Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 272-Ն
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Պաշտոնական Ինկորպորացիա (12.04.2007-25.06.2010)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2009.02.18/7(325) Հոդ.162
Ընդունող մարմին
Շիրակի մարզպետ
Ընդունման ամսաթիվ
19.09.2003
Ստորագրող մարմին
Շիրակի մարզպետ
Ստորագրման ամսաթիվ
19.09.2003
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
27.05.2004
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
25.06.2010

«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
26 ապրիլի 2004 թ.
Պետական գրանցման թիվ 50704089

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՊԵՏ

 

19 սեպտեմբերի 2003 թ.
ք. Գյումրի

N 272
 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

ՀՀ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆՈՒՄ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԻ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

Ի կատարումն ՀՀ կառավարության 2002 թ. հունիսի 20-ի թիվ 890-Ն որոշման.

1. Հաստատել ՀՀ Շիրակի մարզպետարանում գործավարության կարգը (կցվում է):

2. Մարզպետարանի աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումների պետերին`

- մարզպետարանում գործավարությունն իրականացնել համաձայն սույն կարգի:

3. Սույն որոշման կատարման հսկողությունը դնել աշխատակազմի ղեկավար Խ. Պողոսյանի վրա:

 

Ռ. Մանուկյան

 

 

Հավելված
ՀՀ Շիրակի մարզպետի
2003 թ. 19 սեպտեմբերի
թիվ 272 որոշման

 

Կ Ա Ր Գ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆԻ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգով սահմանվում է ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի գործավարության կարգը:

2. ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի գործավարության կազմակերպումն իրականացնում է ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի աշխատակազմը (այսուհետ` աշխատակազմ):

3. Մարզպետարանում գործավարությունը միասնական է և պարտադիր աշխատակազմի բոլոր ստորաբաժանումների համար:

4. Աշխատակազմի կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումներում գործավարության կազմակերպման և վարման համար պատասխանատու է ստորաբաժանման ղեկավարը:

5. Մարզպետարանի աշխատողները պատասխանատու են իրենց մոտ գտնվող փաստաթղթերի պահպանության համար, պարտավոր են խնամքով վերաբերվել դրանց հետ:

6. Չի թույլատրվում ստացված փաստաթղթերի բնագրային տեքստում կամ դրանց ֆայլի վրա որևէ նշում կատարել:

7. Արգելվում է մատիտով և ջնջումներով գրված գրությունները ընդունել և գրանցել:

8. Արգելվում է փաստաթղթերը մարզպետարանից դուրս տանել: Արձակուրդ գնալիս, երկարատև գործուղման մեկնելիս կամ այլ պատճառներով երկարատև բացակայության դեպքում, աշխատողները պարտավոր են իրենց մոտ գտնվող անավարտ գործերով փաստաթղթերը հանձնել իրենց փոխարինողին կամ անմիջական ղեկավարին:

9. Մարզպետարանի կառուցվածքային և առանձնացված ստորաբաժանումները միմյանց միջև գրագրությունը իրականացնում են ուղիղ, առանց քարտուղարությունում գրանցելու:

10. Գաղտնի գործավարությունն իրականացվում է «Պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 1997 թ. դեկտեմբերի 30-ի թիվ 626 որոշմամբ հաստատված հրահանգի պահանջներին համապատասխան:

«ՀՀ Շիրակի մարզպետարան» ձևաթուղթը օգտագործվում է աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների, աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի, մարզպետի խորհրդականների և մամուլի խոսնակի կողմից:

 

II. ՀՀ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՊԵՏԱՐԱՆՈՒՄ ՍՏԱՑՎԱԾ ԹՂԹԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄԸ, ԳՐԱՆՑՈՒՄՆ ՈՒ ՇԱՐԺԸ

 

11. Աշխատակազմում ստացված ամբողջ պաշտոնական և ոչ պաշտոնական թղթակցությունն ընդունվում և գրանցվում է աշխատակազմի քարտուղարությունում (այսուհետ` քարտուղարություն)` մատյանների օգնությամբ, զուգահեռ` նաև ապարատածրագրային միջոցներով, որտեղ արտացոլվում են փաստաթղթի համառոտ բովանդակությունը, շարժը և կատարման ընթացքը:

Գրանցված փաստաթղթի 1-ին էջի ներքևի աջ անկյունում դրվում է դրոշմակնիք, որի վրա նշվում են մտից գրանցման համարը և ամսաթիվը:

Ստացված փաստաթղթի մտից գրանցման համարը բաղկացած է քարտուղարության դասակարգիչներով թղթակցին տրված պայմանանիշից և նրա հերթական համարից:

12. Քարտուղարությունում բացվում են բոլոր ծրարները (նաև` էլեկտրոնային), բացի «Անձամբ» մակագրությամբ ծրարներից և անձնական էլեկտրոնային օրինակներից (ֆայլերից):

«Անձամբ» մակագրությամբ ծրարները (կամ ֆայլերը) չեն գրանցվում և փակ վիճակում հանձնվում են հասցեատիրոջը:

13. Քարտուղարության աշխատողները պարտավոր են ծրարը բացելիս ստուգել փաստաթղթերի առկայությունը (ներառյալ հավելվածները), առդիր թերթերի քանակը, փաստաթղթերի համարները համեմատել ծրարի վրա նշվածների հետ:

Փաստաթղթերի կամ ֆայլերի բացակայության կամ վնասված լինելու դեպքում կազմվում է ակտ` 3 օրինակից, որոնցից մեկը մնում է քարտուղարության արարողակարգի և հասարակայնության հետ կապերի բաժնում, երկրորդը կցվում է փաստաթղթին, իսկ երրորդն ուղարկվում է այն կազմակերպություն, որտեղից ստացվել է ծրարը:

Եթե ծրարում կամ ֆայլում հայտնվում են սխալմամբ դրված փաստաթղթեր, դրանք նոր ծրարներով կամ համակարգչային ցանցով ուղարկվում են ըստ պատկանելության` փաստաթղթին կցելով այն ծրարները (նաև` էլեկտրոնային), որոնցով դրանք ստացվել են, անհրաժեշտության դեպքում տեղյակ պահելով այն կազմակերպությանը` որտեղից ստացվել է ծրարը:

14. Ծրարները (նաև` էլեկտրոնային), որոնցով ստացվել են թղթակցությունները, պահպանվում և փաստաթղթերին են կցվում այն դեպքում, երբ միայն ծրարի միջոցով կարելի է պարզել ուղարկողի հասցեն կամ, եթե ծրարի վրա փոստային դրոշմակնիքի ամսաթիվը նշանակություն ունի տվյալ նյութի ուղարկման ու ստացման ժամանակը որոշելու համար:

15. Մտից փաստաթղթերը, որոնք ստացվում են Հայաստանի Հանրապետության կառավարության համակարգչային ցանցով (այսուհետ` համակարգչային ցանց) պետք է հաստատված լինեն ուղարկողի կամ համապատասխան պաշտոնատար անձի էլեկտրոնային թվային ստորագրությամբ: Ստացված էլեկտրոնային օրինակն անհրաժեշտության դեպքում վերծանվում է և տեղական լոկալ համակարգչային ցանցով, ուղարկվում հասցեատիրոջը:

16. Յուրաքանչյուր փաստաթուղթ պետք է ունենա իր էլեկտրոնային պատճենը` ֆայլի ձևով ստեղծված ապարատածրագրային միջոցներով: Այն ապահովում է դրա պատրաստող անձը կամ ստորաբաժանումը: Փաստաթղթի կամ դրա էլեկտրոնային պատճենի իսկությունն ապահովում է նույն անձը կամ ստորաբաժանումը, որը հավաստել է փաստաթուղթը համապատասխան ստորագրություններով:

17. Փաստաթղթերի այն էլեկտրոնային օրինակները, որոնք հաստատված չեն էլեկտրոնային թվային ստորագրությամբ, բացի հաստատող և պատրաստող անձանց պաշտոններից ու ազգանուններից, լրացուցիչ պետք է պարունակեն ուղարկող օպերատորի ազգանունը, բայց այդ դեպքում փաստաթուղթը կունենա միայն պատճենի կարգավիճակ:

18. Այն դեպքում, երբ փաստաթուղթն ունի գաղտնիության աստիճան, անհրաժեշտության դեպքում պետք է վերծանվի հրահանգի համաձայն և հետո հանձնվի հասցեատիրոջը:

19. Մտից փաստաթղթերը, որոնք ստացվել են թղթի կրիչի վրա, էլեկտրոնային ձևի ապարատածրագրային միջոցների օգնությամբ ենթակա են վերափոխման` հետագայում տվյալների շտեմարանում գրանցելու համար:

20. Պետական մարմինների և տեղական ինքնակառավարման մարմինների տեղեկատվական բնույթի փաստաթղթերի կամ դրանց ֆայլերի վրա, եթե դրանք ներկայացնելու անհրաժեշտությունը չի բխում որևէ հանձնարարականի կատարման պահանջներից, դրվում է դրոշմակնիք` նշելով միայն մուտքի ամսաթիվը, որից հետո դրանք ստորագրությամբ հանձնվում կամ լոկալ ցանցի միջոցով հաղորդվում են աշխատակազմի համապատասխան ստորաբաժանումներին:

21. ՀՀ Նախագահից, ՀՀ Ազգային ժողովից, ՀՀ կառավարությունից, ՀՀ վարչապետից ստացված նյութերը և «Շտապ» թղթակցություններն անհապաղ գրանցվում ու հանձնվում են զեկուցման:

Շտապ և բովանդակությամբ կարևոր հեռագրերը անհապաղ զեկուցվում են մարզպետին:

22. ՀՀ Շիրակի մարզին վերաբերող իրավական ակտերի նախագծերն աշխատակազմում քննարկելու համար աշխատակազմի ղեկավարի կողմից նշանակվում է գլխադասային ստորաբաժանում` աշխատակազմի ղեկավարի կողմից սահմանված կառուցվածքային ստորաբաժանումների գործունեության ոլորտներին համապատասխան:

23. Ստորաբաժանման աշխատողը քարտուղարությունից ստանալով ստորաբաժանում ուղարկված փաստաթուղթը կամ ֆայլը, այն գրանցում է մատյանում և համակարգչում, ստորաբաժանման ղեկավարի մակագրությամբ հանձնում անմիջական կատարողներին` մատյանում կամ համակարգչում արտացոլելով փաստաթղթաշրջանառությունն ստորաբաժանման ներսում: Ստորաբաժանումից ստորաբաժանում վերահասցեագրված փաստաթղթերը հասցեատերերին են հանձնվում քարտուղարության միջոցով` աշխատակազմի ղեկավարի համաձայնությամբ:

24. Քարտուղարությունը գործին կցելու համար փաստաթուղթն ընդունում է այն դեպքում, երբ փաստաթղթին կից կառուցվածքային ստորաբաժանման ղեկավարի կողմից ներկայացված համապատասխան հիմնավորման վրա առկա է աշխատակազմի ղեկավարի կամ քարտուղարության պետի «Գործին» մակագրությունը:

25. Աշխատակազմում փաստաթղթերի քննարկման համար սահմանվում են հետևյալ ժամկետները` ՀՀ կառավարության, ՀՀ նախարարությունների, այլ պետական մարմինների կողմից ներկայացված` ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի քննարկմանը ենթակա հարցերի վերաբերյալ գրությունների համար սահմանված են հետևյալ ժամկետները (եթե այլ ժամկետներ նախատեսված չեն)

ա) լրացուցիչ ուսումնասիրություններ չպահանջող հարցեր` մինչև 5 օր,

բ) լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, քննարկումներ պահանջող հարցեր` մինչև 10 օր:

26. ՀՀ Շիրակի մարզպետարանում ՀՀ կառավարության, ՀՀ վարչապետի որոշումների, ՀՀ նախարարությունների, այլ պետական մարմինների կողմից ներկայացված որոշումների, կարգադրությունների նախագծերի քննարկման համար (եթե այլ ժամկետներ նախատեսված չեն) սահմանվում են հետևյալ ժամկետները`

ա) լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, հիմնավորումներ չպահանջող նախագծեր` մինչև 7 օր,

բ) լրացուցիչ ուսումնասիրություններ, հիմնավորումներ, խորհրդակցության հրավիրում պահանջող նախագծեր` մինչև 15 օր:

27. ՀՀ օրենքները, ՀՀ Ազգային ժողովի նորմատիվ բնույթի որոշումները, ՀՀ Նախագահի հրամանագրերն ու կարգադրությունները, ՀՀ կառավարության և ՀՀ վարչապետի որոշումները, ինչպես նաև մարզպետի որոշումներն ու կարգադրությունները, աշխատակազմի ղեկավարի հրամանները քարտուղարությունից դուրս են տրվում միայն աշխատակազմի աշխատողներին` վերադարձնելու պայմանով, կամ դրանց ֆայլերից օգտվում են միայն աշխատակազմի աշխատողները` իրենց պահանջով:

Քարտուղարությունից վերցված իրավական ակտերը ենթակա են վերադարձման 5-օրյա ժամկետում:

 

III. ՀՀ ՇԻՐԱԿԻ ՄԱՐԶՊԵՏԻ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ, ԿԱՐԳԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ, ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ՀՐԱՄԱՆՆԵՐԻ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՄԸ, ԽՄԲԱԳՐՈՒՄԸ ԵՎ ԸՆԴՈՒՆՈՒՄԸ

 

28. ՀՀ Շիրակի մարզպետի (այսուհետ` մարզպետի) որոշումների և կարգադրությունների նախագծեր ներկայացնելու իրավունք ունեն մարզպետի տեղակալները, աշխատակազմի ղեկավարը, աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալը, աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարները, մարզպետի խորհրդականները:

29. Աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների նախագծեր ներկայացնելու իրավունք ունեն աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալը և աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարները:

30. Աշխատակազմի առանձնացված ստորաբաժանումների ղեկավարները մարզպետի որոշումների, կարգադրությունների նախագծեր, ինչպես նաև աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների նախագծեր ներկայացնում են աշխատակազմի համապատասխան կառուցվածքային ստորաբաժանման միջոցով:

31. Մարզպետի որոշման կամ կարգադրության, աշխատակազմի ղեկավարի հրամանի նախագիծը (այսուհետ` նախագիծ) նախապատրաստող ստորաբաժանումը (անձը) (այսուհետ` պատասխանատու) պատասխանատու է նախագծի բովանդակության, արժանահավատության, այժմեականության, ձևակերպման, ինչպես նաև համաձայնեցման օպերատիվության համար:

Նախագծերը պետք է լինեն հիմնավորված, միմյանց չկրկնող և արդեն լուծում ստացած հարցերին սկզբունքորեն նոր լուծում տալու կամ նոր ընդունված իրավական ակտերին համապատասխանեցնելու նպատակով:

32. Նախագծում պետք է առանձնացված լինեն հետևյալ կետերը.

ա) նախագծի անվանումը,

բ) որոշման, կարգադրության կամ հրամանի անհրաժեշտությունը հիմնավորող դրույթները,

գ) այն քայլերը, որոնք պետք է ձեռնարկել որոշմամբ, կարգադրությամբ կամ հրամանով առաջադրված խնդիրների լուծման համար,

դ) նախագծի համար հիմք ծառայող իրավական ակտերի (եթե այդպիսիք կան) պատճենները:

33. Մարզպետի որոշման կամ կարգադրության նախագծին կցվում է համաձայնեցման թերթիկ (ձև N 1), որի վերևում նշվում է նախագծի անվանումը: Թերթիկի վրա նշվում են մարզպետի տեղակալի (տեղակալների), աշխատակազմի ղեկավարի, քարտուղարության, ֆինանսական և սոցիալ-տնտեսական զարգացման վարչության, այլ ստորաբաժանումների (ըստ անհրաժեշտության) պետերի, քարտուղարության գլխավոր մասնագետի (իրավաբանի) ազգանունները:

34. Մարզպետի որոշման կամ կարգադրության նախագծին կից ներկայացվում է նախագծի անվանումը, համաձայնություն տվողների ազգանունները պարունակող թերթիկ (ձև N 2), որտեղ նախագիծ ստացողը հաստատում է նախագծի ստացման օրը և ժամը:

35. Պատասխանատու ստորաբաժանման ղեկավարը, մարզպետի որոշման կամ կարգադրության նախագծում արծարծված հարցերին տիրապետող իր մասնագետի միջոցով ապահովում է անհրաժեշտ պարզաբանումներ և մեկնաբանություններ համաձայնություն տվող կողմերի համար: Համաձայնողի և պատասխանատուի համատեղ քննարկումների արդյունքում, տարաձայնությունները չհաղթահարելու դեպքում, համաձայնող կողմը համաձայնեցման թերթիկը նշագրում է վերապահումով` նշելով իր հատուկ կարծիքը համաձայնեցման թերթիկի համապատասխան մասում:

36. Պատասխանատուն, որպես կարգ, նշագրում է նախագիծը:

Պատասխանատուն նախապատրաստում է նաև առաքման թերթիկ, որտեղ նշվում են այն ստորաբաժանումների մարմինների անվանումները, որոնց պետք է առաքվեն տվյալ որոշումը կամ կարգադրությունը:

Պատասխանատուն, աշխատակազմի ղեկավարի հետ համաձայնեցնելով նախագծին կարող է տալ «Շտապ» վերտառություն:

37. Համաձայնող կողմը, ստանալով նախագիծը և համաձայնեցման թերթիկը, պարտավոր է տալ իր համաձայնությունը` հատուկ կարծիքով կամ առանց դրա, ոչ ավել քան.

ա) 4 ժամվա ընթացքում.

բ) 2 ժամվա ընթացքում, եթե նախագիծն ունի «Շտապ» վերտառություն.

գ) մեկ օրվա ընթացքում, եթե նախագծով հաստատվում է կանոնադրություն, կանոնակարգ կամ կարգ:

38. Քարտուղարության պետը, ստանալով մարզպետի որոշման կամ կարգադրության համաձայնեցված նախագիծը, նրան կից համաձայնեցման (ձև N 1), (ձև N 2) և առաքման (ձև N 3) թերթիկները, դրանք հանձնում է աշխատակազմի ղեկավարին: Վերջինս, այն ներկայացնում է մարզպետին` նախաստորագրման.

ա) մեկ օրվա ընթացքում,

բ) նույն օրը, եթե նախագիծն ունի «Շտապ» վերտառություն:

39. Մարզպետի որոշումների, կարգադրությունների այն նախագծերը, որոնց վերաբերյալ կան տարաձայնություններ, քննության են առնվում աշխատակազմի ղեկավարի մոտ հրավիրվող խորհրդակցությունում, որի արդյունքների մասին կատարվում է առանձին գրառում և կցվում նախագծին:

40. Նախագծի նկատմամբ մարզպետի դիտողությունների և առարկությունների առկայության դեպքում նախագիծը վերադարձվում է պատասխանատուին և համարվում է չներկայացված:

41. Մարզպետի կողմից նախագիծը նախաստորագրելու դեպքում քարտուղարությունում այն պատրաստվում է վերջնական խմբագրությամբ «մարզպետի որոշում կամ «մարզպետի կարգադրություն» ձևաթղթերի վրա և ներկայացվում է մարզպետին ստորագրության:

42. Արգելվում է մարզպետի որոշման, կարգադրության, աշխատակազմի ղեկավարի հրամանի բնօրինակի վրա կատարել խմբագրում, ուղղում կամ ջնջում:

43. Մարզպետի կողմից ստորագրված որոշումը, կարգադրությունը, աշխատակազմի ղեկավարի կողմից ստորագրված հրամանը, գրանցվում են գրանցամատյաններում, նրանց տալով հերթական համար` նշելով ամսաթիվը, ամիսը, տարեթիվը, բազմացվում են «Իսկականի հետ ճիշտ է» հետգրությամբ և հաստատվում են քարտուղարության կնիքով: Ըստ առաքման թերթիկի, մարզպետի որոշումները, կարգադրությունները և աշխատակազմի ղեկավարի հրամանները առաքվում են հասցեատերերին` մեկօրյա ժամկետում:

44. Մարզպետի որոշումների, կարգադրությունների, աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների մեջ փոփոխություններ կամ լրացումներ կատարելու, կամ դրանք ուժը կորցրած ճանաչելու մասին կատարվում է նշում համապատասխան գրանցամատյանում, իսկ բնագրի վրա փակցվում է համապատասխանաբար նոր որոշման, կարգադրության կամ հրամանի պատճենը:

45. Յուրաքանչյուր տարվա համար մարզպետի որոշումների, կարգադրությունների, աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների համարակալումները սկսվում են հունվար ամսվա առաջին որոշումից, կարգադրությունից, հրամանից և ավարտվում են տվյալ տարվա դեկտեմբերի վերջին որոշումով, կարգադրությամբ, հրամանով:

46. Քարտուղարությունը մարզպետի յուրաքանչյուր որոշման, կարգադրության համար կազմում է գործ, որի մեջ պետք է զետեղվեն հետևյալ փաստաթղթերը`

ա) մարզպետի կողմից նախաստորագրված մարզպետի որոշման, կարգադրության նախագիծը,

բ) մարզպետի որոշման, կարգադրության ընդունման հիմնավորման համար պահանջվող փաստաթղթերը, եթե այդպիսիք անհրաժեշտ են համարվել,

գ) տվյալ որոշման, կարգադրության նախագծին կցված ձև N 1-ը և ձև N 2-ը,

դ) մարզպետի կողմից ստորագրված որոշման, կարգադրության բնօրինակը, աշխատակազմի ղեկավարի կողմից ստորագրված հավելվածները) եթե այդպիսիք կան),

ե) այլ նյութեր:

47. Առանձին գործ է կազմվում նաև աշխատակազմի ղեկավարի յուրաքանչյուր հրամանի համար:

48. Մարզպետի որոշումների, կարգադրությունների և աշխատակազմի ղեկավարի հրամանների գործերը մեկ տարի պահվում են քարտուղարության արարողակարգի և հասարակայնության հետ կապերի բաժնում, որից հետո, սահմանված կարգով, հանձնվում է աշխատակազմի արխիվ` պահպանության:

 

IV. ՄԱՐԶԻ ԽՈՐՀՐԴԻ ՆԻՍՏԻ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄՆ ՈՒ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՊԱՍԱՐԿՈՒՄԸ

 

49. Մարզի խորհրդի նիստերի հրավիրման, օրակարգի նախապատրաստման և սպասարկման աշխատանքները կազմակերպում է աշխատակազմի ղեկավարը` աշխատակազմի ՏԻ և ՀԳՄՏԾԳՀ վարչության ու քարտուղարության միջոցով:

50. Մարզի խորհրդի նիստում քննարկման համար հարցեր նախապատրաստելիս մարզպետարանի աշխատակազմի ՏԻ և ՀԳՄՏԾԳՀ վարչությունը.

ա) հետևում է, որ մարզի խորհրդի նիստին ներկայացվեն աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումներում նախապատրաստված կամ նրանց հետ համաձայնեցված նախագծեր,

բ) ապահովում է աշխատակազմի կառուցվածքային ստորաբաժանումների, հանրապետական գործադիր մարմինների տարածքային ծառայությունների կողմից մարզի խորհրդի քննարկմանը ներկայացված հարցերի` սահմանված ժամկետներում նախապատրաստումը,

գ) ապահովում է մարզի խորհրդի օրակարգերի նախապատրաստումն ու դրանց առաքումը:

51. Քարտուղարությունը ապահովում է մարզի խորհրդի նիստի արձանագրումը: Արձանագրությանը քարտուղարությունում տրվում է հերթական համար` միասնական համարակալման համաձայն, որը կատարվում է տարեսկզբից մինչև տարեվերջ:

52. Մարզպետի, մարզպետի տեղակալի (տեղակալների), աշխատակազմի ղեկավարի մոտ անցկացվող խորհրդակցությունների արձանագրումը ապահովում է խորհրդակցությունը նախապատրաստող ստորաբաժանումը: Խորհրդակցությունը կարող է արձանագրվել նաև քարտուղարության աշխատակցի կողմից, մարզպետի, մարզպետի տեղակալի (տեղակալների), աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ:

Արձանագրությունը համարակալվում է պայմանանիշով և հերթական համարով` սկսած տարեսկզբից մինչև տարեվերջ:

 

V. ԵԼԻՑ ԹՂԹԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

53. Մարզպետարանում ելից փաստաթղթերը ստորագրվում են մարզպետի, մարզպետի տեղակալի) տեղակալների), աշխատակազմի ղեկավարի, աշխատակազմի ղեկավարի տեղակալի, կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների, մարզպետի խորհրդականների, մամուլի քարտուղարի կողմից:

54. Ստորագրության ներկայացվող գրությանը կցվում է նրա երկրորդ օրինակը` նախագիծը նախապատրաստող ստորաբաժանման ղեկավարի նշագրով, եթե գրությունը ներկայացվում է մարզպետի, նրա տեղակալների, աշխատակազմի ղեկավարի, նրա տեղակալի ստորագրության և նախապատրաստող ստորաբաժանման պատասխանատուի նշագրով, եթե գրությունը ստորագրվելու է ստորաբաժանման ղեկավարի կողմից:

55. Գրության տեքստի տակ, որին կցվում են լրացուցիչ նյութեր, նշվում են կցվող նյութի անվանումը, ամսաթիվը, համարը և թերթերի թիվը:

Գրություններին կցվող նյութերը պետք է ունենան անվանում, իսկ վերջում պետք է նշագրված լինեն նյութերը պատրաստող մասնագետի և համապատասխան ստորաբաժանման ղեկավարի կողմից:

56. Այն դեպքում, երբ նամակներն ուղարկվում են որպես ՀՀ կառավարությունից, նախարարություններից, այլ պետական մարմիններից ու կազմակերպություններից ստացված գրությունների պատասխաններ, հասցեատիրոջ անվան տակ, վերևի ձախ անկյունում նշվում են այդ գրության ամսաթիվը և համարը: Նույն տվյալները պետք է ունենա էլեկտրոնային օրինակը:

57. Գրության ելից համարը կազմված է պայմանանիշից և հերթական համարից: Ելից համարը դրվում է տեքստի վերջում:

58. Առաքվող թղթակցության անկերը սահմանված կարգով պահվում է քարտուղարությունում:

59. Ձևաթղթի վրա տպագրվելուց և ստորագրված գրությունները քարտուղարությունում գրանցվում են համապատասխանաբար պաշտոնական գրությունների և քաղաքացիների դիմումների ելից մատյաններում և առաքվում են հասցեատերերին:

60. Համակարգչային ցանցով ուղարկման ենթակա` համաձայնեցված և հաստատված փաստաթղթերը, որոնց տրված են ելից համարներ, և դրանց էլեկտրոնային պատճենները փոխանցվում են պատասխանատուին, որը փաստաթղթերն ուղարկում է հասցեատերերին:

61. Եթե հասցեատերն ունի համակարգչային ցանցի էլեկտրոնային փոստի հասցե, փաստաթուղթը` հաստատված էլեկտրոնային թվային ստորագրությամբ (որպես էլեկտրոնային իսկական օրինակ), համակարգչային ցանցով ուղարկվում է հասցեատիրոջը:

62. Փաստաթուղթն ուղարկվելուց առաջ դրա էլեկտրոնային օրինակը պետք է գրանցվի ուղարկողի տվյալների շտեմարանում:

63. Եթե հասցեատերը միացված չէ համակարգչային ցանցին և չունի էլեկտրոնային փոստի իր սեփական հասցե, ապա փաստաթղթի էլեկտրոնային օրինակը` հաստատված էլեկտրոնային թվային ստորագրությամբ` պետք է ուղարկվի մագնիսական սկավառակի վրա գրանցված վիճակում` սուրհանդակային կամ այլ ծառայության միջոցով:

 

VI. ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ, ԴԻՄՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ԲՈՂՈՔՆԵՐԻ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄՆ ՈՒ ԸՆԹԱՑՔ ՏԱԼԸ

 

64. Քաղաքացիների կողմից ստացված առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները ստացման օրը գրանցվում են քարտուղարությունում` դիմումների մտից մատյանում:

Առաջարկությունների, դիմումների ու բողոքների առաջին էջի ներքևի աջ անկյունում դրվում է դրոշմակնիք, որի վրա նշվում է գրանցման պայմանանիշը` հեղինակի ազգանվան առաջին տառը, հերթական համարը և ամսաթիվը:

65. Աշխատակազմի իրավասու անձի կողմից քաղաքացիների անհատական ընդունելության ժամանակ նրանց գրավոր առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները նույնպես ենթակա են գրանցման` սահմանված կարգով:

66. Կոլեկտիվ առաջարկության, դիմումի և բողոքի ստացման դեպքում գրանցվում է ընդգծված ազգանունը, իսկ դրա բացակայության դեպքում առաջին ազգանունը:

67. Անանուն և անստորագիր նամակները գրանցման ենթակա չեն և ոչնչացվում են օրենքով սահմանված կարգով:

Միևնույն անձից միևնույն հարցով քննարկման համար տարբեր հասցեներով ուղարկված և նույն պետական մարմնում ստացված առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները հաշվի են առնվում առաջին առաջարկության, դիմումի ու բողոքի գրանցման պայմանանիշով` ավելացնելով հերթական համարը` կոտորակի ձևով:

68. Ստացված առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները աշխատակազմի ղեկավարի հանձնարարությամբ քարտուղարության կողմից կարող են ուղարկվել այն պետական մարմիններ, հիմնարկներ ու կազմակերպություններ, որոնց անմիջական իրավասությանն է պատկանում տվյալ հարցի լուծումը, կամ որոնց անմիջական ենթակայությամբ է գործում այն կազմակերպությունը կամ պաշտոնատար անձը, որի գործողությունը բողոքարկվում է` այդ մասին ծանուցելով դիմողին:

69. Աշխատակազմի ստորաբաժանումներում առաջարկությունների, դիմումների ու բողոքների քննարկման արդյունքում նախապատրաստվում է պատասխան գրություն երկու օրինակից ստորաբաժանման ղեկավարի պատասխանատվությամբ և ստորագրությամբ: Պատասխան գրությունը մարզպետի կամ աշխատակազմի ղեկավարի մակագրությամբ վերադարձվում է քարտուղարություն` հասցեատիրոջը ուղարկելու համար:

70. Ուսումնասիրությունից և վերջնական քննարկումից հետո քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումներն ու բողոքները` իրենց բոլոր նյութերի հետ միասին (նշելով փաստաթղթերի ցանկը), վերադարձվում են քարտուղարություն` «Գործին» մակագրությամբ, ստորագրությամբ, ամսաթվի նշումով:

71. Յուրաքանչյուր նամակի համար կազմվում է գործ` բաղկացած առաջարկության դիմումից, բողոքից և այլ փաստաթղթերից:

72. Վերահսկողության վերցված նամակների պատասխանները ենթակա են քարտուղարությունում պարտադիր գրանցման: Այդ դեպքում նամակի առաջին էջի ներքևի մասում դրվում է «Վերահսկողություն» դրոշմակնիքը, որի վրա նշվում է կատարման ժամկետը:

73. Քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների ու բողոքների նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացնում է քարտուղարությունը:

Նամակների ամբողջ շարժը գրանցվում է համակարգչում համապատասխան ծրագրի միջոցով (խափանման դեպքում մատյանների միջոցով)` քարտուղարությունում և պահպանվում տվյալների շտեմարանում:

 

VII. ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒՄԸ

 

74. Փաստաթղթերն աշխատակազմի արխիվ են հանձնվում դրանց` գործավարությամբ ավարտվելու տարվան հաջորդող երկրորդ տարվա ընթացքում, բացառությամբ հինգ տարի և ավելի կարճ ժամկետով պահպանության ենթակա հաշվապահական հաշվառման վերաբերյալ փաստաթղթերի, որոնք, պահպանության ժամկետը լրանալուց հետո, ոչնչացվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

Փաստաթղթերի մշակումից հետո «Արխիվ» շտեմարանում ցանցային կենտրոնական համակարգում գրանցվում են նաև ֆայլերը:

75. Աշխատակազմի արխիվում փաստաթղթերի համալրումը, հաշվառումը և պահպանումն իրականացվում են «Արխիվային գործի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներին համապատասխան:

76. Աշխատակազմի արխիվի կամ «Արխիվ» շտեմարանի փաստաթղթերն օգտագործվում են Հայաստանի Հանրապետության արխիվային հավաքածուի` պետության սեփականությունը համարվող փաստաթղթերի օգտագործման կարգի պահանջներին համապատասխան:

77. Աշխատակազմի արխիվը պահպանության համար փաստաթղթերն ընդունում է կարգավորված վիճակում` ըստ ցուցակների (հինգ օրինակ) և գործերի նիշերի:

78. Աշխատակազմի արխիվային գործի մասնագետը (արխիվագետը) աշխատակազմի ստորաբաժանումների գործերի ընդունման ժամանակ ստուգում է դրանց առկայությունը, ստորագրում է ցուցակների բոլոր օրինակների վրա, նշում գործերի ընդունման ամսաթիվը և քանակը:

Ցուցակի մեկ օրինակը տրվում է գործերը հանձնողին, մյուսները մնում են աշխատակազմի արխիվում:

Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված ժամկետները լրանալուց հետո մշտական պահպանության գործերն աշխատակազմի արխիվից հանձնվում են պետական արխիվ:

(հավելվածը խմբ. 12.03.07 N 134-Ն)

 

ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի
աշխատակազմի ղեկավար`

Խ. Պողոսյան

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
14.05.2010, N 100-Ն 25.06.2010, N 272-Ն
12.03.2007, N 134-Ն 12.04.2007, N 272-Ն
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան