Գլխավոր տեղեկություն
Номер
թիվ 66
Տիպ
Որոշում
Тип
Исходный акт (21.12.2019-по сей день)
Статус
Գործում է
Первоисточник
Միասնական կայք 2022.06.13-2022.06.26 Պաշտոնական հրապարակման օրը 22.06.2022
Принят
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհուրդ
Дата принятия
21.06.2019
Подписан
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի անդամներ
Дата подписания
21.06.2019
Дата вступления в силу
21.12.2019

ԵՎՐԱՍԻԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎ

ԽՈՐՀՈՒՐԴ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

21 հունիսի 2019 թվականի

թիվ 66

քաղ. Մինսկ

 

«ԱՆՎԱՎՈՐ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՄԱՔՍԱՅԻՆ ՄԻՈՒԹՅԱՆ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆԱԿԱՐԳՈՒՄ (ՄՄ ՏԿ 018/2011) ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Եվրասիական տնտեսական միության մասին» 2014 թվականի մայիսի 29-ի պայմանագրի 52-րդ հոդվածին և Եվրասիական տնտեսական բարձրագույն խորհրդի 2014 թվականի դեկտեմբերի 23-ի թիվ 98 որոշմամբ հաստատված` Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի աշխատանքի կանոնակարգի թիվ 1 հավելվածի 29-րդ կետին համապատասխան` Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհուրդը որոշեց.

1. Մաքսային միության հանձնաժողովի 2011 թվականի դեկտեմբերի 9-ի թիվ 877 որոշմամբ ընդունված՝ «Անվավոր տրանսպորտային միջոցների անվտանգության մասին» Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգում (ՄՄ ՏԿ 018/2011) կատարել փոփոխություններ՝ համաձայն հավելվածի։

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում դրա պաշտոնական հրապարակման օրվանից 180 օրացուցային օրը լրանալուց հետո։

 

Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի խորհրդի անդամներ՝

 

Հայաստանի Հանրապետությունից`

Բելառուսի Հանրապետությունից`

Ղազախստանի Հանրապետությունից`

Ղրղզստանի Հանրապետությունից`

Ռուսաստանի Դաշնությունից`

 

 

 

 

 

Մ. Գրիգորյան

Ի. Պետրիշենկո

Ա. Սմայիլով

Ժ. Ռազակով

Ա. Սիլուանով

 

Հավելված

Եվրասիական տնտեսական

 հանձնաժողովի խորհրդի

2019 թվականի հունիսի 21-ի

 թիվ 66 որոշման

 

ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

 

«Անվավոր տրանսպորտային միջոցների անվտանգության մասին» Մաքսային միության տեխնիկական կանոնակարգում (ՄՄ ՏԿ 018/2011) կատարվող

 

1. IV բաժնի 19-ին կետի երկրորդ պարբերությունը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ

«Հայաստանի Հանրապետությունում, Բելառուսի Հանրապետությունում և Ղազախստանի Հանրապետությունում արգելվում է շրջանառության մեջ դնել աջակողմյան ղեկային տեղաբաշխմամբ տրանսպորտային միջոցները, որոնք դասվում են այլ կատեգորիաների շարքին։»։

2. Թիվ 1 հավելվածի 3-րդ աղյուսակը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ դիրքով

 

«6

M1, N1, М2, N2 (ՄԱԿ-ի թիվ 83-07 կանոնների

կիրառության ոլորտին համապատասխան)՝

կայծային բռնկումով աշխատող շարժիչներով

(բենզինային ու գազային) և դիզելներով

ՄԱԿ-ի թիվ 83-07 կանոններ

 

M1, N1, М2, N2` 2840 կգ-ից ավելի հսկիչ զանգվածով,

М3, N3՝ դիզելներով, գազադիզելներով, կայծային բռնկումով

աշխատող շարժիչներով (բենզինային գազային և երկվառելիքային

(գազանման վառելիքով աշխատանքի ռեժիմում))

ՄԱԿ-ի թիվ 49-06 կանոններ

 

դիզելներ, գազադիզելներ և կայծային բռնկումով

աշխատող շարժիչներ (բենզինային, գազային և

երկվառելիքային (գազանման վառելիքով

աշխատանքի ռեժիմում)՝ նախատեսված

M1, М2, N1, N2 կատեգորիաների տրանսպորտային

միջոցների վրա տեղադրման համար՝

ՄԱԿ-ի թիվ 49-06 կանոններ»։

 

2840 կգ-ից ավելի հսկիչ զանգվածով, М3, N3

 

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 22 հունիսի 2022 թվական:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան