ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
«12» մայիս 2025 թ. N 46-Ն
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՆԵՐԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՍՈՒՄ) ՄԱԿԱՐԴԱԿՈՒՄ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՐԵՔ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԻ՝ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ, ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ՀԱՄԱԼԻՐ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԵՎ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԱՆԸՆԴՀԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՊԱՀՈՎՈՂ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Բնակչության բժշկական օգնության և սպասարկման մասին» օրենքի 2-րդ հոդվածի 1-ին մասի 27-րդ կետը`
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ
1. Սահմանել՝ առողջապահության բնագավառում ներկազմակերպական (բժշկական հաստատության ներսում) մակարդակում բժշկական օգնության և սպասարկման երեք հիմնական բաղադրիչի՝ կառուցվածքի, գործընթացի և արդյունքի համալիր գնահատման և բարելավման անընդհատությունն ապահովող գործընթացի իրականացման կարգն` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից։
3. Սույն հրամանի հավելվածով սահմանված ինքնագնահատումը`
1) Երևան քաղաքում հիվանդանոցային և արտահիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններն իրականացնում են մինչև 2025 թվականի օգոստոսի 1-ը.
2) Հայաստանի Հանրապետության մարզերում հիվանդանոցային և արտահիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններն իրականացնում են մինչև 2025 թվականի սեպտեմբերի 1-ը.
3) Երևան քաղաքում միայն արտահիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններն իրականացնում են մինչև 2025 թվականի նոյեմբերի 30-ը.
4) Հայաստանի Հանրապետության մարզերում միայն արտահիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններն ինքնագնահատումն իրականացնում են մինչև 2026 թվականի օգոստոսի 1-ը։
4. Սույն հրամանի հավելվածով սահմանված կարգի 6-րդ կետի դրույթները տարածվում են սույն հրամանի 3-րդ կետով սահմանված կազմակերպությունների համար` նշված ժամկետների ավարտից հետո:
12.05.2025 |
Ա. ԱՎԱՆԵՍՅԱՆ |
Հավելված Հայաստանի Հանրապետությանառողջապահության նախարարի 2025 թվականի մայիս «12»-ի N 46-Ն հրամանի |
ԿԱՐԳ
ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՆԵՐԿԱԶՄԱԿԵՐՊԱԿԱՆ (ԲԺՇԿԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՍՈՒՄ) ՄԱԿԱՐԴԱԿՈՒՄ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ՕԳՆՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ԵՐԵՔ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉԻ՝ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ, ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԵՎ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ՀԱՄԱԼԻՐ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԵՎ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԱՆԸՆԴՀԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՊԱՀՈՎՈՂ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑԻ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆ
1. Սույն կարգով կարգավորվում են հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններում (այսուհետ` կազմակերպություն) ներկազմակերպական (բժշկական հաստատության ներսում) մակարդակում բժշկական օգնության և սպասարկման երեք հիմնական բաղադրիչի՝ կառուցվածքի, գործընթացի և արդյունքի համալիր գնահատման (այսուհետ՝ ինքնագնահատում) և բարելավման գործընթացն ապահովող միջոցառումների իրականացման և Հայաստանի Հանրապետության առողջապահության նախարարությանը (այսուհետ` լիազոր մարմին) ինքնագնահատման արդյունքները ներկայացնելու հետ կապված հարաբերությունները:
2. Բժշկական օգնության և սպասարկման որակի շարունակական բարելավումն իրականացվում է բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող բոլոր կազմակերպությունների կողմից` սույն կարգին համաձայն:
3. Ինքնագնահատման նպատակն է ապահովել բժշկական օգնության և սպասարկման ընդհանուր որակի մշտադիտարկումը կազմակերպության ներսում, աջակցել տվյալ կազմակերպությունում որակի կառուցվածքային, գործընթացային և արդյունքային բաղադրիչների գնահատմանն ու բարելավմանը, ինչպես նաև հայտնաբերել առկա բացերն ըստ աղյուսակ 1-ով սահմանված չափանիշների, և բարելավման կարիք ունեցող առաջնահերթություններ սահմանելով, գտնել լուծումներ այդ չափանիշներին համապատասխանելու համար։
4. Ինքնագնահատումը կազմակերպության կողմից որակի ներքին գնահատման և վերահսկման գործիք է, որը կօգնի ապահովել մատուցվող ծառայությունների որակի շարունակական բարելավում` ուղղված պացիենտների համար առավել անվտանգ միջավայրի ստեղծմանը և պահպանմանը:
5. Ինքնագնահատումն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածքում հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող բոլոր կազմակերպությունների կողմից՝ սույն հրամանով նախատեսված դեպքերում և կարգով։
6. Ինքնագնահատումն իրականացվում է առնվազն երեք տարին մեկ անգամ:
7. Ինքնագնահատման արդյունքները ներկայացվում են լիազոր մարմին իքնագնահատման իրականացման համար սահմանված ժամկետի ավարտից հետո՝ 30 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Ինքնագնահատման արդյունքները կազմակերպության կողմից ներկայացվում են լիազոր մարմնի պաշտոնական էլեկտրոնային փոստի հասցեին, կազմակերպության ղեկավարի կողմից ստորագրված և կնքված պաշտոնական գրության միջոցով, իսկ այն կազմակերպությունները, որոնք հանդիսանում են «Մալբերի» էլեկտրոնային փաստաթղթաշրջանառության համակարգի բաժանորդ, ինքնագնահատման արդյունքները ներկայացնում են այդ համակարգի միջոցով։
8. Ինքնագնահատման իրականացման նպատակով, կազմակերպության ղեկավարի հրամանով ստեղծվում է ինքնագնահատման հանձնաժողով և հաստատվում է դրա կազմը:
9. Ինքնագնահատման հանձնաժողովի կազմում կարող են ընդգրկվել կազմակերպության բժշկական օգնության որակի ապահովման գործընթացում շահագրգիռ և պատասխանատու պաշտոնատար անձինք։
10. Ինքնագնահատման հանձնաժողովի անդամների թիվը որոշում է տվյալ կազմակերպությունը` ելնելով կազմակերպության գործունեության ծավալներից։
11. Ինքնագնահատման իրականացման նպատակով, կազմակերպության ինքնագնահատման հանձնաժողովը՝
1) մշակում է ինքնագնահատման պլան և ժամանակացույց․
2) կարող է ստեղծել ենթահանձնաժողովներ՝ ինքնագնահատման աշխատանքներն իրականացնելու և համակարգելու նպատակով․
3) իրականացնում է ինքնագնահատման գործընթացը․
4) վերլուծում է ինքնագնահատման արդյունքները և կազմակերպության ղեկավարին է ներկայացնում տեղեկատվություն ինքնագնահատման արդյունքում ստացված միավորների վերաբերյալ․
5) գնահատում է արձանագրված շեղումները շտկելու համար անհրաժեշտ նյութական և ոչ նյութական միջոցների ծավալը և ժամանակը ու ներկայացնում է այն կազմակերպության ղեկավարին․
6) հիմք ընդունելով անհրաժեշտ նյութական և ոչ նյութական միջոցների գնահատման արդյունքները մշակում և կազմակերպության ղեկավարի հաստատմանն է ներկայացնում լավարկման միջոցառումների ծրագիր և ժամանակացույց, որը շրջանառվում է նաև կազմակերպության կառուցվածքային և առանձին ստորաբաժանումների աշխատողների շրջանում.
7) մշտադիտարկում է լավարկման միջոցառումների ծրագրով նախատեսված գործողությունների կատարումը և պարբերաբար, սակայն ոչ պակաս քան եռամսյակը մեկ անգամ զեկուցում է կատարված աշխատանքների վերաբերյալ կազմակերպության ղեկավարին:
12. Կազմակերպության ղեկավարի հրամանով նշանակվում է լավարկման միջոցառումների իրականացման համար պատասխանատու անձ կամ անձինք։
13. Ինքնագնահատումն իրականացվում է երեք հիմնական բաղադրիչի՝ կառուցվածքի, գործընթացի և արդյունքի հետևյալ չորս ոլորտներում՝ աղյուսակ 1-ում ներկայացված գործիքակազմով․
1) պացիենտի անվտանգություն․
2) կլինիկական ռիսկերի կառավարում․
3) անվտանգ բժշկական օգնության և սպասարկման միջավայր․
4) որակի կառավարման համակարգ։
14. Ինքնագնահատման համար անհրաժեշտ տեղեկատվության հավաքագրման մեթոդներն են.
1) ուղղակի դիտարկումներ, որոնք ներառում են գործընթացների և շրջակա միջավայրի անմիջական դիտարկում և դիտարկման արդյունքների փաստաթղթավորում և վավերացում հանձնաժողովի անդամների 51%-ի կողմից.
2) իրավական ակտերով սահմանված փաստաթղթերի առկայության ստուգում, փաստաթղթավորում և վավերացում հանձնաժողովի անդամների առնվազն 51%-ի կողմից.
3) աշխատողների և պացիենտների շրջանում հարցումներ՝ կազմակերպությունում մատուցվող ծառայությունների որակի մասին անհրաժեշտ տեղեկատվություն ստանալու համար:
15. Ինքնագնահատման յուրաքանչյուր ցուցանիշին տրամադրվում են միավորներ։ Եթե ցուցանիշով նախատեսված երևույթն առկա է, ապա տրամադրվում է 2-ից 4 միավոր, եթե այն մշակման փուլում է կամ իրագործվել է մասնակի՝ 1-ից 2 միավոր, եթե այն առկա չէ՝ 0 միավոր։
16. Սույն հավելվածի աղյուսակ 1-ում ներկայացված ինքնագնահատման յուրաքանչյուր ոլորտի ցուցանիշների համար փաստացի ստացված միավորները գումարվում են։
17. Փաստացի ստացված միավորները համեմատվում են տվյալ ոլորտի համար նախատեսված առավելագույն հնարավոր միավորների հետ:
18. Առավելագույն հնարավոր միավորների հանրագումարը համարվում է 100%:
19. Սույն հրամանով սահմանված կարգով ինքնագնահատման իրականացման դեպքում յուրաքանչյուր կազմակերպություն պետք է հավաքի չորս ոլոտներում միասին պահանջվող միավորների առնվազն 60%-ը:
20. Եթե կազմակերպությունը չի հավաքում չորս ոլոտներում միասին պահանջվող միավորների առնվազն 60%-ը, ապա կազմակերպությունը կազմում է լավարկման միջոցառումների ծրագիր՝ առկա թերությունները շտկելու նպատակով և վեց ամսվա ընթացքում կրկին իրականացնում է ինքնագնահատում, որի արդյունքները ինքնագնահատման համար սահմանված ժամկետի ավարտից հետո 15 օրվա ընթացքում կրկին ներկայացնում է լիազոր մարմին։
21. Լիազոր մարմինն ընտրանքային կարգով իրականացնում է կազմակերպությունների կողմից ներկայացված ինքնագնահատման արդյունքների մշտադիտարկում՝ արդյունքները ներկայացնելուց հետո՝ 120 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
22. Կազմակերպություններում ինքնագնահատման արդյունքները մշտադիտարկելու և դրանց հավաստիության ուսումնասիրության նպատակով, լիազոր մարմնի կողմից ստեղծվում է հանձնաժողով կամ հանձնաժողովներ (այսուհետ` հանձնաժողով)։ Հանձնաժողովը ձևավորվում է լիազոր մարմնի կառուցվածքային ստորաբաժանումների, գործակալությունների, ինչպես նաև իր ենթակայության կազմակերպությունների (բացառությամբ հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող) աշխատողներից։ Հանձնաժողովում կարող են ներառվել նաև Երևանի քաղաքապետարանի և մարզպետների աշխատակազմերի համապատասխան ստորաբաժանումների աշխատողներ։
23. Մշտադիտարկումը կրում է աջակցող բնույթ և նպատակ ունի օժանդակել կազմակերպությունում բժշկական օգնության և սպասարկման որակի բարելավմանը։
24. Հանձնաժողովն ուսումնասիրում է տվյալ կազմակերպության կողմից ինքնագնահատման արդյունքներին առնչվող փաստաթղթերը, ինչպես նաև 30 աշխատանքային օրվա ընթացքում իրականացնում է մշտադիտարկումներ կազմակերպությունում, որի մասին մշտադիտարկումից առնվազն երեք աշխատանքային օր առաջ պատշաճ ծանուցում է կազմակերպությանը։
25. Ինքնագնահատման արդյունքների մշտադիտարկման նախագիծը հանձնաժողովը ներկայացնում է տվյալ կազմակերպությանը։ Մշտադիտարկման արդյունքների վերաբերյալ կազմակերպությունը տաս աշխատանքային օրվա ընթացքում կարող է իր առարկությունները ներկայացնել հանձնաժողովին։
26. Հանձնաժողովը պարտավոր է հինգ աշխատանքային օրվա ընթացքում ուսումնասիրել ներկայացված առարկությունները՝ որոշում կայացնելով դրանք մերժելու կամ ընդունելու վերաբերյալ։ Առարկությունները մերժելու դեպքում հանձնաժողովը պարտավոր է ներկայացնել գրավոր հիմնավորում։
27. Հանձնաժողովն ինքնագնահատման արդյունքների մշտադիտարկման վերաբերյալ եզրակացությունը ներկայացնում է լիազոր մարմին:
28. Ինքնագնահատման գործիքակազմը, ոլորտները և գնահատման ցուցանիշները ներկայացված են աղյուսակ 1-ում։
Աղյուսակ 1
Ինքնագնահատման թերթիկ
Ինքնագնահատման ոլորտ Ա՝ Պացիենտի անվտանգություն | ||||||||
Չափանիշ Ա1՝ Դեղերի անվտանգություն | ||||||||
Չափելի տարր՝ Ա1.1 Դեղերի կողմնակի ազդեցությունների հաղորդում | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Ա1.1.1 Կազմակերպությունն ունի դեղերի կողմնակի ազդեցությունների հաղորդման ընթացակարգ: |
Փաստաթղթերի ստուգում` ընթացակարգի էլեկտրոնային կամ թղթային տարբերակն առկա է կազմակերպության բոլոր բաժանմունքներում և ծառայություններում |
4՝ ընթացակարգն առկա է 70% և ավել բաժանմունքներում և ծառայություններում |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Դեղերի կողմնակի ազդեցությունների հաղորդման ընթացակարգ՝ հաստատված կազմակերպության ղեկավարի հրամանով | ||||
2՝ ընթացակարգն առկա է բաժանմունքների և ծառայությունների 50-69%-ում | ||||||||
0՝ ընթացակարգն առկա է 50%-ից պակաս բաժանմունքներում և ծառայություններում | ||||||||
Ա1.1.2 Կազմակերպությունն առաջնորդվում է ՀՀ առողջապահության նախարարի 2017 թվականի մայիսի 17-ի թիվ 23-Ն հրամանով սահմանված կարգով և լրացնում է հաստատված դեղի կողմնակի ազդեցությունների գրանցամատյանի ձևը և դեղի կողմնակի ազդեցության, արդյունավետության բացակայության, որակի կամ կեղծման կասկածի մասին հայտագիրը։ |
Փաստաթղթերի ստուգում` հաստատված ձևի էլեկտրոնային կամ թղթային տարբերակն և գրանցամատյանն առկա են կազմակերպության բոլոր բաժանմունքներում և ծառայություններում |
4՝ փաստաթղթերն առկա են 70% և ավել բաժանմունքներում և ծառայություններում |
Հիվանդանոցային արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի 2017 թվականի մայիսի 17-ի թիվ 23-Ն հրամանով հաստատված փաստաթղթերի առկայություն | ||||
2՝ բաժանմունքների և ծառայությունների 50-69%-ում փաստաթղթերն առկա են | ||||||||
0՝ փաստաթղթերն առկա են բաժանմունքների և ծառայությունների 50%-ից պակասում | ||||||||
Ա1.1.3 Ավագ բուժաշխատողները իրազեկված են դեղերի կողմնակի ազդեցությունների հաղորդման գործընթացի մասին։ |
Ավագ բուժաշխատողների շրջանում հարցումների իրականացում |
4՝ ավագ բուժաշխատողների 70% և ավել իրազեկված են |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված ինքնագնահատման արդյունքների մշտադիտարկման հանձնաժողովի կողմից իրականացված հարցումների արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
2՝ ավագ բուժաշխատողների 50-69%-ն իրազեկված են | ||||||||
0՝ ավագ բուժաշխատողների 50%-ից պակասն են իրազեկված | ||||||||
Ա1.1.4 Կազմակերպությունը ՀՀ առողջապահության նախարարի 2017 թվականի մայիսի 17-ի թիվ 23-Ն հրամանով սահմանված կարգով հաղորդում է դեղերի կողմնակի ազդեցության վերաբերյալ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ կազմակերպությունը օրացուցային տարվա ընթացքում լրացրել է դուրս գրված պացիենտների առնվազն 1%-ի համար հաղորդում դեղի կողմնակի ազդեցության վերաբերյալ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի 2017 թվականի մայիսի 17-ի թիվ 23-Ն հրամանով սահմանված կարգով հաղորդման առկայություն | ||||
2՝ կազմակերպությունը օրացուցային տարվա ընթացքում լրացրել է դուրս գրված պացիենտների առնվազն 05-1%-ի համար հաղորդում դեղի կողմնակի ազդեցության վերաբերյալ | ||||||||
0՝ կազմակերպությունը օրացուցային տարվա ընթացքում լրացրել է դուրս գրված պացիենտների 0.5%-ից պակասի համար հաղորդում դեղի կողմնակի ազդեցության վերաբերյալ | ||||||||
Ա1.1.5 Կազմակերպության ավագ բուժաշխատողներն իրազեկված են պացիենտին նշանակվող տարբեր դեղերի փոխազդեցության առանձնահատկությունների մասին: |
Ավագ բուժաշխատողների շրջանում հարցումների իրականացում |
4՝ ավագ բուժաշխատողների 70% և ավել իրազեկված են |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված հարցումների արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
2՝ ավագ բուժաշխատողների 50-69%-ն իրազեկված են | ||||||||
0՝ ավագ բուժաշխատողների 50%-ից պակասն են իրազեկված | ||||||||
Չափանիշ Ա2՝ Ձեռքերի հիգիենա | ||||||||
Չափելի տարր՝ Ա2.1 Ձեռքերի հիգիենա | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Ա2.1.1 Կազմակերպությունում յուրաքանչյուր լվացարանի մոտ հեղուկ օճառի, մեկանգամյա օգտագործման թղթե անձեռոցիկի կամ մեկանգամյա օգտագործման համար նախատեսված 30х30 սմ չափի կտորե անձեռոցիկի առկայութուն։ |
Դիտարկում |
4՝ հիգիենայի միջոցներն առկա են 70% և ավել բաժանմունքների և ծառայությունների լվացարանների մոտ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
2՝ հիգիենայի միջոցներն առկա են 50-69% բաժանմունքների և ծառայությունների լվացարաննների մոտ | ||||||||
0՝ հիգիենայի միջոցներն առկա են 50%-ից պակաս բաժանմունքների և ծառայությունների լվացարանների մոտ | ||||||||
Ա2.1.2 Կազմակերպությունն ապահովված է Առողջապանության նախարարի հրամանով հաստատված կիրառման հրահանգ/մեթոդական ուղեցույց ունեցող սպիրտային հիմքով կամ այլ բաղադրությամբ հականեխիչ /ախտահանիչ միջոցով պացիենտի յուրաքանչյուր խնամքի կետում։ |
Դիտարկում |
4՝ 70% և ավել բաժանմունքներում և ծառայություններում |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
2՝ 50-69% բաժանմունքներում և ծառայություններում | ||||||||
0՝ 50%-ից պակաս բաժանմունքներում և ծառայություններում | ||||||||
Ա2.1.3 Կազմակերպությունն ապահովում է բուժաշխատողների ուսուցումը ձեռքերի հիգիենայի վերաբերյալ աշխատանքի ընդունվելիս (մեկ ամսվա ընթացքում) և հետագայում ոչ պակաս, քան տարին մեկ անգամ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ բուժաշխատողների 90% և ավելի համար |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Ուսուցման փաստը հաստատող փաստաթղթերի առկայություն: Մասնավորապես՝ արձանագրություն աշխատողների ստորագրությամբ և կազմակերպության տնօրենի կողմից հաստատված | ||||
2՝ բուժաշխատողների 50-89% ի համար | ||||||||
0՝ բուժաշխատողների 50%-ից պակասի համար | ||||||||
Ա2.1.4 «Ձեռքերի հիգիենայի 5 պահերը» հրահանգի վերաբերյալ ուսուցման իրականացում։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ բուժաշխատողների 90% և ավելի համար |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Ուսուցման փաստը հաստատող փաստաթղթերի առկայություն: Մասնավորապես՝ արձանագրություն աշխատողների ստորագրությամբ և կազմակերպության տնօրենի կողմից հաստատված | ||||
2՝ բուժաշխատողների 50-89% ի համար | ||||||||
0՝ բուժաշխատողների 50%-ից պակասի համար | ||||||||
Ա2.1.5 Կազմակերպությունում իրականացվում է ձեռքերի հիգիենայի աուդիտը, կանոնավոր՝ առնվազն ամիսը մեկ անգամ` համաձայն ձեռքերի հիգիենայի պահանջները սահմանող լիազոր մարմնի ընդունած նորմատիվ իրավական ակտի: |
Դիտարկում |
4՝ բուժաշխատողների 100 %-ի մոտ եղունգները կարճ են, լաք առկա չէ, զարդեր չկան, և 90%-ն էլ տիրապետում են ձեռքերի հիգիենայի իրականացման տեխնիկային |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
2՝ բուժաշխատողների 50-99%-ի մոտ եղունգները կարճ են, լաք առկա չէ, զարդեր չկան, և 50-89%-ն էլ տիրապետում են ձեռքերի հիգիենայի իրականացման տեխնիկային | ||||||||
0՝ բուժաշխատողների 50%-ից պակասի մոտ եղունգները կարճ են, լաք առկա չէ, զարդեր չկան, և 50-%-ից պակասն են տիրապետում ձեռքերի հիգիենայի իրականացման տեխնիկային | ||||||||
Ա2.1.6 Կազմակերպության լվացարանների մոտ ձեռքերը լվանալու տեխնիկայի վերաբերյալ պաստառների առկայություն` համաձայն ձեռքերի հիգիենայի պահանջները սահմանող լիազոր մարմնի ընդունած նորմատիվ իրավական ակտի: |
Դիտարկում |
4՝ բաժանմունքների 100%-ը ունեն պաստառ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
2՝ բաժանմունքների 80-99%-ը ունեն պաստառ | ||||||||
0՝ բաժանմունքների 80%-ից պակասն ունեն պաստառ | ||||||||
Ա2.1.7 Կազմակերպությունում առկա է վարակի հսկողության պատասխանատու և հանձնաժողով։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ առկա են պատասխանատու և հանձնաժողով |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Կազմակերպության ղեկավարի հրաման պատասխանատու նշանակելու և հանձնաժողով ստեղծելու վերաբերյալ, ինչպես նաև հանձնաժողովների նիստերի արձանագրությունների առկայություն | ||||
2՝ առկա են, սակայն բացակայում են հանձնաժողովների հանդիպումների վերաբերյալ արձանագրություններ | ||||||||
0՝ առկա չեն | ||||||||
Ա2.1.8 Կազմակերպությունում նշանակված է ձեռքերի հիգիենայի գործընթացի պատասխանատու։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ պատասխանատուն նշանակված է |
Հիվանդանոցայի, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Կազմակերպության ղեկավարի հրամանի առկայություն` պատասխանատուի նշանակման և պատասխանատվությունների սահմանման վերաբերյալ | ||||
2՝ պատասխանատուն նշանակված է, սակայն պատասխանատվությունները սահմանված չեն | ||||||||
0՝ պատասխանատուն նշանակված չէ | ||||||||
Ա2.1.9 Բուժաշխատողների ձեռքերի հիգիենայի գործընթացի ինքնագնահատման իրականացում հարցաթերթի կիրառմամբ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ ինքնագնահատումն իրականացվել է |
ձեռքերի հիգիենայի գործընթացի ինքնագնահատման լրացված հարցաթերթիկի առկայություն | |||||
2՝ ինքնագնահատումը իրականացվել է, սակայն փաստաթուղթը լիրաժեք լրացված չէ | ||||||||
0՝ ինքնագնահատումը չի իրականացվել | ||||||||
Ինքնագնահատման ոլորտ Բ՝ Կլինիկական ռիսկերի կառավարում | ||||||||
Չափանիշ Բ1՝ Բուժօգնության արդյունավետություն | ||||||||
Չափելի տարր՝ Բ1.1 Ծառայությունների արդյունավետ օգտագործում | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Բ1.1.1 Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններում բուժման միջին տևողություն։ |
Տարեկան վիճակագրական հաշվետվություններ |
2՝ բուժման միջին տևողությունը` 6,4 օր և պակաս |
Հիվանդանոցային, պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ (բացառությամբ հոգեբուժական բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպությունների) |
Տարեկան վիճակագրական հաշվետվություն | ||||
1՝ բուժման միջին տևողությունը` 7,4 -ից 6,3 օր | ||||||||
0՝ 7,4 -ից ավել օր | ||||||||
Բ1.1.2 Մեկ բնակչի հաշվով ԱԱՊ կազմակերպություն հաճախումների միջին թիվ։ |
Տարեկան վիճակագրական հաշվետվություններ |
2՝ մեկ բնակչի հաշվով ԱԱՊ հաճախումների տարեկան միջին թիվ` 5 և ավելի |
Արտահիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Տարեկան վիճակագրական հաշվետվություն | ||||
1՝ մեկ բնակչի հաշվով ԱԱՊ հաճախումների տարեկան միջին թիվ` 3,2-4,9 | ||||||||
0՝ մեկ բնակչի հաշվով ԱԱՊ հաճախումների տարեկան միջին թիվ` 3,2 ից պակաս | ||||||||
Չափանիշ Բ2՝ Մոր և նորածնի բուժօգնության անվտանգություն | ||||||||
Չափելի տարր՝ Բ2.1 Մոր առողջություն | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Բ2.1.1 Սպառնացող վաղաժամ ծննդաբերության դեպքում պտղի նեյրոպրոտեկցիայի իրականացում՝ ՀՀ առողջապահության նախարարի 2016 թվականի դեկտեմբերի 5-ի 3593-Ա հրամանով հաստատված կլինիկական ուղեցույցով նախատեսված վաղաժամ ծննդաբերության ախտորոշման և վարման ալգորիթմի համաձայն։ |
Փաստաթղթերի ստուգում՝ հիվանդության պատմագրում համապատասխան գրառումների առկայություն |
2` պտղի նեյրոպրոտեկցիայի իրականացում 90% և ավել դեպքերում |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1` պտղի նեյրոպրոտեկցիայի իրականացում 90%-ից պակաս դեպքերում | ||||||||
0` պտղի նեյրոպրոտեկցիա չի իրականացվում | ||||||||
Բ2.1.2 Սպառնացող վաղաժամ ծննդաբերության դեպքում նորածնի դիսթրես համախտանիշի կանխարգելման իրականացում՝ ՀՀ առողջապահության նախարարի 2016 թվականի դեկտեմբերի 5-ի 3593-Ա հրամանով հաստատված կլինիկական ուղեցույցի պահանջների համապատասխան։ |
Փաստաթղթերի ստուգում՝ հիվանդության պատմագրում համապատասխան գրառումների առկայություն |
2՝ նորածնի դիսթրես համախտանիշի կանխարգելման իրականացում 90% և ավել դեպքերում |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ նորածնի դիսթրես համախտանիշի կանխարգելման իրականացում 90%-ից պակաս դեպքերում | ||||||||
0՝ նորածնի դիսթրես համախտանիշի կանխարգելումը չի իրականացվում | ||||||||
Բ2.1.3 Ռեզուս բացասական ծննդկաններին հակառեզուս իմունոգլոբուլին պատրաստուկի ներարկում՝ ՀՀ առողջապահության նախարարի 2013 թվականի նոյեմբերի 29-ի թիվ 80-Ն հրամանի պահանջների համաձայն։ |
Փաստաթղթերի ստուգում՝ պացիենտի բժշկական փաստաթղթերում համապատասխան գրառումների առկայություն |
2՝ հակառեզուս իմունոգլոբուլին պատրաստուկի ներարկում 98-100% դեպքերում |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ հակառեզուս իմունոգլոբուլին պատրաստուկի ներարկում 50-97% դեպքերում | ||||||||
0՝ հակառեզուս իմունոգլոբուլին պատրաստուկի ներարկում 50%-ից պակաս դեպքերում | ||||||||
Բ2.1.4 Մինչ կեսարյան հատմամբ ծննդալուծումը հետվիրահատական բարդությունների հակաբիոտիկային կանխարգելում համաձայն Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության «WHO recommendation on prophylactic antibiotics for women undergoing caesarean section. Geneva: World Health Organization; 2021. Licence: CC BY-NC-SA 3.0 IGO» ուղեցույցի։ |
Փաստաթղթերի ստուգում՝ հիվանդության պատմագրում համապատասխան գրառումների առկայություն |
2՝ հետվիրահատական բարդությունների հակաբիոտիկային կանխարգելում 90% և ավել դեպքերում |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ հետվիրահատական բարդությունների հակաբիոտիկային կանխարգելում 90%-ից պակաս դեպքերում | ||||||||
0՝ հետվիրահատական բարդությունների հակաբիոտիկային կանխարգելում չի արվում | ||||||||
Չափելի տարր՝ Բ2.2 Նորածնային բժշկական օգնություն և սպասարկում | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Բ2.2.1 ՀՀ առողջապահության նախարարի 2019 թվականի հուլիսի 17-ի թիվ 1961-Լ հրամանի համաձայն՝ նորածնի գնահատման և խնամքի գործառույթների շրջանակներում ամրացվում է «ապարանջան-ձեռնակապը» նորածնի դաստակին, որտեղ պետք է նշված լինի մոր ազգանունը, անունը, հայրանունը, նորածնի ծնվելու ամսաթիվը, սեռը, մարմնի զանգվածը և երկարությունը։ |
Դիտարկում |
2՝ նշված տվյալներով «ապարանջան-ձեռնակապը» առկա է 100% դեպքերում |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական, մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ նշված տվյալներով «ապարանջան-ձեռնակապը» առկա է 98-99% դեպքերում | ||||||||
0՝ նշված տվյալներով «ապարանջան-ձեռնակապը» առկա է 97%-ից պակաս դեպքերում | ||||||||
Բ2.2.2 ՀՀ առողջապահության նախարարի 2019 թվականի հուլիսի 17-ի թիվ 1961-Լ հրամանի 84-րդ կետի 15-րդ ենթակետի համաձայն՝ ծննդատներում՝ բացառապես կրծքով կերակրվող նորածինների տոկոս։ |
Փաստաթղթերի ստուգում, պացիենտների շրջանում հարցումների իրականացում |
2՝ բացառապես կրծքով կերակրվող նորածիններ 93% և ավել Պացիենտների 93% և ավել հաստատում են որ նորածինը բացառապես կրծքով կերակրվում է |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական, մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ բացառապես կրծքով կերակրվող նորածիններ 85-92% Պացիենտների 85-92%-ը հաստատում են որ նորածինը բացառապես կրծքով կերակրվում է | ||||||||
0՝ բացառապես կրծքով կերակրվող նորածիններ 85%-ից պակաս Պացիենտների 85%-ից պակասը հաստատում են որ նորածինը բացառապես կրծքով կերակրվում է | ||||||||
Բ2.2.3 ՀՀ առողջապահության նախարարի 2019 թվականի հուլիսի 17-ի թիվ 1961-Լ հրամանի 43-րդ կետի նորածնի դուրսգրումից առաջ բժիշկը նորածնի մորը (օրինական ներկայացուցչին) ապահովում է նորածնի խնամքի և կրծքով սնուցման վերաբերյալ բավարար տեղեկատվությամբ` իրազեկելով նորածնի կյանքի համար վտանգի այն նշանների մասին, որոնց դեպքում անհապաղ պետք է դիմել բուժաշխատողին, տրամադրելով համապատասխան բովանդակությամբ հուշաթերթիկ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում, պացիենտների շրջանում հարցումների իրականացում |
2՝ գրառումները 100% կատարված են Պացիենտների 100%-ը հաստատում է հուշաթերթիկի ստացումը |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական, մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ գրառումները կատարված են 90-99% Պացիենտների 90-99%-ը հաստատում է հուշաթերթիկի ստացումը | ||||||||
0՝ գրառումները կատարված են 90%-ից պակաս դեպքերում Պացիենտների 90%-ից պակասն է հաստատում հուշաթերթիկի ստացումը | ||||||||
Բ2.2.4 ՀՀ առողջապահության նախարարի 2019 թվականի հուլիսի 17-ի թիվ 1961-Լ հրամանի 84-րդ կետի 12-րդ ենթակետի համաձայն՝ առողջ նորածինների պատվաստումներով ընդգրկվածության ցուցանիշ՝ հաշվի առնելով պատվաստանյութերով ապահովվածությունը։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ առողջ նորածինների պատվաստման ցուցանիշ 95-100% |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական, մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ առողջ նորածինների պատվաստման ցուցանիշ 90-94% | ||||||||
0՝ առողջ նորածինների պատվաստման ցուցանիշ 90%-ից պակաս | ||||||||
Բ2.2.5 ՀՀ առողջապահության նախարարի 2019 թվականի հուլիսի 17-ի թիվ 1961-Լ հրամանի 11-րդ կետի 13-րդ ենթակետի համաձայն կատարվում է վիտամին K-ի միջմկանային ներարկում՝ նորածնային հեմոռագիկ հիվանդության կանխարգելման նպատակով, համաձայն հրամանի Հավելված №6-ով նկարագրված նորածինների հեմոռագիկ հիվանդության կանխարգելման և բուժման նպատակով վիտամին K-ի կիրառման գործելակարգի։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ նորածինների 100%-ը ստացել է վիտամին K |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ, որոնք ունեն նեոնատոլոգիական, մանկաբարձագինեկոլոգիական ընդհանուր պրակտիկա, կամ մանկաբարձական տեսակի բժշկական օգնության և սպասարկման լիցենզիա |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ նորածինների 95-99%-ը ստացել է վիտամին K | ||||||||
0՝ նորածինների 95%-ից պակասն է ստացել վիտամին K | ||||||||
Ինքնագնահատման ոլորտ Գ՝ Անվտանգ բժշկական օգնության և սպասարկման միջավայր | ||||||||
Չափանիշ Գ1՝ Հիգիենա և շրջակա միջավայրի մշտադիտարկում | ||||||||
Չափելի տարր՝ Գ1.1 Ջրամատակարարում և սանիտարական պայմաններ | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Գ1.1.1 Բժշկական կազմակերպությունը ձեռքերի լվացման համար ապահովվում է լվացարաններ մշտական հոսող սառը և տաք ջրով: |
Դիտարկում |
2՝ մշտական հոսող սառը և տաք ջուրն առկա է |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում ժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ առկա է մշտական հոսող սառը ջուրը | ||||||||
0՝ մշտական հոսող ջուր առկա չէ | ||||||||
Գ1.1.2 Բժշկական կազմակերպությունը ապահովված է առանձնացված սանհանգույցներով անձնակազմի և պացիենտների համար: |
Դիտարկում |
2՝ առանձնացված սանհանգույցներ անձնակազմի և պացիենտների համար առկա են |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային, և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ առկա են, առանձնացված սանհանգույցներ, սակայն վերանորոգման կարիք ունեն կամ դիտարկման պահին չեն գործում | ||||||||
0՝ անձնակազմի և պացիենտների համար սանհանգույցները առանձնացված չեն | ||||||||
Գ1.1.3 Օդափոխության համակարգի առկայություն։ |
Դիտարկում |
2՝ Առկա է մեխանիկական օդափոխության համակարգ վիրահատական սրահներում |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ Առկա է օդափոխության համակարգ, սակայն դիտարկման պահին անսարք է | ||||||||
0՝ Առկա չէ | ||||||||
Գ1․1․4 Այլընտրանքային ջրամատակարարման համակարգի առկայություն՝ (ջրային պաշարների ռեզերվուարների առկայություն և դրանց անվտանգության ապահովումը): |
Դիտարկում |
2՝ Առկա է այլընտրանքային ջրամատակարարման համակարգ |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ Առկա է այլընտրանքային ջրամատակարարման համակարգ, սակայն դիտարկման պահին աշխատանքային վիճակում չէ | ||||||||
0՝ Առկա չէ | ||||||||
Չափելի տարր՝ Գ1.2 Մաքրման ծառայություններ և մակերեսների ախտահանում | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Գ1.2.1 Մաքրման պարագաները կիրառումից հետո լվացվում, ախտահանվում և պահվում են դրանց համար առանձնացված վայրում, չոր պայմաններում: |
Դիտարկում |
2՝ ամբողջությամբ կատարվում է (100%) |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից | ||||
1՝ կատարվում է մասնակի | ||||||||
0՝ չի կատարվում | ||||||||
Գ1.2.2 Բժշկական արտադրատեսակների մաքրման, ախտահանման, նախամանրէազերծման և մանրէազերծման գործընթացում ներգրավված բուժանձնակազմը աշխատանքի ընթացքում կրում է հատուկ պաշտպանիչ արտահագուստ` ձեռնոց, դիմակ, բժշկական գլխարկ, ակնոց և խալաթ: |
Դիտարկում, փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ գործողությունների ընթացակարգերի առկայություն, բուժանձնակազմը աշխատանքի ընթացքում կրում է հատուկ պաշտպանիչ արտահագուստը |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ Կազմակերպության ղեկավարի կողմից հաստատված գործողությունների ընթացակարգի առկայություն։ | ||||
1՝ մասնակի, գործողությունների ընթացակարգերի առկայություն, բուժանձնակազմը աշխատանքի ընթացքում թերի է կրում հատուկ պաշտպանիչ արտահագուստը | ||||||||
0՝ գործողությունների ընթացակարգերի բացակայություն, բուժանձնակազմը աշխատանքի ընթացքում չի կրում է հատուկ պաշտպանիչ արտահագուստ | ||||||||
Գ1.2.3 Ախտահանիչ նյութերը պահվում են զով և չոր տեղում՝ արևի ուղիղ ճառագայթներից և ջերմության աղբյուրներից հեռու: |
Դիտարկում |
2՝ ախտահանիչ նյութերը պահվում են զով և չոր տեղում՝ արևի ուղիղ ճառագայթներից և ջերմության աղբյուրներից հեռու |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ Կազմակերպության ղեկավարի կողմից հաստատված գործողությունների ընթացակարգի առկայություն։ | ||||
1՝ կատարվում է մասնակի | ||||||||
0՝ չի կատարվում | ||||||||
Չափելի տարր՝ Գ1.3 Բժշկական թափոնների գործածություն | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Գ1.3.1 Թափոնների համար նախատեսված տարողությունները լցվում են մինչև իրենց ծավալի միայն երեք քառորդը։ Տարողությունները փակ վիճակում են պահվում, որպեսզի կանխվի թափոնների շփումը մարդկանց կամ շրջապատի հետ։ |
Դիտարկում |
2՝ ամբողջությամբ կատարվում է համաձայն հրամանի պահանջների |
Հիվանդանոցային, և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում արտահիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ Կազմակերպության ղեկավարի կողմից հաստատված գործողությունների ընթացակարգի առկայություն։ | ||||
1՝ կատարվում է մասնակի | ||||||||
0՝ չի կատարվում | ||||||||
Գ1.3.2 Համաձայն ՀՀ առողջապահության նախարարի 2008 թվականի մարտի 4-ի 03-Ն հրամանի` վարակիչ միկրոկենսաբանական թափոնները դրանց գոյացման վայրում անմիջապես առանձնացվում են այլ բժշկական թափոններից, տեղադրվում են դրանց հավաքման համար հատուկ տեղադրված կենսաբանական վտանգի նշանը (համաձայն ձևի) և «Վարակիչ թափոն» մակնշումը կրող տարողությունների մեջ, որոնց գույնը հակադրվում է կենսաբանական վտանգի նշանի և «Վարակիչ թափոն» մակնիշը կրող բառերի գույնին: |
Դիտարկում |
2՝ ամբողջությամբ կատարվում է համաձայն հրամանի պահանջների |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ Կազմակերպության ղեկավարի կողմից հաստատված գործողությունների ընթացակարգի առկայություն։ | ||||
1՝ կատարվում է մասնակի | ||||||||
0՝ չի կատարվում | ||||||||
Գ1.3.4 Առկա է կազմակերպության տնօրենի կողմից ընդունված բժշկական թափոնների անվտանգ գործածությունը կարգավորող գործողությունների իրավական ակտ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ ակտն առկա է և համապատասխանում է նորմատիվ իրավական ակտի պահանջներին |
Հիվանդանոցայի, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Կազմակերպության տնօրենի կողմից ընդունված բժշկական թափոնների անվտանգ գործածությունը կարգավորող գործողությունների իրավական ակտ, որի նախագիծը ներկայացնել ՀՀ առողջապահական և աշխատանքի տեսչական մարմին` հիգիենիկ փորձաքննության | ||||
1՝ ակտն առկա է, սակայն չի համապատասխանում նորմատիվ իրավական ակտի պահանջներին | ||||||||
0՝ ակտն առկա չէ | ||||||||
Գ1.3.5 Թափոնների տեղափոխման համար նախատեսված սայլակների վրա առկա է կենսաբանական վտանգի նշան: |
Դիտարկում |
2՝ առկա է (100%) |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ Կազմակերպության ղեկավարի կողմից հաստատված գործողությունների ընթացակարգի առկայություն։ | ||||
1՝ առկա է մասնակի, օրինակ առկա է, սակայն պատռված, վնասված պիտակ է) | ||||||||
0՝ առկա չէ | ||||||||
Գ1.3.6 Բժշկական թափոնների ժամանակավոր պահման հատուկ տարածքը համապատասխանում է ՀՀ առողջապահության նախարարի 2008 թվականի 03-Ն հրամանով սահմանված պահանջներին։ |
Դիտարկում |
2՝ ամբողջությամբ համապատասխանում է |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ Կազմակերպության ղեկավարի կողմից հաստատված գործողությունների ընթացակարգի առկայություն։ | ||||
1՝ համապատասխանում է մասնակի | ||||||||
0՝ չի համապատասխանում | ||||||||
Գ1.3.7 Վարակիչ թափոնները ժամանակավոր պահման հատուկ տարածքում պահվում են ձմռանը 72 ժամից, ամռանը 48 ժամից ոչ ավելի: |
Փաստաթղթերի (գրանցամատյանների) ստուգում |
2՝ պահանջը ամբողջությամբ պահպանվում է |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ պահպանվում է մասնակի | ||||||||
0՝ չի պահպանվում | ||||||||
Չափելի տարր՝ Գ1.4 Բժշկական սարքավորումների անվտանգություն | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Գ1․4․1 Կազմակերպությունում առկա օրենսդրական չափագիտական հսկողության ենթակա չափման միջոցները ենթարկվել են չափման ՀՀ կառավարության 2016 թվականի փետրվարի 11-ի N 113-Ն որոշման համաձայն: |
Չափման փաստը հավաստող փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ ենթարկվել են չափման ամբողջությամբ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ ենթարկվել են չափման մասնակի | ||||||||
0՝ չեն ենթարկվել չափման | ||||||||
Չափելի տարր՝ Գ1.5 Պացիենտի կեցության բավարար պայմաններ | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Գ1․5․1 Կազմակերպության հիվանդասենյակների մակերեսները համապատասխանում են ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի 2020 թվականի դեկտեմբերի 10-ի N 95-Ն հրամանի հավելվածի 80-րդ կետի պահանջներին: |
Դիտարկում |
2՝ համապատասխանում եմ ամբողջությամբ |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ համապատասխանում եմ մասնակի | ||||||||
0՝ չեն համապատասխանում | ||||||||
Ինքնագնահատման ոլորտ Դ՝ Որակի կառավարման համակարգ | ||||||||
Չափորոշիչ Դ1. Առաջնորդում և կառավարում | ||||||||
Չափելի տարր Դ1.1 Որակի կառավարման կարողություններ | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Դ 1.1.1 Կազմակերպությունում առկա է որակի կառավարման և պացիենտի անվտանգության ստորաբաժանում (հիվանդանոցում) կամ որակի պատասխանատու/հանձնաժողով (ԱԱՊ կազմակերպությունում)` ստեղծված կազմակերպության ղեկավարի հրամանով Համաձայն ՀՀ առողջապահության նախարարի 2014 թվականի հունվարի 16-ի թիվ 37-Ա հրամանի պահանջների՝ պետության կողմից երաշխավորված հիվանդանոցային ձևով բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող բժշկական կազմակերպություններում գործում են որակի վերահսկման մասնագիտական հանձնաժողովներ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ հանձնաժողովները առկա են և գործում են համապատասխան հրամանի պահանջների |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Կազմակերպության ղեկավարի կողմից կնքված և ստորագրված տեղեկանք՝ հանձնաժողովի ստեղծման վերաբերյալ, ինչպես նաև քաղվածքներ հաշվետվու ժամանակահատվածում հանձնաժողովի նիստերի արձանագրությունների վերաբերյալ։ | ||||
1՝ հանձնաժողովները առկա են, սակայն գործունեությունը չի համապատասխանում հրամանի պահանջներին | ||||||||
0՝ հանձնաժողովները առկա չեն | ||||||||
Դ 1.1.2 Որակի կառավարման և պացիենտի անվտանգության բաժնի աշխատակիցները կամ որակի պատասխանատուն/հանձնաժողովի անդամները վերապատրաստվել են որակի կառավարման վերաբերյալ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ վերապատրաստված են բոլոր աշխատողները, տվյալները առկայությունը գնահատվում է 100% |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ վերապատրաստված են աշխատողների 50-80%-ը | ||||||||
0՝ վերապատրաստված են աշխատողների 50%-ից պակասը | ||||||||
Դ 1.1.3 Որակի կառավարման և պացիենտի անվտանգության ստորաբաժանումը կամ որակի պատասխանատուն/հանձնաժողովը մշակում է որակի բարելավման պլանը։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ տարեկան բարելավման պլանն առկա է` հստակ ժամանակացույցով և պահանջվող ռեսուրսների գնահատմամբ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Կազմակերպության ղեկավարի կողմից տրված՝ կնքված և ստորագրված որակի բարելավման պատճենը։ | ||||
1՝ տարեկան բարելավման պլան մշակված է, սակայն առանց հստակ ժամանակացույցի և պահանջվող ռեսուրսների գնահատման | ||||||||
0՝ բարելավման պլանը բացակայում է | ||||||||
Դ 1.1.4 Որակի կառավարման և պացիենտի անվտանգության ստորաբաժանումը կամ որակի պատասխանատուն/հանձնաժողովը պլանավորում և կազմակերպում է կանոնավոր աուդիտներ, ներառյալ ինքնագնահատում: |
Փաստաթղթերի ստուգում` աուդիտի արդյունքների հաշվետվություններ |
2՝ կատարվում է առնվազն կիսամյակային աուդիտ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
Կազմակերպության ղեկավարի կողմից տրված՝ կնքված և ստորագրված աուդիտի արդյունքների պատճեներ։ | ||||
1՝ կատարվում է տարեկան աուդիտ | ||||||||
0՝ աուդիտ չի իրականացվում | ||||||||
Դ 1.1.5 Որակի կառավարման և պացիենտի անվտանգության ստորաբաժանումը կամ որակի պատասխանատուն/հանձնաժողովը իրականացնում է որակի վերաբերյալ տարբեր թեմաներով կանոնավոր վերապատրաստումներ։ |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ վերապատրաստումների 80-100% ավագ և միջին բուժաշխատողների ընդգրկվածություն |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված փաստաթղթերի (վերապատրաստումների արձանագրություններ) ստուգում՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ վերապատրաստումների 50-79% ավագ և միջին բուժաշխատողների ընդգրկվածություն | ||||||||
0՝ վերապատրաստումների 50%-ից քիչ ավագ և միջին բուժաշխատողների ընդգրկվածություն | ||||||||
Չափելի էլեմենտ Դ 1.2 Տեղեկատվական համակարգեր | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Դ1.2.1 Առողջապահության նախարարի հրամանով հաստատված բժշկական օգնության և սպասարկման որակի ցուցանիշների ցանկն առկա է որակի ստորաբաժանումում (որակի պատասխանատուի մոտ): |
Փաստաթղթերի ստուգում` ԱՆ կողմից հաստատված` հաղորդման ենթակա որակի ցուցանիշների ցանկը էլեկտրոնային տարբերակը առկա է բուժական և ախտորոշիչ բաժանմունքներում |
2՝ առկա է |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
0՝ առկա չէ | ||||||||
Դ1.2.2 Որակի ցուցանիշների տվյալների հավաքագրման և հաղորդման գրավոր ընթացակարգը մշակված և հաստատված է տնօրենի հրամանով: |
Դիտարկում և փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ կազմակերպության ղեկավարի հրամանով հաստատված որակի ցուցանիշների տվյալների հավաքագրման և հաղորդման գրավոր ընթացակարգը առկա է որակի ստորաբաժանումում |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ որակի ցուցանիշների տվյալների հավաքագրման և հաղորդման գրավոր ընթացակարգը առկա է որակի ստորաբաժանումում, բայց կազմակերպության ղեկավարի հրամանով հաստատված չէ | ||||||||
0՝ որակի ցուցանիշների տվյալների հավաքագրման և հաղորդման գրավոր ընթացակարգ առկա չէ |
||||||||
Դ.1.2.1 Վարակի վերահսկման և կանխարգելման ծրագրերի ներդրման գնահատման ԱՀԿ-ի IPCAF (Infection Prevention and Control Assessment Framework) (ԱՀԿ-ի կողմից առաջարկված հիվանդանոցների ՎԿՀ գնահատման շրջանակ) գործիքով գնահատման արդյունքների միջին 401-600 բալային մակարդակի ապահովում: |
Փաստաթղթերի ստուգում` լրացված գնահատման հարցաթերթիկ |
2՝ 650-800 բալային մակարդակ |
Հիվանդանոցային, արտահիվանդանոցային և ցերեկային ստացիոնարի պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ | |||||
1՝ 550-649 բալային մակարդակ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | |||||||
1՝ 549 և ցածր բալային մակարդակ | ||||||||
Դ 1.3 Պացիենտի փորձառություն |
||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Դ 1.3.1 Կազմակերպությունը իրականացնում է պացիենտների փորձառության գնահատման հարցումներ: |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ պացիենտների 30% և ավել պատասխանել են գնահատմանը |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
2՝ պացիենտների 15-29%-ը պատասխանել են գնահատմանը | ||||||||
0՝ պացիենտների 0-14%-ը պատասխանել են գնահատմանը | ||||||||
Դ 1.3.2. Պացիենտների փորձառության հարցումների արդյունքների վերլուծություն և բարելավման միջոցառումների առաջարկների մշակում: |
Փաստաթղթերի ստուգում |
4՝ պացիենտների փորձառության հարցումների արդյունքները վերլուծությունն արված է և մշակված են բարելավման միջոցառումների առաջարկներ |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
2՝ պացիենտների փորձառության հարցումների արդյունքները վերլուծությունն արված է առանց բարելավման միջոցառումների առաջարկների մշակման | ||||||||
0՝ պացիենտների փորձառության հարցումների արդյունքները վերլուծությունն արված չէ | ||||||||
Դ 1.3.3 Պացիենտների փորձառության հարցման ընդհանուր միավորը: |
Առկա է ԱՐՄԵԴ համակարգում |
4՝ բավարարվածություն 80% և ավել |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
2՝ բավարարվածություն 50-79% | ||||||||
0՝ բավարարվածություն 50%-ից պակաս | ||||||||
Չափելի տարր Դ 1.4՝ Պատահարների (անբարենպաստ դեպքերի) գրանցում և վերլուծություն | ||||||||
Ցուցանիշներ |
Գնահատման մեթոդ |
Միավոր |
Կազմակերպություններ |
Վավերացման փաստաթղթեր | ||||
Դ1.4.1 Առկա է պատահարների գրանցման ընթացակարգ և ձևաթուղթ` տնօրենի հրամանով հաստատված: |
Փաստաթղթերի ստուգում |
2՝ առկա է պատահարների գրանցման ստանդարտ ընթացակարգ և ձևաթուղթ` տնօրենի հրամանով հաստատված |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ որակի ստորաբաժանումում առկա է պատահարների գրանցման ստանդարտ ընթացակարգ և ձևաթուղթ` բայց հաստատված չէ տնօրենի հրամանով | ||||||||
0՝ պատահարների գրանցման գրավոր ընթացակարգ չկա | ||||||||
Դ.1.4.2 Իրականացվում է պատահարների արմատա-պատճառային փաստաթղթավորված վերլուծություն և բարելավման միջոցառումների առաջարկների մշակում: |
Փաստաթղթերի ստուգում` վերլուծության արդյունքների փաստաթղթավորում |
2՝ իրականացվում է բոլոր պատահարների արմատա-պատճառային փաստաթղթավորված վերլուծություն` |
Հիվանդանոցային պայմաններում բժշկական օգնություն և սպասարկում իրականացնող կազմակերպություններ |
ՀՀ առողջապահության նախարարի հրամանով ստեղծված հանձնաժողովի կողմից իրականացված դիտարկման արդյունքներ՝ վավերացված հանձնաժողովի անդամների և կազմակերպության տնօրենի կողմից։ | ||||
1՝ իրականացվում է միայն սենտինելային պատահարների արմատա-պատճառային փաստաթղթավորված վերլուծություն` | ||||||||
0՝ չի իրականացվում |
Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 20 մայիսի 2025 թվական:
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|