Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 586
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Պաշտոնական Ինկորպորացիա (31.12.2003-01.01.2006)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 1997.12.25/29
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
16.12.1997
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
16.12.1997
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
16.12.1997
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
04.01.1998
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
01.01.2006

040.0586.16.12.97

 

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Լ. ՏԵՐԵՏՐՈՍՅԱՆ
16 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 1997 Թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

16 դեկտեմբերի 1997 թ. N 586
քաղ. Երևան

 

ԿԵՆՑԱՂԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետությունում կենցաղային սպասարկումը կանոնակարգելու նպատակով Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է`

1. Հաստատել կենցաղային սպասարկման հիմնական կանոնները (կցվում է):

2. Սահմանել, որ կենցաղային սպասարկման կանոններն ըստ մատուցվող ծառայության տեսակների հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական զարգացման նախարարությունը` համաձայնեցնելով Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարության հետ:

(2-րդ կետը փոփ. 04.12.03 N 1606-Ն)

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ

Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ

 

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 1997 թվականի
դեկտեմբերի 16-ի N 586 որոշմամբ

 

ԿԵՆՑԱՂԱՅԻՆ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ

 

1. Սույն կանոններով սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետությունում «Ձեռնարկությունների և ձեռնարկատիրական գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված կազմակերպական-իրավական բոլոր տեսակի ձեռնարկությունների, անհատ ձեռներեցների (այսուհետև` ձեռնարկություն) կողմից իրականացվող կենցաղային սպասարկման կանոնները:

2. Ձեռնարկությունն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, հիմնադիր փաստաթղթերով և սույն կանոններով:

3. Սույն կանոններում օգտագործվող հիմնական հասկացությունները`

կենցաղային ծառայություն` կատարողի և սպառողի անմիջական համագործակցության, ինչպես նաև սպառողների կենցաղային կարիքների բավարարման համար կատարողի սեփական գործունեության արդյունք.

կենցաղային սպասարկում` կատարողի գործունեությունը ծառայությունների սպառողի հետ անմիջական շփման ընթացքում.

կատարող` սպառողին կենցաղային ծառայություններ մատուցող ձեռնարկություն:

սպառող` կենցաղային կարիքների բավարարման նպատակով ծառայություններ ստացող, պատվիրող անձ:

4. Ձեռնարկության կողմից իրականացվող կենցաղային ծառայության տեսակներն են`

կոշիկի նորոգում

կոշիկի անհատական կար

հագուստի նորոգում

հագուստի անհատական կար

տրիկոտաժե իրերի անհատական կար և հյուսք

տրիկոտաժե իրերի նորոգում

կենցաղային մեքենաների նորոգում

մետաղյա իրերի նորոգում և պատրաստում

կահույքի նորոգում

կահույքի անհատական պատրաստում

քիմիական մաքրում և ներկում

լվացք

բնակարանների նորոգում

վարսավիրական ծառայություն

վարձութային ծառայություն

ծիսակատարությունների և հանդիսավոր միջոցառումների ծառայություն

կինոլուսանկարչական լաբորատորիաների և լուսանկարչական ծառայություն

նվերների, հուշանվերների գնում, տեղ հասցնում կամ առաքում

ոսկերչական իրերի պատրաստում, նորոգում և դրոշմում

բաղնիքային ծառայություն

ոչ փոստային ծանրոցների տեղ հասցնում

պահեստային ծառայություններ

աղացների ծառայություն

կտրող գործիքների սրում

այլ ծառայություններ:

5. Ձեռնարկության մուտքի մոտ փակցվում է ցուցանակ, որտեղ նշվում են ձեռնարկության անվանումը, կազմակերպական-իրավական տեսակը, իրավաբանական հասցեն և աշխատանքային ռեժիմը:

6. Ձեռնարկության պատվերների ընդունման կետերում, տեսանելի տեղերում զետեղվում են հետևյալ փաստաթղթերը`

ձեռնարկության գրանցման վկայականի պատճենը

սույն կանոնները

ծառայությունների գնացուցակը, իսկ թանկարժեք նյութերի և պահեստամասերի օգտագործմամբ կատարվող ծառայությունների դեպքում` նաև նյութերի և պահեստամասերի գները:

Ձեռնարկությունն սպառողի պահանջով ներկայացնում է`

պատվերների ձևակերպման փաստաթղթերի ձևերը

սպասարկող բանկի ռեկվիզիտները (անվանումը, հասցեն, հաշվի համարը)

մատուցվող ծառայություններին վերաբերող ստանդարտների և այլ նորմատիվ փաստաթղթերի ցանկը

բժշկական զննության անձնական գրքույկը (վարսավիրական և դիմահարդարման ծառայություններ)

կատարողի մասնագիտական որակավորման վկայականը, եթե այն նախատեսված է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ

տվյալ ծառայության մատուցման լիցենզիան, եթե այդ գործունեության լիցենզավորումը նախատեսված է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ:

7. Ձեռնարկությունն ընդունում է ծառայությունների պատվերներ, որոնք համապատասխանում են իր գործունեության բնագավառին: Ծառայությունների պատվերների ընդունման տեղը և ձևը որոշում է ձեռնարկությունը:

8. Ծառայությունների մատուցման պատվերները ձևակերպվում են պայմանագրով (անդորրագրով)` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

9. Սպասարկող անձը պարտավոր է կրել կազմակերպության ղեկավարի կողմից տրված անվանաքարտ` լուսանկարով, անվան, ազգանվան և մասնագիտության նշումով` վավերացված ձեռնարկության կնիքով:

Անվանաքարտ կրելու կարգը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական զարգացման նախարարը:

(9-րդ կետը լրաց. 13.12.02 N 2035-Ն, 04.12.03 N 1606-Ն)

10. Սույն կանոնները չեն տարածվում (բացառությամբ 5-րդ, 6-րդ և 9-րդ կետերի) Հայաստանի Հանրապետությունում բնակչությանը կամ կազմակերպություններին մատուցվող այն ծառայությունների վրա, որոնց կանոնները հաստատում են համապատասխան պետական կառավարման լիազորված մարմինները` իրենց իրավասությունների սահմաններում:

(10-րդ կետը խմբ. 04.12.03 N 1606-Ն)

11. Ձեռնարկությունն իր գործունեության ընթացքում պարտավոր է ապահովել սանիտարահիգիենիկ նորմերի և հակահրդեհային անվտանգության կանոնների պահանջների կատարումը:

12. Սույն կանոնների խախտումն առաջացնում է պատասխանատվություն` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

13. Սույն կանոնների պահպանման նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացնում է պետական կառավարման համապատասխան լիազորված մարմինը:

(կանոնները լրաց. 13.12.02 N 2035-Ն, լրաց., խմբ. 04.12.03 N 1606-Ն)

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
12.05.2005, N 577-Ն 01.01.2006, N 586
04.12.2003, N 1606-Ն 31.12.2003, N 586
13.12.2002, N 2035-Ն 30.12.2002, N 586
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան