Գլխավոր տեղեկություն
Номер
N 3-Ն
Տիպ
Հրաման
Тип
Հիմնական ակտ (27.02.2003-25.03.2005)
Статус
Չի գործում
Первоисточник
ՀՀԳՏ 2003.02.17/4(122) Հոդ.59
Принят
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչություն
Дата принятия
10.01.2003
Подписан
Կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ
Дата подписания
10.01.2003
Дата вступления в силу
27.02.2003
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
25.03.2005

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
5 փետրվարի 2003 թ.
Պետական գրանցման թիվ 32003041

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

 

10 հունվարի 2003 թ.
ք. Երևան

N 3-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐՄԱՆ ՄՐՑՈՒԹԱՅԻՆ ԿԱՐԳԻ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության օդային փոխադրումների շուկայի համամասնական զարգացման և միջազգային պահանջներին համապատասխան ավիափոխադրումների իրականացման, ինչպես նաև օդային տրանսպորտի բնագավառում մենաշնորհի բացառման նպատակով.

 

Հրամայում եմ`

 

1. Հաստատել.

ա) «Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունների տրման մրցութային կարգի պահանջների և պայմանների կանոնակարգ»-ը` համաձայն N 1 հավելվածի.

բ) Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունների տրման մրցույթին մասնակցելու համար ներկայացվող հայտի ձևը` համաձայն N 2 հավելվածի.

գ) Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվության ձևը` համաձայն N 2 հավելվածի:

2. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության լիցենզավորման հանձնաժողովին.

- կանոնավոր օդային հաղորդակցությունների թույլտվությունների տրման գործընթացը կազմակերպել սույն կանոնակարգի համաձայն:

3. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահում եմ ինձ:

 

Գլխավոր վարչության պետ՝

Ս. Մարգարյան

 

 

Հավելված N 1

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության 2003 թվականի հունվարի 10-ի N 3-Ն հրամանի

 

Կ Ա Ն Ո Ն Ա Կ Ա Ր Գ

 

ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐՄԱՆ ՄՐՑՈՒԹԱՅԻՆ ԿԱՐԳԻ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ԵՎ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ

 

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունները տրվում են՝ «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 48-րդ հոդվածի 3-րդ կետի համաձայն:

2. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունները մրցութային կարգով տալու նպատակն է՝

- միջազգային չափանիշներին համապատասխան թռիչքների անվտանգութան ապահովումը,

- ավիափոխադրումների շուկայի համամասնական զարգացման և ուղևորների սպասարկման միջազգային պահանջների ապահովումը,

- ուղևորային և բեռնային ավիափոխադրումների իրականացման լավագույն պայմանների ստեղծումը,

- չվերթերի իրականացման կանոնավորության ապահովումը և սպասարկման որակի բարձրացումը,

- ավիափոխադրողների համար հավասար պայմանների ստեղծումը, ավիափոխադրումների շուկայի կարգավորումը և մենաշնորհի բացառումը,

- օդանավ շահագործողների հնարավորություններին և չվերթերի առանձնահատկություններին համապատասխան ավիափոխադրումների շուկայի բաշխման և վերահսկողության իրականացումը,

- Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված ավիափոխադրողների գործունեության զարգացումը և դրան նպաստումը:

3. Օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվությունները տրվում են մինչև 2 (երկու) տարի գործողության ժամկետով:

4. Մրցույթին կարող են մասնակցել Հայաստանի Հանրապետությունում գրանցված, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության (այսուհետև՝ գլխավոր վարչություն) կողմից տրված և գործող օդանավ շահագործողի սերտիֆիկատ և ավիափոխադրողի սերտիֆիկատ (մասնագիր), Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ԻԿԱՕ) եռանիշ կոդ, Ավիացիոն տրանսպորտի միջազգային գործակալության (ԻԱՏԱ) կոդ և չվացուցակի ենթակա օդային տրանսպորտի գործունեության լիցենզիա ունեցող օդանավ շահագործողները:

5. Մրցույթի մասին զանգվածային լրատվամիջոցներով գլխավոր վարչության կողմից հայտարարություն տրվում է՝

- օդային փոխադրումների իրականացման վերաբերյալ միջկառավարական համաձայնագրերով նախատեսվող երթուղիների իրականացման անհրաժեշտության կամ չշահագործվող երթուղիների առկայության դեպքում,

- ամառային կամ ձմեռային չվացուցակի հաստատելուց առաջ, տվյալ կանոնակարգով նախատեսվող ժամկետներում,

- տվյալ չվերթը իրականացնող օդանավ շահագործողի կողմից սպասարկման համար անհրաժեշտ պայմանները չբավարարելու կամ այլ պատճառներով միջազգային նորմերին համապատասխան չվերթի իրականացումը չապահովելու դեպքում:

6. Մրցույթի մասին հայտարարություն տրվում է ամառային, ձմեռային չվացուցակի հաստատումից ոչ պակաս, քան 4 (չորս) ամիս առաջ:

7. Մրցույթի մասին տրվող հայտարարության մեջ նշվում են՝

ա) մրցույթի ներկայացված օդային հաղորդակցության ուղղությունները (երթուղիները),

բ) նախատեսվող երթուղու իրականացման շաբաթական նվազագույն հաճախականությունը,

գ) լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու աղբյուրը (հեռախոսահամար, ֆաքս, էլեկտրոնային փոստ):

8. Մրցույթն անցկացվում է հրապարակային կարգով:

 

II. ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՏՐՄԱՆ ՄՐՑՈՒՅԹԻՆ ՄԱՍՆԱԿՑԵԼՈՒ ՀԱՄԱՐ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՀԱՅՏ

 

9. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցությունների իրականացման թույլտվություն ստանալու մրցույթին մասնակցելու համար ներկայացվում է գրավոր հայտ (Հավելված1 2) կից ներկայացնելով հետևյալ տեղեկությունները՝

- օդանավ շահագործողի կողմից շահագործվող օդանավերի տիպերը, քանակը, որոնցով նախատեսվում են իրականացնել չվերթերը և տեխնիկական կամ այլ պատճառներով դրանց փոխարինելու համար առկա պահուստային օդանավերի վերաբերյալ տեղեկատվություն,

- տվյալ չվերթի իրականացման համար օդանավերի միջազգային պահանջներին համապատասխանող տեխնիկական անհրաժեշտ սարքավորումների առկայության և տեխնիկական սպասարկման վերաբերյալ տեղեկանք,

- օդանավերում ուղևորների սպասարկման ստանդարտնորի, ինչպես նաև առաջարկվող այլ սպասարկումների մասին տեղեկություններ,

- տեղեկություններ հայտավորված միջազգային օդային ուղու շահագործման ֆինանսական ապահովվածության մասին,

- միջազգային օդային ուղու շահագործման ծրագիր՝ համապատասխան տեխնիկատնտեսական հիմնավորումով և չվացուցակի նախագծով,

- օդանավ շահագործողի ավիացիոն անվտանգության ծրագիր, եթե տվյալ երթուղու համար կան առանձնահատուկ պահանջներ,

- օդանավերի, անձնակազմերի, ուղևորների, ուղեբեռի և երրորդ անձանց հանդեպ պատասխանատվության ապահովագրությունն հաստատող փաստաթղթեր, որոնք բավարար են օդանավերի շահագործման ընթացքում հնարավոր վնասի փոխհատուցման համար,

- տեղեկություններ ավիատոմսերի վաճառքի ցանցի վերաբերյալ:

10. Վերը նշված պարտադիր տեղեկություններից բացի, օդանավ շահագործողները կարող են ներկայացնել նաև այլ տեղեկություններ, որոնք ըստ հայտատուի կարող են կարևոր լինել և նպաստել միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվություն ստանալու գործընթացին:

 

III. ՄՐՑՈՒՅԹԻ ԸՆԹԱՑԱԿԱՐԳԸ

 

11. Հայտերի քննարկումը, մրցույթի արդյունքների ամփոփումը և որոշումների ընդունումն իրականացնում է գլխավոր վարչության պետի հրամանով ստեղծված, «Լիցենզավորման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համապատասխան դրույթների համաձայն գործող հանձնաժողովը:

12. Հայտերի ընդունման և քննարկումների նախապատրաստական աշխատանքներն իրականացնում է գլխավոր վարչության համապատասխան բաժինը, գլխավոր վարչության պետի հրամանի համաձայն:

13. Հայտերի ընդունման, քննարկման, մերժման, ինչպես նաև միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվության հատկացման, դրանց կասեցման և այլ գործընթացներն իրականացվում են «Լիցենզավորման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի դրույթներին համապատասխան:

14. Հանձնաժողովը մրցույթին մասնակցելու հայտը, անհրաժեշտ փաստաթղթերը և մրցութային առաջարկը ընդունում է մրցույթի մասին տեղեկատվությունը հրապարակելու օրվանից սկսած 25 (քսանհինգ) օրվա ընթացքում, առձեռն՝ ստացականով:

15. Հայտը, անհրաժեշտ փաստաթղթերը և մրցույթի առաջարկը ընդունելիս, դրանցում առկա թերությունների մասին հայտնում է դիմողին, այդ մասին նշում կատարելով ստացականում:

16. Հայտը և մրցութային առաջարկի օրինակները դիմողի ներկայությամբ ծրարվում են և կնքվում գլխավոր վարչության և դիմողի կնիքներով: Մրցութային առաջարկը ծրարելիս արգելվում է ծանոթանալ նրա բովանդակությանը:

17. Մրցույթի մասնակից է համարվում այն իրավաբանական անձը, որը ժամանակին և սահմանված կարգով ներկայացրել է հայտ, անհրաժեշտ փաստաթղթեր և մրցութային առաջարկ: Դիմողը մրցույթի մասնակից չի համարվում, եթե փաստաթղթերում առկա թերությունները չեն շտկվել ստացականը ստանալուն հաջորդող հինգ օրվա ընթացքում:

18. Հանձնաժողովը հայտերը քննարկում է զանգվածային լրատվամիջոցներով մրցույթ հայտարարելուց հետո 30 (երեսուն)-ից 40 (քառասուն)-րդ օրերի ընթացքում, դռնբաց նիստում, քննարկման օրվա, ժամի և վայրի մասին գրավոր ծանուցելով մասնակցին:

19. Նիստին չներկայացած մասնակցի հայտը քննության չի առնվում:

20. Մասնակիցների մրցութային առաջարկների հրապարակումից և դրանք հայտատուի կողմից ներկայացնելուց հետո, լիցեզավորման հանձնաժողովի անդամներին ժամանակ է տրվում առաջարկների ուսումնասիրության, անհրաժեշտ մասնագիտական խորհրդատվության համար:

21. Ըստ հայտերը քննարկելու հաջորդականության իրականացվում է վարկանիշային հինգ բալանոց սանդղակով բաց քվեարկություն:

22. Քվեարկության արդյունքում հաղթող է ճանաչվում առավել բալեր հավաքած օդանավ շահագործողը: Հավասար բալերի դեպքում լիցենզավորման հանձնաժողովի նախագահն ունի վճռորոշ ձայնի իրավունք:

 

IV. ՄՐՑՈՒՅԹԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄԸ

 

23. Մրցույթի արդյունքների ամփոփման արդյունքում, հաղթող օդանավ շահագործողին տրվում է միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվություն (Հավելված1 3):

24. Չվացուցակի ենթակա օդային հաղորդակցության թույլտվություն ստացած օդանավ շահագործողը հանդիսանում է Հայաստանի Հանրապետության կողմից տվյալ երթուղին շահագործող նշանակված ավիափոխադրող, ինչի մասին հաղորդվում է տվյալ երկրի ավիացիայի բնագավառի պետական կառավարման մարմնին Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարության միջոցով:

25. Միջազգային օդային ուղու շահագործման թույլտվություն ստացած օդանավ շահագործողը իրավունք է ստանում նաև տվյալ ուղղությամբ իրականացնել լրացուցիչ և ոչ կանոնավոր (չարտերային) չվերթեր, ստանալով համապատասխան երկրի թույլտվությունը, «Ավիացիայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն:

26. Հատկացված թույլտվությունները գործողության մեջ մտնելու օրվանից 1 (մեկ)-ամսյա ժամկետում տվյալ թույլտվությամբ նախատեսվող չվերթը չկատարելու դեպքում, այն ճանաչվում է անվավեր և հայտարարվում է տվյալ ավիաերթուղու շահագործման նոր մրցույթ, գլխավոր վարչության կողմից նախատեսված ժամկետներում:

 

 

Հավելված N 2

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության 2003 թվականի հունվարի 10-ի N 3-Ն հրամանի

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր Քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետ

պարոն ____________________ին _______________________ ից

(Օդանավ շահագործողի անվանումը)

 

Հ Ա Յ Տ

 

______________________________________________ հիման վրա գործող,

(Կանոնադրություն)

թիվ _________________օդանավ շահագործողի և ավիափոխադրողի սերտիֆիկատի

(Համարները և տրման ամսաթվերը)

(մասնագրի) ունեցող _______________________________ օդանավ շահագործողը

(Օդանավ շահագործողի անվանումը)

ներկայացնում է հայտ մասնակցելու ________________________________օդային

(Երթուղին, միջանկյալ կետերը)

հաղորդակցության երթուղու շահագործման թույլտվություն ստանալու մրցույթին:

Ավիափոխադրումը կատարվելու է__________________________տիպի օդանավերով,

(Նշվում է օդանավերի տիպերը)

ուղևորներին տրամադրելով՝ ________________________________________:

(Սպասարկումներ և ծառայություններ)

Թռիչքների կատարման նվազագույն շաբաթական հաճախականությունները՝

- ձմեռային շրջանում շաբաթական ___________ չվերթ,

- ամառային շրջանում շաբաթական ___________ չվերթ:


Տրված օդային ուղու շահագործման ընթացքում օդանավ շահագործողը պարտավորվում է կատարել թռիչքների անվտանգության վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և միջազգային պայմանագրերով նախատեսված պահանջները, ուղևորների և բեռնային փոխադրումների սահմանված կարգով սպասարկումը, երաշխավորում է ուղևորների նկատմամբ ունեցած պարտավորությունների կատարումը:

 

 

Հավելված N 3

ՀՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության 2003 թվականի հունվարի 10-ի N 3-Ն հրամանի

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆ

REPUBLIC OF ARMENIA

GENERAL DEPARTMENT OF CIVIL AVIATION

 

_________________________________________________

 

ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՕԴԱՅԻՆ ՈՒՂՈՒ ՇԱՀԱԳՈՐԾՄԱՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆ

PERMISSION FOR OPERATION OF INTERNATIONAL AIR ROUTE

 

R           N 000/00

 

Ավիաընկերություն՝
Aircompany:
Գտնվելու վայրը՝
Location:
Երթուղի՝
Route:

Ավիաընկերության անվանումը
Name of Airline
__________________
__________________
__________________
__________________

Կետեր և միջանկյալ կետեր՝
Points and intermediate points:
Թռիչքի տեսակը՝
Flight type:
Օդանավերի տիպերը՝
Aircraft types:
Փոխադրումների տեսակը՝
Type of conveyance:
Թույլտվության գործողության
ժամկետը՝
Permission validity:
Հաճախականությունը՝
Frequency:
Տրման ամսաթիվը՝
Date of issue:

__________________
__________________
Կանոնավոր
Regular
__________________
__________________
__________________
__________________

__________________
__________________
Շաբաթական _____ չվերթ
______ flights per week
__________________
__________________

ՍՈՒՅՆ ԹՈՒՅԼՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ՈՒԺԻ ՄԵՋ Է ՇԱՀԱԳՈՐԾՈՂԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏԻ, ԱՎԻԱՓՈԽԱԴՐՈՂԻ ՍԵՐՏԻՖԻԿԱՏԻ (ՄԱՍՆԱԳԻՐ), ՀԱՏՈՒԿ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԻ ԵՎ ՉՎԱՑՈՒՑԱԿԻ ԵՆԹԱԿԱ ՕԴԱՅԻՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԼԻՑԵՆԶԻԱՅԻ ԱՌԿԱՅՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ:

THIS PERMISSION IS VALID UPON THE AVAILABILITY OF THE AIR OPERATOR CERTIFICATE, AIR CARRIER CERTIFICATE (ANNEX), SPECIAL SUPPLEMENTARY REGULATIONS ON OPERATIONS AND LICENSE FOR SCHEDULED FLIGHTS.

 

ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏ

_______________

(Ստորագրություն)

.................................

     

DIRECTOR GENERAL

_______________

  (Signature)

Կ.Տ.

Seal

.................................

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
08.02.2005, N 17-Ն 25.03.2005, N 3-Ն
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան