Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 413
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (06.08.1998-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2000.02.28/3(101)
Ընդունող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ընդունման ամսաթիվ
14.07.1998
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
14.07.1998
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
06.08.1998

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՊԵՏ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

14 հուլիսի 1998 թվականի N 413
քաղ. Երևան

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԵՂԵԳՆԱՁՈՐ-ԱՅՐՈՒՄ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ԾՐԱԳԾԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1998 թվականի հուլիսի 3-ի N 387 որոշմամբ ստեղծված միջգերատեսչական հանձնաժողովի Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի հիմնական ուղղության վերաբերյալ ակտը (կցվում է):

2. Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի կառուցման պատվիրատու ճանաչել Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի նախարարությունը:

3. Հայաստանի Հանրապետության տրանսպորտի նախարարությանը`

ա) մինչև 1998 թվականի հուլիսի 25-ը կազմել Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի նախագծային առաջադրանքը` այն համաձայնեցնելով շահագրգիռ նախարարությունների և գերատեսչությունների հետ.

բ) մինչև 1998 թվականի սեպտեմբերի 15-ը ավարտել Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի Եղեգնաձոր-մԱՐՏՈՒՆԻ հատվածի «տեխնիկական նախագիծ» փուլի մշակումը.

գ) մինչև 1999 թվականի հունիսի 1-ը ավարտել Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի Մարտունի-Այրում հատվածի «տեխնիկական նախագիծ» փուլի մշակումը:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Դարբինյան

 

ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ Է
ՀՀ 
վարչապետի 1998 Թ.
ՀՈՒԼԻՍԻ 14-Ի N 413 ՈՐՈՇՄԱՄԲ

 

Ա Կ Տ

 

ԵՂԵԳՆԱՁՈՐ-ԱՅՐՈՒՄ ՄԻՋՊԵՏԱԿԱՆ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼԱՅԻՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ԾՐԱԳԾԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1998 թվականի հուլիսի 3-ի n 387 որոշմամբ ստեղծված միջգերատեսչական հանձնաժողովը հետևյալ կազմով`

 

Ֆ. Փիրումյան - ՀՀ քաղաքաշինության նախարար (հանձնաժողովի նախագահ)
Ա. Ավանյան - ՀՀ տրանսպորտի նախարարի տեղակալ
Խ. Դումիկյան - ՀՀ գյուղատնտեսության նախարարի տեղակալ
Ֆ. Զաքարյան - ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարի տեղակալ
Ս. Պապյան - ՀՀ բնապահպանության նախարարի առաջին տեղակալ
Ս. Պետրոսյան - ՀՀ էներգետիկայի նախարարի տեղակալ
Ռ. Հարությունյան - ՀՀ փոստի և հեռահաղորդակցության նախարարի տեղակալ

 

ուսումնասիրեց Հայաստանի Հանրապետության քաղաքաշինության նախարարության 1998 թվականի հուլիսի 1-ի n 91 հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի առաջարկությունները Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի ընտրության վերաբերյալ:

Ճանապարհի ծրագծի ուղղության համար ուսումնասիրվել է երեք տարբերակ`

Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան-Դիլիջան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում.

Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան-Դիլիջան-Իջևան-Նոյեմբերյան-Այրում.

Եղեգնաձոր-Ուրցաձոր-Երևան-Ապարան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում:

Ծրագծի ընտրության համար առաջարկվել է` Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան- Դիլիջան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում տարբերակը:

 

Ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի առաջարկվող տարբերակի նկարագրությունը

 

Եղեգնաձոր-Այրում ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագիծն անցնում է Հայաստանի Հանրապետության Վայոց ձորի, Գեղարքունիքի, Տավուշի և Լոռու մարզերով` երկարությունը 289 կմ:

Եղեգնաձոր-Այրում ավտոմոբիլային ճանապարհի ծրագծի Եղեգնաձոր-Մարտունի- Սևան-Դիլիջան-Վանաձոր-Ալավերդի-Այրում ուղղությունն ունի հետևյալ կարևոր առավելությունները`

ա) անցնում է հանրապետության տարածքի խորքով.

բ) նպատակահարմար է քաղաքաշինական և տնտեսական ռազմավարության տեսանկյունից`

շրջանցում է կենտրոնի խիտ բնակեցված և խիստ ծանրաբեռնված ագլոմերացիան,

Սևանի ավազանը հանում է տրանսպորտային կղզիացումից,

հանրապետության հյուսիսային և հարավային տարաձայնությունների միջև ստեղծում է ուղևորաբեռնափոխադրումների անմիջական հնարավորություն.

գ) գյուղատնտեսական նշանակության հողերի նվազագույն իրացում.

դ) Սևանա լճի երկայնքով, մոտ 80 կմ, հանրապետական և միջազգային տուրիզմի զարգացման հնարավորություն է ընձեռնում:

Ավտոմոբիլային ճանապարհի առաջարկվող ծրագծի անցկացման որոշակի բարդություններ կլինեն Սելիմի և Դիլիջանի լեռնանցքներում, բնակավայրերի շրջանցումներում:

 

Եզրակացություն

 

Միջգերատեսչական հանձնաժողովն առաջարկում է`

1. Եղեգնաձոր-Այրում միջպետական նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհի հիմնական ծրագիծն ընդունել Եղեգնաձոր-Մարտունի-Սևան-Դիլիջան-Վանաձոր- Ալավերդի-Այրում ուղղությամբ:

2. Նախագծվող ճանապարհը նախատեսել տեխնիկական 2-րդ կարգի: Ճանապարհային պատվածքի կրողունակությունը հաշվարկել ավտոմեքենայի մեկ առանցքի վրա ընկնող բեռի` 11,5 տոննա մեծությամբ:

3. Նախագիծն իրականացնել երկու փուլով` «Տեխնիկական նախագիծ» և «Աշխատանքային ծրագրեր»:

«Տեխնիկական նախագիծ» փուլը մշակել երկու հերթով`

ա) առաջին հերթը` Եղեգնաձոր-Մարտունի հատվածի համար.

բ) երկրորդ հերթը` Մարտունի-Այրում հատվածի համար:

Առաջին փուլի առաջին հերթի նախագծի սահմանված կարգով հաստատումից հետո իրականացնել շինարարական աշխատանքները:

4. Տեխնիկական նախագծի փուլում ուսումնասիրել Սևան-Դիլիջան կիսակառույց թունելի օգտագործման և ծրագծի բնակավայրերի շրջանցման հնարավորությունները:

5. Նախագծում նախատեսել ճանապարհատրանսպորտային և սպասարկման օբյեկտների ենթակառուցվածքի տեղաբաշխման սխեմայի մշակումը:

6. Այն հատվածներում, որտեղ հնարավոր է` ճանապարհի ծրագծի անցկացումը նախատեսել 1-ին տեխնիկական կարգի նորմերին համապատասխան:

 

Հայաստանի Հանրապետության միջազգային նշանակության ավտոմոբիլային ճանապարհների հեռանկարային ցանցի ուրվագիծ

Ներմուծեք նկարագրությունը_17510