Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 311
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (16.09.1997-10.10.1999)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 2007.03.07/14(538)
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
30.07.1997
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
30.07.1997
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
30.07.1997
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
16.09.1997
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
06.01.2007

040.0311.30.07.97

«Վավերացնում եմ»
Հայաստանի Հանրապետության
Նախագահ Լ. Տեր-Պետրոսյան 
30 հուլիսի 1997 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

30 հուլիսի 1997 թ. N 311
քաղ. Երևան 

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության նախարարության բարձրագույն դպրոցի կանոնադրությունը (կցվում է):

 

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետ

Ռ. Քոչարյան

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 1997 թվականի
հուլիսի 30-ի N 311 որոշմամբ

 

 

 

 

Կ Ա Ն Ո Ն Ա Դ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ԵՎ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԴՊՐՈՑԻ

 

I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության նախարարության բարձրագույն դպրոցը (այսուհետև` դպրոց) պետական բարձրագույն ռազմական ուսումնական հաստատություն է, որն ստեղծվել է Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 1995 թվականի սեպտեմբերի 26-ի «Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի նախարարության բարձրագույն դպրոցի մասին» N 197 որոշմամբ:

2. Դպրոցի գործունեությունն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը և սույն կանոնադրությանը համապատասխան:

3. Դպրոցն իրավաբանական անձ է, ունի Հայաստանի Հանրապետության զինանշանի պատկերով և իր անվամբ կնիք, դրոշմակնիք և դրոշ:

4. Դպրոցի լրիվ անվանումն է`

հայերեն` Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության նախարարության բարձրագույն դպրոց.

ռուսերեն` Âûñøàÿ øêîëà ìèíèñòåðñòâà âíóòðåííèõ äåë è íàöèîíàëüíîé áåçîïàñíîñòè Ðåñïóáëèêè Àðìåíèÿ.

անգլերեն` High School of the Ministry of Internal Affairs and National Security of the Republic of Armenia.

5. Դպրոցի գտնվելու վայրն է քաղ. Երևան, 375114, Ծովակալ Իսակովի 29:

 

II. ԴՊՐՈՑԻ ԽՆԴԻՐՆԵՐՆ ՈՒ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐԸ

 

6. Դպրոցի հիմնական խնդիրներն են`

ա) իրավաբանական և ճարտարագիտական կրթությամբ հրամանատարական կազմի մասնագետների պատրաստումը.

բ) ներքին գործերի համակարգի միջին և ավագ հրամանատարական կազմի որակավորման բարձրացումը և վերապատրաստումը.

գ) գիտամանկավարժական կադրերի պատրաստումը.

դ) ներքին գործերի և ազգային անվտանգության մարմինների գործունեության հետ կապված հիմնախնդիրների գիտական մշակումը, իրավագիտության բնագավառում հետազոտությունների իրականացումը:

7. Իր առջև դրված խնդիրներին համապատասխան դպրոցը`

ա) կազմում է ուսումնական պլաններ, ծրագրեր և միջոցներ ձեռնարկում դրանց իրականացման համար.

բ) Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության նախարարության (այսուհետև` նախարարություն) միջոցով համագործակցում է օտարերկրյա պետությունների և միջազգային համապատասխան կազմակերպությունների հետ.

գ) նախարարության համաձայնությամբ պայմանագրեր է կնքում Հայաստանի Հանրապետության և օտարերկրյա պետական ու ոչ պետական ուսումնական և գիտահետազոտական հաստատությունների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների, կազմակերպությունների, ինչպես նաև առանձին անձանց հետ.

դ) իրականացնում է գիտահրատարակչական գործունեություն:

 

III. ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ

 

8. Դպրոցի կառավարումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը, նախարարության ակտերին և սույն կանոնադրությանը համապատասխան:

9. Դպրոցի անմիջական ղեկավարումն իրականացնում է դպրոցի պետը, որին պաշտոնի է նշանակում և պաշտոնից ազատում Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության նախարարը (այսուհետև` նախարար):

10. Դպրոցի պետը`

ա) պատասխանատվություն է կրում դպրոցի գործունեության համար, կազմակերպում դպրոցի կառուցվածքային ստորաբաժանումների աշխատանքը` ապահովելով դրանց ներդաշնակ գործունեությունը.

բ) իր իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ, որոնց կատարումը պարտադիր է դպրոցի սովորողների և աշխատողների համար.

գ) ներկայացնում է դպրոցը պետական մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում, կազմակերպություններում, ինչպես նաև օտարերկրյա պետական և ոչ պետական ուսումնական ու գիտահետազոտական հաստատություններում, միջազգային կազմակերպություններում և ստորագրում համապատասխան փաստաթղթեր.

դ) իրականացնում է դպրոցի ուսումնադաստիարակչական, գիտահետազոտական, գիտահրատարակչական, ֆինանսատնտեսական գործունեության ընդհանուր ղեկավարումը.

ե) ապահովում է Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության նախարարության ու Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության հրամանների ու հրահանգների կատարումը, վերահսկողություն սահմանում դրա նկատմամբ.

զ) կազմակերպում է նախարարության կառուցվածքային ստորաբաժանումների մարզային վարչությունների, հանրապետության ուսումնական և գիտահետազոտական հաստատությունների հետ դպրոցի համագործակցությունը.

է) նախարարության միջոցով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության հաստատմանն է ներկայացնում դպրոցի կանոնադրության, դրա մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին որոշման նախագծերը.

ը) ապահովում է ըստ մասնագիտությունների մասնագետների պատրաստման պետական պատվերի կատարումը.

թ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով պաշտոնի է նշանակում և պաշտոնից ազատում դպրոցի շարքային, կրտսեր հրամանատարական կազմի և պայմանագրային հիմունքներով աշխատողներին, միջնորդում է նախարարին միջին և ավագ հրամանատարական կազմի աշխատողներին պաշտոնի նշանակելու և պաշտոնից ազատելու համար: Իր իրավասության սահմաններում խրախուսում և կարգապահական պատասխանատվության է ենթարկում դպրոցի անձնակազմին.

ժ) ղեկավարում է դպրոցի աշխատողների ընտրության, տեղաբաշխման և վերապատրաստման աշխատանքները.

ժա) շնորհում է հատուկ կոչումներ դպրոցի ունկնդիրներին, շարքային ու կրտսեր հրամանատարական կազմի աշխատողներին, միջնորդություն է հարուցում նախարարին դպրոցի շրջանավարտներին` սկզբնական հատուկ, իսկ դպրոցի հրամանատարական կազմին` հերթական կոչումներ շնորհելու մասին.

ժբ) ապահովում է դպրոցում գաղտնիության ռեժիմը.

ժգ) սահմանում է դպրոցի պետի տեղակալների, դպրոցի մասնաճյուղերի և բաժինների պետերի իրավասության շրջանակները, հաստատում դպրոցի կանոնակարգը, ներքին կարգապահական կանոնները և դպրոցի կառուցվածքային ստորաբաժանումների կանոնակարգերը.

ժդ) իր բացակայության ժամանակ դպրոցի պետի պարտականությունների կատարումը հանձնարարում է իր տեղակալներից մեկին.

ժե) իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և սույն կանոնադրությամբ սահմանված այլ լիազորություններ:

11. Դպրոցի պետին առընթեր ստեղծվում և գործում է դպրոցի խորհուրդը:

12. Դպրոցի խորհուրդը խորհրդակցական մարմին է, որի աշխատանքները կազմակերպում և ղեկավարում է դպրոցի պետը:

13. Դպրոցի խորհրդի ձևավորման և գործունեության կարգը, կառուցվածքը սահմանվում է դպրոցի խորհրդի կանոնադրությամբ:

Դպրոցի խորհրդի անդամներն ընտրվում են 5 տարի ժամանակով:

14. Դպրոցի խորհրդի անդամների թվաքանակը դպրոցի պետի առաջարկությամբ հաստատում է նախարարը: Դպրոցի խորհրդի կազմում ի պաշտոնե ընդգրկվում են պետը, նրա տեղակալները, նախարարության ներկայացուցիչը, գիտական քարտուղարը, ֆակուլտետների և ամբիոնների պետերը, ունկնդիրների խորհուրդների ներկայացուցիչները: Դպրոցի խորհրդի մյուս անդամներն ընտրվում են դպրոցի խորհրդի կանոնադրության համաձայն:

Դպրոցի խորհրդի նախագահը դպրոցի պետն է:

15. Դպրոցի խորհուրդը`

ա) մշակում և դպրոցի պետի հաստատմանն է ներկայացնում իր կանոնադրությունը.

բ) քննարկում է դպրոցի կանոնադրության, դրա մեջ փոփոխություններ ու լրացումներ կատարելու մասին որոշման նախագծերը.

գ) քննարկում և դպրոցի պետի հաստատմանն է ներկայացնում դպրոցի գործունեության գլխավոր ուղղությունները.

դ) մշակում և դպրոցի պետին է ներկայացնում դիմորդների ընդունելության պայմանները` Հայաստանի Հանրապետության պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների ընդունելության կանոններին համապատասխան.

ե) դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ ֆակուլտետների, ամբիոնների, կառուցվածքային այլ ստորաբաժանումների ստեղծման, վերակառուցման, լուծարման վերաբերյալ.

զ) դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ ֆակուլտետների, ամբիոնների պետերին պաշտոններից ազատելու և այդ պաշտոններում առաջադրված թեկնածուներին նշանակելու վերաբերյալ.

է) դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ մասնագիտությունների անվանացանկի վերաբերյալ.

ը) ուսումնասիրում և դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ ըստ մասնագիտությունների ուսումնական պլանների վերաբերյալ.

թ) քննարկում է դպրոցի գիտական գործունեության գլխավոր և հեռանկարային ուղղությունները, լսում զեկուցումներ դպրոցում կատարվող գիտահետազոտական և գիտամեթոդական աշխատանքների վերաբերյալ.

ժ) դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ ունկնդիրներին անվանական կրթաթոշակներ նշանակելու և պարգևներ շնորհելու վերաբերյալ.

ժա) քննարկում է դպրոցի կառուցվածքային ստորաբաժանումների տարեկան հաշվետվությունները.

ժբ) քննարկում է դպրոցի միջազգային կապերի ծրագրերն ու ուղղությունները.

ժգ) իրականացնում է սույն կանոնադրությունից բխող` դպրոցի ուսումնամեթոդական և գիտահետազոտական գործունեության հետ կապված այլ լիազորություններ:

16. Դպրոցի խորհրդի որոշումներն ուժի մեջ են մտնում դպրոցի պետի կողմից հաստատվելուց հետո:

 

IV. ԴՊՐՈՑԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

 

17. Դպրոցի ուսումնագիտական կառուցվածքային ստորաբաժանումը ֆակուլտետն է, որն ստեղծվում է ըստ ընդհանուր մասնագիտական կողմնորոշման կամ ըստ գործունեության բնույթի:

Ֆակուլտետի կազմում գործում են ամբիոններ և այլ ուսումնագիտական ստորաբաժանումներ:

18. Ֆակուլտետը ղեկավարում է ֆակուլտետի պետը:

Ֆակուլտետի պետը`

ա) ներկայացնում է ֆակուլտետը դպրոցում, ինչպես նաև ձեռնարկություններում, հիմնարկներում, կազմակերպություններում.

բ) սահմանված կարգով դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ ֆակուլտետի աշխատողներին պաշտոնի նշանակելու և պաշտոնից ազատելու, նրանց հատուկ կոչումներ շնորհելու, ինչպես նաև ունկնդիրներին կուրսից կուրս փոխադրելու, կուրսում թողնելու, դպրոցից հեռացնելու, վերականգնելու, համապատասխան արձակուրդ ձևակերպելու վերաբերյալ:

19. Ֆակուլտետի պետին առընթեր կարող է ստեղծվել ֆակուլտետի խորհուրդ, որը գործում է դպրոցի խորհրդի կողմից հաստատված ֆակուլտետի խորհրդի կանոնադրության հիման վրա: Ֆակուլտետի խորհուրդն ստեղծվում է 5 տարի ժամանակով:

20. Ֆակուլտետի խորհուրդը`

ա) դպրոցի խորհրդին է ներկայացնում առաջարկություն ֆակուլտետի պետի թեկնածության կամ նրան պաշտոնից վաղաժամկետ ազատելու վերաբերյալ.

բ) ֆակուլտետի պետի միջոցով դպրոցի խորհրդին է ներկայացնում ամբիոնների պետերի, պրոֆեսորների, դոցենտների, ավագ դասախոսների, դասախոսների պաշտոնների համար թեկնածություններ.

գ) ֆակուլտետի պետի միջոցով դպրոցի պետին է ներկայացնում առաջարկություններ ֆակուլտետի կառուցվածքում նոր ամբիոնների, լաբորատորիաների և այլ կառուցվածքային ստորաբաժանումների ստեղծման, վերակառուցման և լուծարման վերաբերյալ.

դ) դպրոցի խորհրդին է ներկայացնում առաջարկություն ֆակուլտետի ուսումնական պլաններն ու ծրագրերը հաստատելու, դասախոսական և այլ նոր պաշտոններ սահմանելու վերաբերյալ.

ե) լուծում է սույն կանոնադրությունից բխող` ֆակուլտետի ուսումնադաստիարակչական և գիտահետազոտական գործունեության հետ կապված այլ հարցեր:

21. Դպրոցի ուսումնագիտական գործընթացի կազմակերպման հիմնական ստորաբաժանումն ամբիոնն է, որը միավորում է մասնագիտական ընդհանրություն ունեցող դասախոսներին ու հետազոտողներին: Ամբիոնը ղեկավարում է ամբիոնի պետը:

22. Դպրոցի կազմում Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ստեղծվում են դպրոցի մասնաճյուղեր:

Դպրոցի մասնաճյուղի կառուցվածքը, կառավարումը և փոխհարաբերությունները դպրոցի հետ կարգավորվում են սույն կանոնադրությամբ և դպրոցի մասնաճյուղի կանոնադրությամբ:

23. Դպրոցի կառուցվածքը և հաստիքացուցակը հաստատում է նախարարը` դպրոցի պետի ներկայացմամբ:

 

V. ԴՊՐՈՑԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԵՎ ԳԻՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒՄԸ

 

24. Ունկնդիրների ընդունելությունը դպրոց կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը համապատասխան:

Դպրոց ընդունվելու իրավունք ունեն միայն Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերում ժամկետային զինվորական ծառայություն անցած ու Հայաստանի Հանրապետության ներքին գործերի և ազգային անվտանգության մարմիններում մեկ տարուց ոչ պակաս ծառայության մեջ գտնվող անձինք:

25. Դպրոցում ուսուցումն իրականացվում է ցերեկային ձևով, իսկ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերում կարող է իրականացվել նաև հեռակա և դրսեկության (էքստեռն) ձևերով:

26. Դպրոցում ուսումնական գործընթացը կազմակերպվում է երկու կիսամյակից բաղկացած ուսումնական տարով, յուրաքանչյուր կիսամյակն ավարտվում է քննաշրջանով:

27. Դպրոցում իրականացվում են ուսուցման հետևյալ հիմնական տեսակները` դասախոսություն, գործնական սեմինար և լաբորատոր պարապմունքներ, խորհրդատվություն, ուսումնական և արտադրական պրակտիկա:

28. Դպրոցում կիրառվում է բարձրագույն կրթության միասնական եռաստիճան համակարգ: Դպրոցի ուսուցման յուրաքանչյուր աստիճանի շրջանավարտներին տրվում է համապատասխան որակավորում և ավարտական վկայական (վկայագիր):

Ուսուցման մեկ աստիճանից մյուսին անցումը կատարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

29. Վերապատրաստման կամ որակավորման բարձրացման դասընթացներն ավարտած ունկնդիրներին տրվում է համապատասխան վկայական:

30. Դպրոցում կազմակերպվում են գիտական համաժողովներ (կոնֆերանս), խորհրդակցություններ, սեմինարներ:

31. Անհրաժեշտության դեպքում գիտական աստիճաններ շնորհելու համար դպրոցում Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կարող են ստեղծվել մասնագիտական խորհուրդներ:

32. Դպրոցը խրախուսում է հիմնարար և կիրառական գիտությունների բոլոր այն ճյուղերի զարգացումը, որոնք կազմում են մասնագետների պատրաստման գործընթացի բաղկացուցիչ մասը: Գիտահետազոտական աշխատանքներին կարող են մասնակցել դպրոցի դասախոսները, գիտաշխատողները, ասպիրանտները, հետազոտողները, հայցողները և ունկնդիրները, ինչպես նաև պայմանագրային կարգով հրավիրված այլ մասնագետներ:

 

VI. ԴՊՐՈՑԻ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԸ ԵՎ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԸ

 

33. Դպրոցի աշխատողներն են դասախոսները, գիտական, հրամանատարական, ուսումնաօժանդակ և վարչատնտեսական աշխատակիցները: Դպրոցի աշխատողների իրավունքներն ու պարտականությունները սահմանվում են դպրոցի կանոնակարգով` Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությանը և նախարարության ակտերին համապատասխան:

34. Պրոֆեսորադասախոսական կազմին պատկանող անձանց պաշտոնների նշանակելիս ապահովվում է հրապարակայնության սկզբունքը:

Պրոֆեսորադասախոսական կազմի թեկնածուների ընտրությունը, որպես կանոն, իրականացվում է կադրերի պահուստից (ռեզերվ):

Ամբիոնի պետի պաշտոնում նշանակում են գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճան ունեցող անձանց, ինչպես նաև փորձառու գիտությունների թեկնածուներին, որոնց գիտական մասնագիտությունը համապատասխանում է ամբիոնի բնույթին (պրոֆիլ):

Որպես դպրոցի ղեկավար աշխատողներ և հատուկ առարկաների ամբիոնների պետեր, գիտնականների հետ միաժամանակ կարող են նշանակվել նաև ներքին գործերի և ազգային անվտանգության մարմինների բարձր որակավորում ունեցող աշխատողներ, ովքեր համապատասխան գիտական աստիճան չունեն, սակայն տվյալ մասնագիտությամբ նախարարության վարչությունների և բաժինների պետերի պաշտոններում հինգ տարուց ոչ պակաս գործնական աշխատանքի փորձ ունեն:

35. Դպրոցի սովորողներն են ունկնդիրները, ադյունկտները, ասպիրանտները, մասնագիտական վերապատրաստման և որակավորման բարձրացման նպատակով դպրոց գործուղված նախարարության համակարգի աշխատողները:

Դպրոցի սովորողներն են սահմանված կարգով դպրոց ընդունվածները, որոնք ուսումնառության ընթացքում հավակնում են դպրոցի կողմից շնորհվող որևէ որակավորման աստիճանի:

Սովորողների պարտականություններն ու իրավունքները սահմանվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, նախարարության ակտերով և դպրոցի կանոնակարգով:

36. Ուսուցման ընթացքում առաջին և երկրորդ կուրսերի ցերեկային ուսուցման ունկնդիրները գտնվում են զորանոցային պայմաններում:

37. Ցերեկային ուսուցման ունկնդիրները համարվում են զինծառայողներ` Հայաստանի Հանրապետության ժամկետային զինծառայողների համար սահմանված գույքային և դրամական, իսկ զորանոցային պայմաններում գտնվողները` նաև պարենային բավարարման իրավունքով:

38. Դպրոցի պետն առանձին դեպքերում իրավունք ունի ունկնդիրներին թույլատրելու բնակվել դպրոցից դուրս` Երևան քաղաքի տարածքում և մերձակայքում:

39. Դպրոցի ունկնդիրները պարտավոր են`

ա) խորապես տիրապետել ընտրած մասնագիտության տեսական գիտելիքներին և գործնական հմտություններին.

բ) անվերապահորեն պահպանել ծառայողական կարգապահությունը, սահմանված ժամկետում կատարել ուսումնական ծրագրերով և պլաններով նախատեսված բոլոր ուսումնական առաջադրանքները.

գ) կատարել սույն կանոնադրության և դպրոցի ներքին կարգապահական կանոնների պահանջները, ինչպես նաև պետերի հրամանները.

դ) խստորեն պահպանել պետական և ծառայողական գաղտնիքները.

ե) տիրապետել հաշվեցուցակային զենքին:

40. Դպրոցի ունկնդիրներն իրավունք ունեն`

ա) օգտվելու մասնագիտացված լսարաններից, գրադարանից և դպրոցի մարզական, առողջարարական, մշակութային ու հանրակացարանային համալիրից.

բ) սահմանված կարգով օգտվելու զինծառայողների համար նախատեսված սոցիալական ապահովության ծառայություններից.

գ) մասնակցելու դպրոցի գործունեությանն առնչվող հարցերի քննարկմանը և ներկայացնելու առաջարկություններ.

դ) դպրոցի կանոնակարգին համապատասխան համատեղելու ուսումն ու աշխատանքը դպրոցի ստորաբաժանումներում:

41. Ունկնդիրները պարապմունքներից (այդ թվում` նաև ինքնուրույն) կարող են ազատվել միայն շուրջօրյա վերակարգում ծառայելու ընթացքում կամ նախարարի հրամանով օպերատիվ-հետախուզական միջոցառումներում ներգրավվելու դեպքում:

42. Ցերեկային ուսուցման ունկնդիրները դպրոցն ավարտելուց հետո ատեստավորվում են սահմանված կարգով, և նրանց շնորհվում են միջին հրամանատարական կազմի սկզբնական հատուկ կոչումներ:

43. Դպրոցի շրջանավարտներն աշխատանքի են նշանակվում նախարարության կադրային մարմինների առաջարկությունների և դպրոցի երաշխավորությունների հիման վրա:

44. Պետական պատվերով դպրոց ընդունված ունկնդիրների ուսուցումն անվճար է:

45. Ունկնդիրների երկրորդ մասնագիտության գծով ուսուցման, կուրսում թողնելու, դպրոցից հեռացնելու, վերականգնելու, համապատասխան տարկետում ձևակերպելու կարգը սահմանվում է Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության համապատասխան հրահանգներով և դպրոցի կանոնակարգով:

 

VIII. ԴՊՐՈՑԻ ԳՈՒՅՔԸ ԵՎ ՖԻՆԱՆՍԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ

 

46. Դպրոցի գույքն են կազմում նրա հիմնական, շրջանառու և դրամական միջոցները, Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ չարգելված այլ միջոցներ:

47. Դպրոցը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով տիրապետում և օգտագործում է իրեն ամրակցված գույքը և ֆինանսական միջոցները:

48. Դպրոցի ֆինանսական միջոցները կազմում են բյուջետային և արտաբյուջետային միջոցները: Բյուջետային միջոցները դպրոցին հատկացվում և օգտագործվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: Արտաբյուջետային միջոցները ծախսվում են սահմանված կարգով հաստատված նախահաշիվներին համապատասխան:

49. Դպրոցի արտաբյուջետային միջոցները գոյանում են`

ա) պայմանագրային գիտահետազոտական աշխատանքներից, ինչպես նաև Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ չարգելված այլ գործունեությունից ստացված եկամուտներից.

բ) Հայաստանի Հանրապետության և օտարերկրյա պետությունների ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և քաղաքացիների բարեգործական ներդրումներից և նվիրատվություններից:

50. Դպրոցի բոլոր ծախսերն ու եկամուտները նախատեսվում և օգտագործվում են սահմանված կարգով հաստատված տարեկան ընդհանուր ծախսերի նախահաշվին համապատասխան:

51. Դպրոցը`

ա) իր միջոցների սահմաններում Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով կարող է փոփոխել ծախսերի չափերը` ըստ նախահաշվի առանձին հոդվածների` բացառությամբ աշխատավարձի, կրթաթոշակների, գույքային և պարենային բավարարման համար բյուջեով նախատեսված միջոցների.

բ) կարող է ունենալ հիմնադրամներ (այդ թվում` արտաբյուջետային աշխատավարձի հիմնադրամ)` համաձայն դպրոցի խորհրդի կողմից հաստատված նախահաշվի.

գ) սահմանված կարգով կնքում է տնտեսական և այլ պայմանագրեր, ձեռք բերում դպրոցի համար անհրաժեշտ գույք.

դ) Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը և նախարարության ակտերին համապատասխան վարձակալության է հանձնում իրեն ամրակցված գույքը:

52. Դպրոցի աշխատավարձի ֆոնդը ձևավորվում է բյուջետային և արտաբյուջետային միջոցներից:

53. Սահմանված նորմացույցներին համապատասխան` դպրոցը նախարարության միջոցով ապահովվում է զենքով և զինամթերքով, օպերատիվ փորձագիտական և համակարգչային տեխնիկայով, սարքավորումներով, կապի միջոցներով, տրանսպորտով և այլ գույքով:

 54. Դպրոցը սահմանված կարգով վարում է հաշվապահական հաշվառում, համապատասխան հաշվետվություններ է ներկայացնում նախարարություն և համապատասխան այլ պետական մարմիններ:

55. Դպրոցի ֆինանսատնտեսական գործունեության վերահսկողությունն իրականացնում է նախարարությունը:

 

IX. ԴՊՐՈՑԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԴԱԴԱՐՈՒՄԸ

 

56. Դպրոցի վերակառուցումը կամ լուծարումը կատարվում են Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով: