ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԳԱՀԻ
Կ Ա Ր Գ Ա Դ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն Ը
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԳԱՀԻ 2012 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈՒՆԻՍԻ 30-Ի ՆԿ-96-Ա ԿԱՐԳԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի 1-ին և 5-րդ մասերը՝ որոշում եմ.
Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2012 թվականի հունիսի 30-ի «Հայաստանի Հանրապետության իրավական և դատական բարեփոխումների 2012-2016 թվականների ռազմավարական ծրագիրը և ծրագրից բխող միջոցառումների ցանկը հաստատելու մասին» ՆԿ-96-Ա կարգադրության՝
1) «2012-2016» թվերը փոխարինել «2012-2017» թվերով.
2) 1-ին հավելվածից հանել «Իրավական համակարգի և դատական բարեփոխումների հաջորդայնությունը և արդիականությունն ապահովելու նպատակով իրավական և դատական բարեփոխումների 2012-2016թթ. սույն ռազմավարական ծրագիրը և 2-րդ հավելվածով նախատեսված ծրագրից բխող միջոցառումների ցանկը 2014-2016թթ. ժամանակահատվածի համար կարող են համալրվել լրացուցիչ միջոցառումներով:» նախադասությունը.
3) 2-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն 1-ին հավելվածի.
4) 3-րդ հավելվածը շարադրել նոր խմբագրությամբ` համաձայն 2-րդ հավելվածի:
Հայաստանի Հանրապետության |
Ս. Սարգսյան |
2016 թ. նոյեմբերի 30 Երևան ՆԿ-242-Ա |
Հավելված 1 ՀՀ Նախագահի 2016 թ. նոյեմբերի 30-ի ՆԿ-242-Ա կարգադրության |
«Հավելված 2 ՀՀ Նախագահի 2012 թ. հունիսի 30-ի ՆԿ-96-Ա կարգադրության |
Ց Ա Ն Կ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԵՎ ԴԱՏԱԿԱՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ 2012-2017 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻՑ ԲԽՈՂ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ
Նպատակ-խնդիր |
Գործողություն |
Գործողության կատարման վերջնաժամկետ |
Պատասխանատու մարմին |
Օբյեկտիվ վերստուգելի |
1. ԱՐԴԱՐ, ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏ ԵՎ ՀԱՆՐՈՒԹՅԱՆ ԱՌՋԵՎ ՀԱՇՎԵՏՈՒ ԴԱՏԱԿԱՆ ԻՇԽԱՆՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
1.1. Ամբողջովին ապահովել դատավորների |
1.1.1. Իրականացնել դատավորների գործունեության գնահատման համակարգի ծրագրային և տեխնիկական ապահովում |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության |
Դատավորների գործունեության գնահատման համակարգի ծրագրային ապահովումն իրականացված է
|
1.1.2. Առանձին դատարաններում փորձարկել դատավորների գործունեության |
2017թ. սեպտեմբեր |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ
|
Դատավորների գործունեության գնահատման համակարգը փորձարկված է, ծրագրային թերությունները վերացված են | |
1.1.3. Նախատեսել դատավորների գործունեության գնահատման արդյունքների ամփոփման, դրանք դատավորների ինքնակառավարման մարմիններում քննարկելու և դրանցից բխող ինչպես կոնկրետ դատավորների, այնպես էլ դատարանների գործունեության արդյունավետության բարձրացման միջոցառումների մշակման կառուցակարգեր |
2017թ. հուլիս |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ, Դատավորների ինքնակառավարման մարմիններ (համաձայնությամբ)
|
Համապատասխան կառուցակարգերը մշակված են
| |
1.1.4. Դատավորների գործունեության գնահատման համակարգը կիրառել բոլոր |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ |
Դատավորների գործունեության գնահատման համակարգը կիրառվում է բոլոր դատարաններում
| |
1.1.5. Դատական դեպարտամենտն ապահովել տեխնիկական միջոցներով և զարգացնել սպասարկող անձնակազմի կարողությունները |
2017թ. մարտ (շարունակական) |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ |
Դատական դեպարտամենտն ապահովված է անհրաժեշտ տեխնիկական միջոցներով և սպասարկող անձնակազմը վերապատրաստված է
| |
1.2. Բարեփոխել դատավորին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու ընթացակարգերը՝ կարգապահական վարույթի օբյեկտիվության, արդարության և արդյունավետության երաշխավորմամբ |
1.2.1. Ուսումնասիրության |
2017թ. մարտ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա մշակված օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը
|
1.3. Ապահովել էթիկայի և կարգապահական հարցերի հանձնաժողովի գործունեության արդյունավետությունն ու թափանցիկությունը |
1.3.1. Խթանել դատավորների կողմից դատավորների վարքագծի կանոնների վերաբերյալ էթիկայի և կարգապահական հարցերի հանձնաժողովին հարցումներ ներկայացնելը |
2016-2017թթ. (շարունակական) |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ, Դատավորների ինքնակառավարման մարմիններ (համաձայնությամբ)
|
Էթիկայի և կարգապահական հարցերի |
1.3.2. Զարգացնել էթիկայի և կարգապահական հարցերի հանձնաժողովի անդամների կարողությունները |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ, Դատավորների ինքնակառավարման մարմիններ (համաձայնությամբ)
|
Էթիկայի և կարգապահական հարցերի հանձնաժողովի բոլոր անդամներն առնվազն մեկ անգամ վերապատրաստվել են | |
1.4. Բնակչության թվին և դատավորների ծանրաբեռնվածությանը համապատասխան հավասարակշռել դատավորների թվաքանակը
|
1.4.1. Ուսումնասիրել դատավորների ծանրաբեռնվածությունը, այդ թվում՝ վիճակագրության ամփոփման միջոցով, և ներկայացնել առաջարկություններ՝ դատավորների ծանրաբեռնվածության նվազեցման և դատավորների թվի ու գործերի հավասարակշռման վերաբերյալ |
2017թ. մարտ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, |
Ուսումնասիրության արդյունքների հիման վրա առաջարկությունները ներկայացված են իրավասու մարմիններին |
1.5. Բարելավել դատարաններում տեղեկատվական և հաղորդակցային տեխնոլոգիաների կիրառումը՝ ապահովելով գործերի արագ շրջանառությունը մեկ ատյանի դատարանից մեկ այլ ատյանի դատարան
|
1.5.1. Մշակել դատարանների կողմից քննվող գործերում առկա փաստաթղթերի թվայնացման սկզբունքներն ու մեխանիզմները |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, |
Դատարանների կողմից քննվող գործերում առկա փաստաթղթերի թվայնացման սկզբունքներն ու մեխանիզմները սահմանող իրավական ակտերում փոփոխությունների նախագծերը ներկայացված են ընդունող մարմիններին
|
1.5.2. Իրականացնել փաստաթղթերի թվայնացման համար անհրաժեշտ ծրագրային և տեխնիկական ապահովում |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ դատական դեպարտամենտ
|
Էլեկտրոնային շրջանառությունն ապահովող համակարգը ներդրված է
| |
1.5.3. Առանձին դատարաններում փորձարկել փաստաթղթերի թվայնացման համակարգը և վերացնել ծրագրային թերությունները |
2017թ. սեպտեմբեր |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ |
Փաստաթղթերի թվայնացման համակարգը փորձարկված է, և ծրագրային թերությունները վերացված են
| |
1.5.4. Փաստաթղթերի թվայնացման համակարգն ամբողջությամբ կիրառել բոլոր դատարաններում |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ |
Թվայնացված փաստաթղթերի շրջանառություն ապահովող համակարգն ամբողջությամբ կիրառվում է բոլոր դատարաններում
| |
1.5.5. Ապահովել դատավորների և դատական ծառայողների` փաստաթղթերի թվայնացման համակարգի կիրառման թեմայով վերապատրաստման իրականացումը |
2017թ. մարտ (շարունակական) |
ՀՀ դատական դեպարտամենտ |
Դատավորները և դատական ծառայողները վերապատրաստված են
| |
2. ՔՐԵԱԿԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՔՐԵԱԿԱՆ ՊԱՏԻԺՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
2.1. Մշակել ՀՀ նոր |
2.1.1. Նախապատրաստել ՀՀ նոր քրեական օրենսգրքի նախագիծ |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Օրենսգրքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
2.2. Զարգացնել պրոբացիայի ծառայության կարողությունները
|
2.2.1. Ներդնել պրոբացիայի ծառայության աշխատակիցների շարունակական մասնագիտական ուսուցման համակարգ |
2017թ. մարտ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Մասնագիտական ուսուցման համակարգը ներդրված է
|
2.3. Բարեփոխել պատժից պայմանական վաղաժամկետ ազատման, պատժի չկրած մասն ավելի մեղմ պատժատեսակով փոխարինելու ընթացակարգը
|
2.3.1. Ուսումնասիրության հիման վրա մշակել պատժից պայմանական վաղաժամկետ ազատման վերաբերյալ որոշում կայացնող մարմինների համակարգը պարզեցնելուն և յուրաքանչյուր մարմնի գործառույթները հստակեցնելուն ուղղված փոփոխություններ |
2016թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Իրավական ակտերի նախագծերը ներկայացված են ընդունող մարմիններին
|
2.3.2. Ուսումնասիրության հիման վրա սահմանել դատապարտյալին պայմանական վաղաժամկետ ազատելու հարցը որոշելու օբյեկտիվ չափանիշներ |
2016թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Իրավական ակտի նախագիծը ներկայացված է ընդունող մարմնին
| |
2.3.3. Ուսումնասիրության հիման վրա սահմանել պատժից պայմանական վաղաժամկետ ազատման, պատժի չկրած մասն ավելի մեղմ պատժատեսակով փոխարինելու վերաբերյալ դատական գործերի քննության արդյունավետ կարգ |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը
| |
2.4. Բարեփոխել ազատազրկման ձևով պատիժը կրող դատապարտյալին ծանր հիվանդության հիմքով պատժից ազատելու կարգը
|
2.4.1. Ուսումնասիրության հիման վրա վերանայել ներկայումս բժշկական փորձաքննություն իրականացնող մարմնի լիազորությունները և սահմանել վերջինիս գործունեության իրավական ընթացակարգերը |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Իրավական ակտերի |
2.4.2. Ուսումնասիրության հիման վրա սահմանել ազատազրկման ձևով պատիժը կրող դատապարտյալին ծանր հիվանդության հիմքով պատժից ազատման վերաբերյալ դատական գործերի քննության արդյունավետ կարգ |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը
| |
3. ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ՎԱՐՈՒՅԹԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
3.1. Մշակել Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ նոր օրենսգիրք
|
3.1.1. Նախապատրաստել Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ նոր օրենսգրքի նախագիծ |
2017թ. մարտ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ նոր օրենսգիրքը ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը
|
4. ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՐԴԱՐԱԴԱՏՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆԸ ԵՎ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
4.1. ՀՀ քաղաքացիական օրենսգիրքը համապատասխանեցնել մասնավոր իրավահարաբերությունների կարգավորման ժամանակակից |
4.1.1. Մշակել ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի փոփոխություններ |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը
|
5. ԴԱՏԱՎԱՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
5.1. Մշակել դատական նիստերի չարդարացված հետաձգումների կանխարգելման ընթացակարգեր
|
5.1.1. Իրականացնել դատական նիստերի նշանակման առաջնահերթությունների սահմանման բնագավառում միջազգային փորձի ուսումնասիրություն և ներկայացնել առաջարկություններ |
2017թ. մարտ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Ուսումնասիրության արդյունքում բացահայտված են դատական նիստերի նշանակման առաջնահերթությունների սահմանման առավել արդյունավետ եղանակները
|
5.2. Ուսումնասիրել սահմանադրական դատարանի որոշումների հիման վրա դատական ակտերի վերանայման ընթացակարգերի բարելավման, ինչպես նաև սահմանադրական դատարանների կողմից դատական հանձնարարականներ տալու վերաբերյալ միջազգային փորձը
|
5.2.1. Կատարել համապատասխան ուսումնասիրություն, ներկայացնել առաջարկություններ և ըստ անհրաժեշտության մշակել օրենքի նախագիծ |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Ուսումնասիրության |
5.3. Սահմանել արտագնա դատական նիստերի անցկացման սահմանափակ և հստակ հիմքեր ու դրանց անցկացման դեպքում՝ արդար դատաքննության իրավունքի երաշխավորման մեխանիզմներ |
5.3.1. Սահմանափակել փակ և կիսափակ տիպի քրեակատարողական հիմնարկներում արտագնա դատական նիստերի անցկացման հնարավորությունը` նախատեսելով արդար դատաքննության իրավունքի ապահովմանն ուղղված լրացուցիչ երաշխիքներ |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
5.4. Ուսումնասիրել քրեակատարողական հիմնարկի պետի որոշումների դեմ դատարան բերվող բողոքների ընդդատության հարցը
|
5.4.1. Միջազգային փորձի ուսումնասիրության հիման վրա որոշակիացնել քրեակատարողական հիմնարկի պետի որոշումների բողոքարկման կառուցակարգերը՝ հստակեցնելով բողոքների քննության ընդդատությունը |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Ուսումնասիրության |
6. ՓԱՍՏԱԲԱՆԱԿԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
6.1. Հստակեցնել |
6.1.1. Ապահովել հանրային պաշտպանի գրասենյակի ինստիտուցիոնալ բարեփոխումը |
2016թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, Փաստաբանների պալատ (համաձայնությամբ)
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը
|
6.1.2. Մշակել անվճար իրավաբանական օգնության տրամադրման այլընտրանքային մեխանիզմներ |
2016թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, Փաստաբանների պալատ (համաձայնությամբ)
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը | |
7. ԴԱՏԱԽԱԶՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
7.1. Ապահովել դատախազության լիարժեք անկախությունն ու հաշվետվողականությունը, դատախազության գործունեությանը չմիջամտելու սկզբունքի իրացումը
|
7.1.1. Որպես դատախազների անկախության ապահովման երաշխիք վերանայել դատախազների նշանակման կարգը` նախատեսելով դատախազների թեկնածուների ցուցակից թեկնածուներին հանելու հստակ չափանիշներ, ինչպես նաև վերանայել դատախազների ծառայողական առաջխաղացման կարգն ու պայմանները` նախատեսելով առաջխաղացման հստակ չափանիշներ |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
7.1.2. Հստակեցնել դատախազների վերադասության հարաբերությունները կարգավորող նորմերը` համապատասխան փոփոխություններ կատարելով «Դատախազության մասին» ՀՀ օրենքում |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը | |
7.1.3. Սահմանել միևնույն դատախազության կամ կառուցվածքային ստորաբաժանման դատախազի վարույթից նույն դատախազության կամ կառուցվածքային ստորաբաժանման մեկ այլ դատախազի վարույթ գործերը տեղափոխելու հստակ և կանխատեսելի հիմքեր |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ գլխավոր դատախազություն, ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը | |
7.2. Ուսումնասիրել քրեաիրավական ոլորտից դուրս պետական շահերի պաշտպանության բնագավառում դատախազության գործառույթները
|
7.2.1. Ուսումնասիրության հիման վրա ըստ անհրաժեշտության մշակել «Դատախազության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխություններ |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Օրենքի նախագիծն ըստ անհրաժեշտության ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
7.3. Բարեփոխել դատախազներին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու համակարգը՝ հստակեցնելով կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու հիմքերը |
7.3.1. Մշակել «Դատախազության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխություններ |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
7.4. Բարելավել տեղեկատվական և հաղորդակցային տեխնոլոգիաների ոլորտում դատախազության կարողությունները
|
7.4.1. Ներդնել դատախազական գործունեության արդյունքների մատչելի հաշվառումն ու վերլուծությունն ապահովող «Դատախազի աշխատանքի մասին» վիճակագրության վարման էլեկտրոնային կառավարման համակարգչային համակարգ |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Վիճակագրության վարման էլեկտրոնային կառավարման համակարգչային համակարգը փորձարկված և ներդրված է
|
7.4.2. Ներդնել դատախազությունում արխիվից օգտվելու մատչելիությունն ապահովող՝ արխիվի վարման էլեկտրոնային կառավարման համակարգչային համակարգ |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Դատախազության արխիվի վարման էլեկտրոնային կառավարման համակարգչային համակարգը փորձարկված և ներդրված է
| |
7.4.3. Ապահովել տեղեկատվական և հաղորդակցային տեխնոլոգիաների ոլորտում դատախազների կարողությունների բարելավմանն ուղղված շարունակական վերապատրաստումների իրականացումը |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Դատախազները տեղեկատվական և հաղորդակցային տեխնոլոգիաների ոլորտում վերապատրաստված են
| |
7.5. Ուսումնասիրության հիման վրա բարձրացնել պատիժների և հարկադրանքի այլ միջոցների կիրառման օրինականության նկատմամբ հսկողության դատախազական գործառույթի արդյունավետությունը |
7.5.1. Ուսումնասիրության հիման վրա մշակել օրենսդրական փոփոխություններ |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
7.6. Ապահովել դատախազի կողմից իր լիազորությունների շրջանակում տրված |
7.6.1. Մշակել «Դատախազության մասին» ՀՀ օրենքի փոփոխություններ |
2017թ. ապրիլ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ գլխավոր դատախազություն
|
Օրենքի նախագիծը ՀՀ կառավարության կողմից ներկայացված է ԱԺ‐ի քննարկմանը |
8. ԱՐԲԻՏՐԱԺԱՅԻՆ, ՆՈՏԱՐԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ՌԵԳԻՍՏՐՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳԵՐԻ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
8.1. Կատարելագործել և խթանել արբիտրաժի միջոցով վեճերի լուծման այլընտրանքային մեխանիզմները
|
8.1.1. Իրականացնել արբիտրների ուսուցմանը, նրանց մասնագիտական որակների զարգացմանն ուղղված միջոցառումներ |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Արբիտրների ուսուցմանը, նրանց մասնագիտական որակների զարգացմանն ուղղված առնվազն մեկ միջոցառում իրականացված է
|
8.2. Ուսումնասիրել առաջին ատյանի դատարանների կողմից քաղաքացիական գործերը միջնորդ-հաշտարարներին հասցեագրելու ինստիտուտի ներդրման միջազգային փորձը և հեռանկարները
|
8.2.1. Ապահովել միջնորդ-հաշտարարների էթիկայի և հաշտարարության իրականացման ընթացակարգային տիպային կանոնների մշակումը |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Միջնորդ-հաշտարարների էթիկայի և հաշտարարության իրականացման ընթացակարգային տիպային կանոնները մշակված են
|
8.3. Զարգացնել քաղաքացիական կացության ակտերի գրանցման էլեկտրոնային համակարգը
|
8.3.1. Ապահովել քաղաքացիական կացության ակտերի գրանցման էլեկտրոնային բազայի թվայնացումը |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Քաղաքացիական կացության ակտերի գրանցման ամբողջ բազան թվայնացված է
|
8.3.2. Ապահովել քաղաքացիական կացության ակտերի գրանցման մարմիններում գրառվող անձնական տվյալների գաղտնիության պահպանությունը |
2017թ. հունիս |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Քաղաքացիական կացության ակտերի գրանցման մարմիններում գրառվող անձնական տվյալների գաղտնիությունն ապահովված է
| |
8.4. Ապահովել ֆիզիկական և իրավաբանական անձանց, այդ թվում՝ տնտեսավարող սուբյեկտներին մեկ պատուհանի սկզբունքով կենտրոնացված որակյալ ծառայությունների մատուցումը՝ հիմնելով հանրային ռեգիստրների վարման (գրանցման) միասնական սպասարկման կենտրոններ |
8.4.1. Ընտրել մեկ պատուհանի սկզբունքով մատուցվող ծառայությունների համակարգերի ընդլայնման մոդել և մշակել համապատասխան իրավական ակտեր |
2017թ. հունվար |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Իրավական ակտերի նախագծերը ներկայացված են ընդունող մարմիններին |
8.4.2. Իրականացնել համապատասխան ծրագրային ապահովում, որը հնարավորություն կտա միասնական միջերեսի միջոցով հասանելի դարձնել գործող տվյալների բազաները |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Ծրագրային ապահովումն իրականացված և փորձարկված է
| |
8.4.3. Մարզերում ապահովել հանրային ռեգիստրների վարման (գրանցման) միասնական սպասարկման կենտրոնների գործարկումը |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Առնվազն երեք մարզում գործում է միասնական սպասարկման կենտրոն
| |
9. ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ՀԱՄԱՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԵՎ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՎԵՐԱԿԱՌՈՒՑՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
9.1. Բարձրացնել միջին և բարձրագույն մասնագիտական իրավաբանական կրթության որակը և |
9.1.1. Նախատեսել արդարադատության ոլորտի միջին մասնագիտական կրթության մասնագիտությունների ցանկ և դրան համապատասխան մշակել կրթական ծրագրեր և չափորոշիչներ |
2017թ. դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
|
Արդարադատության |
9.1.2. Մշակել իրավաբանական կրթության բարեփոխման կառավարական ծրագիր |
2017թ. մարտ |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
|
Ծրագիրը մշակված և ընդունված է
| |
9.1.3. Մշակել իրավական համաուսուցման և կրթության հարցերին վերաբերող համապատասխան իրավական ակտեր |
2017թ. սեպտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
|
Իրավական ակտերի նախագծերը ներկայացված են ընդունող մարմիններին | |
10. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆՆ ՈՒՂՂՎԱԾ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ | ||||
10.1. Ապահովել ծրագրի իրականացման թափանցիկությունը
|
10.1.1. Հանրության շրջանում տարածել տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
|
2016-2017թթ. |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Ծրագրի վերաբերյալ տեղեկատվությունը տարածված է զանգվածային լրատվության տարբեր միջոցներով
|
10.1.2. Կազմել և հրապարակել |
2016թ. դեկտեմբեր, 2017թ. մարտ, հունիս, սեպտեմբեր և դեկտեմբեր |
ՀՀ արդարադատության նախարարություն
|
Հաշվետվությունները հրապարակված են | |
10.1.3. Մինչև հրապարակումը քննարկել և հաստատել եռամսյակային և տարեկան հաշվետվությունները |
2016թ. դեկտեմբեր, 2017թ. մարտ, հունիս, սեպտեմբեր և |
Աշխատանքային խումբ |
Հաշվետվությունները հաստատված են | |
10.1.4. Գործողությունների |
2016-2017թթ. (շարունակական) |
Աշխատանքային խումբ |
Քննարկումներն ըստ անհրաժեշտության անցկացված են, առաջարկությունները՝ ներկայացված | |
10.1.5. Համակատարմամբ գործողությունների իրականացման կապակցությամբ ըստ անհրաժշտության կազմակերպել քննարկումներ և ներկայացնել համապատասխան առաջարկություններ |
2016-2017թթ. (շարունակական) |
Աշխատանքային խումբ |
Քննարկումներն ըստ անհրաժեշտության անցկացված են, առաջարկությունները՝ ներկայացված»: |
ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի ղեկավար |
Ա. Գևորգյան |
Հավելված 2 ՀՀ Նախագահի 2016թ. նոյեմբերի 30-ի ՆԿ-242-Ա կարգադրության |
«Հավելված 3 ՀՀ Նախագահի 2012թ. հունիսի 30-ի ՆԿ-96-Ա կարգադրության |
Կ Ա Զ Մ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԵՎ ԴԱՏԱԿԱՆ ԲԱՐԵՓՈԽՈՒՄՆԵՐԻ 2012-2017 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ
Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարար (աշխատանքային խմբի ղեկավար)
Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի օգնական
Հայաստանի Հանրապետության արդարադատության նախարարի առաջին տեղակալ
Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ
Հայաստանի Հանրապետության գլխավոր դատախազի տեղակալ
Հայաստանի Հանրապետության դատական դեպարտամենտի ղեկավար
Հայաստանի Հանրապետության փաստաբանների պալատի նախագահ (համաձայնությամբ)»:
ՀՀ Նախագահի աշխատակազմի ղեկավար |
Ա. Գևորգյան |