«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
12 ապրիլի 2007 թ.
Պետական գրանցման թիվ 11807179
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐ
28 մարտի 2007 թ. |
N 324-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵՈՎ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ ԵՌԱՄՍՅԱԿԱՅԻՆ ԿԱՆԽԱՏԵՍՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԱՅԴ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի հոդված 15-ի 5-րդ մասի «զ» կետով Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարությանը վերապահված լիազորությունները՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի դեկտեմբերի 21-ի «Հայաստանի Հանրապետության 2007 թվականի պետական բյուջեի կատարումն ապահովող միջոցառումների մասին» N 1851-Ն որոշման 7.4, 7.5, 8.1, 8.2, 9.1, 9.2, 10.1 և 10.2 կետերի համաձայն ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքի ցուցանիշների եռամսյակային կանխատեսումները և այդ ցուցանիշների կատարման մասին հաշվետվությունները Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն ներկայացման գործընթացը կանոնակարգելու նպատակով.
Հրամայում եմ՝
1. Հաստատել.
1) «Ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքային ցուցանիշների եռամսյակային կանխատեսումներ» օրինակելի ձևը և դրա լրացման պահանջները՝ համաձայն հավելված N 1-ի,
2) «Ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքային ցուցանիշների եռամսյակային կանխատեսումներում փոփոխություններ» օրինակելի ձևը և դրա լրացման պահանջները՝ համաձայն հավելված N 2-ի,
3) «Ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքային ցուցանիշների կատարման մասին եռամսյակային հաշվետվություն» օրինակելի ձևը և դրա լրացման պահանջները՝ համաձայն հավելված N 3-ի:
2. Սահմանել, որ.
1) սույն հրամանի 1-ին կետի 1-ին ենթակետով հաստատված եռամսյակային կանխատեսումները հաշվետու պետական մարմինների կողմից Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն են ներկայացվում Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն ներկայացվող՝ ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքային ցուցանիշների կատարման մասին առաջին եռամսյակի հաշվետվության հետ մեկտեղ,
2) բյուջետային տարվա ընթացքում, սույն հրամանի 2-րդ կետի 1-ին ենթակետի համաձայն ներկայացված կանխատեսումներում փոփոխություններ կատարելու դեպքում, հաշվետու մարմինները 5-օրյա ժամկետում Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն են ներկայացնում տեղեկատվություն այդ կանխատեսումներում իրականացված փոփոխությունների մասին՝ սույն հրամանի 1-ին կետի 2-րդ ենթակետով հաստատված օրինակելի ձևին համապատասխան,
3) հաշվետու պետական մարմինները Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն են ներկայացնում եռամսյակային հաշվետվություններ` ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքային ցուցանիշների կատարման մասին՝ սույն հրամանի 1-ին կետի 3-րդ ենթակետով հաստատված օրինակելի ձևին համապատասխան: Սույն կետում նշված հաշվետվությունները Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն են ներկայացվում Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 30-ի «Բյուջեների կատարման, ինչպես նաև պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ու դրանց ենթակա հիմնարկների ֆինանսական գործունեության հետ կապված հաշվետվությունների կազմման, ներկայացման, ամփոփման ընդհանուր պայմանները, հաշվետվությունների առանձին տեսակների ցանկը և առանձնահատկությունները հաստատելու մասին» N 930-Ն հրամանի հավելված 3-ով հաստատված` «Հաշվետվությունների առանձին տեսակների կազմման ու ներկայացման առանձնահատկությունների մասին» հրահանգով եռամսյակային հաշվետվությունների ներկայացման համար սահմանված ընթացակարգերին համապատասխան:
3. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 30-ի «Բյուջեների կատարման, ինչպես նաև պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմինների ու դրանց ենթակա հիմնարկների ֆինանսական գործունեության հետ կապված հաշվետվությունների կազմման, ներկայացման, ամփոփման ընդհանուր պայմանները, հաշվետվությունների առանձին տեսակների ցանկը և առանձնահատկությունները հաստատելու մասին» N 930-Ն հրամանի հավելված 3-ով հաստատված «Հաշվետվությունների առանձին տեսակների կազմման ու ներկայացման առանձնահատկությունների մասին» հրահանգի 7-րդ կետից հանել 11-րդ ենթակետը և 9-րդ կետում «9» թվից հետո հանել «11» թիվը:
4. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարի 2005 թվականի ապրիլի 18-ի «Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարի 2002 թվականի դեկտեմբերի 30-ի N 930-Ն հրամանում լրացումներ կատարելու մասին» N 397-Ն հրամանի 2-րդ կետը:
Նախարար՝ |
Վ. Խաչատրյան |
Հավելված 1 |
Օրինակելի ձև ԱԿ-1
Ե Ռ Ա Մ Ս Յ Ա Կ Ա Յ Ի Ն Կ Ա Ն Խ Ա Տ Ե Ս ՈՒ Մ Ն Ե Ր
ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ
01.________. — 01._______. ժամանակահատվածի համար
1. |
Հիմնարկի անվանումը _____________________________ |
4. |
Պետական կառավարման վերադաս մարմնի կամ տեղական ինքնակառա- | ||
2. |
Փոստային հասցեն ________________________________ |
|
վարման մարմնի անվանումը ________________________________ | ||
3. |
Հիմնարկի տեղաբաշխման մարզի և համայնքի կոդը |
5. |
Հիմնարկը սպասարկող ՏԳԲ-ի անվանումը _______________________ |
__ ____________ 200_ թ.
Կ.Տ. |
ԳԼԽԱՎՈՐ ՖԻՆԱՆՍԻՍՏ |
_________ |
__________ |
ԳԼԽԱՎՈՐ ՀԱՇՎԱՊԱՀ |
|
| |
ՊՄ կո-դը |
Կա-տա-րողի կոդը |
Ծրագրային դասիչը |
Չա-փո-րոշչի կոդը |
Պա-շար-ների շարժի կոդը |
Ծրագրի կամ Քաղաքակա-նության միջոցառման անվանումը |
Չափորոշիչը (նկարա-գրությունը) |
Չափորոշչի տեսակը |
Ոչ ֆինանսական արդյունքների ցուցանիշներ |
Ֆինանսական արդյունքների ցուցանիշներ | |||||||||||||||
առաջին եռամ-սյակ |
առաջին կիսամ-յակ |
9 ամիս |
տարե-կան |
ցուցանիշի եռամսյա- |
առաջին եռամ-սյակ |
առաջին կիսամ-յակ |
9 ամիս |
տարե-կան |
ցուցանիշի եռամսյա- | |||||||||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
Զ |
Է |
Ը |
Թ |
ժ |
ԺԱ |
ԺԲ |
ԺԳ |
ԺԴ |
ԺԵ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ԼՐԱՑՄԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ
Օրինակելի ձև ԱԿ-1
«Օրինակելի ձև ԱԿ-1»-ը լրացվում է հետևյալ կերպ.
1. «Ա» սյունակում լրացվում է ծրագրի կամ քաղաքականության միջոցառման իրականացման համար պատասխանատու պետական կառավարման վերադաս մարմնի կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի կոդն ըստ բյուջետային ծախսերի գերատեսչական դասակարգման:
2. «Բ» սյունակը լրացվում է միայն ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում (ԸԾԾ կոդավորում ունեցող): Եթե տվյալ ծառայությունն ուղղակիորեն մատուցվում է պետական կառավարչական հիմնարկի աշխատակազմի միջոցով, ապա «Բ» սյունակում լրացվում է «1» թիվը: Մյուս բոլոր դեպքերում՝ մասնավորապես պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների միջոցով մատուցվող ծառայությունների դեպքում, «Բ» սյունակում լրացվում է «2» թիվը: Ծառայություններ չհանդիսացող մյուս բոլոր քաղաքականության միջոցառումների (այդ թվում կապիտալ բնույթի) համար «Բ» սյունը չի լրացվում:
3. «Գ», «Դ», «Ե», «Զ», «Է», «Ը», «Թ» և «Ժ» սյունակներում լրացվում է համապատասխան ծրագրի կամ քաղաքականության միջոցառման ծրագրային դասիչը: «Գ», «Դ», «Ե» և «Զ» սյունակները նախատեսված են դասիչի տառերով արտահայտված մասի համար, իսկ «Է», «Ը», «Թ» և «Ժ» սյունակները՝ դասիչի թվային մասի համար: Ծառայությունների և տրանսֆերտների խմբին դասվող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում «Զ» և «Ժ» սյունակները չեն լրացվում: Ծրագրային դասիչի տառերով արտահայտված մասում լրացվում են հետևյալ կոդերը՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «ԸԾԾ»,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «ԸԾՏ»,
3) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «ՍՄՆ»,
4) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «ՍՄՆԱ»,
5) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ «ՍՄԵ»,
6) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ «ԿՄՎ»,
7) «ՍՄՆ», «ՍՄՆԱ», «ՍՄԵ» և «ԿՄՎ» խմբին չդասվող՝ այլ կապիտալ ծախսերի դեպքում՝ «ԿՄԱ»,
8) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «ՍՄՎ»,
9) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «ՍՄՆՎ»:
4. Պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ ծրագրային դասիչի թվային մասում առանձին տողով ներկայացված յուրաքանչյուր առանձին ակտիվի դիմաց դրվում է հերթական համար՝ ըստ ներկայացման հաջորդականության: Նույն ձևով ներկայացվում են նաև պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրմանը վերաբերող ծրագրային դասիչի թվային մասերը:
5. «ԺԱ» սյունակում լրացվում է համապատասխան չափորոշչի կոդը: Յուրաքանչյուր քաղաքականության միջոցառմանն առնչվող քանակական չափորոշիչների դիմաց դրվում է համապատասխան կոդ, որոնք համարակալվում են թվերով՝ սկսած 1-ից: Տվյալ միջոցառման որակական և ժամկետային չափորոշիչների դիմաց դրվում է այն քանակական չափորոշչի կոդը (կոդերը), որին (որոնց) առնչվում է տվյալ որակական կամ ժամկետային չափորոշիչը: Եթե որակական կամ ժամկետային չափորոշիչը վերաբերում է քաղաքականության միջոցառմանն ընդհանրապես (այսինքն, բոլոր քանակական չափորոշիչներին միասին վերցրած), ապա այդ չափորոշչի դիմաց կոդ չի դրվում: Յուրաքանչյուր քաղաքականության միջոցառման դեպքում չափորոշիչների կոդերի համարակալումը սկսվում է սկզբից՝ վերոհիշյալ տրամաբանությամբ:
6. «ԺԲ» սյունակում լրացվում է պաշարների շարժի կոդը: Այս սյունակը լրացվում է միայն այն քանակական չափորոշիչների համար, որոնք բնութագրում են որոշակի ապրանքների տրամադրում շահառուներին (օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրված սայլակների թվաքանակը): Այս դեպքում «ԺԲ» սյունակում նշվում է համապատասխան կոդ, որը արտացոլում է, թե քանակական ցուցանիշը ինչ է արտահայտում՝ ապրանքների ձեռքբերում, պահեստավորվող ապրանքներ, թե շահառուներին տրամադրվող ապրանքներ: Նշված երեք դեպքերից յուրաքանչյուրում «ԺԲ» սյունակում դրվում է համապատասխան կոդ՝ ապրանքների ձեռքբերման դեպքում՝ «Գ» տառը, պահեստավորվող ապրանքների դեպքում՝ «Պ», իսկ շահառուներին տրամադրվող ապրանքների դեպքում՝ «Տ» տառը:
7. «ԺԳ» սյունակում լրացվում է համապատասխան ծրագրի անվանումը կամ քաղաքականության միջոցառման անվանումը, մասնավորապես՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում լրացվում է համապատասխան ծառայության անվանումը,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում տրանսֆերտի անվանումը,
3) կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ համապատասխան ակտիվի անվանումը,
4) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ համապատասխան ներդրման անվանումը,
5) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ համապատասխան վարկի կամ փոխատվության անվանումը,
6) կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ համապատասխան ակտիվի անվանումը:
8. Աղյուսակում ընթացիկ բնույթի քաղաքականության միջոցառումները (ծառայություններ և տրանսֆերտներ) անհրաժեշտ է խմբավորել ըստ համապատասխան ծրագրերի: Այսինքն, եթե ներկայացվում են ծառայություններ կամ տրանսֆերտներ, որոնք վերաբերում են միևնույն ծրագրին, ապա նախ ներկայացվում է համապատասխան ծրագրի անվանումը (առանձին տողով), ապա հաջորդ տողերում ներկայացվում են տվյալ ծրագրին վերաբերող բոլոր ընթացիկ բնույթի քաղաքականության միջոցառումները: Այն տողերում, որտեղ ներկայացված են ծրագրերի անվանումները, լրացվում են միայն «Ա», «Գ», «Դ» , «Է», «Ը» և «ԺԳ», ինչպես նաև ֆինանսական ցուցանիշներին վերաբերող՝ «6»-ից «10»-րդ սյունակները: Եթե «ԺԳ» սյունակում լրացվում է քաղաքականության միջոցառման անվանումը, ապա համապատասխան տողերում լրացվում են միայն «Ա», «Բ», «Գ», «Դ», «Ե», «Զ», «Է», «Ը», «Թ»,«Ժ», «ԺԳ», ինչպես նաև «6»-ից «10»-րդ սյունակները:
9. «ԺԴ» սյունակում լրացվում են տվյալ քաղաքականության միջոցառումը նկարագրող ոչ ֆինանսական չափորոշիչները կամ դրանց նկարագրությունը: Ընդ որում, աղյուսակում չափորոշիչներն անհրաժեշտ է խմբավորել ըստ համապատասխան քաղաքականության միջոցառումների: Այսինքն, եթե ներկայացվում են չափորոշիչներ, որոնք վերաբերում են միևնույն քաղաքականության միջոցառմանը, ապա նախ «ԺԳ» սյունակում ներկայացվում է քաղաքականության միջոցառման անվանումը (առանձին տողով), ապա հաջորդ տողերում «ԺԴ» սյունակում ներկայացվում են տվյալ միջոցառմանը վերաբերող բոլոր ոչ ֆինանսական չափորոշիչները: Միևնույն միջոցառմանը վերաբերող ոչ ֆինանսական չափորոշիչները ներկայացվում են խմբավորված տեսքով՝ ելնելով չափորոշչի տեսակից («ԺԵ» սյունակ), այսինքն, սկզբում հաջորդաբար ներկայացվում են տվյալ միջոցառման քանակական չափորոշիչները, այնուհետև՝ որակական, իսկ վերջում նաև ժամկետային չափորոշիչները:
10. Այն դեպքերում, երբ քանակական ցուցանիշները բնութագրում են որոշակի ապրանքների տրամադրում շահառուներին (օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրված սայլակների թվաքանակը), միմյանց հաջորդող երեք առանձին տողերում նշվում է միևնույն քանակական ցուցանիշի գծով տեղեկատվություն ապրանքների ձեռքբերման, պահեստավորվող ապրանքների և շահառուներին տրամադրվող ապրանքների մասին: Օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրվող սայլակների ցուցանիշի դեպքում մինևնույն ցուցանիշի անվամբ լրացվում են երեք հաջորդական տողեր՝ առաջին տողում նշվում է հաշվետու ժամանակահատվածում ձեռք բերված սայլակների մասին տեղեկատվություն, հաջորդ տողում նշվում է հաշվետու ժամանակահատվածում պահեստավորված սայլակների մասին (մնացորդային) տեղեկատվություն, իսկ հաջորդ տողում՝ հաշվետու ժամանակահատվածում հաշմանդամներին տրամադրվող սայլակների մասին տեղեկատվություն: Ընդ որում, այս դեպքում նշված երեք տողերից յուրաքանչյուրի «Ա»-ից «ԺԱ» և «ԺԳ»-ից «ԺԵ» սյունակներում լրացվում է միևնույն տեղեկատվությունը: «ԺԲ» սյունակում լրացվող տեղեկատվության համար տես սույն լրացման պահանջների «6»-րդ կետով ներկայացված ցուցումները:
11. «ԺԵ» սյունակում լրացվում է համապատասխան չափորոշչի տեսակի անվանումը, մասնավորապես՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «քանակական», «որակական» կամ «ժամկետայնության»,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «շահառուների քանակը» կամ «տրանսֆերտի վճարման հաճախականությունը»,
3) կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «քանակական», «որակական» կամ «ակտիվի ծառայության կանխատեսվող ժամկետը»,
4) կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «քանակական» կամ «որակական»,
5) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ «կազմակերպությունը, որտեղ արվում է ներդրումը»,
6) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ «վարկ ստացող անձանց և/կամ կազմակերպությունների քանակը»:
12. Որակական և ժամկետային տիպի ոչ ֆինանսական արդյունքների ցուցանիշների դեպքում պարտադիր լրացվում է տարեկան ցուցանիշը, իսկ եռամսյակային բաշխումը տրվում է այն դեպքում, երբ բյուջետային տարվա ընթացքում նախատեսվում են ցուցանիշի մակարդակի
տատանումներ:
Հավելված 2 |
Օրինակելի ձև ԱԿՓ-1
ԵՌԱՄՍՅԱԿԱՅԻՆ ԿԱՆԽԱՏԵՍՈՒՄՆԵՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ
01.________. — 01._______. ժամանակահատվածի համար
1. |
Հիմնարկի անվանումը _____________________________ |
4. |
Պետական կառավարման վերադաս մարմնի կամ տեղական ինքնակառա- | ||
2. |
Փոստային հասցեն ________________________________ |
|
վարման մարմնի անվանումը ________________________________ | ||
3. |
Հիմնարկի տեղաբաշխման մարզի և համայնքի կոդը |
5. |
Հիմնարկը սպասարկող ՏԳԲ-ի անվանումը _______________________ |
__ ____________ 200_ թ.
Կ.Տ. |
ԳԼԽԱՎՈՐ ՖԻՆԱՆՍԻՍՏ |
_________ |
__________ |
ԳԼԽԱՎՈՐ ՀԱՇՎԱՊԱՀ |
|
| |
ՊՄ |
Կա- |
Ծրագրային |
Չա- |
Պա- |
Ծրա- |
Չափորո- |
Չափորոշչի |
Ոչ ֆինանսական արդյունքների ցուցանիշներ | |||||||||||||||
Փաստացի |
Ցուցանիշի ճշտված կանխատեսումները հաշվետու ժամանակահատվածին | ||||||||||||||||||||||
առաջին |
կիսամյակ |
9 ամիս |
տարի | ||||||||||||||||||||
փոփոխու- |
ճշտված |
փոփոխու- |
ճշտված |
փոփոխու- |
ճշտված |
փոփոխու- |
ճշտված | ||||||||||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
Զ |
Է |
Ը |
Թ |
ժ |
ԺԱ |
ԺԲ |
ԺԳ |
ԺԴ |
ԺԵ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ֆինանսական արդյունքների ցուցանիշներ |
Ծրագրի ցուցանիշների կանխատեսվող արժեքի փոփոխությունների ազդցությունը | |||||||||||
Փաստացի |
Ցուցանիշի ճշտված կանխատեսումները հաշվետու ժամանակահատվածին |
Ցուցանիշի |
Ծրագրի |
Պլանա- |
Պլանա- | |||||||
առաջին |
կիսամյակ |
9 ամիս |
տարի | |||||||||
փոփո- |
ճշտված |
փոփո- |
ճշտված |
փոփո- |
ճշտված |
փոփո- |
ճշտված | |||||
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ԼՐԱՑՄԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ
Օրինակելի ձև ԱԿՓ-1
«Օրինակելի ձև ԱԿՓ-1»-ը լրացվում է հետևյալ կերպ.
1. «Ա» սյունակում լրացվում է ծրագրի կամ քաղաքականության միջոցառման իրականացման համար պատասխանատու պետական կառավարման վերադաս մարմնի կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի կոդն ըստ բյուջետային ծախսերի գերատեսչական դասակարգման:
2. «Բ» սյունակը լրացվում է միայն ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում (ԸԾԾ կոդավորում ունեցող): Եթե տվյալ ծառայությունն ուղղակիորեն մատուցվում է պետական կառավարչական հիմնարկի աշխատակազմի միջոցով, ապա «Բ» սյունակում լրացվում է «1» թիվը: Մյուս բոլոր դեպքերում՝ մասնավորապես պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների միջոցով մատուցվող ծառայությունների դեպքում, «Բ» սյունակում լրացվում է «2» թիվը: Ծառայություններ չհանդիսացող մյուս բոլոր քաղաքականության միջոցառումների (այդ թվում՝ կապիտալ բնույթի) համար «Բ» սյունը չի լրացվում:
3. «Գ», «Դ», «Ե», «Զ», «Է», «Ը», «Թ» և «Ժ» սյունակներում լրացվում է համապատասխան ծրագրի կամ քաղաքականության միջոցառման ծրագրային դասիչը: «Գ»,«Դ»,«Ե» և «Զ», սյունակները նախատեսված են դասիչի տառերով արտահայտված մասի համար, իսկ «Է», «Ը», «Թ» և «Ժ» սյունակները՝ դասիչի թվային մասի համար: Ծառայությունների և տրանսֆերտների խմբին դասվող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում «Զ» և «Ժ» սյունակները չեն լրացվում: Ծրագրային դասիչի տառերով արտահայտված մասում լրացվում են հետևյալ կոդերը՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «ԸԾԾ»,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «ԸԾՏ»,
3) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «ՍՄՆ»,
4) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «ՍՄՆԱ»,
5) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ «ՍՄԵ»,
6) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ «ԿՄՎ»,
7) «ՍՄՆ», «ՍՄՆԱ», «ՍՄԵ» և «ԿՄՎ» խմբին չդասվող՝ այլ կապիտալ ծախսերի դեպքում՝ «ԿՄԱ»,
8) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «ՍՄՎ»,
9) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «ՍՄՆՎ»:
4. պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ ծրագրային դասիչի թվային մասում առանձին տողով ներկայացված յուրաքանչյուր առանձին ակտիվի դիմաց դրվում է հերթական համար՝ ըստ ներկայացման հաջորդականության: Նույն ձևով ներկայացվում են նաև պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրմանը վերաբերող ծրագրային դասիչի թվային մասերը:
5. «ԺԱ» սյունակում լրացվում է համապատասխան չափորոշչի կոդը: Յուրաքանչյուր քաղաքականության միջոցառմանն առնչվող քանակական չափորոշիչների դիմաց դրվում է համապատասխան կոդ, որոնք համարակալվում են թվերով՝ սկսած 1-ից: Տվյալ միջոցառման որակական և ժամկետային չափորոշիչների դիմաց դրվում է այն քանակական չափորոշչի կոդը (կոդերը), որին (որոնց) առնչվում է տվյալ որակական կամ ժամկետային չափորոշիչը: Եթե որակական կամ ժամկետային չափորոշիչը վերաբերում է քաղաքականության միջոցառմանն ընդհանրապես (այսինքն, բոլոր քանակական չափորոշիչներին միասին վերցրած), ապա այդ չափորոշչի դիմաց կոդ չի դրվում: Յուրաքանչյուր քաղաքականության միջոցառման դեպքում չափորոշիչների կոդերի համարակալումը սկսվում է սկզբից՝ վերոհիշյալ տրամաբանությամբ:
6. «ԺԲ» սյունակում լրացվում է պաշարների շարժի կոդը: Այս սյունակը լրացվում է միայն այն քանակական չափորոշիչների համար, որոնք բնութագրում են որոշակի ապրանքների տրամադրում շահառուներին (օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրված սայլակների թվաքանակը): Այս դեպքում «ԺԲ» սյունակում նշվում է համապատասխան կոդ, որը արտացոլում է, թե քանակական ցուցանիշը ինչ է արտահայտում՝ ապրանքների ձեռքբերում, պահեստավորվող ապրանքներ, թե շահառուներին տրամադրվող ապրանքներ: Նշված երեք դեպքերից յուրաքանչյուրում «ԺԲ» սյունակում դրվում է համապատասխան կոդ՝ ապրանքների ձեռքբերման դեպքում՝ «Գ» տառը, պահեստավորվող ապրանքների դեպքում՝ «Պ», իսկ շահառուներին տրամադրվող ապրանքների դեպքում՝ «Տ» տառը:
7. «ԺԳ» սյունակում լրացվում է համապատասխան ծրագրի անվանումը կամ քաղաքականության միջոցառման անվանումը, մասնավորապես՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում լրացվում է համապատասխան ծառայության անվանումը,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ տրանսֆերտի անվանումը,
3) կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ համապատասխան ակտիվի անվանումը,
4) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ համապատասխան ներդրման անվանումը,
5) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ համապատասխան վարկի կամ փոխատվության անվանումը,
6) կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ համապատասխան ակտիվի անվանումը:
8. Աղյուսակում ընթացիկ բնույթի քաղաքականության միջոցառումները (ծառայություններ և տրանսֆերտներ) անհրաժեշտ է խմբավորել ըստ համապատասխան ծրագրերի: Այսինքն, եթե ներկայացվում են ծառայություններ կամ տրանսֆերտներ, որոնք վերաբերում են միևնույն ծրագրին, ապա նախ ներկայացվում է համապատասխան ծրագրի անվանումը (առանձին տողով), ապա հաջորդ տողերում ներկայացվում են տվյալ ծրագրին վերաբերող բոլոր ընթացիկ բնույթի քաղաքականության միջոցառումները: Այն տողերում, որտեղ ներկայացված են ծրագրերի անվանումները, լրացվում են միայն «Ա», «Գ», «Դ», «Է», «Ը» և «Ժ», ինչպես նաև ֆինանսական ցուցանիշներին վերաբերող՝ «10»-ից «18»-րդ սյունակները: Եթե «ԺԳ» սյունակում լրացվում է քաղաքականության միջոցառման անվանումը, ապա համապատասխան տողերում լրացվում են միայն «Ա», «Բ», «Գ», «Դ» , «Ե», «Զ», «Է», «Ը», «Թ», «Ժ», «ԺԳ», ինչպես նաև «10»-ից «18»-րդ սյունակները:
9. ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ՝ սույն աղյուսակում քաղաքականության միջոցառումների գծով տեղեկատվություն ներկայացվում է միայն այն դեպքում, երբ այդ միջոցառման արդյունքային ցուցանիշների կանխատեսումներում կատարվում են փոփոխություններ: Կանխատեսումներում փոփոխությունների բացակայության դեպքում տվյալ միջոցառման գծով տեղեկատվություն չի ներկայացվում:
10. «ԺԴ» սյունակում լրացվում են տվյալ քաղաքականության միջոցառումը նկարագրող ոչ ֆինանսական չափորոշիչները կամ դրանց նկարագրությունը: Ընդ որում, աղյուսակում չափորոշիչներն անհրաժեշտ է խմբավորել ըստ համապատասխան քաղաքականության միջոցառումների: Այսինքն, եթե ներկայացվում են չափորոշիչներ, որոնք վերաբերում են միևնույն քաղաքականության միջոցառմանը, ապա նախ «ԺԳ» սյունակում ներկայացվում է քաղաքականության միջոցառման անվանումը (առանձին տողով), ապա հաջորդ տողերում «ԺԴ» սյունակում ներկայացվում են տվյալ միջոցառմանը վերաբերող բոլոր ոչ ֆինանսական չափորոշիչները: Միևնույն միջոցառմանը վերաբերող ոչ ֆինանսական չափորոշիչները ներկայացվում են խմբավորված տեսքով՝ ելնելով չափորոշչի տեսակից («ԺԵ» սյունակ), այսինքն, սկզբում հաջորդաբար ներկայացվում են տվյալ միջոցառման քանակական չափորոշիչները, այնուհետև՝ որակական, իսկ վերջում նաև ժամկետային չափորոշիչները:
11. Այն դեպքերում, երբ քանակական ցուցանիշները բնութագրում են որոշակի ապրանքների տրամադրում շահառուներին (օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրված սայլակների թվաքանակը), միմյանց հաջորդող երեք առանձին տողերում նշվում է միևնույն քանակական ցուցանիշի գծով տեղեկատվություն ապրանքների ձեռքբերման, պահեստավորվող ապրանքների և շահառուներին տրամադրվող ապրանքների մասին: Օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրվող սայլակների ցուցանիշի դեպքում, միևնույն ցուցանիշի անվամբ լրացվում են երեք հաջորդական տողեր՝ առաջին տողում նշվում է հաշվետու ժամանակահատվածում ձեռքբերված սայլակների մասին տեղեկատվություն, հաջորդ տողում նշվում է հաշվետու ժամանակահատվածում պահեստավորված սայլակների մասին (մնացորդային) տեղեկատվություն, իսկ հաջորդ տողում՝ հաշվետու ժամանակահատվածում հաշմանդամներին տրամադրվող սայլակների մասին տեղեկատվություն: Ընդ որում, այս դեպքում նշված երեք տողերից յուրաքանչյուրի «Ա»-ից «ԺԱ» և «ԺԳ»-ից «ԺԵ» սյունակներում լրացվում է միևնույն տեղեկատվությունը: «ԺԲ» սյունակում լրացվող տեղեկատվության համար տես սույն լրացման պահանջների «6»-րդ կետով ներկայացված ցուցումները:
12. «ԺԵ» սյունակում լրացվում է համապատասխան չափորոշչի տեսակի անվանումը, մասնավորապես՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «քանակական», «որակական» կամ «ժամկետայնության»,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «շահառուների քանակը» կամ «տրանսֆերտի վճարման հաճախականությունը»,
3) կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «քանակական», «որակական» կամ «ակտիվի ծառայության կանխատեսվող ժամկետը»,
4) կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «քանակական» կամ «որակական»,
5) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ «կազմակերպությունը, որտեղ արվում է ներդրումը»,
6) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ «վարկ ստացող անձանց և/կամ կազմակերպությունների քանակը»:
13. Աղյուսակի «1»-ին և «10»-րդ սյունակներում փաստացի ցուցանիշը տվյալ տարում հաշվետու ժամանակահատվածին նախորդող ժամանակահատվածի համար չի լրացվում, եթե հաշվետու ժամանակահատվածը առաջին եռամսյակն է:
Հավելված 3 |
Օրինակելի ձև ԱՀ-1
Ե Ռ Ա Մ Ս Յ Ա Կ Ա Յ Ի Ն Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԱՅԻՆ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ
01.________. — 01._______. ժամանակահատվածի համար
1. |
Հիմնարկի անվանումը _____________________________ |
4. |
Պետական կառավարման վերադաս մարմնի կամ տեղական ինքնակառա- | ||
2. |
Փոստային հասցեն ________________________________ |
|
վարման մարմնի անվանումը ________________________________ | ||
3. |
Հիմնարկի տեղաբաշխման մարզի և համայնքի կոդը |
5. |
Հիմնարկը սպասարկող ՏԳԲ-ի անվանումը _______________________ |
__ ____________ 200_ թ.
Կ.Տ. |
ԳԼԽԱՎՈՐ ՖԻՆԱՆՍԻՍՏ |
_________ |
__________ |
ԳԼԽԱՎՈՐ ՀԱՇՎԱՊԱՀ |
|
| |
ՊՄ |
Կա- |
Ծրագրային |
Չա- |
Պա- |
Ծրա- |
Չա-փորո- |
Չափո-րոշչի |
Ոչ ֆինանսական |
Ֆինանսական ցուցանիշներ |
Ծրագրի ընթացիկ կառավարմանն ուղղված` նախատեսվող միջոցառումները | |||||||||||||||||||
Ցուցա- |
Ցուցա-նիշի |
Ճշտված |
Փաս- |
Հաս-տատ-ված և |
Տարբե-րության |
Ցուցա- |
Ցուցա-նիշի |
Ճշտված |
Փաս- |
Հաս-տատ- |
Տար- |
Ծրա- |
Պլանա- |
Պլա-նա- | |||||||||||||||
Ա |
Բ |
Գ |
Դ |
Ե |
Զ |
Է |
Ը |
Թ |
ժ |
ԺԱ |
ԺԲ |
ԺԳ |
ԺԴ |
ԺԵ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ԼՐԱՑՄԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ
Օրինակելի ձև ԱՀ-1
«Օրինակելի ձև ԱՀ-1»-ը լրացվում է հետևյալ կերպ.
1. «Ա» սյունակում լրացվում է ծրագրի կամ քաղաքականության միջոցառման իրականացման համար պատասխանատու պետական կառավարման վերադաս մարմնի կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի կոդն ըստ բյուջետային ծախսերի գերատեսչական դասակարգման:
2. «Բ» սյունակը լրացվում է միայն ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում (ԸԾԾ կոդավորում ունեցող): Եթե տվյալ ծառայությունն ուղղակիորեն մատուցվում է պետական կառավարչական հիմնարկի աշխատակազմի միջոցով, ապա «Բ» սյունակում լրացվում է «1» թիվը: Մյուս բոլոր դեպքերում՝ մասնավորապես պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների միջոցով մատուցվող ծառայությունների դեպքում, «Բ» սյունակում լրացվում է «2» թիվը: Ծառայություններ չհանդիսացող մյուս բոլոր քաղաքականության միջոցառումների (այդ թվում՝ կապիտալ բնույթի) համար «Բ» սյունը չի լրացվում:
3. «Գ», «Դ», «Ե», «Զ», «Է», «Ը», «Թ» և «Ժ» սյունակներում լրացվում է համապատասխան ծրագրի կամ քաղաքականության միջոցառման ծրագրային դասիչը: «Գ», «Դ», «Ե» և «Զ» սյունակները նախատեսված են դասիչի տառերով արտահայտված մասի համար, իսկ «Է», «Ը», «Թ» և «Ժ» սյունակները՝ դասիչի թվային մասի համար: Ծառայությունների և տրանսֆերտների խմբին դասվող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում «Զ» և «Ժ» սյունակները չեն լրացվում: Ծրագրային դասիչի տառերով արտահայտված մասում լրացվում են հետևյալ կոդերը՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «ԸԾԾ»,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «ԸԾՏ»,
3) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «ՍՄՆ»,
4) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝
«ՍՄՆԱ»,
5) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ «ՍՄԵ»,
6) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ «ԿՄՎ»,
7) «ՍՄՆ», «ՍՄՆԱ», «ՍՄԵ» և «ԿՄՎ» խմբին չդասվող՝ այլ կապիտալ ծախսերի դեպքում՝ «ԿՄԱ»,
8) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «ՍՄՎ»,
9) պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «ՍՄՆՎ»:
4. պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և այդ հիմնարկի կողմից ուղղակիորեն օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ ծրագրային դասիչի թվային մասում առանձին տողով ներկայացված յուրաքանչյուր առանձին ակտիվի դիմաց դրվում է հերթական համար՝ ըստ ներկայացման հաջորդականության: Նույն ձևով ներկայացվում են նաև պետական կառավարչական հիմնարկի հաշվեկշռում հաշվառվող և պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող կազմակերպությունների կողմից օգտագործվող կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրմանը վերաբերող ծրագրային դասիչի թվային մասերը:
5. «ԺԱ» սյունակում լրացվում է համապատասխան չափորոշչի կոդը: Յուրաքանչյուր քաղաքականության միջոցառմանն առնչվող քանակական չափորոշիչները համարակալվում են՝ սկսած 1-ից: Տվյալ միջոցառման որակական և ժամկետային չափորոշիչների դիմաց դրվում է այն քանակական չափորոշչի կոդը (կոդերը), որին (որոնց) առնչվում է տվյալ որակական կամ ժամկետային չափորոշիչը: Եթե որակական կամ ժամկետային չափորոշիչը վերաբերում է քաղաքականության միջոցառմանն ընդհանրապես (այսինքն, բոլոր քանակական չափորոշիչներին միասին վերցրած), ապա այդ չափորոշչի դիմաց կոդ չի դրվում: Յուրաքանչյուր քաղաքականության միջոցառման դեպքում չափորոշիչների համարակալումը սկսվում է սկզբից՝ վերոհիշյալ տրամաբանությամբ:
6. «ԺԲ» սյունակում լրացվում է պաշարների շարժի կոդը: Այս սյունակը լրացվում է միայն այն քանակական չափորոշիչների համար, որոնք բնութագրում են որոշակի ապրանքների տրամադրում շահառուներին (օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրված սայլակների թվաքանակը): Այս դեպքում «ԺԲ» սյունակում նշվում է համապատասխան կոդ, որը արտացոլում է, թե քանակական ցուցանիշը ինչ է արտահայտում՝ ապրանքների ձեռքբերում, պահեստավորվող ապրանքներ, թե շահառուներին տրամադրվող ապրանքներ: Նշված երեք դեպքերից յուրաքանչյուրում «ԺԲ» սյունակում դրվում է համապատասխան կոդ՝ ապրանքների ձեռքբերման դեպքում՝ «Գ» տառը, պահեստավորվող ապրանքների դեպքում՝ «Պ», իսկ շահառուներին տրամադրվող ապրանքների դեպքում՝ «Տ» տառը:
7. «ԺԳ» սյունակում լրացվում է համապատասխան ծրագրի անվանումը կամ քաղաքականության միջոցառման անվանումը, մասնավորապես՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում լրացվում է համապատասխան ծառայության անվանումը,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ տրանսֆերտի անվանումը,
3) կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ համապատասխան ակտիվի անվանումը,
4) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ համապատասխան ներդրման անվանումը,
5) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ համապատասխան վարկի կամ փոխատվության անվանումը,
6) կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ համապատասխան ակտիվի անվանումը:
8. Աղյուսակում ընթացիկ բնույթի քաղաքականության միջոցառումներն (ծառայություններ և տրանսֆերտներ) անհրաժեշտ է խմբավորել ըստ համապատասխան ծրագրերի: Այսինքն, եթե ներկայացվում են ծառայություններ կամ տրանսֆերտներ, որոնք վերաբերում են միևնույն ծրագրին, ապա նախ ներկայացվում է համապատասխան ծրագրի անվանումը (առանձին տողով), ապա հաջորդ տողերում ներկայացվում են տվյալ ծրագրին վերաբերող բոլոր ընթացիկ բնույթի քաղաքականության միջոցառումները: Այն տողերում, որտեղ ներկայացված են ծրագրերի անվանումները, լրացվում են միայն «Ա», «Գ», «Դ», «Է», «Ը» և «ԺԳ», ինչպես նաև ֆինանսական ցուցանիշներին վերաբերող՝ «7»-ից «11»-րդ սյունակները: Եթե «ԺԳ» սյունակում լրացվում է քաղաքականության միջոցառման անվանումը, ապա համապատասխան տողերում լրացվում են միայն «Ա», «Բ», «Գ», «Դ», «Ե», «Զ», «Է», «Ը», «Թ», «Ժ», «ԺԳ», ինչպես նաև «7»-ից «11»-րդ սյունակները:
9. «ԺԴ» սյունակում լրացվում են տվյալ քաղաքականության միջոցառումը նկարագրող ոչ ֆինանսական չափորոշիչները կամ դրանց նկարագրությունը: Ընդ որում, աղյուսակում չափրոշիչներն անհրաժեշտ է խմբավորել ըստ համապատասխան քաղաքականության միջոցառումների: Այսինքն, եթե ներկայացվում են չափորոշիչներ, որոնք վերաբերում են միևնույն քաղաքականության միջոցառմանը, ապա նախ «ԺԳ» սյունակում ներկայացվում է քաղաքականության միջոցառման անվանումը (առանձին տողով), ապա հաջորդ տողերում «ԺԴ» սյունակում ներկայացվում են տվյալ միջոցառմանը վերաբերող բոլոր ոչ ֆինանսական չափորոշիչները: Միևնույն միջոցառմանը վերաբերող ոչ ֆինանսական չափորոշիչները ներկայացվում են խմբավորված տեսքով՝ ելնելով չափորոշչի տեսակից («ԺԵ» սյունակ), այսինքն, սկզբում հաջորդաբար ներկայացվում են տվյալ միջոցառման քանակական չափորոշիչները, այնուհետև՝ որակական, իսկ վերջում նաև ժամկետային չափորոշիչները:
10. Այն դեպքերում, երբ քանակական ցուցանիշները բնութագրում են որոշակի ապրանքների տրամադրում շահառուներին (օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրված սայլակների թվաքանակը), միմյանց հաջորդող երեք առանձին տողերում նշվում է միևնույն քանակական ցուցանիշի գծով տեղեկատվություն ապրանքների ձեռքբերման, պահեստավորվող ապրանքների և շահառուներին տրամադրվող ապրանքների մասին: Օրինակ. հաշմանդամներին տրամադրվող սայլակների ցուցանիշի դեպքում մինևնույն ցուցանիշի անվամբ լրացվում են երեք հաջորդական տողեր՝ առաջին տողում նշվում է հաշվետու ժամանակահատվածում ձեռքբերված սայլակների մասին տեղեկատվություն, հաջորդ տողում նշվում է հաշվետու ժամանակահատվածում պահեստավորված սայլակների մասին (մնացորդային) տեղկատվություն, իսկ հաջորդ տողում՝ հաշվետու ժամանակահատվածում հաշմանդամներին տրամադրվող սայլակների մասին տեղեկատվություն: Ընդ որում, այս դեպքում նշված երեք տողերից յուրաքանչյուրի «Ա»-ից «ԺԱ» և «ԺԳ»-ից «ԺԵ» սյունակներում լրացվում է միևնույն տեղեկատվությունը: «ԺԲ» սյունակում լրացվող տեղեկատվության համար տես սույն լրացման պահանջների «6»-րդ կետով ներկայացված ցուցումները:
11. «ԺԵ» սյունակում լրացվում է համապատասխան չափորոշչի տեսակի անվանումը, մասնավորապես՝
1) ծառայություններ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «քանակական», «որակական» կամ «ժամկետայնության»,
2) տրանսֆերտներ հանդիսացող քաղաքականության միջոցառումների դեպքում՝ «շահառուների քանակը» կամ «տրանսֆերտի վճարման հաճախականությունը»,
3) կապիտալ ակտիվների ձեռքբերման, կառուցման կամ հիմնանորոգման դեպքում՝ «քանակական», «որակական» կամ «ակտիվի ծառայության կանխատեսվող ժամկետը»,
4) կապիտալ ակտիվների վաճառքի կամ դուրսգրման դեպքում՝ «քանակական» կամ «որակական»,
5) պետական կառավարչական հիմնարկ չհանդիսացող՝ պետական կազմակերպություններում ներդրումների դեպքում՝ «կազմակերպությունը, որտեղ արվում է ներդրումը»,
6) կազմակերպություններին կամ անհատներին տրամադրվող վարկերի և փոխատվությունների դեպքում՝ «վարկ ստացող անձանց և/կամ կազմակերպությունների քանակը»:
Տեքստում օգտագործված հապավումներ.
ԸԾ | Ընթացիկ ծրագիր |
ԸԾԾ | Ընթացիկ ծրագիր - ծառայություն |
ԸԾՏ | Ընթացիկ ծրագիր - տրանսֆերտ |
ՍՄՆ | Սեփականատիրոջ միջոցառումներ - նախարարություն |
ՍՄՆԱ | Սեփականատիրոջ միջոցառումներ - նախարարություն - ակտիվ |
ՍՄԵ | Սեփականատիրոջ միջոցառումներ - ենթակա կազմակերպություններում |
ԿՄԱ | Կապիտալ միջոցառումներ - ակտիվ |
ԿՄՎ | Կապիտալ միջոցառումներ - վարկեր, փոխատվություններ |
ԱՀ | Արդյունքների հաշվետվություն |
ԱԿ | Արդյունքների կանխատեսում |
ԱԿՓ | Արդյունքների կանխատեսման փոփոխություն |
Տ Ե Ղ Ե Կ Ա Ն Ք
«ՀՀ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵՈՎ ՍԱՀՄԱՆՎԱԾ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ ԵՌԱՄՍՅԱԿԱՅԻՆ ԿԱՆԽԱՏԵՍՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԱՅԴ ՑՈՒՑԱՆԻՇՆԵՐԻ ԿԱՏԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀՀ ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՖԻՆԱՆՍՆԵՐԻ ԵՎ ԷԿՈՆՈՄԻԿԱՅԻ ՆԱԽԱՐԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄԸ ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՂ
ՀՀ կառավարության 2006 թ. դեկտեմբերի 21-ի «ՀՀ 2007 թ. պետական բյուջեի կատարումն ապահովող միջոցառումների մասին» N 1851-Ն որոշման հավելված N 14-ով հաստատվել է ծրագրային բյուջետավորման փորձնական նախարարությունների (ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն, ՀՀ առողջապահության նախարարություն, ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություն և ՀՀ մշակույթի և երիտասարդության հարցերի նախարարություն) ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքի ցուցանիշները:
Նույն որոշման 7.4, 7.5, 8.1, 8.2, 9.1, 9.2, 10.1 և 10.2 կետերի համաձայն նշված փորձնական նախարարությունները պարտավոր են եռամսյակային կտրվածքով հաշվետվություններ ներկայացնել վերոհիշյալ հավելվածով հաստատված ցուցանիշների կատարման մասին: Ընդ որում, առաջին եռամսյակի հաշվետվության հետ մեկտեղ, այդ պետական մարմինները ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն պետք է ներկայացնեն նաև ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքային ցուցանիշների եռամսյակային բաշխումը՝ որպես ի գիտություն:
Այդ կապակցությամբ անհրաժեշտություն է ծագել կանոնակարգել վերոհիշյալ տեղեկատվությունը ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարություն ներկայացման գործընթացը և սահմանել համապատասխան օրինակելի ձևեր:
ՀՀ ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարի 2005 թ. ապրիլի 18-ի N 397-Ն հրամանի ընդունմամբ հաստատվել է «Հաշվետու ժամանակահատվածի ընթացքում հիմնարկի կողմից իրականացվող ծրագրերի իրականացմնան աստիճանը բնորոշող ֆինանսական և ոչ ֆինանսական ցուցանիշների կատարման մասին հաշվետվության» օրինակելի ձևը: Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ նշված օրինակելի ձևը չի համապատասխանում ՀՀ կառավարության 2006 թ. դեկտեմբերի 21-ի N 1851-Ն որոշման հավելված N 14-ով հաստատված ծրագրերի իրականացումը բնութագրող արդյունքի ցուցանիշների ձևաչափին և հնարավորություն չի տալիս ներկայացնել պահանջվող տեղեկատվությունը, անհրաժեշտութուն է ծագել համապատսխան փոփոխություն կատարել նշված ձևաչափում:
Միաժամանակ, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ նախագծով հաստատվող բոլոր ձևաչափերն ուղղակիորեն առնչվում են ծրագրային բյուջետավորման բարեփոխումներին, որը գտնվում է փորձնական փուլում, առնվազն բարեփոխումների փորձնական փուլում նպատակահարմար է նշված ձևաչափերը հաստատել և դրանց հետ կապված հարաբերությունները կանոնակարգել առանձին իրավական ակտով: