Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 345-Ն
Տիպ
Հրաման
Тип
Հիմնական ակտ (13.08.2015-02.07.2023)
Статус
Չի գործում
Первоисточник
ՀՀԳՏ 2015.08.03/20(532) Հոդ.202
Принят
Արդարադատության նախարար
Дата принятия
22.07.2015
Подписан
Արդարադատության նախարար
Дата подписания
22.07.2015
Дата вступления в силу
13.08.2015
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
02.07.2023

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

23 հուլիսի 2015 թ.

Պետական գրանցման թիվ 10215295

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

22 հուլիսի 2015 թ.
ք. Երևան

N 345-Ն


Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2015 թվականի հուլիսի 2-ի N 720-Ն որոշման N 2 հավելվածի 13-րդ կետով, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի նոյեմբերի 28-ի N 1917-Ն որոշմամբ հաստատված N 1 հավելվածի 12-րդ կետի «դ» ենթակետով.

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հաստատել հաշտարարների որակավորման դասընթացների ծրագիրը՝ համաձայն հավելվածի:

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Պաշտոնակատար

Ա. Մկրտչյան

 

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

ՀՀ արդարադատության նախարարի

2015 թվականի հուլիսի 22-ի

N 345-Ն հրամանի

 

Ծ Ր Ա Գ Ի Ր

 

ՀԱՇՏԱՐԱՐՆԵՐԻ ՈՐԱԿԱՎՈՐՄԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐԻ

Թեմա

Ունկնդրի աշխատանքի ծավալը
/ակադեմիական ժամ*/

Ընդամենը

Այդ թվում

Դասախո-սություն

Գործնական պարապմունք

Դերային խաղեր

1

2

3

4

5

 

1.

ՀՀ ընտանեկան օրենսդրություն

3

 

-

-

1.1

Ամուսինների իրավունքներն ու պարտականությունները

1

1

-

-

1.2

Ծնողների իրավունքներն ու պարտականությունները

1

1

-

-

1.3

Երեխայի իրավունքները և դրանց պաշտպանությունը

1

1

-

-

2.

ՀՀ աշխատանքային օրենսդրություն

4

 

-

-

2.1

Աշխատանքային իրավունքների իրականացումը և պաշտպանությունը (կոլեկտիվ աշխատանքային վեճեր)

2

2

-

-

2.2

Աշխատանքային պայմանագրի տեսակները

1

1

-

-

2.3

Աշխատանքային պայմանագրի լուծման հիմքերը և կարգը

1

1

-

-

           

3.

ՀՀ քաղաքացիական օրենսդրություն

6

 

-

-

3.1

Քաղաքացիական օրենսդրությամբ և քաղաքացիական իրավունքի նորմեր պարունակող այլ իրավական ակտերով կարգավորվող հարաբերությունները և Քաղաքացիական օրենսդրության սկզբունքները

2

2

-

-

3.2

Քաղաքացիական իրավունքների պաշտպանությունը

1

1

-

-

3.4

Քաղաքացիաիրավական գործարքներ

3

3

-

-

4.

ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգիրք

3

 

-

-

4.1

Հաշտարարություն

2

2

-

-

4.2

Վեճերի այլընտրանքային լուծման այլ ձևերը և հաշտարարության հետ հարաբերակցությունը

1

1

   

5.

ՀՀ դատական օրենսգիրք

4

 

-

-

5.1

Հաշտարարների իրավական կարգավիճակը

1

1

-

-

5.2

Հաշտարարության սկզբունքները և հաշտարարի վարքագծի ընդհանուր կանոնները

3

2

1

 

6.

Գործերի կառավարում

2

   

-

6.1

Հաշտարարական վճարի գանձման և վճարների կառավարման հմտություններ

1

1

   

6.2

Հաշտարարական գործերի կառավարման առանձնահատկությունները դատարանի կողմից ուղղորդվող և արտադատական վեճերի դեպքում

1

1

   

7.

Կոնֆլիկտների կառավարում

4

 

-

 

7.1

Կոնֆլիկտի հասկացությունը, տեսակները և կառավարումը

2

2

-

 

7.2

Ագրեսիայի, սթրեսի և լարվածության կանխարգելում և կառավարում

2

 

1

1

8.

Հաշտարարության գործընթացում հանդիպող առարկությունների հետ տարվող աշխատանքներ

2

 

-

 

8.1

Առարկությունների հետ աշխատելու լինգվիստիկ մեթոդներ

1

 

1

-

8.2

Աշխատանքի մեթոդներ և հնարքներ՝ «լռող», «դժվար» և «ոչ» հաճախորդների հետ

1

 

1

 

9.

Բանակցությունների գործընթացում հաճախորդների շահերի հետ տարվող աշխատանքներ

3

   

-

9.1

Շահերի հիերարխիա: Քողարկված շահերի բացահայտում՝ «գլխավոր շահ»

1

1

 

-

9.2

Դիրքորոշված մտածողություն: Իրադրության վրա ազդող կարծրատիպեր և ֆանտոմային պատկերացումներ

1

 

1

-

9.3

Առաջարկ կատարելու բանակցային հմտություններ

1

1

   

10.

Գործնական իմիջ (ոճ): Հեռախոսային էթիկետ

2

     

10.1

Գործնական հեռախոսային բանակցությունների կազմակերպում և դրանց արդյունավետության բարձրացման մեթոդներ

1

     

10.2

Գործնական հանդիպումների և բանակցությունների կազմակերպման ոճային առանձնահատկությունները

1

     

11.

Հաշտարարության գործընթացի կազմակերպում և անցկացում

16

 

-

-

11.1

Հաշտարարության գործընթացի նախապատրաստությունը և փուլերը

2

 

1

1

11.2

Հաշտարարի առանձնահատուկ հմտություններ առանձին և ընդհանուր նիստերի ժամանակ

3

1

1

1

11.3

Ոչ հավասար կողմերի կառավարման հմտություններ

1

1

   

11.4

Փակուղուց դուրս գալու հաշտարարական հմտություններ

2

1

1

 

11.5

Հաշտարարությունը ավարտելու հմտություններ և հետևողականություն

2

1

1

 

11.6

Գաղտնիության սկզբունքի պահպանման և կառավարման հիմունքներ

2

1

1

 

11.7

Մի քանի հաշտարարների մասնակցությամբ հաշտարարություն (cօ-mediatiօո)

2

 

1

1

11.7

Իրավաբանների/փաստաբանների հետ աշխատելու հաշտարարական հմտություններ

1

1

   

11.8

Գնահատողական հաշտարարության հմտություններ

1

1

   

12.

Ընտանեկան վեճերի հետ կապված հաշտարարության գործընթացի առանձնահատկությունները

4

     

12.1

Ընտանեկան վեճերի հաղթահարման հոգեբանական ասպեկտները

2

1

1

 

12.2

Հաշտարարության գործընթացում անչափահասների ներգրավման հոգեբանական, սոցիալական և իրավական առանձնահատկությունները

2

1

1

 
 

Ընդամենը

53

     

* Մեկ ակադեմիական ժամը կազմում է քառասուն րոպե: