ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԽՈՐՀՈՒՐԴ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
15 օգոստոսի 2000 թ. |
թիվ 11 |
«ՑՈՒՑՈՒՄՆԵՐ ՀՀ ՎԻՃԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՐԶԱՅԻՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ՍՏՈՐԱԲԱԺԱՆՈՒՄՆԵՐԻՆ ՀՀ 2000 ԹՎԱԿԱՆԻ ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ՄԱՐԴԱՀԱՄԱՐՆ ԱՆՑԿԱՑՆԵԼՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ԿԱԶՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳ»-Ը ԵՎ ԱՅԴ ԿԱՐԳԸ ԲՆՈՒԹԱԳՐՈՂ ՀԱՇՎԵՏՎԱԿԱՆ ՁԵՎԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Մարդահամարի մասին» ՀՀ օրենքի 7 հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված դրույթով, Հայաստանի Հանրապետության վիճակագրության պետական խորհուրդը որոշում է.
Հաստատել «Ցուցումներ ՀՀ վիճակագրության մարզային վարչություններին և դրանց տարածքային ստորաբաժանումներին ՀՀ 2000 թվականի փորձնական մարդահամարն անցկացնելու կազմակերպական պլանները կազմելու կարգ»-ը և այդ կարգը բնութագրող հաշվետվական ձևերը (կցվում են):
Նախագահ |
Ս. Մնացականյան |
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱԶԳԱՅԻՆ ՎԻՃԱԿԱԳՐԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ
2000 թ. փորձնական մարդահամար |
Հաստատված է |
Ց ՈՒ Ց ՈՒ Մ Ն Ե Ր
ՀՀ վիճակագրության մարզային վարչություններին ԵՎ դրանց տարածքային ստորաբաժանումներին 2000 թ. փորձնական մարդահամարն անցկացնելու կազմակերպման պլանները կազմելու կարգի մասին
Երևան 2000
Ընդհանուր ցուցումներ
1. 2000 թ. փորձնական մարդահամարը ճիշտ կազմակերպելու և բնակչության հաշվառման լրիվությունն ապահովելու համար վիճակագրության Արարատի և Լոռու մարզային վարչությունները` համապատասխան տարածքային ստորաբաժանումների հետ միասին կազմում են մարդահամարն անցկացնելու կազմակերպման պլաններ:
Կազմպլանը բաղկացած է հետևյալ բաժիններից`
մարդահամարային շրջանացում (Ձևեր 1Կ-6Կ)
մարդահամարային կադրերի կոմպլեկտավորում (Ձև 7Կ)
մարդահամարային կադրերի հրահանգավորման և նրանց
պատրաստվածությունը ստուգելու պլան (Ձև 8Կ)
բնակչության շրջանում զանգվածային-բացատրական
աշխատանքների կազմակերպման պլան (Ձև 9Կ)
բացատրագիր:
2. Կազմպլանի բոլոր ձևերը բացառությամբ Ձև 1Կ-ից, լրացվում են երկու օրինակից: Կազմպլանի լրացված ձևերը պետք է համեմատվեն քարտեզագրական նյութերի, տների ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի և այլ բնակատեղերի ցուցակների հետ: Կազմպլանի ձևերում լրացված տվյալները պետք է իրար հետ փոխկապակցված լինեն:
Քաղաքի և տարածաշրջանի համար կազմված կազմպլանը պետք է համաձայնեցվի քաղաքապետարանի կամ մարզպետարանի հետ:
3. Կազմպլանի երկու օրինակները, քարտեզագրական նյութերի հետ միասին, ներկայացվում են ՀՀ Ազգային վիճակագրական ծառայություն` հաստատման: Կազմպլանի հաստատումից հետո, հաստատված մեկ օրինակը, Ձև 1Կ-ի և քաղաքի հատակագծի հետ միասին, վերադարձվում են Ազգային վիճակագրական ծառայության մարզային վարչություններին և դրանց տարածքային ստորաբաժանումների ղեկավարներին:
Մարդահամարային շրջանացում
4. Մարդահամարն անցկացնելու կազմպլանի հիմնական բաժինը մարդահամարային շրջանացումն է, այսինքն` շրջանների և քաղաքների տարածքի բաժանումը մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի: Տվյալ տարածքի ճիշտ բաժանումը մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի կապահովի բոլոր բնակավայրերի և տների (շինությունների) ամբողջական ընդգրկումը մարդահամարով: Մարդահամարային շրջանացումն անհրաժեշտ է նաև մարդահամարային կադրերի պահանջարկն որոշելու և նրանց ըստ տեղամասերի ճիշտ տեղաբաշխելու համար:
Յուրաքանչյուր քաղաքի և շրջանի տարածքի բաժանումը մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի կատարվում է քաղաքում տների (շինությունների) ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի և այլ բնակատեղերի ցուցակների, քաղաքների սխեմատիկ հատակագծերի և շրջանի քարտեզների, ժամանակավոր նշանակության հիմնարկների ցուցակների հիման վրա:
5. Մարդահամարային շրջանացման արդյունքներն անցկացվում են քաղաքների հատակագծերի և տարածաշրջանների քարտեզների վրա:
Մարդահամարային շրջանացումը կատարում է վիճակագրության տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարը` մարզային վարչության պետի հետ միասին:
Առաջին հերթին որոշվում են մարդահամարային տեղամասերի տարածքներն ու սահմանները: Փորձնական մարդահամարի ժամանակ ստեղծվելու են 2 մարդահամարային տեղամասեր, որոնք ընդգրկելու են` Լոռու մարզի Սպիտակ քաղաքը և Արարատի մարզի 8 գյուղական բնակավայրերը: Այնուհետև, մարդահամարային տեղամասերը պետք է բաժանել հաշվային տեղամասերի, իսկ հաշվային տեղամասերը միավորել հրահանգչական տեղամասերի մեջ:
Հաշվային տեղամասերը համարակալվում են հրահանգչական տեղամասի սահմաններում, հրահանգչական տեղամասերը` մարդահամարային տեղամասերի սահմաններում, մարդահամարային տեղամասերը` տարածաշրջանի/քաղաքի սահմաններում: Սոցիալական նշանակության (մանկատուն, տուն-ինտերնատ և այլն) և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված (հիվանդանոց, հյուրանոց և այլն) հիմնարկ-ձեռնարկություններում կազմավորված մարդահամարային տեղամասերը համարակալվում են հիմնական տեղամասերից հետո:
Մարդահամարային շրջանացման արդյունքները գրանցվում են 1Կ-6Կ ձևերում: Մարդահամարային շրջանացման ձևերի մեջ չեն մտցվում այն օբյեկտները, որտեղ մարդահամարն անցկացվում է հատուկ կարգով: Այսպիսով, օբյեկտների ցուցակը պետք է նախօրոք համաձայնեցված լինի համապատասխան կազմակերպությունների հետ:
6. Հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի թիվը որոշվում է ՀՀ-ում 2001 թ. մարդահամարի կազմակերպչական և մեթոդաբանական հիմնական դրույթներով մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի համար սահմանված ծանրաբեռնվածության նորմաների հիման վրա:
Քաղաքների մարդահամարային շրջանացում
7. Հաշվարարների, հրահանգիչ-հսկիչների միջին ծանրաբեռնվածության նորմաները պետք է պահպանվեն ամբողջությամբ քաղաքի մասշտաբով, միևնույն ժամանակ դրանք պետք է տարբերակվեն քաղաքի տարբեր մասերի համար, կախված կառուցապատման բնույթից և շինությունների մեծությունից: Միջին ծանրաբեռնվածության նորմաները պետք է բարձրացվեն այն տեղամասերում, որտեղ գերակշռում են խոշոր շենքերը (տները) և իջեցվեն, եթե գերակշռում են մեծ տարածքի վրա ցրված մանր շինությունները:
8. Մարդահամարային տեղամասի տարածքը բաժանվում է հաշվային տեղամասերի: Կախված հաշվարարի համար սահմանված ծանրաբեռնվածության միջին նորմայից և տարածքի կառուցապատման բնույթից` հաշվային տեղամասը կարող է բաղկացած լինել.
♦ շենքի մի մասից,
♦ մեկ շենքից,
♦ մեկ շենքից և ուրիշ շենքի մի մասից,
♦ մեկ թաղամասի (զանգվածի) սահմաններում գտնվող մի քանի շենքերից,
♦ մեկ թաղամասից և նրան սահմանակից մյուս թաղամասի մասից,
♦ մի քանի սահմանակից թաղամասերից (զանգվածներից):
Չի թույլատրվում բաժանել այն տունը (շենքը, թաղամասը, զանգվածը), որի բնակչությունը չի գերազանցում հաշվարարի առավելագույն ծանրաբեռնվածությանը (400 մարդ): Տարբեր թաղամասերի (զանգվածների), տների (շենքերի) մասերից հաշվային տեղամասեր կոմպլեկտավորել չի թույլատրվում: Հաշվային տեղամասերն ըստ փողոցների` կոմպլեկտավորվում են միայն այն քաղաքներում, բնակավայրերում կամ քաղաքների մասերում, որոնք բաղկացած են մեկ փողոցից կամ մի քանի զուգահեռ փողոցներից և այդ պատճառով էլ տների ցուցակները` Ձև 1-քաղաքային նույնպես կազմվել են ըստ փողոցների:
Հաշվային տեղամասերը միավորվում են հրահանգչական տեղամասերի մեջ, որոնցում, որպես կանոն, ներառվում են ամբողջությամբ մեկ կամ մի քանի սահմանակից թաղամասեր (զանգվածներ): Չի թույլատրվում մեկ հրահանգչական տեղամասի մեջ միավորել տարբեր թաղամասերի (զանգվածների) մասեր:
Խորհուրդ չի տրվում բաժանել այն թաղամասերը (զանգվածները), որոնց բնակչությունը չի գերազանցում հրահանգիչ-հսկիչի առավելագույն ծանրաբեռնվածությանը` 1800 մարդ:
Պետք է խուսափել մեկ հրահանգչական տեղամասի մեջ այնպիսի թաղամասեր (զանգվածներ) մտցնելուց, որոնք մեկը մյուսից բաժանված են երկաթուղով կամ գետով:
Քաղաքային մարդահամարային տեղամասում բնակչության թիվը չպետք է գերազանցի 16 հազար մարդուց:
9. Քաղաքների մարդահամարային շրջանացման հանրագումարները գրանցվում են կազմպլանի 1Կ-3Կ ձևերում: Մարդահամարային շրջանացման արդյունքներն անցկացվում են քաղաքների սխեմատիկ հատակագծերի վրա (հատակագծի վրա տարբեր գույներով պայմանանշվում են մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի սահմանները` նշելով նրանց համարները և բնակչության թիվը):
Գյուղական վայրի մարդահամարային շրջանացում
10. Գյուղական վայրի մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի թիվը որոշվում է ՀՀ 2001 թ. մարդահամարի կազմակերպչական և մեթոդաբանական հիմնական դրույթներով, մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի համար` սահմանված միջին ծանրաբեռնվածության նորմաների հիման վրա: Այն գյուղական բնակավայրը կամ գյուղական համայնքի տարածքը, որտեղ բնակչության թիվը գերազանցում է հաշվարարի առավելագույն ծանրաբեռնվածությանը (300 մարդ)` հարկավոր է բաժանել առանձին հաշվային տեղամասերի: Հաշվային տեղամասերի մեջ կարող են մտնել` բնակավայրի մի մասը, ամբողջ բնակավայրը, մի քանի բնակավայրեր, մեկ բնակավայր և մոտակա բնակավայրի մի մասը: Տարբեր գյուղական համայնքների կամ բնակավայրերի մասերից հաշվային տեղամասեր կոմպլեկտավորել չի թույլատրվում:
Հաշվային տեղամասերը միավորվում են հրահանգչական տեղամասի մեջ: Եթե գյուղական համայնքի բնակչության թվաքանակը չի գերազանցում հրահանգիչ-հսկիչի առավելագույն ծանրաբեռնվածությանը (1,5 հազար մարդ), ապա այդպիսի բնակավայրերում ստեղծվում է մեկ հրահանգչական տեղամաս:
Գյուղական վայրերում մարդահամարային տեղամասերի բնակչության թվաքանակը չպետք է գերազանցի 13 հազար մարդուց:
11. Գյուղական վայրի մարդահամարային շրջանացման հանրագումարները գրանցվում են կազմպլանի 4Կ և 5Կ ձևերում:
Մարդահամարային շրջանացման արդյունքներն անցկացվում են տարածաշրջանի քարտեզի վրա: Քարտեզի վրա տարբեր գույներով պայմանանշվում են մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի սահմանները` նշելով դրանց համարները և բնակչության թվաքանակը:
Մարդահամարային տեղամասերի կազմակերպումը սոցիալական նշանակության ԵՎ ժամանակավոր բնակության հիմնարկներում
12. Հիմնական մարդահամարային տեղամասերից բացի կատարվում է նաև մարդահամարային տեղամասերի անհրաժեշտ քանակի հաշվարկ.
♦ սոցիալական նշանակության հիմնարկներում (գիշերօթիկ դպրոցներում, մանկատներում, ծերերի և հաշմանդամների տներում և նմանատիպ հիմնարկներում),
♦ ժամանակավոր բնակության հիմնարկներում (հյուրանոցներում, տուրիստական բազաներում, առողջարաններում, հիվանդանոցներում և այլ նմանատիպ հիմնարկներում):
Թվարկված հիմնարկները Ձև 6Կ-ում ցույց են տրվում սկզբում ըստ քաղաքների, իսկ այնուհետև` ըստ գյուղական վայրերի: Ցուցակի վերջում հաշվարկվում է հանրագումարն ըստ մարզի:
Ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկներում մարդահամարն անց է կացվում սեպտեմբերի 6-ին` մարդահամարի առաջին օրվա ընթացքում:
Սոցիալական նշանակության հիմնարկներում մարդահամարն անց է կացվում հաշվարարների կողմից 1-10 օրվա ընթացքում` կախված նրանցում առկա բնակչության թվաքանակից:
Եթե ձև 6Կ-ում թվարկված հիմնարկներում բնակվողների թիվը և տեղերի քանակը 25-ից պակաս է, ապա այդ հիմնարկներում մարդահամարի անցկացումը հանձնարարվում է այն տեղամասի հաշվարարին, որի տարածքում է գտնվում տվյալ հիմնարկը: Այն հիմնարկներում, որոնցում բնակվողների թիվը և տեղերի քանակը 25 և ավելի է, հարկավոր է կազմակերպել ինքնուրույն հաշվային տեղամասեր: Այդ հիմնարկներում հաշվարարի ծանրաբեռնվածության միջին նորման սահմանվում է 30 մարդ մեկ օրում:
Ձև 6Կ-ում անհրաժեշտ է գրանցել սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր կացարան հանդիսացող բոլոր հիմնարկները, ինչպես նաև հիմնարկներին և կազմակերպություններին պատկանող բնակելի շենքերում` որպես հյուրանոց հարմարեցված բնակարանները, որոնք գտնվում են տվյալ տարածաշրջանում (քաղաքում):
* |
* |
* |
Կազմպլանով հաշվառված բնակչության ընդհանուր թվաքանակը ստացվում է որպես 3Կ ձևի 5-րդ սյունակի, 5Կ և 6Կ ձևերի 4-րդ սյունակների հանրագումար: Ստացված արդյունքները համեմատվում են տների ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի և այլ բնակատեղերի ցուցակների հիման վրա ստացված հանրագումարների հետ: Տների ցուցակների, գյուղական բնակավայրերի և այլ բնակատեղերի ցուցակների ստուգումից հետո կազմպլանի ձևերում և քարտեզագրական նյութերում անհրաժեշտության դեպքում պետք է մտցնել համապատասխան փոփոխություններ և ճշգրտումներ:
Մարդահամարային կադրերի հավաքագրումը
13. Մարզերում (տարածաշրջաններում) մարդահամարի աշխատողներ են հանդիսանում`
● ՀՀ վիճակագրության մարզային վարչության և դրա տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարի մարդահամարի գծով տեղակալները,
● մարդահամարային տեղամասերի վարիչները,
● մարդահամարային տեղամասերի վարիչների օգնականները,
● հրահանգիչ-հսկիչները,
● հաշվարարները:
14. Մարդահամարի անցկացմանը պետք է ներգրավվեն անձինք, ովքեր կարող են ապահովել մարդահամարի անհրաժեշտ նախապատրաստումն ու հաջող անցկացումը: Մարդահամարային կադրերը կոմպլեկտավորում են հուլիս-օգոստոս ամիսների ընթացքում, բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների դասախոսներից, ուսանողներից, տեխնիկումների բարձր կուրսի սովորողներից, ինչպես նաև չաշխատող բնակչությունից: Նպատակահարմար է առավելություն տալ նախորդ մարդահամարների և հետազոտությունների անցկացման փորձ ունեցող անձանց:
Գյուղական համայնքներում հաշվարարներ և հրահանգիչ-հսկիչներ նպատակահարմար է կոմպլեկտավորել, տվյալ կամ հարևան գյուղի բնակիչներից: Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկներում, որոնցում կազմակերպվում են մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասեր` մարդահամարային կադրերն առանձնացվում են այդ հիմնարկների ադմինիստրացիայի կողմից: Մարդահամարային կադրերի ընտրությունը կատարվում է հետևյալ ժամկետներում`
● վիճակագրության Լոռու և Արարատի մարզային վարչության մարդահամարի գծով տեղակալներ - այս միջոցառումն իրականացվել է 25.07.2000 թ.
● մարդահամարային տեղամասերի վարիչներ և օգնականներ - այս միջոցառումն իրականացվել է 25.07.2000 թ.
● հրահանգիչ-հսկիչներ - 21.08.2000 թ.
● հաշվարարներ - 28.08.2000 թ.
15. Մարդահամարային կադրերի ընդհանուր թվաքանակը որոշվում է ելնելով հիմնական հաշվային տեղամասերի, սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկներում կազմակերպված տեղամասերի թվից և նրանց ռեզերվից:
Հաշվարարների ամբողջ ռեզերվը պետք է կազմի հաշվարարների հիմնական անձնակազմի 20 տոկոսից ոչ պակաս, այդ թվում` վճարվող` 5 տոկոս: Հրահանգիչ-հսկիչների ռեզերվը պետք է կազմի 2-3 մարդ յուրաքանչյուր մարդահամարային տեղամասի համար:
Մարդահամարի ժամանակ վճարվող ռեզերվային հաշվարարները պետք է հերթապահեն մարդահամարային, հրահանգչական տեղամասերում, կամ վիճակագրության տարածքային ստորաբաժանման տարածքում և կատարեն իրենց հանձնարարված աշխատանքները: Հաշվարարներից որևէ մեկի աշխատանքի դուրս չգալու դեպքում անհրաժեշտ է նրան փոխարինել ռեզերվային հաշվարարով:
16. Մարդահամարային կադրերի պահանջարկի վերաբերյալ տեղեկությունները գրանցվում են կազմպլանի 7Կ ձևում:
17. Ընտրված կադրերը մարդահամարի աշխատանքներում ներգրավվում են հետևյալ ժամկետներով.
● մարդահամարի գծով ՀՀ վիճակագրության տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարների տեղակալներ` 4 ամիս,
● մարդահամարային տեղամասերի վարիչներ և նրանց օգնականներ` 2,5 ամիս,
● հրահանգիչ-հսկիչներ` 45 օր,
● հաշվարարներ` 30 օր:
Մարդահամարային կադրերի ուսուցման (հրահանգավորման) պլան
18. ՀՀ վիճակագրության մարզային վարչության և դրա տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարների, նրանց մարդահամարի գծով տեղակալների, մարդահամարային տեղամասերի վարիչների և նրանց օգնականների մարդահամարի հարցերով հրահանգավորումն անցկացվում է ՀՀ Ազգային վիճակագրական ծառայության մարդահամարի վարչության պլանավորման և ծրագրամեթոդաբանության բաժնի աշխատակիցների կողմից, հրահանգիչ-հսկիչների հրահանգավորումը` վիճակագրության տարածքային ստորաբաժանման ղեկավարը և/կամ նրա մարդահամարի գծով տեղակալը, հաշվարարներինը` մարդահամարային տեղամասերի վարիչները և նրանց օգնականները` համապատասխան տեղամասերի հրահանգիչ-հսկիչների մասնակցությամբ:
Հիմնական անձնակազմի հետ միաժամանակ հրահանգավորվում է նաև վճարվող ռեզերվը:
Մարդահամարային կադրերի հրահանգավորումը պարտադիր կերպով պետք է ուղեկցվի մարդահամարի հարցաթերթի և այլ փաստաթղթերի փորձնական լրացմամբ և նրանց պատրաստվածության ստուգմամբ:
Մարդահամարի փաստաթղթերի լրացման կարգը չյուրացրած անձանց չի կարելի թույլատրել մասնակցելու մարդահամարի անցկացման աշխատանքներին և անպայմանորեն պետք է փոխարինել կամ վերապատրաստել:
Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկների մարդահամարային անձնակազմի հրահանգավորումը ցանկալի է անցկացնել հիմնական անձնակազմից առանձին, բայց եթե նրանց թիվը շատ չէ` կարելի է միացնել հիմնական անձնակազմի խմբին: Քաղաքներում և գյուղական վայրերում աշխատելու համար հաստատված մարդահամարային անձնակազմը հրահանգավորվում է, որպես կանոն, 25 մարդուց ոչ ավելի խմբերով:
Մարդահամարն անցկացնող կադրերի տեղաբաշխումն ըստ տեղամասերի պետք է կատարել հրահանգավորումից և գիտելիքների ստուգումից հետո (ավելի լավ պատրաստվածներին` պետք է կցել աշխատանքի ավելի դժվար տեղամասերում) և պետք է ավարտել մինչև շինությունների նախնական շրջագայություն սկսելը:
Մարդահամարային կադրերի հրահանգավորման պլանը կազմվում է կազմպլանի 8Կ ձևում:
Պ Լ Ա Ն
Զանգվածային-բացատրական աշխատանքների
19. Մարդահամարի անցկացումը պահանջում է լայն բացատրական աշխատանք բնակչության շրջանում` մարդահամարի նպատակի, խնդիրների, անցկացման կարգի և ժամկետների մասին: Այդ աշխատանքի պլանը (Ձև 9Կ) պետք է բովանդակի տարածաշրջանի/քաղաքի, բնակչության շրջանում մարդահամարի նպատակների և խնդիրների, նրա անցկացման կարգի, ժամկետների և քաղաքացիների պարտականությունների պարզաբանման ուղղությամբ անհրաժեշտ միջոցառումներ: Պլանում անհրաժեշտ է նախատեսել տեղական մամուլի, ռադիոյի և հեռուստատեսության օգտագործումը` մարդահամարի նպատակների, նրա ծրագրի և անցկացման կարգի, ինչպես նաև մարդահամարի առանձին նախապատրաստական աշխատանքների կատարման ընթացքը լուսաբանելու համար: Հարկավոր է նախատեսել նաև մարդահամարի խնդիրների և նպատակների մասին զեկուցումների, զրույցների, ժողովների անցկացում գործող հիմնարկներում, կազմակերպություններում, ինչպես նաև զանգվածային-բացատրական աշխատանքների իրականացման հնարավոր այլ ձևեր:
ԲԱՑԱՏՐԱԳԻՐ
20. Կազմպլանին կցվում է բացատրագիր, որտեղ պետք է ցույց տրվեն նախապատրաստական աշխատանքների կատարումը, մարդահամարային շրջանացման առանձնահատկությունները, մարդահամարային անձնակազմի ծանրաբեռնվածության սահմանված նորմաների հիմնավորումը, կազմպլանի ձևերի պարզաբանումը: Պետք է հիմնավորել բնակեցման, կառուցապատման և այլ առանձնահատկությունների հետևանքով ծանրաբեռնվածության նորմաների իջեցման և առավելագույն ծանրաբեռնվածության գերազանցման դեպքերը: Անհրաժեշտ է ցույց տալ նաև նախատեսվող մարդահամարային կադրերի բնութագիրը` նշելով նրանց ներգրավման հիմնական աղբյուրները (ուսանողներ, ուսուցիչներ, դասախոսներ, չաշխատող անձինք և այլն):
Կազմակերպման պլանը բնութագրող ձԵՎերի լրացման կարգը ԵՎ դրանց փոխկապակցվածությունը
Ձև 1Կ «Քաղաքների հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի կազմը» - լրացվում է քաղաքներում յուրաքանչյուր հրահանգչական տեղամասի համար` նշելով յուրաքանչյուր հաշվային տեղամասի կազմը: Տների (շենքերի) գրառումն ըստ թաղամասերի, հնարավորության սահմաններում, պետք է համապատասխանեցնել տվյալ թաղամասի (զանգվածի) համար լրացված ձև-1 քաղաքայինում կատարված գրառմանը, որպեսզի հեշտացվի ձևերի համեմատումն իրար հետ: Հաշվային տեղամասի վերջին տան գրառումից հետո հաշվարկվում է ամբողջ տեղամասի հանրագումարը` ըստ 3-րդ (հաշվային տեղամասում տների քանակը) և 5-7 սյունակների (բնակարանների քանակը և բնակչության թվաքանակը):
8-րդ սյունակում գրանցվում է հիմնական հաշվային տեղամասի տարածքում գտնվող սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության հիմնարկի անվանումը և դրանցում տեղերի քանակը:
Բոլոր հաշվային տեղամասերի վերաբերյալ գրանցումները կատարելուց հետո` հաշվարկվում է հրահանգչական տեղամասի հանրագումարը:
Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկներում ստեղծված հաշվային տեղամասերը գրվում են հիմնական հաշվային տեղամասերի հանրագումարից հետո:
Ձև 2Կ «Քաղաքների մարդահամարային տեղամասի կազմը» - կազմվում է հրահանգչական տեղամասի 1Կ ձևի հիման վրա:
Յուրաքանչյուր հրահանգչական տեղամաս գրվում է առանձին տողով: 1-ին սյունակում նշվում է հրահանգչական տեղամասի համարը, 3-րդ սյունակում նշվում է թաղամասի (զանգվածի) համարը` 1Կ ձևի 2-րդ սյունակից: 4-8-րդ սյունակներում համապատասխան տվյալները փոխանցվում են 1Կ ձևից, 9-րդ սյունակում` միջին հաշվով մեկ հաշվային տեղամասի բնակչության թվաքանակը, իսկ 10-րդ սյունակում նշվում է սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության հիմնարկների անվանումը և դրանցում տեղերի քանակը:
Բոլոր հիմնական հրահանգչական տեղամասերը գրանցելուց հետո հաշվարկվում է մարդահամարային տեղամասի հանրագումարը:
Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկներում ստեղծված հրահանգչական և հաշվային տեղամասերը լրացվում են հիմնական հրահանգչական տեղամասերից հետո` նշելով հիմնարկի հասցեն և անվանումը, իսկ դրանց վերաբերյալ տվյալները` համապատասխան սյունակներում:
Բոլոր հրահանգչական տեղամասերի գրանցումից հետո (ինչպես հիմնական, այնպես էլ հիմնարկներում ստեղծված) հաշվարկվում է հանրագումարն ամբողջությամբ ըստ մարդահամարային տեղամասի:
Ձև 3Կ «Քաղաքների մարդահամարային շրջանացում» - լրացվում է մարդահամարային տեղամասի համար` 2Կ ձևի հիման վրա: 1-ին սյունակում դրվում է մարդահամարային տեղամասի համարը, 2-7-րդ սյունակներում փոխանցվում են 2Կ ձևի տվյալները, իսկ 8-12-րդ սյունակների տվյալները հաշվարկվում են:
Ձև 4Կ «Գյուղական վայրի մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի կազմը» - լրացվում է գյուղական վայրերում ստեղծված մարդահամարային տեղամասի համար` նշելով դրա կազմի մեջ մտնող ամեն մի հրահանգչական և հաշվային տեղամաս:
3-րդ սյունակում նշվում է հիմնական բնակավայրի հերթական համարը` հրահանգչական տեղամասի սահմաններում և դրա անվանումը: Եթե հիմնական բնակավայրն իր ենթակայության տակ ունի այլ բնակատեղեր և տներ, ապա այնուհետև գրվում է դրանց հերթական համարը` հիմնական բնակավայրի սահմանում և անվանումը:
4-րդ սյունակում գրվում է հիմնական բնակավայրի, ներառյալ այլ բնակատեղերի և հիմնական բնակատեղերի տների (շինությունների) և հեռու գտնվող տների (շինությունների) բնակչության թվաքանակը (առկա բնակչության թվաքանակին ավելացնելով բացակայողների թվաքանակը): 5-րդ և 6-րդ սյունակներում գրվում է ամեն մի բնակավայրում ստեղծված հաշվային տեղամասերի համարը և բնակչության թվաքանակը: Եթե բնակավայրը բաժանված է երկու և ավելի հաշվային տեղամասերի, ապա 3-րդ սյունակում կատարվում է «գյուղի մի մասը» գրառումը, իսկ 5-րդ և 6-րդ սյունակներում յուրաքանչյուր հաշվային տեղամասերի համարը, և բնակավայրի այդ մասի բնակչության թվաքանակը:
7-րդ սյունակում նշվում է այն սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսած հիմնարկների անվանումը, որոնցում ինքնուրույն հաշվային տեղամասեր չեն ստեղծվում:
Վերջին հաշվային տեղամասի գրառումից հետո հաշվարկվում է հրահանգչական տեղամասի հանրագումարն ամբողջությամբ, իսկ վերջին հրահանգչական տեղամասի գրառումից հետո` մարդահամարային տեղամասի հանրագումարը:
Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկներում ստեղծված հաշվային (հրահանգչական) տեղամասերը գրանցվում են հիմնական հաշվային (հրահանգչական) տեղամասերից հետո: Եթե տվյալ հիմնարկներում բնակվում է մշտական բնակչություն, ապա նրանց թվաքանակը նշվում է 6-րդ սյունակում:
Ձև 5Կ «Գյուղական վայրի մարդահամարային շրջանացում» - լրացվում է 4Կ ձևի հիման վրա` ըստ յուրաքանչյուր մարդահամարային տեղամասի: Առանձին տողով գրանցվում է յուրաքանչյուր մարդահամարային տեղամասի վերաբերյալ տվյալները:
Ձև 6Կ «Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության հիմնարկների ցուցակ» ձևում այդպիսի հիմնարկների գրանցումը տարվում է, սկզբում, ըստ քաղաքների, իսկ այնուհետև` ըստ գյուղական վայրերի: 6-8-րդ սյունակներում ցույց են տրվում մարդահամարային, հրահանգչական և հաշվային տեղամասերի համարները, ինչպես վերը նշված հիմնարկներում ստեղծված, այնպես էլ այն հիմնական տեղամասերի, որոնց կազմի մեջ դրանք մտել են:
Բոլոր հիմնարկների գրանցումից հետո կատարվում է հանրագումարի հաշվարկ ըստ տարածաշրջանի` քաղաքների և գյուղական վայրերի համար առանձին 4-8-րդ սյունակներում:
Անհրաժեշտ է ստուգել մտցվել են արդյոք 1Կ-4Կ ձևերում գրանցված բոլոր հիմնարկների վերաբերյալ տվյալները ձև 6Կ-ի համապատասխան հաշվային, հրահանգչական և մարդահամարային տեղամասերի կազմում:
Ձև 7Կ «Մարդահամարային կադրերի պահանջարկը» - լրացվում է 3Կ, 5Կ և 6Կ ձևերի հիման վրա: Սկզբում լրացվում են քաղաքների, այնուհետև գյուղական վայրերի վերաբերյալ տեղեկությունները: Այս ձևում առանձին տողով լրացվում է յուրաքանչյուր քաղաքի, իսկ գյուղական վայրում յուրաքանչյուր մարդահամարային տեղամասի վերաբերյալ տվյալները:
Ձև 8Կ «Մարդահամարային կադրերի ուսուցման պլան» - լրացվում է 7Կ ձևի հիման վրա: Այս ձևում մարդահամարային կադրերի վերաբերյալ գրանցումները տարվում են ըստ յուրաքանչյուր քաղաքի, իսկ դրանցում` ըստ յուրաքանչյուր մարդահամարային տեղամասի: Կադրերի ընդհանուր թվաքանակը պետք է համապատասխանի 7Կ ձևի 4, 8, 13 և 14-րդ սյունակներին:
Ձև 9Կ «Բնակչության շրջանում զանգվածային-բացատրական աշխատանքների կազմակերպման պլան» - լրացվում է փորձնական մարդահամարի անցկացման նպատակի, խնդիրների, անցկացման կարգի և ժամկետների մասին բնակչության շրջանում կատարվելիք բացատրական աշխատանքների բովանդակությունը, դրանց կատարման ժամկետները, ինչպես նաև նշվում է, թե ում կողմից են իրականացվում այդ աշխատանքները:
Ձև 1Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Քաղաքների հրահանգչական ԵՎ հաշվային տեղամասերի կազմը
Քաղաք_____________Մարդահամարային տեղամաս N____ Հրահանգչական տեղամաս N____
Հրահանգիչ-հսկիչ ____________Հրահանգչական տեղամասի հասցեն__________________
Հրահանգչական տեղամասի սահմանների նկարագրությունը_______________________
Հաշվային տեղամասի համարը և հաշվարարի ազգանունը |
Թաղամասի համարը, փողոցի, նրբանցքի, անցուղու և այլնի անվանումը |
Տան (շենքի) համարը |
Հիմնարկի անվանումը, որին պատկանում է շենքը (տունը) կամ սեփականատիրոջ ազգանունը, անվան և հայրանվան սկզբնատառերը |
Բնակելի և ոչ բնակելի շինությունների քանակը |
Դրանցում |
Ինքնուրույն հաշվային տեղամաս չհանդիսացող, հրահանգչական տեղամասի մեջ մտնող սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկի անվանումը և դրանցում տեղերի քանակը | |
բնակարաններ |
բնակչություն | ||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 2Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Քաղաքների մարդահամարային տեղամասի կազմը
Քաղաք_________Մարդահամարային տեղամաս N____ Մարդահամարային տեղամասի վարիչ ____
Մարդահամարային տեղամասի հասցեն
_______________________________________________________________
Մարդահամարային տեղամասի սահմանների
նկարագրությունը____________________________________________________
Հրահանգչական տեղամասի համարը |
Հրահանգիչ– հսկիչի ազգանունը |
Հրահանգչական տեղամասի մեջ մտնող թաղամասերի համարները։ Եթե թաղամասը մտնում է ոչ ամբողջությամբ, նշել փողոցների անվանումները և տների համարները |
Հրահանգչական տեղամասի կազմում ըստ հիմնական հաշվային տեղամասի ընդգրկված են |
Միջին հաշվով մեկ հաշվային տեղամասի բնակչության թվաքանակը |
Ինքնուրույն հաշվային տեղամաս չհանդիսացող, հրահանգչական տեղամասի մեջ մտնող սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկի անվանումը և դրանցում տեղերի քանակը | ||||
տներ (շենքեր) |
բնակելի և ոչ բնակելի շինություններ |
բնակարաններ |
բնակչություն |
հաշվային տեղամասեր | |||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 3Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Քաղաքների մարդահամարային ՇՐՋԱՆԱՑՈՒՄ
(բացառությամբ սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության հիմնարկների)
Քաղաք___________________
Մարդահամարային տեղամասի համարը
|
Մարդահամարային տեղամասում |
Կազմակերպվում են տեղամասեր |
Միջին հաշվով հրահանգչական տեղամասում |
Միջին հաշվով հաշվային տեղամասում | |||||||
տներ |
բնակելի և ոչ բնակելի շինությունների քանակը |
բնակա- |
բնակ- |
հրահանգ- |
հաշ-
|
տներ |
բնակ- |
հաշվային տեղա- |
տներ (սյունակ 2:7) |
բնակչություն (սյունակ 5:7) | |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 4Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Գյուղական վայրի մարդահամարային, հրահանգչական ԵՎ հաշվային տեղամասերի կազմը
Մարզ________________ Տարածաշրջան _____________________________
Մարդահամարային տեղամաս N _______________Մարդահամարային տեղամասի վարիչ ______
Մարդահամարային տեղամասիհասցեն ____________________________________________________
Հրահանգչական տեղամասի համարը |
Հրահանգչական տեղամասի հասցեն և հրահանգիչ-հսկիչի ազգանուն, անուն, հայրանունը |
Գյուղական համայնքի, բնակավայրի հերթական համարը և անվանումը |
Բնակչության թվաքանակը բնակավայրում |
Հաշվային տեղամասի համարը |
Բնակչության թվաքանակը հաշվային տեղամասում |
Սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկների անվանումը և դրանցում տեղերի քանակը |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 5Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
ԳՅՈՒՂԱԿԱՆ ԲՆԱԿԱՎԱՅՐԵՐԻ մարդահամարային ՇՐՋԱՆԱՑՈՒՄ
(բացառությամբ սոցիալական նշանակության և ժամանակավոր բնակության հիմնարկների)
Մարզ___________________
Տարածաշրջան ______________________________________
Մարդահամարային տեղամասի համարը |
Մարդահամարային տեղամասում |
Կազմակերպվում են տեղամասեր |
Միջին հաշվով մեկ հրահանգչական տեղամասում |
Միջին հաշվով մեկ հաշվային տեղամասի բնակչության թվաքանակը | ||||
գյուղական համայնքնե րի քանակը |
բնակավայրեր |
բնակչություն |
հրահանգչական |
հաշվային |
բնակչություն |
հաշվային տեղամասեր | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 6Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Սոցիալական նշանակության ԵՎ ժամանակավոր բնակության հիմնարկների ցուցակ
(մանկատներ, ծերերի և հաշմանդամների տներ, հյուրանոցներ, գիշերօթիկ դպրոցներ, դպրոցներին կից գիշերօթիկներ և նման այլ հիմնարկներ)
Մարզ___________________
Տարածաշրջան______________________________________
Հիմնարկի հերթական համարը |
Հիմնարկի անվանումը |
Հասցեն |
Մշտական բնակչություն թվաքանակը |
Տեղերի քանակը |
Տեղամասերի համարները | ||
մարդահամարային |
հրահանգչական |
հաշվային | |||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 7Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Մարդահամարային կադրերի պահանջարկը
Մարզ___________________
Տարածաշրջան ______________________________________
Քաղաքների անվանումը, գյուղական վայրերում մարդահա-մարային տեղամասի համարը |
Մարդահամարային տեղամասի վարիչներ` և նրանց օգնականներ |
Հրահանգիչ-հսկիչներ |
Հաշվարարներ |
Ընդամենն անհրաժեշտ են մարդահա-մարային կադրեր (սյունակներ 4+8+13) | |||||||||
հիմնական կոնտինգենտ |
ռեզերվ |
ընդամենը |
հիմնական կոնտինգենտ |
ռեզերվ |
սոցիալական նշանակության և ժամանա-կավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկ-ներում |
ընդամենը |
հիմնական կոնտինգենտ |
ռեզերվ |
այդ թվում՝ վճարվող |
սոցիալական նշանակության և ժամանա-կավոր բնակության համար նախատեսված հիմնարկ-ներում |
ընդամենը | ||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ձև 8Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Հրահանգիչ-հսկիչների ԵՎ հաշվարարների (ներառյալ ռեզերվը) հրահանգավորման ԵՎ նրանց պատրաստվածության ստուգման պլան
Մարզ___________________
Տարածաշրջան ______________________________________
Մարդահամարային տեղամասի համարը |
Հրահանգավորվողների կատեգորիաները |
Խմբի համարը |
Խմբում մասնակիցների քանակը |
Հրահանգավոր ման օրերը |
Հրահանգավորումն անցկացնելու վայրը |
Ով է անցկացնում հրահանգավորումը |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
•• |
• |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
Ձև 9Կ
ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ վիճակագրական ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆ |
Հաստատված է |
Բնակչության շրջանում զանգվածային-բացատրական աշխատանքների անցկացման պլան
Մարզ___________________
Տարածաշրջան ______________________________________
Հերթական Աշխատանքի Կատարման Կատարողները 1 2 3 4
համարը
բովանդակությունը
ժամկետը
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
05.05.2006, N 06-Ն | 11.06.2006, թիվ 11 |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|