ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
09 դեկտեմբերի 2022 թ. |
N 81-Ն |
ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ԵՎ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ (ԲԱՑԱՌՈՒԹՅԱՄԲ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ) ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Նախադպրոցական կրթության մասին» օրենքի 24-րդ հոդվածի 1-ին մասի 4-րդ և 22-րդ կետերի պահանջները՝
ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ
1. Հաստատել նախադպրոցական լրացուցիչ և այլընտրանքային (բացառությամբ միջազգային) կրթական ծրագրերը և սահմանել դրանց տևողությունը՝ համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
|
Վ. Դումանյան |
Հավելված Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2022 թվականի դեկտեմբերի 9-ի N 81-Ն հրամանի |
ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ԵՎ ԱՅԼԸՆՏՐԱՆՔԱՅԻՆ (ԲԱՑԱՌՈՒԹՅԱՄԲ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ) ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐՆ ՈՒ ԴՐԱՆՑ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ
1. Բովանդակությանը ներկայացվող պահանջները
1. Նախադպրոցական կրթական լրացուցիչ և այլընտրանքային (բացառությամբ միջազգային) լիցենզավորման ենթակա ծրագրերը (այսուհետ՝ ծրագիր) կարող են լինել համալիր (հիմնական) և ըստ կրթական առանձին բովանդակային բաղադրիչների:
2. Ծրագրի անբաժանելի մասն է գործունեության տարբեր ձևերի հերթագայումը, խաղային և ուսումնական գործունեության հարաբերակցությունը տեսանելի դարձնող կանոնակարգը:
3. Ծրագրով կարող են նախատեսվել սանի առօրյայի կազմակերպման ստորև նշված ձևերի կամ դրանցից որևէ մեկի կիրառումը`
1) պարապմունքներ՝ որպես ուսուցման կազմակերպման հատուկ ձև.
2) խաղային գործունեության տեսակներ.
3) օրվա ընթացքում սանի ազատ ժամանակի տնօրինում:
4. Ծրագրի բովանդակությունը կարող է ուղղված լինել զարգացման նշված մեկ կամ մի քանի հիմնական բնագավառներին (ուղղություններին)՝
1) խոսքի և հաղորդակցման, լեզվամտածողության, տրամաբանության, գրաճանաչության, ընդհանուր ճանաչողության զարգացում.
2) հուզակամային և սոցիալ-անձնային զարգացում.
3) շարժողական և ֆիզիկական զարգացում.
4) աշխարհաճանաչման, ինքնուրույնության, ստեղծագործական ունակությունների և հնարամտության զարգացում.
5) բարոյական, ազգային, էկոլոգիական, իրավական գիտակցության և մտածելակերպի զարգացում՝ արժեքային հիմունքների փոխանցմամբ:
5. Ծրագրերին ներկայացվում են հետևյալ պահանջները՝
1) համապատասխանությունը նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչին.
2) կրթության աշխարհիկ բնույթը.
3) սաների և մեծահասակների փոխգործունեության անհատակողմնորոշիչ (երեխայակենտրոն) մոտեցման ապահովումը.
4) ազգային ավանդույթների և համամարդկային արժեքների զուգորդումը.
5) նախադպրոցական կրթության բովանդակության մեջ սանի խոսքի, տրամաբանության, ֆիզիկական, մտավոր, գեղագիտական զարգացման, իրավունքներին և պարտականություններին, բնագիտության հիմունքներին ծանոթացման ներառումը:
6. Ծրագիրը, որպես անբաժանելի մաս, պետք է ունենա թեմատիկ պլանավորում (Ձև 1):
2. Տևողությունը
7. Ծրագրի տևողությունը կարող է սահմանվել՝
1) առավելագույնը 4 ժամ.
2) 5-ից 9 ժամ.
3) 12 ժամ:
8. Ծրագիրը կարող է իրականացվել հետևյալ պլանավորմամբ (պարբերականությամբ)՝
1) շաբաթվա ընթացքում 1-2 անգամ.
2) շաբաթվա ընթացքում 3-4 անգամ.
3) շաբաթվա ընթացքում 5-6 անգամ.
4) ծնողի հետ համաձայնեցված ժամանակացույցով:
3. Մարդկային ռեսուրսները և նյութատեխնիկական հագեցվածությունը
9. Ծրագրին համապատասխան որակավորմամբ (միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն կրթությամբ) մասնագետ:
10. Սանի կրթական և զարգացման գործունեությանն անմիջական աջակցող անձնակազմ:
11. Ծրագրի բովանդակությանը համապատասխան նյութատեխնիկական բազա և տարածք:
Ձև 1
1. Տարիքային խումբ ------------------
2. Ծրագրի կազմման մանկավարժահոգեբանական հիմունքները՝ --------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Ծրագրի բաշխումը՝ ըստ ծրագրային բաղադրիչների |
Ժամաքանակը՝ շաբաթական կտրվածքով |
1) --------------------------------- թեմատիկ պլանավորում (Ծրագրային բաղադրիչի անվանումը) |
|
ա. թեմա |
|
բ. նպատակ |
|
գ. վերջնարդյունք(ներ) |
|
դ. մեթոդներ |
|
Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 13 դեկտեմբերի 2022 թվական: