«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
7 նոյեմբերի 2013 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60313417
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
4 հոկտեմբերի 2013 թ. |
թիվ 15-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՉԱՐՏԵՐԱՅԻՆ ՉՎԵՐԹՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳԾՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ 1-ՉԱՐՏԵՐ (ԵՌԱՄՍՅԱԿԱՅԻՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎՆ ՈՒ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 7-Ի ԹԻՎ 37-Ն ՈՐՈՇՈՒՄՆ ՈՒԺԸ ԿՈՐՑՐԱԾ ՃԱՆԱՉԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 10-րդ հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով և 14-րդ հոդվածի երկրորդ և երրորդ մասերով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
1. Հաստատել «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» Ձև 1-չարտեր (եռամսյակային) պետական վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության ձևը` համաձայն հավելված 1-ի:
2. Հաստատել «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» Ձև 1-չարտեր (եռամսյակային) պետական վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության ձևի լրացման հրահանգը` համաձայն հավելված 2-ի:
3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 7-ի «Ձև թիվ 1-չարտեր (եռամսյակային) «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» պետական վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 37-Ն որոշումը:
4. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում 2014 թվականի հունվարի 1-ից:
Նախագահ |
Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1 ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի թիվ 15-Ն որոշման |
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ
ՉԱՐՏԵՐԱՅԻՆ ՉՎԵՐԹՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳԾՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ 20 թ. __________________ |
ՁԵՎ 1-չարտեր (եռամսյակային) |
Ներկայացվում է համաձայն «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի (2000թ. ապրիլի 4-ի, ՀՕ-48) Հաշվետվության ներկայացման ժամկետը` մինչև հաշվետու ժամանակաշրջանին հաջորդող ամսվա 10-ը Ներկայացնում է_______________________________________________________________ (անվանումը) Գտնվելու վայրը ________________________________________________________ I__I__I__I__I (գործունեության իրականացման վայրը) (փոստային դասիչ) Մարզը ____________________________________________________________________ I__I__I (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) Համայնքը / Վարչական շրջանը ______________________________________________ I__I__I__I (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից) Փաստացի գործունեության հիմնական տեսակը____________________________________ ___________________________________________________________________ I__I__I__I__I__I (լրացվում է ՀՀ ԱՎԾ կողմից)
I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I__I I__I__I__I__I__I__I__I__I I__I__I__I__I__I__I__I__I Հեռախոսահամար(ներ) __________________________________________________ Էլեկտրոնային փոստ ________________________________@__________________ ՏՐԱՄԱԴՐՎԱԾ ՏԵՂԵԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԳԱՂՏՆԻՈՒԹՅԱՆ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐՎՈՒՄ Է ՕՐԵՆՔՈՎ Պետական վիճակագրության մասին օրենսդրության խախտումը վիճակագրական տեղեկություններ տրամադրողների, ինչպես նաև պետական վիճակագրություն իրականացնող մարմնի պաշտոնատար անձանց համար առաջացնում է պատասխանատվություն՝ օրենքով սահմանված կարգով:
Պետական գրանցման համարը
Նույնականացման (իդենտիֆիկացիոն) ծածկագիրը
Հարկ վճարողի հաշվառման համարը (ՀՎՀՀ)
1. Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ավիացիայի ինքնաթիռներով
Ցուցանիշները |
Չափի |
Ընդա- |
Ըստ ինքնաթիռների տեսակների | |||||||
|
|
|
|
|
|
|
| |||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. Այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության և այլ երկրների միջև
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. Հայաստանի Հանրապետության և Անկախ Պետությունների Համագործակցության երկրների միջև
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. Ներհանրապետական փոխադրումներ
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Վարձակալած ինքնաթիռներով չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին
Ցուցանիշները |
Չափի |
Ընդա- |
Ըստ ինքնաթիռների տեսակների | |||||||
|
|
|
|
|
|
|
| |||
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
| |
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. Այդ թվում` Հայաստանի Հանրապետության և այլ երկրների միջև
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.2. Հայաստանի Հանրապետության և Անկախ Պետությունների Համագործակցության երկրների միջև
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. Ներհանրապետական փոխադրումներ
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Կատարված է ինքնաթիռա-կմ |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ինքնաթիռների չվերթների քանակը |
միավոր |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Թռիչքաժամերը |
ժամ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են ուղևորներ |
հազար մարդ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
որից` մեկնել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել են բեռներ |
հազար տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել են |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փոխադրվել է փոստ |
տոննա |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
դրանից` առաքվել է |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի ուղևորաշրջանառությունը |
միլիոն |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային ուղևորաշրջանառությունը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի բեռնաշրջանառությունը |
հազար |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժը |
''-'' |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ղեկավար |
________________ |
___________________ |
Լրացնող (գլխավոր հաշվապահ կամ այլ լիազորված անձ) |
________________ |
___________________ |
«__» ______200__թ. |
Հավելված 2 ՀՀ վիճակագրության պետական խորհրդի 2013 թվականի հոկտեմբերի 4-ի թիվ 15-Ն որոշման |
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ՉԱՐՏԵՐԱՅԻՆ ՉՎԵՐԹՆԵՐԻ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԳԾՈՎ ԿԱՏԱՐՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»
ՁԵՎ 1-ՉԱՐՏԵՐ (ԵՌԱՄՍՅԱԿԱՅԻՆ) ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԱՄՓՈՓ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Սույն հրահանգը սահմանում է «Չարտերային չվերթների և դրանց գծով կատարված աշխատանքների մասին» ՁԵՎ 1-ՉԱՐՏԵՐ (ԵՌԱՄՍՅԱԿԱՅԻՆ) պետական վիճակագրական ամփոփ հաշվետվության (այսուհետ` Հաշվետվություն) լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությունը, որն այդ մասին նախապես իրազեկվում է Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի 2003 թվականի հոկտեմբերի 3-ի «Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 11-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի դրույթներին համապատասխան:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության ազգային վիճակագրական ծառայությանը` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհրդի կողմից հաստատվող պետական վիճակագրական աշխատանքների տարեկան ծրագրերով սահմանված ժամկետներում և պարբերականությամբ:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված այլ հարցերը կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:
II. ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
5. Ոչ կանոնավոր չվերթներ (չարտերային) են համարվում չարտերային (պատվերով) թռիչքները և հատուկ չվերթները, այսինքն պայմանագրային հիմունքներով իրականացվող չվերթները, որոնք չեն արտահայտված կանոնավոր փոխադրումներում, ինչպես նաև զբոսաշրջային չվերթները:
6. Կատարված է ինքնաթիռա-կմ որոշվում է թռիչքների քանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով:
7. Շահագործական հեռավորությունը տվյալ չվերթի կետերի միջև ընկած հեռավորությունն է:
8. Ինքնաթիռների թռիչքների քանակը ներկայացնում է ինքնաթիռների մեկնումների և ժամանումների թվի հանրագումարը:
9. Թռիչքաժամեր ցուցանիշը ցույց է տրվում ամբողջական թվերով և ներկայացնում է թռիչքը սկսելու պահից մինչև վայրէջքը ընկած ժամանակահատվածը:
10. Մեկնել են ուղևորներ ցուցանիշը ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետության օդանավակայաններից մեկնած ուղևորների քանակը և որոշվում է վաճառված տոմսերի քանակով:
11. Փոխադրվել է բեռ ցուցանիշը ներառում է բոլոր տեսակի ինքնաթիռներով փոխադրված բեռները, փոստը, վճարովի ուղեբեռը, արտահայտված հազար տոննաներով:
12. Փաստացի ուղևորաշրջանառություն ցուցանիշը ներկայացնում է յուրաքանչյուր չվերթի ընթացքում տեղափոխված ուղևորների փաստացի քանակի և այդ չվերթի համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալի հանրագումարը:
13. Սահմանային ուղևորաշրջանառություն ցուցանիշը ներկայացնում է ուղևորների համար նախատեսված ինքնաթիռների բազկաթոռների քանակի և տվյալ ինքնաթիռի թռիչքի համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալի հանրագումարը:
14. Փաստացի բեռնաշրջանառությունը որոշվում է յուրաքանչյուր չվերթով փոխադրված բեռների փաստացի քանակի և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարով:
15. Փաստացի տոննա-կիլոմետրաժ ցուցանիշը ներկայացնում է տոննա կիլոմետրաժների հանրագումարն՝ ըստ փոխադրումների և ինքնաթիռների տեսակների:
16. Ուղևորատար տոննա-կիլոմետրաժը ստացվում է ուղևոր-կիլոմետրը 0,09 գործակցով բազմապատկելու միջոցով:
17. Բեռնատար (փոստային) տոննա-կիլոմետրաժը ներկայացնում է յուրաքանչյուր չվերթի ընթացքում բեռի և համապատասխան թռիչքի շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարը:
18. Սահմանային տոննա-կիլոմետրաժ ցուցանիշը ներկայացնում է յուրաքանչյուր ինքնաթիռի սահմանային բեռնման (բեռնատարողության) և համապատասխան շահագործական հեռավորության արտադրյալների հանրագումարը:
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
19.05.2014, թիվ 21-Ն | 01.01.2015, թիվ 15-Ն |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|