Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 459
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Պաշտոնական Ինկորպորացիա (28.11.2001-11.11.2004)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2001.06.12/16(148) Հոդ.441
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
26.05.2001
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
26.05.2001
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
26.05.2001
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
22.06.2001

040.0459.26.05.01

 

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

26 մայիսի 2001 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

26 մայիսի 2001 թվականի N 459

քաղ. Երևան

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ՄԻ ՇԱՐՔ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐ ԻՐԱԿԱՆԱՑՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության օդային տարածքի անձեռնմխելիության ապահովման և Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարության ռազմաօդային ուժերի ամրապնդման ու զարգացման, ինչպես նաև քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառում պետական գույքի կառավարման արդյունավետության բարձրացման նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել`

ա) Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ավիացիայի համակարգում գործող օդանավակայանների ցանկը (կցվում է).

բ) համատեղ բազավորման աերոդրոմների օգտագործման կարգը (կցվում է):

2. Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայանի աերոդրոմը համարել համատեղ բազավորման աերոդրոմ: Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական ավիացիայի և Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարության ռազմաօդային ուժերի ինքնաթիռների և ուղղաթիռների համար:

21. Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով «Էրեբունի» տարածքային օդանավակայաններ» պետական փակ բաժնետիրական ընկերության գույքի կազմից առանձնացնել «Սիսիան» օդանավակայանը` իր ամբողջ տարածքով ու գույքով, և այն անհատույց հանձնել Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարության տնօրինությանը:

(21 կետը լրաց. 28.11.01 N 1174)

3. «Էրեբունի» տարածքային օդանավակայաններ» պետական փակ բաժնետիրական ընկերությունը բաժանման ձևով վերակազմակերպել և`

ա) («ա» ենթակետն ուժը կորցրել է 28.11.01 N 1174)

բ) «Ստեփանավան» օդանավակայանի գույքի ներդրմամբ ստեղծել «Ստեփանավան» օդանավակայան» փակ բաժնետիրական ընկերություն ու սահմանել կանոնադրական կապիտալի չափը` 36000000 (երեսունվեց միլիոն) դրամ.

գ) «Էրեբունի» օդանավակայանի տարածքում գտնվող շինվերանորոգման և արտադրական բազայի գույքի ներդրմամբ ստեղծել «Շինվերանորոգման վարչություն» փակ բաժնետիրական ընկերություն ու սահմանել կանոնադրական կապիտալի չափը` 11000000 (տասնմեկ միլիոն) դրամ:

(3-րդ կետը փոփ. 28.11.01 N 1174)

4. «Ստեփանավան» օդանավակայան» փակ բաժնետիրական ընկերության և «Շինվերանորոգման վարչություն» փակ բաժնետիրական ընկերության պետական սեփականություն հանդիսացող բաժնետոմսերի տնօրինման, ինչպես նաև «Բաժնետիրական ընկերությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 8-րդ հոդվածի 5-րդ կետով սահմանված լիազորությունները վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությանը:

5. (կետն ուժը կորցրել է 28.11.01 N 1174)

6. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությանը` մեկամսյա ժամկետում իրականացնել «Էրեբունի» տարածքային օդանավակայաններ» պետական փակ բաժնետիրական ընկերության վերակազմակերպման աշխատանքները:

7. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությանը և Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարությանը` մեկամսյա ժամկետում իրականացնել «Սիսիան» օդանավակայան» փակ բաժնետիրական ընկերության գույքի հանձնման-ընդունման աշխատանքները:

8. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչությանը և Հայաստանի Հանրապետության պետական գույքի կառավարման նախարարությանը` եռամսյա ժամկետում Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնել առաջարկություն «Շինվերանորոգման վարչություն» փակ բաժնետիրական ընկերության մասնավորեցման վերաբերյալ:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Մարգարյան

 

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 2001 թվականի
մայիսի 26-ի N 459 որոշմամբ

 

Ց Ա Ն Կ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ ԳՈՐԾՈՂ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆՆԵՐԻ

 

1. Երևանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայան

 

2. Գյումրու «Շիրակ» օդանավակայան

 

3. «Ստեփանավան» օդանավակայան

 

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 2001 թվականի
մայիսի 26-ի N 459 որոշմամբ

 

Կ Ա Ր Գ

 

ՀԱՄԱՏԵՂ ԲԱԶԱՎՈՐՄԱՆ ԱԵՐՈԴՐՈՄՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգը կանոնակարգում է համատեղ բազավորման աերոդրոմների օգտագործման հիմնադրույթները և մշակված է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրության, միջազգային պայմանագրերի և այլ իրավական ակտերի պահանջների համաձայն:

2. Սույն կարգը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների, գերատեսչությունների և կազմակերպությունների կողմից նշված աերոդրոմների համատեղ օգտագործման ընթացքում թռիչքների ապահովման, կազմակերպման ու կատարման կարգը:

3. Սույն կարգով սահմանված դրույթները պարտադիր են համատեղ բազավորման աերոդրոմներից օգտվող Հայաստանի Հանրապետության բոլոր նախարարությունների և գերատեսչությունների համար:

4. Համատեղ բազավորման աերոդրոմները սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ:

5. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներ են համարվում քաղաքացիական և ռազմական այն աերոդրոմները, որտեղ բազավորվում են Հայաստանի Հանրապետության տարբեր նախարարությունների և գերատեսչությունների ենթակայության տակ գտնվող ինքնաթիռները և ուղղաթիռները (այսուհետև` օդանավ):

6. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում թռիչք-վայրէջքի, աերոնավիգացիոն սպասարկման և այլ օդանավակայանային ծառայությունների սակագները սահմանում է օդանավակայանի սեփականատերը:

 

II. ԹՌԻՉՔՆԵՐԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄՆ ՈՒ ԻՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ

 

7. Համատեղ բազավորման ռազմական աերոդրոմների պետերին աշխատանքի է նշանակում Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարը` ռազմական ավիացիայի պետի ներկայացմամբ:

8. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում իրականացվող թռիչքները պլանավորվում են բազավորվող ավիացիոն կազմակերպությունների միջև բաշխված թռիչքային ժամերի ժամանակացույցի համաձայն, որը երկկողմանի համաձայնեցումից հետո հաստատում է աերոդրոմի սեփականատերը:

9. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում Հայաստանի Հանրապետության տարբեր նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից կատարվող թռիչքների անմիջական կառավարումն իրականացվում է օդային երթևեկության կառավարման միավորված խմբի (այսուհետև` ՕԵԿՄԽ) կողմից, որը կազմվում է ռազմական ավիացիայի թռիչքների ղեկավար խմբի և քաղաքացիական ավիացիայի թռիչքների երթևեկության կառավարման կարգավարական հերթափոխի կողմից:

10. Պլանավորված համատեղ իրականացվող թռիչքների ժամանակ ՕԵԿՄԽ-ի ավագ նշանակվում է Հայաստանի Հանրապետության այն նախարարության կամ գերատեսչության ներկայացուցիչը, որի կողմից թռիչքներն իրականացվում են թռիչքային ժամերի ժամանակացույցի համաձայն: Հայաստանի Հանրապետության մյուս նախարարության կամ գերատեսչության թռիչքների ղեկավարը հանդիսանում է ՕԵԿՄԽ-ի ավագի օգնական:

11. Հայաստանի Հանրապետության որևէ նախարարության կամ գերատեսչության կողմից կատարվող թռիչքների կառավարումն իրականացվում է միայն տվյալ նախարարության կամ գերատեսչության կողմից, որի ենթակայության տակ գտնվում են տվյալ օդանավերը:

12. Աերոդրոմի բազավորված զինվորական մասում օդային երթևեկության կառավարման (ՕԵԿ) ստորաբաժանման բացակայության դեպքում ՕԵԿՄԽ-ի մեջ ընդգրկվում է ղեկավար անձնակազմի անդամներից մեկը, որն ունի թռիչքների ղեկավարման թույլտվություն:

13. Համատեղ օգտագործման գոտիներում միաժամանակ իրականացվող թռիչքների անմիջական կառավարումն իրականացվում է ՕԵԿՄԽ-ի կողմից, ընդ որում`

թռիչքի և վայրէջքի գոտում`

տեսողական տեսանելիության սահմաններում` ռազմական ավիացիայի (ՌԱ) թռիչքների ղեկավարի օգնականի և քաղաքացիական ավիացիայի (ՔԱ) մեկնարկային կարգավարի կողմից,

վայրէջքային ուղու վրա, վազքուղու առանցքից ±15 և շեմից մինչև 20 կմ հեռավորության վրա ընկած գոտում` ՌԱ-ի վայրէջքի գոտու ղեկավարի և ՔԱ-ի վայրէջքի կարգավարի կողմից: Հայաստանի Հանրապետության որևէ նախարարության կամ գերատեսչության կողմից կազմակերպվող թռիչքների դեպքում կառավարումը կարող է իրականացվել նշված անձանցից որևէ մեկի կողմից` համապատասխան պատրաստվածություն ունենալու պայմանով.

մոտակա գոտում`

(աերոդրոմի վերահսկիչ կետից հիմնականում 50-60 կմ շառավղով գոտի)

ՌԱ-ի մոտակա գոտու ղեկավարի և ՔԱ-ի աերոդրոմի շրջանի կարգավարի կողմից կամ մոտակա գոտու ղեկավարի հաստիքի բացակայության դեպքում` թռիչքների ղեկավարի և ՔԱ-ի աերոդրոմի շրջանի կարգավարի կողմից:

Նշված ներկայացուցիչներից նշանակվում է կառավարման համատեղ գոտու ավագ, որն իրականացնում է տվյալ նախարարության կամ գերատեսչության թռիչքների անմիջական կառավարումը և համակարգում Հայաստանի Հանրապետության բոլոր նախարարությունների կամ գերատեսչությունների օդանավերի երթևեկությունն իր պատասխանատվության` ՕԵԿ-ի գոտում:

 Նշված գոտիների չափսերը, ըստ բազավորման տեղի պայմանների և կառավարման կազմակերպման առանձնահատկությունների, կարող են փոփոխվել (չգերազանցելով նշված պարամետրերը) և նշվել աերոդրոմի շրջանում կատարվող թռիչքների իրականացման հրահանգում:

Հեռավոր, մոտեցման և ոչ համատեղման գոտիներում կատարվող թռիչքների կառավարումը կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան նախարարության կամ գերատեսչության կողմից հաստատված կարգի համաձայն:

14. Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների թռիչքների ղեկավարները, որոնք ընդգրկված են ՕԵԿՄԽ-ի մեջ, վերահսկում են գոտիներում կատարվող թռիչքները և անհրաժեշտության դեպքում կարող են ստանձնել ցանկացած թռիչքի կառավարումը, եթե այն իրականացվում է տվյալ նախարարության կամ գերատեսչության ներկայացուցչի կողմից:

15. Մոտակա և վայրէջքի գոտիներում թռիչքների կառավարումը, որպես կանոն, կատարվում է գերկարճալիք (ԳԿԱ) կապի տարբեր ռադիոհաճախություններով, որոնք միասնական են տվյալ աերոդրոմում բոլոր օդանավերի համար: Օդանավերի ընդունումն ու բացթողումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից համատեղ մշակված օդային երթևեկության կառավարման միասնական մեթոդիկայի հիման վրա:

Ռազմական մեկտեղանի օդանավերի կառավարումը մոտակա և վայրէջքի գոտիներում, ռազմաօդային ուժերի հրամանատարի որոշմամբ, կարող է կատարվել ԳԿԱ-ի կապի մեկ ռադիոհաճախության վրա:

16. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում թռիչքների կառավարումը կատարվում է միասնական հրամանակարգավարական (ՀԿԿ) և մեկնարկահրամանատարական (ՄՀԿ) կետերից: ՀԿԿ-ի և ՄՀԿ-ի շինություններն ու սարքավորումները պետք է ապահովեն ՕԵԿՄԽ-ի անձնակազմի տեղաբաշխումը ՕԵԿ-ի միասնական սրահում և նրանց պարտականությունների կատարման համար անհրաժեշտ պայմանները:

ՀԿԿ-ի և ՄՀԿ-ի կահավորումն իրականացվում է համատեղ ֆինանսավորմամբ:

17. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում թռիչքների որոնողափրկարարական աշխատանքների ապահովումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից համատեղ մշակված թռիչքների իրականացման հրահանգների համաձայն:

 

III. ԹՌԻՉՔՆԵՐԻ ՌԱԴԻՈՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ ԵՎ ԿԱՊԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

18. Համատեղ բազավորման ռազմական աերոդրոմներում թռիչքների ռադիոտեխնիկական ապահովման (ՌՏԱ) և կապի ծառայության պետին աշխատանքի է նշանակում ռազմական աերոդրոմի պետը: Կապի և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցների անխափան և հստակ աշխատանքի կազմակերպման պարտականությունները դրվում են կապի և ՌՏԱ-ի ծառայության պետի վրա:

19. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում կապի վերգետնյա սարքավորումների և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցների տեղակայումն ու ռադիոտեխնիկական ապահովումը կազմակերպվում է միասնական ծրագրով:

20. Կապի և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցների համատեղ օգտագործման կարգը և պահպանման ու պատրաստականության պատասխանատվությունը սահմանվում են ռազմական և քաղաքացիական ավիացիայի օդանավերի թռիչքների իրականացման հրահանգով:

21. Կապի և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցների վրա կատարվող կանխարգելիչ և կանոնակարգային (ռեգլամենտային) աշխատանքները, ինչպես նաև դրանց փոխարինումը և կապիտալ (միջին) վերանորոգումն իրականացվում է միասնական ծրագրով` աերոդրոմում բազավորվող կողմերի փոխադարձ համաձայնությամբ` ըստ միջոցների պատկանելության:

22. Կապի վերգետնյա սարքավորումները և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցները ենթակա են թռիչքային փորձարկման` համապատասխան օդանավ-լաբորատորիաներով (ռազմական և չվերթային օդանավերով): Թռիչքային փորձարկումների ձևերը, ժամկետները, կարգը, հանձնաժողովի կազմը և հաշվետվական փաստաթղթերը սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից` համատեղ:

23. Համատեղ բազավորման օդանավակայանի ղեկավարի կողմից հաստատված թռիչքային փորձարկման արձանագրությունը` համապատասխան հավելվածներով, առաքվում է բազավորվող կողմերին:

24. Կապի վերգետնյա սարքավորումների և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցների ժամանակին ու լիակատար թռիչքային փորձարկման պատասխանատվությունը կրում է համատեղ բազավորման օդանավակայանի ղեկավարը, իսկ սարքավորումների և միջոցների ժամանակին ու որակով նախապատրաստման համար` կապի և թռիչքների ՌՏԱ-ի զինվորական մասերի հրամանատարները, ռադիոտեխնիկական սարքավորումների (ՌՏՍ) և կապի շահագործման (ԿՇ) բազայի պետը, կապի և թռիչքների ՌՏԱ-ի ծառայությունների պետերը` սարքավորումների պատկանելությանը համապատասխան:

25. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում կապի վերգետնյա սարքավորումների և թռիչքների ՌՏԱ-ի միջոցների տեխնիկական շահագործումը կազմակերպվում և իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից (գերատեսչական նորմատիվ ակտերի համաձայն), որոնց պատկանում են տվյալ միջոցները:

Նշված ակտերում ներկայացվող պահանջների անհամապատասխանության դեպքում, եթե դա կարող է անդրադառնալ թռիչքների ապահովման որակի վրա, Հայաստանի Հանրապետության շահագրգիռ նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից մշակվում են լրացուցիչ պահանջներ, որոնք համաձայնեցվում են Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարության ավիացիայի վարչության և Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության հետ:

26. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում վայրէջքային ռադիոլոկացիոն, մերձակա նավիգացիոն ռադիոտեխնիկական և ռադիոփարոսային (մետրային ու դեցիմետրային) համակարգերի քանակն ու տիպերը սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության համապատասխան նախարարության և գերատեսչության կողմից:

27. Ռադիոտեխնիկական սարքավորումների շահագործման ժամկետների տնտեսման նպատակով հնարավոր է դրանց փոխադարձ օգտագործում` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից սահմանված կարգի: Բոլոր դեպքերում, թռիչքների ապահովման նպատակով, պահուստային ռադիոտեխնիկական միջոցները պետք է լինեն պատրաստ վիճակում:

28. Այն աերոդրոմներում, որտեղ բազավորվում են նաև քաղաքացիական ավիացիայի օդանավերը, աերոդրոմի (աերոհանգույցի) շրջանում ՕԵԿ-ի ավիացիոն օդային ռադիոկապը կազմակերպվում է քաղաքացիական ավիացիայի կազմակերպության ուժերով` համաձայն տվյալ աերոդրոմի ՕԵԿ-ի կառուցվածքի: Ավիացիոն ռադիոկապի մնացած անհրաժեշտ ռադիոհաճախությունները հատկացվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

Նշված աերոդրոմներում վայրէջքի հիմնական ուղղության առբերիչ ռադիոփարոսները, որպես կանոն, սարքավորվում և շահագործվում են քաղաքացիական ավիացիայի կազմակերպության կողմից, իսկ երկրորդ ուղղության առբերիչ ռադիոփարոսները` Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից:

29. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում ստացիոնար լուսատեխնիկական սարքավորումները տեղադրվում են Հայաստանի Հանրապետության այն նախարարության կամ գերատեսչության կողմից, որին պատկանում է աերոդրոմը` համաձայն տիպային սխեմաների: Տիպային սխեմաները սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության նախարարության ավիացիայի վարչության և Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության կողմից:

Շարժական լուսատեխնիկական սարքավորումները, անհրաժեշտության դեպքում, տեղադրվում և շահագործվում են Հայաստանի Հանրապետության այն նախարարության կամ գերատեսչության կողմից, որն իրականացնում է թռիչքները` համաձայնեցնելով երկրորդ կողմի հետ:

30. Համատեղ բազավորման մինիմում վայրէջքի բոլոր աերոդրոմները պետք է բավարարեն ռազմական և քաղաքացիական ավիացիայի աերոդրոմների շահագործման պիտանիության նորմերի պահանջները:

Կարգ չունեցող աերոդրոմներում կապի և թռիչքների ՌՏԱ-ի օբյեկտները պետք է ապահովված լինեն երկու անկախ էներգամատակարարման աղբյուրներով: Մի աղբյուրից մյուսին անցնելու ժամկետը չպետք է գերազանցի Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից սահմանված ժամկետը:

31. ՕԵԿՄԽ-ի պաշտոնական անձանց աշխատանքային տեղերի կահավորումը կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների պահանջների համաձայն:

32. Օդանավերի վայրէջքի ֆոտոհսկման և ՕԵԿՄԽ-ի ու օդանավերի անձնակազմերի կամ ՕԵԿ-ի այլ ստորաբաժանումների հետ խոսակցությունների ձայնագրման կազմակերպման կարգը սահմանվում է Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից սահմանված իրավական ակտերի համաձայն:

33. Համատեղ բազավորման աերոդրոմների ՕԵԿ-ի, նավիգացիայի և վայրէջքային օբյեկտների շինարարական վերանորոգման համար անհրաժեշտ ծախսերն ընդգրկվում են Հայաստանի Հանրապետության այն նախարարության կամ գերատեսչության ծրագրերում, որին պատկանում է աերոդրոմը:

 

IV. ԹՌԻՉՔՆԵՐԻ ԻՆԺԵՆԵՐԱԿԱՆ-ԱՎԻԱՑԻՈՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ

 

34. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում օդանավերի թռիչքների ինժեներական- ավիացիոն ապահովումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության այն նախարարության կամ գերատեսչության կողմից (գերատեսչական նորմատիվ ակտերի համաձայն), որին պատկանում է օդանավը:

35. Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների ինժեներական-ավիացիոն ծառայությունների համագործակցությունն օդանավերի տեխնիկական սպասարկման հարցերում իրականացվում է երկկողմանի համաձայնությամբ:

 

V. ԹՌԻՉՔՆԵՐԻ ԱԵՐՈԴՐՈՄԱՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՊԱՀՈՎՈՒՄԸ

 

36. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում թռիչքների աերոդրոմատեխնիկական ապահովումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության այն նախարարությունների կամ գերատեսչությունների կողմից, որոնց ենթակայության տակ են գտնվում բազավորվող օդանավերը` համաձայն գերատեսչական նորմատիվ ակտերի: Փոխադարձ սպասարկումներում Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների ուժերն ու միջոցներն օգտագործվում են երկկողմանի համաձայնությամբ:

37. Համատեղ բազավորման աերոդրոմում, որպես կանոն, վերգետնյա ծառայությունների պետերից մեկը նշանակվում է աերոդրոմի մշտական թռիչքային պատրաստականության պատասխանատու: Վերջինս պատասխանատվություն է կրում աերոդրոմի տարրերի (վազքուղի, ղեկուղի, անվտանգության գոտիներ և այլն) շահագործման պատրաստականության համար:

38. Համատեղ բազավորման յուրաքանչյուր աերոդրոմի համար սահմանվում են հատուկ ավտոտրանսպորտի երթևեկման երթուղիներ, որոնք համաձայնեցվում են բազավորվող կողմերի հետ:

Թռիչքային գոտի դուրս եկող հատուկ ավտոտրանսպորտային միջոցները պետք է ունենան հատուկ անցագրեր, առկայծիչ փարոսներ, որոնք միացվում են օրվա բոլոր ժամերին, և երկկողմանի ռադիոկապ թռիչքների ղեկավարի հետ:

Վազքուղու (ՎՈւ) և ղեկուղիների (ՂՈւ) վրա աշխատանքներ կատարելիս աերոդրոմատեխնիկական ծառայության պետի կողմից նշանակվում է անմիջական պատասխանատու, որի մեքենան բացի ներաերոդրոմային կապի ռադիոկայանից պետք է ապահովված լինի վայրէջքի կարգավարին հատկացված` ռադիոհաճախությունը լսելու համար նախատեսված ռադիոընդունիչով:

ՎՈւ-ի և ՂՈւ-ի վրա աշխատող տրանսպորտային միջոցները պետք է ապահովված լինեն քարշակման մետաղաճոպանով:

Բազավորվող կողմերի ղեկավարները պատասխանատվություն են կրում աշխատողների կողմից երթևեկության կանոնների պահպանման համար:

39. Աերոդրոմի պահպանման և վերանորոգման նախատեսված աշխատանքների կատարման համար, համաձայն պայմանավորվածության, ծառայության պետին հատկացվում են բազավորվող կողմերի կազմից աշխատողներ և տեխնիկական միջոցներ:

Աերոդրոմի տարրերի վրա իրականացվող բոլոր աշխատանքները կազմակերպվում և կատարվում են միասնական նախագծով ու ղեկավարությամբ:

40. Չնախատեսված աշխատանքներ կատարելու (ձյան և սառցածածկույթի մաքրում, վնասվածքներից ու քայքայումից հետո աերոդրոմի վերականգնում) և աերոդրոմը կարճ ժամկետներում նախապատրաստելու համար օդանավակայանի ղեկավարի որոշմամբ այդ աշխատանքներում ներգրավվում են բոլոր ուժերն ու միջոցները` անկախ գերատեսչական պատկանելությունից:

41. Առանձին դեպքերում, բազավորվող կողմերի ղեկավարների փոխադարձ որոշմամբ, կողմերից մեկի անձնակազմը և տեխնիկական միջոցները կարող են փոխանցվել աերոդրոմի շահագործման պատրաստականության համար պատասխանատու կողմի ենթակայությանը:

42. Շենք-շինությունների և աերոդրոմային ծածկույթների շահագործման պահպանման ու ընթացիկ վերանորոգման պարտականությունների բաշխումը, ֆինանսական և նյութական միջոցների ներդրումը, այդ թվում` կոնկրետ փոխհաշվարկների պայմանները, ձևակերպվում են պայմանագրային հիմունքներով:

43. Համատեղ բազավորման աերոդրոմը վերանորոգման նպատակով փակվում է միայն բազավորվող կողմերի հետ նախօրոք համաձայնեցված ծրագրի համաձայն:

 

VI. ԹՌԻՉՔՆԵՐԻ ՕԴԵՐԵՎՈՒԹԱԲԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ՀԱԿԱԹՌՉՆԱԲԱԽՈՒՄԱՅԻՆ (ԹՌՉՆԱԳԻՏԱԿԱՆ) ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

44. Համատեղ բազավորման աերոդրոմներում թռիչքների օդերևութաբանական ապահովումն իրականացվում է`

ա) ռազմական ավիացիայի համար` զինված ուժերի (ԶՈւ) օդերևութաբանական ստորաբաժանումների կողմից` համաձայն ռազմական ավիացիայի թռիչքների իրականացման և օդերևութաբանական ծառայության հրահանգների.

բ) քաղաքացիական ավիացիայի համար` Հայաստանի Հանրապետության հիդրոօդերևութաբանության վարչության ավիաօդերևութաբանական կայանների և կենտրոնների կողմից` համաձայն քաղաքացիական ավիացիայի թռիչքների իրականացման և օդերևութաբանական ծառայության հրահանգների:

Համատեղ բազավորման աերոդրոմում մեկ օդերևութաբանական ստորաբաժանման առկայության դեպքում թռիչքների օդերևութաբանական ապահովումն իրականացվում է դրա կողմից` անկախ բազավորվող օդանավերի գերատեսչական պատկանելությունից:

Թռիչքների հակաթռչնաբախումային (թռչնագիտական) ապահովումն իրականացվում է սահմանված կարգով:

45. Թռիչքների օդերևութաբանական ապահովման կարգը մշակվում է համատեղ, աերոդրոմում բազավորվող կողմերի օդերևութաբանական ստորաբաժանումների պետերի կողմից և ընդգրկվում է տվյալ աերոդրոմի շրջանում թռիչքների իրականացման հրահանգում:

Հրահանգում արտացոլվում են հետևյալ հարցերը`

ա) օդերևութաբանական տեղեկատվության ընդունման կազմակերպումը,

բ) աերոդրոմի շրջանում և թռիչքների երթուղիներում փաստացի եղանակի մասին տվյալների փոխանակման ծավալները և ժամկետները` համաձայն եղանակի օդային և ռադիոլոկացիոն հետախուզման, մթնոլորտի զոնդման, փոթորկի (շտորմային) ազդարարման և այլն,

գ) օդերևութաբանական ծառայության տեխնիկական միջոցների տեղադրումը և շահագործումը, համագործակցությունը դրանց շահագործման և վերանորոգման փուլերում,

դ) աերոդրոմում օդերևութաբանական, ռադիոլոկացիոն և ճառագայթման դիտարկումների համատեղ կատարման կարգը,

ե) դիտարկումներից հետո փոխհամաձայնեցված տվյալների հաղորդումը թռիչքների ղեկավարին ու կարգավարներին, օդում գտնվող օդանավերի անձնակազմերին և սահմանված հասցեներով` ի պատասխան ստացված հարցումների կամ տեղեկատվության փոխանակման նպատակով,

զ) աերոդրոմում փոթորկի ազդարարման և նախազգուշացման կազմակերպումը,

է) օդերևութաբանական տեղեկատվություն ստանալու համար ռադիոհաճախությունների համատեղ օգտագործումը:

46. Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների օդերևութաբանական ստորաբաժանումները սերտորեն համագործակցում են, մշտապես փոխանակում օդերևութաբանական տեղեկատվությունը և թռիչքների ղեկավարին ու կարգավարներին փոխանցում դիտարկումների համաձայնեցված արդյունքներն այն մասով, որով դրանք փոխանցվում են թռիչքներ իրականացնող օդանավերի անձնակազմերին:

Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների կամ գերատեսչությունների օդերևութաբանական ստորաբաժանումները, որպես կանոն, պետք է տեղակայվեն միմյանցից ոչ հեռու: Տարբեր շինություններում տեղակայվելու դեպքում դրանց միջև պետք է ապահովված լինի ուղիղ հեռախոսային կապը:

 

VII. ԱԵՐՈԴՐՈՄԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

47. Օդանավերի պահպանությունը և համատեղ բազավորման աերոդրոմի պաշտպանությունը կազմակերպում է օդանավակայանի ղեկավարը: Նա մշակում է աերոդրոմի պահպանության և պաշտպանության ծրագիրը, որը համաձայնեցվում է բազավորվող մյուս կողմի հետ:

Պահպանության և պաշտպանության ծրագրում պետք է արտացոլվեն անցագրային և ներօբյեկտային կարգի հարցերը, այդ թվում` ամրագրելով և բաշխելով պատասխանատվության գոտիները կողմերի միջև:

Ծրագիրը մշակվում ու կազմվում է մեկ օրինակից և պահվում օդանավակայանի ղեկավարի մոտ, ռազմական ավիացիայի բազավորման առկայության դեպքում ծրագրի պատճենը պահվում է ստորաբաժանման հրամանատարի մոտ:

Ծրագրից քաղվածքը սահմանված պատասխանատվության գոտիների և ամրագրված օբյեկտների սխեմաների հետ միասին ներկայացվում է համապատասխան ղեկավարներին` իրենց վերաբերող մասով, և ընդգրկվում է աերոդրոմի հաշվարկային քարտի մեջ:

48. Կայանատեղերում գտնվող օդանավերի, անգարների, պահեստների և այլ օբյեկտների պահպանությունն իրականացվում է գերատեսչական նորմատիվ ակտերի համաձայն:

Աերոդրոմի տարածք կողմնակի անձանց, տրանսպորտային միջոցների և կենդանիների ներթափանցումից խուսափելու նպատակով աերոդրոմն ամբողջ պարագծով պետք է ցանկապատվի: Ցանկապատը պատշաճ վիճակում պահելու համար այն ըստ հատվածների բաշխվում և ամրագրվում է կողմերի միջև:

49. Կայանատեղերում գտնվող օդանավերի վրա ինժեներատեխնիկական աշխատանքներ կատարելիս օդանավի պահպանության պատասխանատվությունը կրում են ինժեներատեխնիկական անձնակազմի աշխատողները:

50. Կողմնակի անձանց մուտքն օդանավերի կայանատեղեր, առանց համապատասխան թույլտվության, խստիվ արգելվում է:

51. Թռիչքային և սպասարկող անձնակազմերի մուտքն օդանավերի կայանատեղեր կատարվում է գերատեսչական նորմատիվ ակտերի համաձայն:

 

VIII. ՕԵԿ-Ի ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ՎԵՐԳԵՏՆՅԱ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ

 

52. ՕԵԿ-ի ստորաբաժանումների և վերգետնյա ծառայությունների համագործակցությունը կազմակերպում է օդանավակայանի ղեկավարը: Համագործակցության կարգը սահմանվում է հատուկ հրահանգով:

53. Աերոդրոմում բոլոր աշխատանքները կատարվում են միայն թռիչքների ղեկավարի (ՕԵԿՄԽ-ի ավագի) թույլտվությամբ և աերոդրոմը մշտական պատրաստականության մեջ պահելու համար պատասխանատու անձանց հետ այդ աշխատանքների իրականացման կարգը համաձայնեցնելուց հետո:

Թռիչքների ղեկավարի (ՕԵԿՄԽ-ի ավագի) որոշումները պարտադիր են աերոդրոմի բոլոր ծառայությունների համար և կարող են փոփոխվել միայն օդանավակայանի ղեկավարի կողմից:

54. Սպասարկող անձնակազմի, այդ թվում` նաև պատասխանատու անձանց, և տրանսպորտային միջոցների մուտքը ՎՈՒ, ՂՈՒ և դրանց կից տարածքներ կարող է կատարվել միայն թռիչքների ղեկավարի (ՕԵԿՄԽ-ի ավագի) թույլտվությամբ:

55. Ներաերոդրոմային ռադիոցանցերով համագործակցություն իրականացնող անձինք պետք է ունենան ներաերոդրոմային կապի վարման մասին գիտելիքներ, իմանան հատուկ տրանսպորտային միջոցների երթևեկման երթուղիներն ու կարգը և ունենան համապատասխան թույլտվություն:

56. ՕԵԿ-ի ստորաբաժանումների և թռիչքադաշտում աշխատանքներ իրականացնող վերգետնյա ծառայությունների միջև կատարվող բոլոր ռադիո- և հեռախոսազրույցները պետք է փաստագրվեն (ձայնագրվեն):

57. Թռիչքադաշտում իրականացվող աշխատանքների կազմակերպման և վերահսկման պատասխանատվությունը կրում է աշխատանքային խմբի ավագը: Ընդ որում, յուրաքանչյուր 15 րոպեն մեկ անգամ կատարվում է ռադիոկապի հսկիչ ստուգում: Ռադիոկապի խափանման կամ անկայուն աշխատանքի դեպքում և թռիչքների ղեկավարի (ՕԵԿՄԽ-ի ավագի) ցուցումով թռիչքադաշտում աշխատանքներ իրականացնող խմբի ղեկավարը պարտավոր է ավարտել աշխատանքները և օդանավի վայրէջքից 5 րոպեից ոչ ուշ ազատել թռիչքագոտին:

58. Աշխատանքների պատասխանատուն պարտավոր է զեկուցել թռիչքների ղեկավարին (ՕԵԿՄԽ-ի ավագին) աշխատանքների ավարտի և թռիչքադաշտը տրանսպորտային միջոցներից ազատելու մասին:

Թռիչքների ղեկավարը (ՕԵԿՄԽ-ի ավագը), ստանալով պատասխանատու անձի զեկույցը, պարտավոր է համոզվել թռիչքադաշտի ազատման և շահագործման պատրաստականության մեջ:

59. Թռիչքադաշտում կատարվող աշխատանքների ընթացքում թռիչքների ղեկավարի և աշխատանքների պատասխանատուի միջև պետք է պահպանվի կայուն երկկողմ տեսողական կապ և ռադիոկապ, որոնք պարտադիր պետք է կրկնօրինակվեն լուսային և ձայնային ազդանշաններով (ՎՈՒ-ի լույսերի թարթում, հրթիռ և այլն), ինչը պետք է արտացոլվի թռիչքների իրականացման հրահանգում:

Ներաերոդրոմային ռադիոկապը կատարվում է տվյալ աերոդրոմի համար ռադիոփոխանակման միասնական տերմինաբանությամբ:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
26.08.2004, N 1448-Ն 11.11.2004, N 459
28.11.2001, N 1174 28.11.2001, N 459
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան