Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 185
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (06.03.1991-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Ընդունող մարմին
ՀՀ Նախագահի պաշտոնակատար
Ընդունման ամսաթիվ
06.03.1991
Ստորագրող մարմին
ՀՀ նախարարների խորհրդի նախագահ
Ստորագրման ամսաթիվ
06.03.1991
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
06.03.1991

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՆԵՐԻ ԽՈՐՀՈՒՐԴ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

6 մարտի 1991 թվականի N 185

քաղ. Երևան

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ, ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԵՎ ՄՅՈՒՍ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐՈՒՄ, ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ, ԴԻՄՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ԳԱՆԳԱՏՆԵՐԻ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայաստանի Հանրապետության Նախարարների խորհուրդը որոշում է`

1. Հաստատել Հայաստանի Հանրապետության պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարության մասին առդիր կանոնադրությունը:

2. Սույն որոշման կատարման նկատմամբ վերահսկողությունը դնել Հայաստանի Հանրապետության գլխավոր արխիվային վարչության վրա:

3. Ուժը կորցրած ճանաչել Հայկական ԽՍՀ Մինիստրների խորհրդի 1982 թվականի հունվարի 22-ի N 28 կարգադրությունը:

ՀԱՅԱՍՏԱՆի հանրապետության ՆԱԽԱՐԱՐՆԵՐԻ ԽՈՐՀՐԴի նախագահ

Վ. ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ

ՀԱՅԱՍՏԱՆի հանրապետության ՆԱԽԱՐԱՐՆԵՐԻ ԽՈՐՀՐԴի ԳՈՐԾԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐՉԻ ՊԱՇՏՈՆԱԿԱՏԱՐ

Հ. ՀԱԿՈԲՅԱՆ


ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ Է

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՆԱԽԱՐԱՐՆԵՐԻ ԽՈՐՀՐԴԻ 1991 ԹՎԱԿԱՆԻ

ՄԱՐՏԻ 6-Ի թիվ 185 ՈՐՈՇՄԱՄԲ


Կ Ա Ն Ո Ն Ա Դ Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ, ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԵՎ ՄՅՈՒՍ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐՈՒՄ, ՁԵՌՆԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ, ՀԻՄՆԱՐԿՆԵՐՈՒՄ ՈՒ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ, ԴԻՄՈՒՄՆԵՐԻ ԵՎ ԳԱՆԳԱՏՆԵՐԻ ԳՈՐԾԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ

 

1. Սույն կանոնադրությունը մշակվել է Հայաստանի Հանրապետության 1990 թվականի դեկտեմբերի 4-ի «Քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները քննարկելու կարգի մասին» օրենքին համապատասխան և սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների ու գանգատների գործավարության հիմնական դրույթները:

Պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների ղեկավարները անձնական պատասխանատվություն են կրում քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարության վիճակի համար: Նրանք սիստեմատիկաբար ստուգում են գործավարությունը վարելու կարգը համապատասխան պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում և միջոցներ են ձեռնարկում այդ աշխատանքների կատարելագործման ուղղությամբ` ելնելով իրենց գործունեության առանձնահատկություններից:

2. Քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարությունը պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում տարվում է գործավարության մյուս ձևերից առանձնաբար և դրվում է դրա համար հատկապես նշանակված պաշտոնատար անձանց վրա:

3. Պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում մուտք եղող բոլոր առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները պետք է ընդունվեն, հաշվառվեն և կենտրոնացված կարգով գրանցվեն գրանցման-հսկողական քարտերում (ձևը կցվում է)` դրանց ստացման օրը:

Քարտերը խմբավորվում են քարտարանում ըստ կատարման ժամկետների: Կատարված փաստաթղթերի քարտերը հանվում են քարտարանից և պահվում ըստ համարակալման առանձին, հետագայում արխիվ հանձնելու համար:

Ծրարները կցվում են քաղաքացու առաջարկությանը, դիմումին և գանգատին այն դեպքում, երբ միայն փոստային դրոշմակնիքի միջոցով է հնարավոր պարզել առաջարկության, դիմումի և գանգատի առաքման ու ստացման ժամանակը, ինչպես նաև այլ անհրաժեշտ դեպքերում:

Պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների ու կազմակերպությունների ղեկավարների և մյուս պաշտոնատար անձանց կողմից կատարվող քաղաքացիների անձնական ընդունելության ժամանակ նրանց գրավոր ու բանավոր առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները նույնպես ենթակա են կենտրոնացված կարգով գրանցման` գրանցման-հսկողական քարտում:

Ընդունելությունը պետք է կատարվի սահմանված և քաղաքացիներին հայտնված օրերին և ժամերին:

Առաջարկության, դիմումի և գանգատի առաջին էջի ներքևի աջ անկյունում դրվում է գրանցման դրոշմակնիքը, որի վրա նշվում է գրանցման ինդեքսը, և լրացվում է գրանցման հսկողական քարտ: Գրանցման ինդեքսը բաղկացած է հեղինակի ազգանվան սկզբնատառից և ստացված առաջարկության, դիմումի և գանգատի հերթական համարից (օրինակ, Բ-401) և նշվում թվականը: Գրանցման ինդեքսը կարող է լրացվել այլ նշումներով, որոնք կապահովեն քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների համակարգումը, որոնումը, վերլուծությունն ու պահպանությունը:

4. Քաղաքացիներից ստացվող կրկնական առաջարկություններին, դիմումներին և գանգատներին տրվում է գրանցման հերթական ինդեքս, իսկ գրանցման-հսկողական քարտի համապատասխան սյունակում նշվում է առաջին առաջարկության, դիմումի և գանգատի գրանցման ինդեքսը: Կրկնական առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների վերջին աջ անկյունում և գրանցման-հսկողական քարտերի վրա նշում է արվում «Կրկնական» և հավաքվում բոլոր նախորդ գրագրությունը:

Կրկնական պետք է համարվեն այն առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները, որոնք ստացվում են միևնույն անձից նույն հարցով, եթե առաջին առաջարկությունը, դիմումը և գանգատը տալու ժամանակից անցել է քննարկման համար օրենսդրությամբ սահմանված ժամկետը կամ դիմողը բավարարված չէ իրեն տրված պատասխանով:

Տարբեր հասցեատերերի ուղարկված և քննարկման համար նույն պետական, հասարակական ու այլ մարմին, միևնույն ձեռնարկություն, հիմնարկ, կազմակերպություն մուտք եղած նույն անձի նույն հարցով առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները հաշվի են առնվում առաջին առաջարկության, դիմումի և գանգատի գրանցման համարի տակ, ավելացնելով հերթական համարը, որը դրվում է կոտորակով (օրինակ, Ա-401/1, Ա-401/2, Ա-401/3):

5. Գրանցման-հսկողական քարտերի և քարտարանների քանակը որոշվում է ելնելով առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գծով տրված հանձնարարությունների հաշվառման, տեղեկատվական աշխատանքի, կատարման նկատմամբ հսկողության և դրանց վերլուծության ապահովման անհրաժեշտությունից: Քարտարանները կարող են ձևավորվել այբբենական կարգով` դասավորված այն անձանց ազգանուններով, որոնցից ստացվել են առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները, ըստ դրանցում բարձրացված հարցերի թեմատիկայի:

Անհրաժեշտության դեպքերում կարող է տարվել այն անձանց ազգանունների այբբենական ուղեցույց, որոնցից ստացվել են առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները:

6. Քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների ժամանակին լուծման նկատմամբ հսկողությունը պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում դրվում է այն անձանց վրա, ովքեր պարտավոր են ապահովելու նամակների ժամանակին, ճիշտ և համակողմանի քննարկումը ու քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների առթիվ ընդունված որոշումների կատարումը:

Պետական, հասարակական և մյուս մարմիններ, ձեռնարկությունները, հիմնարկներ ու կազմակերպություններ տարբեր հասցեատերերի ուղարկված քաղաքացիների նամակները, որոնք պահանջում են առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների քննարկման արդյունքները հաղորդել, վերցվում են հատուկ հսկողության տակ: Այդ դեպքում գրանցման-հսկողական քարտերի և առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների բոլոր օրինակների վրա աջ անկյունում դրվում է «Հսկողություն» դրոշմակնիքը կամ «Հ» հսկողության նշանը:

Քաղաքացիների այն առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները, որոնց տրվում են միջակա պատասխաններ, հսկողությունից չեն հանվում: Հսկողությունը ավարտվում է միայն առաջարկության, դիմումի և գանգատի լուծման համար որոշում կայացնելուց և սպառիչ միջոցներ ձեռնարկելուց հետո:

Քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները հսկողությունից հանելու որոշումը ընդունում են պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների ղեկավարները և այլ պաշտոնատար անձինք, ովքեր պատասխանատու են քաղաքացիների նամակների ժամանակին և ճիշտ քննարկման համար:

Անստորագիր դիմումները ենթակա չեն քննարկման և սահմանված կարգով ոչնչացվում են: Քննարկման ենթակա չեն նաև այն դիմումները, որոնցում հեղինակի ինքնությանը վերաբերող տվյալները կեղծ են:

7. Քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների պատասխանները տալիս են պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների ղեկավարները և այլ լիազորված պաշտոնատար անձինք: Պատասխանը կարող է տրվել գրավոր կամ հեղինակի համաձայնությամբ` նաև բանավոր: Բանավոր պատասխանի դեպքում գրանցման-հսկողական քարտում կատարվում է համապատասխան գրառում:

Պատասխանի ինդեքսը բաղկացած է գրանցման ինդեքսից և այն գործի համարից (ըստ անվանակարգի), որի մեջ կարվում է տվյալ հարցին վերաբերող գրագրությունը:

Քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները համարվում են լուծված, եթե քննարկվել են գրանցում առաջքաշված բոլոր հարցերը, դրանց վերաբերյալ ձեռնարկվել են անհրաժեշտ միջոցներ և տրվել են գործող օրենսդրությանը համապատասխան ըստ էության ձեռնարկված միջոցառումների մասին սպառիչ պատասխաններ:

8. Պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների ղեկավարները կամ նրանց հանձնարարությամբ այլ պաշտոնատար անձինք պետք է սիստեմատիկաբար վերլուծեն ու ամփոփեն քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները, դրանցում բովանդակվող գործնական դիտողությունները` նպատակ ունենալով ժամանակին բացահայտել և վերացնել քաղաքացիների իրավունքների և օրենքով պաշտպանվող շահերի խախտումներ ծնող պատճառները, ինչպես նաև կատարելագործել պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների աշխատանքը:

Վերլուծման և ամփոփման նյութերը նախապատրաստում են քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարությունը վարող պաշտոնատար անձինք և ձևակերպում են դրանք վերլուծական տեղեկանքների ձևով, որոնք ներկայացվում են պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների ղեկավարներին` ամեն տարի 15-ին: Ընթացիկ բնույթի վերլուծական տեղեկանքներ կազմվում են ըստ անհրաժեշտության:

9. Քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները լուծելուց հետո պետք է վերադարձվեն քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարություն վարող պաշտոնատար անձանց` դրանց վերաբերող բոլոր նյութերով և գրանցման-հսկողական քարտի օրինակով` գործի և քարտարանի կենտրոնացված ձևավորման համար: Կատարողների մոտ գործերի ձևավորումը և պահպանումը արգելվում է:

Յուրաքանչյուր առաջարկության, դիմումի և գանգատի վերջնական լուծումից ու դրա կատարումից հետո պետք է լինի «գործին» մակագրությունը և այդ որոշումը ընդունող պաշտոնատար անձի անձնական ստորագրությունը:

Քաղաքացիների առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները, դրանց վերաբերյալ պատասխանների պատճենները և դրանց լուծման հետ կապված փաստաթղթերը, ինչպես նաև քաղաքացիների անձնական ընդունելության փաստաթղթերը ձևավորվում են գործերի մեջ` պետական, հասարակական և մյուս մարմնի, ձեռնարկության, հիմնարկի ու կազմակերպության կողմից հաստատված գործերի անվանակարգին համապատասխան:

Այդ գործերում փաստաթղթերը դասավորվում են ժամանակագրական կամ այբբենական կարգով: Յուրաքանչյուր առաջարկություն, դիմում, գանգատ և դրանց քննարկման ու լուծման վերաբերյալ բոլոր փաստաթղթերը գործում կազմում են ինքնուրույն խումբ: Կրկնական առաջարկություն, դիմում, գանգատ ստանալիս կամ լրացուցիչ փաստաթղթեր երևան գալիս դրանք կարվում են փաստաթղթերի տվյալ խմբին:

Գործերը ձևավորելիս ստուգվում են փաստաթղթերը գործին կարելու ճշտությունը, դրանց լրիվությունը (լրակազմությունը): Քաղաքացիների չլուծված առաջարկությունները, դիմումները և գանգատները, ինչպես նաև ոչ ճիշտ ձևակերպված փաստաթղթերը գործին կարելն արգելվում է:

10. Պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկներն ու կազմակերպություններն իրականացնում են առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների պահպանումն ու օգտագործումը տեղեկատվական և այլ նպատակներով:

Քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների վերաբերյալ փաստաթղթերի պահպանության պատասխանատվությունը դրվում է պետական, հասարակական և մյուս մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների ղեկավարների և տվյալ կատեգորիայի փաստաթղթերի հետ պաշտոնատար անձանց վրա:

Քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների պահպանման ժամկետները որոշվում են սահմանված կարգով հաստատված այն փաստաթղթերի ցանկերով, որոնք գոյանում են պետական մարմնի, ձեռնարկության, հիմնարկի ու կազմակերպության գործունեության մեջ: Որպես կանոն, սահմանվում է քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների ու գանգատների ու դրանց քննարկման և լուծման հետ կապված փաստաթղթերի պահպանման հնգամյա ժամկետ: Անհրաժեշտության դեպքերում պետական, հասարակական և մյուս մարմնի, ձեռնարկության, հիմնարկի ու կազմակերպության մշտական գործող փորձաքննության հանձնաժողովը կարող է որոշում ընդունել քաղաքացիների առավել արժեքավոր առաջարկությունների պահպանման ժամկետի ավելացման կամ մշտական պահպանության մասին:

Փորձաքննության հանձնաժողովների որոշումները քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների պահպանման ժամկետների ավելացման ու պահպանման համար դրանց ընտրության մասին ենթակա են պետական մարմնի, ձեռնարկության, հիմնարկի և կազմակերպության ղեկավարների կողմից պարտադիր հաստատման:

11. Մշտական կամ ժամանակավոր (10 տարուց ավելի) պահպանման ենթակա գործերը հանձնվում են պետական մարմինների, ձեռնարկությունների, հիմնարկների ու կազմակերպությունների արխիվներին` դրանց գործավարությունը ավարտելուց մեկ տարի հետո: Ժամանակավոր պահպանման (մինչև 10 տարին ներառյալ) ենթակա գործերը հանձնվում են արխիվ պետական, հասարակական և մյուս մարմնի, ձեռնարկության, հիմնարկի ու կազմակերպության ղեկավարի հայեցողությամբ:

Պահպանման սահմանված ժամկետները լրանալուց հետո քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների վերաբերյալ փաստաթղթերը ենթակա են ոչնչացման օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:

12. Սույն կանոնադրության գործողությունը չի տարածվում քաղաքացիների այն առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարությունը վարելու վրա, որոնց կարգը սահմանված է Հայաստանի Հանրապետության քրեական դատավարության, քաղաքացիական դատավարության, աշխատանքային և այլ օրենսդրությամբ:

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ

 

Հայաստանի Հանրապետության պետական, հասարակական և մյուս մարմիններում, ձեռնարկություններում, հիմնարկներում ու կազմակերպություններում քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գործավարության մասին կանոնադրության

 

ԳՐԱՆՑՄԱՆ-ՀՍԿՈՂԱԿԱՆ ՔԱՐՏԻ ՁԵՎԸ


Ինդեքսը

ԳՐԱՆՑՄԱՆ-ՀՍԿՈՂԱԿԱՆ ՔԱՐՏ

Թղթակիցը

(ազգանունը, անունը, հայրանունը, հասցեն, հեռախոսը)

 

Նախորդ դիմումները .............N-

Փաստաթղթի տեսակը .............էջի վրա

Հեղինակը, թվականը, ուղեկցող նամակի ինդեքսը

Թվականը, մուտքի ինդեքսը

Համառոտ բովանդակությունը

 
 
 
 

Պատասխանատու կատարողը

Մակագրությունը

 
 
 
 

Մակագրության հեղինակը

Կատարման ժամկետը

   

(գրանցման-հսկողական քարտի հակառակ երեսը)

 

Կատարման ընթացքը


Կատարման
հանձնելու
թվականը
Կատարողը Նշում միջակա պատասխանի
կամ լրացուցիչ
հարցադրման մասին
Հսկիչ նշում
  
  
 
  

Կատարման (պատասխանի) թվականը, ինդեքսը

 

Հասցեատերը

 

Բովանդակությունը

Հսկիչի ստորագրությունը

 

Հանել է հսողությունից

ֆոնդ

 

Թերթերը 

ցուցակ

 

Գործ

 

Հատոր

 

 

ՀԱՎԵԼՎԱԾ


ԳՐԱՆՑՄԱՆ-ՀՍԿՈՂԱԿԱՆ ՔԱՐՏԻ

 

Ց Ո Ւ Ց Ո Ւ Մ Ն Ե Ր

 

ԳՐԱՆՑՄԱՆ-ՀՍԿՈՂԱԿԱՆ ՔԱՐՏԻ (ԳՀՔ) *) ԼՐԱՑՄԱՆ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

 

ԳՐԱՆՑՄԱՆ-ՀՍԿՈՂԱԿԱՆ ՔԱՐՏԻ ԵՐԵՍԻ ԿՈՂՄԸ

 

Թղթակիցը` դիմողի կամ դիմողների ազգանունը, անունը, հայրանունը, բնակության կամ աշխատանքի վայրը, հեռախոսը, անստորագիր նամակների համար կատարվում է գրառում` «անստորագիր».

Նախկին դիմումները` դիմողի նախկին առաջարկությունների, դիմումների ու գանգատների թվականները և գրանցման ինդեքսները:

Փաստաթղթի տեսակը` փոստով ստացված կամ անձնական ընդունելության ժամանակ տրված առաջարկությունը, դիմումը կամ գանգատը և դրանցում թերթերի քանակությունը:

Ուղեկցական նամակի հեղինակը, թվականը, ինդեքսը` առաջարկությունը, դիմումը, գանգատը ուղարկող կազմակերպության անվանումը:

Մուտքի թվականը, ինդեքսը` առաջարկության, դիմումի, գանգատի ստացման թվականը (փոստով կամ անձնական ընդունելության ժամանակ) և դրանց գրանցման ինդեքսը:

Առաջարկության, դիմումի, գանգատի համառոտ բովանդակությունը:

Պատասխանատու կատարողը` առաջարկության, դիմումի, գանգատի լուծման համար պատասխանատու կազմակերպության կամ կառուցվածքային ստորաբաժանման անվանումը:

Մակագրությունը` փոխադրվում է փաստաթղթերից կամ գրանցվում անձնական ընդունելության ժամանակ:

Մակագրության հեղինակը` ղեկավարի, առաջին մակագրության հեղինակի պաշտոնը, ազգանունը և սկզբնատառը:

Կատարման ժամկետը` նշվում է մակագրությանը կամ օրենսդրությամբ սահմանված կատարման ժամկետներին համապատասխան: Ժամկետների փոփոխման մասին գրառումը կատարվում է տողի հաջորդ սյունակում, նշելով նոր ժամկետը, դրա փոփոխման մասին որոշում ընդունած ղեկավարի պաշտոնը և ազգանունը:

Քարտի երեսի կողմի վերին ձախ անկյունում ըստ կառավարչական փաստաթղթերի ընդհանուր միութենական դասակարգիչի նշվում է ԳՀՔ-ի կոդը (0229140) և այն կազմակերպության կոդը, որտեղ տարվում է գրանցման հսկողական քարտը:

Կրկնական դիմումները գրանցելիս վերին աջ անկյունում դրվում է «Կրկնական» դրոշմակնիքը:

 

Գրանցման-հսկողական քարտի հակառակ երեսը

 

Կատարման ընթացքը.

«Կատարման հանձնելու թվականը» սյունակը` նշվում է փաստաթուղթը անմիջական կատարողին հանձնելու թվականը:

«Կատարող» սյունակը` անմիջական կատարողի ազգանունը, սկզբնատառը և հեռախոսը (սյունակները լրացվում են փաստաթղթի յուրաքանչյուր տեղաշարժի ժամանակ).

«Միջակա պատասխանի կամ լրացուցիչ հարցադրման մասին նշում» սյունակը` հասցեատերը, թվականը, ինդեքսը` միջակա պատասխանի կամ հարցադրման համառոտ բովանդակությունը.

«Հսկիչ նշումներ» սյունակը` նշումներ հիշեցումների, կատարման վիճակի և այլնի մասին:

Կատարման թվականը, ինդեքսը` վերջնական որոշում բովանդակող փաստաթղթի թվականը և գրանցման ինդեքսը:

Հասցեատերը` նշվում են այն բոլոր հասցեատերերը, որոնց ուղարկված է փաստաթուղթը վերջնական որոշմամբ:

Բովանդակությունը` պատասխան փաստաթղթի վերնագիրը, նշելով ընդունած որոշումը (բավարարված է, մերժված է, պարզաբանված է):

Հսկողությունից հանել` առաջարկությունը, դիմումը, գանգատը, հսկողությունից հանելու մասին որոշում ընդունած ղեկավարի և այլ պաշտոնատար անձի պաշտոնը, ազգանունը և սկզբնատառը:

Հսկիչի ստորագրությունը` քաղաքացիների առաջարկությունների, դիմումների և գանգատների գծով հսկողության համար պատասխանատուի ստորագրությունը:

«Գործ ..., հատոր... թերթեր» գործի ինդեքսը, ըստ անվանակարգի, հատորի և թերթերի համարը (դրվում են լուծումն ավարտելուց և գործին կարելուց հետո):

Ֆոնդ ..., ցուցակ ..., գործ ...` դրվում են գործը արխիվ հանձնելուց հետո:

Խորհուրդ են տրվում քարտերի հետևյալ չափսերը` Ա5 (148 x 210) և Ա6 (105 x 148):