Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 771-Ն
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (17.06.2004-07.05.2010)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2004.06.16/31(330) Հոդ.763
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
27.05.2004
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
02.06.2004
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
03.06.2004
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
17.06.2004
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
07.05.2010

«Վավերացնում եմ»

Հայաստանի Հանրապետության

Նախագահ Ռ. Քոչարյան

3 հունիսի 2004 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

27 մայիսի 2004 թվականի N 771-Ն

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

«Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 36-րդ հոդվածի 2-րդ կետին համապատասխան` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչների ձևավորման և հաստատման կարգը` համաձայն հավելվածի:

2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Մարգարյան


2004 թ. հունիսի 2
Երևան

 

 

Հավելված
ՀՀ կառավարության 2004 թվականի
մայիսի 27-ի N 771-Ն որոշման

 

Կ Ա Ր Գ

 

ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ՀԱՍՏԱՏՄԱՆ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Սույն կարգը հաստատվում է «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 36-րդ հոդվածի 2-րդ կետի համաձայն:

2. Սույն կարգով կանոնակարգվում են հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչների և հանրակրթական առարկայական չափորոշիչների ձևավորման ու հաստատման գործընթացները և Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթության համակարգում դրանց ներդրման հետ կապված հարաբերությունները:

 

II. ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՈՒՄԸ

 

3. Համաձայն «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին կետի` սույն կարգը մշակում և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հաստատմանն է ներկայացնում Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը:

4. Հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչները ներառում են միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչը, հատուկ կրթության պետական չափորոշիչը, նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշիչը և հանրակրթական առարկայական չափորոշիչները:

5. Սահմանվում է միջնակարգ կրթության պետական չափորոշչի հետևյալ կառուցվածքը`

ա) բացատրագիր,

բ) կրթության բովանդակությունը (ուսումնական բնագավառները և բաղադրիչները),

գ) սովորողին ներկայացվող ընդհանրական որակական պահանջները` ըստ ուսումնական բնագավառների և դպրոցի աստիճանների,

դ) հենքային ուսումնական պլանը (աղյուսակներով և պարզաբանումներով), դրա ձևավորումը, օրինակելի ուսումնական պլանները,

ե) գնահատման ձևերը, սանդղակը և գնահատականների գրանցման ու հաշվառման կարգը:

6. Հատուկ կրթության պետական չափորոշիչը ձևավորվում է միջնակարգ կրթության չափորոշչի հիման վրա` հաշվի առնելով յուրաքանչյուր հատուկ ուսումնական հաստատության առանձնահատկությունները և կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների ընդունակություններն ու կարողությունները:

7. Նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշիչը ձևավորելիս հաշվի են առնվում երեխաների դաստիարակության և խնամքն ապահովող անհրաժեշտ պայմանների ստեղծումը, ինչպես նաև ուսումնական բեռնվածության ծավալը:

 

III. ՀԱՆՐԱԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՉԱՓՈՐՈՇԻՉՆԵՐԻ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄԸ

 

8. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչը հաստատվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից:

9. Հատուկ կրթության պետական չափորոշիչը, հանրակրթական առարկայական չափորոշիչները և նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչը մշակվում ու հաստատվում են Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության կողմից:

10. Սույն կարգի համաձայն մշակված և հաստատված հանրակրթության պետական կրթական չափորոշիչները Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի կողմից գործածության են երաշխավորվում դրանց հիման վրա մշակված առարկայական ծրագրերի` մեկ տարի փորձարկումից և արդյունքների ամփոփումից հետո:

 

Հայաստանի Հանրապետության
կառավարության աշխատակազմի
ղեկավար-նախարար

Մ. Թոփուզյան