Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 1/1
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (21.02.2002-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀԳՏ 2002.02.11/3(89) Հոդ.27
Ընդունող մարմին
Երևանի խորհուրդ
Ընդունման ամսաթիվ
15.01.2002
Ստորագրող մարմին
Երևանի քաղաքապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
15.01.2002
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
21.02.2002

«Գրանցված է»

ՀՀ արդարադատության

նախարարության կողմից

23 հունվարի 2002 թ.

Պետական գրանցման թիվ 70002012

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԵՐԵՎԱՆԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

 

15 հունվարի 2002 թ.
ք. Երևան

 N 1/1

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

ԵՐԵՎԱՆՈՒՄ ԱՐՏԱՔԻՆ ԳՈՎԱԶԴ ՏԵՂԱԴՐԵԼՈՒ ՀԱՄԱՔԱՂԱՔԱՅԻՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 56 հոդվածով և ՀՀ կառավարության 01.10.2001թ. N 917 որոշմամբ` Երևանի խորհուրդը որոշում է.

1. Հաստատել Երևանում արտաքին գովազդ տեղադրելու համաքաղաքային կանոնները (կցվում է):

2. Առաջարկել Երևանի քաղաքապետին՝ սահմանել Երևան քաղաքի կամ քաղաքի առանձին հատվածների արտաքին գովազդ տեղադրելու տեխնիկական պայմանները (չափորոշիչները):

3. Ուժը կորցրած ճանաչել Երևանի խորհրդի 18.04.2001թ. «Երևան քաղաքի տարածքում արտաքին գովազդ տեղադրելու թույլտվության համաքաղաքային կանոնները հաստատելու մասին» հ.3/2 որոշումը:

4. Երևանի քաղաքապետարանի քարտուղարին, իրավաբանական և ՃՔ վարչություններին՝ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ապահովել սույն որոշման պետական գրանցումը և պաշտոնական հրապարակումը:

5. Սույն որոշման կատարման հսկողությունը դնել Երևանի քաղաքապետի տեղակալ-Երևան քաղաքի գլխավոր ճարտարապետ Ն.Սարգսյանի վրա:

 

Երևանի քաղաքապետ Ռ. Նազարյան

 

 

Հաստատվել է

Երևանի խորհրդի 15 հունվարի 2002 թ.

հ.1/1 որոշմամբ

 

Երեվանում արտաքին գովազդ տեղադրելու համաքաղաքային կանոններ

 

Ա. Ընդհանուր դրույթներ

 

1. Արտաքին գովազդը (հետագայում` գովազդ) իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձանց, ապրանքների, գաղափարների կամ նախաձեռնությունների մասին տեղեկությունների տարածումն է բնակավայրերում պլակատների, ազդագրերի, հայտարարությունների, վահանակների, լուսատախտակների և այլ տեխնիկական միջոցների ձևով անորոշ թվով անձանց շրջանում և կոչված է ձևավորելու կամ պահպանելու հետաքրքրությունը տվյալ ֆիզիկական և իրավաբանական անձի, ապրանքների կամ նախաձեռնությունների նկատմամբ:

2. Համաձայն «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 56 հոդվածի և «Տեղական տուրքերի և վճարների մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի սույն կանոններով սահմանվում է Երևան քաղաքում գովազդ տեղադրելու (տեղաբաշխելու) կարգը:

3. Սույն կարգը տարածվում է պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի ենթակայության տակ գտնվող կամ նրա սեփականությունը հանդիսացող օբյեկտում կամ տարածքում տեղադրվող արտաքին գովազդի վրա:

3.1 Այն դեպքում, երբ գովազդը տեղադրվում է պետական կամ համայնքային սեփականություն չհանդիսացող տարածքներում, կամ դրանց օգտագործմամբ, ապա գովազդ տեղադրելու համար համաձայնություն է տալիս տվյալ տարածքի սեփականատերը:

3.2 Գովազդատուի և տարածքի սեփականատիրոջ միջև հարաբերությունները կարգավորվում են նրանց միջև կնքված քաղաքացիաիրավական պայմանագրերով:

4. Գովազդի ծավալը, քանակությունը, տեղաբաշխման կարգը որոշում է տեղական ինքնակառավարման մարմինը՝ ղեկավարվելով «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Գովազդի մասին» (11-րդ հոդված) ՀՀ օրենքներով և սույն կանոններով.

4.1 Քաղաքաշինական խնդիրներից ու նպատակահարմարությունից ելնելով, և Երևան քաղաքի արտաքին պատշաճ տեսքի ապահովման նպատակով, քաղաքաշինական խորհրդի, Երևանի քաղաքապետարանի ճարտարապետության և քաղաքաշինության վարչության ու թաղային համայնքների առաջարկների հիման վրա Երևանի քաղաքապետը.

4.1.1 հաստատում է Երևան քաղաքում գովազդային վահանակների կոնկրետ տեղադիրները (дислокация).

4.1.2 սահմանում այն կոնկրետ հասցեները, որտեղ արգելվում է գովազդի տեղադրումը.

4.1.3 սահմանում է Երևան քաղաքում գովազդ տեղադրելու տեխնիկական պայմանները (չափորոշիչներ).

4.2 Շենքերի վրա կոնստրուկցիաներ օգտագործելու միջոցով գովազդի տեղադրման նախագծային փոփոխություններ առաջանալու դեպքում համայնքի ղեկավարի կողմից գովազդի տեղադրման թույլտվությունը տրվում է ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով, Երևան քաղաքի գլխավոր ճարտարապետի հետ համաձայնեցված նախագծի առկայության դեպքում (հաշվի առնելով նախագծի հեղինակի կարծիքն ու փորձաքննության դրական եզրակացությունը):

4.3 Պետական կամ համայնքային սեփականություն հանդիսացող հողամասի վրա գովազդի տեղադրման թույլտվությունը համայնքի ղեկավարի կողմից տրվում է միայն ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: Գովազդային վահանակի հենասյունը հողի ծածկույթում կամ ծածկույթի վրա ամրացնելու համար պահանջվող հողատարածքը (մինչև 20քմ) քաղաքապետի կողմից հատկացվում է տեղական ինքնակառավարման մարմնին (համայնքին)՝ ՀՀ հողային օրենսգրքով սահմանված կարգով (առանց մրցույթի), իսկ 20քմ և ավելի մակերեսով հողատարածքի համար գովազդատուների դիմումների առկայության դեպքում Երևանի քաղաքապետը (Երևանի քաղաքապետարանի մրցութային հանձնաժողով)՝ համայնքի ղեկավարի ներկայացմամբ, հայտարարում է մրցույթ, և համայնքի ղեկավարին տրվում է լիազորություն մրցույթի հաղթողին գովազդի տեղադրման թույլտվություն տալու համար.

4.3.1 Նույն հասցեում (տարածքում) մեկից ավելի գովազդատուների դիմումների առկայության դեպքում, համայնքի ղեկավարը հայտարարում է մրցույթ (ելակետային սակագին ընդունելով համայնքի ավագանու կողմից սահմանված գովազդային մակերեսի վարձավճարը, ինչպես նաև կարող են սահմանվել մրցութային այլ պայմաններ), որից հետո մրցույթի հաղթողին տրվում է գովազդի տեղադրման թույլտվություն:

5. Գովազդ տեղադրելու համար, համաձայն «Տեղական տուրքերի և վճարների մասին» ՀՀ օրենքի 10-րդ հոդվածի 8 և 11 կետերի պահանջների, գովազդատուն գովազդային յուրաքանչյուր տեղի համար վճարում է տեղական տուրք (տուրքի չափը հաստատված է համայնքի ավագանու կողմից):

6. Գովազդի տեղադրումը կարող է թույլատրվել, եթե այն համապատասխանում է ՀՀ «Գովազդի մասին» օրենքի և սույն կանոնների պահանջներին:

7. Սույն կանոնները չեն կարգավորում քաղաքական գովազդի հետ կապված հարաբերությունները:

8. Գովազդում օրենսդրության պահանջները չպահպանելը առաջացնում է օրենքով նախատեսված պատասխանատվություն:

 

Բ. Գովազդ տեղադրելու թույլտվության կարգը

 

9. Գովազդ տեղադրելու համար իրավունք ունի դիմել միայն գովազդատուն :

10. Գովազդ տեղադրելու համար գովազդատուն դիմում է թաղային համայնքի ղեկավարին՝ նշելով իր անվանումը, գտնվելու վայրը, գովազդի տեղադրման վայրը և ժամկետը, ինչպես նաև հարցի լուծման համար նշանակություն ունեցող այլ հանգամանքներ:

11. Գովազդատուն դիմումին կից ներկայացնում է.

11.1 իր նախաձեռնությամբ կազմված գովազդի էսքիզը, որտեղ նշվում են գովազդի արտաքին չափերը, պատրաստման համար օգտագործվող նյութերը, գովազդի տեղաբաշխման ձևը (պլակատ, վահանակ և այլն) և տեխնիկական լուծումները, գովազդի պատկերը՝ համապատասխան գույներով և գրառումներով: Գովազդի էսքիզը համաձայնեցվում է Երևանի քաղաքապետարանի հետ.

11.2 տարածքի սեփականատիրոջ գրավոր համաձայնությունը, որի վրա (կամ օգտագործմամբ) նախատեսվում է տեղադրել գովազդը, եթե տարածքի սեփականատերը պետությունը կամ համայնքը չէ:

12. Դիմումը և անհրաժեշտ փաստաթղթերը ստանալուց հետո 10 օրվա ընթացքում, իսկ մրցույթով գովազդի տեղադրման թույլտվությունը տալու դեպքում մեկամսյա ժամկետում, պարզվում է գովազդի համապատասխանությունը «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքի, սույն կանոնների պահանջներին և քաղաքապետի կողմից հաստատված տեղադիրներին (дислокация) և չափորոշիչներին, որից հետո գանձելով սահմանված չափի տեղական տուրք, թաղային համայնքի ղեկավարը կայացնում է որոշում գովազդ տեղադրելու թույլտվություն տալու մասին և կնքվում է գովազդային վահանակի ժամանակավոր հողօգտագործման պայմանագիր:

13. Թույլտվությունը տրվում է մինչև մեկ տարի ժամկետով, գովազդատուի անունով:

14. Գովազդ տեղադրելու դիմումը կարող է մերժվել, եթե.

- ներկայացված փաստաթղթերը չեն համապատասխանում «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքի և սույն կանոնների պահանջներին և չափորոշիչներին.

- գովազդի համար պահանջվող տարածքն արդեն իսկ զբաղեցված է այլ գովազդով, կամ նախատեսվում է օգտագործել (զբաղեցնել) պետական (համայնքային) նշանակության որևէ ծրագրով:

15. Գովազդ տեղադրելու հայտը մերժելու վերաբերյալ որոշման մեջ պետք է հստակ նշվեն մերժման պատճառներն ու հիմքերը:

16. Գովազդ տեղադրելու հայտում կամ կից փաստաթղթերում ոչ էական թերությունների (վրիպակներ, ոչ իրավաբանական անճշտություններ, թվաբանական սխալներ և նման այլ բացթողումներ) առկայության դեպքում համայնքի ղեկավարը կարող է այն բավարարել վերապահումով, այսինքն՝ հայտատուին գովազդի տեղադրման թույլտվությունը կտրվի դրանց վերացման դեպքում:

17. Թույլտվությունը և գովազդային վահանակի ժամանակավոր հողօգտագործման պայմանագիրը չի կարող գովազդատուի կողմից փոխանցվել կամ օտարվել այլ անձի:

18. Գովազդատուն գովազդը պարտավոր է տեղադրել միայն թույլտվությամբ սահմանված պայմանների պահպանմամբ, որոշված տեղում և գովազդի էսքիզին խիստ համապատասխան:

19. Գովազդի տեղադրման գործընթացի նկատմամբ հսկողությունը իրականացնում է թաղային համայնքի ղեկավարը:

20. Երևան քաղաքում գովազդի մասին օրենսդրության պահպանման նկատմամբ վերահսկողություն իրականացնում է Երևանի քաղաքապետը:

21.Գովազդատուի կողմից անբարեխիղճ գովազդ թույլ տալու դեպքում, քաղաքապետը գովազդի մասին օրենսդրության խափանման դադարեցման և հակագովազդի իրականացման մասին գրավոր տեղեկացնում է համայնքի ղեկավարին:

22. Երևանի քաղաքապետը ՀՀ «Գովազդի մասին» օրենքի 25 հոդվածով նախատեսված դեպքերում, հայցեր է ներկայացնում դատարան:

23. Երևանի քաղաքապետը ՀՀ «Գովազդի մասին» օրենքի 26 հոդվածով նախատեսված խախտումների համար վարչական պատասխանատվության է ենթարկում գովազդատուին:

24. Գովազդի թույլտվության ժամկետը լրանալու կամ գովազդատուի համաձայնության դեպքում, գովազդատուն պարտավոր է սահմանված ժամկետում, իսկ այդպիսին սահմանված չլինելու դեպքում ողջամիտ ժամկետում սեփական միջոցներով և իր հաշվին վերացնել գովազդը և դրա տեղադրման միջոցները, իսկ օգտագործված տարածքը բերել նախկին վիճակին:

Գովազդատուի կողմից սույն կետով նախատեսված պարտավորությունը չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու դեպքում, այդ աշխատանքները իրականացնում է թաղապետարանը՝ օրենքով սահմանված կարգով գովազդատուից ստանալով ծախսերի փոխհատուցում: Այս դեպքում թաղապետարանը չի կրում գովազդի տեղադրման միջոցի պատահական կորստի կամ վնասման ռիսկը:

25. Գովազդատուի կողմից թույլտվությամբ սահմանված կանոնները խախտելու դեպքում, եթե թաղային համայնքի կողմից նախազգուշացվելուց հետո 10-օրյա ժամկետում խախտումները գովազդատուն չի վերացնում, ապա համայնքի ղեկավարի կողմից գովազդ տեղադրելու թույլտվությունը և պայմանագիրը կարող է առանց փոխհատուցումների ուժը կորցրած ճանաչվել:

26. Գովազդատուները իրավասու են օրենքին համապատասխան դատական կարգով բողոքարկել գովազդի տեղադրման կապակցությամբ տեղական ինքնակառավարման մարմնին և պետական համապատասխան մարմինների որոշումներն ու գործողությունները:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան