Գլխավոր տեղեկություն
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (18.09.2009-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԵԻԱՏ 2010.01.19/2(6) Հոդ.1495
Ընդունող մարմին
Վճռաբեկ դատարան
Ընդունման ամսաթիվ
18.09.2009
Ստորագրող մարմին
Նախագահող
Ստորագրման ամսաթիվ
18.09.2009
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
18.09.2009

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՎՃՌԱԲԵԿ ԴԱՏԱՐԱՆ

 

ՀՀ վարչական դատարանի վճիռ
Վարչական գործ թիվ ՎԴ3/0027/05/09

Վարչական գործ թիվ ՎԴ3/0027/05/09

2009թ.

Նախագահող դատավոր՝ Ա. Պողոսյան

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

ՀԱՆՈՒՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության վճռաբեկ դատարանի քաղաքացիական և վարչական պալատը (այսուհետ՝ Վճռաբեկ դատարան)

նախագահությամբ

Ս. Սարգսյանի

մասնակցությամբ դատավորներ

Վ. Աբելյանի

 

Ս. Անտոնյանի

 

Վ. Ավանեսյանի

 

Ա. Բարսեղյանի

Մ. Դրմեյանի

Ե. Խունդկարյանի

2009 թվականի սեպտեմբերի 18-ին

դռնբաց դատական նիստում, քննելով ՀՀ գլխավոր դատախազի տեղակալի վճռաբեկ բողոքը ՀՀ վարչական դատարանի 11.03.2009 թվականի վճռի դեմ՝ ըստ հայցի ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի Մասիսի տարածքային հարկային տեսչության (այսուհետ` Տեսչություն) ընդդեմ Լևոն Մուրադյանի՝ 1.164.000 ՀՀ դրամ բռնագանձելու պահանջի մասին և Լևոն Մուրադյանի հակընդդեմ հայցի ընդդեմ Տեսչության` Տեսչության 06.11.2008 թվականի թիվ 2304241 ակտը մասնակիորեն անվավեր ճանաչելու պահանջի մասին,

 

ՊԱՐԶԵՑ

 

1. Գործի դատավարական նախապատմությունը.

Դիմելով դատարան՝ Տեսչությունը պահանջել է արձակել վճարման կարգադրություն` Լևոն Մուրադյանից ՀՀ պետական բյուջեի օգտին 1.164.000 ՀՀ դրամ բռնագանձելու վերաբերյալ, որից 873.000 ՀՀ դրամը` որպես չվճարված տուգանք, 174.600 ՀՀ դրամը` սոցիալական ապահովության վճար, 116.400 ՀՀ դրամը` 06.11.2008 թվականի թիվ 23042141 ակտի գումարի 10 տոկոս մասնահանման գումար:

Հակընդդեմ հայցով դիմելով դատարան` Լևոն Մուրադյանը պահանջել է բացի 183.000 ՀՀ դրամից, մնացած մասով անվավեր ճանաչել Տեսչության 06.11.2008 թվականի թիվ 2304241 ակտը:

 ՀՀ վարչական դատարանի (այսուհետ` Դատարան) 11.03.2009 թվականի վճռով հայցը բավարարվել է մասնակիորեն` Լևոն Մուրադյանից բռնագանձվել է 183.000 ՀՀ դրամ, իսկ հակընդդեմ հայցը բավարարվել է ամբողջությամբ:

 Սույն գործով վճռաբեկ բողոք է ներկայացրել ՀՀ գլխավոր դատախազի տեղակալը:

 Վճռաբեկ բողոքի պատասխան չի ներկայացվել:

 

2.1. Վճռաբեկ բողոքի հիմքերը, փաստարկները և պահանջը.

Սույն վճռաբեկ բողոքը քննվում է հետևյալ հիմքերի սահմաններում ներքոհիշյալ հիմնավորումներով.

1) Դատարանը չի կիրառել «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 42-րդ հոդվածի 1-ին մասի, «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման և անցկացման մասին» ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի «բ» կետի պահանջները, որոնք պետք է կիրառեր, կիրառել է «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման և անցկացման մասին» ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ պարբերությունը, որը չպետք է կիրառեր:

 Բողոք բերած անձը նշված պնդումը պատճառաբանում է հետևյալ փաստարկներով.

Դատարանը վճիռ կայացնելիս անտեսել է, որ «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման և անցկացման մասին» ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ պարբերության համաձայն` ստուգումն իրականացնող մարմնի կողմից ստուգման ակտին կցվում է տեղեկանք, եթե տնտեսվարող սուբյեկտին առաջադրված պատասխանատվությունը հիմնվում է համանման պայմաններում գործող այլ սուբյեկտների կամ նրանց միջև կիրառված գների վերաբերյալ համեմատական ուսումնասիրության և վերլուծության վրա:

Մինչդեռ տվյալ դեպքում տեսուչների կողմից ստուգման ակտի հիմքում դրվել է ոչ թե համանման պայմաններում գործող այլ սուբյեկտների կողմից կամ նրանց միջև կիրառված գների վերաբերյալ տեղեկությունը, այլ ստուգման ընթացքում Լևոն Մուրադյանի տված հայտարարությունը:

Տեսչությունը, օգտվելով «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման և անցկացման մասին» ՀՀ օրենքի 7-րդ հոդվածի «բ» ենթակետով իրեն վերապահված իրավունքից, Լևոն Մուրադյանից պահանջել է բացատրություն և դա համարելով բավարար հարկային պարտավորություն հաշվարկելու համար` այն դրել է ստուգման ակտի հիմքում:

Դատարանն անտեսել է, որ Տեսչությունը Լևոն Մուրադյանի հարկային պարտավորությունները հաշվարկելու համար հիմք է ընդունել նաև ոստիկանությունում վերջինիս տված բացատրությունը և հաշվարկը չի կատարել ՀՀ կառավարության 1998 թվականի սեպտեմբերի 18-ի թիվ 580 որոշմամբ սահմանված կարգով, հետևաբար նրա նկատմամբ հարկային պարտավորություն հաշվարկելու համար անհրաժեշտ չէր Տեսչության պետի որոշում` վերոնշյալ իրավական ակտով սահմանված կարգին համապատասխան հարկային պարտավորությունը հաշվարկելու համար:

2) Դատարանը խախտել է ՀՀ Սահմանադրության 91-րդ հոդվածը, «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածը, ՀՀ վարչական դատավարության օրենսգրքի 114-րդ հոդվածի 3-րդ մասը:

Բողոք բերած անձը նշված պնդումը պատճառաբանում է հետևյալ փաստարկներով.

Դատարանը Տեսչության հայցը Լևոն Մուրադյանի կողմից ընդունած մասով բավարարելիս անտեսել է, որ վարչական մարմինը, գործելով իրեն վերապահված լիազորությունների շրջանակում, վարչական վարույթ իրականացնելու ընթացքում քննարկել է Լևոն Մուրադյանի բացատրությունը 1000-1500 ՀՀ դրամ եկամուտ ունենալու մասին, սակայն օրական եկամտի չափ է ընդունել առավելագույն 5000 ՀՀ դրամը, իսկ հարկվող ժամանակաշրջան՝ 2007 թվականի հոկտեմբերից 2008 թվականի հոկտեմբերն ընկած ժամանակահատվածը, մինչդեռ Լևոն Մուրադյանի կողմից 183.000 ՀՀ դրամ հարկային պարտավորությունն ընդունելու համար հիմք է ընդունվել օրական 1500 ՀՀ դրամ եկամտի առկայությունը և որպես հարկվող ժամանակաշրջան՝ 2008 թվականի հունվարի 18-ից հունիսի 1-ը և 2008 թվականի սեպտեմբերի 25-ից հոկտեմբերի 23-ը:

Փաստորեն, Դատարանի վճռով հաստատված է համարվել այն, որ վարչական մարմինն իր հայեցողական լիազորությունն իրականացրել է ՀՀ օրենսդրության պահանջների խախտմամբ և ստուգման ակտը մասնակի անվավեր ճանաչելով` ըստ էության Լևոն Մուրադյանի համար սահմանել է հարկային պարտավորության նոր չափ` այն 1.164.000 ՀՀ դրամից նվազեցնելով 183.000 ՀՀ դրամի: «Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 3-րդ հոդվածով վարչարարություն իրականացնելու գործառույթը վերապահված է բացառապես վարչական մարմիններին, Դատարանն իրավասու չէր դուրս գալու ՀՀ Սահմանադրության 91-րդ հոդվածով դատական իշխանությանը վերապահված լիազորությունների շրջանակներից և իրականացնելու վարչարարություն` իր վճռով սահմանելով հարկային պարտավորության նոր չափ:

Դատարանի վճիռը նաև առերևույթ հակասում է Վճռաբեկ դատարանի 26.12.2008 թվականի թիվ ՎԴ/1492/05/08 վարչական գործով կայացրած որոշմանը:

Վերոգրյալի հիման վրա բողոք բերած անձը պահանջել է բեկանել Դատարանի 11.03.2009 թվականի վճիռը և գործն ուղարկել նոր քննության:

 

3. Վճռաբեկ բողոքի քննության համար նշանակություն ունեցող փաստերը.

Վճռաբեկ բողոքի քննության համար էական նշանակություն ունեն հետևյալ փաստերը.

1) Տեսչության պետի 2008 թվականի նոյեմբերի 6-ի թիվ 2304241 հանձնարարագրի հիման վրա` ֆիզիկական անձ Լևոն Մուրադյանի մոտ կատարվել է առանց պետական գրանցման, առանց համապատասխան լիցենզիայի ձեռնարկատիրական գործունեության իրականացման ճշտության ստուգում, որի արդյունքում 2008 թվականի նոյեմբերի 6-ին կազմված թիվ 2304241 ստուգման ակտով Լևոն Մուրադյանին առաջադրվել է պետական բյուջե վճարման ենթակա 1.164.000 ՀՀ դրամ լրացուցիչ պարտավորություն, որից 873.000 ՀՀ դրամ «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածով նախատեսված տուգանք, 174.600 ՀՀ դրամ սոցիալական ապահովության վճար, 116.400 ՀՀ դրամ ՀՀ հարկային մարմնի համակարգի զարգացման ֆոնդի 10 տոկոս մասնահանումների գումար (գ.թ. 6-7):

2) ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական եկամուտների կոմիտեի գանգատարկման հանձնաժողովի 2008 թվականի դեկտեմբերի 12-ի թիվ 22/3 որոշմամբ 06.11.2008 թվականի թիվ 2304241 ստուգման ակտը թողնվել է անփոփոխ (գ.թ. 3):

3) Հարկային պարտավորության հաշվարկման ժամանակ ապօրինի գործունեությամբ զբաղվելու ժամանակաշրջան է դիտվել 2007 թվականի հոկտեմբերից մինչև 2008 թվականի հոկտեմբերը: Օրական համախառն եկամուտ է հաշվարկվել 5000 ՀՀ դրամը` հիմք ընդունելով ՀՀ ոստիկանությունում 23.10.2008 թվականին Լևոն Մուրադյանի տված բացատրությունն այն մասին, որ իր օրական եկամուտը կազմել է 4000-5000 ՀՀ դրամ (գ.թ. 13):

4) Լևոն Մուրադյանի ներկայացրած հակընդդեմ հայցադիմումի համաձայն` 183.000 ՀՀ դրամ (այդ թվում` «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածով նախատեսված տուգանքը` 123.000 ՀՀ դրամ, «Պարտադիր սոցիալական վճարների մասին» ՀՀ օրենքի 11-րդ հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսված տուգանքը` 60.000 ՀՀ դրամ) հարկային պարտավորությունն իր կողմից ընդունելու համար հիմք է ընդունվել օրական 1500 ՀՀ դրամ եկամտի առկայությունը, իսկ որպես հարկվող ժամանակաշրջան` 2008 թվականի հունվարի 15-ից հունիսի 1-ը և 2008 թվականի սեպտեմբերի 25-ից հոկտեմբերի 23-ը (գ.թ. 23-24):

 

4. Վճռաբեկ դատարանի պատճառաբանությունները և եզրահանգումները.

Քննելով վճռաբեկ բողոքը նշված հիմքերի սահմաններում` Վճռաբեկ դատարանը գտնում է, որ`

1) վճռաբեկ բողոքն առաջին հիմքով անհիմն է հետևյալ պատճառաբանությամբ.

«Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի 4-րդ մասի համաձայն՝ նույն հոդվածով նախատեսված ապօրինի գործունեության իրականացման դեպքում իրացման շրջանառությունը (համախառն եկամուտը) և ակտիվների արժեքները որոշվում են հարկային մարմինների կողմից՝ կիրառելով նույն օրենքի 22-րդ հոդվածի դրույթները:

«Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 22-րդ հոդվածը սահմանում է այն դեպքերը, երբ անհնար է հարկային օրենսդրությամբ սահմանված կարգով հաշվարկել հարկ վճարողի հարկային պարտավորությունը: Այդ դեպքերում հարկային տեսչությունը Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով հարկվող օբյեկտները և հարկային պարտավորությունները հաշվարկում է` հիմնվելով հարկ վճարողի ակտիվների, հարկ վճարողի իրացման շրջանառության ծավալների, հարկ վճարողի արտադրության և շրջանառության ծախսերի, գույքագրման և չափագրման տվյալների, օրենքով սահմանված կարգով երրորդ անձից ստացված տեղեկությունների, համանման պայմաններում գործող այլ սուբյեկտների միջև կիրառված գների և այլ ցուցանիշների վրա:

Տվյալ դեպքում օրենսդիրը, հղում կատարելով «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 22-րդ հոդվածին, նկատի է ունեցել այն դեպքը (ապօրինի գործունեության իրականացում), երբ անհնար է հարկային օրենսդրությամբ սահմանված կարգով հաշվարկել հարկ վճարողի հարկային պարտավորությունը: Հետևաբար նման դեպքերում հարկային տեսչության համար ծագում է պարտավորություն` հաշվարկելու հարկվող օբյեկտները և հարկային պարտավորությունները Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով` հիմնվելով օրենքով սահմանված չափանիշների վրա (տե՛ս, ըստ Արտյոմ Ասլանյանի դիմումի ընդդեմ ՀՀ կառավարության առընթեր հարկային պետական ծառայության` ակտն անվավեր ճանաչելու պահանջի մասին Վճռաբեկ դատարանի 18.05.2007 թվականի քաղաքացիական գործով թիվ 3-779 (ՏԴ) որոշումը):

Հիմք ընդունելով վերոգրյալը և սույն գործի փաստերը համադրելով` Վճռաբեկ դատարանը գտնում է, որ ապօրինի գործունեության իրականացման դեպքում իրացման շրջանառությունը (համախառն եկամուտը) և ակտիվների արժեքները որոշվում են հարկային մարմինների կողմից՝ կիրառելով «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 22-րդ հոդվածի դրույթները:

Հետևաբար Վճռաբեկ դատարանն արձանագրում է, որ հիմնավոր չէ բողոք բերած անձի պատճառաբանությունն այն մասին, որ Լևոն Մուրադյանի բացատրությունը բավարար է հարկային պարտավորությունը հաշվարկելու համար:

2) Վճռաբեկ բողոքը երկրորդ հիմքով անհիմն է հետևյալ պատճառաբանությամբ.

«Վարչարարության հիմունքների և վարչական վարույթի մասին» ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ հայեցողական լիազորությունն օրենքով վարչական մարմնին վերապահված իրավունք է` ընտրելու մի քանի հնարավոր իրավաչափ լուծումներից որևէ մեկը:

Նշված հոդվածից հետևում է, որ վարչական մարմնի հայեցողական լիազորությունը վարչական մարմնի օրենքով սահմանված մի քանի հնարավոր իրավաչափ լուծումներից որևէ մեկի ընտրությունն է:

Սույն բողոքի առաջին հիմքի շրջանակներում Վճռաբեկ դատարանն արդեն անդրադարձել է ապօրինի գործունեության իրականացման դեպքում իրացման շրջանառության (համախառն եկամտի) և ակտիվների արժեքների որոշմանը հարկային մարմինների կողմից:

Մասնավորապես, Վճռաբեկ դատարանը, հիմք ընդունելով «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի 4-րդ մասը, արձանագրել է, որ տվյալ դրույթով նախատեսված հարկային պարտավորության առաջացման դեպքում այն որոշվում է հարկային մարմնի կողմից՝ կիրառելով «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 22-րդ հոդվածի դրույթները:

Այսինքն` օրենսդիրն ապօրինի գործունեության իրականացման դեպքում իրացման շրջանառությունը (համախառն եկամուտը) և ակտիվների արժեքները որոշելու համար վարչական մարմնին, տվյալ դեպքում՝ հարկային մարմնին վերապահել է միայն մեկ հնարավոր իրավաչափ լուծում, այն է՝ «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 22-րդ հոդվածի կիրառումը:

Նման պայմաններում Վճռաբեկ դատարանը գտնում է, որ տվյալ դեպքում հարկային պարտավորությունը որոշելիս Տեսչությունը հայեցողական լիազորություն չունի:

Ինչ վերաբերում է բողոք բերած անձի այն փաստարկին, որ Դատարանի վճիռը առերևույթ հակասում է Վճռաբեկ դատարանի 26.12.2008 թվականի թիվ ՎԴ/1492/05/08 վարչական գործով կայացրած որոշմանը, ապա Վճռաբեկ դատարանը գտնում է, որ այն նույնպես անհիմն է հետևյալ պատճառաբանությամբ՝

 ՀՀ Դատական օրենսգրքի 15-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ յուրաքանչյուր ոք իր գործի քննության ժամանակ որպես իրավական փաստարկ իրավունք ունի մատնանշելու նույնանման փաստական հանգամանքներով մեկ այլ գործով Հայաստանի Հանրապետության դատարանի` օրինական ուժի մեջ մտած դատական ակտի հիմնավորումները (այդ թվում` օրենքի մեկնաբանությունները), իսկ նույն հոդվածի 4-րդ մասի համաձայն՝ որոշակի փաստական հանգամանքներ ունեցող գործով Վճռաբեկ դատարանի կամ Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի դատական ակտի հիմնավորումները (այդ թվում` օրենքի մեկնաբանությունները) պարտադիր են դատարանի համար նույնանման փաստական հանգամանքներով գործի քննության ժամանակ, բացառությամբ այն դեպքի, երբ վերջինս ծանրակշիռ փաստարկների մատնանշմամբ հիմնավորում է, որ դրանք կիրառելի չեն տվյալ փաստական հանգամանքների նկատմամբ:

Վճռաբեկ դատարանն իր նախկինում կայացրած որոշումներում անդրադարձել է դատական օրենսգրքի 15-րդ հոդվածի 3-րդ մասի իրավական վերլուծությանը:

Մասնավորապես, Վճռաբեկ դատարանն արձանագրել է, որ յուրաքանչյուր գործ իր փաստական հանգամանքներով եզակի է, և Վճռաբեկ դատարանի և Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի դատական ակտով տրված իրավական մեկնաբանության՝ համապատասխան գործով կիրառելիության հարցը լուծելիս դատարանները պետք է համադրեն նախադեպային գործի և քննության առարկա գործի էական նշանակություն ունեցող փաստերը: Այսինքն` դատարանը նախադեպային որոշմամբ տրված օրենքի մեկնաբանության՝ քննվող գործով կիրառելիության հարցը լուծելիս պետք է նախ առանձնացնի այն փաստական հանգամանքները, որոնք էական նշանակություն են ունեցել նախադեպային որոշման կայացման համար և այնուհետև դրանք համադրի քննվող քաղաքացիական կամ վարչական գործի փաստական հանգամանքների հետ` որոշելով դրանց նույնական լինել կամ չլինելու հարցը (տե՛ս, «Արաբկիր Ալկո Լիկյոր-Օղու գործարան» ՍՊԸ-ի հայցն ընդդեմ Սոս Բաղդասարյանի՝ բնակարանի 1/7 մասի սեփականատեր ճանաչելու և բնակարանի մասի վրա բռնագանձում տարածելու պահանջների մասին Վճռաբեկ դատարանի 25.07.2008 թվականի թիվ 3-480 (ՎԴ) որոշումը):

Վճռաբեկ դատարանի 26.12.2008 թվականի թիվ ՎԴ/1492/05/08 գործի փաստական հանգամանքների համաձայն՝ «Անկրկնելի Ցուլ» ՍՊԸ-ի տնօրեն Սերյոժա Հակոբյանը 14.11.2007 թվականին ՀՀ կառավարությանն առընթեր հարկային պետական ծառայության աշխատակիցների կողմից պատասխանատվության է ենթարկվել 25 ֆիզիկական անձանց վաճառատեղերի տրամադրման համար՝ Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքի 158-րդ հոդվածի 12-րդ մասով: Տվյալ վարչական իրավախախտման համար պատասխանատվություն սահմանող նորմը նախատեսում է տուգանքի նշանակում յուրաքանչյուր տեղի համար սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հարյուրապատիկից մինչև երեքհարյուրապատկիի չափով: Սերյոժա Հակոբյանը պատասխանատվության էր ենթարկվել տուգանքի առավելագույն չափով` յուրաքանչյուր տեղի համար 300.000 ՀՀ դրամով:

Այսինքն` վերը նշված գործով Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքի 158-րդ հոդվածի 12-րդ մասը իրավունք է վերապահել վարչական մարմնին իրականացնելու հայեցողական լիազորություն՝ ընտրելու մի քանի հնարավոր իրավաչափ լուծումներից որևէ մեկը:

Մինչդեռ սույն վարչական գործի փաստերի համաձայն՝ Լևոն Մուրադյանի իրավախախտման հիմքը «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 26-րդ հոդվածի 4-րդ մասն է, որը նախատեսում է հարկային պարտավորության հաշվարկման կարգ՝ «Հարկերի մասին» ՀՀ օրենքի 22-րդ հոդվածի կիրառումը` վարչական մարմնի համար չսահմանելով հայեցողական որևէ իրավունք:

Հիմք ընդունելով վերոգրյալը` Վճռաբեկ դատարանը գտնում է, որ սույն վարչական գործի և Վճռաբեկ դատարանի 26.12.2008 թվականի թիվ ՎԴ/1492/05/08 գործի համար էական նշանակություն ունեցող փաստական հանգամանքները նույնանման չեն:

Ելնելով վերոգրյալից և ղեկավարվելով ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի 240-2412-րդ հոդվածներով՝ Վճռաբեկ դատարանը

 

ՈՐՈՇԵՑ

 

1. Վճռաբեկ բողոքը մերժել: ՀՀ վարչական դատարանի 11.03.2009 թվականի վճիռը թողնել օրինական ուժի մեջ:

2. Որոշումն օրինական ուժի մեջ է մտնում հրապարակման պահից, վերջնական է և ենթակա չէ բողոքարկման:

 

Նախագահող`  

Ս. Սարգսյան

Դատավորներ`

Վ. Աբելյան

Ս. Անտոնյան

Վ. Ավանեսյան

Ա. Բարսեղյան

Մ. Դրմեյան

Ե. Խունդկարյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան