Գլխավոր տեղեկություն
Номер
թիվ 3
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (08.02.2024-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
Միասնական կայք 2024.09.02-2024.09.15 Պաշտոնական հրապարակման օրը 10.09.2024
Принят
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհուրդ
Дата принятия
26.01.2024
Подписан
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի անդամներ
Дата подписания
26.01.2024
Дата вступления в силу
08.02.2024

ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎ

ԽՈՐՀՈՒՐԴ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

26 հունվարի 2024 թվականի

թիվ 3

քաղ. Մոսկվա

 

ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՏԱՐԱԾՔ ՆԵՐՄՈՒԾՎՈՂ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԾԱԳՈՒՄԸ ՈՐՈՇԵԼՈՒ ԿԱՆՈՆՆԵՐՈՒՄ (ԱՊՐԱՆՔՆԵՐԻ ԾԱԳՈՒՄԸ ՈՐՈՇԵԼՈՒ ՈՉ ԱՌԱՆՁՆԱՇՆՈՐՀԱՅԻՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐՈՒՄ) ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Եվրասիական տնտեսական միության մասին» 2014 թվականի մայիսի 29-ի պայմանագրին և Եվրասիական տնտեսական բարձրագույն խորհրդի 2014 թվականի դեկտեմբերի 23-ի թիվ 98 որոշմամբ հաստատված` Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի աշխատանքի կանոնակարգի թիվ 1 հավելվածի 11-րդ կետին համապատասխան` Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհուրդը որոշեց.

1. Կատարել փոփոխություններ Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2018 թվականի հուլիսի 13-ի թիվ 49 որոշմամբ հաստատված՝ Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների ծագումը որոշելու կանոններում (ապրանքների ծագումը որոշելու ոչ առանձնաշնորհային կանոններում)՝ համաձայն հավելվածի։

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում դրա պաշտոնական հրապարակման օրվանից 10 օրացուցային օրը լրանալուց հետո։

 

Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի անդամներ՝

 

Հայաստանի Հանրապետությունից՝

Բելառուսի Հանրապետությունից՝

Ղազախստանի Հանրապետությունից՝

Ղրղզստանի Հանրապետությունից՝

Ռուսաստանի Դաշնությունից՝

         

Մ. Գրիգորյան

Ի. Պետրիշենկո

Ս. Ժումանգարին

Ա. Կասիմալիև

Ա. Օվերչուկ

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի

2024 թվականի հունվարի 26-ի

թիվ 3 որոշմամբ

 

ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների ծագումը որոշելու կանոններում (ապրանքների ծագումը որոշելու ոչ առանձնաշնորհային կանոններում) կատարվող

 

1. 1-ին կետում՝

ա) առաջին պարբերության մեջ «Միության անդամ չհանդիսացող երկրներից» բառերը փոխարինել «երրորդ երկրներից» բառերով․

բ) երկրորդ պարբերության մեջ «ապրանքի ծագմամբ պայմանավորված» բառերից հետո լրացնել «պատասխան միջոցներ կամ» բառերով։

2. 2-րդ կետում՝

ա) առաջին պարբերությունից հետո ավելացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերություն՝

««նույնանման ապրանքներ»՝ ապրանքներ, որոնք դասակարգվում են Եվրասիական տնտեսական միության արտաքին տնտեսական գործունեության միասնական ապրանքային անվանացանկի նույն ծածկագրով և ունեն նույն նկարագրությունը, ինչ այն ապրանքները, որոնց նկատմամբ կիրառվում են 2014 թվականի մայիսի 29-ի «Եվրասիական տնտեսական միության մասին» պայմանագրով նախատեսված՝ պատասխան միջոցները կամ ապրանքի ծագմամբ պայմանավորված՝ ներքին շուկայի պաշտպանության միջոցները

«վերիֆիկացում»՝ ապրանքի ծագման հավաստագրի իսկության և (կամ) դրանում պարունակվող տեղեկությունների հավաստիության հաստատում և (կամ) լրացուցիչ կամ ճշգրտող տեղեկությունների (այդ թվում՝ ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչների կատարման մասին տեղեկությունների) և (կամ) այն փաստաթղթերի պատճենների տրամադրումը, որոնց հիման վրա տրվել է ապրանքի ծագման հավաստագիրը.

«վերիֆիկացնող մարմին»՝ մարմին, որը, երրորդ երկրի օրենսդրությանը համապատասխան, լիազորված է վերիֆիկացում իրականացնելու համար.»

բ) երկրորդ պարբերությունից հետո լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերությամբ՝

««վերիֆիկացման հարցում»՝ ապրանքի ծագման հավաստագրի իսկության և (կամ) դրանում պարունակվող տեղեկությունների հավաստիության հաստատման մասին հարցում և (կամ) լրացուցիչ կամ ճշգրտող տեղեկությունների (այդ թվում՝ ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչների կատարման մասին տեղեկությունների), և (կամ) այն փաստաթղթերի պատճենների տրամադրման մասին հարցում, որոնց հիման վրա տրվել է ապրանքի ծագման հավաստագիրը.»

գ) երրորդ պարբերության մեջ «օգտագործվում կամ կիրառվում են» բառերը փոխարինել «կիրառվում և (կամ) օգտագործվում են» բառերով

դ) հինգերորդ պարբերությունից հետո լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերություններով՝

«պատասխան միջոցներ»՝ անդամ պետության կողմից 2014 թվականի մայիսի 29-ի «Եվրասիական տնտեսական միության մասին» պայմանագրի 40-րդ հոդվածի 2-րդ կետին համապատասխան կիրառվող միջոցներ

««ապրանքի խմբաքանակ»՝ ապրանքներ, որոնք միաժամանակ ուղարկվում են մեկ կամ մի քանի տրանսպորտային (փոխադրման) փաստաթղթերով մեկ ուղարկողի կողմից մեկ ստացողի հասցեով՝ գործարքի կատարումը հաստատող մեկ փաստաթղթով պարտավորությունների կատարման շրջանակներում»

ե) տասներորդ պարբերության մեջ «2010» թիվը փոխարինել «2020» թվով

զ) տասնմեկերորդ պարբերությունից հետո լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերությամբ՝

««երրորդ երկիր»՝ անդամ պետություն չհանդիսացող երկիր»

է) տասներկուերորդ պարբերության մեջ «երրորդ կողմի օրենսդրությանը համապատասխան լիազորված մարմին (կազմակերպություն)» բառերը փոխարինել «երրորդ երկրի պետական մարմին կամ կազմակերպություն, որոնք լիազորված են այդ երրորդ երկրի օրենսդրությանը համապատասխան»։

3. Լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 21 կետով.

«21. Սույն կանոնների նպատակներով՝ կենտրոնական մաքսային մարմիններ ասելով հասկանում ենք՝

Հայաստանի Հանրապետության համար՝ Հայաստանի Հանրապետության պետական եկամուտների կոմիտեն

Բելառուսի Հանրապետության համար՝ Բելառուսի Հանրապետության պետական մաքսային կոմիտեն

Ղազախստանի Հանրապետության համար՝ Ղազախստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարության պետական եկամուտների կոմիտեն

Ղրղզստանի Հանրապետության համար՝ Ղրղզստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարությանն առընթեր պետական մաքսային ծառայությունը.

Ռուսաստանի Դաշնության համար՝ Դաշնային մաքսային ծառայությունը։»։

4. 4-րդ կետում՝

ա) լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 111 ենթակետով.

111) երկրում արտադրված՝ էլեկտրական, ջերմային և այլ տեսակի էներգիան»

բ) 12-րդ ենթակետում «11» թվանշանները փոխարինել«111» թվանշաններով։

5. 5-րդ կետում՝

ա) առաջին պարբերության մեջ «այդ երկրի ծագում ունեցող» բառերը փոխարինել «այդ երկրում բավարար վերամշակման ենթարկված» բառերով

բ) 1-ին ենթակետում «դասակարգչային» բառերը հանել։

6. 6-րդ կետում՝

ա) առաջին պարբերության մեջ «չի բավարարում ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչները» բառերը փոխարինել «թույլ չի տալիս համարել ապրանքը երկրում բավարար վերամշակման ենթարկված» բառերով

բ) լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 81 ենթակետով՝

«81) մանածագործական նյութերի ու արտադրատեսակների սպիտակեցում և (կամ) ներկում.»:

7. 8-րդ կետի երրորդ պարբերության մեջ և 13-րդ կետում «դասակարգչային» բառը հանել։

8. 14-րդ կետի չորրոդ և հինգերորդ պարբերությունները ճանաչել ուժը կորցրած:

9. 16-րդ կետի 1–ին ենթակետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝

«1) վառելիք, էլեկտրական, ջերմային և այլ տեսակի էներգիա»:

10. 17-րդ կետը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերությամբ՝

«Ընդ որում, հարմարանքների, պարագաների, պահեստամասերի, գործիքների և տեղեկատվական նյութերի արժեքը հաշվի է առնվում բավարար վերամշակումը որոշելու ժամանակ՝ սույն կանոնների 5-րդ կետի 2-րդ ենթակետով, 8-րդ կետի հինգերորդ պարբերությամբ և 14-րդ կետով սահմանված ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչներին համապատասխան։»։

11. 18-րդ կետը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերությամբ՝

«Ընդ որում, մանրածախ առևտրի համար օգտագործվող փաթեթվածքի և տարայի արժեքը հաշվի է առնվում բավարար վերամշակումը որոշելու ժամանակ՝ սույն կանոնների 5-րդ կետի 2-րդ ենթակետով, 8-րդ կետի հինգերորդ պարբերությամբ և 14-րդ կետով սահմանված ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչներին համապատասխան։»։

12. Լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 181 կետով՝

«181. Այն ապրանքները, որոնք Ներդաշնակեցված համակարգի մեկնաբանման հիմնական կանոններին համապատասխան` դասակարգվում են որպես հավաքածու, դիտարկվում են որպես ծագում ունեցող ապրանքներ, եթե հավաքածու կազմող բոլոր տարրերը ծագում ունեցող նյութեր են։ Հավաքածուն ճանաչվում է նաև որպես ծագում ունեցող ապրանք, եթե այդպիսի հավաքածուն կազմված է այդ թվում այնպիսի տարրերից, որոնք ծագում չունեցող նյութեր են՝ պայմանով, որ այդպիսի տարրերի ընդհանուր արժեքը չի գերազանցում «ֆրանկո-գործարան» պայմաններով հավաքածուի արժեքի 15 տոկոսը։»։

13. IV բաժինը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝

 

«IV. Ապրանքների ծագումը հաստատելը

 

20. Միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների ծագումը հաստատելու դեպքերն ու կարգը, ինչպես նաև ապրանքի ծագման նկատմամբ մաքսային հսկողություն անցկացնելու կարգը սահմանվում են Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային օրենսգրքով՝ հաշվի առնելով սույն բաժնի դրույթները։

21. Միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների ծագումը հաստատվում է ապրանքի ծագման հայտարարագրով կամ, հայտարարատուի ցանկությամբ, ապրանքի ծագման հավաստագրով (այսուհետ՝ հավաստագիր)՝ բացառությամբ սույն կանոնների 35-37-րդ և 39-րդ կետերով սահմանված դեպքերի, երբ հավաստագրով ապրանքների ծագման հաստատումը պարտադիր է։

22. Ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթի կիրառման ժամկետը սույն կանոններին համապատասխան՝ ապրանքների ծագման հաստատման նպատակով կազմում է դրա տրամադրման (ձևակերպման) օրվանից 12 ամիս։

23. Հավաստագիրը տրամադրում է լիազորված մարմինը՝ ապրանքի մեկ խմբաքանակի համար:

24. Հավաստագիրը կարող է տրամադրվել ինչպես նախքան ապրանքն ուղարկելը, այնպես և ապրանքն ուղարկելուց հետո (հետագայում)։

25. Հավաստագիրը կարող է տրամադրել այն երկրի լիազորված մարմինը, որից ծագում է ապրանքը, կամ այն երկրի լիազորված մարմինը, որից ապրանքը արտահանվում է Միության մաքսային տարածք։

Հավաստագրի պատճենը, ինչպես նաև դրա հետ կապված այն փաստաթղթերը, որոնք հաստատում են ապրանքների ծագումը, պահվում են այդ հավաստագիրը տրամադրած լիազորված մարմնում՝ տրամադրման օրվանից սկսած 3 տարուց ոչ պակաս։

26. Հավաստագիրը ձևակերպվում է թիվ 2 հավելվածի համաձայն սահմանված պահանջներին համապատասխան:

27. Թղթային կրիչով հավաստագրի կորստի կամ վնասման դեպքում թույլատրվում է կիրառել նոր ձևաթղթի վրա լիազորված մարմնի կողմից պատրաստված դրա կրկնօրինակը։

Հավաստագրի կրկնօրինակը պետք է պարունակի հավաստագրի բնօրինակում առկա տեղեկություններին նույնական տեղեկություններ՝ բացառությամբ գրանցման համարի, տրամադրման ամսաթվի և պաշտոնատար անձի ստորագրության, որոնք կարող են տարբերվել հավաստագրի բնօրինակում նշվածներից։

Հավաստագրի կրկնօրինակի կիրառման ժամկետը՝ սույն կանոններին համապատասխան, ապրանքների ծագումը հաստատելու նպատակով, հավաստագրի բնօրինակի տրամադրման օրվանից կազմում է 12 ամիս։

28. Որևէ պատճառով չեղյալ ճանաչված հայտարարագրի փոխարեն կամ նախկինում տրված հավաստագրի վերաձևակերպման անհրաժեշտության դեպքում կիրառվում է նոր հավաստագիր։

29. Ապրանքի ծագման հայտարարագիրը ձևակերպվում է ապրանքի մեկ խմբաքանակի համար:

30. Ապրանքի ծագման մասին փաստաթուղթը հաստատում է ապրանքի մեկ խմբաքանակի ծագումը, որի նկատմամբ մաքսային հայտարարագրման և ապրանքների բացթողման հետ կապված մաքսային գործառնությունները կատարվում են անդամ պետության մեկ մաքսային մարմնում (այսուհետ՝ մաքսային մարմին)։

Ֆորս մաժորային հանգամանքների (վթարի, անհաղթահարելի ուժի գործողության կամ ապրանքների փոխադրման (տրանսպորտային փոխադրման) ընթացքում ծագած այլ հանգամանքների) հետ կապված բացառիկ դեպքերում թույլատրվում է հաստատել ապրանքի մեկ խմբաքանակի մեջ մտնող ապրանքների ծագումը, որոնց նկատմամբ մաքսային հայտարարագրման և ապրանքների բացթողման հետ կապված մաքսային գործառնությունները կատարվում են տարբեր մաքսային մարմիններում՝ ապրանքի ծագման մասին մեկ փաստաթղթով։ Նշված դեպքերում հայտարարատուն տեղեկացնում է մաքսային մարմիններին այն մասին, որ ապրանքի ծագման մասին փաստաթուղթը նախկինում օգտագործվել է այլ մաքսային հայտարարագիր ներկայացնելիս։

31. Ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում ապրանքի նկարագրությունը պետք է լինի բավարար՝ մաքսային հայտարարագրման ժամանակ հայտագրված ապրանքի հետ մաքսային մարմնի կողմից դրա նույնականացման համար։ Ընդ որում, ներդաշնակեցված համակարգին համապատասխան՝ ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում նշված ապրանքի ծածկագրի անհամապատասխանությունը՝ այդ ապրանքի մաքսային հայտարարագրման ժամանակ նշված ծածկագրին, ինքնին չպետք է հիմք հանդիսանա ապրանքի ծագումը չհաստատված ճանաչելու համար։

32. Ապրանքի համաքաշը չպետք է գերազանցի ապրանքի ծագման փաստաթղթում նշված համաքաշը ավելի, քան հինգ տոկոսով։

Ապրանքների փաստացի համաքաշը ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում նշված համաքաշի նկատմամբ ոչ ավելի, քան հինգ տոկոսով գերազանցելու դեպքում ապրանքների ծագումը համարվում է հաստատված՝ նշված սխալանքի սահմաններում ապրանքների փաստացի համաքաշի նկատմամբ։

Այն դեպքում, երբ ապրանքների փաստացի համաքաշը պակաս է, քան ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում նշված համաքաշը, ապրանքի ծագումը ապրանքների փաստացի համաքաշի նկատմամբ համարվում է հաստատված։

Ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում նշված ապրանքների զտաքաշի կամ այլ քանակական բնութագրերի փաստացի գերազանցում չի թույլատրվում։

Այն դեպքում, երբ ապրանքների փաստացի զտաքաշը կամ այլ քանակական բնութագիր պակաս է ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում նշված ապրանքների զտաքաշից կամ այլ քանակական բնութագրից, ապրանքների ծագումն ապրանքների փաստացի զտաքաշի կամ այլ քանակական բնութագրի նկատմամբ համարվում է հաստատված։

33. Ապրանքի ծագումը հաստատելու նպատակով կարող են օգտագործվել ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթի թղթային կրիչով բնօրինակը, ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթի պատճենը (թղթային կրիչով տպագրված կամ գրաֆիկական էլեկտրոնային պատճենի տեսքով ձևավորված) կամ հավաստագիրը, որը էլեկտրոնային տեսքով տրվել է լիազորված մարմնի կողմից՝ առանց հավաստագրի բնօրինակի թղթային կրիչով ձևակերպման (թղթային կրիչով տպագրված կամ գրաֆիկական էլեկտրոնային պատճենի տեսքով ձևավորված)։

34. Այնպիսի հատկանիշների հայտնաբերման դեպքում, որոնք վկայում են այն մասին, որ ապրանքների ծագումը հաստատելու նպատակով ներկայացված հավաստագրի պատճենի (թղթային կրիչով կամ գրաֆիկական էլեկտրոնային պատճենի ձևով) մեջ պարունակվող տեղեկությունները չեն համապատասխանում հավաստագրի բնօրինակի մեջ պարունակվող տեղեկություններին, լիազորված մարմինն իրավունք ունի պահանջելու հավաստագրի բնօրինակը թղթային կրիչով՝ բացառությամբ այն դեպքերի, երբ հավաստագիրը տրվում է լիազորված մարմնի կողմից բացառապես էլեկտրոնային ձևով՝ առանց հավաստագրի բնօրինակի թղթային կրիչով ձևակերպման։

35. Այն դեպքում, երբ ապրանքը նույնանման է այն ապրանքի նկատմամբ, որի նկատմամբ կիրառվում է ապրանքի ծագմամբ պայմանավորված՝ ներքին շուկայի պաշտպանության միջոցը, այդ ապրանքի ծագումը հաստատվում է հավաստագրով։

Այն դեպքում, երբ ապրանքը միաժամանակ նույնանման է այն ապրանքների նկատմամբ, որոնց նկատմամբ կիրառվում են ապրանքների ծագմամբ պայմանավորված՝ ներքին շուկայի պաշտպանության երկու կամ ավելի միջոցներ, այդ ապրանքի ծագումը հաստատվում է հավաստագրով։

Չնայած սույն կետի առաջին և երկրորդ պարբերությունների դրույթներին՝ նշված ապրանքի ծագումը կարող է հաստատվել սույն կանոններով սահմանված՝ ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչներին համապատասխան ձևակերպված՝ ապրանքի ծագման մասին հայտարարագրով, եթե՝

նույնանման ապրանքների խմբաքանակի ընդհանուր մաքսային արժեքը չի գերազանցում 1 500 եվրոյին համարժեք գումարը

նույնանման ապրանքները ներմուծվում են Միության մաքսային տարածք սույն կանոնների 1-ին կետի երկրորդ պարբերության մեջ նշված միջազգային պայմանագրերի շրջանակներում, և դրանց ծագումը հաստատված է այդ միջազգային պայմանագրերին համապատասխան տրված հավաստագրով։ Ընդ որում, նույնանման ապրանքների ծագումը հաստատվում է սույն կանոններով սահմանված՝ ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչներին համապատասխան ձևակերպված՝ ապրանքի ծագման մասին հայտարարագրով, եթե դա նախատեսված է անդամ պետությունների օրենսդրությամբ

հաստատված է ներքին շուկայի` կիրառվող պաշտպանության միջոցի պահպանումը, իսկ սույն կետի երկրորդ պարբերության մեջ նշված դեպքում՝ ներքին շուկայի կիրառվող պաշտպանության միջոցներից մեկի պահպանումը։

36. Այն դեպքում, երբ ապրանքը նույնանման է այն ապրանքի նկատմամբ, որի նկատմամբ անդամ պետության կողմից կիրառվում է ապրանքի ծագմամբ պայմանավորված պատասխան միջոցը, այդ անդամ պետությունում այդպիսի ապրանքի ծագումը հաստատվում է հավաստագրով։

Չնայած սույն կետի առաջին պարբերության դրույթներին՝ նշված ապրանքի ծագումն այդ անդամ պետությունում կարող է հաստատվել սույն կանոններով սահմանված՝ ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչներին համապատասխան ձևակերպված՝ ապրանքի ծագման մասին հայտարարագրով, եթե հաստատված է կիրառվող պատասխան միջոցի պահպանումը։

37. Այն դեպքում, երբ ապրանքը միաժամանակ նույնանման է այն ապրանքների նկատմամբ, որոնց նկատմամբ անդամ պետության կողմից կիրառվում է պատասխան միջոցը, ինչպես նաև կիրառվում է ապրանքների ծագմամբ պայմանավորված՝ ներքին շուկայի պաշտպանության միջոցը (միջոցները), այդ անդամ պետությունում այդպիսի ապրանքի ծագումը հաստատվում է հավաստագրով։

Չնայած սույն կետի առաջին պարբերության դրույթներին՝ նշված ապրանքի ծագումը կարող է հաստատվել սույն կանոններով սահմանված՝ ապրանքների ծագումը որոշելու չափորոշիչներին համապատասխան ձևակերպված՝ ապրանքի ծագման մասին հայտարարագրով, եթե հաստատված է կիրառվող պատասխան միջոցի կամ ներքին շուկայի պաշտպանության միջոցի (ներքին շուկայի պաշտպանության կիրառվող միջոցներից մեկի) պահպանումը։

38. Հավաստագիրը կարող է չտրամադրվել անդամ պետության մաքսային մարմնին հայտարարատուի որոշմամբ՝ այդ անդամ պետության կենտրոնական մաքսային մարմնի և լիազորված մարմնի միջև ծագման վերիֆիկացման էլեկտրոնային համակարգի կիրառման վերաբերյալ սույն կանոնների 53-րդ կետով նախատեսված պայմանավորվածության առկայության դեպքում։ Ընդ որում, այդ հավաստագրի վերաբերյալ տեղեկությունները պետք է նշվեն մաքսային հայտարարագրի մեջ։

Այն դեպքում, երբ հայտնաբերվել են փաստեր, որոնք վկայում են այն մասին, որ մաքսային հայտարարագրի մեջ ներկայացված՝ ապրանքի ծագման վերաբերյալ տեղեկությունները հավաստի չեն, կամ եթե ծագման վերիֆիկացման էլեկտրոնային համակարգում բացակայում են հավաստագրի մասին տվյալները, ապա մաքսային մարմնի պատճառաբանված հարցման հիման վրա պետք է ներկայացվի հավաստագիրը։

39. Այն դեպքում, երբ հայտնաբերվել են փաստեր, որոնք վկայում են այն մասին, որ հայտարարագրի մեջ ներկայացված՝ ապրանքի ծագման վերաբերյալ տեղեկությունները հավաստի չեն, մաքսային մարմինն իրավունք ունի պահանջելու հավաստագիրը։ Այդ հարցումը պետք է լինի հիմնավորված և պարունակի տեղեկատվություն այն մասին, թե ապրանքի ծագման հայտարարագրում նշված տեղեկություններից որոնք կարող են լինել ոչ հավաստի։

40. Ապրանքի ծագման վերաբերյալ փաստաթուղթը լրացնելիս թույլ տրված այնպիսի սխալների (վրիպակների) առկայությունը, որոնք չեն ազդում այդ փաստաթղթի մեջ պարունակվող տեղեկությունների հավաստիության վրա և կասկածի տակ չեն դնում ապրանքների ծագումը, հիմք չէ այդ փաստաթղթի՝ որպես ապրանքի ծագման վերաբերյալ փաստաթուղթ չդիտարկելու համար:

41. Եթե ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթում նշված են մի քանի ապրանքների վերաբերյալ տեղեկություններ, ապա ապրանքներից մեկի ծագման վերաբերյալ տեղեկությունների ոչ հավաստի լինելու հատկանիշները մաքսային մարմինների կողմից հայտնաբերելը չպետք է կասկածի տակ դնի ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթի մեջ նշված մյուս ապրանքների ծագումը և չպետք է հիմք հանդիսանա տվյալ փաստաթուղթը որպես այդ մյուս ապրանքների ծագման վերաբերյալ փաստաթուղթ չդիտարկելու համար։

42. Մաքսային մարմինը կարող է պահանջել ապրանքի ծագման վերաբերյալ փաստաթղթի թարգմանությունը։ Թույլատրվում է ներկայացնել ապրանքի ծագման վերաբերյալ փաստաթղթի՝ հայտատուի կողմից վավերացված թարգմանությունը։

43. Ապրանքների ծագումը համարվում է չհաստատված Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային օրենսգրքի 314-րդ հոդվածի 5-րդ կետով սահմանված դեպքերում, ինչպես նաև հետևյալ դեպքերում՝

1) ապրանքների ծագման նկատմամբ անցկացված մաքսային հսկողության արդյունքներով հնարավոր չէ որոշել ապրանքի ծագման հավաստագրի իսկությունը և (կամ) դրանում պարունակվող տեղեկությունների հավաստիությունը՝ վերիֆիկացման հարցմանն ի պատասխան ստացված պատասխանի հիման վրա.

2) ապրանքների ծագման մաքսային հսկողություն անցկացնելու արդյունքներով հնարավոր չէ նույնականացնել ապրանքի ծագման վերաբերյալ փաստաթղթում նշված ապրանքը մաքսային հայտարարագրում նշված ապրանքի հետ.

3) մաքսային մարմնի պահանջով հավաստագիրը չի ներկայացվել՝ սույն կանոնների 38-րդ կետի երկրորդ պարբերությամբ և 39-րդ կետով նախատեսված դեպքերում.

4) մաքսային մարմնի պահանջով հավաստագրի բնօրինակը չի ներկայացվել՝ սույն կանոնների 34-րդ կետով նախատեսված դեպքում.

5) ապրանքների փաստացի համաքաշը գերազանցում է ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթի մեջ նշված համաքաշն ավելի քան 5 տոկոսով, և (կամ) ապրանքի փաստացի զտաքաշը կամ այլ քանակական հատկանիշներ գերազանցում են ապրանքի ծագման մասին փաստաթղթի մեջ նշված՝ ապրանքի զտաքաշը կամ այլ քանակական հատկանիշներ։

44. Եվրասիական տնտեսական միության Մաքսային օրենսգրքի 314-րդ հոդվածի 5-րդ կետի 1-3-րդ ենթակետերով և սույն կանոնների 43-րդ կետի 2-5-րդ ենթակետերով նախատեսված դեպքերում վերիֆիկացման հարցում չի պահանջվում։»։

14. Լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ V բաժնով.

 

«V. Վարչական համագործակցությունը

 

45. Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի (այսուհետ՝ Հանձնաժողով) կողմից երրորդ երկրից (լիազորված մարմնից կամ պետական մարմնից) լիազորված մարմնի և (կամ) վերիֆիկացնող մարմնի (երրորդ երկրում այդպիսի վերիֆիկացնող մարմնի առկայության դեպքում) վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու դեպքում Հանձնաժողովը՝ այդ տեղեկատվությունն ստանալու օրվանից 5 աշխատանքային օրը չգերազանցող ժամկետում ուղարկում է այն կենտրոնական մաքսային մարմիններ և տեղադրում է Միության պաշտոնական կայքում։

46. Հանձնաժողովն արդիականացնում է սույն կանոնների 45-րդ կետում նշված տեղեկատվությունը երրորդ երկրից (լիազորված մարմնից կամ պետական մարմնից) համապատասխան արդիականացված տեղեկատվությունն ստանալու դեպքում։

47. Հավաստագիրը ստուգելու նպատակով թույլատրվում է լիազորված մարմինների կողմից ստեղծվող և «Ինտերնետ» տեղեկատվական-հաղորդակցական ցանցի համապատասխան պաշտոնական կայքերում տեղադրվող տվյալների էլեկտրոնային բազաների (այսուհետ՝տվյալների էլեկտրոնային բազաներ) կիրառումը մաքսային մարմինների կողմից։

Տվյալների էլեկտրոնային բազաները պետք է թույլ տան հաստատել հավաստագիրը տրամադրելու փաստը և կարող են լրացուցիչ պարունակել հավաստագրի մեջ նշված այլ տեղեկություններ։

Տվյալների էլեկտրոնային բազան կիրառելու միջոցով հավաստագիրը ստուգելու հնարավորությունը հաշվի է առնվում վերիֆիկացման հարցումն ուղարկելու անհրաժեշտության մասին մաքսային մարմնի կողմից որոշում ընդունվելիս: Ընդ որում, այդ հնարավորությունը չի սահմանափակում վերիֆիկացման հարցումը կենտրոնական մաքսային մարմնի կողմից ուղարկման իրավունքը՝ սույն կանոնների 50-րդ կետին համապատասխան։

48. Երրորդ երկրից (լիազորված մարմնից կամ պետական մարմնից) այդ երկրի լիազորված մարմնի կողմից օգտագործվող էլեկտրոնային տվյալների բազայի մասին այն տեղեկատվությունը Հանձնաժողովի կողմից ստանալու դեպքում, որի կիրառումը թույլատրվում է սույն կանոնների 47-րդ կետին համապատասխան, Հանձնաժողովը համապատասխան տեղեկատվությունն ստանալու օրվանից 5 աշխատանքային օրը չգերազանցող ժամկետում տեղադրում է այն Միության պաշտոնական կայքում և ապահովում է այդ տեղեկատվության ուղարկումը, ինչպես նաև «Ինտերնետ» տեղեկատվական-հաղորդակցական ցանցում այն պաշտոնական կայքի հասցեի ուղարկումը, որտեղ տեղադրված է տվյալների այդ էլեկտրոնային բազան, և տվյալների այդ էլեկտրոնային բազային մաքսային մարմինների մուտքի պայմանների ուղարկումը կենտրոնական մաքսային մարմիններ (եթե հասանելիության այդպիսի պայմանները նախատեսված են, և դրանց մասին տեղեկատվությունն ստացվել է Հանձնաժողովի կողմից)։

Երրորդ երկրի (լիազորված մարմնի կամ պետական մարմնի) կողմից նշված տեղեկատվության մասին անդամ պետություններից մեկի պետական մարմնին հայտնման դեպքում այդ պետական մարմինն ուղարկում է ստացված տեղեկատվությունը Հանձնաժողով՝ սույն կետի առաջին պարբերության մեջ նշված գործողությունները կատարելու համար։

Երրորդ երկրների լիազորված մարմինների կողմից օգտագործվող տվյալների էլեկտրոնային բազաների վերաբերյալ տեղեկատվության ուղարկումը Հանձնաժողով և Միության պաշտոնական կայքում դրա տեղադրումը պարտադիր պայման չէ՝ մաքսային մարմինների կողմից տվյալների այդ էլեկտրոնային բազաների կիրառման համար։

49. Երրորդ երկրից (լիազորված մարմնի կամ պետական մարմնի) Հանձնաժողովի կողմից բացառապես էլեկտրոնային ձևով առանց հավաստագրի բնօրինակը թղթային կրիչի վրա ձևակերպելու հավաստագրի տրամադրման մասին տեղեկատվությունն ստանալու դեպքում Հանձնաժողովը համապատասխան տեղեկատվությունն ստանալու ամսաթվից 5 աշխատանքային օրը չգերազանցող ժամկետում ապահովում է դրա ուղարկումը կենտրոնական մաքսային մարմիններ։

50. Եթե մաքսային մարմինը հայտնաբերում է այնպիսի հատկանիշներ, որոնք վկայում են այն մասին, որ հավաստագիր չի տրամադրվել կամ հավաստագիրը պարունակում է ոչ հավաստի տեղեկություններ, ինչպես նաև ընտրանքային ստուգում անցկացնելու նպատակներով կենտրոնական մաքսային մարմինն իրավունք ունի այդպիսի հավաստագիր տրամադրած լիազորված մարմին կամ վերիֆիկացնող մարմին (այդ վերիֆիկացնող մարմնի մասին տեղեկատվության առկայության դեպքում) ուղարկել վերիֆիկացման հարցում։

Վերիֆիկացման հարցմանը կցվում է ստուգվող հավաստագրի պատճենը:

Վերիֆիկացման հարցման մեջ նշվում են այն ուղարկելու պատճառները և այլ լրացուցիչ տեղեկատվություն, որը վկայում է այն մասին, թե հավաստագրի մեջ որ տեղեկությունները կարող են լինել ոչ հավաստի` բացառությամբ ընտրանքային ստուգման նպատակով վերիֆիկացման հարցումն ուղարկելու դեպքերի:

51. Վերիֆիկացման հարցման պատասխանը պետք է ներկայացվի կենտրոնական մաքսային մարմին այդ հարցումն ուղարկելու օրվանից 6 ամիսը չգերազանցող ժամկետում:

52. Հավաստագիրը որպես ապրանքի ծագման վերաբերյալ փաստաթուղթ դիտարկելու նպատակով վերիֆիկացման հարցման ստացված պատասխանը պետք է միանշանակ վկայի այն մասին, որ հավաստագիրը իսկական է և (կամ) դրանում նշված տեղեկությունները հավաստի են:

53. Թույլատրվում է կենտրոնական մաքսային մարմնի և լիազորված մարմնի միջև ապրանքների ծագման վերիֆիկացման էլեկտրոնային համակարգի կիրառման մասին արձանագրության ստորագրումը (հուշագրի կնքումը), որը թույլ է տալիս իրականացնել հավաստագրի տրման փաստի և դրանում պարունակվող տեղեկությունների հավաստիության ստուգում։

54. Ապրանքների ծագման վերիֆիկացման էլեկտրոնային համակարգը պետք է հիմնված լինի հետևյալ հիմնական դրույթների և սկզբունքների վրա՝

1) լիազորված մարմնի կողմից տրված հավաստագրերի տեղեկությունների ամբողջականությունը, արդիականությունը և հավաստիությունը.

2) տեղեկությունների պաշտպանությունը չարտոնված հասանելիությունից, ոչնչացումից, ձևափոխումից կամ այլ ոչ իրավաչափ գործողություններից.

3) պատշաճ շուրջօրյա աշխատանքը․

4) տրված հավաստագրերի վերաբերյալ տեղեկությունների պահպանումը՝ դրանց տրամադրման օրվանից առնվազն 3 տարվա ընթացքում:

15. Նշված կանոնների թիվ 2 հավելվածում՝

ա) 2-րդ կետում՝

երկրորդ պարբերության մեջ «ներկայացնելը» բառը փոխարինել «օգտագործումը» բառով, [փոփոխությունը վերաբերում է միայն ռուսերենին], «անդամ պետության» բառերը փոխարինել «Եվրասիական տնտեսական միության անդամ պետության» բառերով

վեցերորդ պարբերության մեջ «երրորդ կողմի օրենսդրությանը համապատասխան հավաստագրի տրման համար լիազորված մարմնի (կազմակերպության)» բառերը փոխարինել «երրորդ երկրի օրենսդրությանը համապատասխան հավաստագրի տրման համար լիազորված՝ երրորդ երկրի պետական մարմնի կամ կազմակերպության» բառերով

յոթերորդ պարբերության մեջ «համարի» բառը փոխարինել «գրանցման համարի» բառերով

բ) 3-րդ կետը ճանաչել ուժը կորցրած

գ) 5-րդ կետում՝

2-րդ ենթակետում «համարը» բառը փոխարինել «գրանցման համարը» բառերով

3-րդ ենթակետում «և (կամ) արտադրողի» բառերը փոխարինել «(ապրանքն արտադրողի, վաճառողի կամ ուղարկողի)» բառերով

5-րդ ենթակետում՝

առաջին պարբերության մեջ «Եվրասիական տնտեսական միության անդամ պետության» բառերը հանել

լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ պարբերությամբ՝

«Այն դեպքում, երբ ապրանքը ներառված է ապրանքների ծագումը որոշելու հատուկ չափորոշիչների ցանկում (Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի 2018 թվականի հուլիսի 13-ի թիվ 49 որոշմամբ հաստատված՝ Եվրասիական տնտեսական միության մաքսային տարածք ներմուծվող ապրանքների ծագումը որոշելու կանոնների (ապրանքների ծագումը որոշելու ոչ առանձնաշնորհային կանոնների) (այսուհետ՝ Կանոններ) թիվ 1 հավելված), ապրանքի նկարագրությունը պետք է ներառի ապրանքի ծածկագիրը՝ 1983 թվականի հունիսի 14-ի «Ապրանքների նկարագրման և ծածկագրման ներդաշնակեցված համակարգի մասին» միջազգային կոնվենցիայով սահմանված՝ ապրանքների նկարագրման և ծածկագրման ներդաշնակեցված համակարգի գործող խմբագրությանը համապատասխան՝ 6 նշանների մակարդակով»

8-րդ ենթակետի երկրորդ պարբերությունը լրացնել «, բացառությամբ լիազորված մարմնի կողմից Կանոնների 47-րդ կետով նախատեսված տվյալների էլեկտրոնային բազան օգտագործելու դեպքերի, որը թույլ է տալիս ստուգել այդ հավաստագրում նշված տեղեկությունները» բառերով

դ) 6-րդ կետի երկրորդ նախադասությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝ «Թույլատրվում է լրացուցիչ տեղեկությունների նշումը, այդ թվում՝ լիազորված մարմնի կողմից ծածկագրված ձևով (QR ծածկագիր, URL հասցե և այլն) տեղեկությունների ներառումը։»

ե) 61-րդ կետի երրորդ պարբերությունը լրացնել «, բացառությամբ լիազորված մարմնի կողմից Կանոնների 47-րդ կետով նախատեսված տվյալների էլեկտրոնային բազան օգտագործելու դեպքերի, որը թույլ է տալիս ստուգել այդ հավաստագրում նշված տեղեկությունները» բառերով

զ) լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ 62 կետով՝

«62. Կանոնների 27-րդ կետին համապատասխան՝ հավաստագրի կրկնօրինակը տրամադրելու դեպքում այդ կրկնօրինակը պետք է պարունակի «duplicate» կամ «duplicata» գրառումը՝ հավաստագրի բնօրինակի գրանցման համարի և տրման ամսաթվի նշմամբ։»

է) 9-րդ, 91-րդ և 10-րդ կետերը ճանաչել ուժը կորցրած։

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 10 սեպտեմբերի 2024 թվական: