշնամուր» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

1. «Ընտրովի» առարկաներն են` թերթից ընթերցում, նվագակցություն, կոմպոզիցիա, իմպրովիզացիա, այլ երաժշտական գործիք:

2. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամի 1-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 5-7-րդ դասարաններում՝ «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» /դաշնամուրային անսամբլ, տրիո, կվարտետ և այլն/ առարկաներին:

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական և իլյուստրատորական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ.

ա) Դաշնամուրի կոնցերտների կատարման համար.

բ) Համույթների կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 2

 

ԼԱՐԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ

 

(Ջութակ, ալտ, թավջութակ, կոնտրաբաս)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

VI

VII

1.

Երաժշտական գործիք

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, V/2, VI/2

IV/2, VII/2

2.

Սոլֆեջո

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, IV/2, V/2, VI/2

VII/2

3.

Երաժշտական գրականություն

---

---

---

1.5

1.5

1.5

1.5

IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

4.

Երգչախումբ, նվագախումբ կամ համույթ

1.0

1.0

1.0

1.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/2, III/2, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

5.

Ընտրովի

---

0.5

1.0

1.0

1.0

1.0

0.5

IV/2, VII/2

   

Ընդամենը

4.5

5.0

5.5

7.0

8.0

8.0

8.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ, նվագախումբ, համույթ» առարկաներինը` խմբային:

2. Ալտի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարանից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է ջութակի դասարանում): Կոնտրաբասի դասարանում ուսումը նպատակահարմար է սկսել V կամ VI դասարաններից (մինչ այդ սովորողը ուսումնառում է թավջութակի դասարանում):

3. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:

4. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 5-7-րդ դասարաններում՝ դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:

5. «Երգչախումբ, նվագախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-7-րդ դասարաններում՝ «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:

6. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «Երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ) Համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 3

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

 

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի
անվանում

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

VI

VII

1.

Մեներգեցողություն

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, V/2, VI/2

IV/2, VII/2

2.

Սոլֆեջո

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, IV/2, V/2, VI/2

VII/2

3.

Երաժշտական գրականություն

---

---

---

1.5

1.5

1.5

1.5

IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

4.

Երգչախումբ կամ համույթ

---

1.0

1.0

1.0

2.0

2.0

2.0

II/2, III/2, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

5.

Դաշնամուր

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

0.5

IV/2, VII/2

   

Ընդամենը

4.0

5.0

5.0

6.5

7.5

8.0

8.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկաներինը` խմբային:

2. «Մեներգեցողություն» առարկայի 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

3. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 2-րդ և 3-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 4-7-րդ դասարաններում՝ «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» առարկաներին:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ) Երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 4

 

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

 

(Դասական, ժողովրդական, էստրադային)

(9-12 տարեկանը ներառյալ ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

 V

     

1.

Մեներգեցողություն

1.5

1.5

1.5

2.0

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, IV/2,

III/2, V/2

2.

Սոլֆեջո

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, III/2, IV/2

V/2

3.

Երաժշտական գրականություն

---

1.5

1.5

1.5

1.5

II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, III/2, IV/2, V/2

 

4.

Երգչախումբ կամ համույթ

---

1.0

2.0

2.0

2.0

II/2, III/1, IV/1, V/1

III/2, IV/2, V/2

 

5.

Դաշնամուր

1.0

1.0

1.0

1.0

0.5

III/2, V/2

   

Ընդամենը

4.0

6.5

7.5

8.0

8.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Մեներգեցողություն» և «դաշնամուր» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «երգչախումբ կամ համույթ» առարկայինը` խմբային:

2. «Մեներգեցողություն» առարկայի 1 դասաժամը սահմանել 40 րոպե:

3. «Երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 2-րդ դասարանում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ դասարաններում՝ «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» առարկաներին:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «մեներգեցողություն» առարկայի համար.

բ)/ Երգչախմբերի կամ համույթների խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 5

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի
անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

 V

VI

VII

1.

Երաժշտական գործիք

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, V/2, VI/2

IV/2, VII/2

2.

Սոլֆեջո

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, IV/2, V/2, VI/2

VII/2

3.

Երաժշտական գրականություն

---

---

---

1.5

1.5

1.5

1.5

IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

4.

Նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ

1.0

1.0

1.0

1.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/2, III/2, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

5.

Ընտրովի

---

0.5

1.0

1.0

1.0

1.0

0.5

IV/2, VII/2

   

Ընդամենը

4.0

4.5

5.5

7.0

8.0

8.0

8.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային: Դհոլ երաժշտական գործիքի՝ 1-ին կետով սահմանված մասնագիտական դասաժամերը բաշխվում են 1 ժամ անհատական և 1 ժամ խմբային ուսուցման սկզբունքով: Մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանել 3-6 սովորող:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:

3. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-4-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 5-7-րդ դասարաններում, դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:

4. «Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-7-րդ դասարաններում՝ «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա) «երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ) համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 6

 

ՓՈՂԱՅԻՆ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

 

(9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

 V

     

1.

Երաժշտական գործիք

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, IV/2,

III/2, V/2

2.

Սոլֆեջո

1.5

1.5

1.5

1.5

2.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, III/2, IV/2

V/2

3.

Երաժշտական գրականություն

---

1.5

1.5

1.5

1.5

II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, III/2, IV/2, V/2

 

4.

Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ

1.0

1.0

2.0

2.0

2.0

I/2, II/2, III/1, IV/1, V/1

III/2, IV/2, V/2

 

5.

Ընտրովի

---

1.0

1.0

1.0

0.5

III/2,  V/2

   

Ընդամենը

4.5

7.0

8.0

8.0

8.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. «Երաժշտական գործիք» և «ընտրովի» առարկաների ուսուցումը (դաս) կազմակերպվում է անհատական, իսկ «սոլֆեջո», «երաժշտական գրականություն» և «նվագախումբ, համույթ կամ երգչախումբ» առարկաներինը` խմբային: Դհոլ երաժշտական գործիքի՝ 1-ին կետով սահմանված մասնագիտական դասաժամերը բաշխվում են 1 ժամ անհատական և 1 ժամ խմբային ուսուցման սկզբունքով: Մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանել 3-6 սովորող:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա, այլ երաժշտական գործիք:

3. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամը 2-3-րդ դասարաններում տրամադրվում է դաշնամուրի ուսուցմանը, իսկ 4-5-րդ դասարաններում՝ դաշնամուրի և/կամ կոմպոզիցիայի և/կամ թերթից ընթերցման և/կամ այլ երաժշտական գործիքի ուսուցմանը:

4. «Նվագախումբ, երգչախումբ կամ համույթ» առարկայի դասաժամը 1-ին և 2-րդ դասարաններում տրամադրվում է «Երգչախումբ» առարկային, իսկ 3-5-րդ դասարաններում՝ «Երգչախումբ» և/կամ «Համույթ» և/կամ «Նվագախումբ» առարկաներին:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ամսական 2 դասաժամ համույթների, երգչախմբերի, նվագախմբի միացյալ պարապմունքների համար.

3) կոնցերտմայստերական ժամեր` մեկ սովորողին կամ խմբին տրամադրվող ժամաքանակը սահմանելով շաբաթական 0.5-ից մինչև 1.0 ժամ`

ա)«երաժշտական գործիք» առարկայի համար.

բ) համույթների, նվագախմբերի կամ երգչախմբերի խմբային և միացյալ պարապմունքների համար:

 

Աղյուսակ 7

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

(6-10 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

VI

VII

     

1

Կերպարվեստի հիմունքներ և նկարչություն

2.0

2.0

2.0

-

-

-

-

I/2, II/2, III/1

III/2

 

2.

Կիրառական արվեստ

2.0

2.0

2.0

-

-

-

-

1/2, II/2, III/1

III/2

 

3.

Ծեփագործություն

2.0

2.0

2.0

-

-

-

-

1/2, II/2, III/1

III/2

 

4.

Գծանկար

---

---

---

3.0

3.0

4.0

4.0

IV/1, V/1, VI/1

IV/2, V/2, VI/2

VII/2

5.

Գունանկար

---

---

---

3.0

3.0

3.0

3.0

IV/1, V/1, VI/1

IV/2, V/2, VI/2

VII/2

6.

Կոմպոզիցիա(ստեղծագործական թեմատիկ նկարչություն) հաստոցային/կիրառական

---

---

---

2/1

2/1

2/1

2/1

IV/1, V/1, VI/1

IV/2, V/2, VI/2

VII/2

7.

Քանդակ կամ կիրառական արվեստ

---

---

---

2.0

2.0

1.0

1.0

IV/1, V/1, VI/1

IV/2, V/2, VI/2

VII/2

8.

Արվեստի պատմություն

---

---

--

1.0

1.0

1.0

1.0

IV/1, V/1, VI/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

----

9.

Ընտրովի

0.5

0.5

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

IV/2, VII/2

 

--

Ընդամենը

6.5

6.5

7.0

13.0

13.0

13.0

13.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: «Ընտրովի» առարկայի դասաժամի 0.25-ը III-VI դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 28-ական ժամ յուրաքանչյուր կիսամյակ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար:

 

Աղյուսակ 8

 

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

 (10-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

     

1.

Գծանկար

3.0

3.0

4.0

4.0

II/1, III/1

II/2, III/2

IV/2

2.

Գունանկար

3.0

3.0

3.0

3.0

II/1, III/1

II/2, III/2

IV/2

3.

Կոմպոզիցիա (ստեղծագործական թեմատիկ նկարչություն) հաստոցային/կիրառական

2/1

2/1

2/1

2/1

II/1, III/1

II/2, III/2

IV/2

4.

Քանդակ կամ դեկորատիվ-կիրառական արվեստ

2.0

2.0

1.0

1.0

II/1, III/1

II/2, III/2

IV/2

5.

Արվեստի պատմություն

1.0

1.0

1.0

1.0

IV/1

IV/2

 

6.

Ընտրովի

1.0

1.0

1.0

1.0

II/2, IV/2

   

Ընդամենը

13.0

13.0

13.0

13.0

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Դպրոցի հայեցողությամբ «կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

2. «Ընտրովի» առարկաներնեն` հեռանկարչություն, անատոմիա, ճեպանկար բնորդից, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա և այլն: Ընտրովի առարկայի դասաժամի 0.25-ը I-IV դասարաններում նպատակահարմար է տրամադրել «ճեպանկար բնորդից» առարկային:

3. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) ժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) ժամեր բնորդի վարձատրության համար` ոչ ավելի, քան յուրաքանչյուր առարկային տրամադրվող ժամաքանակի 30%-ը.

3) մանկավարժական աշխատանքի լրացուցիչ 28-ական ժամ յուրաքանչյուր կիսամյակ` պլեներային դասերն ըստ խմբերի անցկացման համար:

 

Աղյուսակ 9

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

VI

VII

1.

Դասական պար

-

--

4.5

4.5

4.5

4.5

4.5

III/1, IV/1, V/1, VI/1

III/2, IV/2, V/2, VI/2

VII/2

2.

Հայկական պար

 

---

3.0

3.0

3.0

3.0

3.0

III/1, IV/1, V/1, VI/1

III/2, IV/2, V/2, VI/2

VII/2

3.

Ժամանակակից պարահանդեսային պար

---

---

---

---

1.5

1.5

1.5

V/1, VI/1

V/2, VI/2

VII/2

4.

Պատմակենցաղային պար

---

---

1.5

1.5

     

III/1, IV/1

III/2, IV/2

 

5.

Ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար

---

---

---

1.5

1.5

1.5

1.5

IV/1, V/1, VI/1

IV/2, V/2, VI/2

VII/2

6.

Ռիթմիկա և պար

4.0

4.0

---

---

---

---

---

II/2

   

7.

Մարմնամարզություն

1.0

1.0

---

---

---

---

---

 II/2

   

8.

Երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում

1.0

1.0

1.0

0.5

0.5

0.5

0.5

VII/2

   

9.

Արվեստի պատմություն

---

---

--

1.0

1.0

1.0

1.0

IV/1, V/1, VI/1, VII/1

IV/2, V/2, VI/2, VII/2

 

10.

Բեմական փորձառություն
/պրակտիկա/

---

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

     

Ընդամենը

6.0

6.5

10.5

12.5

12.5

12.5

12.5

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված` տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

3․ Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

4․ Ուսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբակային և «Բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին համահավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

5․ 7-ամյա կրթության դեպքում` V, VI, VII դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

6. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր սովորողի համար շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկայի ցանկը` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

 

Աղյուսակ 10

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

(9 տարեկան և բարձր տարիքում դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

1.

Դասական պար

3.0

4.5

4.5

4.5

4.5

I/2, II/1, III/1, IV/1,V/1

II/2, III/2, IV/2

V/2

2.

Հայկական պար

 

3.0

3.0

3.0

3.0

II/2, III/1, IV/1,V/1

III/2, IV/2

V/2

3.

Ժամանակակից պարահանդեսային պար

   

1.5

1.5

1.5

III/1, IV/1, V/1

III/2, IV/2

V/2

4.

Պատմակենցաղային պար

 

1.5

     

II/1

II/2

 

5.

Ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար

   

1.5

1.5

1.5

III/1, IV/1,V/1

III/2, IV/2

V/2

6.

Ռիթմիկա

1.0

1.0

     

 II/2

   

7.

Մարմնամարզություն/պարտեր/

1.0

             

8.

Երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում

1.0

0.5

0.5

0.5

0.5

V/2

   

9.

Արվեստի պատմություն

---

1.0

1.0

1.0

1.0

II/1, III/1, IV/, V/1

II/2, III/2, IV/2, V/2

 

10.

Բեմական փորձառություն
/պրակտիկա/

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

--

   

Ընդամենը

6.5

12.0

12.5

12.5

12.5

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 10-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Դասական պար», «հայկական պար», «ժամանակակից պարահանդեսային պար», «պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 8-12, իսկ «ռիթմիկա և պար», «մարմնամարզություն /պարտեր/» «երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում» և «արվեստի պատմություն» առարկաների խմբերում առնվազն 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված՝ տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

3.Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի` անհրաժեշտ է մանկավարժական աշխատանքի ժամեր նախատեսել նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար:

4.Ուսումնական պլանի կատարման նպատակով անհրաժեշտ է նախատեսել նվագակցության ժամեր.

1) 1-6-րդ կետերի առարկաների` խմբային և «բեմական փորձառություն» առարկայի անհատական պարապմունքների շաբաթական դասաժամերին հավասար.

2) նախաելույթային միացյալ պարապմունքների համար:

5. 5-ամյա կրթության դեպքում` III, IV, V դասարաններում խմբի համալրման դեպքում «հայկական պար» և «ժամանակակից պարահանդեսային պար» առարկաների շաբաթական դասաժամերի գումարային քանակը` 4.5 ժամ, դպրոցի մանկավարժական խորհրդի թույլտվությամբ կարող է տրամադրվել այդ առարկաներից որևէ մեկի ուսուցմանը` ըստ սովորողների նախասիրության (համապատասխանաբար մյուսը բացառելով ուսումնական պլանից):

6. Դպրոցի ֆինանսական հնարավորությունից ելնելով և հիմնադրի կողմից հաստատված ուսման վարձի լրավճարով կարող է պլանավորվել յուրաքանչյուր աշակերտին շաբաթական 0.5-1.5 ժամ «ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն, ստեպ, դերասանի վարպետություն և այլն:

 

Աղյուսակ 11

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

 (6-9 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

VI

VII

1.

Դերասանի վարպետություն

2.0

2.0

2.0

2.0

2.0

3.0

3.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, V/2, VI/2

IV/2, VII/2

2.

Բեմական խոսք

1.0

1.0

1.0

0.5

0.5

0.5

0.5

I/2,II/1, III/1,IV/1 V/1, VI/1, VII/1

II/2, III/2, V/2, VI/2

IV/2, VII/2

3.

Բեմական շարժում

---

---

---

1.0

1.0

1.0

1.0

     

4.

Արվեստի պատմություն

---

---

--

1.0

1.0

1.0

1.0

IV/2, V/1,VI/1 VII/1

V/2,VI/2, VII/2

 

5.

Պար

--

---

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

III/2, IV/1, V/1, V/2, VI/1, VI/2, VII/1

IV/2, VII/2

 

6.

Ռիթմիկա

1.0

1.0

--

--

--

--

--

---

   

7.

Երաժշտության գրագիտություն և ունկնդրում

---

---

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

VII/1

VII/2

 

8.

Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

     

9.

Ընտրովի

0.5

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

IV/2, VII/2

   

Ընդամենը

5.0

5.5

6.0

7.5

7.5

8.5

8.5

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

1. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 8-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2. «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 աշակերտ «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցի տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

5. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

 

Աղյուսակ 12

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

 (9-12 տարեկանը ներառյալ դպրոց ընդունվող երեխաների համար)

 

N

Առարկայի անվանումը

Դասաժամերի քանակը
/շաբաթական/

Ստուգարք

Տարբերակված ստուգարք

Քննություն

Դասարաններ

I

II

III

IV

V

     

1.

Դերասանի վարպետություն

2.0

2.0

2.0

3.0

3.0

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, III/2, IV/2

V/2

2.

Բեմական խոսք

1.0

1.0

1.0

0.5

0.5

I/2, II/1, III/1, IV/1, V/1

II/2, III/2, IV/2

V/2

3.

Բեմական շարժում

 

1.0

1.0

1.0

1.0

     

4.

Արվեստի պատմություն

 

1.0

1.0

1.0

1.0

II/1, III/1, IV/1, IV/2, V/1

III/2, V/2

 

5.

Պար

 

1.0

1.0

1.0

1.0

II/2, III/2, IV/1, IV/2, V/1

III/2, V/2

 

6.

Ռիթմիկա

1.0

---

---

---

 

---

   

7.

Երաժշտական գրականություն և ունկնդրում

1.0

0.5

0.5

0.5

0.5

V/1

V/2

 

8.

Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/

0.5

0.5

0.5

0.5

0.5

     

9

Ընտրովի

1.0

1.0

1.0

1.0

1.0

III/2, V/2

   

Ընդամենը

6.5

8.0

8.0

8.5

8.5

     

 

ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄ

 

 1․ Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ 8-րդ կետի` «բեմական փորձառություն» առարկայի, որն անհատական պարապմունք է և պլանավորված է յուրաքանչյուր սովորողի հաշվարկով: «Բեմական փորձառություն» առարկայի դասաժամերի ընդհանուր քանակի բաշխման իրավունքը տրվում է Դպրոցի տնօրինությանը:

2․ «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, երգեցողություն, գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, պար և այլն:

3․ Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է առնվազն 6-12 սովորող, «բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. «Բեմական փորձառություն /պրակտիկա/» առարկայով նախատեսված մանկավարժական աշխատանքի ժամերը պլանավորվում են մեկ սովորողի համար շաբաթական 0.5 դասաժամի չափով: Դպրոցի տնօրինությանը տրվում է այդ դասաժամերի ընդհանուր քանակը բաշխելու իրավունքը:

5.Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի նախատեսվում է նաև`

1) փորձաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար.

2) նվագակցողի հաստիք ընտրովի առարկաների /բացի դաշնամուր, ակորդեոն, տավիղ, կիթառ գործիքների/ համար:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 9 սեպտեմբերի 2020 թվական:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան