ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
19 հունիսի 2000 թվականի N 362
քաղ. Երևան
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԿԵՆՏՐՈՆԱԿԱՆ ԱՊԱՐԱՏԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2000 թվականի մայիսի 20-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կառուցվածքում փոփոխություններ կատարելու մասին» հրամանագրին և Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2000 թվականի մայիսի 25-ի «Հայաստանի Հանրապետության Նախագահի 2000 թվականի մայիսի 20-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կառուցվածքում փոփոխություններ կատարելու մասին» հրամանագրի կատարմանն ուղղված միջոցառումների մասին» N 289 որոշմանը համապատասխան`
1. Հաստատել`
ա) Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության կանոնադրությունը (կցվում է).
բ) Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության կենտրոնական ապարատի կառուցվածքը (կցվում է):
2. Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1998 թվականի նոյեմբերի 6-ի «Պետական կառավարման մարմինների աշխատողների առավելագույն թվաքանակ և ղեկավարների տեղակալների թվաքանակ սահմանելու մասին» N 620 որոշման (Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2000 թվականի մայիսի 1-ի N 233 որոշման խմբագրությամբ) հավելվածում կատարել հետևյալ փոփոխությունը`
ա) 4-րդ տողը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.
«4. ՀՀ առողջապահության նախարարություն 73,5 3 - »:
3. Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների և էկոնոմիկայի նախարարությանը` 15-օրյա ժամկետում` սահմանված կարգով Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն ներկայացնել առաջարկություն Հայաստանի Հանրապետության 2000 թվականի պետական բյուջեում համապատասխան փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ:
4. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2000 թվականի մայիսի 1-ի «Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության և սոցիալական ապահովության նախարարության կանոնադրությունն ու կենտրոնական ապարատի կառուցվածքը հաստատելու մասին» N 233 որոշման 1-ին կետը:
Հայաստանի Հանրապետության |
Ա. Մարգարյան |
Հաստատված է |
Կ Ա Ն Ո Ն Ա Դ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության
I. Ընդհանուր դրույթներ
1. Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարությունը (այսուհետև` նախարարություն) գործադիր իշխանության հանրապետական մարմին է:
2. Նախարարությունը գործում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը համապատասխան և իր առջև դրված խնդիրները լուծելու նպատակով իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ ու սույն կանոնադրությամբ իրեն վերապահված լիազորությունները:
3. Նախարարությունն իր իրավասության սահմաններում Հայաստանի Հանրապետության անունից իր գործողություններով կարող է ձեռք բերել ու իրականացնել գույքային և անձնական ոչ գույքային իրավունքներ ու պարտականություններ, ինչպես նաև հանդես գալ դատարանում:
4. Նախարարությունն իր իրավասության սահմաններում ընդունում է գերատեսչական նորմատիվ ակտեր:
5. Նախարարությունն ունի Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով և իր անվամբ կնիք, դրոշմակնիք, ձևաթուղթ:
6. Նախարարության կենտրոնական ապարատի պահպանման համար անհրաժեշտ ծախսերի ֆինանսավորումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցների հաշվին:
II. Նախարարության հիմնական խնդիրներն ու գործառույթները
7. Նախարարության հիմնական խնդիրներն են`
ա) առողջապահական զարգացման քաղաքականության, ամենամյա պետական նպատակային ծրագրերի մշակումը և իրականացումը.
բ) համակարգի գործունեության կազմակերպումը, կառավարումը և ֆինանսավորումը.
գ) հանրային առողջապահության, բնակչության հիգիենիկ և հակահամաճարակային անվտանգության ապահովումը.
դ) բնակչության առաջնային և մասնագիտացված բժշկական օգնության ու ծառայությունների ապահովումը.
ե) արտակարգ իրավիճակներում բնակչության բժշկական ապահովության իրականացումը.
զ) բժշկական պարտադիր և կամավոր ապահովագրության համակարգի ներդրումը.
է) առողջապահության ոլորտում միջազգային և միջգերատեսչական համագործակցության ապահովումը.
ը) բնակչության առողջական վիճակի ուսումնասիրությունը, հաշմանդամության ու մահացության նվազեցման և կյանքի տևողության ավելացման ծրագրերի մշակումն ու իրականացումը.
թ) առողջապահության ոլորտին առնչվող օրենսդրական ակտերի մշակումն ու դրանք սահմանված կարգով ներկայացնելը:
8. Նախարարության հիմնական գործառույթներն են`
ա) բժշկական օգնության որակի չափորոշիչների ու չափանիշների մշակումը և դրանց նկատմամբ վերահսկողությունը.
բ) արտակարգ իրավիճակներում բնակչության առաջնահերթ բժշկական օգնության ապահովումը.
գ) մարզային առողջապահական կազմակերպությունների գործունեությունն ապահովող նորմատիվ փաստաթղթերի մշակումը և հաստատումը.
դ) նախարարության կազմակերպամեթոդական աշխատանքներն ապահովող նորմատիվ փաստաթղթերի մշակումը և այդ աշխատանքների իրականացումը.
ե) համակարգի վիճակի վերաբերյալ տեղեկատվության ստացումը և վերլուծությունը.
զ) նախարարության համակարգի ընկերությունների և հիմնարկների` սահմանված կարգով ֆինանսավորումը, դրանց հաշվապահական հաշվեկշիռների ընդունումն ու ամփոփումը.
է) ոլորտում կառուցվածքային բարեփոխումների իրականացումը, գիտական նվաճումների ներդրումը, նյութատեխնիկական հագեցվածության, տեխնիկական և տեխնոլոգիական զարգացման քաղաքականության մշակումն ու իրականացումը.
ը) սանիտարական նորմերի ու կանոնների մշակումը, իրականացումը և դրանց նկատմամբ վերահսկողությունը.
թ) հիգիենիկ և հակահամաճարակային միջոցառումների մշակումն ու դրանց նկատմամբ վերահսկողությունը.
ժ) բնակչության առողջության վրա շրջակա միջավայրի ազդեցության գործոնների հիգիենիկ հետազոտությունների կազմակերպումը.
ժա) վարակիչ և զանգվածային ոչ վարակիչ հիվանդությունների ու թունավորումների կանխարգելման նպատակով սանիտարահիգիենիկ և հակահամաճարակային միջոցառումների կազմակերպումը.
ժբ) բնակչության բժշկահիգիենիկ կրթության կազմակերպումը.
ժգ) մոր և մանկան առողջության պահպանման ծրագրերի ու միջոցառումների մշակումը և իրականացումը.
ժդ) բժշկական օգնության և ծառայությունների տեսակների ցանկի մշակումը, բուժօգնության որակի նկատմամբ վերահսկողությունը.
ժե) բժշկական և դեղագործական գործունեություն իրականացնող բուժաշխատողների և կազմակերպությունների մասնագիտական լիցենզավորումը.
ժզ) բժշկական կադրերի պատրաստման, մասնագիտացման և շարունակական կրթման քաղաքականության մշակումն ու իրականացումը.
ժէ) անվճար բուժօգնության շրջանակներում դեղերի կենտրոնացված գնումների կազմակերպումը և դրանց նկատմամբ վերահսկողությունը.
ժը) հանրապետությունում արտադրվող և հանրապետություն ներմուծվող դեղորայքի տեսակների ու որակի նկատմամբ պետական վերահսկողության և դեղերի պետական գրանցման կազմակերպումը.
ժթ) առողջապահության բնագավառում այլ պետությունների և միջազգային կազմակերպությունների հետ սահմանված կարգով համագործակցության իրականացումը.
ի) Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական զարգացման տարեկան և հեռանկարային ծրագրերի մշակմանը մասնակցությունը.
իա) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված այլ խնդիրների և գործառույթների իրականացումը:
III. Նախարարության աշխատանքների կազմակերպումը
9. Նախարարության համակարգը ներառում է նախարարության ենթակայության հիմնարկները և կազմակերպությունները:
10. Նախարարությունը`
ա) սույն կանոնադրությամբ սահմանված խնդիրներն ու գործառույթներն իրականացնում է իրեն վերապահված լիազորությունների շրջանակներում` չխախտելով համակարգի հիմնարկների և կազմակերպությունների` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված ինքնուրույնությունը.
բ) մյուս պետական մարմինների հետ միջճյուղային հարցերի մշակման և լուծման համար իրականացնում է գործարար կապեր ու համագործակցություն.
գ) անհրաժեշտության դեպքում Հայաստանի Հանրապետության նախարարությունների և գերատեսչությունների հետ համատեղ արձակում է հրամաններ, համագործակցում պետական կառավարման տարածքային մարմինների հետ.
դ) սահմանված կարգով մասնակցում է իր իրավասությանը պատկանող հարցերի վերաբերյալ միջազգային պայմանագրերի (համաձայնագրերի) նախագծերի մշակմանն ու քննարկմանը.
ե) կազմակերպում է քաղաքացիների և իրավաբանական անձանց նամակների (դիմումներ, բողոքներ) ժամանակին քննարկումը, հասնելով դրանցում բարձրացված հարցերի ճիշտ և արդարացի լուծմանը, ինչպես նաև միջոցներ է ձեռնարկում նամակներում հաղորդվող` նախարարության համակարգի գործունեության մեջ տեղ գտած թերությունների վերացման համար:
11. Նախարարությունը գլխավորում է նախարարը, որին պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է Հայաստանի Հանրապետության Նախագահը` Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի առաջարկությամբ:
Նախարարի տեղակալներին, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության գլխավոր սանիտարական բժշկին պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է Հայաստանի Հանրապետության վարչապետը` խորհրդակցելով նախարարի հետ: Նախարարի բացակայության ժամանակ, նրա հանձնարարությամբ, նախարարի պարտականությունները կատարում է նախարարի տեղակալը:
12. Նախարարը`
ա) ղեկավարում է նախարարության համակարգի ընթացիկ գործունեությունը, պատասխանատու է նախարարության սույն կանոնադրությամբ սահմանված խնդիրների ու գործառույթների իրականացման համար.
բ) սահմանում է իր տեղակալների, կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների իրավասությունների սահմանները, հաստատում նախարարության կենտրոնական ապարատի կառուցվածքային ստորաբաժանումների, ենթակա հիմնարկների և կազմակերպությունների կանոնադրությունները.
գ) ներկայացնում է նախարարությունը Հայաստանի Հանրապետությունում, այլ պետություններում և միջազգային կազմակերպություններում.
դ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ իրեն վերապահված իրավասության սահմաններում կամ հատուկ լիազորությունների առկայության դեպքում ներկայացնում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը կամ Հայաստանի Հանրապետությունն այլ պետություններում և միջազգային կազմակերպություններում.
ե) նախարարության, իսկ հատուկ լիազորությունների առկայության դեպքում նաև Հայաստանի Հանրապետության կամ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության անունից ստորագրում է Հայաստանի Հանրապետության միջազգային պայմանագրեր.
զ) տալիս է լիազորագրեր, կնքում քաղաքացիական-իրավական և աշխատանքային պայմանագրեր, պաշտոնի նշանակում և պաշտոնից ազատում է նախարարության կենտրոնական ապարատի կառուցվածքային ստորաբաժանումների ղեկավարների ու աշխատողների, համակարգի հիմնարկների և կազմակերպությունների ղեկավարներին.
է) Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի հաստատմանն է ներկայացնում նախարարության կանոնադրությունը, կենտրոնական ապարատի կառուցվածքը, կոլեգիայի կազմը և կենտրոնական ապարատի աշխատողների թիվը.
ը) սահմանված կարգով խրախուսում և կարգապահական ներգործության միջոցներ է կիրառում ոլորտի աշխատողների նկատմամբ.
թ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ իրեն վերապահված իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ և տալիս ցուցումներ.
ժ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ստեղծում, վերակազմակերպում և դադարեցնում է համակարգի հիմնարկների ու կազմակերպությունների գործունեությունը.
ժա) հաստատում է նախարարության կոլեգիայի նիստերի նախապատրաստման, հրավիրման, անցկացման և որոշումների ընդունման կարգը.
ժբ) իրականացնում է իրավաբանական անձանց մասնակցի (բաժնետիրոջ) իրավասությունները` Հայաստանի Հանրապետությանը պատկանող և նախարարության կառավարմանը վերապահված բաժնետոմսերի մասով, կամ այդ իրավասությունների իրականացումը լիազորում է նախարարության պաշտոնատար անձանց.
ժգ) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ իրեն վերապահված այլ լիազորություններ:
13. Նախարարությունը համակարգի կառավարման հարցերը քննարկում և լուծում է կոլեգիալության ու միանձնյա ղեկավարման սկզբունքների զուգակցման, ինչպես նաև որոշակի առաջադրանքների կատարման համար պաշտոնատար անձանց իրավասությունների հստակ սահմանման հիման վրա:
14. Նախարարությունում ստեղծվում է կոլեգիա, որի անդամների թիվը և անհատական կազմը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության վարչապետը:
Կոլեգիայի կազմի մեջ մտնում են նախարարը (կոլեգիայի նախագահ), նախարարի տեղակալները, Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր պետական առողջապահական գործակալության պետը` ի պաշտոնե, նախարարության կենտրոնական ապարատի կառուցվածքային ստորաբաժանումների, համակարգի հիմնարկների, կազմակերպությունների ղեկավարներ:
Կոլեգիայի նիստերին կարող են մասնակցել քննարկվող հարցերին առնչվող այլ անձինք:
15. Կոլեգիայի նիստերը գումարվում են առնվազն յուրաքանչյուր ամիսը մեկ անգամ, որոնցում քննության են առնվում ոլորտի զարգացման հարցերը, սոցիալ-տնտեսական զարգացման ծրագրերի, Հայաստանի Հանրապետության օրենքների, այլ իրավական ակտերի, նախարարի հրամանների, հրահանգների նախագծերը, համակարգի հիմնարկների և կազմակերպությունների գործնական ղեկավարման, ղեկավար կադրերի ընտրության ու տեղաբաշխման հարցերը, նախարարության վարչությունների և բաժինների, համակարգի հիմնարկների ու կազմակերպությունների հաշվետվությունները և նախարարության լիազորությունների հետ կապված այլ հարցեր:
16. Կոլեգիայի նիստերին նրա անդամների ներկայությունը պարտադիր է: Կոլեգիայի նիստն իրավազոր է, եթե նիստին մասնակցում է կոլեգիայի անդամների կեսից ավելին: Կոլեգիայի որոշումներն ընդունվում են ձայների պարզ մեծամասնությամբ և կենսագործվում նախարարի հրամաններով:
17. Նախարարի և կոլեգիայի անդամների միջև տարաձայնությունների առկայության դեպքում նախարարը կենսագործում է իր որոշումը` ծագած տարաձայնությունների մասին զեկուցելով Հայաստանի Հանրապետության վարչապետին: Կոլեգիայի անդամը (անդամները) ծագած տարաձայնությունների մասին կարող է (են) իր (իրենց) կարծիքը հայտնել Հայաստանի Հանրապետության վարչապետին:
18. Նախարարին կից ստեղծվում են գիտնականներից և մասնագետներից կազմված` առողջապահության հարցերով զբաղվող հասարակական հիմունքներով գործող խորհրդատվական, գիտավերլուծական մարմին հանդիսացող գիտամեթոդական խորհուրդ և այլ խորհուրդներ:
19. Նախարարությունը կազմակերպում է կենտրոնական ապարատի և համակարգի աշխատողների մասնագիտական որակավորման բարձրացման, նրանց վերապատրաստման աշխատանքները, անցկացնում կենտրոնական ապարատի աշխատողների ատեստավորում, համակարգում է ղեկավար կադրերի ընտրության, վերապատրաստման և տեղաբաշխման աշխատանքները:
Հաստատված է |
Կ Ա Ռ ՈՒ Ց Վ Ա Ծ Ք
Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարության կենտրոնական ապարատի
Բժշկական օգնության կազմակերպման վարչություն
Մոր և մանկան առողջության պահպանման վարչություն
Հիգիենիկ և հակահամաճարակային հսկողության վարչություն
Առողջապահության էկոնոմիկայի վարչություն
Կրթության և կադրերի վարչություն
իջազգային կապերի վարչություն
Հատուկ ծրագրերի և արտակարգ իրավիճակների վարչություն
Առողջապահության քաղաքականության վարչություն
Դեղորայքային և տեխնոլոգիական ապահովման վարչություն
Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
Վերահսկողության տեսչություն
Գործերի կառավարչություն
Առաջին բաժին
Նախարարի աշխատակազմ
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
28.12.2002, N 797-Ն | 08.01.2003, N 362 |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|