Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 3-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (05.11.2021-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Միասնական կայք 2021.10.18-2021.10.31 Պաշտոնական հրապարակման օրը 26.10.2021
Ընդունող մարմին
Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նախագահ
Ընդունման ամսաթիվ
14.10.2021
Ստորագրող մարմին
Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նախագահ
Ստորագրման ամսաթիվ
14.10.2021
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
05.11.2021

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԿՈՄԻՏԵԻ ՆԱԽԱԳԱՀ

 

14 հոկտեմբերի 2021 թ.

N 3-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆՆ ԱՌԸՆԹԵՐ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԱՎԻԱՑԻԱՅԻ ԳԼԽԱՎՈՐ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԻ 2003 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 18-Ի N 246-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ և 34-րդ հոդվածներով՝

 

ՀՐԱՄԱՅՈՒՄ ԵՄ.

 

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի գլխավոր վարչության պետի 2003 թվականի դեկտեմբերի 18-ի «Քաղաքացիական ավիացիայի բնագավառում շահագործվող վերգետնյա միջոցների և մատուցվող ծառայությունների թռիչքային անվտանգության պահանջները սահմանելու մասին» N 246-Ն հրամանում (այսուհետ՝ Հրաման) կատարել հետևյալ փոփոխությունները և լրացումները.

1) Հրամանի նախաբանում՝

ա. «7-րդ հոդվածի 4-րդ մասի 2-րդ կետով» բառերը փոխարինել «7-րդ հոդվածի 4-րդ մասի 7-րդ կետով» բառերով.

բ. «և «Իրավական ակտերի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 70-րդ հոդվածի 2-րդ մասով» բառերը հանել.

2) Հրամանի հավելվածի՝

ա. 1-ին կետը «տեխնիկական» բառից հետո լրացնել «, ինչպես նաև աերոդրոմի տարրերի» բառերով.

բ. 3-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«3. Անվտանգության եզրագոտի - արհեստական ծածկույթով աերոդրոմի տարրերին կից հատված, որն ապահովում է արհեստական և գրունտային ծածկույթների համակցումը:».

գ. լրացնել նոր 3.1-ին կետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ.

«3.1. Աերոդրոմի տարրեր - վազքուղի, ղեկուղի, կառամատույց, օդանավի կայանատեղ, վազքուղու արգելակման և անվտանգության վերջնագոտիներ:».

դ. 4-7-րդ կետերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«4. Թռիչքային գոտի (թռիչքագոտի) - աերոդրոմի որոշակի հատված, որը բաղկացած է վազքուղուց և արգելակման վերջնագոտուց, եթե այդպիսինը կա, և նախատեսված է վազքուղու սահմաններից օդանավի դուրս գալու դեպքում վերջինիս վնասումները նվազեցնելու, ինչպես նաև թռիչք-վայրէջքի ժամանակ թռիչքագոտու վրայով թռչող օդանավերի անվտանգությունն ապահովելու համար:

5. Աշխատանքային հրապարակ - աերոդրոմի հատվածը, որը նախատեսված է օդանավի վերասլացքի, վայրէջքի ու գետնավարման համար և ընդգրկում է մանևրման հրապարակն ու կառամատույցը (կառամատույցները):

6. Կառամատույց - ցամաքային աերոդրոմի որոշակի տարածք, որը նախատեսված է օդանավերի տեղակայման համար` ուղևորներին նստեցնելու և իջեցնելու, փոստի բեռնման և բեռնաթափման, լցավորման, կայանման, տեխնիկական սպասարկման նպատակներով:

7. Ղեկուղի (ՂՈՒ) - որոշակի ուղի ցամաքային աերոդրոմում, որը սահմանված է օդանավի գետնավարման նպատակով և նախատեսված է աերոդրոմի մի հատվածը մյուսին միացնելու համար:».

ե. 9-10-րդ կետերը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ.

«9. Վազքուղի (ՎՈՒ) - օդանավի վերասլացքի և վայրէջքի համար նախապատրաստված ցամաքային աերոդրոմի որոշակի ուղղանկյուն հատված:

«10. Օդանավի կայանատեղ - կառամատույցի որոշակի հատված, որը նախատեսված է օդանավերի կայանման համար:».

զ. լրացնել նոր 10.1-ին կետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ.

«10.1. Մանևրման հրապարակ՝ օդանավի վերասլացքի, վայրէջքի և գետնավարման համար օգտագործվող աերոդրոմի հատվածը` բացառությամբ կառամատույցների:».

է. 19-րդ կետի 1-ին պարբերությունում «թռիչքադաշտի շահագործման-սպասարկման» բառերը փոխարինել «դրանց շահագործողական վիճակի պահպանմանն ուղղված» բառերով.

ը. 19-րդ կետի 3-րդ պարբերությունում «Թռիչքադաշտում» բառը փոխարինել «Աշխատանքային հրապարակով» բառերով.

թ. լրացնել նոր 21.1-ին կետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ.

«21.1. Հատուկ տրանսպորտային միջոցները պետք է համալրված լինեն շարժական խոչընդոտի մականշումով համաձայն N 14 Հավելվածի պահանջների:».

ժ. 24-րդ կետի «ռադիոկապի,» բառը հանել.

ժա. 30-րդ կետի «զ» ենթակետից հանել «: Տվյալ տիպի հատուկ տրանսպորտային միջոցն արտադրողի սահմանած տեխնիկական շահագործման հրահանգով նախատեսված դեպքերում ապահովում են նաև հողակցում» բառերը.

ժբ. 30-րդ կետը լրացնել նոր «ը1» ենթակետով՝ հետևյալ բովանդակությամբ.

«ը1) արտադրողի կողմից սահմանած տեխնիկական շահագործման հրահանգով նախատեսված դեպքերում ապահովում են դրանց հողակցումը,».

ժգ. 32-րդ կետում «Աշտարակի կարգավարական կետի» բառերը փոխարինել «աերոդրոմային կարգավարական կետի (այսուհետ՝ Աշտարակի)» բառերով.

ժդ. 33-րդ, 34-րդ, 35-րդ 36-րդ, 37-րդ, 44-րդ և 46-րդ կետերի «կարգավարական կետի» բառերը հանել.

ժե. 35-րդ կետի «թռիչքադաշտն ազատելու համար օգտագործում է հետևյալ ազդանշանները» բառը փոխարինել «թռիչքագոտին ազատելու համար իրականացնում է» բառով.

ժզ. 38-րդ կետում նշված «նպատակով, թռիչքադաշտում աշխատող» բառերը փոխարինել «համար» բառով.

ժէ. 38-րդ կետի 1-ին ենթակետն ուժը կորցրած ճանաչել.

ժը. 39-րդ կետի 2-րդ նախադասություն հանել.

ժթ. 41-րդ կետի «Թռիչքադաշտում» բառը փոխարինել «Աշխատանքային հրապարակում» բառերով.

ի. 43-րդ կետի «Թռիչքադաշտում» բառը փոխարինել «Մանևրման հրապարակում» բառերով.

իա. 48-րդ կետի «զ» ենթակետը «այբուբենին,» բառից և կետադրական նշանից հետո լրացնել «եթե նրանք հանդիսանում են աերոդրոմի շահագործողական վիճակի պահպանման նպատակով օգտագործվող հատուկ տրանսպորտային միջոցների վարորդներ,» բառերով.

իբ. 53-րդ կետի «հատուկ տրանսպորտային միջոցներ շահագործող» բառերը փոխարինել «համապատասխան» բառով.

2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:

 

Տ. Ռևազյան

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 26 հոկտեմբերի 2021 թվական:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան