Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 19
Տիպ
Քաղվածք
Ակտի տիպ
Ինկորպորացիա (23.05.2012-01.01.2022)
Կարգավիճակ
Գործողությունը դադարեցված է
Սկզբնաղբյուր
Չի հրապարակվել պաշտոնական պարբերականում
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
17.05.2012
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
23.05.2012
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
23.05.2012
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
01.01.2022

Ք Ա Ղ Վ Ա Ծ Ք

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՆԻՍՏԻ

 

Ա Ր Ձ Ա Ն Ա Գ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն Ի Ց

 

17 մայիսի 2012 թվականի N 19

 

15. Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի 2011 թվականի դրամավարկային քաղաքականության ծրագրի կատարման հաշվետվության մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եզրակացությանԸ հավանություն տալու մասին

(անվավեր է ճանաչվել 21.10.21 N 1728-Ն որոշման 1-ին կետով)

 

Հավանություն տալ Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի 2011 թվականի դրամավարկային քաղաքականության ծրագրի կատարման հաշվետվության մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եզրակացությանը` համաձայն հավելվածի:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

 Տ. Սարգսյան

 

2012 թ. մայիսի 23

Երևան 

 

 

 

Հավելված

ՀՀ կառավարության 2012 թ.

մայիսի 17-ի նիստի N 19

արձանագրային որոշման

 

Ե զ ր ա կ ա ց ու թ յ ու ն

 

Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի 2011 թվականի դրամավարկային քաղաքականության ծրագրի կատարման հաշվետվության ՄԱՍԻՆ

 

2011 թվականը կարելի է բնութագրել որպես մակրոտնտեսական կայունացման ամրապնդման տարի` երկու հիմնական տեսանկյուններով: Նախ` հետևողական դրամավարկային քաղաքականության, ինչպես նաև տարվա ընթացքում հավասարակշռված հարկաբյուջետային քաղաքականության միջոցով հաջողվեց մեղմել դեռևս նախորդ տարվա երկրորդ կեսից ձևավորված բարձր գնաճային միջավայրը, ինչին նպաստեցին նաև ներքին և արտաքին մակրոտնտեսական բարենպաստ զարգացումները: Երկրորդ` արձանագրվեց տնտեսական աճի տեմպերի արագացում, ընդ որում, հիմնականում արդյունաբերության և գյուղատնտեսության ճյուղերի առաջանցիկ աճի հաշվին: Արտաքին մակրոտնտեսական կայունության առումով դրական էին նաև ընթացիկ հաշվի զարգացումները:

Ըստ էության, տարվա ընթացքում իրականացված դրամավարկային քաղաքականության ուղղությունները պայմանավորվել են ձևավորված և սպասվող մակրոտնտեսական միջավայրի պայմաններում բարձր գնաճի զսպման անհրաժեշտությամբ: Արդյունքում, Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկը տարեսկզբին խստացրել է դրամավարկային պայմանները` բարձրացնելով վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը` 1,25 տոկոսային կետով:

Անդրադառնալով հաշվետվության առանձին բաժիններին` կարելի է նկատել, որ հաշվետվությունում ներկայացված գնահատականների համաձայն տնտեսության տարբեր հատվածներից եկել են գնանկումային ազդակներ` ընդհանուր առմամբ 0.8-0.9 տոկոսային կետի չափով: Մասնավորապես, «3.4. Համախառն պահանջարկ և առաջարկ» բաժնի «3.4.1. Համախառն պահանջարկ» ենթաբաժնում ներկայացված է, որ 2011 թվականի 4-րդ եռամսյակում մասնավոր հատվածի կողմից իրականացվող ծախսումներն ունեցել են թույլ գնանկումային` 0.1-0.2 տոկոսային կետ ազդեցություն: Նույն ենթաբաժնում նշվում է նաև, որ հարկաբյուջետային հատվածի ազդեցությունը համախառն պահանջարկի վրա եղել է 0.9 տոկոսային կետով զսպող: «3.5. Աշխատանքի շուկա» բաժնում ներկայացվում է, որ աշխատանքի շուկայից նշված ժամանակահատվածում եկել են թույլ` 0.2 տոկոսային կետ գնաճային ճնշումներ:

Միաժամանակ, «3.3.1. Տոկոսադրույքներ» ենթաբաժնում ներկայացված ֆինանսական շուկայի տոկոսադրույքների միտումները փաստում են, որ նոյեմբերի երկրորդ կեսից միջբանկային շուկայում տոկոսադրույքների էական աճ է նկատվել, այն դեպքում, երբ սեպտեմբերին, գնաճի նվազման միտումների արագացման պայմաններում, Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկը նվազեցրել է վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքը 8,5-ից 8 տոկոսի: Կարծում ենք, որ առավել մանրամասն պետք է վերլուծվեին նշված միտումները պայմանավորող գործոնները, այդ թվում` պարզաբանվեր դրանց կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ բնույթ ունենալու հանգամանքը, որից կախված առավել հասկանալի կլիներ Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի կողմից դրամի առաջարկի և տոկոսադրույքների կարգավորման իրականացված քաղաքականության բնույթը: