«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
28 նոյեմբերի 2008 թ.
Պետական գրանցման թիվ 11008364
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ
|
14 նոյեմբերի 2008 թ. |
N 1059-Ն |
Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2004 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 20-Ի ԹԻՎ 771-Ն ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 17-րդ հոդվածի «ա» կետը և Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի սեպտեմբերի 12-ի թիվ 1579-Ն որոշման 2-րդ կետով հաստատված հավելված 1-ի 10-րդ կետի «իդ» ենթակետը՝
Հրամայում եմ`
1. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2004 թվականի դեկտեմբերի 20-ի «Ձև թիվ 1-հանրակրթություն (տարեկան) «Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների գործունեության մասին» վարչական վիճակագրական հաշվետվային ձևի և դրա լրացման հրահանգը հաստատելու մասին» թիվ 771-Ն հրամանի (այսուհետ՝ հրաման) թիվ 1 հավելվածում կատարել փոփոխություններ՝ համաձայն հավելվածի։
2. Հրամանի թիվ 2 հավելվածում կատարել հետևյալ փոփոխությունները՝
1) Զ-4 մասի վերնագրում «160 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերը փոխարինել «40 ՕՐ ԿԱՄ 240 ԵՎ ԱՎԵԼԻ ԺԱՄ» բառերով.
2) 32-րդ կետում «160 և ավելի ժամ» բառերը փոխարինել «40 օր կամ 240 և ավելի ժամ» բառերով.
3) 34-րդ կետում «3-րդ, 8-րդ և 10-րդ» թվերը փոխարինել «4-րդ, 9-րդ և 12 (11)-րդ» թվերով.
4) 35-րդ կետում «8-րդ և 10-րդ դասարանների» և «8-րդ դասարանի» բառերը փոխարինել համապատասխանաբար «9-րդ և 12 (11)-րդ դասարանների» և «12 (11)-րդ դասարանի» բառերով։
3. Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Նարինե Հովհաննիսյանին՝ սույն հրամանը ներկայացնել ՀՀ արդարադատության նախարարություն գրանցման՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով։
4. Սույն հրամանի կատարման հսկողությունը վերապահում եմ ինձ։
|
ՀՀ կրթության և գիտության |
Ս. Սեյրանյան |
|
|
Հավելված ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2008 թվականի նոյեմբերի 14-ի |
Գ-3. Միաժամանակ գործող դասարանների քանակն ըստ հերթականության
|
Դասարանների քանակը | |||||||||||||||||||
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
Ընդամենը 1-4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Ընդամենը 5-9 |
10 |
11 |
12 |
Ընդամենը 10-12 | ||||
|
I հերթ |
|||||||||||||||||||
|
II հերթ |
|||||||||||||||||||
|
III հերթ |
|||||||||||||||||||
|
Ընդամենը |
|||||||||||||||||||
Բաժին Դ. Դասաժամերի շաբաթական քանակն ըստ հաստատության ուսումնական պլանի
|
Առարկաներ |
Դասաժամերի շաբաթական քանակը, ժամ | ||||||
|
1-4 դասարաններ |
5-9 դասարաններ |
10 -12 դասարաններ | |||||
|
Ընդամենը |
որից՝ ըստ կիսվող առարկաների |
Ընդամենը |
որից՝ ըստ կիսվող առարկաների |
Ընդամենը |
որից՝ ըստ կիսվող առար- | ||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 | |
|
Պարտադիր առարկաներ | |||||||
|
Մայրենի լեզու |
|||||||
|
Հայոց լեզու |
|||||||
|
Հայ գրականություն |
|||||||
|
Ռուսաց լեզու |
|||||||
|
Ռուս գրականություն |
|||||||
|
Անգլերեն |
|||||||
|
Ֆրանսերեն |
|||||||
|
Գերմաներեն |
|||||||
|
այլ օտար լեզու (նշել) |
|||||||
|
Մաթեմատիկա |
|||||||
|
Երգ-երաժշտություն |
|||||||
|
Ֆիզկուլտուրա |
|||||||
|
Կերպարվեստ |
|||||||
|
Բնություն |
|||||||
|
Բնագիտություն |
|||||||
|
Աշխարհագրություն |
|||||||
|
Հայաստանի աշխարհագրություն |
|||||||
|
Ընդհանուր պատմություն |
|||||||
|
Հայոց պատմություն |
|||||||
|
Պատմություն |
|||||||
|
Իրավունք |
Մարդու իրավունք |
||||||
|
Քաղաքացիական կրթություն |
|||||||
|
Պետություն և իրավունք |
|||||||
|
Հանրահաշիվ |
|||||||
|
Երկրաչափություն |
|||||||
|
Գծագրություն |
|||||||
|
Ինֆորմատիկա |
|||||||
|
Ֆիզիկա |
|||||||
|
Աստղագիտություն |
|||||||
|
Քիմիա |
|||||||
|
Կենսաբանություն |
|||||||
|
Տեխնոլոգիա |
|||||||
|
Նախնական զինվորական պատրաստություն (ՆԶՊ) և անվտանգ կենսագործունեություն |
|||||||
|
Ընդհանուր մասնագիտական դասընթաց |
|||||||
|
Հայրենագիտություն |
|||||||
|
Հասարակագիտություն |
|||||||
|
Հայոց եկեղեցու պատմություն |
|||||||
|
Ես և շրջակա աշխարհը |
|||||||
|
Պարտադիր արհեստագործական (մասնագիտական) առարկաներ | |||||||
|
Երաշխավորված (լրացուցիչ) առարկաներ | |||||||
|
Ինֆորմատիկայի հիմունքներ |
|||||||
|
Տնտեսագիտություն |
|||||||
|
Կյանքի հմտություններ |
|||||||
|
Բնապահպանություն |
|||||||
|
Տրամաբանություն |
|||||||
|
Գրաբար |
|||||||
|
Բարոյագիտություն |
|||||||
|
Հոգեբանություն |
|||||||
|
Հայկական հարցի պատմություն |
|||||||
|
էկոլոգիա |
|||||||
|
Մշակույթի պատմություն |
|||||||
|
Ֆերմերային գործ |
|||||||
Ե-1. Ուսուցիչների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ կրթության մակարդակի և մասնագիտական ուղղվածության
|
Ընդա- |
նրան- |
Բաշխվածությունն ըստ կրթական մակարդակի |
նրանցից՝ ըստ մանկավարժական կրթական մակարդակի |
Ավարտել են չհավա- |
նրան- |
Ունեն միջնա- |
նրան- | |||||||||||
|
Բարձ- |
նրան- |
Թերի բարձ- |
նրան- |
Միջին մաս- |
նրան- |
Բարձ- |
նրան- |
Թերի բարձ- |
նրան- |
Միջին մաս- |
նրան- | |||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
|
Ուսուցիչներ, ընդամենը |
||||||||||||||||||
|
Հայոց լեզու և գրականություն |
||||||||||||||||||
|
Ռուսաց լեզու և գրականություն |
||||||||||||||||||
|
Մաթեմատիկա |
||||||||||||||||||
|
Ֆիզիկա |
||||||||||||||||||
|
Քիմիա |
||||||||||||||||||
|
Կենսաբանություն |
||||||||||||||||||
|
Պատմություն |
||||||||||||||||||
|
Աշխարհագրություն |
||||||||||||||||||
|
Երգ-երաժշտություն |
||||||||||||||||||
|
Ֆիզկուլտուրա |
||||||||||||||||||
|
Կերպարվեստ |
||||||||||||||||||
|
Նախնական զինվորական |
||||||||||||||||||
|
Անգլերեն |
||||||||||||||||||
|
Ֆրանսերեն |
||||||||||||||||||
|
Գերմաներեն |
||||||||||||||||||
|
Տեխնոլոգիա |
||||||||||||||||||
|
Հայոց եկեղեցու պատմություն |
||||||||||||||||||
|
Դասվար |
||||||||||||||||||
|
Դաստիարակ |
||||||||||||||||||
|
Այլ (նշել) |
||||||||||||||||||
Զ-1. Աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ սեռի, տարիքի, ուսուցման լեզվի և դասարանների
|
(մարդ) |
|
Ընդամենը |
աղջիկ |
տղա | ||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 | |||||||||
|
Աշակերտներ, ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ ըստ ուսուցման լեզվի |
հայերեն |
|||||||||||
|
ռուսերեն |
||||||||||||
|
այլ (նշել) |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
Ըստ դասարանների | ||||||||||||
|
1-ին դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ մինչև 6 տարեկան |
||||||||||||
|
6 տարեկան |
||||||||||||
|
7 տարեկան |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
2-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 6 տարեկան |
||||||||||||
|
7 տարեկան |
||||||||||||
|
8 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
3-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 7 տարեկան |
||||||||||||
|
8 տարեկան |
||||||||||||
|
9 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
4-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում` 8 տարեկան |
||||||||||||
|
9 տարեկան |
||||||||||||
|
10 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
5-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում` 9 տարեկան |
||||||||||||
|
10 տարեկան |
||||||||||||
|
11 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով` գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
6-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 10 տարեկան |
||||||||||||
|
11 տարեկան |
||||||||||||
|
12 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
7-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 11 տարեկան |
||||||||||||
|
12 տարեկան |
||||||||||||
|
13 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
8-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 12 տարեկան |
||||||||||||
|
13 տարեկան |
||||||||||||
|
14 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
9-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 13 տարեկան |
||||||||||||
|
14 տարեկան |
||||||||||||
|
15 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
10-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 14 տարեկան |
||||||||||||
|
15 տարեկան |
||||||||||||
|
16 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
11-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 15 տարեկան |
||||||||||||
|
16 տարեկան |
||||||||||||
|
17 տարեկան |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
|
12-րդ դասարան | ||||||||||||
|
Ընդամենը |
||||||||||||
|
այդ թվում՝ 16 տարեկան |
||||||||||||
|
17 տարեկան |
||||||||||||
|
18 տարեկան |
||||||||||||
|
18 և բարձր տարիքի |
||||||||||||
|
Երկտարեցիներ |
||||||||||||
|
Նախորդ ուստարվա արդյունքներով՝ գերազանցիկներ |
||||||||||||
|
տարեկան (ավարտական) առնվազն մեկ «անբավարար» գնահատական ունեցողներ` |
||||||||||||
|
ունեցել են ամառային առաջադրանք |
||||||||||||
|
Գիշերողներ |
||||||||||||
|
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցողներ |
||||||||||||
Զ-2. Նախորդ ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ դպրոց հաճախելու հերթականության, արտադասարանական ու արտադպրոցական պարապմունքների
(մարդ)
|
|
Դասարաններ |
Ընդամենը | ||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||
|
Ընդամենը |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
աղջիկ |
||||||||||||||
|
1-ին հերթ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
աղջիկ |
||||||||||||||
|
2-րդ հերթ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
աղջիկ |
||||||||||||||
|
3-րդ հերթ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
ադջիկ |
||||||||||||||
|
Մասնակցել են արտադասարանական լրացուցիչ առարկայական պարապմունքների |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
աղջիկ |
||||||||||||||
|
այդ թվում վճարովի |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
աղջիկ |
||||||||||||||
|
Հաճախում են արտադպրոցական մշակութային, կրթադաստիարակչական այլ հաստատություններ |
Ընդամենը |
|||||||||||||
|
աղջիկ |
||||||||||||||
Զ-4. Նախորդ ուստարում 40 օր կամ 240 և ավելի ժամ բացակայություն ունեցողների բաշխվածությունն ըստ դասարանների և սեռի
(մարդ)
|
Ընդամենը |
Այդ թվում | ||
|
աղջիկ |
տղա | ||
|
1-ին դասարան |
|||
|
2-րդ դասարան |
|||
|
3-րդ դասարան |
|||
|
4-րդ դասարան |
|||
|
Ընդամենը |
|||
|
5-րդ դասարան |
|||
|
6-րդ դասարան |
|||
|
7-րդ դասարան |
|||
|
8-րդ դասարան |
|||
|
9-րդ դասարան |
|||
|
Ընդամենը |
|||
|
10-րդ դասարան |
|||
|
11-րդ դասարան |
|||
|
12-րդ դասարան |
|||
|
Ընդամենը |
|||
|
Ընդամենը դպրոցում |
|||
Զ-6. Նախորդ ուստարվա ավարտական քննությունների (գիտելիքների ստուգման) արդյունքներն ըստ կրթական մակարդակների
|
(մարդ) |
|
|
|
4-րդ դասարան (տարրական դպրոց) |
9-րդ դասարան |
12 (11)-րդ դասարան | ||||||||||||||||
|
Հա- |
Մա- |
Հա- |
Մա- |
Օտար լեզու |
Հայոց պատ- |
Բնագի- |
ֆիզ- |
Հայոց լեզու, գրակա- |
Մա- |
Բնագիտություն |
Հայոց պատ-մութ- |
Օտար լեզու |
Ռուս. լեզու |
Ֆիզ- | |||||
|
Ֆի- |
Քիմիա |
Կեն- | |||||||||||||||||
|
Ա |
Բ |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 | |
|
Ցածր առաջադիմության պատճառով զրկվել են քննություններին մասնակցելու իրավունքից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
|
Մասնակցել են քննություններին |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
|
Քննությունները դրական հանձնողներ |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
|
Այդ թվում՝ |
ստացել են գերազանց գնահատա-կան |
Ընդամենը |
|||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
|
ստացել են բավարար գնահատա-կան |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
|
Ստացել են անբավարար գնահատական |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
|
Մինչև քննաշրջանի |
Ընդամենը |
||||||||||||||||||
| ավարտը մեկ առարկայից վերահանձնողներ |
աղջիկ |
||||||||||||||||||
|
տղա |
|||||||||||||||||||
Զ-7. Նախորդ ուստարվա շրջանավարտները
|
(մարդ) |
|
Ընդամենը |
ադջիկ |
տղա | |||||||||||||||
|
9-րդ դասարան |
|||||||||||||||||
|
Ավարտական վկայական ստացածներ |
|||||||||||||||||
|
այդ թվում՝ գերազանց առաջադիմությամբ |
|||||||||||||||||
|
Ընդունվել են այլ կրթահաստատություններ |
|||||||||||||||||
|
Ուսումը կիսատ թողածներ |
|||||||||||||||||
|
Մնացել են նույն դասարանում |
|||||||||||||||||
|
Հեռացվել են դպրոցից |
|||||||||||||||||
|
Շարունակում են ուսումը 9-րդ դասարանում ներկա ուստարում |
|||||||||||||||||
|
12 (11)-րդ դասարան |
|||||||||||||||||
|
Ավարտական վկայական ստացածներ |
|||||||||||||||||
|
այդ թվում՝ գերազանցության մեդալով |
|
|
| ||||||||||||||
|
նախորդ ուստարիներին լրիվ |
|||||||||||||||||
|
Լրիվ դասընթացը լսած, բայց ավարտական վկայական չստացածներ |
|||||||||||||||||
|
Ուսումը կիսատ թողած և դպրոցից հեռացածներ |
|||||||||||||||||
|
Դպրոցից հեռացվածներ |
|||||||||||||||||
Զ-8. Աշակերտների քանակական շարժն ըստ դասարանների
(մարդ)
|
Ըստ դասարանների |
Ընդամենը | ||||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 | ||||||
|
Ներհոսքը, ընդամենը |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
այդ թվում` նույն մարզի այլ դպրոցներից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
այլ մարզերի դպրոցներից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
այլ երկրներից |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
Արտահոսքը, ընդամենը |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
այդ թվում՝ այլ դպրոցներ մարզի ներսում |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
այլ մարզերի դպրոցներ |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
|
հանրապետությունից դուրս |
Ընդամենը |
||||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||||
Զ-9. Ներկա ուստարում աշակերտների թվաքանակի բաշխվածությունն ըստ ուսուցանվող լեզուների
(մարդ)
|
Ուսուցանվող լեզուներ |
Դասարաններ |
Ընդամենը | |||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 | ||||
|
Հայերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Ռուսերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Անգլերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Ֆրանսերեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Գերմաներեն |
Ընդամենը |
||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Այլ (նշել) |
Ընդամենը |
||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Ընդամենը |
|||||||||||||||
|
աղջիկ |
|||||||||||||||
|
Ընդամենը |
|||||||||||||||
|
նրանցից աղջիկներ |
|||||||||||||||
Բաժին է. Գրադարանային ֆոնդերը (առանց դասագրքերի) և գրադարանի գործունեությունը
(մարդ)
|
Ընդամենը | |||||||||||||||
|
Գրադարանային ֆոնդը նախորդ տարվա հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ, օրինակ |
|||||||||||||||
|
ստացվել է գրականություն |
|||||||||||||||
|
դուրս է գրվել գրականություն |
|||||||||||||||
|
Գրադարանային ֆոնդը ընթացիկ տարվա հոկտեմբերի 1-ի դրությամբ, օրինակ |
|||||||||||||||
|
Տացքը (սպասարկած գրականությունը) հաշվետու ժամանակահատվածում, օրինակ |
|||||||||||||||
|
Ընթերցողների թվաքանակը հաշվետու ժամանակահատվածում, մարդ |
|||||||||||||||
|
այդ թվում` ուսուցիչներ |
| ||||||||||||||
|
1-4 դասարանցիներ |
| ||||||||||||||
|
5-9 դասարանցիներ |
| ||||||||||||||
|
10-12 դասարանցիներ |
|||||||||||||||
|
Հաճախումների քանակը հաշվետու ժամանակահատվածում |
|||||||||||||||
|
այդ թվում` ուսուցիչների |
| ||||||||||||||
|
1-4 դասարանցիների |
| ||||||||||||||
|
5-9 դասարանցիների |
| ||||||||||||||
|
10-12 դասարանցիների |
|||||||||||||||
|
Ընթերցատեղերի քանակը, տեղ |
|||||||||||||||
|
Գրադարանում առկա համակարգիչ, հատ |
|||||||||||||||