Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 173-Ն
Տիպ
Հրաման
Тип
Исходный акт (11.02.2018-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
ՀՀԳՏ 2018.02.01/3(606) Հոդ.37
Принят
Կառավարությանն առընթեր քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահ
Дата принятия
26.12.2017
Подписан
Կառավարությանն առընթեր քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահ
Дата подписания
26.12.2017
Дата вступления в силу
11.02.2018

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

16 հունվարի 2018թ.

Պետական գրանցման թիվ 11718010

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ

ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՈՄԻՏԵ

ՆԱԽԱԳԱՀ

 

26 դեկտեմբերի 2017 թ.

ք. Երևան

N 173-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2014 ԹՎԱԿԱՆԻ ԱՊՐԻԼԻ 9-Ի N 103-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 70-րդ հոդվածով, «Քաղաքաշինության մասին» ՀՀ օրենքի 10.1 հոդվածով, ՀՀ կառավարության 2003 թվականի փետրվարի 20-ի N 156-Ն որոշումով և հիմք ընդունելով 2016 թվականի հոկտեմբերի 13-ի N 1111-Ն որոշման 15-րդ կետի 4-րդ ենթակետը`

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ`

 

1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարի 2014 թվականի ապրիլի 9-ի «ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերը հաստատելու մասին» N 103-Ն հրամանով հաստատված ՀՀՇՆ 31-03.01-2014 «Հանրակրթական նշանակության շենքեր» շինարարական նորմերում կատարել հետևյալ փոփոխությունները.

1) 8-րդ գլխի 91-րդ կետը շարադրել նոր խմբագրությամբ` «91. Ռեկրեացիայի տարածքների լայնությունը դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների միակողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 3 մետրից, իսկ դասասենյակների, կաբինետների և լաբորատորիաների երկկողմանի դասավորվածության դեպքում պետք է լինի ոչ պակաս 5 մետրից:».

2) NN 7 և 8 հավելվածները շարադրել նոր խմբագրությամբ՝ համաձայն հավելվածի:

Ն. Սարգսյան

 

Հավելված

ՀՀ կառավարությանն առընթեր

քաղաքաշինության պետական
կոմիտեի նախագահի

2017 թվականի դեկտեմբերի 26-ի

N 173-Ն հրամանի

 

«Հավելված 7

 

Աղյուսակ 1

 

ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

1 աշակերտին

1 դասա-րանին

 1 սենյակին

24 տեղ

12 տեղ

1

 

 

2

 

3

 

 

4

 

 

5

 

6

 

 

7

 

8

 

9

1 դասարանի դասասենյակ դասավանդման խաղային մեթոդների հաշվարկով

 

1 դասարանի ննջարան-խաղասենյակ

 

1-4 դասարանների դասասենյակներ

 

2-4 դասարանների դասասենյակ դասավանդման խմբային և անհատական մեթոդների հաշվարկով

 

Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ

 

Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ

 

Ուսուցչանոց` մեթոդական-կաբինետ

 

Ռեկրեացիա /դահլիճային/

 

Սանհանգույցներ

3,3


2,5

2,5

3,0

 

 

 

 

 

5,0

9,0

 

 

 

 

 

 

 

 


40-80

-

Ծանոթություն`

1. Երկարօրյա խմբերի համար համակողմ սենյակներ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ դասարանին:

2. Աշխատանքի, տեխնիկական խաղալիքների և մոդելավորման, գեղագիտության, բնության սենյակ՝ ընդունվում են մեկ հատ մեկ տարրական դպրոցին:

3. Ուսուցչանոցի մակերեսն ընդունվում է դասարանների քանակին համապատասխան, բայց ոչ պակաս 40 մ2։ Թույլատրվում է տեղակայել ուսումնական բլոկից դուրս։

 

Աղյուսակ 2

 

ՄԻՋԻՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

 1 աշակերտին
 24 տեղ

 1 դասարան

 1

 2

 3

Դասարան-կաբինետ

Ռեսուրսային կենտրոն

Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ

2,5-3,0

 

12,0

10,0

 Ծանոթություն`
 1. 2,5 մ2` ճակատային դասավանդման, 3.0 մ2 խառը և անհատական դասավանդման դեպքում: Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել՝
 2. բոլոր դասարան-կաբինետներին կից,
 3. կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար,
 4. ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում։

 

Աղյուսակ 3

 

ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

 1 սովորողին` 24 տեղ

 1 դասարանին

1

2

3

Դասարան-կաբինետ

Ռեսուրսային կենտրոն

Անհատական պարապմունքների աշխատանքային սենյակներ

3,5

 

10,0

15,0

 Ծանոթություն`

 1. Ռեսուրսային կենտրոնը թույլատրվում է տեղակայել՝ 

 1) բոլոր դասարան-կաբինետներին կից,

 2) կենտրոնացված, մեկ ուսումնական սեկցիայի համար,

 3) ուսումնական սեկցիաների խմբի համար, մեկ հարկի սահմաններում։

 

Աղյուսակ 4

 

ՄԻՋԻՆ ԵՎ ԱՎԱԳ ԴՊՐՈՑԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՑՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

1 սովորողին

 1 դասարանին

24 տեղ

12 տեղ

1

 

 

 


2

 

 

 


3

 

4

1) Բնագիտության կաբինետ`

ա. ֆիզիկայի լաբորատորիա,

բ. քիմիայի լաբորատորիա,

գ. բնագիտության լաբորատորիա,

2) Ըստ առանձին առարկաների բնական գիտությունների ուսումնական կաբինետներ /ֆիզիկա, քիմիա, բնագիտություն/ `
ա. առանձին առարկաների լաբորատորիաներ,
բ. առանձին առարկաների գործնական պարապմունքների սենյակներ,
գ. առանձին առարկաների լաբորատորիաներ,

3) Մասնագիտացված կաբինետներ՝
ա. օտար լեզուների,
բ. ինֆորմատիկայի և հաշվիչ տեխնիկայի,
գ. համակարգչային,
դ. Տեխնիկական գծագրության,
ե. Ռազմագիտության

Թեքումով ուսուցման համար մասնագիտացված սենյակներ:

2,5

 

 

 


2,5

 

 

 

 

 


3,3

 

 

 

 

 

 

4,2

 

3,5
6,0
6,0
6,0
6,0

 

30,0

30,0

30,0

 

 

 

18,0-32,0

 Ծանոթություն` 
 1.Վարժարանների համար ընդունվում է 3 գործնական մեկ առարկայի համար: 
 2. Օտար լեզուների համար քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան:
 3. Ցանկացած ուսումնական հաստատությունում ինֆորմատիկայի և հաշվիչ տեխնիկայի, համակարգչային դասարանը պետք է լինի մեկ սենյակից ոչ պակաս, թեքումով ուսումնական հաստատությունում քանակը սահմանվում է ուսուցման ծրագրերին համապատասխան։

 

Աղյուսակ 5

 

ՀԱՆԴԻՍՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես
/ոչ պակաս/, մ2

Տեղերի քանակը

1

Դահլիճ

1 տեղին 0.7 մ2

Դահլիճում տեղերի քանակը ընդունվում է աշակերտների 60%-ի տեղավորման հաշվարկով, լրացուցիչ նախատեսելով մեկ դասարանին 2 ուսուցչի տեղ:

2

Բեմ

90

 

3

Գույքի պահեստ

ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2

 

4

Դերասանների հանդերձարան

ոչ պակաս 2-ից, յուրաքանչյուրը 10 մ2

 

5

Տեխնիկական կենտրոն /ռադիոհանգույց, հաղորդավարի սենյակ, տեխնիկայի վերանորոգման սենյակ/

48
/36/
/12/

 

6

     

 Ծանոթություն`
 1. Դահլիճը նախագծվում է որպես կինոդահլիճ և երգի, երաժշտության դասավանդման լսարան:
 2. Բեմը նախագծվում է որպես պարարվեստի դասավանդման դասարան, բեմի հատակը դահլիճի հատակից պետք է բարձր լինի 0.9 մ-ով:

 

Աղյուսակ 6

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես
ոչ պակաս մ2

Չափերը, մ

 Ջրի խորությունը, մ

երկար.

լայն.

բարձր.

1

Ուսումնամարզական դահլիճներ

270

18

15

4.6-6

-

366

24

15

6-7

-

540

30

18

7-8

-

648

36

18

7-8

-

1008

42

24

7-8

-

2

Հանդիսատեսի համար տեղեր

քանակը նախագծման առաջադրանքով

3

Լողավազաններ

450

25

11.5

6

1.2-1.8

330

16.6

11.5

5.4

1.2-1.8

180

10

6

4.2

0.6-0.85

 

Աղյուսակ 7

 

ՈՒՍՈՒՄՆԱՄԱՐԶԱԿԱՆ ԴԱՀԼԻՃՆԵՐԻՆ ԵՎ ԼՈՂԱՎԱԶԱՆՆԵՐԻՆ ԿԻՑ ՕԺԱՆԴԱԿ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մարզադահլիճներ

Լողավազաններ,
ավազանի չափը

18x15

24x15
30x18

36 x18
42 x24

10x6

16.6x11.5
25x11.5

Քանակ և մակերես /ոչ պակաս/

1.

2.
3.
4.




5.
6.
7.
8.

Հանդերձարաններ, ներառյալ զուգարաններն ու ցնցուղարանները
Մարզագույքի սենյակ
Հավաքարարի իրերի պահոց
Հանդերձարաններ, ներառյալ
1) զգեստապահարան,
2) ցնցուղարան տղաների և աղջիկների
3) զուգարան տղաների և աղջիկների
Մարզչի սենյակ
Բուժքրոջ սենյակ, ջրի անալիզի լաբորատորիա
Անձնակազմի համար կենցաղային սենյակ
Անձնակազմի համար սենյակ

36/18+18

12
4

 

10

72/4x18

16
4

 

10

84/4x21

32
4

 

20

-

6
4
78
2x12
2x10
2x4
12+6

2x6
9

-

6
8
78
2x12
2x10
2x4
2x10

2x6

12

 Ծանոթություն`
 1. Ընդունվում է 1 դահլիճների խմբի համար (հավաքարարի իրերի պահոց):
 2. 2,6 մ2 1 սովորողին և հանդերձարաններում 15 տեղի հաշվարկով (լողավազանների հանդերձարաններ):
 3. Զգեստապահարանները` 60x30սմ հատակագծային չափերով, 0,8մ2 1 տեղին և հանդերձարաններում 15.տեղի հաշվարկով:
 4. 1 ցանց 3 մարզվողին և 2մ2 մեկ ցանցի հաշվարկով (տղաների և աղջիկների զուգարաններ և ցնցուղարաններ):
 5. Մարզիչի սենյակում նախատեսել սանհանգույց և ցնցուղարան (9մ2

 

Աղյուսակ 8

 

ՎԱՐՉԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես /ոչ պակաս/, մ2

1
2
3
4

 

 


5
6
7
8
9

Հավաքավայր
Նախասրահ
Հանդերձարան
Վարչական սենյակներ՝
1) տնօրենի կաբինետ
2) պարետի սենյակ
3) գրասենյակ-հաշվապահություն
4) դաստիարակչական գծով տնօրենի տեղակալի կաբինետ
Բժշկական կաբինետ
Ծնողների սենյակ
Հերթապահ անձնակազմի սենյակ
Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ
Սանհանգույցներ

 Նախագծով /միջինը 1,5 մ2 1 սովորողին/
0,15 1 հաճախողին
0,10 1 հաճախողին

25
25
18

8

18
30
12
12+12
1 զուգարանակոնք և 2 միզարան 100 տղամարդուն և 1 զուգարանակոնք 50 կանանց հաշվարկով

 

Աղյուսակ 9

 

ԳԵՂԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերեսը /ոչ պակաս/, մ2

Սենյակներում տեղերի թիվը

1 տեղի համար

1 սենյակի համար

1


2

3

 

 

 

4
5
6
7
8

Համակողմանի ստուդիա
1) օժանդակ սենյակներ
2) հանդերձարան
Գեղագիտության կաբինետ
1) լաբորանտական
Մասնագիտացված խմբակներ և ստուդիաներ
1) գունանկար, գծանկար, քանդակ
2) կինոֆոտոստուդիա
3) երգի և երաժշտության դասարան
4) պարի և թատերական ստուդիա
5) կիրառական արվեստի ստուդիա
Համակողմանի ակումբային սենյակներ
Հավաքարարի գույքի պահեստ
Դասախոսական սենյակ
Սանհանգույցներ
Հանդերձարան-նախասրահ

 

 

 

 


2,6
9
6

 


0,15
0,35 x1,5

144
18-36
12
80
28



108/3x36
36-54


36
18-36

18-24
4-8

 


24

 

8x3

24
12
12

 Ծանոթություն`
 1. Սենյակների քանակը և մակերեսներն ընդունվում են ստուդիաների նշանակությանը համապատասխան:
 2. Գեղագիտության կաբինետ նախատեսվում է միայն մասնագիտացված հաստատությունների և վարժարանների համար:
 3. Սենյակների նվազագույն քանակը՝ գեղարվեստի, երգի և երաժշտության, պարարվեստի։
 4. Հանդերձարան-նախասրահ` մակերեսը և տեղերի թիվը ընդունվում է նախատեսված սենյակների քանակին համապատասխան, պարարվեստի ստուդիային կից նախատեսել հանդերձարաններ։

 

Աղյուսակ 10

 

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԲԼՈԿԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերես ոչ պակաս, մ2

1 տեղին

1 սենյակին

1

2
3
4
5

6
7
8
9
10

Տեխնիկական ստեղծագործության համակողմանի սենյակ*
լաբորանտական
Տեխնիկայի կաբինետ, ռադիոտեխնիկական նախագծում
Ֆիզիկատեխնիկական ստեղծագործության
Փոքր մեխանիզմների նախագծում
Տեխնիկական մոդելավորում՝ ավիամոդել, ավտոմոդել, նավամոդել
Ճարտարապետություն և դիզայն
Օժանդակ սենյակեր
Կինոֆոտոլաբորատորիա
Դասախոսական սենյակ
Հանդերձարան-նախասրահ

9
-
9
10,5
26
7,5

13,5
-
-
-
0,35 x1,5

18

 

 

 

12-18
24-54
12-18

 Ծանոթություն`
 1. 1-6 կետերի սենյակների մակերեսներն ընդունել խմբակում 12 տեղի հաշվարկով:
 2. Հանրակրթական հաստատությունների համար 1 և 7 կետերի սենյակները ընդունել 1-2 հատ:
 3. 2-6 կետերի սենյակները մասնագիտացված հաստատությունների և վարժարանների համար սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով:
 4. Տեխնիկական ստեղծագործության սենյակում երկու գոտի՝ 5 կետի խմբակի և արհեստանոցի:
 5.Օժանդակ սենյակների քանակը սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով։

 

Աղյուսակ 11

 

ԲՆԱԳԻՏԱ-ՓՈՐՁԱՐԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ ՆԱԽԱՏԵՍՎԱԾ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Մակերեսը
 /ոչ պակաս/, մ2

Սենյակներում տեղերի թիվը

1 տեղի համար

1 սենյակի համար

1

2
3

4
5
6


7
8
9
10
11

12
13

Պատանի բնասերի խմբակ-փորձարարական սենյակ
լաբորանտական
Բիոքիմիայի լաբորատորիա
Բնագիտական ուսումնասիրությունների և փորձարկումների լաբորատորիա
Ազգագրության և տուրիզմի կաբինետ
Բնապահպանության կաբինետ
Գյուղատնտեսական տեխնիկայի կաբինետ.
լաբորանտական
Ջերմոց կենդանաբանական անկյունով
Ջերմոց- ջերմատուն
Ձմեռային այգի
Փոքրածավալ գյուղտեխնիկայի պահպանման սենք
Այգեգործական գործիքների և պարարտանյութերի պահպանման օժանդակ սպասարկման սենքեր
Դասախոսական սենյակ
Հանդերձարան-նախասրահ

-
5.6-11.3
5.6-11.3


4.5-7.2
4.5

9

 

 

 


0,35 x1,5

36
18

 

 


18

170-240

270
72-144
108-240***)
50
12-24

-

12
12

8-12
8-12

 Ծանոթություն`
 1. Պատանի բնասերի խմբակի բազային էլեմենտ: Ընդունվում է 2-4 սենք շենքի համար (մակերես):
 2. Նախատեսվում է հաստատության կանաչ գոտում, տեղերի քանակ չի սահմանվում։
 3. Սահմանվում է նախագծման առաջադրանքով, բայց ոչ պակաս նշված մակերեսներից (գյուղտեխնիկայի պահման սենք)։

 

Աղյուսակ 12

 

ՍԱՆՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՆԻՏԱՐԱԿԱՆ ՍԱՐՅԱԿՆԵՐԻ ՔԱՆԱԿԻ ՀԱՇՎԱՐԿԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

Հ/Հ

Սենյակներ

Չափի միավոր

Մակերես
մ2

Սանիտարական սարքերի հաշվարկային քանակ

1

 

 

2

3


4

5

6

7

Սովորողների համար զուգարաններ և լվացարաններ՝
1) աղջիկների

2) տղաների

Անձնակազմի համար զուգարաններ և լվացարաններ /անհատական/
Կանանց անձնական հիգիենայի խցեր /անձնակազմի համար/
Հանդ. դահլիճներին, համադպրոցական սենքերին կից զուգարաններ և լվացարաններ
Մարզադահլիճների հանդերձարաններին կից զուգարաններ և ցնցուղարաններ
Ճաշարանի անձնակազմի համար
զուգարաններ և ցնցուղարաններ
Աղջիկների անձնական հիգիենայի խցեր

 

1 սովորող

1 սովորող

2 սանհանգ.

1 խցիկ

2 սանհանգ
1 հանդերձ.
1 ս.հ, 1ցնց.
1 խցիկ

 

0,15

0,15


3,0


3,0

2,0

4
-

3

 

1 զուգարանակոնք 20, 1 լվացարան 30 աղջկա
1 զուգարանակոնք 30, 0,5 միզարան 40 և 1 լվացարան 30 տղայի
1 զուգարանակոնք, 1 լվացարան

1 հիգ. ցնցուղ, 1զուգ., 1 լվաց.
տես հավելված կետ
2 ցնցուղ., 1զուգ., 1 լվաց.

1 ցնցուղ., 1զուգ., 1 լվաց.

1 հիգ. ցնցուղ, 1զուգ., 1 լվաց. 70 աղջկա համար

 

Հավելված 8

 

 ՀԱՆՐԱԿՐԹԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՍԵՆՅԱԿՆԵՐԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ՄԱԿԵՐԵՍՆԵՐԸ

 

Հանրակրթական հաստատությունների սենյակների կազմը և մակերեսները (քմ.) ըստ գործող նորմերի

Հ/Հ

Գործառական խմբեր

Սենյակների անվանումը

Դասարանների լրակազմը

25 սովորող

Հաստատության տարողունակությունը

600 սովորող
24 դաս.

900 սովորող
36 դաս.

1

2

3

4

5

1

Տարրական դպրոցի 1-ին դասարան

1) Դասարան-խաղասենյակ

120
2x60

180
3x60

2) Ննջարան-խաղասենյակ

30

30

3) Ռեկրեացիա 1 մ2/աշ.

50

75

2

Տարրական դպրոցի 2-4-րդ դասարաններ

1) Դասարան /առանձին խմբային պարապմունքների հնարավորությամբ/

360
6x60

540
9x60

2) Երեխաների քնի կազմակերպման հատուկ սենյակ

40
1x40

80
2x40

3) Աշխատանքի, մոդելավորման, տեխնիկական խաղալիքների և կիրառական արվեստի սենյակ

նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի

4) Ռեկրեացիա 1,6մ2/աշ.

240

360

5) Մեթոդկաբինետ-ուսուցչանոց

40

60

3

Միջին դպրոցի դասարան-կաբինետներ
/5-9 դասարաններ/

1) Դասարան-ուսումնական
2) կաբինետ

420
7x60

600
10x60

3) Ռեկրեացիա 1,6մ2/աշ.

280

400

4

Միջին և ավագ դպրոցի մասնագիտացված կաբինետներ

1) Համակողմանի նշանակության ուսումնական կաբինետներ
/կահավորվում է ըստ դասավանդման ուղղվածության/
2) բնական գիտությունների ուսումնական կաբինետներ /ֆիզիկա, քիմիա, կենսաբանություն/ հետևյալ կազմով՝
ա. լաբորատորիաներ

120
2X60

 

180
3X60

108
3x36

180
3X60

 

240
4x60

144
4x36

3) Մասնագիտացված կաբինետներ՝
ա. օտար լեզուների

108
3x36

144
4x36

բ. համակարգչային և հաշվիչ տեխնիկայի

72
72

72
72

գ. նկարչության և տեխնիկական գծագրության

60

60

դ. ռազմագիտության, այդ թվում ռազմական գույքի պահեստ

86
60+26

86
60+26

4) Ռեկրեացիա 1,6 մ2/աշ.

360

560

5

Տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման սենյակներ /աշխատանքի ուսուցում/

1) Մետաղամշակման և տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման արհեստանոցներ

նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի, իսկ արհեստանոցների համատեղման կամ խմբավորման դեպքում` ընդունել 105

ա. գործիքաշինական

բ. փայտամշակման և տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման արհեստանոցներ

2) Գործվածքների մշակման և տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման արհեստանոցներ

3) Խոհարարական

4) Ռադիո-էլեկտրոտեխնոլոգիաներ

6

Տեղեկատվական կենտրոնի խումբ

1) Գրադարան – տեղեկատվական կենտրոն

60

90

2) 5-12 դասարանների ուսուցչանոց-մեթոդկաբինետ հանգստի գոտու հետ միասին

60

90

7

ՈՒսումնական բլոկի նախասրահ, վարչական սենյակներ, բժշկական սենյակներ

1) Տնօրենի կաբինետ

25

32

2) Ուսումնադաստիարակչական գծով տնօրենի տեղակալի կաբինետ

10

10

3) Արտադասարանական և արտադպրոցական աշխատանքների կազմակերպչի կաբինետ

12

12

4) Վարչատնտեսական գծով տնօրենի տեղակալի կաբինետ

10

10

5) Գրասենյակ

12

12

6) Տեխնիկական անձնակազմի սենյակ

12

12

7) Հավաքարարի գույքի սենյակ

8

8

8) Բժշկի կաբինետ

21

21

9) Բժշկական միջամտությունների սենյակ

16

16

10) Ատամնաբույժի կաբինետ

12

12

11) Սովորողների սանհանգույցներ

90

135

12) Անձնակազմի սանհանգույցներ

12

20

13) Հանդերձարան – նախասրահ

150

240

8

Հանդիսությունների դահլիճի խումբ

1) Հանդիսությունների դահլիճ տեղ/մակերես լսարան

Հանդիսությունների դահլիճն իրականացնել որպես բազմաֆունկցիոնալ դահլիճ, որը կունենա տեղաշարժվող նստարաններ և որը կարող է օգտագործվել որպես սպորտ դահլիճ/մինչև 100 աշակերտ ունեցող դպրոցներում/, պարադահլիճ, և այլ նպատակների համար։
Դահլիճը համայնքային նպատակների համար օգտագործելու դեպքում նախատեսել դահլիճային խմբի (նախասրահ, հանդերձարան, սան. հանգույցներ) և ուսումնավարչական բլոկի մեկուսացման հնարավորություն:
Մակերեսները նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի:

2) Բեմահարթակ

3) Բեմական գույքի պահեստ

4) Դերասանների հանդերձարան

5) Տեխնիկական կենտրոն

9

Արտադասարանական ազատ արվեստների խումբ

1) Խմբակներ`

ա. Կիրառական արվեստի

Արտադասարանական խմբակների պարապմունքներն իրականացնել համընդհանուր նշանակության դասարաններում

բ. Երգի և երաժշտության

գ. Տեխնիկական արվեստների

դ. Ֆոտոկինոստուդիա

ե. Պատանի բնասերի

10

Մարզաառողջարարական գոտի

1) ՈՒսումնամարզական դահլիճներ

Ուսումնամարզական դահլիճը ծառայեցնել որոշ մասնագիտացված առարկաների դասավանդմանը, ինչպես նաև օգտագործել դասերից դուրս` համայնքային նպատակների համար, նախատեսելով ուսումնամարզական դահլիճային խմբի (նախասրահ, հանդերձարան, սան. հանգույցներ) և ուսումնավարչական բլոկի մեկուսացման հնարավորություն:

2) Պարարվեստի դահլիճ-ստուդիա

նախատեսել ըստ նախագծային առաջադրանքի

3) Լողավազաններ

4) Հրաձգարան

5) Մարզական գույքի պահեստներ

26

26

6) Հրահանգչի սենյակ

24
12+12

24
12+12

7) Հավաքարարի գույքի սենյակ

4

4

8) Հանդերձարաններ, սանհանգույցներ

60
3x20

60
3x20

11

Ճաշարան

1) Ճաշասրահ բաշխման կետով

նախատեսել բուֆետային տարածք 35-70 և ճաշասրահ` 50-150 քմ մակերեսներով

2) Խոհանոցային բլոկ օժանդակ սենյակներով

նախատեսել երկօրյա սննդի պահեստավորման հնարավորություն, ստանալով մինչև 50քմ մակերես

Ընդամենը` հաշվարկային մակերես

Մակերեսները ըստ սույն հավելվածի և նախագծային առաջադրանքի

1 սովորողին հասնող հաշվարկային մակերես

Ընդհանուր մակերես

1 սովորողին հասնող ընդհանուր մակերես

»: