ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
27 փետրվարի 2020 թ. |
թիվ 07-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԳՄ-1 (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2019 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 19-Ի ԹԻՎ 18-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պաշտոնական վիճակագրության մասին» օրենքի 10-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետով և 18-րդ հոդվածի 4-րդ մասով, ինչպես նաև «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի դրույթներով՝ Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ-1 (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևը՝ համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ-1 (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը՝ համաձայն հավելված 2-ի:
3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2019 թվականի փետրվարի 19-ի ««Բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-գմ-1 (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության ձևն ու լրացման հրահանգը հաստատելու և Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2002 թվականի օգոստոսի 19-ի թիվ 192-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» թիվ 18-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Նախագահ` |
Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2020 թվականի փետրվարի 27-ի թիվ 07-Ն որոշման |
1. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ մասնագիտությունների և կուրսերի առ 1-ը հոկտեմբերի 20..թ.
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտու-թյուն |
Մասնագիտու-թյան |
Ընդուն-վել են |
Սովորում են, ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ կուրսերի |
Ավարտել են հաշվետու տարում | ||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | |||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
101 |
Ընդամենը |
Ընդամենը | ||||||||||
102 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
103 |
ընդամենը |
|||||||||||
104 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
105 |
ընդամենը |
|||||||||||
106 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
107 |
ընդամենը |
|||||||||||
108 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
109 |
ընդամենը |
|||||||||||
110 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
111 |
ընդամենը |
|||||||||||
112 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
113 |
ընդամենը |
|||||||||||
114 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
115 |
ընդամենը |
|||||||||||
116 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
117 |
ընդամենը |
|||||||||||
118 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
119 |
ընդամենը |
|||||||||||
120 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
121 |
ընդամենը |
|||||||||||
122 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
123 |
ընդամենը |
|||||||||||
124 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
125 |
ընդամենը |
|||||||||||
126 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
127 |
ընդամենը |
|||||||||||
128 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
129 |
ընդամենը |
|||||||||||
130 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
131 |
ընդամենը |
|||||||||||
132 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
133 |
ընդամենը |
|||||||||||
134 |
այդ թվում` կանայք |
|||||||||||
135 |
ընդամենը |
|||||||||||
136 |
այդ թվում` կանայք |
Տողի հա-մարը |
Մասնագիտու-թյուն |
Մասնագիտու-թյան |
Ընդուն-վել են |
Սովորում են, ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ կուրսերի |
Ավարտել են հաշվետու տարում | |||||||
1-ին կուրս |
2-րդ կուրս |
3-րդ |
4-րդ կուրս |
5-րդ կուրս |
6-րդ կուրս | ||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 | |
137 |
ընդամենը |
||||||||||||
138 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
139 |
ընդամենը |
||||||||||||
140 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
141 |
ընդամենը |
||||||||||||
142 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
143 |
ընդամենը |
||||||||||||
144 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
145 |
Վերականգնվածներ |
Ընդամենը | |||||||||||
146 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
147 |
Դուրս են մնացել (թողել են ուսումը) |
Ընդամենը | |||||||||||
148 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
նրանցից` ըստ պատճառների |
|||||||||||||
149 |
ֆիզիկական անկարողություններ (ներառյալ առողջականը) |
ընդամենը |
|||||||||||
150 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
151 |
նյութական անկարողություններ (տնտեսական վիճակ) |
ընդամենը |
|||||||||||
152 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
153 |
զորակոչվել են ՀՀ զինված ուժեր |
ընդամենը |
|||||||||||
154 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
155 |
անբավարար առաջադիմություն |
ընդամենը |
|||||||||||
156 |
այդ թվում` կանայք |
||||||||||||
157 |
այլ (նշել) |
ընդամենը |
|||||||||||
158 |
այդ թվում` կանայք |
2. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ տարիքի
մարդ |
Տողի |
Ընդա- |
այդ թվում` ըստ տարիքի | |||||||||||||||
16 և |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 և | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
201 |
Ուսանողների թվաքանակը |
||||||||||||||||
202 |
այդ թվում` կանայք |
3. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա-մենը |
այդ թվում` ըստ վճարաչափի | ||||||||
մինչև 150 |
151 - 200 հազ. դրամ |
201 - 300 հազ. դրամ |
301 - 400 հազ. դրամ |
401 - 500 հազ. դրամ |
501 - 600 հազ. դրամ |
601 - 700 հազ. դրամ |
701 հազ. դրամ և ավելի | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
301 |
Ուսանողների թվաքանակը |
|||||||||
302 |
այդ թվում` կանայք |
4. Ուսանողների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
մարդ |
Տողի հա- |
Ընդա-մենը |
այդ թվում` ստանում են կրթաթոշակ | |||||
մինչև 3000 դրամ |
3000 - 4000 դրամ |
4001 - 5000 դրամ |
5001 դրամից ավելի |
անվա-նական | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
401 |
Կրթաթոշակ ստացող ուսանողների թվաքանակը |
||||||
402 |
այդ թվում` կանայք |
5. Աշխատակազմը
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Ընդա- մենը |
այդ թվում` կա-նայք |
ունեն գիտական աստիճան |
ունեն կոչում | |||||||||
դոկ-տորի |
այդ թվում` կա-նայք |
թեկ-նա-ծուի |
այդ թվում` կանայք |
ակադե-միկոսի |
այդ թվում` կա-նայք |
պրո-ֆե-սորի |
այդ թվում` կա-նայք |
դոցեն-տի |
այդ թվում` կա-նայք | ||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
501 |
Ընդամենը (502+508+509+510+513) |
||||||||||||
այդ թվում` |
|||||||||||||
502 |
հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմ |
||||||||||||
նրանցից աշխատում են` |
|||||||||||||
503 |
1-ից ավելի հաստիքային դրույքով |
||||||||||||
504 |
1 դրույքով |
||||||||||||
505 |
0.75 դրույքով |
||||||||||||
506 |
0.5 դրույքով |
||||||||||||
507 |
0.25 դրույքով |
||||||||||||
508 |
համատեղությամբ դասավանդողներ |
||||||||||||
509 |
ժամավճարով աշխատողներ |
||||||||||||
510 |
ուսումնաօժանդակ անձնակազմ |
||||||||||||
|
նրանցից` |
||||||||||||
511 |
ավագ լաբորանտներ |
||||||||||||
512 |
լաբորանտներ |
||||||||||||
513 |
այլ |
6. Գիտամանկավարժական, գիտական աշխատակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ զբաղեցրած պաշտոնների
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Պաշտոնի |
Ընդա-մենը, մարդ |
այդ թվում` կա-նայք |
նրանցից` ունեն |
Սյունակ 3-ից` |
այդ թվում` կա-նայք | |||||||
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||||
դոկ-տորի |
այդ թվում` կա-նայք |
թեկ-նա-ծուի |
այդ թվում` կա-նայք |
պրոֆե-սորի |
այդ թվում` կա-նայք |
դոցեն-տի |
այդ թվում` կանայք | ||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
5 |
6 |
601 |
Գիտամանկա-վարժական աշխատակազմ, ընդամենը |
||||||||||||
նրանցից |
|||||||||||||
602 |
ռեկտոր, ուսումնական և գիտական աշխատանք- |
||||||||||||
603 |
դեկաններ |
||||||||||||
604 |
ամբիոնների վարիչներ |
||||||||||||
605 |
պրոֆեսորներ` ամբիոնների կազմում |
||||||||||||
606 |
դոցենտներ` ամբիոնների կազմում |
||||||||||||
607 |
ավագ դասախոսներ |
||||||||||||
608 |
ասիստենտներ |
||||||||||||
609 |
դասախոսներ |
||||||||||||
610 |
Գիտական աշխատակազմ, |
||||||||||||
նրանցից |
|||||||||||||
611 |
գլխավոր գիտաշխատող-ներ |
||||||||||||
612 |
առաջատար գիտաշխատող-ներ |
||||||||||||
613 |
ավագ գիտաշխատող-ներ |
||||||||||||
614 |
գիտաշխատող-ներ |
||||||||||||
615 |
կրտսեր գիտաշխատող-ներ |
||||||||||||
616 |
այլ պաշտոններ զբաղեցնող գիտական աշխատողներ |
7. Հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ գիտության բնագավառների
մարդ |
Տողի հա-մարը |
Գիտության |
Ընդա-մենը |
այդ թվում` կանայք |
նրանցից` ունեն | |||||||
գիտական աստիճան |
կոչում | ||||||||||
դոկ-տորի |
այդ թվում` կանայք |
թեկնա-ծուի |
այդ թվում` կանայք |
պրոֆե-սորի |
այդ թվում` կանայք |
դոցենտի |
այդ թվում` կանայք | ||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
701 |
Ընդամենը | ||||||||||
այդ թվում |
|||||||||||
702 |
ֆիզիկամաթեմա-տիկական |
||||||||||
703 |
քիմիական |
||||||||||
704 |
կենսաբանական |
||||||||||
705 |
երկրաբանական |
||||||||||
706 |
տեխնիկական |
||||||||||
707 |
գյուղատնտեսական |
||||||||||
708 |
պատմական |
||||||||||
709 |
տնտեսագիտական |
||||||||||
710 |
փիլիսոփայական |
||||||||||
711 |
բանասիրական |
||||||||||
712 |
աշխարհագրական |
||||||||||
713 |
իրավաբանական |
||||||||||
714 |
մանկավարժական |
||||||||||
715 |
բժշկական |
||||||||||
716 |
դեղագործական |
||||||||||
717 |
անասնաբուժական |
||||||||||
718 |
արվեստագիտության |
||||||||||
719 |
ճարտարապետության |
||||||||||
720 |
հոգեբանության |
||||||||||
721 |
ռազմագիտության |
||||||||||
722 |
|||||||||||
723 |
8. Ուսումնալաբորատոր շենքերի և հանրակացարանների առկայությունն ու օգտագործումը
քառ. մ |
|
Շենքի ընդհանուր մակերեսը |
այդ թվում` |
Հանրա-կացա-րանի կարիք ունեցող ուսա-նողների թվա-քանակը, |
նրանցից` ապրում են հան-րակա-ցարան- | ||||||||
ընդա- |
որից` վարձա- |
տրված է վար- ձակա- |
ուսում- |
ուսում-նա- |
օժան- |
բնակելի | ||||||
ընդա- |
այդ թվում` զբաղեցրած է | |||||||||||
տվյալ |
այլ կրթօջախի ուսանող- | |||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
801 |
Ընդամենը |
|||||||||||
802 |
այդ թվում` |
X |
X |
X |
X | |||||||
803 |
ուսումնա-լաբորատոր |
X |
X |
X |
X | |||||||
804 |
հանրա- |
X |
X | |||||||||
805 |
այլ շինություններ (առանձին սպորտդահլիճ, ճաշարան և այլն) |
X |
X |
9. Օտարերկրացի ուսանողների թվաքանակը
մարդ |
Տողի |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
Ավարտել են | |||
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
901 |
|||||||
902 |
|||||||
903 |
|||||||
904 |
|||||||
905 |
|||||||
906 |
|||||||
907 |
|||||||
908 |
|||||||
909 |
|||||||
910 |
|||||||
911 |
|||||||
912 |
|||||||
913 |
|||||||
914 |
|||||||
915 |
Ընդամենը |
1) նրանցից՝ սփյուռքահայեր
մարդ |
Տողի |
Երկրի անվանումը |
Ընդունվել են |
Սովորում են |
Ավարտել են | |||
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք |
ընդամենը |
այդ թվում` կանայք | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1001 |
|||||||
1002 |
|||||||
1003 |
|||||||
1004 |
|||||||
1005 |
|||||||
1006 |
|||||||
1007 |
|||||||
1008 |
|||||||
1009 |
|||||||
1010 |
|||||||
1011 |
|||||||
1012 |
|||||||
1013 |
|||||||
1014 |
|||||||
1015 |
Ընդամենը |
10. (կետն ուժը կորցրել է 16.08.21 թիվ 14-Ն)
Ղեկավար` |
____________________ |
____________________ | |
(Ազգանուն, անուն) |
(Ստորագրություն) | ||
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ |
|
| |
(Ազգանուն, անուն) |
(Ստորագրություն) | ||
|
(հավելվածը փոփ. 16.08.21 թիվ 14-Ն)
Հավելված 2 Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2020 թվականի փետրվարի 27-ի թիվ 07-Ն որոշման |
ՀՐԱՀԱՆԳ
«ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՉ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 3-ԳՄ-1 (ՏԱՐԵԿԱՆ) ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգով կարգավորում են «Բարձրագույն մասնագիտական ոչ պետական ուսումնական հաստատությունների մասին» Ձև 3-ԳՄ-1 (տարեկան) վիճակագրական հաշվետվության (այսուհետ՝ Հաշվետվություն) լրացման կարգի հետ կապված հարաբերությունները:
2. Հաշվետվությունը կազմում են բարձրագույն ոչ պետական ուսումնական հաստատությունները, որոնք այդ մասին իրազեկվում են Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2016 թվականի հունիսի 20-ի թիվ 05-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Վիճակագրական կոմիտե՝ մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանի հոկտեմբերի 5-ը:
4. Հաշվետվության ներկայացման հետ կապված այլ հարաբերությունները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
5. Հաշվետվության դիմային էջի «Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակի» ծածկագիրը լրացվում է՝ համաձայն «Տնտեսական գործունեության տեսակների դասակարգչի» 5-նիշ խմբավորման:
II. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՄԱՍՆԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԿՈՒՐՍԵՐԻ
6. Սյունակ 3-ում լրացվում է մասնագիտության դասիչը, որը հաստատվում է Կրթության, գիտության, սպորտի և մշակույթի նախարարության կողմից (տողեր 101-144):
7. Սյունակ 5-ում լրացվում է ընդունված ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների:
8. Սյունակ 6-ում լրացվում է ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-144), իսկ ուսանողների թվաքանակն ըստ կուրսերի բերվում է սյունակներ 7-12-ում:
9. Սյունակ 13-ում լրացվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների (տողեր 101-144):
10. Տող 145-ում լրացվում է ուսման ընթացքում վերականգնված ուսանողների թվաքանակն ըստ սյունակներ 6-12-ի:
11. Տող 147-ում լրացվում է ուսման ընթացքում դուրս մնացած ուսանողների ընդհանուր թվաքանակն ըստ սյունակներ 7-12-ի, իսկ նրանց թվաքանակն ըստ պատճառների բերվում է տողեր 149-158-ում:
III. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՏԱՐԻՔԻ
12. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ տարիքի (սյունակներ 3-18) լրացվում է տող 201-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 202):
IV. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ՎՃԱՐԱՉԱՓԵՐԻ
13. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ վճարաչափերի (սյունակներ 3-11) լրացվում է տող 301-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 302):
V. ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԿՐԹԱԹՈՇԱԿԻ ՉԱՓԵՐԻ
14. Ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը և նրանց բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի (սյունակներ 3-8) լրացվում է տող 401-ում, որից առանձնացվում է կանանց թվաքանակը (տող 402):
VI. ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԸ
15. Տող 501-ում լրացվում է բարձրագույն ուսումնական հաստատության աշխատակազմի ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 3), նրանց բաշխվածությունն ըստ գիտական աստիճանի (սյունակներ 5-8) և ըստ գիտական կոչման (սյունակներ 9-14):
VII. ԳԻՏԱՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ, ԳԻՏԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԶԲԱՂԵՑՐԱԾ ՊԱՇՏՈՆՆԵՐԻ
16. Սյունակ 3-ում լրացվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 601) և գիտական աշխատակազմի (տող 610) ընդհանուր թվաքանակները, որոնցից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 7-10) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 11-14):
17. Սյունակ 5-ում լրացվում է գիտամանկավարժական աշխատակազմի (տող 601) և գիտական աշխատակազմի (տող 610) վարչական համատեղողների ընդհանուր թվաքանակները:
VIII. ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԻՔԱՅԻՆ ԴԱՍԱՎԱՆԴՈՂ ԱՆՁՆԱԿԱԶՄԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԻ ԲԱՇԽՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ԸՍՏ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՆԵՐԻ
18. Սյունակ 3-ում լրացվում է հիմնական հաստիքային դասավանդող անձնակազմի թվաքանակն ըստ գիտության բնագավառների, որից առանձնացվում են գիտական աստիճան ունեցողները (սյունակներ 5-8) և գիտական կոչում ունեցողները (սյունակներ 9-12):
IX. ՈՒՍՈՒՄՆԱԼԱԲՈՐԱՏՈՐ ՇԵՆՔԵՐԻ ԵՎ ՀԱՆՐԱԿԱՑԱՐԱՆՆԵՐԻ ԱՌԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ
19. Սյունակ 3-ում լրացվում է շենքի ընդհանուր մակերեսն ըստ շենքերի տեսակների (տողեր 802-805), որից առանձնացվում է վարձակալած շենքի մակերեսը (սյունակ 4):
20. Սյունակ 12-ում լրացվում է հանրակացարանի կարիք ունեցող ուսանողների ընդհանուր թվաքանակը, նրանցից առանձնացվում է հանրակացարաններում ապրող ուսանողների թվաքանակը (սյունակ 13):
21. Այն վանդակները, որտեղ դրված է «X» նշան, չեն լրացվում:
X. ՕՏԱՐԵՐԿՐԱՑԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ԹՎԱՔԱՆԱԿԸ
22. Սյունակ 2-ում լրացվում է երկրի անվանումը:
23.Սյունակ 3-ում լրացվում է ընդունված ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
24. Սյունակ 5-ում լրացվում է ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
25. Սյունակ 7-ում լրացվում է հաշվետու տարում ավարտած ուսանողների թվաքանակն ըստ համապատասխան երկրի:
26. «Նրանցից՝ սփյուռքահայեր» ենթաբաժինը լրացվում է սույն հրահանգի 22-25-րդ կետերին համապատասխան` սփյուռքահայ ուսանողների համար:
XI. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ՍՏԱՑՈՒՄԸ ԵՎ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ
(գլուխն ուժը կորցրել է 16.08.21 թիվ 14-Ն)
(հավելվածը փոփ. 16.08.21 թիվ 14-Ն)