«Վավերացնում եմ»
Հայաստանի Հանրապետության
Նախագահ Ռ. Քոչարյան
22 դեկտեմբերի 2003 թ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
11 դեկտեմբերի 2003 թվականի N 1673-Ն
ՓՈՔՐ ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐՈՒԹՅԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով «Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության պետական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 4-րդ հոդվածի պահանջներով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1. Հաստատել փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության 2004 թվականի ծրագիրը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
|
Ա. Մարգարյան |
|
|
ՀՀ կառավարության 2003 թվականի |
2004 Թ Վ Ա Կ Ա Ն Ի Ծ Ր Ա Գ Ի Ր
ՓՈՔՐ ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐՈՒԹՅԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ
I. ԾՐԱԳՐԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ
Փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության 2004 թվականի ծրագրի (այսուհետ` ծրագիր) մշակման և իրականացման հիմքը 2000 թվականի դեկտեմբերի 5-ի «Փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքն է:
Ծրագրի մշակման համար հիմք են հանդիսացել նաեւ`
ա) 2003 թվականի հունիսին Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի կողմից ընդունված Հայաստանի Հանրապետության կառավարության գործունեության ծրագիրը,
բ) Հայաստանում փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման քաղաքականության և ռազմավարության հիմնադրույթները (Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2000 թվականի օգոստոսի 3-ի նիստի N 32 արձանագրության 3-րդ կետ),
գ) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի դեկտեմբերի 26-ի «Հայաստանի Հանրապետության 2003 թվականի գործունեության միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին» N 2141-Ն որոշումը,
դ) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի դեկտեմբերի 19-ի N 2172-Ն որոշմամբ հաստատված` փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության 2003 թվականի ծրագիրը,
ե) Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի օգոստոսի 8-ի N 994-Ն որոշմամբ հաստատված` աղքատության հաղթահարման ռազմավարական ծրագիրը:
II. ԾՐԱԳՐԻ ՆՊԱՏԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ
Ծրագրի նպատակները և խնդիրներն են`
ա) փոքր և միջին ձեռնարկատիրության (այսուհետ` ՓՄՁ) սուբյեկտներին աջակցության համապատասխան ենթակառուցվածքների ստեղծումը և ամրապնդումը.
բ) ՓՄՁ-ի սուբյեկտների ֆինանսական և ներդրումային հնարավորությունների ընդլայնումը,
գ) ՓՄՁ-ի սուբյեկտների արտաքին տնտեսական գործունեության ընդլայնումը,
դ) ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում նորարարությունների և ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրմանն աջակցությունը,
ե) ՓՄՁ-ի սուբյեկտների որակի կառավարման միջազգային ստանդարտների ներդրմանն աջակցությունը,
զ) ՓՄՁ-ի սուբյեկտների` գործարար տեղեկատվության, խորհրդատվության, ուսուցման ծառայություններից օգտվելու հնարավորությունների ընդլայնումը:
III. ԾՐԱԳՐԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՄԱԿԱՐԳԸ
2004 թվականի համար նախատեսված ծրագրային միջոցառումների համակարգն ընդգրկում է ՓՄՁ-ի ոլորտի զարգացման և պետական աջակցության հետևյալ հիմնական ուղղությունները`
1. ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին աջակցության համապատասխան ենթակառուցվածքների ստեղծում և ամրապնդում
1.1. «Հայաստանի փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի գործունեության ընդլայնում. դրա մարզային 3 մասնաճյուղերի ստեղծում Հայաստանի Հանրապետության Արագածոտնի, Լոռու և Կոտայքի մարզերում
Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական զարգացման կարևորագույն հիմնախնդիրներից է Հայաստանի Հանրապետության մարզերի սոցիալ-տնտեսական զարգացումը: Այդ գործում հատկապես կարևորվում է ձեռնարկատիրական գործունեության, մասնավորապես, ՓՄՁ-ի զարգացումը տարածաշրջաններում:
Այդ նպատակով փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը պետական աջակցության 2003 թվականի ծրագրի շրջանակներում ստեղծվել է «Հայաստանի փոքր և միջին ձեռնարկատիրության զարգացման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի (Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ) 3 մասնաճյուղ` Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի, Սյունիքի և Տավուշի մարզերում, որոնք համակարգում են Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ի կողմից իրականացվող ծրագրերը` վերոհիշյալ մարզերում:
Հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության յուրաքանչյուր մարզի աշխարհագրական դիրքը և առանձնահատկությունները, ինչպես նաև Հայաստանի տնտեսության որոշակի ճյուղերի զարգացման համար առկա պայմանները` ծրագրով նախատեսվում է Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ի 3 մասնաճյուղ ստեղծել Հայաստանի Հանրապետության Արագածոտնի, Լոռու և Կոտայքի մարզերում, ինչը պայմանավորված է այնտեղ ՓՄՁ-ին աջակցության համապատասխան ենթակառուցվածքների բացակայությամբ, ձեռնարկատիրական գործունեության համար անհրաժեշտ ներուժի առկայությամբ:
Այդ մասնաճյուղերի գործունեությունը կնպատակաուղղվի ՓՄՁ-ի զարգացման տարածաշրջանային և մարզային ու համայնքային ծրագրերի իրականացմանը` հաշվի առնելով տարածաշրջանային զարգացման գերակայությունները, առանձին բնակավայրերի առանձնահատկությունները և առկա ներուժը:
1.2. Բիզնես ինկուբատորի ստեղծում Գյումրիում
Հայաստանում ՓՄՁ-ի հիմնախնդիրներն առավել սուր են արտահայտված հեռավոր և սահմանամերձ մարզերում, մասնավորապես, Շիրակի մարզում, որը ժամանակին հանդիսացել է երկրի խոշոր արդյունաբերական կենտրոններից մեկը: 1988 թվականի ավերիչ երկրաշարժի արդյունքում և շուկայական տնտեսությանն անցման փուլում նկատվեց Հայաստանի տնտեսության, այդ թվում` նրա արդյունաբերական արտադրանքի կտրուկ անկում, որն իր ծանր ազդեցությունը թողեց հատկապես Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի վրա:
Դիտարկումները ցույց են տալիս, որ միջազգային պրակտիկայում ձեռնարկատիրության, մասնավորապես, ՓՄՁ պետական աջակցության առավել արդյունավետ և հեռանկարային ուղղություններից է բիզնես ինկուբատորի ստեղծումը, հատկապես տնտեսական զարգացման ցածր մակարդակ ունեցող տարածաշրջաններում:
Բիզնես ինկուբատորները նոր ստեղծվող և զարգացող ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին տրամադրում են տարածք և կենտրոնացված գործարար ծառայություններ, շուկայական ենթակառուցվածքներից օգտվելու առավել բարենպաստ պայմաններ և տեխնիկական այլ աջակցություն:
Բիզնես ինկուբատորներում ընդգրկված ՓՄՁ-ի սուբյեկտների համար ստեղծվում են նպաստավոր պայմաններ և միացյալ ուժերով գործելու հնարավորություն, ինչն զգալիորեն հեշտացնում է դրանց կայացումն ու հետագա արդյունավետ գործունեությունը:
Հաշվի առնելով այն, որ սննդամթերք արտադրող և վերամշակող կազմակերպություններն ունեն զարգացման մեծ հեռանկարներ, այդ ուղղվածության բիզնես ինկուբատորի ստեղծումը Գյումրիում հնարավորություն կտա սննդամթերքի արտադրության (վերամշակման) և սպառման արդյունավետ կազմակերպման շնորհիվ մեղմացնել ինչպես Հայաստանի Հանրապետության Շիրակի մարզի, այնպես էլ այն ընդգրկող տարածաշրջանի պարենային ապահովվածության հիմնախնդիրը:
Գործարար աջակցության նման մեխանիզմի կիրառմանը կարող են օժանդակել տեղական ինքնակառավարման մարմինները` տրամադրելով չօգտագործվող տարածքները` բիզնես ինկուբատորի ստեղծման համար, դրանով իսկ նպաստելով մարզային և համայնքային ՓՄՁ-ի սուբյեկտների միջև կոոպերացիայի զարգացմանը:
1.3. ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում նորարարությունների և ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրմանն աջակցության նպատակով տեխնոպարկի ստեղծում Երևան քաղաքի տարածքում
ՓՄՁ-ի սուբյեկտների տեխնոլոգիական և նորարարական աջակցության ձևերից է տեխնոպարկը: Այն գիտական կենտրոնի շուրջ համախմբված նորաստեղծ կազմակերպությունների համախումբ է, որն առաջարկում է ժամանակակից բարձրորակ խորհրդատվություն և տեղեկատվություն` ուղղված դրանց տեխնոլոգիական զարգացմանը, արտադրանքի որակի կատարելագործմանը, ինչպես նաև տրամադրում է իրացման շուկաների ուսումնասիրություններ իրականացնելու լայն հնարավորություններ:
Տեխնոպարկերն ավելի հարմար են արդյունաբերական կամ բարձր տեխնոլոգիական ոլորտներում գործող ՓՄՁ-ի սուբյեկտների համար, որտեղ արտադրանքի կամ արտադրական պրոցեսների կատարելագործման համար շատ կարևոր է նոր տեխնոլոգիաների և գիտական նոր մշակումների կիրառումը: Սա փոխշահավետ է ինչպես գիտնականների, այնպես էլ ձեռնարկատերերի համար` փորձի և հմտությունների փոխանակման առումով, երբ գիտական ծրագրերը կարող են ներդրվել գործարարության մեջ, իսկ ձեռնարկատերերը կարող են օգտվել գիտական մշակումներից:
Այս մոդելն արդյունավետ կարող է գործել արդյունաբերական և գիտական ներուժ ունեցող խոշոր քաղաքներում, մասնավորապես, Երևանում` հաշվի առնելով պարապուրդի մատնված արդյունաբերական կազմակերպությունների և հիմնական միջոցների, ինչպես նաև մասնագիտական բարձր մակարդակ ունեցող աշխատուժի առկայությունը: Այս ուղղությամբ անհրաժեշտ է համագործակցել տեղական գիտական և գիտակրթական հաստատությունների (կենտրոնների) հետ:
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում նորարարությունների և նոր տեխնոլոգիաների ներդրումը կնպաստի հայրենական արտադրանքի մրցունակության բարձրացմանը, գիտատեխնիկական արդյունքների արդյունավետ օգտագործմանը, արտահանման ներուժի ընդլայնմանը:
2. ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին ֆինանսական և ներդրումային աջակցություն
Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ը, ընդլայնելով իր գործունեությունը, կշարունակի իրականացնել «Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության պետական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով նախատեսված` ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին ֆինանսական ու ներդրումային աջակցության շրջանակներում ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին վարկային երաշխիքների տրամադրման գործառույթը:
Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ը ՓՄՁ-ի սուբյեկտների ֆինանսավորման (վարկավորման) հետ կապված հիմնախնդիրները հաղթահարելու, նրանց ֆինանսական ու ներդրումային աջակցություն ցուցաբերելու նպատակով 2004 թվականին կընդլայնվի ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին վարկային երաշխիքների տրամադրման ծրագիրը: Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ը ծրագրային այս միջոցառման կատարելագործման աշխատանքներում կներգրավի այս բնագավառում մեծ փորձառություն ունեցող փորձագետների:
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին վարկային երաշխիքների տրամադրման ուղղությամբ Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ը պայմանագրային հիմունքներով կհամագործակցի ՓՄՁ-ի սուբյեկտների վարկավորման ծրագրեր իրականացնող առևտրային բանկերի հետ:
Վարկային երաշխիքների տրամադրման ծրագրից կարող են օգտվել «Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության պետական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված ՓՄՁ-ի սուբյեկտ հանդիսացող առևտրային կազմակերպությունները և անհատ ձեռնարկատերերը: Ծրագրի շրջանակներում նախապատվությունը կտրվի գրավի բացակայության պատճառով մերժվող հայտերին, արտադրության կամ ծառայությունների բնագավառում, ինչպես նաև նոր, ոչ առևտրական գործունեություն ծավալած ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին և Երևան քաղաքի տարածքից դուրս գործող ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին:
3. ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում որակի կառավարման միջազգային ստանդարտների (ԻՍՕ 9000 շարքի) ներդրմանն աջակցություն
Շուկայական տնտեսավարման պայմաններում, հատկապես ՓՄՁ-ի սուբյեկտների համար, ձեռնարկատիրական արդյունավետ գործունեություն ծավալելու հիմնական գրավականը թողարկվող արտադրանքի, մատուցվող ծառայությունների համապատասխանեցումն է միջազգային ստանդարտներին: Մասնավորապես, ներքին շուկայում ամրապնդվելու և արտաքին շուկաներ մուտք գործելու կարևոր նախապայման է որակի կառավարման (ԻՍՕ 9000 շարքի) միջազգային ստանդարտների ներդրումը:
Տնտեսավարող սուբյեկտներում որակի կառավարման համակարգերի ներդրումն էականորեն բարելավում է դրանց կառավարման արդյունավետությունը, ավելի մատչելի է դարձնում տեղեկատվությամբ ապահովումը և, վերջապես, բարձրացնում է տնտեսավարող սուբյեկտների մրցունակությունն ու հեղինակությունը:
Ներկայումս ՓՄՁ-ի սուբյեկտները, որակի կառավարման համակարգերի ներդրման հետ կապված, տեխնիկական ու ֆինանսական աջակցության կարիք ունեն:
Ելնելով նշված նկատառումներից և Հայաստանի Հանրապետության տնտեսական զարգացման գերակայություններից` 2004 թվականին ծրագրի շրջանակներում կցուցաբերվի աջակցություն ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում որակի կառավարման (ԻՍՕ 9000 շարքի) միջազգային ստանդարտների ներդրմանը, մասնավորապես, ԻՍՕ 9000 շարքի որակի կառավարման համակարգի ներդրման ուղղությամբ խորհրդատվական աշխատանքների իրականացման համար կցուցաբերվի աջակցություն, ինչպես նաև կկազմակերպվեն ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում ԻՍՕ 9000 շարքի որակի կառավարման միջազգային ստանդարտների ներդրման գործընթացներին նվիրված դասընթացներ /սեմինարներ/, կհրատարակվեն համապատասխան տեղեկատվական նյութեր:
4. ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին գործարար տեղեկատվական և խորհրդատվական աջակցություն
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին գործարար տեղեկատվությամբ ապահովումը դրանց արդյունավետ գործունեության հիմնական երաշխիքներից է: ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին անհրաժեշտ է ունենալ օպերատիվ տեղեկատվություն ընդհանուր տնտեսական վիճակի (կոնյունկտուրայի), արտաքին և ներքին շուկաներում, օրենսդրական դաշտում կատարվող փոփոխությունների, գիտատեխնիկական առաջընթացի ու բարձր տեխնոլոգիաների կիրառման, պետական գնումների իրականացման ընթացքի և ձեռնարկատիրության ոլորտին առնչվող այլ գործընթացների մասին:
Նման տեղեկատվությունը հիմնականում տարածվում է զանգվածային լրատվության միջոցներով, որը միշտ չէ, որ ամբողջական է, և չի բավարարում գործարարների պահանջները:
Ծրագրով նախատեսվում է տեղեկատվական ու վերլուծական նյութերի և պարբերականի հրատարակում (դրանք կտեղադրվեն նաև Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ի ինտերնետային էջում), ինչը համապարփակ գործարար տեղեկատվությամբ կապահովի Հայաստանի գործարար համայնքին (ՓՄՁ-ի սուբյեկտներ, գործարարությանն աջակցող կառույցներ և ՓՄՁ-ի սուբյեկտների շահերը ներկայացնող այլ կառույցներ):
Ծրագրով նախատեսվում է նաև աջակցություն ցուցաբերել ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին` ինտերնետային էջերի պատրաստման ուղղությամբ:
ՓՄՁ-ի սուբյեկտների արդյունավետ գործունեության հիմնական երաշխիքներից և կարևոր նախադրյալներից է նաև ՓՄՁ-ի սուբյեկտների համար որակյալ գործարար խորհրդատվության ապահովումը: Ծրագրով նախատեսվում է շարունակել պետական աջակցությունը ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին` խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման մատչելիության ապահովման գործում:
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին խորհրդատվական աջակցությունը կիրականացվի մասնագիտացված խորհրդատվական կազմակերպությունների միջոցով ներդրումային և զարգացման ծրագրերի մշակման, շուկայական հետազոտությունների իրականացման, պարբերաբար կազմակերպվող բաց դռների միջոցով գործարար խորհրդատվության տրամադրման (Երևանում և Հայաստանի Հանրապետության մարզերում), պոտենցիալ գործընկերների հայտնաբերման, ինչպես նաև այլ ուղղություններով` ըստ ՓՄՁ-ի սուբյեկտների կողմից ներկայացված պահանջների:
Մաքսային բրոքերի ինստիտուտի զարգացման նպատակով մաքսային միջնորդներին (բրոքերներին) և մաքսային միջնորդական ծառայություններ մատուցող ընկերություններին կցուցաբերվի խորհրդատվական աջակցություն մաքսային ընթացակարգային հիմնահարցերի հաղթահարման (լուծման) և ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին մատուցվող մաքսային միջնորդական ծառայությունների որակի բարելավման ուղղությամբ:
5. ՓՄՁ-ի ոլորտի կադրերի մասնագիտական ուսուցում և վերապատրաստում
Որպես տեխնիկական բնույթի առաջնահերթ հիմնախնդիր կարելի է առանձնացնել գործարարների համապատասխան գիտելիքների, ֆինանսական, հաշվապահական հաշվետվությունները գրագետ կազմելու և գործարար ծրագրեր մշակելու ունակությունների պակասը, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը թերի տիրապետելը և այլն:
ՓՄՁ-ի սուբյեկտների գործարար հմտությունների զարգացման և մասնագիտական վերապատրաստման նպատակով կապահովվի նրանց մասնակցությունն ուսուցողական և վերապատրաստման դասընթացներին: Դրա հետ մեկտեղ` մաքսային բրոքերի ինստիտուտի զարգացման նպատակով պարբերաբար կկազմակերպվեն մասնագիտական ուսուցման և վերապատրաստման դասընթացներ:
Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին մեծ մասամբ հասանելի չեն գործարար ծառայությունները` հիմնականում դրանց թանկության պատճառով, ծրագրի շրջանակներում նախատեսվում է աջակցություն ցուցաբերել նրանց մասնակցությանն այդ դասընթացներին` ամբողջությամբ կամ մասնակիորեն վճարելով դասընթացների արժեքը:
Նման դասընթացներին մասնակցությունը հնարավորություն կընձեռի սկսնակ գործարարներին ծանոթանալու ձեռնարկատիրական գործունեության հիմունքներին, իսկ գործող ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին` ստանալու պարզաբանումներ գործող հարկային և մաքսային համակարգերի, հաշվապահական (ֆինանսական) հաշվետվությունների ու գործարար ծրագրերի կազմման ուղղությամբ, ինչպես նաև` ձեռք բերելու համապատասխան մասնագիտական գիտելիքներ կառավարման, շուկայավարման, գործարար էթիկայի և այլ բնագավառներում:
IV. ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՍԿԶԲՈՒՆՔՆԵՐԸ
1. Ծրագիրն իրականացվում է Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ի և սույն ծրագրով նախատեսված ՓՄՁ-ի ոլորտին աջակցող այլ կառույցների միջոցով:
2. Համաձայն «Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության պետական աջակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի` ՓՄՁ-ի զարգացման տարեկան պետական ծրագրերի ֆինանսավորումը, որն արտացոլվում է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեում առանձին տողով, կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի միջոցների հաշվին:
3. Ծրագրի իրականացման միջոցառումների ցանկը` համաձայն հավելվածի, մշակում է Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական զարգացման նախարարությունը` Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ի հետ համատեղ, որը հաստատվում է հիմնադրամի հոգաբարձուների խորհրդի կողմից:
4. Ծրագրով նախատեսված միջոցառումներն իրականացվում են Հայաստանի ՓՄՁ ԶԱԿ-ի կողմից սահմանված մրցույթների անցկացման կարգով:
5. Միջազգային դոնոր կազմակերպությունների հետ փոխհամաձայնությունների շրջանակներում 2004 թվականին կիրականացվեն ՓՄՁ-ի ոլորտի զարգացման համատեղ ծրագրեր (համաֆինանսավորման սկզբունքով)` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
Հայաստանի Հանրապետության |
Մ. Թոփուզյան |
փոքր և միջին ձեռնարկատիրությանը |
Ց Ա Ն Կ
ՓՈՔՐ ԵՎ ՄԻՋԻՆ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐՈՒԹՅԱՆԸ ՊԵՏԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԾՐԱԳՐԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ՄԻՋՈՑԱՌՈՒՄՆԵՐԻ
NN |
Միջոցառումը |
Կատարողը |
Կատարման ժամկետը |
1. |
«Հայաստանի փոքր և միջին ձեռնարկատիրության |
|
2004 թվականի |
2. |
Որպես ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին աջակցող այլ ենթակառույցներ՝ |
Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական |
2004 թվականի |
3. |
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում նորարարությունների և |
Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական զար- |
2004 թվականի |
4. |
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին ֆինանսական և ներդրումային |
Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական |
սկսած |
5. |
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներում որակի կառավարման միջազգային |
|
սկսած |
6. |
ՓՄՁ-ի սուբյեկտներին գործարար տեղեկատվական և |
|
սկսած |
7. |
ՓՄՁ-ի ոլորտի կադրերի մասնագիտական ուսուցման և |
|
սկսած |
8. |
Միջազգային դոնոր կազմակերպությունների հետ ՓՄՁ-ի |
Հայաստանի Հանրապետության առևտրի և տնտեսական |
2004 թվականի ընթացքում |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան | |
---|---|---|
02.12.2004, N 1679-Ն | 28.12.2004, N 1673-Ն |
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|