«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
12 նոյեմբերի 2002 թ.
Պետական գրանցման թիվ 60302284
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
19 օգոստոսի 2002 թ. |
N 186-Ն |
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅՈՒՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ ԹԻՎ 1-ԵԳԱԴ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԸ ԵՎ ԼՐԱՑՄԱՆ ՀՐԱՀԱՆԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Պետական վիճակագրության մասին» ՀՀ օրենքի 10 հոդվածի երրորդ մասի ե) կետով` Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Հաշվետվություն երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» Ձև թիվ 1-եգադ պետական վիճակագրական հաշվետվության ձևը և լրացման հրահանգը համաձայն թիվ 1 հավելվածի:
Նախագահ |
Ս. Մնացականյան |
Հավելված 1 Հաստատված է |
Հ Ր Ա Հ Ա Ն Գ
«ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՁԵՎ N 1-ԵԳԱԴ ՊԵՏԱԿԱՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ
1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Հրահանգը սահմանում է «Երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնների մասին» ձև N 1-եգադ պետական վիճակագրական տարեկան հաշվետվության լրացման կարգը:
2. Հաշվետվությունը կազմում են երաժշտական, գեղարվեստի, արվեստի դպրոցները և մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնները, որոնք այդ մասին նախապես տեղեկացվում են:
3. Հաշվետվությունը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալության տարածքային բաժին մինչև նոյեմբերի 5-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային գործակալություն մինչև նոյեմբերի 25-ը, որն ամփոփը` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային վիճակագրական ծառայություն` մինչև դեկտեմբերի 5-ը:
4. Վիճակագրական տեղեկությունների ներկայացման հետ կապված խնդիրները կարգավորվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
2. ՀԱՇՎԵՏՎՈՒԹՅԱՆ ԼՐԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ
Բ ա ժ ի ն 1
Ուսուցիչների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների
5. Սյունակ Ա-ում բերվում է ուսուցիչների մասնագիտությունների անվանումը:
6. Ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է սյունակ 1-ում, որից սյունակ 2-ում առանձնացվում է կանանց թվաքանակը:
7. Ուսուցիչների ընդհանուր թվաքանակից առանձնացվում են հիմնական հաստիքով աշխատող ուսուցիչների թվաքանակը (սյունակ 3), որից սյունակ 4-ում առանձնացվում է կանանց թվաքանակը, իսկ բարձրագույն և միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսուցիչների թվաքանակները բերվում են համապատասխանաբար սյունակներ 5-ում և 7-ում:
8. Ուսուցիչների թափուր տեղերի քանակը բերվում է սյունակ 7-ում:
Բ ա ժ ի ն 2
Աշակերտների թվաքանակը
9. Դասարանների կամ բաժանմունքների անվանումները բերվում են Բ սյունակի տողեր 201-224-ում:
10. Աշակերտների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է 225 տողում, որից առանձնացվում են տեղափոխվածները (տող 226), ավարտական դասարաններում մնացածները (տող 227) և մաղվածները (տող 228):
11. Պետպատվերով սովորողների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է սյունակ 1-ում, որից աղջիկներինը` սյունակ 2-ում: Աշակերտների ընդհանուր թվաքանակից առանձնացվում է ավարտական դասարաններում սովորողների ընդհանուր թվաքանակը (սյունակ 3), նրանցից աղջիկներինը` սյունակ 4-ում: Նույն սկզբունքով լրացվում են 5-8 սյունակները վճարովի հիմունքներով սովորողների համար:
12. Մրցույթների, փառատոների մասնակիցների ընդհանուր թվաքանակը բերվում է սյունակ 9-ում, որից աղջիկներինը` սյունակ 10-ում: Իսկ սյունակ 11-ում բերվում է մրցանակակիրների թվաքանակը, որից աղջիկներինը` սյունակ 12-ում:
Բ ա ժ ի ն 3
Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռատարիքային կազմի
13. Այս բաժնում բերվում է աշակերտների թվաքանակի սեռատարիքային բաշխվածությունն ըստ դասարանների:
Բ ա ժ ի ն 4
Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման դիմաց վճարաչափի
14. Սյունակ 1-ում բերվում է ուսման դիմաց վճարողների ընդհանուր թվաքանակը (տող 401), նրանցից աղջիկներինը` տող 402-ում:
15. Սյունակներ 2-5-ում բերվում է աշակերտների թվաքանակն ըստ համապատասխան վճարաչափերի:
Բ ա ժ ի ն 5
Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
16. Սյունակ 1-ում բերվում է կրթաթոշակ ստացող աշակերտների ընդհանուր թվաքանակը (տող 501), նրանցից աղջիկներինը` տող 502-ում:
17. Սյունակներ 2-6-ում բերվում է աշակերտների թվաքանակն ըստ համապատասխան կրթաթոշակի չափերի:
Բ ա ժ ի ն 6
Շենքային պայմանները
24. Սյունակ 1-ում բերվում է դպրոցի շենքի ընդհանուր մակերեսը, իսկ սյունակ 2-ում` ուսումնական մասի մակերեսը:
25. Շենքի տեսակն ըստ տիպերի բերվում է սյունակներ 3-ում (տիպային) և 4-ում (ոչ տիպային), ընդ որում, եթե շենքը սեփական է` համապատասխան սյունակում գրվում է «1», եթե վարձակալված է` «0»:
26. 5-րդ սյունակում բերվում է շենքի տեխնիկական վիճակը` նշելով համապատասխան կոդը (բավարար վիճակում է -1, կարիք ունի հիմնավերանորոգման -2, վթարային է -3):
Բ ա ժ ի ն 7
Ֆինանսական միջոցների ստացումԸ եվ օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
27. Ցուցանիշները լրացնելիս ֆինանսական տարին ընդունել հաշվետու տարվա հունվարի 1-ից դեկտեմբերի 31-ը:
28. Սյունակ 1-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական միջոցները:
29. Սյունակ 2-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեսկզբին:
30. Ընթացիկ տարվա ֆինանսական մուտքերի մասին տվյալները բերվում են սյունակներ 3-11-ում:
31. Սյունակ 12-ում բերվում է ընդհանուր ֆինանսական ծախսերը, որից առանձնացվում են.
1) «նյութական ծախսեր» սյունակ 13-ում բերվում է ընթացիկ նորոգման աշխատանքների և ծախսված նյութերի արժեքը, տեխնիկայի անվտանգության և աշխատանքի պահպանության ծախսերը, արտահագուստի, փոքրարժեք և արագամաշ գույքի մաշվածությունը, վառելիքի, էլեկտրաէներգիայի և այլ նմանատիպ ծախսերը,
2) «ոչ նյութական ծառայությունների վճարումներ» սյունակ 14-ում բերվում է աշխատողների մասնագիտական պատրաստմանն ուղղված վճարումները, շենքերի, մեքենաների և սարքավորումների վարձակալական վճարումները, գիտահետազոտական և փորձարարական աշխատանքների, ֆինանսական, իրավաբանական, պահակային և հակահրդեհային ծառայությունների վճարումները, ներկայացուցչական, գովազդային, լիցենզավորման և սերտիֆիկացման ծախսերը և այլն,
3) «գործուղման ծախսեր» սյունակ 15-ում բերվում է հաստիքացուցակում ընդգրկված աշխատողների աշխատանքի մշտական վայրից դուրս որոշակի ժամկետով այլ վայրում հանձնարարություն կատարելու համար տրվող վճարները,
4) «աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումներ» սյունակ 16 բերվում է ինչպես հիմնական, այնպես էլ պայմանագրային աշխատողների կողմից փաստացի կատարված աշխատանքների դիմաց հաշվարկված աշխատավարձը, ներառյալ խթանող և փոխհատուցող վճարները: Խթանող վճարներ են համարվում, մասնավորապես, արտադրական ցուցանիշների, տարվա աշխատանքի արդյունքների համար պարգևատրումները, մասնագիտական վարձատրության համար տրվող հավելումները, երկարամյա ծառայության համար աշխատողներին տրվող միանվագ պարգևատրումները: Փոխհատուցող վճարներ (կապված աշխատանքային ռեժիմի և պայմանների հետ) են համարվում գիշերային աշխատանքի, արտաժամյա աշխատանքի, հանգստյան և տոն (ոչ աշխատանքային) օրերին, բազմահերթ ռեժիմով աշխատանքի, մասնագիտությունների համատեղման, սպասարկման գոտիների ընդլայնման, ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ծանր, վնասակար և խիստ վնասակար համարվող աշխատանքի պայմաններում աշխատանքի համար աշխատավարձի նկատմամբ սահմանված հավելավճարներն ու լրավճարները: Աշխատանքի վարձատրության և դրան հավասարեցված այլ վճարումների մեջ են ներառվում նաև հերթական (ամենամյա) և լրացուցիչ արձակուրդների վարձատրությունները (չօգտագործված արձակուրդի համար փոխհատուցումը) և աշխատողների աշխատանքի վարձատրությանն ուղղված այլ վճարումները,
5) սյունակ 17-ում բերվում է աշակերտներին տրված կրթաթոշակի չափը,
6) աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող միջոցներից զբաղվածության, կենսաթոշակային, պարտադիր սոցիալական ապահովագրության համար կատարված վճարները բերվում է սյունակ 18-ում,
7) սյունակ 19-ում բերվում է ուսումնական հաստատության կողմից կատարված շենքերի և շինությունների, ինչպես նաև մեքենաների և սարքավորումների ձեռք բերման և վերանորոգման ծախսերը,
8) վերը նշված տողերում չընդգրկված և ընթացիկ գործունեության հետ կապված այլ ծախսերը բերվում է սյունակ 20-ում:
32. Սյունակ 21-ում բերվում է ֆինանսական միջոցների մնացորդը տարեվերջին:
|
Հ Ա Շ Վ Ե Տ Վ ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ, ԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ, ՄԱՆԿԱՊԱՏԱՆԵԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
200... թ. համար
Բ ա ժ ի ն 1
Ուսուցիչների թվաքանակն ըստ մասնագիտությունների, մարդ
Մասնա- գիտու- թյուններ |
Ուսուցիչների թվաքանակը | այդ թվում` հիմնական | նրանցից ունեն մասնագիտական կրթություն | Ուսուցիչների թափուր տեղերի քանակը | |||||
բարձրագույն | միջին մասնագիտական | ||||||||
ընդա- մենը |
այդ թվում` կանայք | ընդա- մենը |
այդ թվում` կանայք | ընդա- մենը |
այդ թվում` կանայք | ընդա- մենը |
այդ թվում` կանայք | ||
Ա | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Ընդամենը |
Բ ա ժ ի ն 2
Աշակերտների թվաքանակն առ 01.11.200...թ.
Տո- ղի հա- մա- րը |
Բաժանմունքները (դասարաններ) | Պետպատվեր | Վճարովի ուսուցում | Մրցույթների, փառատոների | |||||||||
աշակերտ- ների թվաքա- նակը |
այդ թվում` ավարտական դասարան- ներում |
աշակերտ- ների թվաքա- նակը |
այդ թվում` ավարտական դասարան- ներում |
մասնա- կիցներ |
մրցանակա- կիրներ | ||||||||
ըն- դա- մենը |
աղ- ջիկ- ներ |
ըն- դա- մենը |
աղ- ջիկ- ներ |
ըն- դա- մենը |
աղ- ջիկ- ներ |
ըն- դա- մենը |
աղ- ջիկ- ներ |
ըն- դա- մենը |
աղ- ջիկ- ներ |
ըն- դա- մենը |
աղ- ջիկ- ներ | ||
Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
201 | Դաշնամուր | ||||||||||||
202 | Ժողովրդական գործիքներ | ||||||||||||
203 | Լարային գործիքներ | ||||||||||||
204 | Փողային գործիքներ | ||||||||||||
205 | |||||||||||||
206 | |||||||||||||
207 | |||||||||||||
208 | |||||||||||||
209 | |||||||||||||
210 | |||||||||||||
211 | |||||||||||||
212 | |||||||||||||
213 | |||||||||||||
214 | |||||||||||||
215 | |||||||||||||
216 | |||||||||||||
217 | |||||||||||||
218 | |||||||||||||
219 | |||||||||||||
220 | |||||||||||||
221 | |||||||||||||
222 | |||||||||||||
223 | |||||||||||||
224 | |||||||||||||
225 | Ընդամենը այդ թվում` | ||||||||||||
226 | տեղափոխվածներ | ||||||||||||
227 | մնացել են ավարտական դասարաններում | ||||||||||||
228 | մաղվածներ |
Բ ա ժ ի ն 3
Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռատարիքային կազմի
Տարիքը | Բաժանմունքներ (դասարաններ) | Ընդամենը | |||||||||||||
Մինչև 7 |
ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
7 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
8 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
9 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
10 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
11 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
12 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
13 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
14 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
15 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
16 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
17 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
18 | ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
19 և ավելի |
ընդամենը | ||||||||||||||
աղջիկներ | |||||||||||||||
Ընդա- մենը |
|||||||||||||||
Բ ա ժ ի ն 4
Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսման դիմաց վճարաչափի
Տողի համարը |
Ընդա- մենը |
այդ թվում` ըստ վճարաչափերի, դրամ | ||||
մինչև 2000 | 2001-5000 | 5001-7000 | 7001 և ավելի | |||
Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
401 | Վճարողների թվաքանակը, ընդամենը | |||||
402 | այդ թվում` աղջիկներ |
Բ ա ժ ի ն 5
Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթաթոշակի չափերի
Տողի հա- մարը |
Ընդա- մենը | նրանցից` ստանում են կրթաթոշակ | |||||
մինչև 2000 դրամ | 2001-3000 դրամ | 3001-4000 դրամ | 4001 դրամ և ավելի | անվանական կրթաթոշակ | |||
Ա | Բ | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
501 | Կրթաթոշակ ստացող աշակերտների թվաքանակը | ||||||
502 | այդ թվում` աղջիկներ |
Բ ա ժ ի ն 6
Շենքային պայմանները
Շենքի մակերեսը, քառ. մ | Շենքը` սեփական է-1 վարձակալված է-0 |
Շենքի տեխնիկական վիճակը` բավարար վիճակում է -1 կարիք ունի հիմնավերանորոգման -2 վթարային է -3 | ||
ընդհանուր | ուսումնական | տիպային | ոչ տիպային | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Բ ա ժ ի ն 7
Ֆինանսական միջոցների ստացումը եվ օգտագործումը ուսումնական հաստատությունում
(հազ. դրամ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Կատարող ___________________ Հեռ. __________________ ____”________________ 200_թ. |
Ղեկավար
Անուն, ազգանուն ___________________ Պաշտոն _________________________ Ստորագրություն ____________________ |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
19.02.2019, թիվ 13-Ն | 11.03.2019, N 186-Ն |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|