Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 63-Ն
Տիպ
Հրաման
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (27.08.2021-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Միասնական կայք 2021.08.09-2021.08.22 Պաշտոնական հրապարակման օրը 17.08.2021
Ընդունող մարմին
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ընդունման ամսաթիվ
13.08.2021
Ստորագրող մարմին
Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար
Ստորագրման ամսաթիվ
13.08.2021
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
27.08.2021

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

 

ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ, ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ, ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ԵՎ ՍՊՈՐՏԻ ՆԱԽԱՐԱՐ

 

13 օգոստոսի 2021 թ.

N 63-Ն

 

Հ Ր Ա Մ Ա Ն

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը

 

Հրամայում եմ

 

1. Հաստատել երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցների 2021-2022 ուսումնական տարվա օրինակելի ուսումնական պլանները` համաձայն հավելվածի:

2. Հսկողությունը վերապահել Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրաեսյանին:

 

Նախարար`

Վ. Դումանյան

 

Հայաստանի Հանրապետության

կրթության, գիտության, մշակույթի և

սպորտի նախարարի

 2021 թվականի օգոստոսի 13-ի

N 63-Ն հրամանի

 

ՕՐԻՆԱԿԵԼԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՊԼԱՆՆԵՐ

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ, ԱՐՎԵՍՏԻ, ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԻ ԵՎ ՊԱՐԱՐՎԵՍՏԻ ԴՊՐՈՑՆԵՐԻ 2021-2022 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ

 

ԸՆԴՀԱՆՐԱԿԱՆ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Հայաստանի Հանրապետության երաժշտական, արվեստի, գեղարվեստի և պարարվեստի դպրոցներում (այսուհետ` Դպրոց) ուսումնական տարին մեկնարկում է պետական հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների համար նախատեսված ժամկետներին համապատասխան: Նույնը վերաբերում է նաև աշնանային, ձմեռային և գարնանային արձակուրդներին:

2. Ուսումնական տարվա տևողությունը 34-40 շաբաթ է, ուսումնական տարին բաժանվում է կիսամյակների:

3. Ելնելով մասնագիտական առանձնահատկություններից և շենքային պայմաններից՝ կարող է սահմանվել վեցօրյա ուսումնական շաբաթ:

4. Առարկաների և դասաժամերի քանակը ուսումնական պլանում կարող է ընդլայնվել` ելնելով Դպրոցի ֆինանսական հնարավորություններից:

5. Ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման հիմնական ձևերն են անհատական և խմբային պարապմունքները:

6. Անհատական դասի տևողությունը` 45, խմբայինը` 40 րոպե է:

7. Դպրոցի սովորողների (այսուհետ՝ սովորող) գիտելիքների գնահատումը կատարվում է ուսումնական պլանով նախատեսված առարկաների մասով կազմակերպվող ստուգարքներով (այդ թվում նաև՝ տարեվերջյան տարբերակված ստուգարքներով) և քննություններով:

8. Քննությունների անցկացման համար Դպրոցի տնօրենի հրամանով ձևավորվում են մասնագիտական հանձնաժողովներ:

9. Քննությունը գնահատվում է գնահատման առավելագույն 10 միավորային համակարգով, գնահատականը համարվում է բավարար՝ 3, 4, 5, լավ՝ 6, 7, 8 և գերազանց՝ 9, 10 միավորների դեպքում:

10. Փոխադրական քննությունն անբավարար, ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, տվյալ առարկայի համար կազմակերպվում է վերաքննություն՝ նոր ուսումնական տարվա մեկնարկից առաջ՝ օգոստոսի 15-25-ն ընկած ժամանակահատվածում: Սույն դրույթը չի վերաբերում «Համույթ», «Երգչախումբ», «Նվագախումբ», «Մարմնամարզություն» առարկաներին, որոնց ստուգարքը գնահատվում է «ստուգված»՝ նշված առարկաների հաճախումների առնվազն 75 տոկոսի դեպքում:

11. Վերաքննության, ինչպես նաև ավարտական քննությունների քննական հանձնաժողովի կազմում կարող է ընդգրկվել Դպրոցի կառավարումն իրականացնող լիազոր պետական (համայնքային) մարմնի (այսուհետ՝ Լիազոր մարմին) ներկայացուցիչը:

12. Փոխադրական քննությունն անբավարար, կամ ստուգարքը «չստուգված» ստանալու դեպքում, կամ ուսումնական տարվա ընթացքում ընդհանուր 60 և ավելի, կամ մեկ առարկայից ընդհանուր 16 և ավելի դասաժամ անհարգելի բացակայություն ունեցող սովորողը չի փոխադրվում հաջորդ դասարան և կրկնում է տվյալ ուսումնական տարվա դասընթացը:

13. Դպրոցի և սովորողի ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) փոխադարձ համաձայնությամբ՝ սովորողի անհատական պարապմունքների անընդմեջ մինչև 16 դասաժամ հարգելի բացակայության դասաժամերը կարող են համալրվել՝ Դպրոցի կողմից առաջարկված ժամանակացույցի համաձայն:

14. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ փոխադրումը կազմակերպվում է ուսումնական պլանով նախատեսված ստուգարքների և քննությունների հանձնման, սովորողի գերազանց առաջադիմության, Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի հավանության և Լիազոր մարմնի թույլտվության դեպքում:

15. Ուսումնառության ամբողջ ժամանակահատվածում սովորողը դասարանից հաջորդ դասարան վաղաժամկետ կարող է փոխադրվել միայն մեկ անգամ:

16. Դրսեկության ձևով (էքստեռն) Դպրոցում ընդունելության կազմակերպման գործընթացն իրականացվում է մինչև նոր ուսումնական տարվա մեկնարկը՝ Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ, Դպրոցի մանկավարժական խորհրդի առաջարկած դասարանում, տվյալ դասարան փոխադրման համար նախատեսված ստուգարքներն ու քննությունները հանձնելու դեպքում:

17. Դպրոցից Դպրոց սովորողի տեղափոխությունը կարող է իրականացվել ուսումնական տարվա ընթացքում՝ Լիազոր մարմնի թույլտվությամբ, ուսումնառության նախկին Դպրոցի կողմից տրված համապատասխան տեղեկանքի հիման վրա:

18. Դպրոցի ավարտական վկայականը տրվում է ավարտական ստուգարքներն ու քննությունները հանձնած և ուսումնական պլանով նախատեսված բոլոր դասաժամերի առնվազն 70% հաճախում ունեցած սովորողներին:

19. Դպրոցում վճարովի հիմունքներով կարող է կազմակերպվել նախադպրոցական, հետդպրոցական, ինչպես նաև ընդհանուր գեղագիտական զարգացման գծով ուսումնառություն:

20. Տեսական առարկաների (սոլֆեջո, երաժշտական գրականություն, արվեստի պատմություն, երաժշտական գրագիտություն և ունկնդրում) խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

21. Լիազոր մարմնի որոշմամբ՝ Դպրոցում ուսուցումը կարող է կազմակերպվել հեռավար եղանակով:

22. Օրինակելի ուսումնական պլանի աղյուսակում ներկայացված են տվյալ մասնագիտության ուսուցման առարկաների ցանկը և նվազագույն դասաժամերը, որոնք պարտադիր են ավարտական ստուգարքներին և քննություններին մասնակցության համար, եթե «Լրացուցիչ պարզաբանումներ» բաժնում այլ բան նախատեսված չէ: Աղյուսակներում ներկայացված է նաև ստուգարքների և քննությունների անցկացման ժամանակացույցը:

23. Օրինակելի ուսումնական պլանի յուրաքանչյուր բաժնի «Լրացուցիչ պարզաբանումներ» մասում ներկայացված է տվյալ բաժնում ուսուցման կազմակերպման գործընթացի մանրամասն նկարագիրը:

 

Աղյուսակ 1

 

ԵՐԱԺՇՏԱՐՎԵՍՏ

 

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

 

 Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

Շաբաթական դասաժամերի քանակը

ստուգարք

քննություն

ԴԱՇՆԱՄՈՒՐ

ԼԱՐԱՅԻՆ, ՓՈՂԱՅԻՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

ԵՐԳԵՑՈ-ՂՈՒԹՅՈՒՆ

Ըստ կիսամյակների

1.

Հիմնական առարկա

I

2

2

1.5

II

 

II

2

2

1.5

I,II

 

III

2

2

1.5

I,II

 

IV

2

2

1.5

I

II

V

2

2

1.5

I,II

 

VI

2

2

2

I,II

 

VII

2

2

2

I

II

2.

Սոլֆեջո

I

1.5

1.5

1.5

II

 

II

1.5

1.5

1.5

I,II

 

III

1.5

1.5

1.5

I,II

 

IV

1.5

1.5

1.5

I

II

V

1.5

1.5

1.5

I,II

 

VI

1.5

1.5

1.5

I,II

 

VII

1.5

1.5

1.5

I

II

3.

Երաժշտական գրականություն

I

         

II

         

III

         

IV

1.5

1.5

1.5

II

 

V

1.5

1.5

1.5

II

 

VI

1.5

1.5

1.5

II

 

VII

1.5

1.5

1.5

II

 

4.

Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ

I

1

1

     

II

1

1

1

II

 

III

1

1

1

II

 

IV

1

1

1

II

 

V

2

2

2

II

 

VI

2

2

2

II

 

VII

2

2

2

II

 

5.

Ընտրովի

I

   

1

   

II

1

1

1

II

 

III

1

1

1

II

 

IV

1

1

1

II

 

V

1

1

1

II

 

VI

1

1

1

II

 

VII

1

1

1

II

 

Աղյուսակ 2

 

ԵՐԱԺՇՏԱՐՎԵՍՏ

 

5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

 

 Առարկայի անվանումը

Ուսումնառության տարի

Շաբաթական դասաժամերի քանակը

ստուգարք

քննություն

ՓՈՂԱՅԻՆ, ԱԶԳԱՅԻՆ ՆՎԱԳԱՐԱՆՆԵՐ, ՀԱՐՎԱԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ, ԱԼՏ, ԿՈՆՏՐԱԲԱՍ, ԱԿՈՐԴԵՈՆ, ՏԱՎԻՂ, ԿԻԹԱՌ

ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅՈՒՆ

Ըստ կիսամյակների

1.

Հիմնական առարկա

I

2

1.5

II

 

II

2

1.5

I,II

 

III

2

1.5

I

II

IV

2

2

I,II

 

V

2

2

I

II

2.

Սոլֆեջո

I

1.5

1.5

II

 

II

1.5

1.5

I,II

 

III

1.5

1.5

I

II

IV

1.5

1.5

I,II

 

V

1.5

1.5

I

II

3.

Երաժշտական գրականություն

I

       

II

1.5

1.5

II

 

III

1.5

1.5

II

 

IV

1.5

1.5

II

 

V

1.5

1.5

II

 

4.

Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ

I

1

     

II

1

1

II

 

III

2

2

II

 

IV

2

2

II

 

V

2

2

II

 

5.

Ընտրովի

I

 

1

   

II

1

1

II

 

III

1

1

II

 

IV

1

1

II

 

V

1

1

II

 

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Երաժշտարվեստի բաժիններում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. «Հիմնական առարկա» և «Ընտրովի» առարկաների ուսուցումը կազմակերպվում է անհատական, իսկ «Սոլֆեջո», «Երաժշտական գրականություն» և «Համույթ կամ նվագախումբ կամ երգչախումբ» առարկաների ուսուցումը` խմբային պարապմունքների եղանակով, բացառությամբ «Ազգային նվագարաններ» բաժնի «Դհոլ» երաժշտական գործիքի «Հիմնական առարկա» դասաժամերի, որի 50%-ը հատկացվում է անհատական, 50%-ը՝ 3-6 սովորողից բաղկացած խմբային պարապմունքների համար:

3. «Երգեցողություն» բաժնի «Հիմնական առարկա» դասաժամի տևողությունը սահմանվում է 40 րոպե:

4. «Համույթ» առարկայի ուսուցումը կազմակերպվում է 2-9, «Նվագախումբ»-ը՝ 10-20, իսկ «Երգչախումբ»-ը՝ 20-35 սովորողներից բաղկացած խմբային պարապմունքներով:

5. Ելնելով «Համույթ» և «Նվագախումբ» առարկաների պարապմունքների առանձնահատկություններից` «Համույթ» առարկայի համար 9 և «Նվագախումբ» առարկայի համար 15 սովորողներից բաղկացած խմբի պարապմունքների համար սահմանել մեկ միավոր համույթի և նվագախմբի ղեկավարների համար (նշված թվաքանակից ցածր կամ բարձր կազմերի դեպքում՝ համամասնորեն նվազեցնելով կամ ավելացնելով հատկացվող միավորը): Նույն հիմքով և սկզբունքով՝ 27 սովորողից բաղկացած երգչախմբի ղեկավարի և կոնցերտմայստերի համար սահմանել համապատասխանաբար 1 և 0.5-1 միավոր:

6. «Համույթ», «Նվագախումբ» կամ «Երգչախումբ» առարկայի բաշխումն ըստ սովորողների իրականացվում է Դպրոցի կողմից: «Համույթ» և «Նվագախումբ» առարկաների պարապմունքները 7-ամյա կրթության պարագայում իրականացվում են 3-րդ կամ 4-րդ, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 2-րդ դասարանից, որոնց պետք է մասնակցեն գործիքային բաժինների (բացի դաշնամուրային բաժնի) սովորողների առնվազն 70 տոկոսը:

7. «Ընտրովի» առարկայի դասաժամերը հատկացվում են այլ երաժշտական գործիք, երգեցողություն, ընդհանուր դաշնամուր, թերթից ընթերցում, կոմպոզիցիա առարկաների պարապմունքներին:

8. «Ընդհանուր դաշնամուր» առարկայի ուսուցումը պարտադիր է «Երգեցողություն» բաժնի սովորողների համար: Դպրոցի շենքային պայմանների և նյութատեխնիկական համապատասխան հագեցվածության պարագայում՝ լարային, փողային, ազգային նվագարաններ, հարվածային գործիքներ բաժիններում սովորողների համար նախատեսել 0.5 դասաժամ՝ «Ընդհանուր դաշնամուր» առարկայի պարապմունքների համար:

9. «Հիմնական առարկա» (բացի դաշնամուր, տավիղ, ակորդեոն, դհոլ, կիթառ երաժշտական գործիքներից) դասաժամի անցկացման համար հատկացվում է դաշնամուրային նվագակցության ժամեր շաբաթական 0.5-1 ժամի չափով: «Դաշնամուր» բաժնում նվագակցության դասաժամերը (կոնցերտային նվագակցություն/իլյուստրացիա) տրամադրվում են 4-7-րդ դասարանների սովորողների համար՝ շաբաթական 0.5 ժամի չափով:

10. Լրացուցիչ վարձավճարով երաժշտարվեստի բաժնի սովորողները կարող են ստանալ հավելյալ ուսումնառություն՝ այլ հիմնական առարկայի (երկրորդ գործիք/ երգեցողություն) գծով:

11. «Ալտ», «Կոնտրաբաս», «Տուբա» երաժշտական գործիքների ուսուցումը նպատակահարմար է կազմակերպել բարձր դասարանների սովորողների համար, կամ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 12-13 տարեկան երեխաների ընդունելության կազմակերպման միջոցով:

 

Աղյուսակ 3

ԿԵՐՊԱՐՎԵՍՏ

 

 

Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

4-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Ըստ կիսամյակների

Ըստ կիսամյակների

1.

Կերպարվեստի հիմունքներ և նկարչություն

I

2

II

       

II

2

II

       

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

2.

Կիրառական արվեստ

I

2

II

       

II

2

II

       

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

3.

Ծեփագործություն

I

2

II

       

II

2

II

       

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

4.

Գծանկար

I

     

3

   

II

     

3

I,II

 

III

     

4

I,II

 

IV

3

I,II

 

4

I

II

V

3

I,II

       

VI

4

I,II

       

VII

4

I

II

     

5.

Գունանկար

I

     

3

   

II

     

3

I,II

 

III

     

3

I,II

 

IV

3

I,II

 

3

I

II

V

3

I,II

       

VI

3

I,II

       

VII

3

I

II

     

6.

Կոմպոզիցիա (ստեղծագործական թեմատիկ նկարչություն) հաստոցային/կիրառական

I

     

2/1

   

II

     

2/1

I,II

 

III

     

2/1

I,II

 

IV

2/1

I,II

 

2/1

I

II

V

2/1

I,II

       

VI

2/1

I,II

       

VII

2/1

I

II

     

7.

Քանդակ կամ կիրառական արվեստ

I

     

2

   

II

     

2

I,II

 

III

     

1

I,II

 

IV

2

I,II

 

1

I

II

V

2

I,II

       

VI

1

I,II

       

VII

1

I

II

     

8.

Արվեստի պատմություն

I

     

1

   

II

     

1

   

III

     

1

   

IV

1

I,II

 

1

II

 

V

1

I,II

       

VI

1

I,II

       

VII

1

II

       

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Կերպարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 4-ամյա կրթության դեպքում՝ 10-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Դպրոցի հայեցողությամբ «Կոմպոզիցիա» առարկայի ավարտական քննությունը կարող է կազմակերպվել հաստոցային կամ կիրառական ձևերից մեկով:

3. Խմբային պարապմունքների մեկ խմբում ընդգրկված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12: Առանձին դեպքերում, փոքր համակազմ ունեցող Դպրոցում այն կարող է բաղկացած լինել` սկսած 3 սովորողից:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր համադպրոցական միջոցառումների նախապատրաստման համար՝ շաբաթական 0.25 դասաժամի հաշվարկով.

2) պլեներային աշխատանքի դասաժամեր՝ յուրաքանչյուր խմբի համար շաբաթական մինչև 1,5 դասաժամի հաշվարկով:

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, ֆինանսական և նյութատեխնիկական հագեցվածության հնարավորություններից՝ բարձր դասարաններում յուրաքանչյուր խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` հեռանկարչություն, անատոմիա, գրաֆիկա, համակարգչային գրաֆիկա:

 

Աղյուսակ 4

 

ՊԱՐԱՐՎԵՍՏ

 

 

Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Ըստ կիսամյակների

Ըստ կիսամյակների

1.

Դասական պար

I

     

4.5

II

 

II

     

4.5

I,II

 

III

4.5

I,II

 

4.5

I,II

 

IV

4.5

I,II

 

4.5

I,II

 

V

4.5

I,II

 

4.5

I

II

VI

4.5

I,II

       

VII

4.5

I

II

     

2.

Հայկական պար

I

     

2

   

II

     

2

II

 

III

2

I,II

 

2

I,II

 

IV

2

I,II

 

2

I,II

 

V

2

I,II

 

2

I

II

VI

2

I,II

       

VII

2

I

II

     

3.

Ժամանակակից պար

I

           

II

     

1.5

II

 

III

     

1.5

I,II

 

IV

1.5

I,II

 

1.5

I,II

 

V

1.5

I,II

 

1.5

I

II

VI

1.5

I,II

       

VII

1.5

I

II

     

4.

Պատմակենցաղային պար

I

     

2

I,II

 

II

           

III

2

I,II

       

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

5.

Ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար

I

           

II

           

III

     

1.5

I,II

 

IV

     

1.5

I,II

 

V

1.5

I,II

 

1.5

I

II

VI

1.5

I,II

       

VII

1.5

I

II

     

6.

Ռիթմիկա և պար

I

4

         

II

4

II

       

III

           

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

7.

Մարմնամարզություն

I

 1.5

   

1

II

 

II

2

II

 

1

II

 

III

1

II

 

1

II

 

IV

1

II

 

1

II

 

V

1

II

 

1

II

 

VI

1

II

       

VII

1

II

       

8.

Երաժշտական գրագիտություն և ունկնդրում

I

     

0.5

   

II

     

0.5

   

III

0.5

   

0.5

   

IV

0.5

   

0.5

   

V

0.5

   

0.5

II

 

VI

0.5

         

VII

0.5

II

       

9.

Արվեստի պատմություն

I

           

II

     

1

I,II

 

III

     

1

I,II

 

IV

1

I,II

 

1

I,II

 

V

1

I,II

 

1

I,II

 

VI

1

I,II

       

VII

1

I,II

       

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Պարարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-8 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով:

3. «Դասական պար», «Հայկական պար», «ժամանակակից պար», «Պատմակենցաղային պար», «ժողովուրդներին բնորոշ բեմական պար» առարկաների պարապմունքների մեկ խմբում ներգրավված սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 8-12, իսկ «Ռիթմիկա և պար», «Մարմնամարզություն» /պարտեր/ առարկաների խմբերում՝ 10-16: Առանձին դեպքերում առարկաների ուսուցումը կարող է իրականացվել առանձնացված՝ տղաների և աղջիկների խմբերով (տղաների խմբում թվաքանակը թույլատրելի է` սկսած 4-ից):

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել`

1) դասաժամեր նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար՝ շաբաթական 1 դասաժամի հաշվարկով.

2) դասաժամեր «Բեմական փորձառություն» առարկայի պարապմունքների համար՝ շաբաթական 2 դասաժամի հաշվարկով.

3) նվագակցության ժամեր՝ «Բեմական փորձառություն» և Աղյուսակ 4-ի 1-7-րդ կետերի առարկաների պարապմունքների համար՝ նշված դասաժամերին համապատասխան.

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, նյութատեխնիկական հագեցվածության և ֆինանսական հնարավորություններից՝ բարձր դասարաններում յուրաքանչյուր սովորողի կամ խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն (անհատական), ստեպ, դերասանի վարպետություն (խմբային):

 

Աղյուսակ 5

 

ԹԱՏԵՐԱՐՎԵՍՏ

 

 

Առարկայի անվանումը

Ուսումնա-ռության տարի

7-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

5-ԱՄՅԱ ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Շաբա-թական դասա-ժամերի քանակը

Ստուգարք

Քննություն

Ըստ կիսամյակների

Ըստ կիսամյակների

1.

Դերասանի վարպետություն

I

2

II

 

2

II

 

II

2

I,II

 

2

I,II

 

III

2

I,II

 

2

I,II

 

IV

2

I

II

3

I,II

 

V

2

I,II

 

3

I

II

VI

3

I,II

       

VII

3

I

II

     

2.

Բեմական խոսք

I

1

II

 

1

II

 

II

1

I,II

 

1.5

I,II

 

III

1

I,II

 

1.5

I,II

 

IV

1.5

I

II

1.5

I,II

 

V

1.5

I,II

 

1.5

I

II

VI

1.5

I,II

       

VII

1.5

I

II

     

3.

Բեմական շարժում

I

           

II

     

1

   

III

     

1

   

IV

1

   

1

   

V

1

   

1

   

VI

1

         

VII

1

         

4.

Արվեստի պատմություն

I

           

II

     

1

I,II

 

III

     

1

I,II

 

IV

1

I,II

 

1

I,II

 

V

1

I,II

 

1

I,II

 

VI

1

I,II

       

VII

1

I,II

       

5.

Պար

I

           

II

     

1

II

 

III

1

II

 

1

II

 

IV

1

I,II

 

1

II

 

V

1

I,II

 

1

II

 

VI

1

I,II

       

VII

1

I,II

       

6.

Ռիթմիկա

I

1

   

1

   

II

1

         

III

           

IV

           

V

           

VI

           

VII

           

7.

Երաժշտության գրականություն և ունկնդրում

I

     

0.5

   

II

     

0.5

   

III

0.5

   

0.5

   

IV

0.5

   

0.5

   

V

0.5

   

0.5

II

 

VI

0.5

         

VII

0.5

II

       

ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՊԱՐԶԱԲԱՆՈՒՄՆԵՐ

 

1. Թատերարվեստի բաժնում ընդունելությունը կազմակերպվում է 6-9 տարեկան երեխաների համար՝ 7-ամյա կրթության դեպքում, իսկ 5-ամյա կրթության դեպքում՝ 9-12 տարեկան երեխաների համար:

2. Բոլոր առարկաները ուսուցանվում են խմբային պարապմունքների եղանակով:

3. Խմբային պարապմունքների խմբերի սովորողների թվաքանակը սահմանվում է 6-12 սովորող, «Բեմական խոսք» առարկայի համար` մինչև 5 սովորող:

4. Ուսումնական պլանի դասաժամերից բացի, անհրաժեշտ է նախատեսել `

1) դասաժամեր նախաելույթային փորձերի և միջոցառումների նախապատրաստման համար՝ շաբաթական 1 դասաժամի հաշվարկով.

2) դասաժամեր «Բեմական փորձառություն» առարկայի պարապմունքների համար՝ շաբաթական 2 դասաժամի հաշվարկով.

3) Նվագակցողին հատկացվող ժամեր՝ շաբաթական առնվազն 0.25 ժամի չափով՝ «Ընտրովի» առարկայի համար (բացի դաշնամուր, ակորդեոն, դհոլ, կիթառ գործիքների):

5. Ելնելով Դպրոցի շենքային պայմաններից, նյութատեխնիկական հագեցվածության և ֆինանսական հնարավորություններից՝ յուրաքանչյուր սովորողի կամ խմբի համար կարող է պլանավորվել շաբաթական 0.5-1 ժամ «Ընտրովի» առարկա: «Ընտրովի» առարկաներն են` երաժշտական գործիք, մեներգեցողություն (անհատական), գեղարվեստական խոսք, տիկնիկային թատրոն, (խմբային) և այլն:

 

Պաշտոնական հրապարակման օրը՝ 17 օգոստոսի 2021 թվական: